Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Sigthórsson stelt Galatasaray hevig teleur: ‘Hij belde teleurgesteld op’

Laatste update:

Kolbeinn Sigthórsson speelt de komende vijf seizoenen bij Nantes, maar had ook voor Galatasaray kunnen kiezen. De Turkse topclub volgde de verrichtingen van de aanvaller sinds hij bij Ajax speelde en trainer Hamza Hamzaoglu geeft maandag toe dat hij de 25-jarige IJslander er graag bij had gehad.

/

“Het doet mij pijn, want we hadden hem bijna binnen. Hij was voor ons dé spits geweest van de komende tien jaar, maar helaas. Zijn gezin wilde echter liever in Frankrijk wonen en Sigthórsson belde mij na het afronden van de transfer teleurgesteld op”, zo wordt Hamzaoglu op het trainingskamp in Oostenrijk geciteerd door Diyadinnet TV.

Klaas-Jan Huntelaar wordt ook met een transfer naar Galatasaray in verband gebracht, maar Hamzaoglu denkt niet dat de aanvaller van Schalke 04 haalbaar is. “Maar hij is geen speler tegen wie we ‘nee’ kunnen zeggen”, erkent de coach van Cim Bom. Of Galatasaray een serieuze poging gaat doen om Huntelaar te contracteren, is nog onduidelijk.

Had Kolbeinn Sigthórsson beter bij Galatasaray dan bij Nantes gepast?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Hahaha, wat een onzin.
Ik weet zeker dat de trainer van GS nog nooit van Siggy gehoord heeft.
Echter kon hij wel een koningskoppel vormen met blinde paard Umut Bullet.

Kjh? die kunnen ze niet betalen. Laten we realistisch blijven. GS gaat gewoon Niasse halen en eventueel nog een speler van Akhisar.

6 juli 2015 om 14:37

Is gewoon een interview met hamzaoglu hoor...

6 juli 2015 om 14:42

Haha! Huntelaar kunnen ze niet betalen? Don't underestimate the finances of Turkish clubs, my friend.

6 juli 2015 om 14:52

Turkse clubs zelf hebben geen extreem hoge bankrekening. Ze beschikken echter wel over externe financiers die over grote kapitalen beschikken, my friend

6 juli 2015 om 16:40

Zelfs dan...er wordt luchtig gedaan over te maken transfers. Zogenaamd zou Huntelaar niet betaald kunnen worden...laat me niet lachen, my friend.

6 juli 2015 om 17:26

Huntelaar verdiend een goed salaris bij Schalke, zo dikke 6 miljoen euro. Als hij vertrekt naar Turkije wil die vast meer. zelfs Sneijder die beter dan hem is krijgt niet zoveel bij Gala dus ik moet nog maar eens zien dat ze hem kunnen betalen.

6 juli 2015 om 14:44

De trainer zegt het zelf, zou gek zijn als hij zo'n verhaal uit zijn duim zuigt over iemand die niet onwijs bijzonder is lijkt me.

6 juli 2015 om 14:51

Volgens mij weten jullie heren niet hoe de Turkse media inelkaar zit.
Buiten de datum klopt er namelijk geen reet van.
Meer dan 70% v/d artikels worden de volgende dag met een officiële mededeling ontkent door de clubs zelf.
De bron is helemaal niet betrouwbaar, net zoals de Daily Fail en noem ze maar op.

6 juli 2015 om 14:52

Als de trainer van Galatasaray hem echt gevolgd zou hebben dan zou het hem geen donder uitmaken op basis van wat siggy gepresteerd heeft de afgelopen 4 jaar.

6 juli 2015 om 14:57

Als hij dit op tv heeft gezegd, kan je er toch weinig aan veranderen lijkt me. Dat er veel rotzooi uit die journalisten komt weet ik ook niet wel, maar feit dat hij dit tegen een tv-zender heeft gezegd, doet mij toch een stuk minder twijfelen dan een kranten artikel op basis van horen-zeggen.

Heb het hele artikel erbij gezocht, en moet zeggen, als ze dit verzinnen helemaal, dan is dat best knap.

6 juli 2015 om 15:22

@robinraresnuiter

1. Hij zegt in een interview zelf dat hij hem wilde. Hij wil dus een speler waarvan hij nog nooit heeft gehoord ?
2. Kunnen wij Kjh niet betalen ? We kunnen Sneijder, Podolski wel betalen, maar Kjh niet ?

Veel succes met Financial Fairplay volgend seizoen.

6 juli 2015 om 15:32

@internetgangster

1. Oké Hamza wou hem, jij wint. Triest dat jullie gelinkt worden met Siggy, jammer dat hij niet was gekomen. Was een prachtige transfer geweest.

2. KJH verdient 6,5m op jaarbasis. Waarom zou hij een prachtige club waar hij geliefd wordt en in de Bundesliga uitkomt, verlaten voor GS? om met Bilal Kisa te spelen? Hij gaat echt niet zoveel salaris inleveren om met Sneijdertje te spelen. Dat je zo'n flop als Podolski opnoemt zegt al genoeg. Mooie naam, maar dit wordt zo'n Misimovic / Hajrovic transfer.

Ik hoop dat GS wat zwart geld kan vinden zodat ze Klaasje toch kunnen betalen, anders zie ik het somber in met alleen Niasse als versterking. Tevens is het komisch hoe sommige RvP afschrijven, maar wel blij worden van een 31-jarige Klaas Jan, die overduidelijk minder is en in zijn hele carrieré dat gene wat Robin heeft bereikt, nooit zal bereiken.

6 juli 2015 om 15:54

Wat een beredenering zeg.. Dus omdat je Sneijder en Podolski kan betalen betekent het niet dat je Huntelaar kan betalen. Jullie zitten al op jullie max!
Als ik 1 Ferrari kan betalen betekent het toch niet dat ik een 2e of een 3e ook kan kopen!
Hoe krom kan je zijn zeg!

6 juli 2015 om 16:12

Robin

Moet je letterlijk bij elke topic Bilal Kisa erbij betrekken? Iedereen met een beetje psychologisch inzicht kan zien dat jij het niet kan hebben dat wij elk jaar alle prijzen voor jullie neus wegkapen...

Je probeert je haat te verbergen met een onder laagje sarcasme. Ik weet dat zo'n 4e ster kwijtraken pijn kan doen, maar bepaalde spelers zwartmaken gaat niet helpen, alleen tijd kan genezen.

Erkenning is de sleutel naar succes

6 juli 2015 om 16:19

Robinfluiter

Je bent het product van bijna twintig jaar Aziz, dus ik neem het jou niet kwalijk. Opgegroeid met gekaapte kampioenschapssterren, Uefa Cups, Super Cups. Op geen enkele manier sportieve tegenstand kunnen bieden en vervolgens het plezier en overwinningsgevoel halen uit transfers. Totaal niet open staan voor het feit dat de rivaal, die jij op een kinderachtige en weinig effectieve manier probeert te kleineren, vorig jaar zowel de beker als de kampioenschap heeft gepakt. Maar hey, ik neem het jou niet kwalijk. Je bent niets anders gewend dan een hersenspoeling.

Dit is hetzelfde als een Nazi in 1942 proberen uit te leggen dat Hitler niet deugd. Je laat zo een mof dan gewoon in z'n waarde en neem het hem niet kwalijk hehe.

6 juli 2015 om 16:22

Iphone

Ja man je hebt gelijk. Een club als Galatasaray, met miljoenen fans, miljoenen inkomsten, miljoenen aan bezit en grond, zou niet de 31-jarige Huntelaar van Schalke kunnen halen. Top reactie ! hehe.

6 juli 2015 om 16:36

Die Robinruiter is duidelijk een fener supporter maar dan onder een Nederlandse naam. Op deze manier wil hij klaarblijkelijk aandacht verdienen zielig jongetje. Fener kan en is nooit een team geworden. Het zijn allemaal sterren die je kan vergelijken met een los zand. Met korte-termijn-visie kom je nergens.

6 juli 2015 om 16:52

Als je slim was zag je op mn profiel dat ik gewoon fan van FB ben. Dat ontkent ik ook niet. M'n gebruiksnaam heeft een totaal andere betekenis, maar dat zijn niet jou zaken dus tja.

Blijkbaar komt mijn kritiek zo hard aan bij sommige fans, dat ze zo gek reageren.
Jullie kunnen er ook niets aan doen dat jullie flut bestuur jullie keihard naar de afgerond meehelpt. Adnan was de eerste die er een rommel van maakte en oprotte, vervolgens deed Aysal het zelfde en nu zal de volgende clown het zelfde doen.

Veel succes met de Akhisar-transfers, die kunnen jullie wel gebruiken!

6 juli 2015 om 17:17

Robin Ruiter heeft toch de 13 satanische bloedlijnen geschreven? heftig boek

6 juli 2015 om 17:51

@marrieaandebal

Jep, het is wel officieel: Robin De Ruiter. Het boek is zo heftig dat het verboden is in Frankrijk. Wel heel interessant om te lezen.

6 juli 2015 om 15:58

Was wel mooi geweest als Gala hem hadden gekocht, ik had zelfs als Besiktas supporter hem juichend opgewacht op het luchthaven. Wat een prutser is het.

6 juli 2015 om 16:27

en wie ben jij dan helemaal ? betwetertje..

Jammer dat se rest van Europa wel wat in hem ziet. Ik vond het ook gewoon een goede speler. Vind maar eens een betere voor hetzelfde budget. Je merkt nu al dat die spits lastig genoeg wordt. De voorbereiding is al begonnen, de voorrondes cl komen er aan en weer is de selectie niet compleet. Dikke zucht.

6 juli 2015 om 14:42

Precies dat, jongen klaagt niet, werkt hard en is geregeld beslissend in de grote wedstrijden. Bij voldoende aanvoer een spits die er 15-20 in schiet per seizoen. Geen wereldspits, maar sommige doen net alsof hij er helemaal niets van kan. Voor het bedrag wat hij kost een meer dan prima versterking voor Nantes. Zou niet verbaast zijn als hij er daar ongeveer 16 maakt volgend seizoen.

6 juli 2015 om 14:46

Precies, in feite geen Ajax spits. Maar had wel een neusje voor belangrijke goals tegen toppers, zet hem neer bij Psv of Feyenoord en ik weet zeker dat hij er 20 inschiet. Dat krampachtige systeem van ons, levert bijna geen aanvoer op. En blijft bespottelijk hoe onrespectvol, hij wordt afgeschilderd jammer.

6 juli 2015 om 14:57

Nouja het is ondenkbaar, maar ik denk dat Sigi een ideale opvolger voor Pelle was geweest bij Feyenoord. Kwalitatief minder, maar heeft wel dezelfde eigenschappen en daar werd hij wel naar zijn kwaliteiten gebruikt. Nu is 1 Ajacied in Rotterdamse dienst eigenlijk al teveel, laat staan 2 stuks.

6 juli 2015 om 14:44

Ik weet zeker dat wanneer goed gebruikt het een prima speler is. Ben ook erg benieuwd welke spits ze nog willen aantrekken.

En zoals je zegt, die had er al moeten zijn.

6 juli 2015 om 15:58

Inderdaad jackbrown. Nu is alleen milik aanwezig. Erg onprofessioneel gedaan weer. Vooral omdat er loodzware cl wedstrijden aankomen waar het team er al moet staan.

Wat ben ik blij dat hij niet voor Galatasaray heeft gekozen

6 juli 2015 om 14:40

Met wat vertrouwen, aanvoer en steekballen in de ruimte loopt ie bijna 1 op 1. Dat weet ik gewoon zeker. Werd bij Ajax na iedere gemiste kans onzekerder door de enorme druk op hem. Heel jammer.

6 juli 2015 om 14:44

Precies. Het systeem van Ajax leent zich niet voor een sterke spits die in de lucht vooral dodelijk is. Hij is nooit een meevoetballende spits geweest, hem gebruiken als een meevoetballende spits is als een keeper opstellen áchter het doel.

6 juli 2015 om 14:44

Hoewel ik denk dat Siggy in een ander systeem dan dat van Ajax iets succesvoller was geweest, vind ik hem te slecht voor Gala. De beste man heeft totaal geen balcontrole.

Nantes kiezen in plaats van Galatasaray??? Geen woorden voor..

6 juli 2015 om 14:46

Volgens het stuk heeft hij er dus niet zelf voor gekozen en was hij liever naar GS gegaan.
Dus hij kiest Nantes niet boven wie dan ook, zijn familie kiest voor Frankrijk ipv Turkije.

6 juli 2015 om 14:58

uiteindelijk maakt hij toch die keuze??? Uiteindelijk kiest hij zelf voor Nantes toch??

6 juli 2015 om 15:05

Tuurlijk, als de keuze is tussen GS of je vrouw en kinderen, dan kiest iedereen voor GS toch..

6 juli 2015 om 15:44

Zij hadden dan niks te zeggen. Ze moeten toch achter je staan. Ze moeten je toch steunen??

6 juli 2015 om 15:56

Dan hebben wij toch een goed geval van meningsverschil als het familie betreft. Natuurlijk moeten zij steunen, maar niet ten koste van hun geluk. Verder is het hele verhaal vanaf zijn / hun kant niet bekend. Maar hij leeft niet alleen, hij heeft zelf gekozen voor deze gezinssituatie. Dan moet je er beide achter staan als je zo'n keuze maakt. Frankrijk - Nederland- Ijsland is een stuk makkelijker en sneller te doen dan Istanbul, Nederland, Ijsland.

6 juli 2015 om 14:46

Waarom niet? Het staat ook in het artikel. Hij heeft een gezin, er is meer naast je wekelijkse wedstrijdjes spelen. Ik kan me goed voorstellen dat hij en zijn gezin liever in Frankrijk willen wonen en leven. Niks mis mee. Buiten het veld moet het ook goed voelen.

De spits voor Galatasaray voor de komende tien jaar ? Das nogal een uitspraak. Sigi lijkt me nou niet van het niveau wat Galatasaray nastreeft, maar als ik hem was had ik meteen getekend. Wat een vertrouwen . En een goed salaris natuurlijk.

6 juli 2015 om 16:38

Je onderschat hem zwaar. Je moet een speler beoordelen op meerdere fronten. Het is een teamspeler en een zware aanspeelpunt. Dat is wat wij nodig hadden naast Burak.

Serieus? Hamza wou Sightorsson? Ik heb niet echt vertrouwen in Hamza met de transfers die hij wil. Als coach is het een goede coach, maar op transfergebied is het stukken minder. Waarom zou je in hemelsnaam Sightorsson willen. Burak is beter dan Sightorsson, en wij hebben nu juist een spits nodig die beter is dan Burak en niet slechter!

6 juli 2015 om 14:41

Noem eens een betere spits van 25 die 3 miljoen moest kosten?

6 juli 2015 om 14:48

Daar gaat hij je echt geen antwoord op geven.. Lol! Die is er simpelweg niet.

6 juli 2015 om 14:49

Eindelijk nog iemand die het begrijpt, hamza hamzaoglu wil niet geel geld uitgeven en te recht kijk maaf naar bruma meer dan 10 mil gekost en niks bewezen.

6 juli 2015 om 15:22

En waarom moet een spits per se 25 jaar zijn?

6 juli 2015 om 15:56

Dat zeg ik niet maar zoveel betere spitsen in het prijzensegment van sigthorsson zijn er niet. Sterker nog, maakt hij er 15 in Frankrijk kost die alweer het dubbele.

6 juli 2015 om 16:02

Als Galatasaray de doelstellingen wil halen die de supporters verwachten, heb je niks aan deze man van 25 die 3 miljoen kost. We hebben al een betere spits in de naam van Burak, maar we hebben een nog betere spits nodig want Burak is en blijft af en toe een klungel. En als ik een spits zou opnoemen van 25/26 die 3 miljoen kost, kom ik op op een Pato uit bijvoorbeeld. Na wat de voorzitter allemaal over hem heeft gezegd denk ik wel dat die hem het liefst voor een prikkie verkoopt.

6 juli 2015 om 16:21

Denk dat Pato wel iets meer dan 3 miljoen kost vriend. Die voorzitter wilt ook wel even cashen op hem.

6 juli 2015 om 18:22

Ik heb mijn twijfels of die hem voor meer kan verkopen dan 3 miljoen. Na wat die voorzitter allemaal over hem heeft gezegd is hij hem liever kwijt dan rijk denk ik.

6 juli 2015 om 18:22

Rijk is*

Zo'n keuze begrijp ik dus helemaal niets van, vooral niet de reden waarom Nantes beter is. Lekker professioneel

Ik mag hopen voor Galatasaray, dat dit verzonnen is door de media.
Want dit lijkt me niet echt het niveau wat GS wil nastreven.

6 juli 2015 om 14:49

Anders is Umut Bulut, en nog een paar, ook niet bepaald van het niveau maar goed. Soms kan je niet anders. Sigi zou een perfecte vervanger kunnen zijn van Bulut maar ze moeten Sinan Gümüs meer tijd gunnen.

Wat een onzin dit. Denk je echt dat hij voor Nantes gaat kiezen als hij daadwerkelijk met gs cl kan spelen hahaha wat een lachertje. Hij zou dan meteen voor gs kiezen.

6 juli 2015 om 14:45

Hij zelf is ook teleurgesteld staat er maar zijn familie wilt niet in Turkije wonen maar in Frankrijk. Dus ik maak uit de tekst op dat hij graag had willen komen maar de keus van z'n gezin voorop heeft gesteld.

6 juli 2015 om 14:59

Klopt uit de originele interview blijkt ook dat hij zelf graag naar gala was gegaan, maar de keuze van zijn familie doorslaggevend was.

Snap dat het lastig kan zijn. Als je moet kiezen tussen Huntelaar of Sigthorrson is het enorm lastig om te kiezen, die twee ontlopen elkaar niets... ahum

Het leven in Frankrijk is echt niet zo sprankelend, behalve in de kustplaatsen of Parijs. Lijkt me dat Siggy en familie in Istanbul ook een behoorlijk lekker leventje kunnen leiden. Plus meer kans op Europese avontuurtjes en ik denk ook een rianter salaris. Al hoewel er niks mis is met Nantes hoor, snap ik de keuze niet zo goed.

6 juli 2015 om 14:51

Precies wat je zegt, de kustplaatsen. Misschien vinden ze het juist wel fijn dat het een wat rustiger kustplaatsje is en niet Istanboel wat toch erg groot is en erg geleefd wordt.
Het is zijn ijslanders, die hoeven niet zo groots. En ze zitten nu misschien net wat fijner voor familie ook. Nantes naar Ijsland is 3 uur, maar van Ijsland naar Istanbul is alweer 6 uur.

Voetballend gezien vreemde keuze, maar als je bepaalde persoonlijke voorkeuren hebt is het prima vertoeven in Nantes.

6 juli 2015 om 15:16

@crimz
Het leven in Frankrijk is zeker wel sprankelend, zeker als je ook nog eens met een prima salaris mag rondkomen. Istanbul is natuurlijk prachtig maar onvergelijkbaar met leven in de rustige omgeving van Nantes, buiten dat is het ook leuk eens te horen dat het gezin de doorslaggevende factor is ipv geld.

Het is toch ongelooflijk dat we dit hebben gewild? Ons bestuur doet echt maar wat, het gaat helemaal nergens over.

Apart verhaal, maar die trainer heeft echt aan de drugs gezeten als hij meent dat hij tien jaar eerste spits kon zijn haha.

Als deze transfer mislukt is, weet ik nou niet of Galatasaray degene moet zijn die teleurgesteld is. Als ik hem was en ik moest kiezen tussen Nantes en Galatasaray, dan was mijn keuze snel gemaakt. Met alle respect voor Siggy, maar Galatasaray kan veel en veel beter krijgen.

Ik zie hier veel Turken Ajacieden napraten. Ajacieden zijn niet positief over hem, omdat hij daar is geflopt. Ik heb hem diverse malen bezig gezien met Ijsland, hij is echt een goede spits hoor. Kopsterk, goed schot. Maar goed, het is nou ook geen spits waar je te lang om gaat malen.

Ik vind dat Galatasaray erg gericht en koel bezig is. We zijn heel doel bewust aan het transfereren. We laten ons niet afleiden door populistische gejengel van de concurrerende clubs. Galatasaray heeft uitgesproken dat Burak ook volgend jaar de nummer één spits zal zijn. Het is dus logisch dat je dan geen grote naam gaat halen voor de spits. Een systeem met twee topspitsen en ook Sneijder en Podolski zal niet werken.we moeten dus een stand-in halen voor Burak, aangezien Umut meer irriteert dan presteert.

6 juli 2015 om 15:39

Umut ruilen voor Siktirsson?

6 juli 2015 om 15:56

Hahah jammer dat hij niet naar Galatasaray is gegaan zeg! Siktirson zou mooi voer zijn geweest voor de supporters van overige clubs!

6 juli 2015 om 16:05

Als supporter van Galatasaray hoor je niet te wachten op een Sigtor. Galatasaray moet gewoon gaan voor Kjh. Dan hebben ze in 1 klap een echte 16 meter spits aan de haak.

6 juli 2015 om 15:55

Ze hebben Sercan Yildirim toch nog? Die kan een mooie duo vormen met Burak. Met daar achter Xelcuk en Andres Kisa. GS bestuur haalt geen transfers terwijl er versterkingen nodig zijn. GS fans be like: we houden ons rustig, we hebben juist weinig transfers nodig. Met dit materiaal zal GS volgend jaar onmogelijk kampioen worden. Onmogelijk ja. Maak maar een printscreen, print het uit en plak het boven je bed ter herinnering. De GS selectie is buiten Sneijder en Muslera drama.

6 juli 2015 om 16:04

Zal jou alvast waarschuwen. Ik snap dat je ambitieus bent na al onze transfers, maar 1 ding is zeker: wij zijn nog geen team en we maken een totale metamorfose door. Dat kan goed, maar net zo goed ook slecht uitpakken. Dus laten we eerst wachten met onze conclusies te trekken. Straks sta je met een mond vol tanden te kijken hoe Galatasaray of wellicht Besiktas kampioen wordt... geduld mijn kleurgenoot.

Wat een onzin hij kwam bij een topclub als Ajax niet eens aan de bak , laat staan Gala.
Nantes is een prima club voor zijn niveau.

Robinruiter zet je lacivert gele bril eens af.
Elk jaar zegt men dat galatasaray geen geld heeft en slechte aankopen doet en toch overtreffen we weer de concurrentie.
Ik snap dat het allemaal moeilijk te verkroppen is.
Volgens mij hebb je je speen verloren

6 juli 2015 om 17:04

Elke jaar is geen garantie, dit jaar zien we duidelijk hoe dramatisch jullie bezig zijn. Een versleten podolski gaat jullie geen kampioen maken. Kijk is ff goed om je heen. Je grootste rivaal maakt een geweldige schoonmaak en jullie blijven met die troep selectie, waar meer dan de helft middelmaat en overbetaald is. Buiten de keeper en de aanvallende middenvelder heeft FB op elke positie een betere voetballer staan. Dat zegt al meteen genoeg. We hebben al jarenlang de beste backs van de competitie. Onze wingers zijn ook veel beter dan die van GS. Olcan, Amrabat, Hajrovic en Bruma waren gewoon keihard geflopt, nu komt Podolski het zogenaamd beter maken? Selçuk wordt elke wedstrijd omvergelopen door de tegenstander en valt keihard tegen in Europese wedstrijden. De buitenlanders regel is afgeschaft, maar toch willen jullie Burak als nr.1 spits? wat heb ik ongelofelijk veel medelijden met jullie.

Wat is dan nou nog moeilijk te verkroppen? wat valt er nog jaloers te worden op GS? de toekomst is van ons. Jullie worden met de dag maar slechter en het bestuur maakt zich zelf belachelijk. Van Huntelaar naar Boateng naar Farfan en uiteindelijk Kisa, Niasse en Podolski. Dat doet pijn.

Robin ruiter het zit je wel heel hoog he de transfers van galatasaray.
Heb je net als je corrupte voorzittertje een obsessie jegens galatasaray.
Je bent hartstikke gefrustreerd.
Echt zo'n gevalletje dat met elke competitiewedstrijd van galatasaray op de voorste rij zit in de hoop dat galatasaray punten verspeeld.
Kansloos type ben je.

Klinkt zo gek nog niet ! Sigthorsson prima speler en zeer doelgericht. Hij is slechts 25 en kostte ook weinig (voor Galatasaray). Bij Ijsland zie je hem wel gewoon schitteren en bij Ajax kwam het er maar niet uit.

Had een goede back-up spits kunnen worden, aangezien Burak ouder wordt en Sigthorsson tegen die tijd kon wennen aan Turkije en Galatasaray.

Hij was een gokje waard geweest voor die 3 miljoentjes !

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren