Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Di María bereikt akkoord en staat met een been in Parijs’

Laatste update:

Ángel Di María sprak vorig seizoen met Paris Saint-Germain en de Argentijn en zijn gevolg waren zeer onder de indruk van het verhaal van voorzitter Nasser Al-Khelaifi. Door de regelgeving rond de Financial Fair Play kon Paris Saint-Germain echter toch geen zaken doen met Real Madrid, waarop Di María naar Manchester United verhuisde. Een jaar later lijkt het toch van een transfer naar de Ligue 1 te komen: de FFP-regelgeving is versoepeld en volgens Le Parisien staat de vleugelspeler ‘met een been in Parijs’.

/

Volgens het dagblad heeft Di María al een persoonlijke overeenkomst met Paris Saint-Germain: in de Franse hoofdstad zal hij een van de absolute grootverdieners worden. Paris Saint-Germain zoekt nog naar een overeenkomst met Manchester United. Naar verluidt wil men niet meer dan 60 miljoen euro betalen, terwijl Manchester United vorig jaar nog 75 miljoen euro betaalde. In Engeland weet men echter ook dat Di María bijzonder ongelukkig is en dat hij na nog een slecht jaar nog meer waarde verliest.

Manchester United heeft in de persoon van Memphis Depay al een opvolger binnen. Bovendien zijn er verder maar weinig clubs die Di María kunnen betalen. Bayern München werd ook genoemd, maar de Duitse grootmacht heeft inmiddels ook veel geld uitgegeven aan Douglas Costa.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Vind t bij utd maar een matige speler geworden.

9 juli 2015 om 09:48

Ja, vind ik ook. Want als je 10 assists geeft in je eerste jaar in Engeland bak je er helemaal niks van. Ook zijn we blijkbaar allang vergeten wat hij de jaren ervoor bij Real Madrid heeft gepresteerd. Bij Argentinië laat Di Maria ook niks zien zeker?

9 juli 2015 om 10:04

Mja het is ook ver van top. Laat staan voor een speler van 75 miljoen.

9 juli 2015 om 10:27

Moet nog maar zien of Depay het beter doet in zijn eerste jaar, 11 assist en 3 goals zijn geen slechte stats

9 juli 2015 om 10:33

Dit is de oplossing..... als ze komend jaar wat willen betekenen in Europa... Marquinhos die speelt amper... zelfde geld voor vander wiel die ook weinig speeltijd gaat krijgen. Griezmann is wel rijp voor de top en die laat je afwisselen met depay en di maria met januzaij.

Valdes
V/d Wiel
Ramos
Marquinhos
Shaw/ Blind
Herrera
Fellaini
di maria
mata
griezmann
rooney
9 juli 2015 om 11:33

Er zijn helemaal geen 2 centrale verdedigers nodig. Smalling, Rojo en Jones zijn echt niet zo slecht als sommigen doen voorkomen. Er moet echter wel een wereldtopper met leiderschapskwaliteiten naast staan. Marquinhos zie ik fysiek ook niet echt meekomen in de Bpl.

Vd Wiel is simpelweg niet goed genoeg. Als het goed is komt Darmian voor die positie.

Herrera en Fellaini zijn beiden geen Cvm. Fellaini kan daar al helemaal niet spelen en ook van Herrera is gebleken dat hij daar niet goed tot zijn recht komt.

9 juli 2015 om 11:58

Zeker wel! Smalling is echt een drama, bijzonder dat hij nog steeds bij ManU zit. Maakt veel inschattingsfouten, kan niet met ruimte in z'n rug spelen en mist gewoon voetbal shavvy. Jones is een dommekracht, heeft niet de kwaliteiten om centraal te staan, moet hij met veels te veel rekening houden. Beter op RB, daar kan het nog wel wat worden.

9 juli 2015 om 12:37

Depay kost geen 75 miljoen en heeft niet het 3e hoogste salaris. Op Depay wordt ook gegarandeerd winst gemaakt in de toekomst.

9 juli 2015 om 14:02

@terran ohja? Welke garantie kan je daarop bieden dan?

9 juli 2015 om 09:48

Maar bij het nationale team kan je wel zien hoe goed die nog is

9 juli 2015 om 10:56

Hij is niet matig geworden, hij is nog steeds geniaal, hij past alleen totaal niet bij utd

Het zal toch niet.. Verkoop je Di Maria, dan zal er nog een vleugelspeler bij moeten. Met Young, Depay, Valencia en Januzaj ga je het qua kwaliteit niet redden. Een speciale winger is wel gewenst in dat geval.

9 juli 2015 om 09:50

Hoezo niet? Namen die je opnoemt zijn aardige spelers. Qua potentie wereld spelers . Denk dat focus meer bij een wereld spits moet liggen ipv weer een winger.

9 juli 2015 om 09:55

Wereld spits? Rooney? Want mata speelt toch op 10 of vergis ik me hierin?

9 juli 2015 om 09:56

@red_manutd
Ben het wel met benvanarnhem eens. Als di Maria weg gaat zou utd nog wel een echte goede winger moeten hebben die nu al op het niveau Sánchez, Hazard zit. Zou voor Pedro gaan. Misschien iets minder dan Sánchez hazard maar heeft genoeg scorend vermogen en stelt niet vaak teleur.


Depay kan een hele grote worden natuurlijk. Met januzaj weet ik het nog niet en young is wel goed mits in vorm. Valencia heeft mij nooit kunnen overtuigen.

9 juli 2015 om 09:57

Young en Valencia zijn verre van potentiële wereldspelers, depay wordt gehyped door iedereen en januzaj is eigenlijk een 10. Dus zo zeker is het allemaal nog niet. Ik hoop dat united probeert bale aan te trekken of Ronaldo terug

9 juli 2015 om 09:58

Weer een winger ?? Het is toch juist weer een spits ? Welbeck? Van persie? Hernandez? Rooney?? falcao???allemaal spelers die hadden kunnen slagen maar te weinig vertrouwen kegen buiten rooney dan die krijgt alle vertrouwen

9 juli 2015 om 10:02

Januzaj, young en valencia in potentie wereldspelers? Wat heb jij gedronken vanmorgen? Die drie mogen god op hun blote knieen dankbaar zijn dat ze überhaupt nog bij een grote club als united zitten,

9 juli 2015 om 10:05

Pedro heeft verlengd dacht ik, dus dat gaat niet lukken. Maar denk dat Di Maria gewoon blijft. Best vreemd om naar een jaar al weer te vertrekken terwijl er zo veel geld aan hem is uitgegeven en er zo veel potentie in zit. Volgend jaar gewoon als aanvallende middenvelder en alles komt goed.

9 juli 2015 om 10:41

Qua potentie wereldspelers? Waar zit jij met je hoofd?

Young, Valencia echt nooit en zeker Valencia als winger niet. Depay is er ook nog lang niet en Januzaj wordt als winger echt geen topper, die moet op 10 spelen. Als Di Maria vertrekt moet United er sws 2 toppers bij hebben. Nu eigenlijk al 1.

9 juli 2015 om 10:42

Van persie en Rooney zijn dus niet geslaagd bij manU..? Hmm.. Zoek zelf de statistieken maar op.. En be surprised! Fijne dag nog

9 juli 2015 om 11:27

denk dat januzaj beter een seizoen verhuurd kan worden waar die een compleet seizoen in de basis staat.

Dat gebeurd altijd in nederland, die onzin kennen we tegenwoordig maar al te goed. eerst nog maar eens kijken of depay echt zo goed is als iedereen denkt, veel mensen vergeten dat de PL wel even een ander niveau is dan onze Mickey mouse competitie.

ik hoop dan toch stiekem op ronaldo, hoe ge-wel-dig zou dat zijn! alleen zal real hem niet willen laten gaan, onwaarschijnlijk maar niet onmogelijk, mits je het juiste bedrag op tafel legt..(150 miljoen?)

9 juli 2015 om 11:47

Bojan is nu de beste speler van Stoke en die was echt dramatisch bij Ajax, dus zo moeilijk is het niet om als groot talent te slagen in de pl.

9 juli 2015 om 11:53

Beste bij stoke?! Hij heeft niet eens een basisplaats....

9 juli 2015 om 12:15

Als die maria weggaat. Moeten ze buiten darmian, nog 4 spelers halen
Opvolger dia maria aan de buitenkant. Een spits, spelmaker en een cv.

9 juli 2015 om 09:56

Dit gebeurt ook niet. Zijn gewoon weer Franse media die erop los speculeren. Eergisteren zeiden ze zelfs dat PSG 60 miljoen en Van der Wiel hebben geboden aan United. Nu gaat het weer om alleen 60 miljoen. Woodward gaat echt niet een speler die club record transfersom gekost heeft, na een jaar met verlies verkopen.

9 juli 2015 om 10:03

Inderdaad, gaat nergens meer over al deze verhalen. Kan prima voetballen deze Di Maria (laat het alleen niet altijd zien), maar vind het niet nodig om voor een 27-jarige zoveel te gaan betalen, terwijl we op zijn plek(ken) ook al bv. Pastore en Lucas hebben. Heb dan liever Pogba erbij.

9 juli 2015 om 10:13

27 is nog echt wel jong. 60 miljoen voor een Di Maria is toch niet veel. het wordt steeds gekker, nou is 27 al te oud, dadelijk is 22 jaar al te oud, om maar wat ter benoemen...

9 juli 2015 om 11:07

Lucas speelt rechtsbuiten, Pastore op de 10 en linksbuiten is dunbezet. Staat Lavezzi weleens of Cavani.

9 juli 2015 om 10:14

Nani maar die is ook al verkocht.
Met heel veel geld is Van Gaal bezig een heel matige ploeg bij elkaar te krijgen.
Rooney is dan wel wereldklasse maar dat is hij slechts een paar maanden (3-4) per seizoen.
Ik ben benieuwd maar verwacht alvast niet veel van United dit seizoen.
Het zal in de PL gaan tussen Chelsea, Arsenal en Man City. Alweer!

Mooi voor vgaal, PSG en di Maria. 2 maanden geleden leek me dat Bayern de ideale eindbestemming van deze speler was, maar die hebben toch niet doorgezet terwijl me dit een ideale aankoop leek. Hij is wel een speler die PSG een niveautje (nog) hoger kan brengen.

9 juli 2015 om 09:48

Mooi voor Van Gaal? Leg eens uit dan..

9 juli 2015 om 11:45

Omdat het niet een aankoop was van vgaal, maar hij wel continu werd geconfronteerd met het feit dat er zoveel geld aan deze jongen was uitgegeven, terwijl het niet klikte.

PSG is losgelaten na die FPF is afgeschaft maar dit kon je verwachten

hij moet gewoon blijven. Gewoon een goede speler voor Manchester.

Dus de top gaat weg, RVP/ADM en het lijkt erop alsof niemand naar united wil. Kon nog wel eens een leuk jaar voor ze worden komend jaar,

9 juli 2015 om 10:09

Let nou maar op dat Man United straks een aantal toppers binnenhalen, ze spelen weer CL dus dit moet zeker lukken.

9 juli 2015 om 10:21

De echte toppers zitten momenteel vast verhankerd waar ze zitten.
Bij Barca, Real, Bayern en Chelsea.
Dan zijn er nog een aantal spelers die tegen die status aanleunen maar die willen stuk voor stuk het liefst naar de eerdergenoemde Top clubs.
Wat er overblijft zijn of geen of nog lang geen toppers. En daar mag United dan wel de hoofdprijs voor betalen.
Ik kan mij de tijd herinneren dat spelers heel graag naar United trokken in de wetenschap dat ze daar beter zouden worden gemaakt.

9 juli 2015 om 10:27

''de Top gaat weg. Rvp/adm''

Deze jongens zijn met andere ''toppers'' prima te vervangen. Vidal i.p.v. di Maria zou ik al een goede zet vinden, Harry Kane als opvolger van Rvp, het moet nog zeker te doen zijn om wat toppers binnen te halen om het gat te vullen.

9 juli 2015 om 10:59

Ze spelen voorronde CL. Tis maar de vraag of ze CL gaan halen. Zeker als ze op korte termijn geen versterkingen gaan halen.

9 juli 2015 om 11:03

Vidal speelt op een hele andere positie dan Di Maria en Kane gaat niet weg na een jaartje Spurs.

9 juli 2015 om 11:08

Vidal en Di Maria zijn totaal verschillende spelers

9 juli 2015 om 11:10

Ascani, die voorronde stelt niets voor. Eerder formaliteit dan dat het echt moeite kost.

9 juli 2015 om 11:30

Hij zegt dan ook niet dat ze op dezelfde positie moeten spelen. Overigens is de mening van veel mensen hier dat de Maria het best tot zijn recht komt als linker centrale middenvelder. Een positie waar Vidal dus ook kan spelen.

Ik zie zelf ook wel wat in di Maria vervangen voor Vidal. In een 4-2-3-1 systeem ga je daar gewoon op vooruit.

9 juli 2015 om 11:34

@ascani
@bigbarbarez,

Ik zeg toch niet dat het exact dezelfde spelers zijn? Ik vind dat Manu een betere balans moet krijgen en dat een middenveld met herrera, rooney, mata en di Maria teveel van het goede is.

Di Maria eruit en Vidal halen vind ik nogmaals een goede zet, of het haalbaar is weet niemand hier net zoals Ascani niet weet of Kane haalbaar is ja of te nee.

9 juli 2015 om 11:13

De top? Sorry, maar RVP is allang geen top meer en Di Maria is ook geen topspeler als hij zo doodongelukkig is.

Di Maria wil zijn eer hopelijk toch wel redden, en door middel te doen van te revancheren wat hij ook wilt. Als hij wel de overstapt naar Paris zal hij voor de rest van zijn leven met alle respect als loser dat mislukt is bij Man United bekent gaan staan. Dat wil je niet op je geweten hebben. Om zo straks bekent te zijn zal hem denk ik niet lekker liggen.

9 juli 2015 om 10:37

Als je beweert dat je een loser bent als je in het vorige seizoen onder van Gaal niet hebt kunnen presteren, dan snap je niets van voetballen.
Want wat ben je dan voor een voetballer als je 2 seizoenen geleden onder Moyes de titel niet hebt kunnen verdedigen? Dan ben je toch als voetballer helemaal niets meer waard, toch?

Oh wacht, dat van 2 jaar geleden is de schuld van de coach maar vorige jaar van de spelers. Tuurlijk.
Van Gaal heeft in heel zijn carriere altijd al gebotst met vedettes, behalve als het Nederlandse vedettes waren.
Het liefst speelt hij met zelf ontdekt talent. Jonge gastjes die alles doen wat hij wil.
Spelers zoals Di Maria, die niet in een keurslijf passen, zijn niet aan hem besteed.

9 juli 2015 om 11:16

@ louismanuel

Volgens mij zegt huns dat helemaal niet. Het gaat erom dat Di Maria zelf slecht gespeeld heeft en dat zijn seizoen niet is geworden wat hij verwacht had. Dat staat toch buiten kijf en lijkt me voor hemzelf ook duidelijk. Huns zegt ook niet dat di Maria een loser is, maar je gaat toch niet zeggen dat di Maria een goed seizoen heeft gedraaid? Om dat allemaal op van Gaal af te schuiven is toch echt te makkelijk. Young heeft op een gegeven moment de voorkeur gekregen, en heeft dat ook echt waargemaakt. Als di Maria zijn niveau uit de eerste paar wedstrijden vol had gehouden had ook van Gaal niet om hem heen gekund.

9 juli 2015 om 11:30

Je hebt gelijk. Huns zegt het idd anders maar mn mening over van Gaal blijft.

Van mij mag hij weg, ik ben geen fan, maar er moet wel wereldtop voor terug komen! Darmian en Depay zijn leuk maar gaan tijd nodig hebben om een versterking te zijn.

Ik blijf dit heel moeilijk vinden, Di Maria is zeker van toegevoegde waarde maar ik persoonlijk vind het team uit balans als ze met Mata, Rooney en Di Maria spelen, terwijl ze eigenlijk allemaal horen te spelen. Mata en Di Maria hebben ook behoorlijk wat gekost. Misschien dat Valencia geen wereld topper is maar hij brengt wel veel meer balans in het elftal om ook zijn verdedigende taken te doen. Daarnaast zou je met het bedrag van Di Maria ook andere posities kunnen versterken, een top spits - vervanger voor Carrick en Cv.

9 juli 2015 om 10:13

Ik vind het lastig. In alles weet en zie je dat di Maria gewoon een wereldtopper is. Bij United kwam het er niet echt uit, ondanks dat hij zelfs met zijn relatief matige prestaties al 10 assists gaf.

Je kan je afvragen in hoeverre het gedoe met de inbraak van invloed is geweest. Helaas is dat niet meetbaar.

Wat mij betreft is het vooral afhankelijk van wat van Gaal wil qua formatie voor komend seizoen. Als hij een systeem voor ogen heeft waarin di Maria niet echt tot zijn recht zal komen dan vind ik het absoluut geen probleem om hem te laten gaan en te vervangen met bijvoorbeeld Vidal en Schneiderlin. Sowieso begrijp ik niet waarom United niet vol voor Vidal gaat. Afgelopen zomer zijn er er zo'n beetje de hele zomer op stukgelopen en nu het lijkt dat hij wellicht mag vertrekken hoor je niets meer.

9 juli 2015 om 10:24

Hoe kom je erbij dat Vidal wellicht mag vertrekken? Juve heeft daar niks over gezegd en de geruchten dat Arsenal en Real Madrid hem willen is nergens op gebaseerd. Ze hebben niet eens contact opgenomen met Juventus, dat heeft Marotta al laten weten en Vidal heeft ook nog eens vlak voor de CL finale gezegd dat hij het niet erg zou vinden om de rest van zijn carriere bij Juventus te blijven omdat hij daar zo gelukkig is.

9 juli 2015 om 10:28

Ik geef aan dat het lijkt omdat er toch wat hardnekkige geruchten de ronde doen. Naar mijn mening hardnekkiger dan afgelopen seizoen.

Ik wil zeker niet beweren dat hij met zekerheid mag vertrekken.

Vidal is voor mij een gedroomde aankoop van United, dus mocht het zo zijn dat hij los te weken is dan moet United daar naar mijn mening voor gaan.

9 juli 2015 om 10:31

Witsel zou ook zeker niet mistaan.

9 juli 2015 om 11:09

Sammerens

Juve heeft mits een officieel statement te kennen gegeven dat er omtrent Vidal geen biedingen, gesprekken, of vertrekwensen zijn gedaan, gevoerd of geuit. Normaliter blijft Vidal gewoon een Juventino.

9 juli 2015 om 11:36

@alexdelpiero,

Dat dit nog niet gebeurd is wil toch ook niet zeggen dat het niet mogelijk is? De transferwindow is nog lang niet dicht. Zoals jij het zegt hebben ze ook niet aangegeven dat Vidal absoluut niet te koop is.

Nogmaals: Ik wil dus zeker niet beweren dat hij mag of gaat vertrekken bij Juve.

9 juli 2015 om 10:49

Ik heb wedstrijden van Real gezien waarin Di Maria heel de linkerflank bestreek. Verdedigend en aanvallend. Vooral een wedstrijd waarin Iker binnen de minuut rood had gekregen en Real heel de wedstrijd met 10 man moest spelen. Ik dacht tegen Sevilla. Ver in de 2e helft maakte Di Maria de winnende 1-0 ook nog.
Ik betwijfel of coaches soms wel weten hoe spelers kunnen spelen. Of ze ze wel vaak genoeg hebben zien spelen. Sommige coaches geven daar niet om want "wat je voor mijn tijd heb gepresteerd is niet belangrijk"
Laat staan dat supporters weten waartoe een speler in staat is.

PS. Ik volg Di Maria sinds hij bij Benfica is gekomen.
Ik volg Falcao uit de tijd dat Benfica hem bijna binnen had maar door Porto op de valreep werd gekaapt.
Ook van Gaal ken ik al heel lang. Sinds de tijd dat hij bij Sparta speelde.
Maar als je deze 2 voetballers niet aan het voetballen krijgt en Nani meent niet te kunnen gebruiken, dan ben je in mijn ogen als coach ook mislukt.
De tijd zal het leren of ik (alweer) gelijk heb gehad. Ik denk een jaartje.

9 juli 2015 om 14:59

Louismanuel

Jij hebt de ontdekking van het voetbal ook nog meegemaakt toch? Zelfs geholpen met het opstellen van de spelregels? Het idee van buitenspel kwam ook van jou, meen ik te hebben gelezen.

'als je Nani niet meent te kunnen gebruiken, ben je in mijn ogen mislukt als coach'

Dat zegt veel meer over jou dan over van Gaal, Nani is niet het niveau waar United naar moet streven. Als je denkt van wel, dan vrees ik dat al die jaren voetbal volgen weinig vruchten heeft afgeworpen.

11 juli 2015 om 11:18

Wat een achterlijke reactie zeg. Argumenten?
Kun je het niet hebben of zo dat ik de Maria of Falcao beter ken?

Nani heeft echter niets gemist hoor vorig seizoen. Speelde in tegenstelling tot United wel CL en goed ook.

En of ik de ontdekking van het voetbal mee heb gemaakt: Ik heb wel de opkomst van het totaal voetbal, meegemaakt. Je kunt rustig zeggen, het begin van het moderne voetbal. Daarmee ook de opkomst van het Nederlands voetbal.
Ondertussen maak ik ook de ondergang ervan mee. En Jij, wat heb jij meegemaakt? Fifa 2000 t/m 2015?

Of ze vragen geld en marquinhos in ruil of die braziliaanse buitenspeler mits hij fit is.

Dit heb k een paar maanden geleden gezegd, dat hij ongelukkig zou zijn in manchester en dat hij terug wil keren naar real, maar de utd fans geloofden me niet.

Real wilt hem natuurlijk niet terug, dus ik zie hem zeker naar parijs gaan.

9 juli 2015 om 10:15

Maar de United fans geloofden het niet? Het was algemeen bekend dat di Maria een flinke knauw heeft gekregen door die poging tot inbraak in zijn huis terwijl zijn vrouw en kind thuis waren.

Dat wordt juist als 1 van de grote redenen gezien voor zijn abrupte vormverlies na zijn flitsende start.

9 juli 2015 om 10:23

Poging inbraak? Nee dat is gewoon een flauwe excuus.

Als je ole leest dan weet je waar k het over heb en wat de redenen zijn dat hij terug wil keren en wat jij opnoemt is geen echte reden.

Toen de journalist hem die vraag stelde werd hij helemaal onrustig.. Het komt erop neer dat hij niet goed kan opschieten met van Gaal.

9 juli 2015 om 10:28

Inbraak daar hebben heel veel sterren mee te maken, en die bleven ook presteren hoor. Kan mij niet voorstellen dat het daar aan ligt. Van Gaal gebruikt hem niet optimaal . Hij misbruikte hem als tweede spits dan als winger. Hij is op zijn best op de mid half positie waar hij zijn energie in kwijt kan.

9 juli 2015 om 11:07

@sammerens, Blink en Huns

Ik herinner mij de inbraak op Juan Sebastian Veron en die was daarvan helemaal van slag. Het gaat niet om een gewone inbraak, maar om de confrontatie met de inbreker waar je vrouw en kinderen bij zijn. Dit is voor sommige mensen heel schokkend.

Ik wil niet zeggen dat Van Gaal goed met vedettes en Zuid-Amerikanen kan omgaan, want dat denk ik niet. Hij heeft het bloed onder de nagels van Rivaldo vandaan gehaald, heeft Riquelme zijn carrière persoonlijk naar de filistijnen geholpen en als je Ribery stiekem 'van Gaal' in de oren fluistert pleegt hij zelfmoord. Gek genoeg weet hij met de Nederlandse vedettes wel om te gaan. Het is kennelijk ook een mentaliteitskwestie. Van Gaal verlangt een bepaalde mentaliteit van spelers om zijn visie te kunnen uitdragen.

Dus ja, het zal een beetje van dit en een beetje van dat zijn. Naar mijn mening speelt Di Maria - sinds zijn vertrek uit Real - teveel zijn eigen spelletje. Hij grossiert in balverlies en is eigenlijk een ongestuurd projectiel. Verrassend is hij wel. Gevaarlijk is hij ook, maar niet alleen voor de tegenstander.. hij verstoort echt het balans van een team indien hij niet in dienst van het elftal speelt (zoals hij dat vooral in zijn laatste 2 jaar (mits fit) bij Real deed). Persoonlijk denk ik niet dat Di Maria gaat vertrekken en zeker niet dat Utd hem na 1 jaar met verlies zal doorverkopen. Maar de voetbalwereld is alle logica voorbij.. dus alles kan.

9 juli 2015 om 10:20

Beter dat hij zich gaat herstellen en goed presteren dan kan hij nog altijd weggaan. Maar als hij weggaat staat hij te boek als een speler en op zijn CV als een speler dat is mislukt bij Man United. Hij kan beter nog blijven, knallen..

9 juli 2015 om 10:25

Maar dan kan hij binnenkort zich op beroepen mislukt te zijn bij een eveneens mislukte coach.
Want hoe goed je dan ook moge zijn met Nederlandse spelers, als je uit een Di Maria en Falcao, zo weinig weet te halen, dan ben je in mijn ogen niet goed bezig.

9 juli 2015 om 10:34

Falcao dat was gewoon een ware ramp. Falcao is na zijn blessure erg slecht voetbal alsof hij bij de veteranen voetbal. Dat zag er echt niet uit. Verloor alle duels, en aan de bal kon hij niets. Zag er onbeholpen en lomp uit wat Falcao liet zien. Kan je Van Gaal niet kwalijk nemen. En Di Maria moet werken aan zijn wisselvalligheid en slordigheden in zijn spel. Van Gaal moet hem ook beter gebruiken. Het is een combinatie van Van Gaal en Di Maria. Hij kende een goed begin speelde in het begin van het seizoen super lekker.

9 juli 2015 om 11:02

Het zal idd aan beide liggen.
Nieuwe spelers in een nieuwe competitie, omgeving etc. Altijd lastig maar dat is juist de taak van de coach.
Zorgen dat een speler zich thuis gaat voelen en past in een ploeg. desnoods zelfs een ploeg aanpassen aan een speler. Meestal bij een topspits.
Het probleem is vermoed ik, dat van Gaal, een man met een enorme ego, in zijn eerste seizoen in de PL zelf moet wennen.
Tja, dan heb je geen tijd om je spelers te ondersteunen als jezelf niet als een vis in het water voelt.

Hoe wil je anders verklaren dat Di Maria wel heel goed kan spelen met Argentinie?
Ik durf verder te gaan. Dat een speler als Di Maria vervolgens geblesseerd raakt met Argentinie, komt omdat hij niet over voldoende wedstrijdritme beschikt.
Zag je bijvoorbeeld ook heel vaak bij de bankspelers van Ancelotti bij Real afgelopen seizoen.

Ik had graag Di Maria ook bij Chelsea gezien. Verbaast mij dat Mourinho dat (nog) niet heeft geprobeerd.

9 juli 2015 om 10:22

Net als dat je al heel lang geleden zei dat Firmino naar Manchester United zou gaan?

9 juli 2015 om 10:24

Hahah ja dat je dat nog herrineert. Maar klopt ja..

9 juli 2015 om 11:10

Maar eerlijk is eerlijk, het was logischer voor Firmino om naar Utd te gaan, dan naar Liverpool. Zou Firmino de samenwerking met Van Gaal hebben geschuwd?

Die heeft vast ook een paar Brazilianen gesproken.

9 juli 2015 om 11:44

Volgens mij eerder het gebrek aan vaste basisstek. Daarbuiten heeft Utd geen tien nodig. Mata, Rooney en Januzaj kunnen daar spelen.

Toch vreemd dat United hem nu meteen van de hand wil doen. Hij kan niet op een half jaar tijd een slechte voetballer geworden zijn. Volgens mij is het echt de speler zelf die weg wil. Ach ja, Bale halen in de plaats? Voor mij mag het er volgend jaar zo uit zien. Haal Oblak, die kan nog afwisselen met Valdes. Otamendi was verschrikkelijk goed afgelopen seizoen, jonger en goedkoper als Ramos. Bale moet wel te doen zijn voor 75 miljoen. Schneiderlin zal wel bijna rond zijn. Enkel Depay die rechts moet spelen, maar hij is nog jong. Want Bale op rechts is geen optie (zie Real)

Valdes/Oblak
Darmian
Smalling
Otamendi
Shaw
Schneiderlin
Herrera
Depay
Mata
Bale
Rooney
9 juli 2015 om 12:28

@rooney
Ik vind jouw opstelling op zich best wat hebben, al zou ik Depay niet op rechts zetten. Deze jongen moet aansterken op zijn favoriete positie. Hij zal met meer vertrouwen spelen als hij op de linkerflank mag voetballen denk ik.

Overigens vind ik het contracteren van Bale geen slechte plan. Deze speler is natuurlijk gemaakt voor de PL. Ik denk alleen niet dat hij nu al Real wil verlaten. Ik heb het gevoel dat hij graag nog een paar jaar wil wachten om Ronaldo's positie over te nemen.

Otamendi is zeker een goede verdediger en zou denk ik zeker van toegevoegde waarde kunnen zijn. Oblak vind ik een fantastische keeper. Maar Cillessen schijnt een serieuze optie te zijn. Ik denk dat vanaf deze week Sirigu misschien ook een serieuze optie kan zijn. Persoonlijk zou ik sowieso daarnaast (en zeker als Valdes vertrekt) Sergio Romero contacteren. Deze speler is gewoon uit contract, sterk in de lucht, ervaren en heeft een heel goed reflex. Bovendien kent Van Gaal hem heel goed.

Dan over de nummer 10 positie. ik hoor graag jouw mening hierover. Vind jij echt dat de nummer 10 positie van Utd goed is bezet? Januzai is een goede voetballer, maar voor de nummer 10 lijkt hij te weinig overzicht te hebben. Voor de flanken lijkt hij mij nuttiger. Mata is een fantastische voetballer, maar verzuipt steeds in de wedstrijden. Af en toe valt de bal goed voor zijn voet of heeft hij iets verrassends in huis, maar Mata brengt tot nog toe niet wat een echte nummer 10 moet brengen. Hij controleert de wedstrijd niet. Hij dicteert niet.. het is een van de elf.. niet meer niet minder. Ik denk dat Utd serieus moet overwegen hem ergens te slijten. De beste wedstrijden van Utd waren misschien met Fellaini op 10. Voor zo een positie is dit natuurlijk pijnlijk. Rooney vind ik persoonlijk meer tot zijn recht komen in de spits. Hij moet daar ook blijven. Deze man is teveel misbruikt in het belang van het team, maar dat moet je als club en trainer niet meer willen. Rooney moet de spil worden van het elftal met daarachter een 10 en twee flankspelers die hem weten te vinden. Denk ik.

Voor de rest vind ik jouw team zeker iets hebben. Wellicht dat Mata met een Depay en Bale om hem heen opbloeit.. dat kan ook.

Hij had gewoon in Real Madrid moeten blijven.

9 juli 2015 om 10:20

Hetzelfde zzal met ramos gebeuren. Hij beseft nog steeds niet hoe goed hij het heeft in madrid

9 juli 2015 om 10:29

Idd! En ik hoop dat dit een lesje is voor de toekomt. Met Ramos zal juist het zelfde gebeuren.

9 juli 2015 om 18:16

Waarom? Di Maria is gewoon te zwak, zieke lightweight die door iedereen opzij wordt gezet. Ramos is spijkerhard en speelt op een andere positie, die zal het heus wel beter doen dan Angel, al hoop ik wel dat Di Maria blijft want heb nog wel vertrouwen dat het wat kan worden.

9 juli 2015 om 10:23

Ja de zogenaamde waardering die de heren missen. In werkelijkheid draait het om geld. Al die spelers die wegging na Real zijn nooit meer de oude geworden en zijn stukken minder ook.

9 juli 2015 om 10:38

Klopt, ik vind het ook heel jammer dat die jongen weg ging bij Real. Ik genoot altijd van zijn spel en ik had hem daar graag willen zien dit seizoen. Ik ben voor Barca en toch mis ik hem. Het was een absoluut talent en United heeft hem eigenlijk verpest net zoals Chelsea Torres' verpest heeft. United bij vind ik ook niet meer de club die het was, ik zie hier hetzelfde een beetje gebeuren als bij Liverpool. Ze verkopen hun goede spelers maar niemand wil naar Manchester. Het begint langzaam aan een sub-topper te worden.

9 juli 2015 om 11:26

Financieel verdiende ij bij Real echt niks vergeleken met Utd. Hij kreeg ook niet de waardering en de aandacht voor zijn prestaties. Iemand met de ego van Di Maria kon dit gewoon niet meer pikken.

Ik vind overigens de positie van Ramos echt heel anders dan die van Di Maria. Ramos wordt gezien als een van de belangrijkste mensen in de kleedkamer. Ramos speelt bovendien in dienst van het team. Het spel van Di Maria is gebaseerd op grilligheid en individuele acties. Di Maria is onberekenbaar en moet je weten te beteugelen of het team in zijn dienst te laten spelen. Denk dat hun posities maakt dat de een wel overal kan slagen en de ander niet. Ik denk dat de combi Di Maria en Van Gaal gewoon geen gelukkige is.

Wat Di Maria en Ramos wel gemeen hebben, en hierin geef ik blink gelijk, is dat ze de waardering terug willen zien in munten. Persoonlijk denk ik dat Ramos juist zal slagen bij Utd en dat Di Maria met een trainer die hem weet te bereiken ook succesvol kan zijn. Maar het blijft gissen..

9 juli 2015 om 11:56

Ik denk ook dat Ramos zal slagen, mits hij vertrekt. Maar slagen staat niet gelijk aan happiness vind ik. Je kan slagen, in sportief opzicht, maar je toch ongelukkig voelen. En dit zal denk ik gebeuren met Ramos die 10 jaar lang voor real speelt, die de echte captain is (aangezien Casillas niet altijd op het veld staat), die tot voor de zomer de favoriete speler was (van de fans).

9 juli 2015 om 13:40

@blink
Dat wil ik best geloven. Want Real is naar mijn mening het hoogste wat een voetballer kan bereiken. Als je daar basisspeler bent, belangrijk bent en captain bent, dan is alles daarna een stap terug.

Maar kennelijk knaagt het financiële gebrek aan erkenning echt heel erg voor Ramos. Het is een alpha-mannetje en die wil gewoon net meer verdienen als een lulletje rozenwater (odegaard). Dit is wel een regelrechte belediging.

Perez is gewoon niet iemand die verdedigers en verdedigende middenvelders echt beloont voor hun prestaties.. Perez deed al moeilijk over 1 miljoen per jaar als salaris voor Makelele. Dit wringt en dat gemis van die erkenning kan voor iemand met een ego van Ramos best vervelend voelen. Beledigend zelfs.

Op zich hoop ik dat hij zich revancheerd bij United komend seizoen. In alles zie je dat het een geweldige voetballer is.
Afgezien daarvan vind ik het ook weer geen probleem als hij vertrekt indien men dan snel schakelt naar andere doelen. Er is geen garantie dat hij het komend seizoen beter gaat doen en als hij niet 100% happy is en je vangt het transfersom grotendeels terug dan is het een verlies wat je kan nemen.

Als van Gaal 4-2-3-1 wil gaan spelen dan mag di Maria van mij vertrekken, mits ze Vidal er voor terughalen. Ik denk dat we daar meer aan hebben. Trek daarnaast Schneiderlin aan en dan is het middenveld toch prima voor elkaar. Zie dan een topper als CB bij te halen en een andere spits voor het geval dat van Persie vertrekt en je bent wat mij betreft klaar. Lacazette heeft mijn voorkeur als spits omdat hij iets brengt wat Rooney niet heeft. Lacazette is snel, heeft een goede dribbel en is goed in de combinatie. Ik denk dat dit perfect kan werken met spelers als Depay, Rooney, Herrera en Mata om hem heen.

de Gea/Valde
Darmian
Jones/Smalli
Rojo/Aankoop
Shaw/Blind
Vidal/Carric
Schneiderlin
Mata/Januzaj
Herrera/Fell
Depay/Young
Rooney/?

Geloof hier niks van eigenlijk... Ofja, zou het enorm raar vinden.

Had moeite in zijn debuutseizoen, maar dat is niet meer dan normaal Iedereen die zegt dat hij slecht is geworden of weet ik het heeft ook gewoon 0 verstand. Spelers moeten zich ook aanpassen. Het is een hele nieuwe wereld als je van Spanje, Madrid, Real naar Engeland, Manchester, United gaat.

9 juli 2015 om 10:49

Of hij is nooit goed geweest? Hij heeft in zijn hele carrière maar 1 goeie seizoen gepresteerd. Hij is gewoon de zelfde speler geweest met de zelfde moves en zelfde stijl en zelfde gedachtes. Dribbelen met je oogkleppen naar beneden.

Bij Real Madrid had hij Ronaldo die hij enorm respecteerde en niet kon negeren maar dat deed hij zelf bij vlagen.

9 juli 2015 om 11:06

Hallo Mrancelotti,

We weten ondertussen wel dat je de balen verstand van voetballen hebt.
Hetderde seizoen van Mou bij Real begon rampzalig mede doordat Di Maria langdurig geblesseerd is geweest.

9 juli 2015 om 12:33

Hij was bij Benfica al enorm goed. Niet voor niets naar Real gegaan. Daar was hij idd wat wisselvallig maar het laatste seizoen was gewoon wereldklasse.

Het enige wat hij idd wat minder moet doen is met die oogkleppen op rondlopen..

Laat me nie lachen alsof Depay man utd gaat redden..? Beter joh voor Di Maria naar Psg veel Zuid Amerikanen waar hij zich thuis gaat voelen als in Madrid ..

Di Maria en Ozil haha.. Die jongen die te hoog zaten in hun bol. Zij dachten dat Real Madrid afhankelijk waren van hun maar het was de tegenovergestelde. Di Maria die nu al weg wilt en algemeen bekend staat dat hij terug naar Real Madrid wilt al is het voor een positie op de bank.

En Ozil tja.. Die is zo zielig dat hij 7 Madridista opnoemde in zijn dreamteam.

9 juli 2015 om 11:13

mrancelotti, wat een arrogantie. Alsof jij in hun koppies kan kijken en weet wat hun redenen waren om te vertrekken. Jij moet het net als wij doen met roddel en achterklap, je bent geen insider.

9 juli 2015 om 12:12

En toch denk ik dat Real veel fijner zou spelen met Di Maria ipv Gareth Bale. Bovendien heeft James nog lang niet laten zien wat Ozil presteerde.

9 juli 2015 om 20:45

Of het Engelse voetbal is misschien kwalitatief beter dan het Spaanse voetbal en daarom zie je maar dat ze zo goed zijn in Spanje er in Engeland niks van bakken.

Geloof mij maar, als Messi naar Engeland gaat, gaat hij never zo goed spelen als bij Barca.

En weer heb ik een transfer goed voorspeld. Iedereen zei hier op vz hij gaat niet weg bij Utd of hij gaat naar Bayern. Maar zei ik zie hem eerder bij PSG spelen volgend seizoen. En kijk ik had gelijk. Ik wil niet popiejopie komen doen of bijdehand want zo ben ik niet. Maar ik had wel gelijk.

9 juli 2015 om 10:49

Je had gelijk omdat er een gerucht is dat PSG een akkoord met de speler heeft?

Van de week was er een gerucht dat Bayern Robben en Muller wilde aanbieden in ruil voor di Maria. Dan had je toen dus ongelijk.

Niemand heeft gelijk totdat een deal officieel is beklonken en dat is hier nog niet het geval.

9 juli 2015 om 10:52

afca_babel, niet te vroeg juichen, dit is nog maar een gerucht. Als je gelijk hebt, good for you, maar als nu blijkt dat het niet doorgaat....

Di Maria moet nog een seizoen de kans krijgen. Het is niet altijd makkelijk om je snel aan te passen in Engeland, genoeg voorbeelden.

9 juli 2015 om 10:53

Er is nog niet eens een akkoord bereikt tussen de clubs. Hoeveel van deze verhalen zie je tijdens de transferperiode niet voorbij komen? Daarnaast zou ik als Man Utd zijnde hem echt niet laten gaan. Kende een matig eerste seizoen, maar als Di Maria zijn gebruikelijke niveau haalt is hij een wereldtopper. Die wil je dus echt niet kwijt. Ik hoop in ieder geval dat hij niet vertrekt.

9 juli 2015 om 11:35

Ik hoop wel dat je ook zo stoer bent om te gaan toegeven dat je toch fout zat op het moment dat blijkt dat hij gewoon bij Manchester United aan de aftrap staat bij de eerste competitiewedstrijd en dit gewoon een geruchtje bleek te zijn.

En voor iemand die niet 'popiejopie' wilt doen schreeuw je het wel aardig van de daken.

9 juli 2015 om 12:39

Nou ik heb met vrienden een transferweddeschap. Iedere keer als er een gerucht is dat dichtbij een transfer is dan wedden we erom leggen we allemaal 4 euro neer en degene die gelijk heeft mag dat geld hebben. Maar meestal gaat het gewoon ons stap potje in hoor. Dat gelijk hebben is dan maar voor de eer.

9 juli 2015 om 13:34

Dan hoef je het hier ook niet als reactie te zetten, en zeker niet als je daarna zegt dat je niet popiejopie wilt doen. En zeker niet als er niets zeker is.

Maar goed, good for you, hoop dat je wint.

9 juli 2015 om 18:29

Omdat niemand kon geloven dat een sterspeler als di maria waar ze 75 miljoen voor hebben gegeven na een jaar verkocht word voor minder,als je zoveel geld betaalt voor een sterspeler,dan moet je hem tog minstens 2 seizoenen houden.

Dit kan toch niet waar zijn. Zomaar 15mil weggooien terwijl United het ook weet dat Di Maria komend seizoen gaat vlammen. Ik geloof er iig niets van. Zie eerder Schweinsteiger en Ramos komen dan dat Di Maria vertrekt!

9 juli 2015 om 11:09

De speler zelf heeft ook nog wat te zeggen hè? Het schijnt dat Di Maria doodongelukkig is in Manchester, en van een ongelukkige speler mag je (hoe goed hij ook is) geen wonderen verwachten. Dan kun je beter je verlies nemen, dan dat je hem nog een (paar) jaar bij de club houdt en hij alleen maar bankwarmer is.

gewoon poot stijf houden en alleen een ruil met veratti accepteren.
ik weet dat psg hem niet kwijt wil, maar je weet t nooit met die topclubs die graag grote namen halen.
datzelfde moeten ze met de gea doen, maar dan voor modric of varane of zo. real is ook knettergek op zn tijd.

9 juli 2015 om 11:11

Ruilen met gesloten beurzen voor Verratti of Cavani, of Zlatan + Bijbetaling voor Di Maria zou ik prima vinden. Verratti past bij elke topclub, en Cavani en Zlatan zouden geen overbodige luxe zijn voor United nu het zo goed als zeker is dat Louis alleen Rooney en James Wilson overhoudt voor volgend seizoen.

9 juli 2015 om 11:35

gelijk heb je! een ruil met veratti zou je ook niks op achteruit gaan.

geloof er ook helemaal niks van dat united di maria met verlies zou gaan verkopen, ze hebben er vorig jaar nog 75 miljoen voor betaald.

Je kunt hem niet zomaar met 15 miljoen verlies verkopen. Dat zou ik persoonlijk dom vinden. Ik denk dat hij volgend jaar beter zou spelen voor United. Een aanval memphis, rooney en Di maria zou ik persoonlijk mooi vinden.

Leuke speler en leuke aankoop voor PSG.. Ronaldo zal dus gewoon bij Madrid blijven of zou PSG een Man City doen en teveel goede spelers voor 1 positie kopen/hebben.. of misschien gaat Ronaldo nu wel terug naat United... zelfs ik al Arsenal fan zou het leuk vinden om dat te zien.. maakt de Premier League nog beter. Maar ik verwacht dat Ronaldo gewoon bij Madrid blijft eigenlijk.. maarja leuk voor PSG dat ze Di Maria hebben/bijna hebben.

Als United fan zeg ik lekker laten gaan, maar Alleen dan wel of voor het zelfde bedrag waarvoor United hem heeft gehaald of di Maria gaat naar PSG maar dan komt Verratti of Cavani naar Manchester..
Vooral Cavani zou met het vertrek van Falcao, Keane (huurbasis) en het aanstaande vertrek van RVP (hoera!) niet geheel overbodig zijn en een prima deal kunnen betekenen..
Gezien de vorm van di Maria afgelopen seizoen en die van Herrera & Mata, dan zie ik die 2 liever standaard in de basis met of Januzaj, Young of Depay op de flanken, dan dat we di Maria tegen zijn schijnbare wil gaan houden..

Pastore en di Maria op het middenveld. Klinkt fantastisch. Op de copa de america waren die 2 de beste spelers van Argentinië(in mijn ogen).

Wat praat jij nou? Haha
Smalling was de beste vorig seizoen, en kom niet aan met het argument dat dat niet zo moeilijk is bij United.
Is gewoon een goeie en snelle verdediger die een voetballende speler naast zich nodig heeft zoals Ramos.
Ik geloof dat iedereen nog een beetje met zijn rode kaart tegen city in de kop zit

Hij heeft dan ook z'n kruisband afgescheurd, lastig spelen dan..

Ik zou hem niet laten gaan. Dan moet United nog meer spelers halen dan nu. Ik vraag me af waar ze eigenlijk mee bezig zijn? Ze lijken wel te slapen. Er moeten minimaal twee verdedigers bij en een centrale middenvelder. Mochten Di Maria, De Gea en Van Persie daadwerkelijk vertrekken, moeten er op die posities ook weer vervangers komen.

Kortom, een drukke boel voor United, maar tot nu toe liggen ze te slapen. In mijn ogen mogen ze wel opschieten.

weet je wat ik niet begrijp? waarom hij bij utd altijd op de vleugels speelt. Bij Real heeft hij een periode zeer verdienstelijk centraal op het middenveld gespeeld, zelfs tijdens de champions league finale. Waarom probeert utd dat niet een keer uit

Als manchester echt kampioen wil worden en dan toch zo nodig met geld willen gooien dan denk ik dat als ze ramos hummels ronaldo en gundogan halen ze in de champions en competitie hoge ogen gaan gooien helaas zou dit niet gebeuren en zal me droom in duigen vallen maar als het dan tog moet gebeuren knal dan gewoon 1 keer hardt met gel en dat je zeker weet dat je toppers haald en dan laat je chicareto blijven back up rooney en haal je jeroen verhoeven back up de gea als die wilt komen dan

Yes dit is wat ik hoopte !!
Nu nog Aguero halen en Pogba ^^.

Di maria bij psg zou beter zijn voor hem. Hij past daar ook beter, bij manu kan hij zijn spel ook niet goed doen en zeker niet met van gaal en zijn tactieken, en nu ze nog depay hebben zou het logischer zijn om daar weg te gaan

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren