Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Blind kan tijdens krakers beroep doen op teruggekeerde international’

Laatste update:

Het Nederlands elftal won de laatste wedstrijd voor de zomerstop van Letland en pakte zodoende drie belangrijke punten in de race voor kwalificatie voor het EK van 2016 in Frankrijk. Oranje heeft plaatsing voor dat toernooi in eigen hand, maar de situatie is nog altijd niet geruststellend.

/

Er is niettemin goed nieuws voor bondscoach Danny Blind, als voormalig assistent de opvolger van Guus Hiddink: de keuzeheer zou tijdens de komende interlands mogelijk kunnen beschikken over Kevin Strootman. Louis van Gaal had in de aanloop naar het WK van vorig jaar een sleutelrol in gedachten voor de 25-jarige middenvelder van AS Roma, maar een zware knieblessure gooide roet in het eten.

Strootman keerde afgelopen seizoen fit terug bij i Giallorossi, maar niet lang na zijn rentree gaf dezelfde knie problemen. De middenvelder, die 25 interlands speelde, is volgens Goal evenwel hersteld en begint zondag ‘gewoon’ met de rest van de selectie van Roma aan de voorbereiding op het nieuwe seizoen. Tijdens de krakers die Oranje in september speelt tegen IJsland en Turkije bestaat derhalve de kans dat Blind een beroep kan doen op de linkspoot.

Denk je dat Kevin Strootman snel terugkeert bij het Nederlands elftal?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Zal niet spelen denk ik... Denk dat Blind speelt en hij ervoor op de bank moet zitten...

4 juli 2015 om 22:04

Denk eigenlijk dat hij Strootman opstelt en evt Blind ernaast zet. Maar iets zegt mij dat Blind Blind altijd zal laten spelen. Ongewenste praktijken.

4 juli 2015 om 22:15

Onzin. Hij heeft het zijn zoon juist een stuk moeilijker gemaakt tijdens zijn tijd als TD bij Ajax.

4 juli 2015 om 23:12

Middenveld van Sneijder, Strootman en Clasie is het beste wat we op dit moment hebben.

4 juli 2015 om 23:42

Dat is iets waar we nog weinig van kunnen zeggen. Daarnaast is Daley Blind ook geen koekebakker als ie maar geen linksback speelt.

4 juli 2015 om 23:42

Dat is Sneijder, Strootman en Klaassen.

5 juli 2015 om 00:08

Sneijder, Strootman, Blind.

5 juli 2015 om 00:54

Sneijder strootman clasie !!! Top

5 juli 2015 om 01:28

Op de wissel dan altijd wel Daley, Wijnaldum. Ik ben altijd wel fan van Fer bij Oranje, was op t WK ook al goed en altijd wel redelijk bij Oranje.

5 juli 2015 om 01:57

Fer is goed maar niet voor de tactiek van nl elftal vind ik. Terwijl hij loopvermogn heeft en je hebt een extra lange man soort Fellaini.

Moet zijn kans pakken.

5 juli 2015 om 03:15

Sneijder
Blind Strootman

Sneijder als 10, en wijnaldum als zij reserve en Clasie als reserve van Blind of Strootman. Willems LB, dat lijjkt me een uitgemaakte zaak.

5 juli 2015 om 10:31

Klaassen op basis van wat? Ook al ben he voor Ajax kun je wel zien dat Clasie beter is

5 juli 2015 om 10:33

Clasie als back up voor Blind, wauw! Zal vast niet door je clubvoorkeur komen. Met Clasie en Strootman staat het middenveld als een huis! Twee voetballers die ook naar voren durven te spelen

5 juli 2015 om 10:42

Iets? Jomanda? je moeder?

Even serieus, je kan toch niet iets als feit presenteren, terwijl het nog niet aan de orde is?

Strootman heeft overigens wel toegevoegde waarde. Het is jammer dat die jongen geblesseerd was. Ik zie hem in de toekomst wel bij een echte topclub spelen

5 juli 2015 om 11:03

Clasie is echt minder als Klaassen en De Jong

5 juli 2015 om 11:16

Niet als ze met een nr 10 spelen. Clasie is als VM beter dan Klaassen ja maar als ze met Sneijder op 10 spelen met 2 dynamische middenvelders daarachter dan heb je meer aan Strootman en Klaassen.

Volgend seizoen zal het voor de meeste wel duidelijk worden dat Klaassen in de basis hoort.

5 juli 2015 om 14:08

Waarom speelt Clasie dan meer interlands? Waarom is er geen interesse voor Klaassen en voor Clasie wel? Klaassen is alleen in aanvallend opzicht beter, maar een controleur heeft die taak niet. De taak die een controleur heeft voert Clasie in alle opzichten beter uit dan Klassen

6 juli 2015 om 12:12

Neverbackdown, middenveld met klaassen, Sneijder en Blind kan je veel beter druk mee zetten. Dat zag je ook tegen Spanje in de oefeninterland. Veruit de beste wedstrijd onder Guus. Helaas werd Klaassen daarna geopereerd en was hij niet beschikbaar

6 juli 2015 om 12:12

Anders had hij meer interlands gespeeld dat clasie.

5 juli 2015 om 02:44

Als dat zo is. Die strootman is toch wel even een klasse beter dan daley blind. Kan toch niet waar zijn. Clasie strootman en sneijder. Voor blind en wijnaldum is momenteel gewoon geen plek. Willems moet altijd spelen op linksachter.

5 juli 2015 om 10:35

Tja, ik hoor de Ajax supporters op vz al roepen "Blind speelt wel bij Man U" "Blind is speler van het jaar geworden" "Blind is kampioen geworden van Nederland" dus in die optiek is Blind volgens de Ajax supporter is Blind de 6 van oranje

5 juli 2015 om 17:09

Kik denk dat heel terecht zel Strootman als Blind spelen. Blind is toch wel een klasse beter dan Clasie. Een mooi verdedigend blok dat ook naar voren durft te denken. En dan Sneijder er voor, met Robben, Depay en Huntelaar.

Een van de betere spelers van het Nederlands elftal als die fit is.

Goed nieuws als Strootman terug keert in de basis. Toch een niveau hoger dan vervangers zoals Wijnaldum/klaassen/blind die daar gespeeld hebben.

Dan moet die wel fit zijn en eerst weer wedstrijden voor Roma gespeeld hebben.

4 juli 2015 om 22:01

Ik zou blind en kevin allebei opstellen

4 juli 2015 om 22:08

Ik ook met Sneijder op 10.

4 juli 2015 om 22:20

Prima, maar ik doelde meer op de 8 positie. Daar heeft blind ook een paar keer gespeeld. Bijvoorbeeld als Clasie of De Jong op 6 stond en Willems op linksback.

4 juli 2015 om 22:48

Ik zou blind sowieso niet opstellen. Tegen de topteams met nigel en strootman spelen en tegen de zwakke teams spelen met strootman en clasie/klaassen.

Dat zou mooi zijn! Met hem en robben heb je toch niet zo'n slecht elftal.
Ik zou zeggen: Cillessen; van der Wiel; Vlaar; De Vrij; Willems; Strootman; Blind; Sneijder; Robben; Huntelaar; Depay

4 juli 2015 om 22:08

Rubenschaap mooie opstelling alleen zou ik Vlaar en van Dijk is nemen ipv de Vrij

4 juli 2015 om 22:23

Je wil De Vrij (onze beste verdediger??) eruit halen?

Waarom? Daarnaast heeft van Dijk zowel van Gaal als Hiddink niet kunnen overtuigen. Hij heeft zelfs meegetraind maar werd niet goed genoeg bevonden en dan geef jij hem ineens een basis plaats.

4 juli 2015 om 22:51

De Vrij is onze enige topper achterin, laten we die in vredesnaam altijd opstellen.

5 juli 2015 om 10:43

Snap ik niet.

De Vrij is goed en laat het ook zien in een goede competitie.
van Dijk moet zich nog bewijzen

4 juli 2015 om 22:09

Helemaal mee eens!

4 juli 2015 om 22:14

Alleen huntelaar met persie wisselen en klaassen met blind..blind afwisselend met jetro ligt aan de wedstrijd

4 juli 2015 om 22:16

Klaassen of van Ginkel voor Blind en dan is het een topopstelling. Jammer dat er niets beters loopt dan Vlaar. Wat een armoede eigenlijk.

4 juli 2015 om 22:19

Rvp ipv huntelaar. Huntelaar laat vanaf de basis bijna nooit iets zien. Rvp is gewoon beter.

Ik zou het mooi vinden als Strootman erbij zou zitten, kerel met klote en gelijk Narsing, Affelay en Bruma nuet meer selecteren en nu is van Dijk of Douglas erbij halen

4 juli 2015 om 22:10

Waarom van dijk?
Wat heeft hij gepresteerd waarom hij er bij hoort?

4 juli 2015 om 22:12

Wve bruma is wat? En van dijk mag er toch wel bij zitten want presteert goed bij zijn club en we moeten is kerels achterin hebben die klote hebben

5 juli 2015 om 08:18

Dan moeten we Veltman nemen! Die moet voor de Vrij!

5 juli 2015 om 10:38

En Veltman dan? Je hebt de Vrij, Vlaar, Martins Indi en Veltman en die 4 zijn beter dan van Dijk. Alhoewel Veltman ook maar een lachertje is! Maar van Dijk is zelfs minder dan Veltman

5 juli 2015 om 10:50

Ik neem aan dat je een grapje maakt.

Hopen dat Strootman fit blijft, dan is hij zeker een meerwaarde voor het Nederlands elftal. Het liefste zie ik hem op het middenveld met De Jong en Sneijder. Dan heb je een hoop ervaring, een stofzuiger, een box-to-box speler en een spelverdeler.

4 juli 2015 om 22:44

Eens. Zeker voor de grote wedstrijden is dat het sterkste middenveld voor Oranje. Tegen de kleine landen is het elftal wellicht voetballend dwingender als De Jong dan plaatsmaakt voor Klaassen.

Dit zou goed nieuws betekenen dan kan Blind weer lekker op het bankie of nog beter gewoon thuislaten

4 juli 2015 om 22:46

Blind is een goede speler om in de selectie te hebben, multifunctioneel en beter dan hij hier soms wordt afgeschilderd.

Eerst maar zien of Strootman weer op niveau komt (wat ik uiteraard ook hoop).

Kan niet wachten op het duo Strootman en Van Ginkel in Oranje.

4 juli 2015 om 22:17

Ik vind Klaassen ook een toppertje in spe hoor. Moderne middenvelder, als die zich door blijft ontwikkelen hoop ik dat er in Frankrijk(als we het halen) een middenveld met Sneijder, Strootman en Klaassen staat. Van Ginkel kan ook een optie zijn als ie ergens veel speelt komend jaar. Maar denk dat er altijd een plekje voor Blind junior gevonden zal worden.

4 juli 2015 om 22:25

Een plekje op de bank hoop ik ja. Al kan je hem voorlopig nog prima op 6 zetten. Hij is gelijkwaardig aan Clasie en Nigel de Jong is puur verdedigend beter maar voetballend een stuk minder natuurlijk.

Ik weet niet wat we met de 6 positie aan moeten. Wellicht dat Bazoer echt door kan groeien of Clasie zich spectaculair ontwikkeld bij een transfer?

4 juli 2015 om 23:53

Met Sneijder spelen we met de punt naar voren en 2 controlerende middenvelders erachter. Dat zijn 2 posities waarmee Strootman en Klaassen goed uit de voeten mee kunnen. Ik heb op zich wel sympathie voor Clasie maar ik geloof niet echt dat het echt een onbetwiste basiskracht kan worden voor Oranje. Dat heb ik met Klaassen wel. Die heeft namelijk ook de drive om van box-to-box te spelen en kan ook scoren.

5 juli 2015 om 09:01

Hmmm mij lijkt een middenveld met strootman wijnaldum en sneijder veel beter...

Waarom een Klaassen die hopeloos uit vorm was boven Wijnaldum kiezen die een goed seizoen draaide veel doelpunten maakte aanvoerder was van de
Kampioen?
Ik ben ook niet kapot van Klaassen.
Als ik een Ajax speler graag in Ned. Elftal zie is het Bazoer wel. Dat is echt een heerlijk talentje!!

5 juli 2015 om 11:09

Deze reactie heeft vast met je clubvoorkeur te maken en begrijp me niet verkeerd dat is helemaal niet erg, het is logisch dat je spelers van je clubbie in oranje wil.

5 juli 2015 om 11:35

Ik vind onze links centrale verdediging positie maar matig, BMI ben ik totaal geen fan van. En Kongolo vind ik dan wel weer een toptalent, maar Blind zou ook op LCV kunnen spelen, zeker met een mannetjes putter ernaast zoals de Vrij of Vlaar.

Strootman is een middenvelder met veel kwaliteit die wat mij betreft altijd in de basis hoort bij het Nederlands elftal. Strootman is een goede box to box speler die bij de meeste clubs in Europa wat zal toevoegen. Wat mij betreft is Blind of de Jong de VM en spelen Strootman en Sneijder altijd naast 1 van die 2. Ik zie Klaassen het op termijn Sneijder wel lastig maken al denk ik dat Sneijder nog wel minstens 2 jaar op topniveau gaat spelen.

4 juli 2015 om 22:27

Zou mooi zijn als Klaassen na het EK van 2016 Sneijder kan vervangen. Die jongen is dan 32 en dat is wel een mooie leeftijd om als international een stapje terug te doen.

4 juli 2015 om 22:43

Waarom? Sneijder kan ook wel door tot zijn 34ste. Hij heeft een fantastische trap en ene meer dan goed inzicht. Twee spelers die wat meer lopen en het vuile werk opknappen en hij kan prima mee. Ik zie ook nog geen spelers aankomen die Sneijder zijn niveau kunnen halen in de toekomst.

5 juli 2015 om 11:36

Klaassen is een ander type, hij moet juist een creatieve middenvelder naast zich hebben.

Nouri, Paal, Ziyech, Sinkgraven, Maher dat zijn meer types die Sneijder kunnen vervangen.

4 juli 2015 om 22:44

Klaassen komt nog lang niet in de buurt van Sneijder. Is niet beslissend genoeg en heeft niet de finesse en het inzicht van Sneijder. Sneijder heeft daarnaast meer scorend vermogen en kan het spel veel beter verplaatsen.
Nee laten we alsjeblieft zo lang mogelijk genieten van Sneijder in het Nederlands Elftal, want op die positie zie ik nog geen toekomstige wereldspeler staan die hetzelfde niveau als Sneijder kan evenaren.

5 juli 2015 om 11:14

Klaassen heeft denk ik net zoveel scorend vermogen als Sneijder aleen maakt Klaassen ze meer in de zestien en Sneijder meer daar buiten(vrije trappen, afstandsschoten). Je moet niet vergeten dat Klaassen een groot deel van het seizoen niet 100% fit was en daardoor niet op zijn favoriete positie kon spelen. Als Klaassen die blessure niet had was hij veel beslissender geweest

Laat Strootman eerst maar is zien hoe hij terug is gekomen van zijn blessure voordat hij weer bij Oranje komt. Zal de eerste niet zijn die niet meer op zijn oude niveau komt.

Die Strootman heeft al een tijdje niet gespeeld.. zou afwachten hoe die is en hoe die speelt voordat ik hem terug haal. Ook al zo'n hype, mensen beweerden dat hij mee kon in de absolute top terwijl hij niks heeft gepresteerd tot nu toe. Goeie speler maar geen wereldtop. Deed het goed voor AS Roma maar moet nu eerst fit worden en weer zijn oude niveau halen

Ik ben het met je eens Umad. Het duurt bij voetballers die van dit soort blessures terugkomen vaak een half jaar voordat ze op hun oude nivo zitten. Ook al doet hij de voorbereiding mee, de september wedstrijden komen te vroeg..

Nou Dat zou fijn zijn, ik hoop echt dat hij zijn oude niveau weer haalt en dat die blessure niet zjn kracht weg heeft gehaald. Zou zonde zijn.

Middenveld gaat er toch lekker uit zien, veel opties ook omdat spelers zich goed door ontwikkelen. Ik denk dat we Blind misschien wel op LCV kunnen gebruiken zodat er wat meer ruimte voor ander spelers komt.

Lcv: Blind, Kongolo, Bmi, Rekik
VM: Strootman, N. de Jong, Clasie, Baaszoer
AM (creatief): Sneijder, Sinkgraven, Ziyech
AM (iets meer loopvermogen): Klaassen, Wijnaldum, Siem de Jong, van Ginkel, Propper

Dit zouden mijn favorieten zijn, Maher vind ik net niet, kan nog komen. Siem de Jong is een geweldige speler, heeft specifieke kwaliteiten die oranje goed kan gebruiken. Fer, de Guzman vind ik het ook allemaal net niet. Van Ginkel en Propper hebben nog te weinig laten zien op hoog niveau, maar dat kan verkeren. Hoe dan ook ziet er goed uit ook richting de toekomst. Toornstra kan er ook zeker bij komen, misschien wel als RA want daar zitten we nog niet zo goed.

5 juli 2015 om 15:39

Zou Willems erbij zetten voor lb

Zullen we eerst eens afwachten of Strootman weer op z'n oude niveau terug kan komen binnen afzienbare tijd? Als dat ze is dan kunnen we weer gaan kijken of hij wel of niet bij Oranje in de basis moet staan.

Middenveld wordt overvol zo, met Strootman, Clasie, Sneijder, Wijnaldum en natuurlijk zoon Daley. Verdienen allemaal een basisplaats naar mijn mening.

Denk dat het Strootman, Sneijder en Blind wordt.

Als in Danny was zou ik het zo doen:

Opstelling: 4-3-1-2

Keeper: Kenneth, omdat ik aanvallend zou spelen en dat de tegenstander maar moet counteren. Kenneth is geweldig 1 op 1. Dus met mijn aanvallende speelstijl denk ik dat je met Vermeer een goede keeper in huis hebt. Eigenlijk zijn alle keepers wel prima, alleen ik blijf niet echt een groot fan van Cillessen.

Verdediging: V/D Wiel-Vlaar-De Vrij-Willems. V/D Wiel is in mijn ogen de beste back, Alleen is hij best wisselvallig. Maar ja we hebben niks beters. Aanvallend is hij sterk, verdedigend matig. Vlaar heeft body en is een echte captain. De Vrij is een zeer slimme verdediger die gewoon zijn mannetje staat. Willems is snel en een echte ''assistenkoning''. Blind is op deze positie gewoon te traag. In de toekomst zie ik Hoedt en De Vrij als centraal duo.

Verdedigend Middenveld:
Rvm: Het is verrassend maar ik zet hier Virgil Van Dijk. In de lucht oppermachtig en een zeer goede voetballer. Eigenlijk vervanger voor Nigel de Jong. Van dijk kan ook als vervanger voor Vlaar ipv hoedt. En dan kan hier Clasie
Lvm: Strootman of Blind. Mijn voorkeur gaat uit naar Strootman, maar ik moet nog zien hoe hij terug komt uit zijn blessure. Blind is prima Cvm. Alleen hij staat sowieso basis ivm Danny.
CM: Fer of Clasie. Liever Fer. Box-To-Box speler. Altijd handig.
Cam: Sneijder. Meesterpasser. Nog steeds topniveau! in de Toekomst heb je hier Wijnaldum.
Aanval: Robben-Memphis
Robben: Geen woorden voor. Vervanger: Promes
Memphis: Nu al Topniveau, Straks wereldklasse.

5 juli 2015 om 16:25

Klaasen kan ook bij het rijtje Clasie-Fer

Hopelijk haalt strootman het niveau van voor zijn blessure. Ik zag wat filmpjes op YouTube van hem bij Roma en vond het erg jammer dat het Nederlands elftal nu zo'n speler moet missen.
Het is echter waarschijnlijk dat hij dat niveau nooit meer haalt (kijk maar naar falcao).

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren