Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Vitesse haalt ook versterking vijf en zes bij Chelsea vandaan

Laatste update:
/

Isaiah Brown en Nathan versterken de gelederen van Vitesse, zo laat de club uit Arnhem vrijdag weten. Beide aanvallende talenten, respectievelijk achttien en negentien jaar, komen op huurbasis van Chelsea en tekenden een overeenkomst voor één seizoen. Brown en Nathan vertrekken zondag met de A-selectie van Vitesse naar het trainingskamp in het Oostenrijkse Linz.

Brown volgde de jeugdopleiding van West Bromwich Albion en maakte op zestienjarige leeftijd zijn debuut in de Premier League. Enkele maanden later tekende hij een contract bij Chelsea. Sinds februari van dit jaar maakte Brown deel uit van de eerste selectie. De afgelopen jaren was de aanvaller ook een vaste keuze in de selecties van Engeland Onder-16, Onder-17 en Onder-19.

Nathan tekende onlangs bij Chelsea nadat hij vijf jaar uitkwam voor Atletico Paranaense in zijn geboorteland Brazilië. De spits maakte deel uit van de Braziliaanse selecties Onder-17 en Onder-20. Hij maakte vijf doelpunten tijdens het WK Onder-17 in 2013. Met Maikel van der Werff, Milot Rashica, Sheran Yeini, Lewis Baker (ook gehuurd van Chelsea), Brown en Nathan heeft Vitesse de afgelopen maanden zes nieuwe spelers vastgelegd.

“We volgden Brown en Nathan al een geruime tijd”, zegt technisch directeur Mo Allach via de officiële kanalen. “Het zijn spelers die op meerdere posities uit de voeten kunnen. Dat zowel Brown, Nathan en Chelsea er van overtuigd zijn dat Vitesse voor hen een juiste vervolgstap is, is een goed teken. Na de versterkingen voor de verdediging en het middenveld heeft Vitesse nu voor aanvallende impulsen gezorgd.”

Vitesse eindigt komend seizoen hoger dan afgelopen seizoen

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Nou wordt het misschien toch wel leuk om vitesse maar wat meer te gaan volgen. Zoveel jeugdspelers van chelsea

10 juli 2015 om 17:36

En volgens mij zijn dit ook jeugdspelers die wat toevoegen aan Vitesse. Hoop dat ze zich flink gaan ontwikkelen.

10 juli 2015 om 17:37

Je kan dus eigenlijk gewoon Chelsea B volgen

10 juli 2015 om 17:56

Valt wel mee,het zijn er maar 3,net als afgelopen seizoen.
Er komen er geen 1 meer bij,iedergeval niet van Chelsea.
Die kop van hier boven,is totaal niet waar of ieder geval misleidend.
Het is wel de 6 de speler buiten eigen opleiding van Vitesse.
Namelijk Rachica Vd Werf en Yeini.
Nog alleen volgend seizoen 2016/17 en Vitesse heb de erfenis van Jordania achter zich gelaten.
En hoop op een gezonde toekomst.
Waar we misschien eigen spelers kunnen kopen.
En door de samen werking met Chelsea zal er best wel dan nog 1 A2 spelers lopen.
Maar bijna elke club heb wel 1 A2 huurspelers.

10 juli 2015 om 17:56

Precies! En dat vind ik helemaal niet erg. Zo kan je zien hoe de jeugd het doet in reguliere competities ipv in jeugd competities

10 juli 2015 om 18:09

Gewoon totaal verkeerde kop gebruikt door VZ. Inderdaad 2 en 3. Nu wordt er gesuggereerd, en weer door heel veel onwetende overgenomen, dat Vitesse 5/6 spelers van Chelsea gehuurd heeft.

10 juli 2015 om 23:19

Ik vind 3 ook veel hoor.

10 juli 2015 om 23:20

Altijd dat gezeur over verkeerde of misleidende kopteksten. Er staat simpelweg dat de 5e en 6e (zomer)aanwinst van Chelsea komen, ik heb het niet bijgehouden maar dat zou best eens kunnen kloppen.

10 juli 2015 om 17:38

Misschien een beetje goedkoop maar weer veel spelers van Chelsea zeg. Daarbij denk ik dat er nog wel 2 bijkomen. Nathan lijkt wel een groot talent. Brown is vooral een goede dribbelaar, en een spits dacht ik.

10 juli 2015 om 17:40

Lees nu 3, valt nog enigzins mee.

10 juli 2015 om 17:43

Valt wel mee want dit zijn nummer twee en drie en daar zal het wat betreft Chelsea bij blijven.

10 juli 2015 om 17:44

@nec heel erg goedkoop inderdaad

10 juli 2015 om 21:43

En inderdaad ook nog flinke talenten. Brown vind ik zelf en verademing als spits. Type kluivert, snel, fysiek sterk, lekkere dribbel en schiet met scherp. Maar kan ook nog eens aardig koppen en heeft een prachtig afro haha!!
Nathan ken ik zelf niet zo goed, maar die is met heel veel bombarie naar chelsea gegaan dit seizoen. Ben erg benieuwd!!!

11 juli 2015 om 00:00

Beste haters, jaloerse mensen of welke vorm van afgunst ook. Ik reageer even boven aan om jullie nog eenmaal op de vingers te tikken.

Vitesse huurt nu met deze jongens erbij, 3 top talenten van Chelsea. Niks mis mee als je geen geld heb om te kopen. Doen ze dit niet en we zouden geen punten pakken Europees, dan huilen jullie. Zorgen we ervoor dat er een waardevolle selectie komt te staan op tijd, nuilen jullie nog.

Super! Complimenten voor Vitesse. We zijn er vroeg bij dit seizoen. Ik kijk uit naar aankomend seizoen..

10 juli 2015 om 17:37

Denk dat chelsea geleerd heeft van vorig jaar. Dat een vitesse in europa ook beter is voor de ontwikkeling/verkoop van hun talenten. En dat dit misschien wel een eis was van vitesse

10 juli 2015 om 17:41

Dus jij vindt het echt leuk om naar onbekende buitenlandse talenten te kijken zonder binding met je club?

10 juli 2015 om 17:49

Als ze kunnen voetballen: graag!

10 juli 2015 om 17:49

Zucht.. Verdiep je eens in de huidige situatie van Vitesse en wat momenteel de financiële situatie/mogelijkheden zijn en reageer dan nog eens. Ben blij dat het zo opgelost kan worden.

10 juli 2015 om 17:49

Die talenten blijven langer hangen dan jullie hoofdtrainer/assistent. Dus ja, wat zegt het. Liever een toptalent voor een jaar dan zo'n Van der Linden 3 of 4 jaar zien stuntelen met z'n "binding met de club"..

10 juli 2015 om 18:29

Gut gut ze zijn op hun pikkie getrapt hoor. Hij zegt totaal niets verkeerds, vele voetbal fans hebben liever spelers die meerdere jaren bij de club zitten en binding krijgen met de club en fans. Liever een Van der Linden dan een jongen als McEachran die ook stuntelt maar dan weggaat als het stuntelen over is. Natuurlijk heeft Vitesse op sommige punten er profijt van, al helemaal financieel maar jullie moeten niet iemand aanvallen die er zijn vraagtekens bij zet.

10 juli 2015 om 18:49

Nou als voetbal liefhebber kan ik inderdaad genieten van types als Jop van der Linden. Heerlijk zo'n speler met een verfijnde techniek en fluwelen trap. Dat die nog niet internationaal is doorgebroken is echt een raadsel. Als AZ supporter zou ik ditect mijn seizoenkaart verlengen na het vastleggen van een speler van dergelijk kaliber.

10 juli 2015 om 20:53

Zelfs met dit soort aankopen presteert AZ structureel beter dan Vitesse. Van der Linden is tenminste een Nederlander. Prima hoor dat jij blij bent met al die Chelsea-talentjes, ik zou er niet vrolijk van worden. Meteen die gepikeerde reacties...

10 juli 2015 om 21:26

@David Loggie: wat maakt het uit. Als ze maar kunnen ballen. Spelers zijn tegenwoordig toch passanten. Jongens met een beetje kwaliteit die langer dan 2 jaar blijven zijn sowieso een zeldzaamheid.

10 juli 2015 om 21:43

Het enige verschil is huur vs koop (jij noemt nog afkomst maar das al helemaal achterhaald). Alsof een gekochte speler meer binding met de club zou hebben of dat een huurling niet langer dan 1 seizoen zou kunnen blijven. Het is gewoon werk, echte clubmensen bestaan haast niet meer. En als je toch liever spelers meerdere seizoenen in het stadion wil zien, dan hebben we al jaren kashia, ibarra, Piet, propper, room, vako...

Eindelijk! Selectie ziet er nu al aardig uit. Dat is de laatste jaren wel anders geweest. Nu is er veel meer tijd om deze spelers op tijd de visie van Bosz uit te voeren op het veld. Ik hoorde dat Nathan een goeie speler is. Iemand meer info over hem?

10 juli 2015 om 17:46

Wordt vooral gebruikt als linksvoor. kan met beide benen goed overweg, volledig tweebenig wil ik niet zeggen maar kan zeker genoeg met zijn zwakke been. redelijke snelheid en goed overzicht, geen blind paard dat alleen maar oog voor een actie en een goal heeft. Persoonlijk heb ik daar wel vertrouwen in dat dat een aanwinst is.

10 juli 2015 om 21:50

Met Brown als spits erbij heb je dan al een prima elftal!
Moeten denk ik nog wel twee middenvelders en een centrale verdediger bij wil je een redelijk team neer kunnen zetten. Vind zelf sowieso Baker en Leerdam geen basismateriaal.

Room
Diks
Kashia
Van der Werf
Achenteh
Leerdam/??
Baker
Quazaishvili
Ibarra
Brown
Nathan
10 juli 2015 om 23:24

Baker zal waarschijnlijk gewoon spelen, en ik denk dat het een hele goeie kan worden. Leerdam moet zich richten op de rechtsback positie en zal zeker niet op het middenveld gaan spelen. Yeini zal de plaats van Leerdam innemen bij jouw opstelling. Verder ben ik het wel met je opstelling eens.

Kan iemand ene Mo Allach even de mond snoeren. Met zn we volgen ze al een hele tijd. Heeft niks te zeggen. Abramovic stalt zn talentjes wanneer die wil bij Vitesse en alsof Vitesse enig iets te zeggen heeft in welke dit zijn.

10 juli 2015 om 17:39

Is ook maar toch waren Kalas, Atsu, Traore wel goede spelers. Nathan lijkt me ook wel een goede, staat ook te boek als talent.

10 juli 2015 om 17:49

Voorheen stuurde Chelsea maar wat op posities die al goed bezet waren, zo hadden we een seizoen vier linksbuitens, nu mocht Bosz meepraten over zijn wensen en op welke posities hij graag versterking zag, ik weet dat vooral Brown een van zijn grootste wensen was voor de spitspositie omdat zijn stijl veel op die van Traore lijkt.

10 juli 2015 om 20:00

dit is niet discriminerend bedoelt neem ik aan..

10 juli 2015 om 21:52

Lijkt me niet. Is gewoon waar natuurlijk. Weet niet of je Brown wel eens hebt zien spelen bij de jongere elftallen van Chelsea? Fysiek erg sterk met een primaa dribbel. rechtsbenige versie van Traore alleen dan al zijn gehele leven spits. Brak al door bij West Brom toen hij werd gekocht door Chelsea en loopt alle jeugdelftallen van Engeland door.

Als er al een prima vervanger voor Traore was is dit hem

10 juli 2015 om 23:39

Waar in hemelsnaam zie jij iets discriminerends?

10 juli 2015 om 17:58

Ik denk dat Vitesse wel degelijk inspraak heeft. Als ze namelijk spelers van een te laag niveau naar Arnhem sturen, dan belanden ze op de bank en daar is Chelsea ook niet bij gebaat natuurlijk.

10 juli 2015 om 18:04

Ja nee tuurlijk, maar kom op. Alsof Motje alles weet en de talenten heeft gevolgd. Chelsea komt gewoon aankakken met talenten (die natuurlijk goed kunnen voetballen) en vanaf daar zullen ze in Arnhem wel kijken of ze ze willen

10 juli 2015 om 18:06

Hoe het gaat, geen idee. Weet wel dat alle jeugdspelers van Chelsea in een spelersbestand van Vitesse staan. Maar ach, wat maakt het ook uit eigenlijk.

10 juli 2015 om 18:35

Vitesse heeft een heel bestand vanaf de A tot de beloftes waar ze spelers in kaart hebben gebracht. Is meerdere malen aangegeven in interviews, ze bepalen nu zelf wie er komen (als Chelsea ze natuurlijk verhuurt )

10 juli 2015 om 18:33

Je wil weer blij komen doen,maar iedereen weer dat Vitesse nu zelf bepaald wie er komen, ala vitesse ze niet wil houdt het op, maar blijf vooral anderen napraten.

10 juli 2015 om 19:42

Deze negatieve vibe. Typisch Arnhems..

Uiteindelijk (ervan uitgaand dat de inkomende transfers hiermee afgerond zijn, al hoop ik nog op een linksback) toch weer 3 chelsea-spelers gehuurd. Prima aantal. Ben heel erg benieuwd naar komend seizoen.

Prima versterkingen en mooi op tijd ook!
Vitesse is heel goed bezig! Ook de samenwerking
Met Chelsea is nog nooit zo goed geweest als dit jaar.
Wel leuk dat iedereen de afgelopen maanden riep
Dat Chelsea van vitesse af wil.... Dit is het antwoord.
De beste talenten naar Arnhem !

10 juli 2015 om 17:43

Ja en bij VI werd nog gezegd dat de samenwerking ten einde zou komen. Niks is minder waar!

10 juli 2015 om 17:46

De beste talenten gaan niet naar de eredivisie.. Maar zoals bij elke transfer: Eerst moeten ze zich bewijzen

10 juli 2015 om 17:51

De beste talenten worden verhuurd aan premier league clubs. Of clubs in de primera division, bundesliga etc.
Jeugd spelers die daar nog niet klaar voor zijn worden aan vitesse verhuurd aangezien nederland een Mickey mouse competitie is met veel jonge spelers van het Mickey mouse niveau.

Wanneer spelers bewijzen te goed te zijn voor de Eredivisie zoals traore, dan worden ze direct terug gehaald of verhuurd aan een club in een betere competitie.

10 juli 2015 om 23:58

Traore was al te goed voor de Eredivisie voor die kwam. Die wilde Chelsea eigenlijk al meteen bij hun eigen eerste selectie hebben, maar kon nog geen werkvergunning krijgen voor de Premier League.

Verder ben ik het wel (deels) met Nickvitber eens: Chelsea stuurt steeds grotere talenten naar Vitesse toe. Overigens kan het voor Chelsea soms ook juist beter zijn om de grotere talenten naar Vitesse te sturen, wat daar kunnen ze zich in de Europa League laten zien. Dat is veel beter voor hun marktwaarde dan op het 2e niveau in Engeland spelen. Chelsea ziet ook wel dat Vitesse met het seizoen sterker lijkt te worden en spelers in Arnhem vaak ook duidelijk beter worden.

Met de 3 spelers van Chelsea en de 3 zelf gehaalde spelers wordt Vitesse weer een ploeg om rekening mee te houden. Met name Brown stemt mij zeer tevreden. Sterk, groot, technisch, snel en legt ze er met rechts en links makkelijk in. Daar gaan we een hoop plezier aan beleven dit jaar in Arnhem.

@busi
Net of abramovich achter z'n bureautje zit te kijken welke spelers er naar vitesse moeten!
Waarschijnlijk heeft die nog nooit van nathan gehoord haha

10 juli 2015 om 18:00

Zou kunnen als de ED maar van hoor en ziet,en voor elke club in de ED geen plaag wordt.

Ik ben heel nieuwsgierig. Ik ken ze alledrie niet! Maar Baker is dus aanvoerder van Jong Engeland en Brown staat bekend als een grote belofte. Nathan doorliep ook jeugdselecties van Brazilië, dus dat belooft ook wel iets. Een linksback lijkt me wel echt een topprioriteit nu. Want die Achenteh heeft nul komma nul concurrentie en hij kan er he-le-maal niets van!

Bosz heeft hier wel voor gezorgd. Hij zette Traore in de spits en het rendeerde. Wallace op her middenveld en het rendeerde. Zelfde met Atsu, Piazon en Kalas. Mourinho kan het ook goed met hem vinden. Zie hem in de toekomst misschien wel werken in de jeugdopleiding bij Chelsea

10 juli 2015 om 20:03

wallace heeft geen verpletterende indruk achter gelaten, ja wellicht op de korenmarkt; daarbij viel piazon in zijn tweede seizoenshelft ook heel ver weg..traore in de punt zetten is achteraf een meesterzet gebleken

Titel is wat misleidend, het lijkt nu net of we 6 spelers van Chelsea huren.

On: Naar wat ik gehoord heb zijn dit voor Eredivisie-begrippen topspelers, allemaal. De selectie is toch al wel vrijwel rond nu. Nog een Linksback erbij en ik ben tevreden.

10 juli 2015 om 20:05

dat doet voetbalzone met opzet om reacties uit te lokken, en het is ze nog gelukt ook gezien de hoeveelheid mensen dachten dat er 6 spelers uit londen kwamen; die lezen klaarblijkelijk niet verder dan de titel helaas..

10 juli 2015 om 23:41

Er is helemaal niets misleidend aan, leer gewoon eens lezen zou ik zeggen.

11 juli 2015 om 00:01

Misleidend is iets anders dan onjuist. Misleidend is het als een andere suggestie wordt gewekt.

In dit geval is het zowel misleidend als onjuist. Er wordt onterecht de suggestie gewekt dat Vitesse 6 spelers van Chelsea huurt, terwijl dat dus niet zo is.

Daarnaast is het dus ook onjuist, want Vitesse heeft deze zomer al 7 spelers aangetrokken en dus niet 6. Ze vergeten Zhang namelijk in het rijtje aangetrokken spelers.

11 juli 2015 om 01:06

Er wordt helemaal geen suggestie gewekt maar ik kan me wel voorstellen dat het voor een aantal mensen zo overkomt. Het is echter iets wat jullie er zelf van maken maar dat is een kwestie van lezen. Er staat nergens dat Vitesse 6 spelers van Chelsea huurt. Of het er 6 of 7 zijn laat ik in het midden omdat ik het niet weet en die discussie laat voor wat het is.

En ook al zou er wel een suggestie worden gewekt, het gezeik over de wel of niet misleidende titels komt al jaren mijn strot uit en is veel ergerlijker dan de (misleidende) titel.

11 juli 2015 om 14:35

Suggereren betekend helemaal niet dat je het letterlijk zegt, maar dat je iets op zo'n manier brengt dat anderen wel kunnen denken dat je dat bedoeld.

Volgens mij is het heel duidelijk dat een heel aantal mensen denken dat er 6 spelers van Chelsea worden gehuurd (dat beaam je zelf nog), dus dan wordt er dus weldegelijk die suggestie opgewekt.

De selectie lijkt al aardig op orde. Ik hoop dat Rashica of Koryan ook de kans krijgen dit seizoen, kunnen zich net zo goed ontwikkelen als Vako de afgelopen jaren en zijn eigen spelers.

Room
Diks
Kashia
Van d. Werff
Achenteh
Yeini
Vako
Baker
Koryan
Brown
Nathan

zoals hierboven al gezegd is, nu nog een linksback erbij, en de selectie is dan wel rond. Na de verkoop van propper hebben ze een klein potje om te investeren...dus laten we zelf maar een LB kopen dan

ik denk dat vitesse mee gaat doen om de eerste drie plaatsen dit seizoen

Een club als vitesse is een ramp voor het nl voetbal, zo zakken we steeds verder weg. De knvb zou moeten ingrijpen

10 juli 2015 om 18:38

Weet je wie een ramp is, jij! Je weet totaal niet waar je over praar, je zegt maar wat om zieltjes te winnen. Sinds wanneer is het niet toegestaan te huren? Moet PSV hun kampioenschap maar inleveren,moet willem2 alle 3 de huurlingen terug geven, Canbuur, zoek het maar op.

10 juli 2015 om 18:56

Er is geen club in nederland die meer overheidssteun heeft ontvangen als vitesse, zelfs psv niet. Aksof al die overheidssteun nog niet genoeg is geweest hangt vitesse nu aan het infuus van chelsea en de maffia. Ik snap dat jij als arnhemmer niet objectief kan oordelen, maar als je eerlijk bent geef je gewoon tie dat vitesse ak zijn zelfrespect al jaren geleden heeft verloren.

10 juli 2015 om 20:17

Kun je bewijzen geve over die zogenaamde maffia idioot

10 juli 2015 om 21:06

Bronnen aub...?

10 juli 2015 om 23:53

Hahaha marbakker zal wel een. Supporter van Heerenveen of Zwolle zijn. Nog steeds nachten lang wakker omdat hun geen Europees hebben behaald. Of de. Supporter van NEC. Dan snappen we hem helemaal.

11 juli 2015 om 00:04

@marbakker: Die zijn er weldegelijk. Vitesse heeft een totaal van 11,3 miljoen aan steun 'gekregen'. FC Twente heeft 20 miljoen gekregen, NEC staat op ongeveer 25 miljoen en PSV op 50 miljoen.

11 juli 2015 om 15:07

@marbakker : als je geen idee hebt waar je t over hebt, post dan niets. Vitesse heeft inderdaad ooit geld van de overheid gehad, dat klopt, maar dat geldt inmiddels voor bijna 90% van de bvo's. Maar dat Vitesse het meeste 'gehad' heeft is bullshit en is iets dat de gemeente Arnhem graag iedereen wijs maakte. In werkelijkheid heeft de gemeente Arnhem miljoenen aan Vitesse verdiend door o.a. huizenverkoop op het terrein van het oude stadion, een lening te verstrekken tegen 16% (!!) rente (waarbij Vitesse jarenlang netjes alle rente betaald heeft) en daarnaast het jarenlang tegenwerken van het enige echte reddingsplan waarmee Vitesse zonder overheidsgeld vooruit kon (gelredome in eigendom van de club). Maar blijf jij maar lekker de media napraten ipv zelf eens naar de cijfers te kijken.

10 juli 2015 om 18:40

Leg dit eens uit met feiten en argumenten...

''we volgen ze al geruimte tijd''

Natuurlijk, alsof Vitesse een keus heeft ze niet te nemen en de technisch directeur hierin ook maar iets te zeggen heeft. Trekpop, satelliet club.

10 juli 2015 om 19:21

Klopt ja, Vitesse heeft inderdaad inspraak wie er in Arnhem komen voetballen. Chelsea beslist uiteindelijk, maar Vitesse laat weten wie ze graag willen huren.

Die gaan serieus meedoen

Jaaaa afgunst heerlijk, Vitesse leeft!

@ thetruth
Ben ik niet helemaal met je eens! Traore is juist een supertalent, hebben Chelsea
En Mourinho zelf gezegt! Hij is verhuurd aan vitesse omdat hij geen werkvergunning had,
Niet omdat hoe jij het noemt een "b talentje" is!

@marbakker
Vitesse heeft nu zelf bepaalt welke spelers ze wilden hebben dus filiaal is grote onzin!
Ik kan me prima identificeren met het beleid van vitesse !
Er is een geweldige scouting opgezet, prachtig trainingscomplex !
Ze doen geen domme dingen en proberen financieel het weer op orde te krijgen!
Maargoed hoe vaak ik of mijn medesupporters dit uitleggen... Er blijven altijd haters zo als jij !

En dan roept die Allach . Wij volgen bijde spelers al geruime tijd . hahaha ja tuurlijk . Vitesse krijgt deze spelers gewoon door Chelsea in de schoot geworpen en daar moeten ze heel blij mee zijn. Gewoon een satelliet club is vitesse niet meer en niet minder. Helemaal niet erg maar meneer Allach moet dan niet van die stoere uitspraken gaan doen .

10 juli 2015 om 18:40

Nee je lult maar in de lucht. Vitesse mag zelf bepalen wie ze wel of niet naar Arnhem laten komen.

10 juli 2015 om 18:48

Moet jij eens opletten wat er gebeurd met Vitesse als ze 3 jaar achter elkaar weigeren spelers van Chelsea onderdak te bieden.

10 juli 2015 om 18:51

Oow want jij hebt connecties bij chelsea ? wat gebeurd er dan?

10 juli 2015 om 20:23

Simpel,dan zijn ze niet goed genoeg voor Vitesse.
En als odw geen betere spelers huurt of koopt,dan zullen ze 3 jaar lang.
Op en neer gaan van ED naar Jupiler,tot dat ze de laatste genoemde.
Niet meer uit komen.

10 juli 2015 om 21:59

Klopt gewoon niet. Er zijn genoeg Chelsea huurlingen die gewoon op de bank zaten of er neer gezet werden. Davila, hutchinson, mceachran, maar ook bijv piazon en kakuta werden gepasseerd als ze niet presteerden

10 juli 2015 om 19:18

Het is duidelijk geworden uit interviews van de laatste tijd, dat de scouting van Vitesse meermaals in Londen is geweest, om de jeugd van Chelsea in kaart te brengen. Er word gekeken wat er nodig is voor het eerste elftal, en dan worden de wensen bij Chelsea neergelegd. Die beslissen uiteindelijk of ze de gewenste speler( s ) naar Arnhem sturen. Dus Vitesse heeft wel degelijk inspraak.

10 juli 2015 om 20:09

waarom is die inspraak sinds dit seizoen dan? met andere woorden chelsea deed de seizoenen hiervoor maar wat..?

10 juli 2015 om 21:29

dat klopt, vooral in het begin werden lukraak spelers gestuurd voor posities die bijvoorbeeld dubbel bezet waren. Nu zit er echt wel een gedachte achter

10 juli 2015 om 21:08

Bijde? Je bedoelt bijdehand?

Goed nieuws voor Vitesse. Ken Brown een beetje en dat is een leuk talent, al denk ik niet dat hij het zo goed zal doen als Traore vorig seizoen. Nathan is wel een erg leuk talent, gaan we zeker plezier aan beleven als Eredivisie kijkers.

Ben wel benieuwd hoelang dit nog doorgaat. Vitesse wil ook doorgroeien, maar dat gaat niet op deze manier. Financieel is er natuurlijk niet veel mogelijk en dan is dit wel een goed plan, maar ben benieuwd wat het lange termijn plan is.

10 juli 2015 om 19:13

Hier zijn ze juist mee bezig, alleen heeft Vitesse onder Jordania veel meer uitgegeven dan er binnen kwam. Ik verwacht dat het nog een seizoen, mischien 2 duurt en dat ze dan weer volledig op eigen benen kunnen staan. Ze hebben alle grootverdieners (zijn er nog wel een paar ) laten gaan en op dit moment kunnen ze (want zr willen gewoon top5 blijven spelen, dat is de doelstelling) niet anders dan deze spelers huren. Huren ze zeze spelers niet, hebnen ze ook een sterk elftal,maar niet de extra kwaliteit die deze mannen wel hebben. Zo'n Nathan heeft bv 7 miljoen gekost, alleen Ajax en PSV zouden dat kunnen betalen.

Hulde vitesse hele goede samenwerking met chelsea zowel voor vitesse als eredivisie anders hadden we deze talenten nooit in nl zien voetballen zonder chelsea zeker een kwaliteit impuls verder zeg tegen de haters die het over identiteit huilen kijk naar je eigen club volgens mijn zijn het allemaal geld wolven die de clubs runnen en no one gives a fuk wat de fans van het beleid vinden, dus huil maar verder identiteit brengt je nergens meer maar connecties, geld en goede spelers wel.

Allereerst als Vitesse gewoon de spelers kan huren van Chelsea en de supporters zijn er blij mee wie zijn wij dan om dat af te kraken.. maar deze opmerking van jullie Technisch directeur slaat natuurlijk kant nog wal.. met deze opmerking zet je jezelf neer als niets toevoegend. Denk dat een gewone scout dat ook wel kan, gewoon in de jeugd van Chelsea kijken en voor de rest nergens naar ik citeer "“we volgden Brown en Nathan al een geruime tijd”, zegt technisch directeur Mo Allach" man man man wat een domme opmerking.. Hij doet net alsof hij ze zelf ontdekt heeft..

10 juli 2015 om 19:15

Haha ja daar.moet ik je wel gelijk in gegen. Wel is het zo dat Vitesse kan aangeven wie ze willen huren,en dan kan Chelsea kijken of het mogelijk is. De 1e jaren werden er lukraak spelers gestald die er niks van konden.

10 juli 2015 om 22:40

Nee je draait de zaken om Chelsea geeft aan welke spelers ze kunnen huren en vitesse kan die natuurlijk weigeren.
Chelsea is tot de conclusie gekomen dat zoals het in het begin ging niet werkt .
Ik ben absoluut geen Vitesse hater maar stoor mezelf er zo verschrikkelijk aan dat de meeste vitesse sup maar stug volhouden dat chelsea het niet voor het zeggen heeft in Arnhem maar Vitesse zelf . Een blind paard ziet nog wel hoe de vork in de steel zit.
Chelsea is er gebaat bij dat het goed gaat met Vitesse dus plukken jullie daar de vruchten van. Maar zoals ik hierboven al aangaf . Als Vitesse 3 jaar lang geen spelers van Chelsea meer zou nemen of als Vitesse niet meer van waarde is voor Chelsea is er in Arnhem een heel groot probleem. Maar tot die tijd kunnen jullie er van genieten dat jullie makkelijk bovenin mee kunnen doen . En dat Vitesse eigenlijk vorig seizoen 2e had moeten worden.

10 juli 2015 om 23:40

Theo En Van Hintum hebben dit jaar de Chelsea opleiding in kaart gebracht en gekeken wie er bij Vitesse zou passen. Dit lijstje is naast de lijst gelegd van spelers van Chelsea die verhuurt mogen worden en vervolgens is er gekeken welke spelers naar Vitesse willen. Natuurlijk ben je hierin afhankelijk welke spelers Chelsea wilt laten gaan, zo had Vitesse ook interesse in Ruben Loftus-Cheek. Echter wil Chelsea hem niet laten gaan. Dan houdt dat verhaal op.
Waar we dus in het verleden afhankelijk waren van Chelsea door zomaar spelers te ontvangen is er dit jaar dus een intensivering in de samenwerking geweest en is Vitesse nu in staat om zelf haar keuzes te maken.
De spelers die nu van Chelsea komen hebben bewust voor Vitesse gekozen vanwege goede verhalen van McEachran, Traore en spelers die eerder bij ons gesperld hebben zoals bijvoorbeeld Kalas.

Samengevat: Vitesse is dus niet aan de grillen van Chelsea overgeleverd zoals veel mensen schijnen te denken, maar heeft een samenwerking opgezet. Ik zal niet ontkennen dat Vitesse de partij is die gunsten ontvangt in plaats van uitdeelt, maar de waarheid is niet zo zwart-wit als menigeen hier schetst.

10 juli 2015 om 23:54

Vertico

Je zegt het zelf al, Chelsea heeft een lijstje spelers die verhuurd mogen worden en van dat lijstje maakt Vitesse een lijstje die ze willen hebben. Buiten het feit dat de betreffende spelers zelf ook nog mogen aangeven of ze willen, moet Chelsea ook nog toestemming geven om ze naar Arnhem te laten vertrekken. Als Chelsea die spelers liever in een andere competitie zien dan is Vitesse kansloos.

Ik ben geen hater zoals we tegenwoordig genoemd worden als iemand een andere mening heeft en ik gun Vitesse het beste maar ik kan hier niets anders uit opmaken dan dat ze toch echt aan de grillen van de Engelse grootmacht zijn overgeleverd. Vitesse kan wel 10 lijstjes overleggen maar of ze echt komen hebben ze geen moer te vertellen.

11 juli 2015 om 00:14

@kaassie: dat hele verhaal dat je in je eerste alinea afsteekt geldt voor elke transfer, of het nu huur of koop is. Als club A een speler van club B wil kopen, moet club B ook eerst aangeven dat ze hem eventueel wel willen verkopen. Pas daarna mag club A met de speler praten en moet het er met de speler en club B uit komen.

Je vertelt in je eerste alinea dus niets dat alleen voor de relatie Chelsea-Vitesse geldt, maar voor elke club geldt.

11 juli 2015 om 02:14

@kaasie: het is precies wat Superghost zegt. Het is de normale gang van zaken bij een transfer, of in dit geval verhuur.

Vitesse weet daarnaast zelf ook wel dat ze niet voor een speler zoals bijvoorbeeld De Bruyne hadden moeten komen. Dat kaliber krijg je als Vitesse zijnde hoogtens als je CL gaat spelen en dat moet eerst maar eens bereikt worden.

11 juli 2015 om 08:28

Klinkt goed Vertico alleen op deze manier wordt iedereen er beter van. En wat kaassie zegt klopt dus ook als een bus. Denk dat Chelsea de hele jonge spelers eerst naar Vitesse wil laten gaan (als die dat zelf ook willen) . Als die zich dan goed ontwikkelen nog een keer uitlenen aan een club in een sterkere comp. En dan evt in aanmerking komen voor het eerste van Chelsea. Maar het is natuurlijk niet het zelfde als met iedere andere transfer. Omdat wie betaald bepaald . Dus Chelsea zal Vitesse een bepaalde vrijheid geven zolang dat in hun straatje blijft passen.

11 juli 2015 om 15:50

Superghost

Dat geldt helemaal niet voor een transfer maar buiten dat is hier van een transfer geen sprake, ik ga er daarom ook niet verder op in omdat we dan helemaal afdwalen. Het gaat mij erom dat er mensen zijn die denken dat ze niet van de grillen van Chelsea afhankelijk zijn terwijl dat wel zo is.

Aankomend seizoen:
1 ajax
2 psv
3 az
4 vitesse
5 feyenoord
6 pec zwolle
7 willem II
8 fc groningen
9 fc twente
10 herakles
11 fc Utrecht
12 ADO den haag
13 cambuur
14 nec
15 excelsior
16 de graafschap
18 roda jc

10 juli 2015 om 19:47

Ik was nog niet klaar, heereveen moet 8e staan

10 juli 2015 om 20:20

Vitesse word derde

Klasse Vitesse, mooi op tijd de selectie op orde te krijgen, kan niet wachten op het nieuwe seizoen.

Ow onze nec Nijm moet het hele stel weer afkraken hoor
Scouten jullie nou maar gewoon in hoofdklasse doen wij het bij Chelsea !
Goed toch?

Ik heb trouwens ook geen hele hoge pet op van Allach hoor, maar hij bedoelt toch gewoon dat ie ze bekeken heeft of het wel toegevoegde waardes zijn voor vitesse? En titels worden vaak verdraait , zie van dit topic: vitesse haalt 5de en 6de speler ook bij Chelsea terwijl het er maar 3 zijn

" we volgen ze al een tijdje " jaa kapot logisch dat je ze volgt want ze zijn top talenten en je krijgt catalogus van Chelsea waar je uit mag kiezen. Jezus wat een gelul allemaal. Daarnaast zijn ze sowieso een versterking maar donder toch op met dat gepraat van we volgen ze al een tijdje. Krijgen spelers die ze willen en niet willen.

10 juli 2015 om 20:28

Natuurlijk volgen ze Vitesse angstvallig,steeds stapje hoger

Izzy Brown die nu misschien wel basis had gestaan bij West Brom in de Premier League als hij had gebleven, nu een jaartje ervaring opdoen bij Vitesse. Opvallend wereld toch de voetballerij, had nooit verwacht dat ze hem naar Arnhem zouden sturen.

10 juli 2015 om 22:56

Op je 18de in de basis in de epl? Ben je gek. Ik denk dat hij rond de 20 dat zou hebben gestaan want ze hebben ook berahino. je kan ook zeggen bijv. Als hij 21 of op zijn 23ste bij chelsea in de basis staat is het toch een goeie stap geweest.

11 juli 2015 om 11:53

Brown mocht al meespelen voordat we hadden gehoord van Berahino, die stond hoger in de rangorde. En Berahino is nu een basisspeler.

10 juli 2015 om 22:57

Ik had eigenlijk niet verwacht dat baker en izzy brown beide daarheen werden gesteurd ik had bijv. Boro ofzo verwacht.

tja...zo is het nou eenmaal..volgeng jaar gaat Belgie ons voorbij

En over enkele maanden hoor je het zelfde liedje weer.
Chelsea en de eigenaar wil van Vitesse af

O ja vergeten Chelsea zoek samenwerkings verband,met Elinkwijk.
En laat Vitesse vallen,of niet Media?

Wat een misleidende titel weer zeg. Zo wil vz net laten lijken of vitesse 6 huurlingen van chelsea heeft gehuurd. Bahbah

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren