Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Honderden fans bij training Kuyt: ‘Ik heb veel ambitie’

Laatste update:

Dirk Kuyt heeft zijn eerste training sinds zijn terugkeer bij Feyenoord achter de rug. De aanvaller werd welkom geheten door zo’n zeshonderd supporters en sprak op de daarop volgende persconferentie van een ‘heel warme dag’: “Letterlijk en figuurlijk.”

/

De 105-voudig Oranje-international kwam deze zomer transfervrij over van Fenerbahçe en brandt nog altijd van ambitie. “Ik dan wel bijna 35 jaar, maar heb de lat voor mezelf hoog gelegd. Ik kom hier niet voor de gezelligheid, heb ambitie”, zo werd Kuyt geciteerd door onder andere het Algemeen Dagblad.

“Ik heb met Feyenoord nog nooit een prijs gewonnen, maar dit elftal is talentvol. Het is nu zaak om dat ook te laten zien. Misschien komen er nog spelers bij, maar ik hoop vooral dat we dit elftal bij elkaar kunnen houden”, aldus Kuyt.


Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Welkom thuis Dirk, we gaan zeker een gooi naar de titel doen met jou erbij 👍

2 juli 2015 om 13:48

Want? Gelijk weer die grootheidswaanzin, Kuyt is 35 man, je doet alsof we Messi hebben binnengehaald, hij zal zeker wel iets bijdragen maar men overschat het nogal in Nederland.

2 juli 2015 om 13:49

Dat hoor ik nou al jaren van de feyenoord supporters maar het komt er op een of andere manier nooit uit. Ajax heeft zich mooi versterkt en als psv pereiro en lestienne strikt schat ik ze allebei hoger in dan feyenoord. die moeten zich richten op de 3de plek want de selectie vind ik gelijkwaardig en die van vitesse en heereveen

2 juli 2015 om 16:33

Zei je dat ook over Atletico het jaar dat ze kampioen werden? Die hadden ook geen Messi, Ronaldo, Neymar, Modric en ga zo maar door. Feyenoord zal zich richten op plaats 3, volkomen logisch, maar een titel zit er echt wel in. Zeker als Clasie behouden kan worden, er een linksback bij komt en het liefst nog een goede buitenspeler. Dat zie ik echter niet gebeuren, maar je mag er altijd van hopen. Zolang de doelstelling duidelijk is binnen de selectie, wat wederom afdwingen van Europees voetbal zal zijn, moeten zij ervoor zorgen dat te behalen en mogelijk te overtreffen. Met Kuyt haal je niet alleen een spits in huis, maar ook een leider en aanjager die wel nog wat toe kan voegen i.t.t. Mathijsen en Boulah.

2 juli 2015 om 16:36

Atletico haalde al jaren europa leagues binnen en topscorers van andere competities. Die wisten allang wat een prijs winnen inhoudt voordat ze de liga pakten. Retorisch: wanneer heeft feyenoord voor het laatst wat gewonnen? Zo out of the blue kampioen worden is schier onmogelijk.

2 juli 2015 om 17:08

Nee gaat er om dat er 2 veeel betere teams zijn en toch wordt altletico kampioen dus hoezo kan feyenoord niet winnen...ajax is nou egt niet veel met geworden met gudelje erbij...en psv is ook minder geworden en willems en wijnaldum gaan warschijnlijk ook nog weg...dus feyenoord gaat en kan gwoon mee draaien en stiekum hopen dat nu wel keer lukt

3 juli 2015 om 01:49

@mentalist:

Nee, nee en nog eens nee. Nou moet je niet de reactie van Rombomcu gaan verdedigen. Atletico pakte inderdaad prijzen, maar deed dit alleen in de Europa League en beker. De grootste prijzen deden ze nooit echt voor mee, net als Feyenoord al tijden niet echt meedoet. Dit was dus ook redelijk out of the blue, aangezien de laatste keer dat een ander team dan Real of Barcelona kampioen werd tijden geleden is.

Verder was zijn punt dat Ajax en PSV betere selecties hebben en dat Feyenoord dus geen kampioen wordt. Atletico is het ultieme voorbeeld dat dit wel mogelijk is. Mindere selectie dan Barcelona en Real, ondanks de topspitsen die zij hadden. Leuk hoor topspitsen, maar Real en Barcelona hebben op iedere positie een topper.

Ik heb je in discussie met mij nog nooit op iets zinnigs betrapt, net zoals nu weer niet. Ik verzoek je dan ook vriendelijk niet meer op me in te gaan. Dat is beter voor jezelf en je doet mij er een plezier mee =)

Edit: Ik zie dat je een Ajacied bent, dus de 'retorische vraag' was gewoon een sneaky sneer richting Feyenoord. Betrapt

2 juli 2015 om 13:49

ik zie het echt niet gebeuren als er niet nog een paar toppers bij komen.
Het is absoluut mooi voor feyenoord dat dirk terug is, maar die schiet ze er niet in.
Zoals de selectie nu is doe je geen gooi naar de titel.

2 juli 2015 om 14:03

Kuijt erbij kan natuurlijk wel een verschil maken, vraag me af of hij ook de band krijgt als Clasie vertrekt.

2 juli 2015 om 14:16

Verschil maken man man, het is een harde werker met een goede mentaliteit die jongeren gaat begeleiden, maar voor de rest is hij beperkt hoor.

2 juli 2015 om 14:30

Ik zeg niet het verschil, maar ik denk dat zijn tijd bij Oranje toch wel heeft uitgewezen dat een team met Kuijt een hele andere instelling lijkt te hebben dan een team zonder Kuijt. Er straalt toch iets af op de rest van het team als er eentje blijft doorjagen op de tegenstander. Daarnaast zal het in de groep toch wel wat doen, hoeveel teams hebben er een oranjeinternational met 100+ interlands onder contract? Tel erbij op dat er op Kuijt nog steeds nauwelijks sleet lijkt te zitten, hij al eens topscoorder is geworden in Nederland en een flinke dosis ervaring meebrengt, en ik snap wel waarom er in Rotterdam zo positief wordt gedaan.

2 juli 2015 om 14:40

Je heb gelijk wat Kuyt betekend, hij is echt niet de verlosser, hij zal er genoeg scoren en zal belangrijk zijn maar de verlosser is wat overdreven

2 juli 2015 om 15:08

Helemaal mee eens Bliek.

Ook het "welkom thuis"

Ik bedoel, ik snap dat Feyenoord en haar supporters Dirk hoog hebben zitten. Het is echter gewoon een aankoop van FC Utrecht die daarna weer met winst werd doorverkocht aan een andere club. Een passant dus.

Wel een passant die enorm populair is geworden bij de club zoals ik al eerder aangaf. Hij heeft bijvoorbeeld tot op heden nog nooit een prijs gepakt met Feyenoord. Hij is dus nog nooit echt belangrijk geweest voor de club als je het vanuit die kant bekijkt.

Het begrip "thuiskomen" vind ik persoonlijk meer passen bij jongens als van Bronckhorst en Heitinga. Jongens van de club die uiteindelijk na een carrière in het buitenland weer terugkeren.

On topic: Mooi dat Kuyt weer in de eredivisie gaat spelen! Leuk voor de supporters maar goed. Het blijft afwachten wat het uiteindelijk gaat opleveren voor de club. We zullen het zien.

2 juli 2015 om 15:23

Je hoeft geen jeugdproduct te zijn om je toch sterk verbonden te voelen met een club. Van Persie heeft bijvoorbeeld wel in de jeugd van Feyenoord gespeeld, maar voor mijn gevoel heeft hij minder binding met Feyenoord dan Kuijt. Hetzelfde heb ik met De Guzman, die is toch niet meer Feyenoorder dan pak 'm beet John de Wolf? Ook al komt De Guzman uit de jeugd en De Wolf niet. Van Hanegem is ook aangetrokken door Feyenoord, en zo kan ik nog wel even doorgaan. Het is misschien anders bij andere clubs, dat weet ik niet, maar ik vind welkom thuis volstrekt normaal rondom Kuijt. Kuijt heeft er nooit een geheim van gemaakt dat Feyenoord zijn club is, en blijkbaar ervaren de supporters dat net zo. Prima toch?

2 juli 2015 om 16:40

Man man kom op zeg. Als kuyt er 10 a 12 inlegt dan heeft hij het uitermate goed gedaan. Het gaat er meer om dat hij de jongere spelers een betere mentaliteit aanleert met zijn ervaringen en werklust. Zijn presteren moet meer afgelezen worden aan de teamprestaties dan statistieken.

2 juli 2015 om 13:50

Haha, alleen Kuyt en Vejinovic erbij, als je meewilt doen moeten er meerdere versterkingen komen. Kuyt is echt niet de verlosser.

2 juli 2015 om 16:16

Ozuyup ofso van Besiktas gaat gehaald worden de helft van de goals die we tegen kregen kwamen door Nelom dus daar een vervanger voor halen. Dan nog een Spits/Rechtsbuiten en nog een Linksbuiten dan lig je even goed als PSV en Ajax

2 juli 2015 om 19:43

Ozkayup gaat echt niet gehaald worden. Een Nederlandse Turk bij Besiktas met een basisplaats gaat niet naar Feyenoord toe.

2 juli 2015 om 13:52

Doe alsjeblieft even normaal. Feyenoord heeft gewoon de 3e selectie van Nederland en als PSV & Ajax gewoon spelen naar hun kunnen dan eindigen die normaal gesproken boven ons.

1 van de 2 kan het verpesten maar willen wij kampioen worden dan moeten beide slecht presteren en Feyenoord boven zichzelf uitstijgen. Het is mogelijk maar ook onwaarschijnlijk. Laten we gewoon hopen op een mooi seizoen en met een 3e plek + goed voetbal ben ik tevreden.

2 juli 2015 om 14:08

Dat is het nadeel van de competitie. Je moet een heel seizoen goed spelen, in de beker is dat niet nodig, je moet gewoon pieken op de juiste momenten. Feyenoord weet goed te spelen tegen de top (hoewel dat niet altijd punten oplevert), maar ze laten het vervolgens weer afweten tegen een Gae, Heracles of een Willem II.

2 juli 2015 om 14:13

Ajax vind ik qua spelers materiaal echt niets boeiends om eerlijk te zijn, en het is maar wat PSV overhoudt, zonder een depay en een wijnaldum is het toch weer anders.

2 juli 2015 om 14:18

Ik zie graag een spits erbij.

2 juli 2015 om 14:19

Ajax heeft kwalitatief gewoon het beste middenveld. Als je Klaassen, Gudelj & Sinkgraven op kan stellen, daar kan geen Nederlandse club tegen op.

2 juli 2015 om 14:29

Klaassen is een topper ja, Gudelj moet dat nog worden (moet nog een stuk stabieler worden) en Sinkgraven vind ik zelf nog een groot vraagteken. Ik vind het nogal wat om hun middenveld nu al als de sterkste te beoordelen. Voorlopig beschikken we zelf over Clasie, El Ahmadi, Vejinovic, Toornstra, Immers en Vilhena die zijn vorm weer aan het terugpakken is. En dan sluiten ook Sleegers, Nieuwkoop en Schuurman nog aan.

2 juli 2015 om 14:30

Clasie, El Ahmadi en Vejinovic doen niks onder hoor. Sinkgraven komt net kijken, die heeft nog niks laten zien man.

2 juli 2015 om 14:40

Als we Clasie kunnen behouden doen we daar niks voor onder nee. Ik ga er zelf vanuit dat die nog vertrekt en neem hem dus ook niet mee voor volgend seizoen.

Dan vind ik het middenveld van Ajax wel sterker, maar dat zegt nog niet dat die succesvoller zullen zijn.

2 juli 2015 om 16:20

@jerome010

Klaassen , Bazoer en Gudelj zouden allemaal n de basis staan van Feyenoord. Middenveld is wel degelijk sterker van Ajax.

2 juli 2015 om 16:40

Altijd weer de gelul over die en die zouden in de basis staan. Word je daar zelf niet een keer moe van? Bazoer speelt op de plek van Clasie en die speelt hij er niet uit. Daarnaast moet Gudelj het eerst maar eens bewijzen bij Ajax, net als Vejinovic bij Feyenoord. Tot slot heb je dan nog Klaassen, die absoluut een meerwaarde zou zijn bij Feyenoord. Echter vind ik Van Beek en Kongolo elkaar veel beter aanvullen dan Veltman en Heitinga. Dit zijn beide dezelfde soort spelers namelijk. Op de vleugels is Ajax voorin dan weer wat beter, terwijl ik Kuyt qua scorend vermogen weer hoger heb zitten dan Milik. Dit is uiteraard gebaseerd op wat Kuyt eerder heeft laten zien. Mocht Cillissen dan nog vertrekken, heeft Ajax helemaal geen spectaculaire selectie hoor.

2 juli 2015 om 17:42

Misschien gaat Riedewald wel naast Veltman spelen, dat hoop ik eerlijk gezegd ook. En Veltman was afgelopen seizoen de beste en stabielste verdediger van Ajax (mede doordat Moisander al met zijn hoofd ergene anders zat). Maar Kongolo had een groot deel van het seizoen te maken met een dip en Van Beek werd op het eind minder. We kunnen dus pas over enkele maanden daarover oordelen.

2 juli 2015 om 14:22

Dirk is zo oud dat hij geen eens 1 prijs meer kan tillen. Lachwekkend dat je daadwerkelijk denkt een gooi naar de titel te kunnen doen..

2 juli 2015 om 16:41

Ik vraag me af hoe jij het zou doen als prof op je 35e. Ik denk dat jij amper nog kan lopen als je de afgelegde kilometers van Kuyt in je benen hebt, terwijl Kuyt enorm fit oogt. Wat is dus precies je punt? Of wilde je grappig zijn? Dat laatste is in ieder geval mislukt.

2 juli 2015 om 14:50

Hij zal zeker wat toevoegen

Ik ben benieuwd of hij op het veld nog van waarde zal zijn, maar betwijfel het ten zeerste.

Dat hij in de groep belangrijk zal zijn, lijkt me logisch.

2 juli 2015 om 13:46

Waarom op het veld niet?
Zolang je in Turkije nog steeds van waarde ben zal het echt hier ook echt wel zijn.

2 juli 2015 om 13:47

Veel mensen denken nu dat Feyenoord zal meedoen om de titel. Dat lijkt me zwaar overdreven. De selectie is op meerdere plekken niet kwalitatief breed genoeg.

2 juli 2015 om 15:07

Er valt sowieso nog weinig over te zeggen zolang de transferperiode nog loopt.

2 juli 2015 om 19:50

Precies dit. Laten we eerst eens even afwachten wat dit window ons nog brengt voordat we weer conclusies gaan trekken over kampioenskandidatuur. Persoonlijk denk ik dat Kuyt zeker wel van toegevoegde waarde kan/zal zijn, maar ik acht de selectie van Ajax en PSV op dit moment nog een stuk sterker.

2 juli 2015 om 14:06

nou afgelopen seizoen was hij gewoon super sterk en de turkse competitie schat ik wel iets hoger in dan de eredivisie

2 juli 2015 om 14:21

Hij was helemaal niet 'super sterk'. Dat is echt zo'n onzin. Hij speelde en deed leuk mee, als hij echt een dragende speler was geweest daar, dan was hij echt nog niet teruggekomen.

Bovendien is hij nu weer een jaar ouder. Maar goed, we zullen zien.

35 jaar en nogsteeds geen fatsoenlijk Nederlands...
Wel mooi dat volgend jaar Kuyt en Heitinga weer te zien zijn in de eredivisie. Ik ben dan ook zeer benieuwd wat voor invloed zij gaan hebben.

2 juli 2015 om 17:28

Kuyt terug op de nederlandse velden is super. Heeft afgelopen jaren in turkije nog goed gepresteerd. Ben heel benieuwd naar heitinga. Verwacht van hem niet veel

Hou nou maar o met een gooi naar titel
Dan moeten er nog wel paarspelers bij.
voorlopig kunnen we nog steeds maar half investeren .

Er zou toch echt een spits een lb en cv bij moeten komen echter waar is het geld?

Als je 3e wordt doe je het gewoon goed.
Natuurlijk kan je in een seizoen verrassen ,maar normaal gezien hebben ajax en psv een betere selectie.
Of Clasie moet blijven en nog 2 top aankopen worden gedaan ,maar dat zie ik niet gebeuren.
Dirk gewoon lekker in de spits zetten en ik hoop dat Boetius bijtekent.
Misschien dat Dirk door nog invloed op kan hebben.
Vilhena zal wachten wat er gebeurd met Immers Clasie en El Ahmadi.
Als iedereen blijft ben je in de breedte wel heel sterk. Alleen in de verdediging zie ik nog graag iemand komen.

ik gun het hem wel maar ik zie het niet zo snel gebeuren.
hebben toch op een paar posities geen topclub waardige spelers.
maarja, in de eredivisie kan alles gebeuren... en psv zie ik er nou ook niet op achteruit gaan wanneer ze een linksbuiten halen met een aardige actie, wat snelheid en een normale voorzet. dan heb je gelijk meer aan luuk de jong.

2 juli 2015 om 13:56

Klopt en Wijnaldum als hij weg gaat is ook voor PSV geen groot probleem.
Wijnaldum speelde aan het begin van het seizoen ook niet veel.
Achterin wordt het ook niet veel minder.
Alleen als Willems vertrekt is dat een gemis met al zijn assists.

2 juli 2015 om 14:55

Mocht na depay ook wijnaldum en willems vertrekken gaat psv mee doen om de 2e of 3e plek.

Als je logisch nadenk dan moet je niet meer geen roepen dat Feyenoord mee gaat doen voor de titel.
Ja je mag het hopen.
Maar we roepen dit al 15 jaar. Geen Woorden Maar Daden.(dat is denk beter.)

2 juli 2015 om 14:01

ja kuyt kan zeker mee maar in een elftal waar 11 gelijkwaarde spelers staan en dat heeft feyenoord niet

2 juli 2015 om 14:12

Maar wil je zeggen dat Kuyt nu geen meer waarde is?
Ik denk dat hij namelijk altijd van waarde is in de eredivisie.

Wordt Kuyt nu aanvoerder?? Of blijft Clasie (tenzij hij vertrekt) aanvoerder??

En trouwens, welkom terug in de Eredivisie Dirk!!

2 juli 2015 om 14:25

De aanvoerdersband zal Clasie niet afgenomen worden, dat kan je die jongen bijna niet aandoen (daarnaast doet die dat ook gewoon goed).

Ik ga er vanuit dat Clasie vertrekt dus dan Kuyt de band overnemen.

2 juli 2015 om 14:29

Oke dankje. Ik vond het al vreemd dat ze Clasie de aanvoerdersband zouden afpakken.
Maar de aanvoerdersband van Toivonen werd wel afgenomen voor Van Bommel, dus daarom twijfelde ik.

2 juli 2015 om 15:25

Nou had je in het geval van Toivonen die band net zo goed aan Menno Koch kunnen geven, die had het denk ik niet minder gedaan. Als ik het me goed herinner kreeg Toivonen die band toch ook om hem tot bijtekenen te bewegen?

Geweldig om Dirk terug te zien op de Nederlandse velden! Die man is qua inzet en conditie gelijkwaardig aan een compleet elftal.

Ondanks zijn leeftijd voegt hij zeker nog wel wat toe aan (elke club maar zeker) Feyenoord.

Ik ben alleen bang dat het verwachtingspatroon van de fans nu te hoog is. Feyenoord heeft nog steeds geen elftal wat voor de titel kan strijden en Kuyt zal er ook geen 30 in gaan schieten.

2 juli 2015 om 14:38

30 doelpunten worden ook helemaal niet van Kuyt verwacht. Een stuk of 20 wel maar het zal vooral om de effectiviteit gaan. Waar Kazim veel te veel kansen verprutst hoop ik dat Kuyt vooral die frustratie weg kan nemen. Gewoon weer eens onze kansen afmaken zou al heel veel helpen.

Door bijvoorbeeld "tussen de linies" is berekend dat Feyenoord statistisch gezien het slechtste afwerkte. (aantal doelpunten vs aantal kansen x positie daarvan). Dat probleem moet Kuyt deels op gaan lossen.

2 juli 2015 om 14:40

verwachtingspatroon van de fans te hoog is? valt mee wel als ik het zo lees. weet niet waar jij dat op bbaseert

Vind het voor de Nederlandse competitie mooi dat iemand zoals Dirk Kuyt terug is gekomen.
Ook al is hij nog wat op leeftijd, hij kan mits hij nog steeds zo fit blijft, zeker van waarde zijn voor Feynoord, zo vind ik het ook mooi dat mijn eigen clubbie, Heitinga heeft weten terug te halen.
Vind het jammer dat niet meer spelers dit gewoon doen, en niet alleen maar mooie woorden spreken.
Maar goed, meestal proeven ze van de buitenlandse culturen, meer zon, en cash enz.

Met Kuyt in hun gelederen moet Feyenoord volgend seizoen kampioen kunnen worden.

Het zou eens tijd worden dat Feyenoord eindelijk eens echt een serieuze titelkandidaat wordt, want in de jaren onder Koeman haakte ze iedere keer af toen het er echt om ging en ook vorig jaar stortte het als een kaartenhuis in!

Feyenoord en de Eredivisie zijn echt gebaat bij een volgende stap in de ontwikkeling, zodat we weer echt 3 topclubs hebben die met elkaar om de titel strijden met enkele outsiders zoals AZ, Vitesse en wellicht Twente die het de top moeilijk kan maken voor de bovenste plekken!

Al dat geneuzel over Day feyenoord weer mee moet kunnen doen om het kampioenschap is zo moemakend. Kuyt is zeker een versterking maar niet voldoende. Het geld is simpelweg ook niet aanwezig om te mogen verwachten dat ze meedoen om het kampioenschap. Ajax eens begroting van 100 miljoen, psv rond de 65 - 70 miljoen en feyenoord nog geen 45 miljoen. Correct me of i'm wrong maar dat gat is gewoon nog te groot. Het is wachten op een sjeik, Rus of een nieuw stadion in rotterdam-zuid, pas dan wordt een kampioenschap mogelijk een optie.

2 juli 2015 om 14:49

You are wrong

De begroting van Ajax ligt op 65 miljoen en die van PSV maar net daaronder op 60/62.

Dan volgt Feyenoord met een begroting van 49 mil en dan Twente met ±36 mil.

2 juli 2015 om 17:03

Ja, dat klopt. Dat heeft met 2 dingen te maken.

Ajax is aan de ene kant een voetbal club met een begroting (65 mil) en aan de andere kant ook een beursgenoteerd bedrijf dat afgelopen jaar een omzet had van ±105 mil.

Die 65 mil gaat dan ook over het voetbal gerelateerde plaatje en niet zozeer over de andere zaken.

Ik ga liggen als ze misschien in de top 5 terecht kome whahahahaa

2 juli 2015 om 14:42

liggen?

2 juli 2015 om 14:57

Slaap lekker.

Dat die mensen daar tijd voor hebben. Moeten die niet werken?

2 juli 2015 om 15:30

Studenten kunnen al zomervakantie hebben, en mensen die moeten werken hebben verlofdagen. Wat is het probleem?

Ik zou het knap vinden als Feyenoord nu wel kampioen wordt met Kuyt. Als je al zolang geen kampioenschap hebt gehaald lukt het alleen met Kuyt erbij ook niet. Alles moet kloppen net zoals bij ons afgelopen seizoen. Ik gun het Feyenoord wel, maar ik moet het eerst nog eens zien

2 juli 2015 om 16:02

Het is onzin dat Feyenoord niet mee zou kunnen doen om het kampioenschap.. Volgens mij hebben we voetballend afgelopen seizoen niet ondergedaan voor PSV en Ajax. In de onderlinge duels is dat zwaar gebleken. Feyenoord mist de volwassenheid om dat Nivo ook tegen de "kleintjes" op te brengen en zakelijk te winnen. Daar waar Ajax met zeer pover voetbal toch de nodige punten sprokkelde. Dirk is geen el salvador maar werkt altijd aanstekelijk op zijn teamgenoten. Als daarnaast Vilhena en boetius hun vorm hervinden of überhaupt een keer in vorm komen en Feyenoord nog een solide LB weet te halen kunnen ze meedoen om de prijzen.. Zelfs met beperkte middelen en een beperkte bank.

kuyt is echt een turk geworden gezien zn eerste uitspraak in de tekst.

Wat mij het meeste opvalt is dat Dirk er afgetrainder uitziet dan veel anderen die minstens 10 jaar jonger zijn.

Ik denk nog altijd dat als je zuinig op je lichaam bent en het goed onderhoudt, je tot zeker 38 jaar oud mee moet kunnen. Zeker in de ED, bedenk dat in zwaardere competities ook enkele van zulke diehards rondlopen.

Snoei ze de mondjes Mr Duracell.

Kuyt zal zeker zijn toegevoegde waarde hebben. Nog steeds een klasse speler ,te een schat aan ervaring.
Enorme inzet en zal zeker zijn stempel drukken op het jonge feijenoord. Wens vejinovic veel succes toe bij zijn nieuwe club . Zal zeker een aanwinst zijn.

ook met opa word feyenoord geen kampioen ze mogen al in de handjes klappen als ze europees halen terwijl psv zonder memphis zelfs zonder gini niet veel slechter word,

2 juli 2015 om 17:07

Aaa

Ik miste clasie op de training? Iets bekend

3 juli 2015 om 00:49

Gaat pas mee op trainingskamp als hij dan nog niet verkocht is

Ook dit jaar gaat Feyenoord vast geen prijzen pakke.. Vaste waardes vertrekken, heerst onrust in het team mede door ontevreden spelers als villena en boeitius.. Maar goed misschien doet dirkie idd wonderen en brengt een ander soort strijdlust met zich mee dus hopen op een spannende eredivisie!!!!

5 juli 2015 om 14:24

onrust goede grap.
Onzekerheid is niet altijd onrust.
Alle spelers willen zich bewijzen.
Boetius gaat bijtekenen daar ben ik van overtuigd en Vilhena zal kijken welke concurrenten er vertrekken.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren