Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Hij en Vejinovic kunnen samen spelen, maar we hebben volop keuze’

Laatste update:

Feyenoord-trainer Giovanni van Bronckhorst heeft komend seizoen de beschikking over Marko Vejinovic. Het is echter niet zo dat de middenvelder van Vitesse naar De Kuip is gehaald als opvolger van aanvoerder Jordy Clasie, die in de belangstelling staat van diverse Serie A-clubs.

/

Van Bronckhorst benadrukt dat het nog geen uitgemaakte zaak is dat de middenvelder weggaat. De coach kan zich voorstellen dat hij in zijn elftal een plaats inruimt voor zowel Clasie als nieuwkomer Vejinovic. De vervanger van Fred Rutten weet dat hij voldoende opties heeft, zeker op het middenveld. Het is voor Van Bronckhorst al duidelijk dat er geen echte ‘nummer tien’ in de rug van spits Dirk Kuyt zal gaan spelen.

“Als Clasie niet vertrekt, kunnen hij en Vejinovic ook samen spelen”, laat Van Bronckhorst weten aan het Algemeen Dagblad. “Vejinovic kan bijvoorbeeld ook verder naar voren spelen. Maar we hebben inderdaad volop keuze.” De veertigjarige oefenmeester heeft sinds de terugkeer van de internationals Clasie, Karim El Ahmadi en Kenneth Vermeer 27 spelers tot zijn beschikking.

Denk je dat Jordy Clasie bij Feyenoord blijft?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties
7 juli 2015 om 10:49

Nee, de selectie is nog steeds intact en clasie kan opgevangen worden. Tevens is Kuyt terug dus ik zie het probleem niet.

7 juli 2015 om 10:57

Ik denk dat Kuyt nog met gemak er 10+ in kan tikken.

7 juli 2015 om 11:15

@ Jaap Aap

Dirk Kuijt schoot er vorig jaar bij Fenerbache ook gewoon 10 in. Als je bedenkt dat het niveau van verdedigen in Nederland nog een flink stuk lager ligt ga ik er vanuit dat Kuijt er zeker wel 15 in schiet. Zodra hij de bal heeft gaat geen verdediger uit Nederland hem van de bal af krijgen.

7 juli 2015 om 11:19

Kuyt gaat in de Eredivisie echt nog wel 15-20 doelpunten maken. Het is meer de vraag of het lichaam, ondanks zijn goede zorg voor dit lichaam, het na zoveel jaren in de top nog lang vol kan houden.

7 juli 2015 om 11:44

@jaap-aap
Daarnaast stond Kuijt ook nog eens als rechtsbuiten gepositioneerd.

Wel mooi om te zien dat we zo veel opties hebben met Vejinovic en Clasie. Zelf hoop ik dat we Immers, El Ahmadi en eventueel clasie kunnen slijten. Simpelweg omdat ik die Gustafsson wel in de Kuip zal willen zien!

7 juli 2015 om 12:37

Hoe kom je er in hemelsnaam bij dat het niveau verdedigen in nederland een stuk lager ligt? Onder de top 6-8 is het echt kommer en kwel wat er gespeeld wordt in turkije hoor. Veel kick en rush, verdedigers die niets anders doen dan balleke wegrossen. Kuijt scoort er heus een goal of 10 -15 maar maak me niet wijs dat hij nu in een verdedigend minder sterke competitie terecht komt

7 juli 2015 om 13:07

Indien fit het hele seizoen, gaat Kuyt er minimaal 15 maken.

7 juli 2015 om 14:13

Kuyt schiet er in de Mickey Mouse competitie met gemak 15 of 20 in mits ie goede aanvoer heeft, hij is beter dan Kramer of Boymans etc, dus dat zal het probleem niet zijn, echter hoe gaat het team erom heen functioneren, Feyenoord zal altijd top 4 spelen dat is in NL niet zo moeilijk met een beetje selectie , echter om PSV en Ajax beide voor te blijven en de titel te pakken is meer nodig dan wat er nu staat

7 juli 2015 om 19:32

Je begint zelf over "verlosser". Een woord wat de media ook graag gebruikt tegenwoordig.. Realiteit is alleen dat vele hem zeer zeker niet als "de verlosser" zien die Feyenoord wel ff kampioen maakt.. Er is nog een zeer lange weg te gaan maar voor de meeste van ons is het een mooie aanwinst die wat spirit in het team kan brengen. Gio buiten, en kuyt binnen de lijnen.. Maar verlosser? Verre van

7 juli 2015 om 10:55

Ik vind Clasie wel te vervangen, heeft nou niet een superhoog niveau en heeft ook geen sterk opgaande lijn in zijn ontwikkeling. Die kan in zijn topjaren de subtop misschien halen, spurs valencia etc.

7 juli 2015 om 11:00

Naar welke club gaat Clasie en vanaf wanneer? Dan hoef ik het nieuws niet langer in de gaten te houden.

7 juli 2015 om 11:09

Vorig seizoen wilde hij ook vertrekken en uit eindelijk heeft hij zijn contract verlengd. Hij wacht op de juiste club en die club moet er dan ook nog met Feyenoord uitkomen.

7 juli 2015 om 11:41

@ Jaap Aap,

Noem mij eens 5 clubs die, die 18-20milj die feyenoord wil hebben ook daadwerkelijk gaat betalen.

Ik zeg je nu al bijvoorbaat "geen"

En dat heeft niets met mijn clubvoorkeur te maken, want ik gun het feyenoord van harte dat ze een klapper maken op financieel gebied.

7 juli 2015 om 11:47

wat is er mis met een vraagprijs van 18m?

Of moeten we meteen maar roepen we gaan ook akkoord met 12m.

7 juli 2015 om 11:52

@ Fcda

En dat is precies de reden dat ik verwacht dat Clasie niet vertrekt. Feyenoord zal op zijn minst 11-12 miljoen willen zien en ik denk niet dat clubs dat gaan betalen. De geinteresseerde clubs hebben allemaal niet het uitgave patroon van 10 miljoen of meer voor een transfer. Dat doen ze zelden. Lazio, Schalke, Porto geven sporadisch boven de 10 miljoen uit aan spelers en ik gok niet dat ze dat voor Clasie wel eventjes zomaar gaan doen.

EN dan Sunderland/southampton, die hebben beiden een Nederlandse coach die beiden weten dat Clasie geen 12 miljoen hoeft te kosten. DIe kennen de eredivisie veel te goed daarvoor. Zenith was de beste optie op een klapper voor Feyenoord, alleen heeft Clasie die optie al afgeschoten.

AL met al ga ik gokken op een langer verblijf voor Clasie van nog een seizoen. Ik gok op een vertrek van Immers en El Ahmadi. Dat zou ook beter voor zowel Feyenoord als Clasie zijn. Een jaar knallen met een beter gebalanceerd middenveld. Met een spits die wel doelpunten maakt. Vervolgens mee naar het EK en daarna een transfer maken.

7 juli 2015 om 11:54

@ Hatrrick

Een hoge vraagprijs is goed, maar je kan je hand ook overvragen. En 18 miljoen is simpelweg je hand over vragen. In een markt moet je wel prijsbewust zijn, ruimte houden voor onderhandeling maar jezelf niet uit de markt prijzen.

Als je een prijs van 10-12 miljoen in gedachten hebt, wat realistisch is voor Clasie. Dan is 18 miljoen een buitensporige vraagprijs. Een realistische vraagprijs zou 14-15 miljoen zijn. Dan kan je nog 2 miljoen zakken en alsnog een fantastische transfer maken.

Alleen kom je dan heel anders over.

7 juli 2015 om 12:12

D-Bergkamp,

Ik denk dat hij nog wel eens zal vertrekken deze zomer en namelijk naar Southampton. Koeman heeft inmiddels al persoonlijk aangeven dat hij inderdaad op zijn lijst staat. Hieronder een stukje uit zijn interview laatst.

"koeman nu écht serieus over Clasie
Southampton-coach Ronald Koeman aast op Jordy Clasie. De middenvelder van Feyenoord zou de ideale vervanger zijn voor Morgan Schneiderlin, die vermoedelijk vertrekt naar Manchester United, zegt Koeman in The Guardian.

koeman wil 27 miljoen pond (38,15 miljoen euro) voor de Franse international, een bedrag waar United vooralsnog niet mee akkoord is gegaan. ,,twee weken geleden hebben we een bod op hem gehad van Manunited, maar het was niet het bedrag dat we in ons hoofd hadden. Het was niet serieus te noemen'', liet Koeman maandagavond weten.

Het beoogde transferbedrag is dan genoeg voor een serieus bod op de 24-jarige Feyenoorder, die als vervanger is aangestipt door Koeman. ,,hij is een goede en jonge speler en bovendien international. Hij is klaar voor een stap omhoog. Ook ontwikkelt hij leiderskwaliteiten en bij een vertrek van Morgan moeten we zo'n speler hebben.''"
Bron Ad.

Dit samen met het gerucht dat dat Feyenoord eerst 18M wou hebben en daarna dit bedrag verlaagd zou zijn doet mij weer geloven dat Van Geel, Koeman en Clasie al gesproken hebben, een bedrag tussen de 12 en 15 miljoen met doorverkoop clausule en evt bonussen zou niet vreemd zijn na een evt transfer van Schneiderlin. Deze transfer brengt genoeg op om Clasie te halen,daarbij hebben ze al miljoenen ontvangen aan tv geld. Dat Nederlandse coaches weten wat ED spelers waard zijn en daardoor niet de hoofdprijs willen betalen geloof ik niet, kijk naar Van Gaal,die bieden gelijk zoveel dat er niet geweigerd kan worden, terwijl ze voor die bedragen ook andere betere spelers zouden kunnen kopen, Koeman heeft met Clasie gewerkt en hadden een goede band,dat kan helpen om een hoger bedrag als 12 neer te leggen en de 15M aan te tikken

7 juli 2015 om 12:39

Dat geeft dan aan hoe graag ze Clasie willen hebben en dat zal bij hem zelf ook mee wegen. Een bedrag van circa 12 miljoen is een prima bedrag voor Clasie. Feyenoord hoeft niet perse te verkopen en zit dus in een gunstige positie.

Ik zou dan als ik Feyenoord was eerder Immers en Vilhena van de hand doen en Clasie een jaar langer proberen te houden. Van het geld van Immers en Vilhena een spits kopen en je staat er behoorlijk sterk voor.

De vraagprijs van boven de 15 miljoen is puur om een goede handelspositie te hebben. Feyenoord weet zelf ook wel dat ze dat niet gaan vangen.

7 juli 2015 om 14:13

hij gaat, wanneer en waarheen doet verder niet ter zake, kwestie van tijd

Clasie moet lekker naar Southampton gaan, goed niveau niet te laag en heeft al het vertrouwen van Koeman. Beter dan united waar een Blind dadelijk ook gewoon gaat banken.

7 juli 2015 om 10:53

Ik denk dat Clasie juist niet het volle vertrouwen heeft van Koeman, aangezien ze hem misschien wel als 5e keuze zien ofzo. Clasie zal zich toch een beetje teleurgesteld voelen, alle geïnteresseerde clubs gaan eerst voor anderen.

7 juli 2015 om 11:24

5e keuze? Waarom noemt Koeman hem dan expliciet? Als je vier andere keuzes hebt is dat namelijk niet logisch.

7 juli 2015 om 11:38

Koeman noemt hem niet expliciet, er is hem gevraagd o Clasie op zijn lijst staat en hij heeft dat alleen bevestigd.

7 juli 2015 om 11:52

Ja ooit weleens van onderhandelen gehoord? Als je gaat roepen dat speler X je nummer 1 target is zorgt dat gelijk voor een verhoogde vraagprijs.

7 juli 2015 om 13:00

Maar als je dan je nummer 5 wel noemt dan helpt dat enorm in de onderhandelingen?!

7 juli 2015 om 13:25

Ja, dan weet Feyenoord dat zij die 18 miljoen niet kunnen doordrukken bij iemand die hem niet perse hoeft! Aks Clasie de nummer 1 is voor Koeman dan kan Feyenoord aan de grote vraagprijs blijven hangen omdat Koeman hem heel graag wilt

7 juli 2015 om 13:29

Dus als ik het goed begrijp is Clasie dus wel degelijk de eerste keuze, maar wekt Koeman de indruk dat het keuze 5 is zodat hij Clasie goedkoper kan binnenhalen?

Het wordt tijd dat Feyenoord wat middenvelders gaat verkopen. Clasie, Vejnovic, El Ahmadi, Immers, Vilhena, Toornstra, Sleegers en Nieuwkoop. Van mij mogen Clasie, Immers en Vilhena verkocht worden en komt er een scorende middenvelder bij.

7 juli 2015 om 12:57

Ik zie liever el ahmadi weggaan dan vilhena. En dan een middenveld met Vejinovic, Vilhena en Toornstra. Goede back up halen voor de 10 en klaar is je middenveld. Nelom weg en nieuwe linksback halen met woudenberg als back up. Nog een back up voor de cv positie. Kazim weg en nog een spits halen om de concurrentie met kuyt aan te gaan. Wilkshire mag van mij ook opzouten eventueel lopes cabral als back up van karsdorp, mits hij blessure vrij is.

Het feit dat ze met die Zweed bezig zijn, versterkt toch wel het vermoeden dat er naast Clasie nog een middenvelder in wat nadrukkelijkere belangstelling staat. Immers ben ik inmiddels wel op uitgekeken en een vertrek van El Ahmadi zou ik ook geen gigantische ramp vinden.

Vermeer
Karsdorp
Van Beek
Kongolo
Woudenberg
Toornstra
Vejinovic
Vilhena
Bilal
Kuyt
Boetius
7 juli 2015 om 11:18

@ stefandefree

Een week geleden waren er hele serieuze geruchten dat El Ahmadi op weg was naar Qatar/abu Dhabi. Daar kon hij volgens de geruchten een contract tekenen voor 3 jaar met een grof salaris. Daar ga ik dan ook nog een beetje van uit. Maar met Veijinovic erbij is het middenveld wel heel erg vol. De kansen voor Vilhena zijn nu nog kleiner dan volgend jaar. Het zou me ook niet verbazen als die toch opeens besluit om te vertrekken.

Clasie, Veijinovic, El Ahmadi, Immers, Toornstra en Vilhena. Dan laat ik Schuurman, Sleegers en Nieuwkoop nog achterwege. Er zullen er toch wel minimaal 1 a 2 moeten gaan vertrekken.

7 juli 2015 om 11:35

Als je nog een paar miljoen voor El Ahmadi kunt pakken, moet je dat mijns inziens niet laten. Hetzelfde geldt voor Immers. Anderzijds snap ik wel dat Van Geel ze niet zomaar zal verkopen. Stel dat die twee weg gaan, met daarbij de wetenschap dat een vertrek van Clasie en Vilhena allerminst uitgesloten is. Dan zit je wel in een keer krap natuurlijk. Dus ik hoop dat hij het bij een verkoop van Immers houdt, El Ahmadi voegt wat meer toe in mijn ogen. Maar ik zou ze in elk geval niet beiden meteen verkopen, tenzij je duidelijkheid hebt over Clasie.

7 juli 2015 om 11:46

@ Stefandefree

Als ik het goed begrijp gaat Giovanni met de punt naar achteren spelen. In de selectie heb je op he tmoment 6 spelers die serieuze basis speler kans hebbers zijn. En 3 potentiele talenten er achter. Ik gok dat er nog 1 of 2 van die basis spelers gaat vertrekken. In tegenstelling tot velen geloof ik niet in de verkoop van Clasie. Puur omdat ik niet verwacht dat er een club 12 miljoen gaat bieden. En ik gok dat Feyenoord met minder geen genoegen gaat nemen.

Persoonlijk zou ik gokken op een verkoop van Immers en El Ahmadi. Dan zou ook van Geel zijn werk heel goed doen. Dan ga je komend seizoen met Vilhena, Veijinovic, Clasie en Toornstra het seizoen in. Spelers die complementair aan elkaar zijn.

7 juli 2015 om 11:54

Dat zou wat mij betreft een ideaal scenario zijn, al zitten er wel wat onzekerheden in. Als Clasie bijvoorbeeld aangeeft dat hij wil vertrekken, vrees ik dat hij wel verkocht gaat worden voor een bedrag tussen de 10 en 12 miljoen. Verder zit je nog met Vilhena, die zo lang als hij niet bijtekent ook interessant is voor een verkoop.

7 juli 2015 om 12:04

@ stefandefree

Ik denk dat Clasie over te halen is om een seizoen te blijven. Er is een scorende spits bijgekomen met veel ervaring. Veijinovic zou wat mij betreft ten allen tijde basis speler zijn. Met die twee spelers moet Feyenoord en Clasie veel beter kunnen presteren dan afgelopen jaar naar mijn idee dan de schamele 55 punten. Geef hem dan desnoods nog 200.000 euro erbij aan salaris. Aan het einde van het seizoen gaat Clasie dan vrijwel gegarandeerd mee naar het Ek. Kan hij daar hopelijk nog een aantal wedstrijden spelen en dan een transfer maken.

Persoonlijk denk ik, dat met dit verhaal en een aardige salarisverhoging Clasie nog houdbaar is voor een jaar.

En wanneer je El Ahmadi+ Immers verkoopt is dat een garantie voor Vilhena dat hij veel gaat spelen. En ook daarom denk ik dat je Vilhena langer vast kan leggen als je met dat verhaal aan komt bij hem.

Ik denk dat er nog wel wat gaat gebeuren en dat Clasie en/ of Immers vertrekken. Dan nog steeds heb je wel een aardig selectie, hopelijk tekenen Vilhena en Boetius bij en is de onrust rondom die 2 snel weg. Dan hebben we eigenlijk nog een nieuwe linksback nodig en een back-up voor v Beek en Kongolo maar ik verwacht niet dat die komen.

Vermeer
Karsdorp
v Beek
Kongolo
Nelom
Toornstra
Clasie/ EL A
Vejinovic
Bilal/ Manu
Kuyt
Boetius/ Man
7 juli 2015 om 10:58

Die verdediger gaat er sowieso komen, daar heeft van Bronckhorst al vaker over gesproken. daarnaast kan je niet met maar 2 volwaardige centrale verdedigers het seizoen in gaan.

Echt ongelofelijk dat ze cherry niet pakken ... Is goed voor 10 doelpunylten per jaar en meerdere assist , nee door blijven gaan met immers !!!

7 juli 2015 om 11:00

In dit artikel wordt gezegd dat Feyenoord volgend seizoen zonder nummer 10 gaat spelen. In dat geval is het toch logisch dat ze niet voor Chery gaan? Is een speler die uitsluitend op die positie het niveau van Feyenoord aan kan, als hangende buitenspeler of linkshalf verwacht ik dat hij simpelweg tekort komt. Toornstra heeft het al zeer lastig om als middenvelder aan te haken bij Feyenoord, dan lijkt het me sterk dat het Chery veel makkelijker af zal gaan.

7 juli 2015 om 11:07

Ongelofelijk? Clasie, Vejnovic, El Ahmadi, Immers, Vilhena, Toornstra, Sleegers en Nieuwkoop. voor 3 posities en jij vind dat ze er nog 1 moeten kopen. Misschien eerst eens wat verkopen voor ze wat kopen?

7 juli 2015 om 12:01

We kunnen er waarschijnlijk wel vanuit gaan dat er enkele middenvelders gaan vertrekken. Er zijn enorm veel geruchten en zelfs wat biedingen geweest, dus het lijkt me dat Feyenoord daarop anticipeert. Ongelofelijk zou ik het daarom niet willen noemen.

7 juli 2015 om 12:07

Geruchten heb je weinig aan, ik verwacht ook dat er weg gaan, maar Immers zou vorig jaar ook al gaan en zit er nog. Vejnovic snap ik nog, als Vilhena niet verlengt verkopen ze m liever dan een jaar tribune bijvoorbeeld. Maar je kunt niet door gaan met kopen omdat er misschien iemand vertrekt.

7 juli 2015 om 13:03

Feyenoord heeft de beschikking over nu 10 middenvelders, geen enkele reden om er nu nog eentje te gaan aantrekken zeker niet als op andere plekken de spoeling veel dunner is.

Misschien als Vilhena en Immers vertrekken je Chery kan halen maar alleen in dat geval, daarnaast is het ook helemaal niet zeker dat hij het op een niveautje hoger ook zomaar even doet.

niet met een echte nummer 10 gaan spelen is zo'n beetje het domste dat ze kunnen doen. Het middenveld scoort te weinig, dus ze gokken puur en alleen op Kuyt. Mochten er mensen zijn die dachten dat Feyenoord wellicht komend seizoen serieus mee zou doen, deze hoop vervliegt direct.

7 juli 2015 om 11:02

Hoezo het domste wat er is? Ze gaan juist met 1 verdedigende en 2 met de punt naar voren spelen. Dat is dus eigenlijk nog aanvallender, maar niet gericht op 1 persoon. Volgens mij hebben ze daarnaast met Vejinovic iemand binnen gehaald met flink wat scorend vermogen.

7 juli 2015 om 11:04

@deventer nl:

Met de punt naar achter brengt juist meerdere middenvelders dichter bij de goal, als je het goed doet.

7 juli 2015 om 11:07

Waar is dat 'gvd' nou weer voor nodig? Buiten dat, ze geven juist een controleur op door met de punt naar achter te gaan spelen. Je zag de afgelopen jaren toch ook al dat er zo ontzettende weinig voetbal vanuit het middenveld komt met Immers, ik vind dit best wel een goede ontwikkeling.

Feyenoord heeft een leuke selectie, ik denk ook een potentieel goede coach.
met Kuyt een echte aanjager en publiekslieveling erbij, een motivator binnen de lijnen
voor de jongens, en kan natuurlijk doelpunten maken. Vejinovic, vind ik een technisch vaardige speler, en zeker een goede aanwinst, kan zowel centraal achterin dan wel op het middenveld spelen.
heeft tevens een aardige vrije trap in de benen. als spelers als Kongolo en Van Beek hun niveau aantikken, heb je een goed centraal duo, de backs ben ik wat minder over te spreken bij feyenoord.
alhoewel Wilshire een degelijk niveau kan halen, Nelom ben ik nog niet zo van overtuigd, maar af en toe ook redelijke dingen laten zien.. verder hebben ze best een brede keuze op het middenveld i.d.d
voorin heb je Kuyt als vaste keuze voor de spits, verder Boetius of Manu vanaf links... Boetius zou ook nog vanaf rechts kunnen spelen, ik zelf zou Toornstra niet op rechtsbuiten willen hebben.. ook al kan hij dit aardig invullen.. ik zou Immers aan de kanten schuiven... die jongen werkt hard, maar komt toch echt te kort... alhoewel in combi met Kuyt? genoeg mogelijkheden voor de coach !

Vermeer
Wilshire
V.Beek
Vejinovic
Kongolo
El Ahmadi
Clasie
Toornstra
Kazim
Kuyt
Boetius

Posities bij Feyenoord zijn bij vertrek Clasi, op verdediging na, nog steeds goed bezet.
Vermeer en Hahn
Karsdorp en nieuwe aankoop / van Beek en Dammers / Kongolo en nieuwe aankoop / Woudenberg en nieuwe aankoop (liefst tweebenig voor rechts en links)
Toornstra en Immers / Vejinovic en El Ahmadi / Vilhena en Sleegers
Bilal en Manu / Kuyt en Achahbar / Boetius en Sleegers
Nelom, Wilkshere, Te Vrede en Kazim proberen te verkopen. Als Vilhena en Boetius niet willen verlengen dan verkopen en Gustafson en Tighadouini halen.
De verdediging baart mij het meeste zorgen. Daar moet je met het geld van Clasie in investeren.

7 juli 2015 om 12:55

Feyenoord moet dan gewoon nog een goede spits kopen. Kuyt voor de RB positie gebruiken samen met Bilal. Manu en Boetius voor de linksbuiten tenzij Sleegers goed bevalt, dan Manu verkopen. Die jongen is dan wel pas 21, maar heeft gewoon ontzettend weinig voetbal in zich. Alles gaat op de automatische piloot.
Tighadouini zou een leuke speler zijn voor Feyenoord maar alleen kopen wanneer Boetius en of Manu vertrekt.

Voor de back positie zou van Anholt ideaal zijn. Kan zowel links als rechts en is gewoon een goede back. Een ervaren CV achter van Beek, Dammers en Kongolo lijkt mij ook gene slechte gedachte. Misschien Glenn Loovens?

Wanneer Gio niet met een 10 gaat spelen kan Immers zijn spullen pakken.

7 juli 2015 om 12:42

Waarom? Immers is juist een betere box to box speler. die loopt zo ontzettend veel. Hij is juist in mijn ogen geen 10. Zo iemand is in een systeem dat Gio voor ogen heeft juist een pion dat best belangrijk kan zijn.

Zou wel een mooi middenveld zijn als Clasie blijft!

Vejinovic - Toornstra
Clasie

7 juli 2015 om 12:40

Ik zie dan eerder El Ahmadi erin staan tav Toornstra.

7 juli 2015 om 12:54

Tuurlijk niet, anders heb je geen nummer 10 op het middenveld.
El Ahmadi is erg overschat, Vejinovic pakt zijn plekje makkelijk over.

7 juli 2015 om 12:56

Feyenoord gaat niet met een 10 spelen. Vejinovic kan gewoon in de rol als CM spelen.

7 juli 2015 om 15:50

Ik zie el ahmadi liever vertrekken net als immers. Daarnaast gaat clasie ook wel weg. Dan in de basis toornstra, vilhena en vejinovic. Back up sleegers en nieuwkoop en dan nog een aanvallende middenvelder halen. Heb je 6 spelers voor middenveld en eventueel karsdorp nog. Lijkt me prima

Zou leuk zijn als we Clasie nog een seizoen kunnen houden met het oog op het EK, als hij daar presteert is 15miljoen zeker mogelijk.
Dan toch wel El Ahmadi en Immers proberen te verkopen.
Dan heb je: Clasie, Vejinovic, Tonny, Toornstra, Nieuwkoop en Schuurman.
Daarbij Nieuwkoop of Schuurman een seizoen verhuren en die Gustavson kopen met het oog op een vertrek van Clasie/tonny volgend seizoen.

Heeft Feyenoord nog budget voor andere spelers of moet eerst iemand (bijvoorbeeld Clasie) verkocht worden voordat er iets mogelijk is.

7 juli 2015 om 12:42

Mikos Gouka, de Feyenoord watcher van het AD en vaak erg goed geinformeerd melde vanmorgen dat Feyenoord nu geen ruimte meer heeft in het salarishuis en er eerst een speler verkocht moet worden. Echter denk ik wel dat als er een buitenkansje komt de VvF zullen inspringen om de tijd te overbruggen dat er iemand vertrekt, dat hadden ze deze winter ook al aangeboden.

Ik heb zo'n gevoel dat Clasie gaat blijven.
Jordy is close met zijn familie, ik zie hem en zijn vriendin (ook pas 21 jaar ) niet met hun zoontje van 1 jaar alleen in Engeland of Italië wonen.
Jordy wil spelen met het EK volgend jaar, heeft met Kuijt een 2de leider erbij in de selectie waardoor het voor hem allemaal wat makkelijk word.
En laten we eerlijk zijn, ook Clasie zijn 2de seizoenshelft was belabberd.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren