Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Uitverkoop bij FC Twente is alweer bijna ten einde

Laatste update:

Een paar maanden geleden kwamen de grote financiële wantoestanden bij FC Twente aan het licht. Naarmate de tijd verstreek zag het er meer en meer naar uit dat de club een grote uitverkoop zou moeten houden in de zomermaanden. Inmiddels vertrokken Daryl Lachman (Sheffield Wednesday) en Luc Castaignos (Eintracht Frankfurt) bij de club, maar naar het zich laat aanzien hoeft er nu nog maar één transfer te worden gedaan.

/

Aanvoerder Andreas Bjelland staat er goed op bij zowel Brentford als Lille en moet voor circa tweeënhalf miljoen euro worden verhandeld. Gebeurt dat, dan heeft FC Twente de zaken weer goed voor elkaar, schrijft De Telegraaf donderdag. Directeur Gerald van den Belt bevestigt in de krant dat de club in dat geval weer bij machte is om ‘nee’ te zeggen tegen biedingen op de rest van de spelers in de selectie.

“We hoeven in zo’n geval niet uit financiële nood afstand te doen van belangrijke spelers als Hakim Ziyech, Jesús Corona, Felipe Gutierrez en Renato Tapia. We kunnen de hoofdprijs vragen, terwijl tot voor kort iedereen te koop was tegen elk aannemelijk bod”, aldus Van den Belt. Hij heeft al met al reeds elf miljoen euro weten te bezuinigen.

Denk jij dat FC Twente een vrij sterke selectie overhoudt?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Staat nog gewoon een heel aardig team dat voor plek 5 tm 9 kan mee doen.

2 juli 2015 om 08:10

OoK met trainer Schreuder ?

2 juli 2015 om 08:12

Ben erg onder de indruk van tapia en ziyech. Als dat een beetje gaat lopen is top 7 zeker mogelijk

2 juli 2015 om 08:13

Ja dat wel, gister kwam zelfs het bericht dat ze naar versterkingen op zoek zijn. Dat zegt dus genoeg. Het duurt alleen gwn nog een paar jaar voor dat Twente die schulden allemaal heeft afgelost en dan kan het Feestje echt beginnen. Dan houden ze geld over voor voor kwaliteit spelers ye kopen, om de jeugd uit te breiden als dat allemaal lukt en Twente komt niet in nood en speelt een paar jaar ff om de plaatsen 5 tot 9 ziin ze over een paar jaar sterker dan ooit

2 juli 2015 om 08:16

Met een goede trainer zou een plek bij de eerste 4 zelfs mogelijk moeten zijn, kwalitatief heeft Twente gewoon een hele sterke selectie. Vorige seizoen hadden ze minimaal top 6 moeten eindigen. Schreuder laat Twente zo ongeïnspireerd voetballen, zonder enige visie of wat dan ook. Het is allemaal mooi dat je spelers als Ziyech, Corona, Mokotjo, Guitierezz etc. in je selectie hebt maar met een trainer als Schreuder zal deze spelers niet boven zichzelf uitstijgen en bij sommige zagen we dat ze zelf slechter gingen voetballen met wat uitzonderingen daar gelaten.

2 juli 2015 om 09:32

Achja, weet je hoeveel gasten ik voetbalzone onder heb zien spammen met de Twente supporters hebben oogkleppen op omdat de volledige selectie verkocht moet worden en volgend jaar meedoen voor degradatie blablabladiebla. Waar zijn ze nu?
Jammer, maar ook begrijpelijk, dat veel supporters van clubs die min of meer concurrenten van Twente zijn/waren eerder de hoop hadden dat dit allemaal uit kwam dan dat het realistisch was.

2 juli 2015 om 09:47

Ach. Ik denk dat de meesten zich ook niet voldoende erin verdiepen en/of alleen maar lezen 'financiële crisis' bij Twente en direct denken dat alles maar verkocht moet worden en niet weten hoeveel. Daarnaast wordt het natuurlijk ook al een tijdje opgeklopt door de media denk ik.

Ik merkte dat zelf toen Feyenoord in een crisis zat. En nog steeds trouwens nu ze weer gezond zijn en er mensen denken dat ze juist ineens weer alles kunnen doen.

2 juli 2015 om 09:58

Ach, zelfde kan je zeggen over (sommige) FC Twente supporters hier op Voetbalzone. Ze riepen dat de financiële problemen allemaal wel 'meevielen'. Dat hadden we gezien de laatste maanden.

Ach, Twente heeft nu wat spelers verkocht. Ik vond die spelers niet eens de beste van FC Twente. Castaignos liet gewoon weinig zien en van Bjelland en Lachman ben ik ook niet onder de indruk.

Het is een goede zaak dat Twente spelers als Corona, Ziyech en Tapia kunnen behouden. Zou die drie bovengenoemde spelers graag bij Feyenoord zien spelen.

2 juli 2015 om 10:03

Bjelland was een rots in de branding...vooral de tweede seizoenshelft. Deed heel veel belangrijke dingen zonder echt op te vallen. Bjelland zal zeker gemist worden komend seizoen.

2 juli 2015 om 10:09

Ik vind het eerlijk gezegd helemaal niet begrijpelijk dat supporters van concurrenten van Twente deze hoop hadden. De Nederlandse competitie is al niet geweldig en het is gewoon heel belangrijk dat clubs als Twente het zo goed mogelijk blijven doen. Het is de afgelopen tien jaar ook een van de weinige clubs geweest die het in Europa nog een beetje aardig heeft gedaan voor Nederland. Ik hoop echt dat ze de boel zo snel mogelijk op orde krijgen en dat ze door een nieuwe koers te gaan varen zo dicht mogelijk bij de bovenste plaatsen blijven spelen.

2 juli 2015 om 10:42

Leuk en aardig dat ze nog een leuk team hebben, maar ze staan nog keihard in de schulden. Door 3.5 mil aan transfers scheld je geen schulden van 70 mil weg. Er wordt hier helaas slecht gehandeld en ik kan niet geloven dat de KNVB dit plan zou goed keuren. Die blijven gewoon nog een paar jaartjes licentie 1 jammer genoeg.

2 juli 2015 om 10:55

Ze blijven inderdaad nog 2 jaar categorie 1. Het is ook goed dat ze nu keihard onderuit gegaan zijn, zodat ze wel moeten saneren. Dat neemt niet weg dat je schulden niet moet verwarren met crediteuren. Schulden en leningen zijn verschillende zaken. Als je een hypotheek hebt dan is dat je schuld. Het maakt niet zoveel uit hoe hoog die is, als je de rente en aflossing maar kunt betalen. Dat valt onder crediteuren. Bedrijven gaan niet kapot aan schulden maar aan een slechte liquiditeitspositie, het niet kunnen betalen van je crediteuren.
Twente heeft dit jaar te maken met een slechte liquiditeitspositie, die zijn ze aan het verbeteren, door de budgetten omlaag te brengen en lang uitstaande leningen te herfinancieren waardoor de maandlasten omlaag gaan. Daarna kunnen ze prima aan de crediteuren voldoen en is er dus geen probleem.

2 juli 2015 om 12:09

daar heb je volkomen gelijk in! alleen hoe zit het met de lonen, volgens mij zijn de lonen ook nog steeds te hoog financieel weer te groeien. ik zeg niet dat twente 10 spelers moet verkopen, maar ik denk niet dat ze met het verkopen van 3 spelers financieel weer wat kunnen teweegbrengen. ik had munsterman bij VI gezien en die zij dat twente een aantal jaren moet gaan leven als middenmoter qua geld verbruik. maar twente blijft natuurlijk een mooie club en ik hoop dat ze het weer op een rijtje hebben over 2/3 jaar en dat het dan gewoon weer een (sub)topper is.
maar ik vind dat ze spelers zoals mokotjo, mokhtar, borven etc. wel kunnen lozen

2 juli 2015 om 13:52

Krachten met dure contacten zijn verkocht (castaignos, Bjelland, Bengtsson), of zijn ontbonden (lachman). Daarnaast is er veel natuurlijk verloop dat niet wordt opgevangen (zoals Rendla, Breukers). Ook het uitdunnen van technische staf en het uitstappen uit de JL-league scheelt aardig in het salarishuishouden.

Tuurlijk moet je dit openbaar maken...clubs moeten vooral niet denken dat het koopjes zijn. In de praktijk zullen ze echter nog wel in de etalage staan, en voor een goed bod de deur uit gaan. DIe spelers zullen allemaal hogerop willen, en dat wordt de komende jaren lastig, zo niet onmogelijk.

2 juli 2015 om 08:25

Klopt,. Dit artikel stond in de Telegraaf vanmorgen. Daarin geeft v.d. Belt ook wel aan dat iedereen nog steeds te koop is, maar dat bij Ziyech, Tapia, Corona en Gutierrez pas gepraat gaat worden bij een bedrag boven de 10 miljoen.

Alle rotte appels zijn uit het team, m.u.v. Bjelland. Dit komt alleen maar ten goede aan de sfeer binnen het elftal. Nu hopen dat er nog een middenvelder wordt verkocht. Want die is te druk bezet. En dat geld weer investeren in een goede verdediger en spits. Dan heb ik alle vertrouwen in aankomend seizoen. Ook onder Schreuder!

2 juli 2015 om 08:35

Alle rotte appels.. verkoop dan eerst nog ff cabral

2 juli 2015 om 10:58

Je kunt iemand pas verkopen als hij zelf wil. En het salaris dat hij bij Twente verdient wil niemand betalen. Dus gaat hij uit zichzelf niet weg. Het enige dat Twente kan doen is hem transfervrij weg laten gaan en de garantie geven dat het verschil in salaris door Twente wordt bijgepast. Dan breng je de kostenpost misschien met de helft terug + overige lasten die hij meebrengt.

2 juli 2015 om 08:32

Klopt. Bij AZ hebben ze dit ook jaren gezegd terwijl er nog steeds grote gaten in de begroting zaten. Ik geloof hier ook niet zoveel van. FC Twente zit in nog grotere problemen dan AZ destijds en AZ maakte toen grotere transfers.

2 juli 2015 om 09:06

Al was de Twentse Ellende nog zo groot, kijk naar AZ en je lacht je dood.
De basis bij Fctwente lach al 7 jaar goed bij AZ was het een luchtkastaal zonder beleid. Dat is het grote verschil tussen de problemen bi jAZ en Fctwente

2 juli 2015 om 09:14

Doe nou niet zo provocerend joh Remy. Dat we nu eindelijk een beetje goed nieuws krijgen betekent niet dat we weer een grote bek kunnen opzetten.

2 juli 2015 om 09:19

De basis bij FC Twente goed... Dank u voor deze glimlach deze morgen

2 juli 2015 om 09:21

Welke basis?! Van geld dat er niet was, ja zo ken ik er ook een paar. Als iemand een luchtkasteel had was het Twente wel. Az was er nog redelijk snel bovenop. En die Mexciaan gaat een vermogen verdienen dadelijk, dus zo goed zit het nog niet bij Twente hoor.

2 juli 2015 om 09:48

Vragen naar welke basis haha. Twente als 1 van de weinige stadion in eigen bezit daarnaast nog een trainingscomplex, evenementenhal en zelfs een tennisbaan? Dat is geen luchtkasteel... dat is gewoon beton. Mexicaan betaalt twente maar 50 van zijn loon.

2 juli 2015 om 10:47

Correctie aantal weken geleden is uitgelekt dat Twente 30% betaald van zijn loon. Dit is mede tot stand gekomen met zijn investeerders, op de deze manier hebben ze ook bezuinigd, want mexicaantje wil nog niet weg en zijn investeerders hebben mee willen denken aan een oplossing voor Twente. Twente moest bezuinigen en als er goed bod kwam op mexicaantje weg, maar aangezien investeerders dan ook geld zouden verliezen hebben ze hier aan meegewerkt. Bron insider Fct.

Nou de spelers die ze verkocht hebben kwamen toch tekort dus het was eerder een opruiming dan een leegloop.

2 juli 2015 om 09:01

Nu nog opruiming, maar wanneer ook Cabral en Fernandes de club nog verlaten zou het echt puinruimen zijn, haha. Dan mag direct de vlag uit.
Maarja.. het is denk ik een utopie om te denken dat Cabral zijn contract niet uitdient..

2 juli 2015 om 21:19

Ik zou dolblij zijn als ik supporter was.

3 juli 2015 om 00:25

Dat pas als Cabral en Schilder weg zijn, haha

vind ik toch raar, ze moesten 10 mlj hebben en verkopen Castaignos en daar houden ze ongeveer 2.5 mlj aan over. en dan misschien 1.3 mlj aan salaris. wat heeft Lachman opgeleverd? 1 mlj en 1 mlj salaris. dan moeten ze dus nog een speler verkopen + salaris voor ongeveer 4 mlj?

2 juli 2015 om 08:15

Er zijn ook een heleboel mensen binnen de club weggestuurd over alles is nagedacht om te bezuinigen

2 juli 2015 om 08:15

Bjelland is grootverdiener met 8 ton. Dus die salarissen kloppen al niet. Kan deze man goochelen of iets dergelijks? Het gat was veel groter dan wat er is binnengekomen dacht ik?
Twente volgers..?

2 juli 2015 om 08:18

Castaignos zou 1.3 mlj gaan verdienen dit seizoen door een clausule in zijn contract. had ik ergens gelezen.

2 juli 2015 om 08:25

Kusk, ould chikh, lachman, castaignos (bjelland waarschijnlij) zijn verkocht. Grootverdiener bengtsson in april al. Daarnaast spelers met aflopende contracten weg (engelaar, koppers) en veel spelers uit jong twente laten gaan.

2 juli 2015 om 08:29

@ajaxf1

Het is niet zo zeer dat er 10 miljoen binnen moest komen. Daar konden ze in principe een voetbalseizoen over doen. Met Ould Chick, Lachman, Kusk, Castaignos en waarschijnlijk Bjelland. Hebben ze rond de 7-8 miljoen opgehaald. De salaris last is zo enorm omlaag gegaan. Ze praten nu al over 11 miljoen per jaar. Daar houden ze dus aan het eind van het jaar geld in over (op de begroting). Daardoor hebben ze die 10 miljoen behaald.

2 juli 2015 om 08:41

daar houden ze geen 7-8 mjl aan over, of je moet hun salaris van 2015/16 erbij tellen. want er gaat gewoon een groot percentage naar de doyen group.

2 juli 2015 om 09:21

Handdoek als je niet weet waar je over praat kun je je beter stil houden! Van de speler die weg zijn gegaan gaat er alleen van luc 30% naar doyen. En ja ze moesten saneren op de salarissen dus dan neem je in een begroting voor een seizoen ook de salarissen van 15/16 mee want daar gaat het nu inmiddels over -_-

2 juli 2015 om 09:37

ik weet er niet alles van, maar jij ook niet want bij Castaignos gaat er zoiezo 50% daar de doyen group. en over die 7-8 Mlj zeg ik alleen als antwoord op Tukker1, die heeft het over 7-8 mlj zonder salaris kosten.

2 juli 2015 om 08:16

Ja inderdaad, volgens mij hebben ze zelfs maar 1.5 mil van de transfersom van Castaignos overgehouden. Dus dan komt het niet echt overeen met de eerdere berichten.

Maar het zal gewoon een praatje zijn om de prijs op te voeren voor de andere spelers. De kopende clubs laten geloven dat ze het geld niet (echt) meer nodig hebben.

2 juli 2015 om 08:49

Berucht is wat raar geschreven, er zijn veel meer spelers dan alleen Lachman en Castaignos verkocht. Bijvoorbeeld Bilal en Kusk, waar men ook op heeft verdiend. Ook niet heel handig om dat niet te vermelden.

2 juli 2015 om 09:14

Kusk en ouldchick zijn ook weg

2 juli 2015 om 10:02

Ze moesten 8 m bezuinigen op de begroting (salaris ed). inmiddels is er al 11 M ! bezuinigt. Ze moesten 9 M binnenhalen aan transfers. Dat doen ze in principe ieder jaar wel en nu dus ook met gemak, want het is nog maar begin juli.

Luc 4 M
Bjelland 2,9 M
Bilal 1,5 M
Kusk 1 M
Lachman 1 M
Bensgton 0,2 M

Het bedrag naar derden hoef je geen rekening mee te houden. Dat zit al in die 9 M. Doyen is niet gelukt om winst te maken, maar moet volgens afspraak wel hun 5 M terug hebben, ondanks dat de opbrengsten tegen vallen. het was dus een risicolose investering van Doyen en uiteindelijk een rentevrije lening voor Twente. Dus die 5 M moet sws terug en of dat nou uit de opbrengst komt van een doylen speler of van een speler in eigen beheer maakt niet meer uit.

Verder verwacht Twente nog een bak geld te verdienen met doorverkoop% en opleidingsvergoeding aan de transfers van oa Chery, Douglas, Berghuis, John, Elia en tiote.

2 juli 2015 om 10:11

Ter aanvulling op het bericht van J. Staatsen.

Doyen heeft wel winst gemaakt, en het percentage van Luc gaat dan ook gewoon naar Doyen, ook al hebben ze al dik boven de 5 miljoen terug gekregen aan transfergelden bij Promes en Tadic.
J. Staatsen snapt dat alleen niet, maar dat kan je hem ook niet kwalijk nemen.

2 juli 2015 om 10:50

@ fct- fan
Nee jij snapt het niet.
De toptransfer van tadic heeft Doyen bv maar1 M opgeleverd. Denk je nu echt dat ze dan die 5m hebben gepasseerd. ?
Om het verhaal voor jou makkelijker te maken. De investering van Doyen is uiteindelijk uitgedraaid op een rentelose lening van 5 m.

2 juli 2015 om 11:08

Foutief. Lachman is namelijk transfervrij vertrokken. Enkel zijn salaris (500.000 euro) wordt dus bespaard.

2 juli 2015 om 12:05

Staatsen, onderbouw je lulverhaaltjes nou eens met bronnen.

Snap je de hele constructie wel?

Doyen gaf FC Twente 5 miljoen euro 'cash' wat ze direct konden gebruiken, in ruil voor percentages van de transferopbrengsten van in ieder geval Tadic, Promes en Castaignos. Tadic en Promes was 30% en op Castaignos dus zelfs 50%.
Mochten die transferbedragen + die van de andere spelers zo tegenvallen en niet eens samen eht bedrag van 5 miljoen halen dan moest FC Twente het zelf bijleggen tot minimaal de 5 miljoen was terug betaald.

Alleen dit is niet het geval. Doyen heeft 4 miljoen gecasht op Tadic en 3,5 miljoen op Promes. Straks vangen ze ook nog een mooie 1,5 - 2 miljoen voor Castaignos.
Vrijwel alle media-kanalen melden dit. Dan ben ik heel benieuwd welke bron jij hebt om dit te ontkrachten. Een degelijk argument heb ik je nog nooit zien geven.

2 juli 2015 om 13:16

Mijn bron is FC Twente.......

FC Twente heeft gereageerd op de berichtgeving dat Doyen ruim vier miljoen euro zou ontvangen aan de transfer van Dusan Tadic. Voetbal International ging ervan uit dat de investeringsmaatschappij 25 van de transfersom ontvangt. Volgens FC Twente is dit volstrekt onjuist.

De club meldt dat Doyen 10 van de netto transferopbrengst (transferomzet minus de kosten) ontvangt voor Tadic. Dat houdt in dat bij deze transfer Doyen ongeveer een miljoen euro krijgt bijgeschreven.

Snap je het nu eindelijk ?
De toptransfer van tadic heeft Doyen bv maar1 M opgeleverd. Denk je nu echt dat ze dan die 5m hebben gepasseerd ?!

2 juli 2015 om 13:37

Lachman is verkocht en de transfersom kan oplopen tot 1M.

Bjelland zie ik nog wel als grootverdiener, Luc zal ook niet voor niks zijn gekomen, maar een Lachman kan ik me niet voorstellen. Tijdje terug zeiden ze ook al dat het geen uitverkoop zou worden, nu dit weer. Ik denk dat ook Corona, Ziyech en Tapia gewoon te koop zijn, alleen idd voor de juiste bedragen.

2 juli 2015 om 08:18

Lachman scheen 8 ton te verdienen. Flink bedrag voor zo'n speler. En dan heb je het nog geen eens over tekengeld

2 juli 2015 om 08:24

Ok, dat zou een heleboel geld zijn voor een redelijk beperkte speler. Maar aan de andere kant zijn er te veel spelers die te veel verdienden bij Twente dus kan zo maar.

2 juli 2015 om 09:17

Volgens mij verdiende Lachman 5 ton. Hij is transfervrij gekomen, en men heeft hem transfervrij laten gaan…besparing dit jaar dus 5 ton. Zo zijn er meerdere vertrokken, niet allemaal met dat salaris, maar als je dit alles optelt, is het een mooi bedrag. En op Bjelland na, zit er geen speler bij denk ik waarvan de Twentefans het jammer vinden dat ze weg zijn. De oogappels zijn er nog…

Van der Belt en heel Twente was bang dat ze Castaignos niet konden verkopen, die heeft natuurlijk een dramatisch tweede seizoenshelft gehad….los van het feit dat ik het sowieso al geen topper vind. Als dit allemaal langer had geduurd, was de nood hoger geworden. Ze kunnen het nu redden…dus geloof me dat er geen speler meer voor een appel en een ei weg gaat. En als er een grote club komt, natuurlijk wordt dan een speler verkocht, maar dat geldt voor elke Nederlandse club.

2 juli 2015 om 09:37

Alleen maar goed dat Twente Castaignos heeft laten gaan, zag zelf nooit het beste in hem.
Enkele spelers met een groot salaris die het verschil niet maken zijn vertrokken, maar de belangrijkste spelers staan er nog gewoon. Met Tapia, Corona, Eghan, Ziyech en Gutierrez kan je volgend jaar flink gaan genieten. Denk dat Twente qua middenveld even goed bezet is als Ajax.
Zelf had ik nog Necid transfervrij opgepikt. Er moet sowieso nog wel een spits worden gehaald.
Ben benieuwd wat Schreuder volgend jaar met dit elftal kan. Verwacht zelf wel dat Twente om plaats 4/5 kan gaan vechten samen met Vitesse en AZ.

2 juli 2015 om 09:41

Kruidenboter

Necid is naar Turkije

Ik hoop Cas Peter. Maar we hebben ook nog Börven en Oosterwijk.
Ik ben alleen benieuwd wie gaat Rechts Back spelen. Kan niet Schilder Rechtsback en Ter Avest Links Back?

2 juli 2015 om 10:10

Hoezo zou je schilder op rechts en ter avest op links zetten? Dan heb je een linkspoot op rechts en een rechtspoot op links. Dan is de aanvoer voor de spits helemaal weg, aangezien we ook al mokhtar en corona hebben lopen. Daarbij doet ter avest het hartstikke goed op rechts.

2 juli 2015 om 10:17

Oh ik dacht dat Avest links was hahah
En ik dacht dat Avest speelt toch in de jeugd op linksback of heb ik altijd verkeerd gekeken .

2 juli 2015 om 10:22

Ja, dat wist ik al.
Er moet wel een spits komen die er rond de 20 in kan leggen. Vorig seizoen waren er vooral in de laatste wedstrijden veel kansen, maar weinig doelpunten (volgens mij was het tegen AZ dat er in de slotfase meer dan 5 grote kansen werden gemist).
Talent is er nu in ieder geval genoeg.

2 juli 2015 om 09:37

"ik denk dat ook Corona, Ziyech en Tapia gewoon te koop zijn, alleen idd voor de juiste bedragen."
Dat weet ik wel zeker, aangezien alle spelers in de Eredivisie te koop zijn.
Het enige voordeel is dat ze nu meer kunnen vragen.

2 juli 2015 om 10:23

Zijn alle drie grote talenten, die moet je alleen voor meer dan 10 miljoen laten gaan. Als je ze allemaal nog 2 jaar kan houden denk ik wel dat ze in totaal rond de 50 miljoen kunnen opbrengen.

2 juli 2015 om 11:01

Datzelfde dachten we 2/3 jaar geleden ook over een Vilhena/boetius. Talenten en de ontwikkeling die zij doormaken is gewoon enorm lastig te voorspellen. Ik zou ook nog niet zomaar uitgaan van 50 Miljoen. Ziyech vond ik de beste afgelopen jaar de beste van Twente maar ik zie nog niemand meer dan 10 mil voor hem betalen.

Dan zou je eerder voor een Propper gaan die verder is en nog goedkoper.

Eindelijk eens wat goed nieuws over mn club Werdt er de laatste tijd depressief van.
En nu zorgen dat we deze taferelen niet weer mee gaan maken

Dit zal een praatje zijn, Corona zal heus nog wel weg moeten. Jammer omdat het zo'n goede speler is maar zijn salaris trekt de verhoudingen in de kleedkamer volledig scheef. Zelfs psv kan m niet betalen, laat staan twente. Zou mooi zijn als ziyech en tapia blijven, dan is rond plek 5 mogelijk

2 juli 2015 om 08:37

Als of jij weet wat het salaris is van Corona. Dat men hier spreekt over 1,5 miljoen is grote onzin. Tuurlijk Corona krijgt meer dan een gemiddelde speler. Maar uit vrij betrouwbare bron heb ik gehoord dat het bedrag rond de 8 ton ligt.

2 juli 2015 om 09:49

Dan ben ik inderdaad niet goed ingelicht nee, maar afgelopen jaar bleek waar rook is is vuur maar al te goed toepasbaar te zijn in tukkerland

Met Corona Ziyech Tapia en Guttierez moet je gewoon gaan voor plek 3 op zijn minst. Heerenveen az of feyenoord heeft dit soort spelers niet. Schreuder moet alleen minder laf spelen

2 juli 2015 om 08:31

Middeveld is 1 van de betere van de Eredivisie als het zo blijft. Alleen de verdediging is niet goed genoeg om boven in mee te draaien.

2 juli 2015 om 08:39

Op zijn minst, dus eigenlijk wel boven Akax of PSV eindigen? Voetbal draait om meer dan enkel het middenveld. Ajax en psv hebben ook een monster middenveld maar een betere aanval em verdediging.

2 juli 2015 om 09:09

Nee hoor, PSV en Ajax op 1 en 2... Dus wie word er dan 3? ;-)

2 juli 2015 om 09:21

Kun jij lezen ?

2 juli 2015 om 11:02

Feyenoord

2 juli 2015 om 09:08

Ik vind dat juist een ontzettend ongebalanceerd middenveld. Op goede dagen kan dat wellicht voor fantastisch voetbal zorgen, maar zonder een box-to-box speler of een echte breker ga je echt heel veel duels verliezen op zo'n middenveld.


2 juli 2015 om 09:35

Heb jij Tapia nog niet zien voetballen... Hij is beide in 1.

2 juli 2015 om 11:03

Dat zal tegen de kleintjes misschien nog kunnen, maar tegen bijvoorbeeld Ajax wordt je helemaal weggespeeld. Tapia (als Cvm) tegen Gudelj + Klaassen. Dat gaat gewoon niet.

hele goedkope truc om de prijzen wat proberen te verhogen en de achterban tevreden te stemmen. Wel verklaarbaar natuurlijk.

2 juli 2015 om 08:36

Of gewoon realiteit? Heb je daar wel eens aan gedacht. Als je het een beetje gevolgd hebt weet je wie er allemaal vertrokken zijn en welke bezuinigingsmaatregelen er zijn genomen. Dan vind ik het niet gek dat er 11 miljoen bezuinigd is..

Hebben ze al een spits op het oog? Of gaan ze het doen met die lange noor?
Hopelijk kunnen ze het team voor de rest bij elkaar houden en misschien nog 1-2 versterkingen erbij halen.

2 juli 2015 om 09:01

Børven is niet zo lang hoor. Ik hoop dat Cas Peters terug komt.

@john diego
Nou ik denk niet dat ze dat aandurven . De band met de supporters is op dit moment al niet geweldig. Mocht dit een truk blijken te zijn en mochten b.v. Guiterrez en Ziyech alsnog verkocht worden voor weinig geld zal de hel los barsten in Enschede

2 juli 2015 om 09:12

Haja de hel los barsten? Senk dat dat wel meevalt...
Iedereen weet hoe we ervoor staan en wat we moeten bezuinigen. Dat zo snel al naar buiten komt dat het op schema ligt is mooi, maar het kan altijd beter!
Als toppers er nu voor kiezen te vertrekken dan mooi verkopen voor de hoofdprijs! Ik denk dat er genoeg supporters zijn die dat nog wel begrijpen en die wel aan de lange termijn denken...

2 juli 2015 om 09:32

Nou bij Twente Az was het toch niet echt gezellig :-))
Ik be doel alleen maar dat sommige supporters er de buik van vol hebben. Kijk eens naar de reactie vad "de vriendenkring"die aangeeft geen zin te hebben aan t volgende seizoen.
En als er een mooie aanbieding voor onze toppers komt zijn ze weg zo realistisch ben ik ook wel
Maar je kunt niet zoiets laten optekenen en dan b.v. Ziyech voor een luttel bedrag verkopen

Beetje jammer dat ze hun Europa League ticket hebben afgestaan als alles nu weer koek en ei is, niet?

2 juli 2015 om 09:21

Volgens mij is er van koek en ei nog geen sprake hoor. Als ik het goed heb begrepen is deze bezuinigingsronde er alleen om de Knvb te vriend te houden en te voldoen aan het eigen ingeleverde Plan van Aanpak. Dit is dus echt de eerste stap en eerste horde die genomen moest worden. Maar het is volgens mij niet zo dat nu alles weer goed is en Twente weer gezond is. Ze wenden zo alleen het eerste gevaar af op weer puntenaftrek, afnemen van licentie etc.

Europees liepen ze het risico dat de Uefa ze ook ging bestraffen vanwege de financiële problemen. Dan zouden ze het ticket direct weer verliezen zonder een wedstrijd gespeeld te hebben. En ze zouden het risico lopen voor meerdere jaren uitgesloten te worden van Europees voetbal. Dus niet meedoen lijkt mij een verstandige zet.

2 juli 2015 om 09:48

Nee, voor EL kijkt de Uefa na de financiën van afgelopen seizoen en niet na komend seizoen. Logisch ook, omdat plaatsing voor Europa is gebeurd op basis va afgelopen seizoen.

Wees vooral voorzichtig met dit soort uitspraken! Bjelland zal een gemis zijn maar voor de rest zijn ze kwalitatief niet veel minder geworden. Mooi dat smaakmakers behouden blijven, heeft toch nog relatief goed uitfepakt de situatie!

2 juli 2015 om 10:21

Kwalitatief niet veel minder? Weet niet of jij Börven of Oosterwijk wel eens heb zien spelen, maar dat is echt een hele stap minder ten opzichte van Castaignos.

Nu was Castaignos geen wonder spits, maar echt die 2 kunnen er niet veel van, hopen dat ze wat beter zijn geworden vergeleken met vorig seizoen, anders zou ik echt niet weten wie er buiten Zyech en Corona meer dan 10 doelpunten gaat inschieten bij Twente.

Twente heeft een goed middenveld en een goede rechtsbuiten, maar buiten dat is het (nog) niet veel.

Slechte keepers, een rechtsback die net de A1 is ontgroeid, een rechter cv die ook niet zo heel goed is, de lcv heb ik wel goede hoop op, de linksback is een parodie op een profvoetballer en de linksbuiten is ook niet zo heel goed.
En dat is dan de basis, dan mag je hopen dat er niemand geblesseerd raakt, want op alweer het middenveld na ( Mokotjo en Ebicilio) heeft Twente ook niet zo heel veel bijzonders zitten, misschien dat Bijen het kan/gaat halen.

Dit lijkt op pure propaganda om de prijs op te drijven. Joop Munsterman is echt niet het stadion uitgejaagd voor deze paar miljoen. Dan had Joop prima kunnen blijven zitten en dit zelf kunnen doen. Ik heb het idee dat die 9 miljoen alleen genoeg is om je aan je eigen bezuiniginsplan te houden. Straks na het volgende toetsmoment zal Twente dus wel weer een paar stappen moeten zetten in het gezond maken van de club. Dan zal er weer een aantal miljoen bezuinigt moeten worden. Maar in die periode kan je niks verhandelen, dus zal Twente nu echt nog wel meer moeted verkopen.

2 juli 2015 om 08:50

Nogmaals ik denk niet dat het Twente bestuur dit aan zou durven. De supporters voelen zich nu al bedondert en mocht het bestuur weer onwaarheden gaan vertellen voorzie ik dat na dit seizoen de Veste een stuk leger zal zijn.
@ripley
De toetsing voor Europees voetbal gaat over het jaar dat je europees voetbal hebt behaald. dat is dus afgelopen seizoen.
Twente had dan de toetsing niet doorstaan en zelfs het risico gelopen voor meerdere jaren uitgesloten te worden voor europees voetbal

2 juli 2015 om 08:50

Verdiep je even in de kwestie, er is door vd Belt een geheel nieuw plan opgezet en naar de Knvb gestuurd die averechts staat op de plannen van Munsterman. als die plannen er waren dan was de situatie op een zijden draadje geweest met een onhaalbare begroting van 46miljoen.

Wat een "verassing" dat er weer mensen zijn die alles negatief inzien.
Een half jaar geleden is er al aangegeven dat een verkoop van Bjerland en Castaignos al goed was om lucht te krijgen. Dat we dan Lachman, de 3de keeper 9fernandez) en vele aflopende contracten erbij kunnen weg strepen tezamen met het vrouwenvoetbal wat onder een eigen stichting valt, de beloften uit de JL en een vertrek en andere positionering van diverse mensen in een andere functie scheel gewoon een hoop salaris!

vd Belt geeft ook gewoon aan dat het klaar is, de (top)clubs hebben gegokt en verloren om de 4 krachten pas later te willen kopen voor een eerste rang. Er kan gewoon rekening gehouden worden et Fctwente voor een top6 klassering.

Zelfs als er 1 van de 4 (corona, Ziyech, Tapia of Guitrrez) verkocht gaat worden kun je daar gewoon een mooie vervanger voor halen. De enige die de laatste tijd een beetje heeft aangegeven te kunnen vertrekken is Ziyech, maar die wachtte de andere transfers af. Er is dus geen grote mond om de prijs op te schroeven, betalen dat zal men moeten.

Corona en zijn zaakwaarnemer hebben aangegeven vorig seizoen met PSV gepraat te hebben en een andere Nederlandse topclub maar hier geen interesse in hadden en zich willen focussen op Fctwente. Tapia gaat dit seizoen nog zijn waarde verder bewijzen zei hij al eind van het seizoen en Giterrez ook.

Dan hebben we nog het europaicket die is weggegeven, vd Belt geeft dit ook gewoon aan in de telegraaf, maar dat laten ze alemaal weg hier. Soms moet je gewoon ok aan de Knvb laten zien dat je echt gezond wil worden en dat risico niet wil nemen. Loyaliteit heet zoiets en positie vertrouwen geven.

De begroting is nu 36miljoen! zonder europees voetbal erbij meegenomen en dat zullen ze ook blijven handhaven. het mooiste is zelfs dat ze een begroting gaan krijgen zonder transfers e.d.

Dan nog 1 ding: er is door vd Belt aangegeven dat ze alleen in Augustus nog een zware maand zullen hebben en hier 3 miljoen zullen lenen bij de Gemeente die al accoord heeft gegeven.
Scheelt voetbalzone weer een artikel vol negativiteit.

2 juli 2015 om 08:57

Gefeliciteerd! Van mij mag Twente gerust elk jaar 4e worden.

2 juli 2015 om 09:07

De reden waarom mensen negatieve gedachtes hebben bij dit artikel waaronder ik zelf ook, is dat er door vd Belt is aangegeven dat ze 10 miljoen aan transferinkomsten moesten binnenkrijgen. Dus niet aan salarisbesparing of weet ik veel wat, maar aan transferinkomsten. Vervolgens lees ik dus het bovenstaande bericht en zie ik dat Luc en Lachman verkocht zijn en dat alleen Bjelland nog verkocht hoeft te worden. Ik volg Twente natuurlijk niet op de voet om te weten en te onthouden dat er nog veel meer andere spelers zijn verkocht. Maar voor wat moet Twente weer 3 miljoen lenen dan? Om vervolgens volgend jaar eventueel weer Europees voetbal mis te lopen en weer verplicht voor /- 10 miljoen verkopen? Nogmaals, dit is gewoon een opmerking en vraag, geen steek onder water naar Twente.

2 juli 2015 om 09:24

Transfers worden vaak in termijnen betaald. Wellicht wordt die 3 miljoen dus gebruikt om dat er rond die periode weer een termijn is voor wat spelers.

Die 10 miljoen hoefde niet per se echt binnen te komen, besparen hierop mocht ook. Dus wanneer een salaris post weg valt 'verdien' je ook geld. Verder weten we allemaal niet wat er nou eigenlijk onder die 10 miljoen valt en hoe ze dat berekenen binnen Fct.
Wel vertrouw ik van den Belt erop dat hij niet dezelfde kunstjes uit haalt als Munsterman en de boel weer voorliegt.

Naast Lachman en Castaignos zijn ook Bilal en Kusk verkocht. Wanneer Bjelland verkocht wordt zit je ongeveer op een transferinkomsten van 9 miljoen. Dan heb je nog een aantal miljoenen aan salaris wat je bezuinigt.

(het genoemde bedrag wat bezuinigd moet worden verschilt ook per mediakanaal. Ik lees dan weer 9, dan weer 10, dan weer 11.)

2 juli 2015 om 11:26

Ja precies. Dan is dit ook voor mij weer duidelijk. Ook mede omdat VZ maar halve stukken plaatst zal het voor een "buitenstaander" altijd anders overkomen dan voor de echte Twente fans die er veel meer over lezen uiteraard. Maar in ieder geval wel goed dat Twente dus hun huisige doelstelling behaald heeft. En daarbij nog een geweldige as heeft met Hakim, Tapia, Guiterez(?) en Corona.

Dan gaan deze spelers met deze mega salarissen gewoon blijven. Want er zal geen club zijn die deze bedragen op tafel gaan leggen voor deze spelers. Doen het aardig in de Nederlandse competitie, maar that is it. Bij Twente denken ze nog steeds dat ze toppers in huis hebben. Ze moeten zich eerst maar eens bewijzen. Deze verzameling "ster voetballers" was vorig jaar middenmoter in de Nederlandse competitie. Zo geweldig zijn ze dus.

2 juli 2015 om 09:01

Onzin. De grootste salarissen zijn al weg. Blijkbaar was daar wel belangstelling voor... Er werd zelfs een bod van 3.5 miljoen op tikkie breed tikkie terug mokotjo gedaan. Ziyech werd uitgenodigd voor oranje, corona werd onlangs uitgeroepen tot MOTM in dat toernooi in zuid-amerika en ook filipe guttierez speelt daar zijn minuutjes met finalist chili ondanks dat hij het hele seizoen geblesseerd was. Vorig jaar speelde er zoveel dingen dat je gewoon niet goed kon presteren.

2 juli 2015 om 11:11

Als er 3,5 miljoen geboden is op Mokotjo dan zal Twente dat ongetwijfeld geaccepteerd hebben. Waarom is die dan nog niet weg?

Het is mooi dat je zo positief bent maar Twente gaat gewoon hetzelfde traject in als Feyenoord een aantal jaar geleden. Er kunnen hele kleine bedragen uitgegeven worden aan Huur/transfer vrije spelers maar meer zal het niet zijn. Spelers hoef je niet te verkopen om te overleven, maar wel om gezond te worden. Dat heeft invloed op de prijzen, of je dat nu wil of niet.

2 juli 2015 om 11:36

Als je de eerdere berichten hebt gelezen weet je wel waarom Mokotjo niet weg is.. Hij kreeg een aanbieding vanuit de Championship/premier League, maar daar werken ze nou eenmaal met werkvergunningen, juist die werkvergunning die Mokotjo niet kreeg.. Ken je verhaal maat

2 juli 2015 om 11:19

De spelers die genoemd worden vallen niet meer onder de categorie megasalarissen. Die verdienen allemaal normale eredivisiesalarissen. M.u.v. Corona, maar daarvoor betaald Twente ook niet meer dan een gemiddeld salaris.
Verder heb je gelijk dat met deze spelers er vorig jaar slecht is gepresteerd en dat er dus geen garantie is op een beter seizoen. Daarbij moet je wel in ogenschouw nemen dat Gutierrez het hele seizoen geblesseerd is geweest, terwijl hij het seizoen ervoor de belangrijkste schakel was.
De slechte prestatie van afgelopen seizoen is voor een groot deel te wijten aan de technische staf en die zit er op de belangrijkste posities nog. Dus dat biedt, ondanks dat er nu weer positieve signalen zijn, geen garantie voor betere prestaties. We zullen zien. Ik heb wel groot vertrouwen in de huidige directie. Vd. Belt bestuurt zakelijk, zonder emoties en Van Leeuwen is een gouden greep. Dat is dan weer een compliment voor van de Laan.

Toch weer redelijk bezig. Toch zou ik alsnog proberen de spelers met overdreven hoog salaris proberen te verkopen. Nooit goed zulke extreem scheve verhoudingen lijkt me.

Positioneel kunnen ze nog wel een spits en een cv gebruiken.

Ik vind het nog wel wat voorbarig, omdat deze financien zijn opgesteld op basis van het nieuwe plan van aanpak. Dit nieuwe PvA passeert pas aan het eind van de maand de beoordelingscommissie van de Knvb.
De verwachting is dat hij er wel doorkomt, maar mocht hij worden afgekeurd houden we toch een groot probleem en is opnieuw puntenaftrek niet ondenkbaar.

Ik ben positief, maar houd toch een slag om de arm..

Probleem is alleen dat ze dit nog 10 jaar achter elkaar moeten doen als ik het goed begreep.
Als dat het geval is kun je alleen maar hopen dat voetbal een nóg veel en veel grotere sport wordt dan dat het nu is, want anders trek je het simpelweg niet.
Overigens sluit ik niet uit dat ze het wel redden, maar risicoloos was en is het zeker niet.

2 juli 2015 om 09:41

10 jaar??? Er is alleen gemeld dat het nieuwe plan van aanpak 2 jaar nodig heeft om weer uit categorie 1 te komen.

2 juli 2015 om 10:19

Ja, maar als je uit categorie 1 bent ben je nog niet financieel gezond, ze moesten dacht ik een stadion van 70 miljoen afbetalen, Ajax zou het kunnen, maar Twente moet toch wel heeel wat werk verrichten om daar in te slagen.

2 juli 2015 om 11:08

Ja, en andere clubs moeten huur betalen voor het stadion. Twente heeft daarbij de inkomsten uit catering in eigen beheer en er zijn plannen om het multifunctioneler in te zetten. Daarnaast wordt er ook prima betaald voor de stadionnaam.

De kosten van stadionhuur zullen niet veel lager/hoger zijn dan de aflossing- en rentekosten + onderhoud die Twente heeft, minus de inkomsten uit catering, sponsoring en exploitatie.
Voordeel voor Twente is echter dat het stadion ooit is afbetaald en de inkomsten dus stijgen, terwijl huurders geld in een bodemloze put gooien.

Geweldig nieuws ! De bezuinigingen liepen als een trein.
Met dit team moet de ambitie gewoon plek 3 zijn en de doelstelling top 6.mogelijkheden ten over. Zie opstelling.
Ik verwacht zelf nog wat versterkingen.

marsman
ebicilio
Martina
andersen
Schilder
Tapia
Mokotjo
Corona
Gytuirez
Zyech
Oosterwijk
2 juli 2015 om 09:33

Ebicilio Rechts Back? wtf kan je beter iemand van de jeugd neer zetten.
En Cas Peters halen !

2 juli 2015 om 09:44

Ter Avest kan natuurlijk ook RB. Maar persoonlijk heb ik liever Ebicilio op die plek, die heeft alles om een sterke RB te worden en op t middenveld is echt geen plek. Daarnaast het is geen jeugdvoetbal he.

2 juli 2015 om 11:21

Sjoksjok Ebicilio laat zich er op het middenveld al uitlopen, laat staan als back.

2 juli 2015 om 11:31

Kijk je wel naar wedstrijden??? Ebecilio heeft al een paar x op rechtsback gelopen en werd aan alle kanten voorbij gelopen, maar eerlijk gezegd als ik je posts voorbij zie komen lijk je me ook niet echt een deskundig persoon

2 juli 2015 om 13:18

@ tweast
Heb jij Ter Avest wel zien spelen dan ?
Ebicilio kan prima RB spelen.

Ik word een beetje moe van alle betweters die dit bericht niet geloven. FC Twente heeft de afgelopen maanden van ca. 90 mensen afscheid genomen. Het gaat niet alleen om spelers maar de in totale organisatie is (noodgedwongen) enorm bezuinigd. Van den Belt heeft het tot dusver prima gedaan.

2 juli 2015 om 10:12

Waarom moeten we een club geloven die jarenlang leugens zat te vertellen en alleen naar bezig was met ondoorzichtig beleid? Ik zie ook wel dat er allerlei mensen zijn vertrokken, maar dit soort verhalen vanuit Twente heb ik iets te vaak gehoord om zomaar de vertelde situatie te geloven.

2 juli 2015 om 10:41

Volgens mij zit er een nieuwe financieel directeur die zo transparant is als het maar kan. Er wordt veel duidelijker en opener gecommuniceerd over de financiele situatie dan in het verleden onder Munsterman. Dit was/is ook hard nodig om het vertrouwen met o.a. de Knvb, sponsoren en de achterban te herstellen.

2 juli 2015 om 12:21

@fwajacied
Heel simpel: ze staan onder curatele van de Knvb en kunnen om die reden niet meer liegen.

Overigens zou ik met de huidige selectie Tapia centraal achterin zetten en dan a la rijkaard laten opkomen, genoeg (verdedigende) middenvelders om dat achterin op te vangen. Ik zie hem liever op het middenveld, maar dat is al zo druk bezet.
Evt. nog Ebecillio op middenveld erbij ipv Mokotjo. Dan is enkel de spitspositie te mager voor het linker rijtje.

Stevens
Martina
Andersen
Tapia
Schilder
Ziyech
Mokotjo
Gutierrez
Corona
Borven
Mokthar

Ik snap niet dat er geen clubs adequaat op deze situatie bij Twente hebben ingespeeld. En dan doel ik op spelers als Corona, Ziyech, Gutierrez en Tapia...

2 juli 2015 om 11:12

Omdat ook voor Twente de topprioriteit bij andere spelers lag (en terecht). En daar is keihard aan gewerkt om dat op tijd voor elkaar te krijgen. Wanneer Twente nu had liggen slapen tot augustus, dan was die kans groter omdat wanhoop ook groter was. Nu heeft Twente het begin jullie al redelijk op het droge (al hou ik nog een slag om de arm)

lees net dat als Man City de Bruyne haalt, dat Wolfsburg Ziyech gaat halen.

2 juli 2015 om 11:14

Het zou kunnen, maar zoals gister te lezen was is Wolfsburg in de veronderstelling dat Ziyech voor een appel en een ei op te halen was. Ik ben daarom erg benieuwd aan welke bedragen Wolfsburg denkt.

We we we....nou ik denk dat bedoeld wordt Doyen sports. Die wil gewoon haar investering terug zien. Twente heeft helemaal niets te vertellen.

2 juli 2015 om 12:19

Verdiep je nu eerst eens in de feiten alvorens je wat roept, het raakt kant nog wal wat je hier neerzet.

Logisch dat Ajax en PSV naar andere opties kijken dan wat bij FCT rondloopt. Het zijn leuke overbetaalde talentjes, maar voor dat bedrag wat FCT vraagt kunnen ze er bij andere clubs twee halen. Ik weet alleen niet of de spelers van FCT wel zo leuk vinden, want de flop kans in het buitenland is natuurlijk groot als je van subtop eredivisie naar een veel sterkere competitie gaat.

Over de klassering denk ik plaats 4-8. Het middenveld is bijna net zo goed als van PSV en Ajax, maar de spits, de verdediging en keeper zijn drama dan kun je nooit hoog eindigen.

Netjes, gewoon van je bagger spelers af zijn en alles weer op het spoor hebben. Doen volgend jaar gewoon weer mee om de top 5. Prima selectie zo!

FC Twente gaat langzaam terug naar waar het altijd voor gespeeld heeft.
Onderaan linkerrijtje of bovenaan rechterrijtje.

2 juli 2015 om 11:35

Dan heb je blijbaar weinig historische kennis. Twente is nr 4 alle tijden, terwijl ze maar sinds 1965 in de eredivisie spelen. Twente heeft af en toe mindere jaren maar strijd meestal voor plekken 3 t/m 6

2 juli 2015 om 12:01

Dat heeft niet zo zeer te maken met mijn 'lage' niveau van kennis.
Twente heeft altijd zn up's en down's gehad, zogenaamde conjuncturen.
En die eeuwige ranglijst van de eredivisie is echt fantastisch. Twente staat nipt boven clubs als utrecht, roda en sparta. Dat is veelzeggend.

Laten we wel zijn: de bezuinigingen worden nu behaald omdat de doelstellingen, benoemd in het door Twente nieuw ingediende plan van aanpak bij de Knvb, risicoloos zijn. Het gaat jaren en jaren duren alvorens Twente weer financieel gezond is en verder kan groeien.

Kortom: doelstellingen worden behaald, het tijdspad naar groei in de toekomst is een stuk langer geworden.

2 juli 2015 om 13:53

Daarbij is het nieuwe plan nog niet eens goedgekeurd..
Laten we inderdaad nog niet te hard gaan juichen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren