Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Update: Lazio meldde zich nog niet bij Ajax voor aanvaller

Laatste update:

Real Sociedad zocht Ricardo Kishna een paar dagen geleden op in Amsterdam voor een gesprek over zijn toekomst, maar erg enthousiast werd de buitenspeler daar niet van. Het eveneens geïnteresseerde Lazio kan hem echter wél bekoren, meldt La Repubblica. De Italiaanse krant claimt donderdagavond dat Kishna positief staat tegenover een transfer van Ajax naar Rome en geeft aan dat Lazio tot vier miljoen euro zou willen betalen aan Ajax.

/

Kishna laat zich zakelijk bijstaan door Mino Raiola. Voordat hij überhaupt een profcontract tekende bij Ajax ging er al heel wat tijd voorbij en ook in de periode daarna was het vaak stroef tussen de aanvaller en de club. Raiola liet geen mogelijkheid onbenut om aan te geven dat zijn cliënt beter af zou zijn buiten Ajax en sloot niet uit dat hij Kishna voortijdig ergens anders onder zou brengen. Dat moment lijkt nu te naderen.

Voorzitter Claudio Lotito en technisch directeur Igli Tare zijn gecharmeerd van Kishna, wiens contract bij Ajax over een jaar ten einde loopt. Men zou tot een vergoeding van vier miljoen euro willen gaan voor de aanvaller, een bedrag waarmee Ajax misschien wel genoegen neemt. De club is geïnteresseerd in Pione Sisto van FC Midtjylland en die moet zo’n zeven à acht miljoen euro kosten. Als Kishna weggaat is de helft van Sisto’s transferbedrag al binnen. La Repubblica brengt overigens nog meer spelers in verband met Lazio.

De club die Edson Braafheid, Stefan de Vrij en Wesley Hoedt al onder contract heeft staan blijft ook fan van Jordy Clasie en bovendien wordt Klaas-Jan Huntelaar ook nog altijd gezien als een interessante aanwinst. Hij heeft nog een doorlopend contract bij Schalke 04 en speelde in de Serie A eerder bij AC Milan. Dat Lazio zo met Nederlandse voetballers bezig is heeft mede te maken met de aanwezigheid van Joop Lensen: hij is hoofd opleidingen in Rome. Lensen werkte in eigen land voor AZ en deed later ervaring op bij Fenerbahçe. Sinds mei is hij in dienst bij Lazio en dat is te merken. Eerder werd PSV-linksback Jetro Willems al genoemd en donderdagochtend nog Ajax-linksback Nicolai Boilesen.

Update 9 juli 22.44 uur - Lazio meldde zich nog niet bij Ajax voor aanvaller
De belangstelling van Lazio voor Ricardo Kishna is nog verre van concreet. Voetbal International meldt donderdagavond dat de Romeinen zich nog niet bij Ajax hebben gemeld. Kishna zou ook gevolgd worden door Real Sociedad.

Moet Ajax 'ja' zeggen als Lazio echt vier miljoen euro biedt?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ajax is echt gek als ze dit niet doen, weg met Ebecilio 2.0! Sisto halen en nog een spits. Actie Marcie!

9 juli 2015 om 20:43

Geen Ebecillio 2.0 als deze jongen zn kop dr bij houd en ervoor gaat werken kan hij ver komen

9 juli 2015 om 20:58

Bouy 2.0 dan. Dat is nou precies hetgeen wat niet gaat gebeuren bij die jongen. Mentaliteit van 0.0. Wel de kwaliteit, niet de mentaliteit, en een zaakwaarnemer die alleen maar de slechte mentaliteit ondersteunt. Dan haal je het niet.

9 juli 2015 om 21:24

Een belachelijke mentaliteit en slechte knieen. Weg met dat ventje, en even tussendoor. Willen de mede ajacieden stoppen met ophemelen van talenten. Dit zou net als talloze anderen zoals: lukoki,ozbiliz, de sa etc. De volgende grootheid worden. Terwijl we met el ghazi nu een redelijk talent hebben lopen. Koester dat, komt nog tonnen middelmaat die jeugdopleiding uit. Het zijn niet allemaal heiligen.

9 juli 2015 om 21:33

Wie hebben Lukoki en de Sa ooit opgehemeld? Naar mijn weten zijn zij altijd bestempeld als middelmaat. Ozbiliz heeft in het buitenland laten zien uitstekend te kunnen voetballen en had in Nederland vooral pech met blessures.

9 juli 2015 om 21:57

Lukoki en de sa zijn op voorhand vaak genoeg een plek in het eerste toegedicht.

9 juli 2015 om 22:13

Die hebben ze ook gekregen, alleen niet weten te behouden.

9 juli 2015 om 22:24

Door hooguit een enkeling. De Sa had men in de jeugd hoge verwachtingen van maar dat stelde iedereen al heel snel bij. Verder zijn ze weinig opgehemeld, redelijke voetballers, meer niet.

9 juli 2015 om 23:05

Onzin tubes. Een enkeling weet dat te bagatelliseren. Nu ook weer met cerny en muric. Ja grote talenten maar voor het zelfde geld lopen ze over een paar jaar stage bij PEC of cambuur.

9 juli 2015 om 23:06

Relativeren uiteraard.

9 juli 2015 om 23:54

Haha kan ver komen ? Kishna is echt drie keer Niks gelijk weg doen als ik Ajax was! Talenten ophemelen kunne we wel in Nederland maar als t erop aankomt blijkt t 'n roze wolk
El ghazi idem dito , en die nieuwe Cruijff wordt ook zo'n geval te vroeg te groot te eigenwijs en ego's tot mars,

10 juli 2015 om 00:00

Zulke stupide opmerkingen zijn geen nader commentaar waard.

10 juli 2015 om 07:05

Dan raad ik je aan niet alleen de reacties eruit te pikken die je eigen idee versterken. Met Lukoki en De Sa zijn het maar enkelen geweest. Met Muric en Cerny zijn het er meer, maar die laten ook meer zien in de jeugd dan de Sa en Lukoki dus logisch dat er meer van ze wordt verwacht.

Daarnaast doet elke club dit. Waar speelt die jongen van Twente die zo goed debuteerde tegen Ajax? Hoeveel van de Feyenoord talenten hebben het uiteindelijk waargemaakt? Of die van psv? Ook die hebben hier genoeg 'aanprijzing' gehad, maar dan wel door een vocale minderheid, want de gene met een gematigde mening over nieuwe nieuwe talenten voelen vaak niet de behoefte om dat te pas en te onpas te verkondigen.

10 juli 2015 om 07:27

De Sa, eens. Alleen enkelen vonden hem nou een echt toptalent toen hij dicht tegen Ajax 1 aanzat.
Lukoki daarentegen werd wel degelijk bestempeld als top.
Ook door mensen binnen Ajax en dat werd alleen maar meer na die panna vs de Cler. Lukoki was overigens een leuke speler destijds, maar men kwam er al snel echter dat hij niet goed genoeg is. Neemt niet weg dat men hem zogenaamd zag vlammen @ de top.
Wel ben ik het met je eens. Bij iedere club worden talenten opgehemeld. Niets nieuws.

10 juli 2015 om 21:27

Ozbiliz was goed. De boer gaf hem nummer 14. Jammer. Op de training geweldig.

9 juli 2015 om 20:47

Ebecilio 2.0? Kishna is echt een heel stuk beter. Als Ajax hem nog een aantal jaar weet te behouden en hij een betere instelling krijgt, kan hij minstens het driedubbele opleveren.

9 juli 2015 om 20:54

Helemaal gelijk @davyklaassen zou zonde zijn dat ze een speler met een actie zouden weg doen. Weinig spelers bij Ajax durven nog is een trucje te doen in de wedstrijd. Hij heeft nog wel is die acties waarvoor je naar het stadion komt net zoals El Ghazi. Als je ze verkoopt dan word het creatieve eruit gehaald en komt er nog meer traag combinatievoetbal met tikkies terug op de keeper.

9 juli 2015 om 20:59

Als ik tricks wil zien, dan ga ik wel naar een pleintje in Amsterdam Oost. Sorry hoor, maar die Kishna laat vaker niets zien dan iets.
Als je 4 miljoen kunt krijgen voor hem, dan mag je al blij zijn. Vooral omdat hij blijkbaar zelf ook pleite wilt gaan.
Ook met Kishna was het tikkie breed en weet ik veel wat allemaal. Deze jongen maakt echt niet het verschil en dat kunnen we ook niet van hem verwachten.

Neemt niet weg dat het een leuke speler is hoor, maar zeker niet meer dan dat.

9 juli 2015 om 21:16

Hij is 20 jaar, heeft net zijn eerste seizoen achter de rug en zou nu al het verschil moeten maken? Dat kun je inderdaad niet van hem verwachten. Niet vanwege een gebrek aan talent en kwaliteit, maar vanwege een gebrek aan ervaring. Je doet net alsof hij al uitgegroeid is, terwijl hij amper 30 wedstrijden in de eredivisie heeft gespeeld. 34 wedstrijden in totaal, 7 goals, en een degelijk aantal assists. Wat verwacht je nog meer?

9 juli 2015 om 21:19

Inderdaad, 4 miljoen is niet verkeerd maar denk dat er nog meer inzit.

Om dan die eventuele 4 miljoen te gebruiken als rechtvaardiging om Pisto te kopen zie ik niet zitten. Ja, iedereen hier loopt maar te roepen om geld uit te geven, maar bijna 8 miljoen voor een talent uit Denemarken die nog niks op niveau gepresteerd heeft? Hij kan best goed zijn, maar dat is gewoon teveel geld. Is dat het beleid waar we naar streven, heeft afgelopen jaar ons zo wanhopig gemaakt om dat aan te moedigen. Tuurlijk, we zijn financieel erg gezond, maar dat betekent niet dat we maar onverantwoord moeten strooien met geld, ook niet als we zelf wél verkopen. Dat is gewoon deels wat Ajax doet, dat is het lot van een topclub in een (voor bewezen buitenlanders) nietszeggende competitie. Het is moeilijk voor ons om Europese zekerheidjes die al iets bewezen hebben te halen, omdat 1. we financieel niet opkunnen tegen de zandbak, 2. als men het voor de sportieve uitdaging doet de Eredivisie gewoon niet aantrekkelijk genoeg is. Dan kan je als alternatief veel geld uitgeven voor talenten als Pisto, maar die zijn gewoon nog te onzeker/onbekend. De écht goede talenten (zoals Odegaard), en de bewezen talenten i.e. die al in Europese subtopcompetities / CL spelen, komen niet naar Ajax.
Wat Ajax moet doen is doorgaan met opleiden en talenten al op iets jongere leeftijd halen (eriksen) en door de financiële gezondheid het voor ze aantrekkelijker maken om zo lang mogelijk te blijven. En af en toe proberen Poulsens / Guardado's te halen, zonder veel uit te geven (ook al is dat dus niet makkelijk, maar door meer geld uit te geven gaat het in verhouding niet beter)

9 juli 2015 om 21:27

Hij heeft zelfs nog een betere en spectaculairdere actie dan El Ghazi vind ik en ook een betere voorzet. El Ghazi is dan weer efficiënter en doelgerichter. Die potentiële vervanger, Sisto, ken ik niet, misschien is hij wel eenzelfde type als Kishna, maar het is natuurlijk complete waanzin om een talent van 7-8 miljoen aan te schaffen voor een club als Ajax.

9 juli 2015 om 21:32

@ Klaassen, wat typ jij anders dan mij dan? Los vh feit dat kishna zelf weg wilt...

9 juli 2015 om 21:37

Volgens mij bagatelliseer jij zijn prestaties terwijl ik ze op waarde schat en zou ik het op prijs stellen als hij zou blijven, terwijl jij hem liever ziet vertrekken.

9 juli 2015 om 21:47

Hij ziet zichzelf liever vertrekken. Ik zie ook potentie in die jongen, echter komt het er naar mijn mening niet uit. Af en toe een klein beetje, maar ook niet meer dan dat. Jij doet alsof hij zo een geweldig talent is. Nou dat vind ik dus niet. Soms denk ik dat hij bang is om geblesseerd te raken. Zal best na 1.5 jaar blessureleed, maar het komt zijn spel niet ten goede. En nogmaals als hij zelf toch weg wilt...en ja hij is nog jong en weet ik veel allemaal, maar hij presteert gewoon ondermaats voor iemand die vind dat hij het oke doet.

9 juli 2015 om 22:12

Je ziet potentie, maar het komt er niet uit? Dat is het hele probleem met potentie! Dat moet er nog uit komen, en als zijn houding verbetert gaat dat ook ongetwijfeld gebeuren. Dan is er echt een topspeler in de maak. Hij heeft echt technische capaciteiten waar je u tegen mag zeggen, al helemaal voor een speler van 20.
Hij presteert ondermaats? Kom nou toch op zeg, ik heb net z'n statistieken genoemd, hij heeft fantastische dingen laten zien. Natuurlijk staat hij er niet elke wedstrijd, maar dat komt, zoals ik al zei, omdat hij pas 20 is. Gun die jongen wat krediet zeg.

10 juli 2015 om 03:33

Hij heeft zelf nooit gezegd weg te willen. Hij heeft zelfs aangegeven dat raiola mag roepen wat hij wilt, maar dat dat niet betekend dat Kishna het er ook mee eens is...

10 juli 2015 om 05:11

''je ziet potentie, maar het komt er niet uit? Dat is het hele probleem met potentie! Dat moet er nog uit komen, en als zijn houding verbetert gaat dat ook ongetwijfeld gebeuren. Dan is er echt een topspeler in de maak''

No sh*t sherlock, maar nogmaals hij wilt weg!
Jij ziet Kishna blijkbaar jaren nog voetballen bij Ajax, maar dat gaat waarschijnlijk niet gebeuren. Houding verbeterd? Lol sommigen hebben nou eenmaal zo een houding. Topspeler in de maak? Yeah right gaan we weer. Met zijn knietjes? En leuk dat hij pas 20 is. Als je in Ajax 1 speelt, wordt je gewoon beoordeelt als Ajax 1 speler en nee ik verwacht niet dat Kishna Ajax bij de hand neemt (verwacht ik van geen enkele broekkie), maar gezien het feit dat hij zichzelf all that vindt ben ik niet onder de indruk van zijn prestaties tot dusver. Nou mag ik vinden toch?

En ja hij heeft leuke dingen laten zien, dat ontken ik ook niet, maar die jongen staat niet onwillig om te verkassen uit Amsterdam. Dan hou je zo een speler toch niet tegen? Waarom ? Hij wilt zelfs een basisplaats en dat terwijl hij (logisch gezien zijn onervarenheid) net zo wisselvallig is als het weer in NL. Maar alsnog klagen als je ernaast staat....natuurlijk had ik hem liever niet pleite zien gaan als hij zelf wilde blijven, maar dat is zo te zien niet het geval.

10 juli 2015 om 11:42

Haha, jezelf eerst compleet tegenspreken en dan toch nog de wijsneus uithangen. Ik zie het verband niet tussen Kishna die weg wil, en zijn potentie die er volgens jou niet uitkomt.
Dat zeg ik helemaal niet, let op het woordje "als".
Daar ga ik niet eens meer op in.
Zeg dat maar tegen Robben, ook geen topspeler geworden natuurlijk.
Wat verwacht jij dan van hem? Welke prestaties moet hij leveren om jou te overtuigen?
Ik zeg toch ook helemaal niet dat je hem tegen moet houden. Ik zeg enkel dat ik hoop dat hij blijft. Natuurlijk wil hij een basisplaats, dat wil iedereen. Het is juist goed dat hij gretig is, alleen moet hij daar natuurlijk niet in doorslaan. Dat kan hem nog bijgebracht worden. Als deze jongen goed begeleid wordt, verstandige keuzes maakt, en z'n zaakwaarnemer de deur uitschopt, kan hij echt heel ver komen.

10 juli 2015 om 12:32

Als als als hoe serieus neem jij jezelf @ Klaassen?
Jouw reactie puur gebasseerd op hoop.
Feit is dat hij Lazio ziet zitten. Maar vooral blijven hopen hoor.

10 juli 2015 om 12:45

Gelukkig kom jij het volk wel even vertellen hoe het zit. Wat weet jij nou helemaal, met je feit? Jij weet toch niets meer dan dat er in een artikel wordt gezegd dat hij Lazio ziet zitten? Dat noem jij een feit?

10 juli 2015 om 14:54

Een speler met potentie wilt weg. Waarom doe je dan moeite om zo iemand te behouden terwijl hij een basisplan eist en tegelijkertijd amper presteert. Snap je nu het verband? Ik wil namelijk niet opnieuw van alles herhalen...

10 juli 2015 om 15:13

Omdat hij potentie heeft... Je kunt wel doen alsof het allemaal aan mij ligt dat je (blijkbaar) dingen moet herhalen, maar misschien zou je het bij jezelf moeten zoeken. En over herhaling gesproken, nogmaals, wat verwacht jij dan van hem? Ik ben namelijk heel benieuwd wat jij dan wel beschouwt als presteren.

10 juli 2015 om 20:01

Dat hij niet als een luilak over het veld sjokt. Dat hij de longen uit z'n lijf rent. De simple things.

9 juli 2015 om 20:57

Jij hebt duidelik helemaal geen verstand van voetbal. Volgens mij heb je Kishna nooit zien spelen. Die man heeft een enorm talent. Alleen jammer dat hij zo een klote zaakwaarnemer heeft en dat hij een trainer heeft die niet met spelers om kan gaan die hun mond open trekken. Ik weet niet of dit waar is. Dus zeg ik m mening niet.

9 juli 2015 om 21:13

Je zegt je mening wel.

9 juli 2015 om 21:12

Ebicilio had tenminste nog karakter en heeft zich nooit gedragen alsof hij te goed was voor Ajax, dus haal hem alsjeblieft niet naar beneden door hem te vergelijken met deze dwaas Kishna die naast zijn schoenen loopt..

9 juli 2015 om 21:17

@Lee112 ja op pleintjes word natuurlijk wel anders gevoetbald wanneer je speelt in de CL of om de titel van Nederland en hij heeft een naam en het is geen jochie van 12 met een goed techniek die speelt tegen 4de klassers

9 juli 2015 om 21:43

Ja tuurlijk, maar zo geweldig voetbalt kishna naar mijn mening niet. Af en toe een leuke actie. Veel te weinig voor iemand die zichzelf zo geweldig vindt en die 9vd 10 x sneller / behendiger dan zijn directe tegenstander is. Ja hij is nog jong en kan nog doorgroeien, maar nogmaals: hij wilt zelf pleite gaan.

10 juli 2015 om 06:12

Ik ben wel benieuwd hoeveel mensen die Sisto daadwerkelijk kennen als speler. Of zomaar wat roepen. Mbt kishna, direct doen ofc.

Toch allemaal geruchten die geschreven zijn Door een vage italiaanse krant, moet het nog maar zien

Volgens Jack van Gelder zou hij naar PSV gaan en Castaignos naar Feyenoord.

9 juli 2015 om 20:48

Van Gelder heeft geen enkele bron meer binnen Ajax dus alles wat hij uitkraamt kun je met een flinke korrel zout nemen.

9 juli 2015 om 20:48

Castaingos is al weg hè

9 juli 2015 om 20:56

Dat is juist wat de feyenoorder bedoelt.... een en al onzin dus

9 juli 2015 om 21:30

Oh zo haha

Leuke stand-in voor Felipe Anderson op links of Candreva op rechts. Die eerste zie ik aan het eind van komend seizoen wel een stap hogerop maken als hij de lijn van vorig seizoen kan doortrekken. Dan zou Kishna de concurrentiestrijd kunnen aangaan met Keita. Een vaste basisplek zit er in ieder geval niet in voor hem denk ik.

9 juli 2015 om 23:26

Ik volg de serie A niet goed maar wat ik begrijp uit wat ik nog wel eens lees en hoor speelt keita daar geweldig en helemaal voor zijn leeftijd ik kan de plank natuurlijk compleet mis slaan maar ik zie daardoor niet in waarom lazio kishna zou halen


Ik zou het zelf erg jammer vinden die jongen die moet gewoon lekker zich gaan focussen op het voetbal en niet luisteren naar ze zaakwaarnemer je kan wel zien dat die goed kan voetballen dus de potentie is er nu hopen dat het eruit komt

9 juli 2015 om 23:34

Ik heb Kishna enkele malen aan het werk gezien. Het verschil tussen hem en Keita is voornamelijk dat Keita heel wat meer gedreven is. Kishna vind ik vaker nogal flegmatiek overkomen. Maar talent heeft die jongen zeker. Keita zal dan waarschijnlijk het voordeel van de twijfel krijgen natuurlijk. Maar die scouting van Lazio is doorgaans zeer goed, dus mocht dit bericht waar zijn, zien ze toch wat in Kishna.
Tuurlijk moet hij vooral eerst speeltijd krijgen. Daar komt ook een dosis geluk bij kijken. Keita speelde zich ook in de kijker door verschillende blessures. Clubicoon en aanvallende middenvelder Mauri heeft Lazio echter laten vertrekken, dus er komt een plekje vrij achter de spits dus dat zit al mee.

Ik hoop dat ie blijft! Eindelijk weer een sierlijke speler.

9 juli 2015 om 21:41

Precies. Ze moeten bij Ajax gewoon even doorbijten, dan ga je nog leuke dingen met m beleven. Afgelopen seizoen heeft ie persoonlijk toch ook al een wedstrijdje of 2-3 binnengehaald voor Ajax, al zien de meesten liever zn gefaalde trucjes

9 juli 2015 om 23:56

Zn eerste seizoen was ie goed, vorig seizoen voegde hij erg weinig toe moet ik zeggen.

10 juli 2015 om 20:16

Sure, maar dat is met veel jonge spelers. Die zijn meestal pas constant in hun 3e of 4e seizoen bij het eerste en ze rond de 22 jaar zijn.

Denkt dat hij al een ster is,laat hem eerst is ff een paar wedstrijden constant draaien en 4 miljoen moet ajax niet doen, gewoon is hun poot stijf houden en meer vragen want betalen ze toch wel

9 juli 2015 om 21:03

Wel doen als we Sisto kunnen halen, anders niet. Liever sowieso niet, want dan hebben we links Fischer en Kishna en voor rechts El Ghazi en hopelijk dus Sisto..

9 juli 2015 om 21:37

Waarom roept toch iedereen moord en brand om die Sisto? Wat heeft hij nou bewezen? Is dat de ervaren speler die we zoeken.. ik vraag het me af en is ook nog eens duur. Of is het omdat hij Deens is? Ik ben zeer benieuwd

Lijkt me logisch waarom hij niet geïnteresseerd is in een leuke Spaanse club maar wel in Lazio: Mino Raiola. Ik zeg weg er mee voor 4 miljoen. Altijd fan geweest maar als het niet botert tussen hem en Frank en hij heeft nog maar een éénjarig contract.. Jammer dan. Wens hem veel succes.

9 juli 2015 om 20:55

Omdat sociedad niet in Europa uit gaat komen dit jaat en Lazio wel.

9 juli 2015 om 21:00

Ik denk dat Marranier doelt op de lijntjes van Raiola.

9 juli 2015 om 21:04

Ajax heeft nog een eenzijdige optie volgens mij..

Tenzij dr een grote doorverkooppercentage wordt opgenomen zou ik het niet doen

Als het waar is (wat ik niet denk) strik eromheen en weg ermee en boilesen er gratis bij doen

9 juli 2015 om 20:56

Kan wel zien aan je naam dat je afgelopen seizoen teveel jupiler league hebt gekeken. Het talent spat van deze jongen af.

9 juli 2015 om 20:56

Naam=naar

9 juli 2015 om 21:37

Spat=spatte in het begin was hij er goed maar het werd steeds slechter en nu durft hij niet eens een mannetje meer op te zoeken

10 juli 2015 om 03:37

Vind je het gek als de coach elke keer wanneer je het probeert maar het een keer niet lukt je volledig afbrand en je elke wedstrijd weer er uit haalt na max een uur spelen?

Daarbij hebben spelers bij Ajax altijd in hun 2e/3e jaar een dip. Deze jongen heeft meer talent dan wat er voor hem in de plaatst stond meestal...

Gewoon 1 seizoen blijven 10+ goals maken, 35+wedstrijden spelen....daarna pas vertrekken naar Lazio. Elke Ajax speler heeft wat goed te maken na een heel zwak jaar, dus maar eerst weer eens kampioen worden Kishna

Einde carrière Kishna. Als je al geen vaste plek hebt bij een Nederlandse club hoezo denkt hij dan dat hij bij Lazio serieuze kansen gaat krijgen. Het talent is er, maar als hij naar Lazio gaat wordt dit een geval Ryan Babel. Ik denk dat het voor de ontwikkeling van deze jongen het beste is als hij gewoon zo veel mogelijk speelt. Bij Lazio zal hij hooguit tot 5 basisplaatsen en 10 invalbeurten per seizoen komen.

9 juli 2015 om 20:58

Rugu dat ben ik met je eens, die zaakwaarnemer maakt die jongen gek, laat hem eerst maar is een jaar constant presteren bij ajax, laten we eerlijk zijn hoeveel goede potjes heeft hij nu goed gespeeld 3 misschien waaronder 2 a 3 leuke scharen daarmee kom je er niet mee

9 juli 2015 om 21:38

Zonde inderdaad. Of laat hem eens contact opnemen met generatiegenoot Ouasim Bouy. Was de lieveling van Frank de Boer en stond op het punt om een serieuze kans in Ajax 1 te krijgen en koos de tribune bij Juventus. Daarna is hij volgens mij bij HSV en Panathinaikos beland en het feit ik nu niet meer weet waar hij speelt zegt alles over zijn keuze.

Als Lazio 4 miljoen biedt zou ik het lekker accepteren en dat geld gebruiken om Sisto te halen. Heeft veel meer talent dan Kishna. Daarbij komt Fischer weer terug uit een blessure, als hij zijn oude niveau weer weet te pakken sla ik ook Fischer hoger aan dan Kishna.

Doen en een hopelijk een doorverkoop percentage van 20 procent of zo afdwingen. Het geld herinvesteren in een nieuwe vleugel (sisto??)

9 juli 2015 om 21:03

Helemaal met je eens. Doorverkoop percentage eisen want het kan gewoon een hele goede aanvaller worden. Die jongen zit er met zijn kop gewoon niet helemaal bij en dat zorgt voor frustraties nu bij Ajax. Althans hij bekijkt het heel anders dan Ajax en dat botst gewoon. Voor dat geld inderdaad een Sisto bijvoorbeeld halen.

Kishna weg en dan koop je dus Sisto. Lijkt me een faire deal.

Deze jongen kan echt wel goed voetballen!
Helaas is Mino te veel bezig hem te transsferen, daarnaast laat zijn mentaliteit ook vaak te wensen over.

4 miljoen en een doorverkooppercentage van minimaal 15 procent lijkt me een goede deal voor nu. Als hij later een ster wordt zal het wel balen zijn maar ja. Sisto is niet perse nodig, El Ghazi en Fischer zullen toch een basisplek krijgen dan is het zonde om 7 miljoen aan een concurrentiespeler uit te geven.

9 juli 2015 om 21:17

Fischer is natuurlijk afwachten, wat dat betreft lijkt het me prima dat je als Ajax zijnde een extra optie binnenhaalt. Die Sisto kan leuk ballen hoor, en al zou hij een tijdje banken dan kan hij als invaller tegen vermoeide spelers ook wat forceren. En Ajax moet immers ook Europees aantreden, wat meer dan twee opties is dan wel handig. Als je het net zo doet als vorig jaar krijg je dat kansloze gehussel met spelers en zie je straks Schöne weer overal en nergens spelen.

9 juli 2015 om 21:24

Maar voor dat geld? Is wel een behoorlijke risico, als hij weinig aan spelen toekomt ga je niet veel meer terugzien van die 7 miljoen. Kan Ajax beter gaan zoeken naar een goedkopere concurrentiespeler met voldoende kwaliteit natuurlijk.

9 juli 2015 om 21:26

Goede spelers moet je voor betalen en ik denk dat de 7 miljoen voor Sisto wel marktconform is. Wil je dat niet dan moet je op zoek naar een andere speler, misschien een speler op huurbasis laten komen. Want voor een prikkie ga je geen kwaliteit kopen. Dan kom je in de categorie Duarte of Sana en het lijkt me dat de Ajacieden dat wel wat beu zijn.

Transfervrije segment kun je ook kijken maar of dat nou echte toppers zijn? Holosko, Biabany, Nicolita, dat soort spul.

Ik vind het wel bijzonder dat iedereen hier zo goed weet hoe Kishna's mentaliteit is.
Volgens mij wilde Raiola hem vorig jaar ook al weg hebben, en luisterde hij niet verlengde zelfs!

Ik vind dat die jongen heel erg goed kan voetballen, dat zie je aan al die versnellingen, bewegingen etc.
Als je kan zorgen dat die dikke pizzabakker oprot kan dit een toppertje worden.

Dat is tenminste mijn bescheiden mening.

9 juli 2015 om 21:25

Albertino begrijp je punt maar een mentaliteit kweken slecht of goed vind ik kan veroorzaakt worden door zijn zaakwaarnemer en de kwal die zaakwaarnemer verpest wel op deze manier de toekomst voor kishna want wat denk je wat er door zijn hoofd speelt omdat er steeds discussies zijn met fdb en die zaakwaarnemer hoe verpest je zijn toekomst

9 juli 2015 om 21:45

Dat is ook precies wat ik bedoel, maar hij luisterde eerder ook al niet.
Misschien word hij het zelf ook wel een beetje zat.

9 juli 2015 om 22:06

Kishna's vader was het volgens mij toen ook al niet eens met de handelswijze van Raiola. Ik ben echt overtuigd van de kwaliteiten van Kishna, alleen komt het er in het eerste van Ajax nog niet uit.

Simon Zwartkruis (Ajax-watcher van VI) meldt zojuist op twitter dat Lazio nog helemaal geen contact heeft gezocht. Aan de betrouwbaarheid van de Italiaanse krant kunnen we dus twijfelen.

Denk niet dat hij een beter talent is dan Balde diao keita . Dus dan heeft hij al geen kans om basis te worden tenzij hij zijn kop er bij haalt dan veranderd alles .want hij heeft wel talent genoeg

Die Raiola moet gewoon verbannen worden bij elke Nederlandse club. Elke speler die met hem zaken wilt doen, gewoon meteen van de hand doen.

Tot nu toe is weinig positief uitgepakt voor Nederlandse clubs met deze zaakwaarnemer in de buurt. Mooi dat hij voor spelers werkt, maar als t voor clubs een probleem wordt. Dan moet ie gewoon worden verbannen.

Is beter voor ajax dat Kishna vertrekt ,leuk talent maar met zijn instelling gaat hij nergens ver komen.

Zal ook niet gaan bijtekenen dus lekker verkopen en een jonge jongen aantrekken die wel blij is als hij het shirt van Ajax aantrekt.

Dit soort mannetjes geven ook interviews met een arrogantie alsof ze Ronaldo zijn, God op je blote knieën bedanken dat je je zakken vult met een potje voetbal snotneus.

Instelling van lik-me-reet.

Lazio is nog wel een paar stappen te hoog voor Kishna laat hij zich eerst maar bewijzen bij Ajax

Strik er omheen en wegdoen voor die 4 miljoen. Wil zeer waarschijnlijk ook niet verlengen en dan loopt hij volgend seizoen gratis de deur uit. Actie Marc.....

9 juli 2015 om 21:36

weetje wat het is.. ajax heeft een jongen nodig op zijn plek die constand presteerd.. eigenlijk een iets oudere speler a la suarez...

Jammer dat die klote Raiola helemaal in het hoofd van zo'n jongen gaat zitten, puur voor geld voor zichzelf. Ook jammer dat er erg veel van zo'n jongens als Kishna zijn die niet kunnen nadenken en erin trappen.

Hij moet gewoon bij Ajax blijven. Belachelijk gedoe dit.

psv, dit is toch een veel betere optie dan zo'n Berghuis?

9 juli 2015 om 22:43

whyme je laat me lachen... Jij denkt dat Kishna oren heeft naar Psv? kom op nou tuurlijk niet. Hij speelt bij de grootste club uit Nederland daarnaast zal die als die een stap maakt naar het buitenland gaan. Ik ben toch bang dat Kishna enthousiast wordt van deze belangstelling met die Italiaanse kwal naast hem. Hoop dat ze hem kunnen overtuigen om nog een paar jaar bij Ajax te blijven om daarna naar een mooiere club te gaan. Maar als die dan toch gaat is 4 a 5 miljoen met een kleine doodverkooppercentage een prima deal.

9 juli 2015 om 23:16

arrogantie van de ajacieden kent geen grenzen. afgelopen 20 jaar gezien hoe groot dat ajax van je is.

9 juli 2015 om 23:26

Grootste club in Nederland? Donder toch op man. Probeer maar eens de grootste te worden in Europa want dit zieke Nederland is om je op je oren uit je kop te schamen. En ja soms schaam ik me zelfs dat ik Ajax supporter ben. We zijn het lachertje van europa aan het worden met die waardeloze 3de plek in de CL. Nederland telt niet meer mee dan boeit me die zogenaamde geweldige grootste club in Nederland geen ene moer! Probeer eens boven een Barcelona te komen of een Manchester United dan ben je pas een grote jongen. Kampioen van de kabouter competitie dat zijn wij!! En daar ben jij trots op??

Laat die Kishna lekker weggaan want we hebben Fisher op die positie waar naar toe is totaal niet interessant!

9 juli 2015 om 23:44

zienderdal, het glas is bij jou weer half leeg. Natuurlijk is Ajax de grootste club in en van Nederland. Je kraamt weer de noodzakelijke onzin uit. Ajax kan zich niet meten met clubs als Bayern, Barcelaona en United. Heb jij enig idee hoe hoog de begroting van Ajax is wanneer je het hebt over de vergelijking met United en Barcelona? Je lult, zoals gewoonlijk, weer compleet uit je nek wanneer je denkt dat Ajax de concurrentie aan kan gaan met Bayern, Barcelona of United!

9 juli 2015 om 23:59

Pettersson1963 perfect uitgelegd

10 juli 2015 om 12:23

hahaha welke club is dan de grootste club van Nederland? Het is gewoon een feit check de prijzen dus het is een beetje een kinderachtige reactie.

10 juli 2015 om 12:24

Zienderdal grootse club van europa jaaaaaa toooooccch? hahaha jij hebt teveel gedronken volgens mij. Wees even realistisch man.

10 juli 2015 om 19:21

Maar ja, aan de andere kant hebben we gezien dat Ajax in de gouden jaren 90 ook een véél kleiner budget had als AC Milan, Real, Bayern etc....als volgend jaar Van Gaal, Zlatan, vd Wiel en Sneijder zouden terugkomen en spelers als Klaassen, Bazoer, Cillissen e.d. behouden kunnen worden dan kan Ajax zich echt wel weer voor een paar jaar meten met de europese/wereld -top....Voor de rest zijn er geen echte grote toppers meer actief in het voetbal met een Ajax-verleden...Gaat echter niet gebeuren maar stel: er zijn nog voetballers met clubliefde...

11 juli 2015 om 07:08

die vergelijking gaat helaas niet op. In de gouden jaren had ajax inderdaad minder te besteden als de vandaag de dag maar het verschil is aanzienlijk groter geworden. Vandaag de dag betalen topclubs bedragen voor spelers die evenveel waard zijn als de gehele ajax selectie. De spelers die jij noemt die zouden moeten komen zijn absoluut niet haalbaar ten eerste niet omdat ze niet bij ajax willen voetballen ten tweede niet omdat ajax ze niet kan/wil betalen. Helaas maar waar. We moeten gewoon accepteren dat we internationaal niet zoveel voorstellen. Kunnen we wel terugkijken naar de tijd van 20 jaar geleden maar daar schieten we niks mee op. Als mensen denken dat ajax nog zou kunnen aanhaken bij de wereldtop dan leef je in een illusie. Clubs als bij wijze van spreken porto ect lukt het niet eens.

9 juli 2015 om 22:44

Ik vind kishna heel goed maar berguis is momenteel 5 stappen hoger als hem en heeft de inzicht van een havik. Ik zou kishna niet wegdoen, het is een superduo met el ghazi en voelen elkaar goed aan. Ze gaan voor elkaar heel vaak de diepte in.

Ajax laat zijn gootste talent uit de jeugdopleiding wel gemakkelijk gaan....

9 juli 2015 om 23:04

Wat moet Ajax dan? Kishna eist een basisplaats op en heeft dezelfde vervelende eigenschap als Denswil. El Ghazi vind ik een groter talent dan Kishna en is een jongen die wat beter met kritiek om kan gaan dan Kishna.

Jammer als dit doorgaat . Voer je een beleid om jeugd op te leiden naar t niveau wereldtop en dan laat je je meest veelbelovende unieke linksbuiten gaan voor slechts 4 miljoen . Laat Ajax een statement uitbrengen dat ze hem koste wat t kost bij Ajax willen houden en vertrouwen hebben in hem zowel op t veld als in salaris . Van mij hoeven ze geen dure aankopen te doen maar ik verwacht wel dat t geld uitgegeven word om dit soort spelers langer bij de club te houden.

Cartman, Kishna is een snotneus van 20 jaar en verdient een salaris waar een paard de hik van krijgt. Kishna is geen unieke linksbuiten en heeft nog bar weinig laten zien. Kishna is wel een speler die zich zelf zo goed vind en op basis van zelf toegedichte kwaliteiten denkt dat hij wekelijks in de basis moet staan. Kishna is ook de speler die direct zijn zaakwaarnemer belt en Ajax onder druk zet wanneer de technische staf hem geen basisplek garandeert.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren