Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'Inter sluit alvast deal met Engelse middenmoter over verkoop Shaqiri'

Laatste update:

Het avontuur van Xherdan Shaqiri bij Internazionale komt mogelijk snel ten einde. De Zwitserse aanvaller stapte in januari nog over van Bayern München naar Milaan, maar is alweer op weg naar de uitgang. I Nerazzurri zouden een bod van zeventien miljoen euro van Stoke City hebben geaccepteerd, zo meldt Sky Italia woensdagmiddag.

/

Het is echter zeer de vraag of de overgang ook daadwerkelijk van de grond komt. Shaqiri zei onlangs nog dat hij wil vechten voor zijn kans in het Giuseppe Meazza. Hij is nog geen half jaar actief voor Inter en wil de fans alsnog laten zien wat hij in zijn mars heeft. Met een doorlopend contract tot de zomer van 2019 staat hij bovendien sterk, ook al is een snelle deal lucratief voor zijn werkgever.

Inter betaalde in januari immers zo'n vijftien miljoen euro voor de 23-jarige international en kan nu dus twee miljoen euro winst maken. Daar komt bij dat Shaqiri vooralsnog niet op het vertrouwen van Roberto Mancini hoeft te rekenen. De coach van de Italiaanse grootmacht deed opvallend weinig beroep op de Zwitserse ster, die slechts drie keer de negentig minuten vol mocht maken. Scoren deed Shaqiri pas één keer voor zijn 'nieuwe' club.

Xherdan Shaqiri moet ... vertrekken bij Inter

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Haha Stoke doe normaal joh. Shaqiri moet gewoon bij Inter blijven.

1 juli 2015 om 15:43

Zou geweldig zijn voor Stoke en het kan goed uitpakken voor Xherdan. De kleine, slappe Bojan Krkic heeft mooie dingen laten zijn. Shaqiri is sterk en klein en heeft zeer goede kwaliteiten. Daarnaast heeft Stoke na al die jaren in de PL veel geld. Hopen dat ie komt!

1 juli 2015 om 15:45

Kom op man Stoke is toch gewoon onder zn niveau. Kan ie net zo goed terug naar Basel. Waar die ontzettend geliefd is en Cl speelt..

1 juli 2015 om 15:48

Ja, want Basel speelt in een sterke competitie en doet het natuurlijk altijd heel goed in de CL

1 juli 2015 om 15:58

Nou ik speel toch liever in de Premier League, daarnaast komt hij nauwelijks aan spelen toe onder Mancini, zeker geen slechte stap dus in mijn ogen.

1 juli 2015 om 16:09

@ivanovic ja je hebt gelijk want shaqiri is natuurlijk wel erg lang!

1 juli 2015 om 16:26

Stoke city die even 17 miljoen aftikt met een vet jaarsalaris. De verhoudingen zijn zo heerlijk scheef tegenwoordig. Welkom tv rechten.

1 juli 2015 om 16:37

@glenn, jouw sarcastisch bericht is helemaal nog niet zo sarcastisch. Ze doen het namelijk niet slecht in de champions league. Is een heel stug ploegje. PSV en Ajax kunnen er niet van winnen, geloof me maar.

2 juli 2015 om 02:29

De topclubs zitten helaas allemaal vol kun je wel zeggen. Dan maar voor verassingen zorgen bij een middenmotor club net als wat southhampton lukte.

Opvallend, vond hem.bij Inter de enige met een beetje dreiging. Denk dqt Shakiri ook bii een betere club terecht kan dan Stoke. Xherdan doet voor mij niks onder voor Depay bv

1 juli 2015 om 15:15

Is beter, meer ervaring en heeft meer laten zien. Depay heeft enkel in de Mickey Mouse League gespeeld en ja dat zegt genoeg, can'ty take it serious enkel wij zijn de #1 volk als het op hypen gaat van spelers.

1 juli 2015 om 15:18

Ooit gehoord van Engeland? Brazilie? Net of ze daar niet gigantisch hun eigen spelers hypen.

1 juli 2015 om 15:19

Wij zijn juist het nummer 1 volk als het gaat om denigrerend over onze eigen voetballers te praten. Niet dat het ene het andere uitsluit, maar ik denk dat er in Nederland meer nederlandse voetballers worden onderschat dan overschat.

1 juli 2015 om 15:22

Precies. Toen Shaqiri 19 was schakelde hij United zowat in zn eentje uit de champions league. Terwijl Depay tegen zenit 180 minuten onzichtbaar was en ook nog eens een 2 op 1 mist..

1 juli 2015 om 15:27

Terwijl Depay 2 keer bepalend was voor Oranje op het WK, zo kan ik het ook. Of terwijl Depay PSV bijna eigenhandig naar de kampioenschap brengt en topscorer wordt als vleugelspeler.. beetje trieste reactie.

1 juli 2015 om 15:32

Bijna eigenhandig. Luuk was belangrijker, Guardado, Willems en Wijnaldum. Mooi dat ie topscorer is geworden maar ik heb me 200 x per wedstrijd geergerd aan hem. Heeft ook geen fatsoenlijke wedstrijd gespeeld voor het Nederlandse elftal. Maar goed we zullen zien volgend seizoen bij United.

1 juli 2015 om 15:38

Heb je zijn afgelopen interlands gemist voor het Nederlands elftal dan? Die gasten waren niet belangrijker, ze waren wellicht belangrijker en constanter in hun spel maar op de grote momenten is het Memphis die de doelpunten maakt. Shaqiri heeft de afgelopen seizoen helemaal niks laten zien.

1 juli 2015 om 15:44

Ik heb geen enkel interland gemist? Welke interland was Depay goed dan? Behalve die 45 min tegen Spanje. Dus Depay is bepalender voor Nl dan Shaqiri voor Zwitserland?

1 juli 2015 om 15:51

Ik heb de interlands ook niet gemist. Ik heb zeker niet gemist dat deze man tig x moet schieten, en uiteindelijk gaat er weleens 1 in ja.

Hij is echt niet zo belangrijk voor het Nl elftal. Hij kan het wel worden als hij meer gaat voorgeven ipv schieten schieten schieten.

Ik ben het helemaal met Shqiptarks eens. Bijdrage aan het spel is zeer gering doordat hij goede acties verkloot met schoten ipv overzicht houden en afgeven.

1 juli 2015 om 15:52

Depay is sinds Robben weg is de enige die gevaarlijk kan worden voorin. Tegen spanje was hij bijvoorbeeld erg sterk. Gewoon eigenlijk altijd als hij in oranje speelt is hij een van de beste.

1 juli 2015 om 15:56

Dat zeg ik niet? Hij was bij onze vorige interlands 2x onze meest dreigende speler, maar het lijkt alsof je met oogkleppen kijkt als je dat niet ziet. Ik zeg nergens dat Depay bepalender is voor NL dan Shaqiri voor Zwitserland, maar je kiest bewust de slechtere momenten van Depay om iets duidelijk te maken, lijkt mij een beetje raar. Shaqiri heeft de afgelopen seizoen op clubniveau echt helemaal niets waargemaakt.

1 juli 2015 om 16:25

altijd als hij bij oranje speelt is hij eigenlijk de beste?? kijk de afgelopen interland eens terug zou ik zeggen..

1 juli 2015 om 16:37

Hypen van spelers? wat rook jij? als we spelers gingen hypen zouden we ze niet verkopen voor zon lage prijs, je moet naar Portugal, Brazilie kijken. niet naar Nederland want wij zijn niks vergeleken zulke landen met hypen.

1 juli 2015 om 16:46

In Brazilie hypen ze spelers waar ze veel in zien, Neymar was een hype maar dat kwam omdat hij zoveel goals had gemaakt voor zijn vaderland. Bij zijn club was hij goed maar als je 31 wedstrijden speelt en 23 goals scoort is dat behoorlijk, zo niet een geweldige prestatie. Jullie moeten ook niet alles geloven wat er hier verschenen wordt.

Bovendien waren Sneijder, Huntelaar, Robben en V/d Vaart hypes. Allen hebben maar 1 a 2 seizoenen gepresteerd en Huntelaar nergens.
Sneijder heeft met Inter 1 goede jaar gehad, ook het WK maar dat is slechts 1 jaar in zijn carriere. V/d Vaart had dat met Hamburg maar dat reken ik niet mee want dat is geen top niveau.
Van Persie speelt al jaren lang bij de 1e van Arsenal en presteerde zijn laatste jaar pas en zijn 1e jaar Utd, buiten dat heeft hij ookniet veel gedaan en Robben... altijd geblesseerd dus wat kan je van hem maken? Vorige jaar was zijn jaar ja, buiten dat ook niet geweldig want als je maar 18 wedstrijden per seizoen speelt, en dat terwijl je met Bayern zo'n 100 wedstrijden kan spelen noem ik dat niet geweldig.

Het is maar waar je de norm legt, ik heb die blijkbaar hoger dan de meeste hier maar dat is ook goed.

1 juli 2015 om 16:55

Robben een hype...

1 juli 2015 om 20:10

Haha echt heel knap hoe jij alle Nederlanders zo even een hype noemt. Mooi dat je van een mening een feit proberen te maken. Huntelaar nergens gepresteerd? Hij is topscoorder van de Bundesliga geweest.. Sneijder en Robben waren allebei zeer goed bij Real en bijna alle supporters vonden het belachelijk dat ze verkocht werden. Sneijder heeft 3 goeie seizoenen gehad bij Inter, maar ook nu doet hij het weer erg goed bij Galatasaray. Dat je Robben een hype noemt is helemaal belachelijk, schiet Bayern naar de CL, speelt Spanje en andere landen helemaal kapot en als hij speelt is hij altijd een van de belangrijkste spelers bij Bayern. Van Persie heeft United persoonlijk kampioen gemaakt en stond bij Arsenal altijd bekend als een toptalent in een matig team. Voor de rest lul je allemaal maar wat dingen, dat Bayern 100 wedstrijden per seizoen speelt, ik denk dat ze (zonder oefenwedstrijden) rond de 60 spelen, mits ze van alle toernooien ook de finale halen. Dus voortaan maar ff wat meer informatie opdoen voordat je een onjuiste reactie neer pleurt. Al die spelers een hype noemen terwijl die op de shortlist van de beste speler van de wereld hebben gestaan.. Belachelijk.

1 juli 2015 om 23:01

Shaqiri was ook aan het schitteren op het wk hoor.. Wat is je punt? Ik zou shaqiri ophalen als ik man utd. Was

speelt niet constant genoeg voor inter vind ik. Ze doen er goed aan om hem te verkopen.

1 juli 2015 om 15:16

Zou ik ook zeggen als AC Milan fan, haha!
Maar wat je zegt klopt wel, Shaqiri is niet heel erg constant. Wat mij betreft ligt dat aan het vertrouwen wat hij mist. Geef die jongen een kans, stel hem ook gewoon op als hij eens een match slecht heeft gespeeld en voor je het weet heb je een topper die constant speelt.

1 juli 2015 om 17:56

van mij mag idd inter iedereen verkopen .

Maar ik denk dat hij gewoon niet altijd het gewenste niveau van Inter haalt en ze van die 17 mil wel iemand kunnen halen die dat niveau kan halen!

Shaqiri wilt zelf toch bij Inter blijven. Dus ik denk niet dat hij nu al weggaat, tenzij het bestuur hem dwingt. Dit zou een domme zet zijn van Mancini, Shaqiri verkopen om een speler als Valbuena/Cuadrado te halen. Zij zijn toch niet echt stukken beter dan Shaqiri.

Echt bizar dat hij weinig de kans krijgt. Dit is een topper die Inter aankomend jaar weer richting de top kan helpen.

Geef hem gewoon vertrouwen en dan doet hij het!! Nu met een aantal versterkingen erbij zal hij wel beter gaan spelen.

Stoke ligt nogal onder zijn niveau vind ik.

Shaqiri is een prima speler, als hij maar het vertrouwen krijgt. En dat krijgt hij niet bij Inter. Hij wil zich laten zien, dat is logisch. Als Inter slim is behouden ze hem, zeker omdat ze aan een beter team aan het bouwen zijn. Dan komt deze jongen alleen maar nog beter tot zijn recht. Maar als ze hem geen kansen gaan geven, kan hij beter stapje terug doen naar een club waar hij wel elke week speelt. Zou hem graag bij West Ham willen zien.

Shaqiri is gewoon een goede speler, die ook gewoon elke week hoort te spelen.
Misschien is dat hele Italiaanse voetbal ook niks voor hem.

Echte vechter die misschien ook meer thuis hoort in de Premier League.

Denk dat hij ook bij een club als Arsenal of Liverpool niet zou misstaan.

Inter heeft simpelweg geld nodig op het moment en dus moet er verkocht worden. Kovacic willen ze sowieso behouden en daar kan Shakira het slachtoffer van worden. Hoop overigens voor hem dat er een andere club voor hem komt van een hoger niveau. Wat mij betreft hoort deze speler thuis op een hoger niveau dan stoke.

Hoop zo dat hij naar een goeie club gaat stiekem hoop ik dat Koeman hem oppikt.
Lijkt me een goeie speler voor Southampton.

hmm...17 miljoen minus 15 = 2
zn salaris ligt op ongeveer 2,75 miljoen...das 1,3 voor een half jaar wat ie er gespeeld heeft.
hou je nog 0,7 miljoen over

echt dikke winst voor inter.....

Als dit rondkomt snap ik er werkelijk niets meer van... Best een goede speler die Shaqiri, zou naar mijn mening beter bij inter kunnen blijven. Als ie dan toch een transfer naar Engeland zou maken, zou hij ook niet misstaan bij een club als Everton, Spurs of Liverpool.

Dit zou echt slecht zijn van Inter. Shaqiri moet blijven, hij gaat wel presteren.

En zo gaat er misschien weer een prima speler naar de middenmoot van Engeland

Heb Shaqiri nooit geschikt gevonden voor de Italiaanse competitie. Had hem graag nog 2 jaar voor zijn kans zien gaan bij Bayern, in ieder geval tot Ribery er klaar mee is. Inter is sowieso al een kerkhof voor net geen wereldklasse spelers. In Engeland kan hij zich ten minste in de kijker spelen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren