Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Wilkshire komt te laat bij training: ‘Niemand klopte op mijn deur’

Laatste update:

Feyenoord trainde maandag voor het eerst deze zomer in het Oostenrijkse Seefeld, maar Luke Wilkshire meldde zich tien minuten later pas op het trainingsveld. Hij bleek zich te hebben verslapen. “Niemand klopte op mijn deur”, zei hij tegen RTV Rijnmond.

/

De 33-jarige Wilkshire haalde afgelopen zaterdag ook al het nieuws, doordat hij te zwaar terugkeerde van zijn vakantie. Trainer Giovanni van Bronckhorst heeft de Australiër laten weten dat hij in gewicht moet minderen en Wilkshire heeft daar tot 8 augustus de tijd voor. Op die dag opent Feyenoord het seizoen met een wedstrijd tegen FC Utrecht.

Miquel Nelom verliet de training maandag trouwens eerder vanwege een lichte blessure. Sven van Beek kampte met enkelproblemen en liet zich helemaal niet zien op het trainingsveld.

Is Luke Wilkshire goed genoeg voor Feyenoord, vind je?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

De man heeft geen wekker?

6 juli 2015 om 20:09

Misschien wel, maar is het gebruikelijk dat ze worden gewekt

6 juli 2015 om 20:11

Is idd n mogelijkheid. Maar dan nog zet je je wekker toch? Ik dan

6 juli 2015 om 20:47

Het zijn toch geen kleine kinderen dat ze gewekt moeten worden? Je weet hoelaat de training begint en dus zet je voor de zekerheid zelf je wekker.

6 juli 2015 om 21:37

Luke is gewoon een goede back up...goeie voorzet heb die

6 juli 2015 om 23:16

Het kan een keer gebeuren dat je vergeet je eigen wekker voor de zekerheid te zetten, maar het moment is wel erg ongelukkig. Na het gesprekje van vorige week verwacht je dat hij als eerste op het veld staat.

Ik zal hem er niet gelijk op affikken, maar als ik trainer was, zou ik hem nu wel extra achter zn reet aanzitten. Gaat niet alleen om hem, ook om het voorbeeld dat hij stelt, zeker als ervaren man.

7 juli 2015 om 00:18

gebruikelijk?? Deze man is gehaald voor zijn ervaring, komt te zwaar terug van vakantie, en nu dit. Komt zeer amateuristisch over!! Want zelfs bij de amateurs moet je zelf zorgen dat je op tijd bent. En als ze nog om 7 uur trainen kan ik er nog inkomen, maar ik heb zo een vermoeden dat hij ook al ontbeten heeft.

7 juli 2015 om 12:36

ik krijg idd helaas het gevoel dat wilkshire er afgelopen seizoen alles aan heeft gedaan om het aantal wedstrijden voor zn optie op dit jaar te halen en sinds zn contractverlenging binnen is vast met ''prepensioen'' is

ook zou het met niet verbazen als hij afgelopen seizoen niet altijd eerlijk is geweest over zn fitheid als ik terugdenk aan sommige wedstrijden waarin hij relatief kort speelde, niet erg sterk was en er nu bijloopt als een 3e rangs kampeerder aan de costa brava

Ik snap niet waarom te laat komen zo groot wordt gemaakt. Iedereen komt toch wel ooit te laat? Waarom zouden voetballers niet mogen. Het zijn en blijven mensen ..

6 juli 2015 om 20:13

Het kan best een keer gebeuren, maar juist bij Wilkshire zou dit nu niet moeten kunnen. Iedereen behalve hem kan het zich permitteren op dit moment.

6 juli 2015 om 20:13

Behalve hij*

6 juli 2015 om 20:18

Waarom?

6 juli 2015 om 21:04

zijn geweldige invalbeurt tegen heerenveen (2 minuten en vervolgens geblesseerd uitvallen), waardoor Feyenoord helemaal geen kans meer maakte. en he tfeit dat hij 5-10 kilo te zwaar weegt. Het spreekt niet in zijn voordeel op dit moment

6 juli 2015 om 21:16

Inderdaad. Als je overgewicht hebt als profvoetballer kan best gebeuren na een vakantie. Echter moet je dan wel een tandje extra bijzetten op de training om het er weer af te halen. Dan kan je het niet maken om je te verslapen.

6 juli 2015 om 20:14

Tja, als je nog geen week geleden op t matje moet komen door overgewicht, dan wordt verslapen een 'dingetje'. Da's (helaas) de media...

6 juli 2015 om 20:15

Te laat komen zonder goede reden is gewoon een kwestie van desinteresse. Wat op zichzelf staand geen nieuwswaarde heeft, maar in combinatie met zijn overgewicht na de zomervakantie wel een beeld geeft hoe serieus Wilshire zijn tijd neemt bij Feyenoord.

6 juli 2015 om 20:41

@ Connoisseur

Hoezo is iedereen wel eens te laat? In de 5,5 jaar die ik bij mijn huidige werkgever werk ben ik 2x te laat geweest. En als je bedenkt dat ik 20 kilometer moet rijden is dat relatief niet veel maar er is gewoon kans op files. Kwestie van je zaken op orde hebben.

Wilkshere is op trainingskamp en hoeft buiten 2x per dag te trainen niet zoveel te doen. Daarvoor krijgt hij een salaris van 800.000 euro op jaarbasis. Mag er dan misschien verwacht worden dat je gewoon op tijd bent en zelf initiatief neemt?

Te laat komen is desinteresse en slechte tijd planning. Wanneer je het een beetje goed regelt is de kans op te laat komen heel klein. En zeker als profvoetballer mag het je gewoon weg niet gebueren.

6 juli 2015 om 20:52

Dus jij presteerde het om twee keer te laat te komen terwijl je maar 20km van je werkt woont en dan durf je nog zeggen door de file.
Gewoon even verkeer bekijken voor je vertrekt of rekening houden dat er onderweg Iets gebeurt en je vertrekt iets vroeger...

6 juli 2015 om 21:02

Iets zegt me dat je in 5,5 jaar tijd vaker dan 2x in de file komt als je elke dag twintig kilometer moet rijden... en als echte prof verschijn je ruim op tijd. Zie je het voor je dat iemand van Real Madrid te laat komt?

6 juli 2015 om 21:09

@ Wehave

Als er twee keer 1 kilometer voor je neus een auto de vangrail in gaat kan je daar weinig aan doen is het niet. Elke ochtend kijk ik het file nieuws om te zien of ik binnen door moet rijden. Zoals gezegd ben ik twee keer te laat geweest vanwege een ongeluk dat letterlijk voor mijn neus gebeurde en er dus geen enkele mogelijkheid was om het file nieuws te checken of een afslag te pakken o mbinnen door te rijden.

Te laat komen vanwege zulk soort noodgevallen kan altijd, maar zoals Wilkshere te laat komt. Dat kan echt niet.

6 juli 2015 om 21:10

@ Adviseur

En daarom kijk ik elke ochtend de file berichten en zorg ik dat ik op tijd vertrek of binnen door rijd. Die twee keer dat ik in de file terecht ben gekomen was omdat er pal voor mijn neus een ongeluk gebeurde. Daar kan je weinig aan doen neem ik aan?

6 juli 2015 om 21:13

Tja, maar ik vind het een verschil tussen werk en voetbal. Als je werkt van 9 tot 5 kan het voorkomen dat je een keer te laat komt. Maar als je moet trainen dan kom je toch wat eerder? Kun je misschien wat voor jezelf doen. Het is topsport, als je wat wil bereiken dan train je ook voor jezelf.

6 juli 2015 om 21:14

Het was ook een reactie op wehave, don't worry

6 juli 2015 om 21:22

Tuurlijk is bijna iedereen wel eens te laat. Niet iedereen werkt op een vaste plek of tijd. Drie wedstrijden Kampioenenbal wordt de kans al groot.

6 juli 2015 om 22:45

@D-Bergkamp

"te laat komen is desinteresse en slechte tijd planning."

Dus jij hebt ook 2 keer desinteresse in je werk getoond. Dit is de eerste keer van Wilkshire. Je punt is dat je meer desintresse in je werk heb dan Wilkshire?

Voor de rest gewoon slap gelul. Je kan je altjd een keer verslapen. Wie weet was hij wel zo zenuwachtig omdat hij goed moet presteren dat hij moeilijk in slaap kon komen. Dat schuif jij hier voor het gemak op "desintresse", terwijl je zelf al 2 keer te laat bent gekomen. In de 20(!) jaar dat ik bij mijn huidige werkgever werk ben ik nog nooit te laat gekomen, en ik moet 55km rijden! Moet ik jou nu ook een standje geven? Nee, precies. Ga nu niet de moraalridderr uithangen aub, want je zet jezelf compleet voor schut..

7 juli 2015 om 08:40

Mensne hebben echt moeite met lezen. Te laat komen door een ongeluk is overmacht. Je verslapen omdat je geen wekker zet en verwacht als 33jarige gewekt te worden is een stommiteit waar je zelf voor gezorgd hebt. Compleet verschillende zaken, maar het zal wel een zware ochtend voor jullie zijn.

7 juli 2015 om 14:03

Ons pap in 30 0 keer te laat en moet 50 km rijden 😉 die 20 km leg ik af naar school

6 juli 2015 om 21:02

Iedereen kan telaat komen natuurlijk, alleen vind de media dit mooi omdat hij sinds zijn wedstrijd tegen Heerenveen al niet heel goed meer bij de supporters lag, komt er ook nog boven op dat hij te zwaar terug kwam van vakantie en natuurlijk krijg je dan dit weer, beetje reacties uitlokken vind ik dit

Niemand klopte op mijn deur. Hij is toch geen klein kind meer die wakker gemaakt moet worden.

"niemand klopte op mijn deur?"
lol hij is 33 jaar en te zwaar.
Staat er geweldig op voor aankomend seizoen jongen, als de basisplaatsen uitgedeeld worden.

Volgens mij durft zelfs Zivkovic niet met zo een rotsmoes aan te komen

6 juli 2015 om 22:46

Nee, die blijft gewoon weg..

6 juli 2015 om 23:10

Modelprof, die duidelijk gaat voor zijn kans. Als hij dit bij een trainer met een beetje ballen zou flikken dan zou die worden getransfereerd naar FC Skippy Ball United. Dat Feyenoord zulke kreukelaars in de selecitie herbergt geeft toch ook te denken.

Dit wordt zo nog lachen met Wilkshire dit seizoen, oogt te zwaar, heeft een belachelijk kapsel en komt nu te laat. Ach, geen team vaart wel zonder een pispaaltje in de kleedkamer, laten we het positief bekijken

"niemand klopte op mijn deur" zei de 33-jarige man

Wilkshire zou erbij zitten om zijn ervaring over te dragen op de jongeren. Is te zwaar, komt te laat en heeft een belachelijk kapsel....maar Vilhena wordt uitgescholden door die mafketels bij de training....

Zo te zien is er weer een nieuw pispaaltje geboren voor de media. Alles weer uitvergroten op een persoon, knap hoor.

6 juli 2015 om 20:43

@ Gozert R

Wilkshere maakt toch gewoon van zichzelf een pispaaltje. Als topsporter er zo ongelofeljk fatsig uit zien is gewoon weg not done. Dat kan gewoon niet. En als je dan tijdens je vakantie zo een gebrek aan discipline hebt gehad. Dan mag je er toch wel vanuit gaan dat je daarna volledige discipline hebt om het weer te corrigeren. Maar ook dat lukt hem dus niet.

Oftewel, terecht dat die afgezeken word.

6 juli 2015 om 20:50

Ach jij was er niet bij, weet je niet hoe de media werkt? Iedereen komt wel eens tien minuten te laat en misschien was er wel de afspraak dat hij gewekt zou worden?
Dat voetballers iets dikker worden na een hardnekkige blessure gebeurd zo vaak alleen komt het niet altijd in de media.

Zelfde als dat Zivkovic werd uitgekotst terwijl dat een 18 jarig kereltje is met iets te hoog waarschijnlijk in zijn bol maar dat is niet gek als je zon jong bent en zoveel geld verdiend.
Elk jaar moet er een pispaal zijn en nu is het Wilkshire so be it, ik vind er niks aan als de media een jongen zo uitkotsen.

6 juli 2015 om 21:11

@ Gozert R

Naar mijn idee zit er een verschil tussen een 33 jarige ervaren speler die al een jaar of 15 prof voetballer is. En daarmee gewend is aan het geld etc. Dan een 18 jarig kereltje die opeens meer verdient dan hij ooit op kan maken.

Zoals iemand hierboven passend zegt, zie je mensen bij Real Madrid al te laat komen?

6 juli 2015 om 22:50

@D-Bergkamp

En Real Madrid heeft wat te maken met dit topic?

6 juli 2015 om 23:06

Real Madrid werd (ook door mij) als voorbeeld genomen omdat daar profvoetbal op het allerhoogste niveau beoefend wordt. Bij Real verschijnen bijna alle spelers ruim een uur voor de training om voor zichzelf te trainen. Als echte prof moet je niet om aankomsttijd aan komen kakken.voor de groepstraining, maar ruim van tevoren voor jezelf trainen. Als je tien minuten te laat bent en het heeft geen gegronde reden, dan ben je niet serieus met je vak bezig. Zeker als er een paar kilo's af moeten.

7 juli 2015 om 10:52

Wat kan Wilkshere eraan doen D-Bergkamp? Geblesseeerd zijn, eindelijk weer kunnen trainen, een wedstrijdje mee kunnen spelen (amper een paar minuten) en wéér geblesseerd. Zodoende rust moeten houden waardoor het logisch is dat je wat aankomt aangezien hij geen inspanningen mocht leveren.

Ik zie het probleem niet echt.
Als jij topsporter zou zijn en je traint elke dag 2 x per week en mag dan ineens een maand of 2 niets doen, zou jij op je zelfde gewicht blijven? Lijkt me niet he.

Hij heeft toch ook gewoon de discipline? Zijn gewicht is al behoorlijk gezakt.

Dat geeft wel aan hoe je als persoon in de groep ligt blijkbaar denk dus niemand om hem.

Professioneel is het allemaal niet. Ook het weerwoord: 'ze klopten niet op mijn deur' is natuurlijk niet heel sterk. Met een nieuwe trainer zou je je toch willen bewijzen. Scherp zijn. Vooraan staan. Extra trainen.
Nee, niets van dat alles. Dit is laconiek, onprofessioneel.

Wegwezen met die gozer. Ongelooflijk dat van geel vorig jaar een clausule in zijn contract heeft gezet. Kost alleen maar geld. Verder te vrede immers nelom kazim ahmadi Manu verkopen. Clasie voor 12 miljoen verkopen.

Wablief? Niemand klopte op mijn deur? En wie klopt er bij mij op mijn deur als ik op moet staan? Zelfs mijn vrouw niet. Die zou gelijk roepen dat ik mijn wekkerfunctie op mijn mobieltje maar moet activeren. En dat ik het verder lekker zelf moet uitzoeken. Het zijn toch verdorie geen kleine kinderen meer voor wie je voor schooltijd nog een boterham moet smeren?

Wilkshire meldde zich tien minuten later pas op het trainingsveld.
Hij bleek zich te hebben verslapen. “niemand klopte op mijn deur.
@palko je heb volkomen gelijk,als hij die verantwoording zelf niet aan kan,
om zelf wakker te worden op tijd . Dan hoef niemand te kloppen.

Lekker makkelijk, altijd van jezelf uitgaan, daar ben je prof voor..

Wat een waardeloze instelling
Mijn collega's maken mij ook niet wakker om op tijd zijn op het werk...

6 juli 2015 om 22:28

Wat een klets van deze man. Lijkt me oud genoeg om zelf ze verandwoording te nemen. Je bent sportman toch.?

6 juli 2015 om 22:55

@dannyscc

Ze zitten in een hotel. Als ik met colega's in ee hotel zit voor een vergadering, dan zorg ik er ook voor dat ik zeker weer dat ze op tijd zijn. De huidige generatie is veels te kortzichtig/egocentrisch. Hoeveel moeite kost het om ff te checken dat je collega er ook op tijd uit is? Juist, nog geen minuut.

7 juli 2015 om 00:52

Goed idee, smeer gelijk z'n broodjes en stuur z'n vrouw ook een smsje voordat je gaat trainen.
Ga je het nu afschuiven op z'n teamgenoten?
Hij is de oudste van de groep en juist hij moet het goede voorbeeld geven aan jongens als kongolo etc. Dus als je dergelijke (kinderachtige, in mijn ogen) taken verlangt van je collega's, zou hij de persoon zijn die dat moet doen.

Desalniettemin is iedereen verantwoordelijk voor zijn eigen falen. Dit keer is dat wilkshire, 2 keer in een week.. Niks mis mee, op de blaren zitten, maar doe niet alsof hij geen schuld hieraan heeft en het nog wil afschuiven op zijn teamgenoten.

Je zei hierboven dat je al 20 jaar bij dezelfde baas werkt. Sorry, maar heb moeite dit te geloven gezien je kinderlijke reacties in dit topic.

Ach ligt eraan hoe de situatie is.
Als je gewend bent om samen tegelijkertijd richting het trainingsveld te gaan vanuit het hotel hadden ze hem best even kunnen wekken, en vragen waar hij bleef.
Maar zo mak je jezelf wel tot een pispaaltje; eerst dat kapsel, toen overgewicht en nu te laat komen voor de training.

Een keer te laat komen kan weleens gebeuren door overmacht, maar niet door je te verslapen. En om dan vervolgens als 33-jarige 'routinier' te zeggen dat je niet gewekt werd vind ik wel heel kwalijk. Je mag op die leeftijd toch van je spelers verwachten dat ze ook een zeker verantwoordelijkheidsgevoel hebben.

Wilkshire is het nieuwe pispaaltje van de Media? Na eerder Manolev en Zeefuik is nu Wilshire een persoon dat de grond in moet? Beetje kansloos. Alsof hij de 1e en de enige is die te laat komt. Als het nou vaak gebeurd dan snap ik het, maar 1 x? Kom op zeg.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren