Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Real bereikt akkoord en legt Juve-middenvelder voor vijf jaar vast’

Laatste update:

Het heeft er alle schijn van dat Arturo Vidal naar Real Madrid vertrekt. De middenvelder van Juventus en het Chileens elftal staat op het punt om tijdens de Copa América in eigen land aan de finale tegen Argentinië te beginnen, maar ondertussen zou een transfer naar Real geregeld zijn.

/

De clubleiding van de Madrilenen heeft volgens La Tercera een akkoord bereikt met de collega’s van Juve en het enige wat er nog aan ontbreekt om de deal definitief te maken, is naar verluidt de handtekening van de 28-jarige middenvelder zelf. Real zou een afgevaardigde naar Chili hebben gestuurd, zodat Vidal zo snel mogelijk officieel kan worden vastgelegd.

De Chileen kan een contract voor vijf seizoenen tekenen en zou de vijfde zomeraanwinst worden voor de Koninklijke, die afgelopen seizoen naast alle hoofdprijzen greep. Danilo komt over van FC Porto, Casemiro is teruggehaald van datzelfde Porto, Marco Asensio werd weggeplukt bij Real Mallorca en Lucas Vázquez keert terug van Espanyol. De komst van trainer Rafael Benítez, die Carlo Ancelotti opvolgt in Madrid, zou een doorslaggevende factor zijn geweest voor Vidal.

Denk je dat Arturo Vidal inderdaad naar Real Madrid vertrekt?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Neeee! Zo overbodig dit..

4 juli 2015 om 20:38

Idd vind ik het overbodig. Kroos en modric zijn prima. Om dan een 3e speler van wereldklasse op die positie te halen, betekent dus dat er 1 wereldspeler op de bank komt

4 juli 2015 om 21:13

Als wereldtopper moet je ook wereldbank hebben...

4 juli 2015 om 21:38

Vidal van wereldklasse? Hij zou niet gedijen in Spanje. Hij zou het beter doen in Engeland. Ik vind hem ook geen echte galactico. Liever 80 miljoen voor Pogba dan Vidal gratis. Hij belandt hoe dan ook op de bank bij RM.

5 juli 2015 om 13:29

Ik denk dat Vidal zeker van waarde kan zijn voor Real en vind hem er ook beter passen dan Pogba. Beide spelers zullen in principe op de bank belanden aangezien Real met Modric en Kroos al 2 middenvelders van wereldtop in huis heeft. Zowel Vidal als Pogba zijn nog niet van dat niveau, hoewel Pogba wel meer potentie heeft naar mijn mening dan Vidal.

4 juli 2015 om 20:52

Vorig jaar raakte modric geblesseerd en kwamen we met kneuzen als illarra en Lucas aan in de periode dat het er om ging. 3 spelers voor 2 posities voor 70 wedstrijden per jaar is niks mis mee.

4 juli 2015 om 20:57

Klopt, bovendien kunnen ze ook alle drie samenspelen denk ik.

4 juli 2015 om 20:58

Enerzijds heb je gelijk. Maar je snapt ook wel dat mocht het een heel seizoen als een tierelier draaien dan heb je te allen tijde een wereldtopper op de bank

4 juli 2015 om 21:37

En james en isco?

5 juli 2015 om 00:37

@enjoythegame, volledig eens wat zullen zij dan nog moeten doen ?

Ik denk dat Real Vidal als opvolger van Khedira ziet maar Vidal is in mijn ogen een speler die niet tevreden zal zijn met een plaats op de bank. Tenzij Real naast Khedira nog een middenvelder verkoopt.

5 juli 2015 om 04:25

Khedira is al naar Juve verkast.. Lucas Silva wordt uitgeleend.. We hebben als CDM's alleen nog Casemiro en Modric. Vidal, Modric en Casemiro kunnen dus perfect op de CDM. Kroos kan dan op 10 spelen en Bale links James rechts. Hoe het met de spits positie gaat verlopen, mag Joost weten op dit moment.

5 juli 2015 om 07:40

Als Real met 2 controleurs wil spelen dus Modric en Vidal naast elkaar kan het lukken maar als ze Vidal niet meer dan de helft van de wedstrijden krijgt denk ik dat hij vlug ontgoocheld zal zijn. Daarnaast zal Isco dan weer het arme schaap op de bank worden.

5 juli 2015 om 13:05

Benitez zal veel meer rouleren dan Ancelotti.

Kroos zou ik eerder verdedigend opstellen met Modric en Vidal box-to-box als ze samenspelen.

4 juli 2015 om 21:01

idd, als je dan toch en haal zou ik Pogba gaan halen. Veel beter, en jonger!!!

4 juli 2015 om 23:48

Veel beter? Dit lees ik vaker. Waar halen die fanboys dit allemaal vandaan. Die jongen is over drie vier jaar samen met Neymar en Verrati de beste op de wereld, maar nu is het niet meer dan een heel erg goede voetballer. Net als Vidal dat is. Vidals top zal waarschijnlijk niet beter zij dan Pogba's top, maar voor nu zijn ze erg gelijkwaardig en heb ik liever Vidal in het elftal, vanwege zijn agressiviteit.

5 juli 2015 om 00:51

Ben het met je eens. Plus dat vidal van de 40 wedstrijden 39 goede wedstrijden speelt.
Pogba is nog erg jong dus het is ook niet erg maar hij speelt er van de 40 misschien 20 goed.

5 juli 2015 om 08:03

Je zegt zelf dat hij over een paar jaar bij de 3 beste spelers is. Dan zou het toch een betere aankoop zijn. (voor mij is hij al wel beter dan Vidal, maar ieder zijn mening!) Als Perez nu is stopt met zijn eigen zin te doen en en naar de mensen rond hem zou luisteren (in dit geval Zidane). Ik zou voor Pogba kiezen ipv Vidal.

4 juli 2015 om 21:47

Nou, helemaal overbodig denk ik niet.

Aan de ene kant heeft Real al veel goede middenvelders. Maar aan de andere kant snap ik wel dat Real een harde middenvelder wil met verdedigende kwaliteiten wil. Vorig jaar moest Ramos daar soms spelen, wat natuurlijk niet ideaal is. Daarbij staat Vidal bij mij in de top 5 beste centrale middenvelders.

Khedira is vertrokken en ook Illarramendi zal wel vertrekken. Persoonlijk vind ik Casemiro een geweldige speler en ik verwacht dat hij heel veel, en heel goed, gaat spelen dit seizoen.

Deze aankoop zal denk ik ten kosten gaan van Isco (verkoop of verhuur?) en James zal ook wel minder spelen want ik verwacht niet dat Bale opgeoffert gaat worden (zie opstelling).

De Gea?
Danilo
Varane
Ramos
Marcelo
Modric
Vidal
Kroos
Bale
Benzema
Ronaldo

Alsof ze niet genoeg middenvelders hebben

Dat zou toch een groot verlies voor Juve zijn. Als zowel Vidal las Pogba vertrekken. Ja je krijgt er veel geld voor maar dan is het ook maar devraag hoe nieuwe aankopen zich zullen aanpassen? Maar het beleid van Juve heeft aangetoond dat ze er wel degelijk verstand van hebben om met deze situaties om te gaan.

4 juli 2015 om 19:52

Ik weet niet of dit wel klopt, Marotta gaf gisteren nog aan dat de kern die we nu hebben intact blijft en er niemand mag vertrekken. Ik hoop niet dat hij weggaat, in vorm onze beste middenvelder en ik houd van deze voetballer.

4 juli 2015 om 20:07

Dit is de kans om hem te verkopen Alex. Zodra die geblesseerd raakt is het over en uit. Hij is al 28 en wordt dus 29. Dat bedrag wat ze nu kunnen krijgen, zal Juventus later nooit meer krijgen.

4 juli 2015 om 20:18

Ja maar Vidal ligt ons te nauw aan het hart, en onze spelers gaan meestal lang mee en het geld heeft Juve niet nodig met al die grote inkomsten van Jeep, Adidas, de CL.

4 juli 2015 om 20:32

Ja joh en daar komg nog bij waar gaat ie spelen. Overbodige aankoop maar ja is nooit erg om je selectie te versterken

4 juli 2015 om 20:41

Weet jij wellicht hoeveel madrid moet betalen?

4 juli 2015 om 20:57

Juve vroeg vorig seizoen 55 miljoen maar nu kende hij een minder jaar persoonlijk. Maar 35 - 45 denk ik toch dat het zou moeten worden dan, al zeg ik dat puur op gevoel en wat ik denk dat Juve zou vragen momenteel moesten ze hem verkopen.

4 juli 2015 om 21:04

Hij had een slechte seizoen maar de laatste paar wedstrijden was hij weer als vanouds. Met name in de CL finale vond ik hem sterk. Zou het ontzettend jammer vinden als ie vertrekt en 35 miljoen is veel maar Juve zou toch echt meer moeten vragen

4 juli 2015 om 22:04

Misschien wel 30 miljoen en dat Real Morata niet meer kan terug kopen?

Nu al geen hoop meer in benitez

Voordat er een hel losbarst, dit stond vandaag in enkele Chileense kranten. Vanuit Italië en Spanje is er nog geen nieuws gekomen, enkel bladen die de Chileense bladen kopiëren. Het kan natuurlijk waar zijn, maar voetbalzone doet voor komen dat het al (bijna) definitief is.

SKY Italia: It's just simple paper talk regarding '#vidal leaving Juve to join Real Madrid', the reports are without any foundation or truth

4 juli 2015 om 19:50

Er worden de laatste tijd erg vaak geruchten op voetbalzone aangekondigd alsof het definitief is. Ik moet het allemaal nog maar zien, ik denk namelijk niet dat Juve makkelijk doet om na Tevez en Pirlo nog een steunpilaar te laten vertrekken.

4 juli 2015 om 19:56

Kalm blijven jongens ik denk niet dat Vidal verkast, Marotta gaf al aan dat er niemand mag vertrekken deze zomer.

4 juli 2015 om 19:55

Net als een tijdje geleden toen er werd gemeld dat Gundogan naar Man Utd ging. Ik weet niet of La Tercera een betrouwbare bron is of net als de Daily kranten in Engeland onbetrouwbaar dus. Ik denk dat dit gewoon een gerucht is.

4 juli 2015 om 21:06

Vind het ook raar nieuws, ik kan me nog een week geleden of 2 herinneren dat er et nieuws kwam dat real Vidal van het lijstje heeft geschrapt. Vind het eigenlijk een te grote aankoop van real, het is een wereld speler die real niet nodig heeft, real heeft al een heel middenveld vol met wereld spelers. Ik gun juve een speler als Vidal te houden.

Wel opmerkelijk, heb het niews rondom Vidal niet zo heel nauwlettend gevolgd maar meende dat hij juist een target van Arsenal was en daar de onderhandelingen al vrij ver waren, maar niet dus. Grijpen ze weer naast een topspeler die uitendelijk toch voor een andere club kiest...
Wat moet Real met Vidal?
Zouden ze willen concurreren met Barcelona nu die ook een 'vidal' gecontracteerd hebben?

4 juli 2015 om 19:47

Vidal, het bestuur en zijn zaakwaarnemer hebben nooit (serieus) contact gehad met Arsenal.
Bron: Vidal, zaakwaarnemer en Marotta

4 juli 2015 om 20:15

Inderdaad, dat er 28 miljoen gemoeid was bij de transfer zei al genoeg. Juve wil Vidal niet eens voor het dubbele verkopen.

4 juli 2015 om 23:02

Vidal was goed maar hij speelde niet op zijn top en hij is al 28 bijna 29. 35/40 miljoen is wel een goed bedrag voor Vidal.

5 juli 2015 om 00:42

Vidal is pas anderhalve maand 28. Daarbij is hij een topspeler en een van de beste op zijn positie. Juve zal hem zeker niet makkelijk verkopen.

Ondanks dat het spelen in het Maagdelijk Wit van Real Madrid voor elke speler een droom zou moeten zijn, lijkt het me daar toch niet altijd over rozen gaan. Wegens het feit dat Alles bij die club draait om geld en je zonder pardon bij het straatvuil kan worden gezet, zou ik me toch achter de oren krabben.

Another day another Juventus midfielder..

Kan echt niet zeggen of dit waar is maar ik zie niet echt in wat Real ook nog met Vidal zou moeten. Kroos, Modric, Isco, James, Silva, Illarra en Casemiro is dus blijkbaar niet genoeg.

Hoop echt dat hij bij Juve blijft perfecte speler voor hun anders bij Arsenal of Manu maar niet bij real

Wat een overbodige aankoop. Hij gaat dus met vidal en kroos controlerend spelen en modric op 10. Het einde van isco??? Vidal past totaal niet bij real. Veel te wild als je mij vraagt

4 juli 2015 om 21:19

Nee, afwisselend met voornamelijk Kroos vermoed ik. Die speelt samen met Modric controlerend en daarvoor staat meestal James Rodriquez.

5 juli 2015 om 11:12

Ja dat zou ergens logisch zijn maar wat ik zoal in de media las is dat Benitez met Modric op 10 wil spelen en daarachter Kroos met nog iemand. Ach we shall see

If you can't beat them, buy them. dit is een groot verlies voor ons, we verliezen een echte krijger die altijd 200% geeft. Dit is niet echt een speler die bij het "galactico" imago past, integendeel zelfs, maar het is een speler die real nodig heeft, ze hebben niet echt een VM.

4 juli 2015 om 20:53

Je weet ook dat Real nog steeds een klasse beter is als Juventus

4 juli 2015 om 21:56

niks van gemerkt afgelopen seizoen, en this niet alsof Juventus deze transferperiode erop achteruit gegaan is.

4 juli 2015 om 22:58

Hoe bedoel je niks van gemerkt? Real was gewoon 2 wedstrijden de betere. En Real was niet eens op volle sterkte.

haal anders nog een paar middenvelders!

Mensen praten zo maar. Real genoeg middenvelders etc.? Khedira is weg, Illarra is helaas niet goed genoeg. Als men Real wat meer volgt heb je kunnen zien dat zodra Modric geblesseerd raakte er gelijk problem waren op het middenveld. Met Vidal erbij is dat meteen opgelost en zowiezo kan en zal Benitez rouleren. Iets wat Carlo nooit deed.

4 juli 2015 om 19:55

En illaramendi gaat zeker verkocht worden

4 juli 2015 om 20:05

Eindelijk iemand die het snapt. De blessure van Modric en oververmoeidheid van Kroos hebben ons genekt vorig seizoen in een cruciale fase van het seizoen. Met alle respect maar de 'vervangers' deden het gewoon niet goed genoeg op die positie. Illarramendi is toch echt te licht, Isco kan een controlerende rol ook niet aan. Het is niet voor niets dat Ancelotti Ramos op het middenveld heeft gezet.
Carlo rouleerde inderdaad nooit of zelden en Benitez wel. Dit kan in mijn ogen alleen maar beter uitpakken dan vorig seizoen..
Dit is iemand die met passie speelt en zijn truitje altijd nat zal maken. Hij zal het nodige vuur op het middenveld brengen.
Topaankoop moest dit doorgaan.

Heerlijk ik zie deze strijder breker aka de kwaliteiten van een 10 spelverdeler graag naar ons Real Madrid komen.

Prima versterking voor Real Madrid. Afgelopen seizoen is gebleken dat als Modric en/of Kroos een periode niet kunnen spelen Real een gigantisch probleem heeft. Khedira is vertrokken en Illaramendi kan het niveau niet aan. Vidal is daarom een juiste aankoop.

4 juli 2015 om 22:45

Ik had toch liever de jongere Verratti gezien.

Prima aankoop voor in de breedte. Ik hoop alleen nog wel steeds op Verratti! De perfecte vervanger van Modric voor over een seizoen of twee..

4 juli 2015 om 22:59

Dan moet je Verratti pas over een jaar of twee halen. Het is echt zonde om hem te halen en hem dan op de bank te zetten. Een hele goede speler maar niet beter dan Modric. Binnen een jaar of twee kan veel gebeuren.

Sorry maar deze speler vind ik niet bij real passen. Dat verzorgde spel en de techniek. Hij heeft t allebei niet. Goed schot en erin kletsen dat kan die wel. Naja we zulken zien.

4 juli 2015 om 21:35

Harde, dynamische lopers heb je ook nodig op het middenveld. Ik vind Vidal een van de beste box to box players ter wereld. Naast Kroos als stofzuiger, Modric en James als playmakers heb je echt een angstaanjagend en amper te verdedigen middenveld hoor

4 juli 2015 om 21:46

Kroos is allesbehalve een stofzuiger, waar haal je deze informatie vandaan? Hij is net een aanvallende middenvelder die compleet misbruikt wordt. Ik vraag me echt of sommige mensen wel naar Real Madrid en La Liga wedstrijden kijken?

5 juli 2015 om 10:46

Hij noemt niet Kroos, maar Vidal een stofzuiger. Lezen. Overigens wordt Kroos natuurlijk niet misbruikt. Hij is als cvm wellicht zelfs beter dan als cm en cam. Stel die laatste vraag van je maar aan jezelf.

Vidal bij Real Madrid. Eiiiiiiiiiiiiiiiindelijk !

Wat wordt dat dan een angstaanjagend en zéér dynamisch middenveld zeg

Casillas
Danilo
Varane
S. Ramos
Marcelo
Modric
Vidal
Kroos
James
Benzema
C. Ronaldo
4 juli 2015 om 21:42

Jij zou Modric en Kroos op de flanken zetten. De twee traagste middenvelders die Real ter beschikking heeft. Knap.

4 juli 2015 om 21:58

Ik zou wat minder Fifa spelen als ik jou was. Dit is een 4312 formatie zonder flankspelers. Dit is dezelfde opstelling waarmee Juventus Real mee versloeg.

4 juli 2015 om 23:19

Wtf heeft dit met fifa te maken. Modric en Kroos zijn stylisten, niet het type Marchisio/vidal ofzo.

5 juli 2015 om 22:08

Flankspelers bij Real, zijn Marcelo en Danilo. Real speelt normaliter (zeker in het verleden) in een 4-4-2 systeem, zonder flankspelers op het middenveld- en aanval.

5 juli 2015 om 22:17

Euh, neen. Real speelt in een 4-2-3-1 formatie. Misschien gaan ze nu anders spelen, want Cristiano moet nu hoger en meer centraal gaan spelen. En met iemand als Bale in de ploeg moet je je flanken echt benutten. Het is eigenlijk zo simpel, maar bij Real maken ze er zo'n grote puinhoop van.

Dit komt ook uit het niets, dus hoeveel is daar van waar? Ik zie het niet gebeuren, kan zomaar weer een sensationeel artikel zijn om deze saaie voetballoze weken te vullen.

James, Isco, Kroos, Modric dan heb je al 4 wereldspelers op het middenveld. Waarom deze compleet overbodige transfer? Haal liever een goede spits of linksbuiten (indien je ronaldo in de spits wilt zetten)

4 juli 2015 om 23:01

Als Real met die 4 middenvelders wil spelen, hoeven ze geen vervanger voor Ronaldo. Real speelt dan met 1 spits en Ronaldo eromheen.

Zoals ik al aangaf paar dagen geleden, Vidal gaat naar Real Madrid en toch hoopte ik dat het niet zou gebeuren. Volgende week zou de transfer officieel worden gemaakt.

Naast Modric en Kroos komt er dus een 3de wereldtopper bij, volgend jaar zou dus normaal gezien Real Madrid niet veel minder worden indien 1 van deze 3 spelers zich zou blesseren.

Ongelofelijk hoeveel mensen geen inzicht hebben qua tactiek. Real Madrid mist overduidelijk een goeie Box to Box speler die de tegenstander de ganse wedstrijd opjaagt. Kroos is een aanvaller, geen VM wat vorige seizoen zijn taak was wegens gebrek aan beter.

Deze jongen moet niet naar Real, hij strijd met Juve altijd om de prijzen en daarnaast wordt hij zeer geliefd in turijn. Ik zie het al voor me bij Real even niet goed spelen en je bent oud vuil en wordt uitgefloten. De enige reden waarom hij zou gaan zou dan te maken hebben met het salaris dat is dan wel weer beter maar anders is er geen reden om voor Real te spelen.

Rare transfer lijkt op hand van Benitez.

Ik hoop als dit doorgang vindt dat Juve snel reageert en een topper daarvoor in de plaats haalt. Ik dacht aan 1 van deze spelers:
- Gundogan
- Parejo
- L. Bender

Is het niet makkelijker om bij Juve te blijven als je je elke maand in Milaan moet melden voor het auto ongeluk?
Geloof hier overigens niks van. Vidal blijft gewoon lekker bij ons.

5 juli 2015 om 12:59

winston bogarde vloog vanuit nederland naar iedere training bij chelsea.

5 juli 2015 om 15:01

Tja dat lijkt mij ook vrij irritant om te doen.

Zou denk ik een goede aankoop zijn. Is precies het type middenvelder dat Real momenteel mist. Een harde werker die de bal kan afpakken en toch nog zijn steentje kan bijdragen in aanvallend opzicht.

Real Madrid mag maar drie non-EU spelers onder contract hebben en met de komst van Vidal gaan ze daar overheen. Dus eerst verkopen en dan pas kopen. Lucas Silva, Danilo, James en Casemiro zijn op dit moment al met z'n vieren zelfs! Danilo en Casemiro zijn net aangetrokken en zullen niet verkocht worden. Dus mochten ze Vidal willen halen moeten James en Lucas Silva vertrekken. En dat zie ik niet gebeuren. Onzinbericht dus!

5 juli 2015 om 01:23

Bij Barcelona spelen toch Messi, Neymar, Suarez, Mascherano, Dani Alves, Bravo, Douglas en Adriano als non-EU? Of heeft meer dan de helft van deze spelers toch de Europese nationaliteit?

5 juli 2015 om 04:03

Messi en Mascherano hebben een Europees paspoort. Messi zit al sinds z'n 12e bij Barcelona ofzo, en Mascherano heeft een Italiaans paspoort als ik me niet vergis. En zo zijn er nog Zuid-Amerikanen.

5 juli 2015 om 10:49

Die spelers hebben dubbele paspoorten. Zo hebben bij Real Madrid spelers als Marcelo en Keylor Navas dubbele paspoorten. Wie dat bij Barcelona zijn weet ik zo niet uit mijn hoofd. Weet dat in ieder geval Dani Alves, Messi en Adriano ook de Spaanse nationaliteit hebben.

Ik zie hem liever bij Manchester United! Wij kunnen hem heel goed gebruiken. Real heeft erg veel goede middenvelders maar een type vidal zal zich wel in de basis gaan knokken. Geweldige speler. Het mooiste nog van hem vond ik zijn belachelijk slechte fopduik

Deze transfer heeft ie te danken aan die vieze 90 minuten tegen barca. Perez genoot van deze jongen hij is ook nog een barca hater .. Onnodig jammer voor mijn club

5 juli 2015 om 15:02

Vieze 10 minuten. Daarna heeft Vidal gewoon goed gevoetbalt. Strijden voor elke bal en vechtlust tonen is geen vies voetbal. Wat Vidal in de 1e 10 minuten deed wel.

ik denk dat de grootst reden dat real dit doet is voor wraak op het afgelopen seizoen. ze willen vanaf het begin tot het einde vol gas geven voor alle die prijzen en ze hebben groot fouten gemaakt afgelopen seizoen toen er blussers waren op het middelveld en daarvoor niemand hebben die echt van klasse is om dat op te vangen, plus daar boven door dat carlo niet echt iemand was die van rouleren houdt kreeg je heel veel vermoeid spelers door dat ze te veel wedstrijden hebben gespeeld.
Door dat die nieuwe coach van rouleren houdt zal hij hierdoor de kans op blussers en vermoeidheid verkleinen.

ik denk dat real de zelfde fouten als vorige jaar niet meer willen maken en ze willen ook profiteren van het feite dat barca nog een verbod heeft.(barca zal toch vaak met de zelfde spelers moet spelen omdat de bank beperkt is)

En perez is bang dat als hij volgende seizoen geen groot prijs pakt het hem de kop zal kosten dus zit ie alles op alles om die grootte prijs te pakken. Het zal mijn niet verbazen als hij binnen een week aankondigt dat ie pogba heeft gekocht, de grootte ster zoals we van real zijn gewend is nog niet gekocht en wie is op dit moment de ster? alleen pogba voorzover ik weet.

wat hebben ze betaald eigenlijk voor vidal? misschien ruil deal vanwege morata?

Vidal is ook een knokker. Iets wat real nog niet heeft. Kan perfect samen met kroos en modric centraal spelen.
Topaankoop.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren