Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Van Bronckhorst geeft tijdens eerste persconferentie transferprioriteit prijs

Laatste update:
/

De kop is eraf voor Feyenoord. De Rotterdammers werkten zondagmiddag hun eerste training van het nieuwe seizoen af en daarna was het de beurt aan Giovanni van Bronckhorst om de pers te woord te staan. De nieuwe coach liet zich positief uit over aanwinst Marko Vejinovic en gaf zijn visie op de transferperiode.

Met de van Vitesse overgenomen Vejinovic is het namelijk nog niet klaar, hoopt Van Bronckhorst. Eén of meerdere versterkingen zouden welkom zijn. Daarbij is vooral de defensie een aandachtspunt. "Een spits staat niet bovenaan mijn verlanglijstje. Na het vertrek van Khalid Boulahrouz en Joris Mathijsen is duidelijk dat we achterin spelers nodig hebben. Daar zijn we dus vooral naar op zoek", gaf de oefenmeester te kennen.

Feyenoord heeft net als vorig seizoen de beschikking over Colin Kazim-Richards, Mitchell te Vrede en Anass Achahbar, terwijl Dirk Kuyt terugkeert. "Hij is overal inzetbaar, maar ik zie hem vooral als spits of vanaf de rechterkant spelen", zei Van Bronckhorst over de routinier, die er zondag overigens nog niet bij was. Net als Jordy Clasie, Kenneth Vermeer en Karim El Ahmadi geniet hij nog van zijn vakantie.

Tege RTV Rijnmond zegt Van Bronckhorst dat hij rekening houdt met een vertrek van Clasie. “Het duurt nog twee maanden voordat de transferwindow sluit en de afgelopen jaren hebben we gezien dat er veel mutaties kunnen plaatsvinden. Ik hoop natuurlijk dat Jordy blijft, maar ik heb liever de eventuele vervanger al in huis”, doelt de coach op Vejinovic.

Feyenoord heeft juist nog wél een nieuwe spits nodig

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Wat staat er nu eigenlijk?

28 juni 2015 om 14:52

Dat Gio een verdediger wilt en een spits pas aan de orde is als er iemand vertrekt.

28 juni 2015 om 15:05

Eerst stond er iets anders.

28 juni 2015 om 17:01

Dan lees je het opnieuw.

De defensie van het middenvelder? Pffffff

28 juni 2015 om 14:54

Inderdaad, het niveau wordt slechter en slechter hier

Ze moeten echt voor kramer of tighaudouinie gaan zijn goeie spitsen en niet super erg als ze niet presteren

28 juni 2015 om 14:56

Tighadouini vindt ik meer een buitenspeler dan een spits? het zou een mooie vervanger zijn als Boetiüs vertrekt.

Alleen heb je dan wel een buitenspeler van wie bijna zeker weet dat hij voor eigen succes gaat...

28 juni 2015 om 17:16

Kramer of te vrede verschilt niet zoveel. Allebei niet het niveau dat Feyenoord nastreeft.

28 juni 2015 om 17:16

Kramer is een matige spits, ik snap niet dat sommigen in hem een goede spits zien. Scoort zijn goaltjes, that's it.

Verder snap ik niet echt wat je bedoelt met 'en niet super erg als ze niet presteren'

Maakt het niet uit als ze niet presteren?

29 juni 2015 om 00:42

"Scoort zijn goaltjes that's it" volgens mij is dat toch de taak van een spits dus is het geen matige spits

29 juni 2015 om 11:28

Klopt, een spits hoeft alleen goals te maken. Als hij in de eerste minuut scoort mag hij douchen want hij heeft zijn taak al gedaan...

Ik ga deze discussie niet eens voeren met iemand met zo'n beperkte visie over de taak van een spits.

29 juni 2015 om 05:01

Tighadouini is een linksbuiten en geen spits.
En met Kuyt heeft Feyenoord nu een uitstekende spits, beter zal Feyenoord toch niet vinden.

Godzijdank. Was al bang dat een spits de eerste prioriteit was na alle berichten in de media over o.a. Zapata, Kramer, Guidetti etc etc. Met Kuyt en Achahbar hebben we twee prima spitsen in huis! Daarnaast is Mitchell Te Vrede er ook nog.

Centraal achterin hebben we nu eigenlijk alleen Dammers als alternatief voor Van Beek. Maar die jongen komt gewoon echt nog te kort. Hetzelfde geldt voor Verdonk. Groot talent in de jeugd maar hij is er fysiek absoluut nog niet klaar voor. Daarnaast moet er echt worden gezocht naar een linksback. Nelom is 100x niks, heeft vorig seizoen een paar maanden een redelijke periode gekend maar hij is gewoon niet van het niveau dat Feyenoord wil nastreven. Als back up heb je daar Woudenberg, maar als hij Nelom in slechte vorm nog niet uit de basis kan spelen lijkt het mij duidelijk dat we gewoon een links back nodig hebben.

28 juni 2015 om 15:05

Kazim wordt eerste spits. Kuyt op rechts.

28 juni 2015 om 15:07

Is het zeker dan dat kazim eerste spits word?
De laatste wedstrijden werd hij volgens mij niet als eerste spits opgesteld.

28 juni 2015 om 15:38

Nee, dat is helemaal niet zeker. Ik zou Kuyt niet meer op rechts neerzetten, want hij heeft simpelweg geen snelheid of individuele actie meer. Een echte buitenspeler, wat mij betreft Bilal of Boetius, zorgt voor veel meer gevaar. Bovendien zag je dit jaar ook met Toornstra dat het op een gegeven moment voorspelbaar gaat worden. Dus Kuyt gewoon in de spits, Kazim het liefst verkopen en anders als back-up.

28 juni 2015 om 16:50

Het wordt gewoon een verkapte 442 met Kuyt op rechts.
2 spitsen waarvan Kazim als "aanspeelpunt" en 1 vd snellere jongens (bilal Boetius) "eromheen"

Als je achter staat of thuis je tegenstander vast kan zetten in hun eigen 16 kan je Anass erbij zetten voor in de kleine ruimte.

28 juni 2015 om 16:02

Jij hebt het over een niveau wat Feyenoord niet zou willen nastreven en noemt bijna in 1 adem Tevrede?

Zin in nog een overgangsjaar of iets?

Geen verrassing. Verdonk mag je nog niet als concurrent van Kongolo zien en verder is er geen linker centrale verdediger. Voorin zal Kuyt in de spits komen met Bilal en Boetius om hem heen vermoed ik. Zij kwamen ook in de play-offs al vanaf de vleugels.

28 juni 2015 om 14:54

Eens wat betreft Verdonk. Ik ban alleen wel erg benieuwd wie er bereid is bij dit Feyenoord te tekenen voor een bijna gegarandeerd plekje op de bank?

Ik zie het niet echt gebeuren dat van Beek en Kongolo uit elkaar worden gehaald door van Bronckhorst.

28 juni 2015 om 17:29

Dat is inderdaad een moeilijke zoektocht. Lijkt me beter om een linksback te halen die ook centraal kan spelen. Mocht Kongolo wegvallen kan diegene dan centraal en wordt Verdonk back-up voor de linksback. Alleen moet je dan wel Nelom of Woudenberg laten banken.

Ja, Feyenoord heeft een nieuwe Spits nodig. Dat we op dit moment 4 spelers op die positie hebben doet daar niets aan af, want 3 van die 4 zijn gewoon geen spelers die er 20 in het netje leggen en je kampioen maken!

Kuyt: Goede ervaren spits, afwachten hoelang hij nog mee kan.
Kazim: prima aanspeelpunt, maar scoort te weinig:
Achahbar: in 3 jaar 4 goede wedstrijden gespeeld, ik ben niet overtuigd.
Te Vrede: aardige targetman, maar voetballend niet goed genoeg.

28 juni 2015 om 15:14

''achahbar: in 3 jaar 4 goede wedstrijden gespeeld, ik ben niet overtuigd.''

Zo kan je natuurlijk heel makkelijk over iedereen oordelen. Hij heeft in die drie jaar mentaal en fysiek flinke stappen gemaakt waardoor hij goed genoeg is voor Feyenoord. Dat zag je vooral aan het eind van vorig seizoen terug.

Nu is het aan Achahbar dat hij de volgende stap gaat zetten en met Kuyt als mentor heb ik daar ontzettend veel vertrouwen in.

28 juni 2015 om 15:27

Rbn, ben t wel eens met krinos.
Ik heb zelf ook vertrouwen in Achahbar, was de parel uit de jeugd en heeft ook met voorbereidingen van seizoen vaak wel goed gespeeld maar echt in wedstrijden bijna niet echt wat laten zien.
Lag ook een beetje aan zich zelf, dat heeft hij zelf uit gezegd op Rijnmond. Ik heb er vertrouwen in maar je kan (nog) niet op hem bouwen.

28 juni 2015 om 15:50

Vooropgesteld, ik hoop dat je gelijk hebt!

van de 4 spitsen die Feyenoord op dit moment heeft is Achahbar technisch misschien wel de beste. Allen daar waar het Feyenoord het afgelopen seizoen pijnlijk aan ontbrak (scorend vermogen) laat Achahbar het vooralsnog niet zien.

Mooie goals zijn leuk, veel goals zijn leuker!

28 juni 2015 om 16:16

Niet zien?

Vorig seizoen begon hij als 4e spits achter Manu (speelde tegen Sevilla), Te Vrede en Kazim. Hij eindigde als eerste spits.

Volgens mij heeft hij altijd gescoord als hij in de spitspositie mocht spelen.

Ik neem het daarom Rutten kwalijk dat hij niet vaker met Achahbar speelde. Dat ging een stuk beter dan met Kazim.

28 juni 2015 om 16:27

Correct en ben het met je eens

28 juni 2015 om 15:20

Feyenoord heeft een spits en een verdediger (eigenlijk CV en een linksback) nodig. Te Vrede moet verkocht worden, net als Immers en eventueel Clasie. Liever ook Kazim vervangen door een veelscorende, en technisch aardige spits.

Gelukkig ziet Gio het ook, er is geen behoefte aan een spits. Gewoon Kuyt in de spits met Achahbar als back-up. Hoeft Kuyt niet meer al die kilometers te maken op zijn 35e. JPB links en Bilal op rechts.

Vind het trouwens nog steeds zonde dat ze niet voor Tighadouini zijn gegaan, dan had je gewoon een dodelijke aanval en kon JPB naar rechts waar die hoort. Als back-ups Manu en Bilal. Perfect geweest.

28 juni 2015 om 15:17

Voor Boëtius is het heel erg belangrijk of El Ahmadi verkocht gaat worden. El Ahmadi is een postbode en kijkt met zijn eerste balcontact gelijk naar Clasie waardoor Boëtius de dupe is. Hij moet een creatieve speler achter zich hebben die hem in elke wedstrijd minstens 5 maal de diepte in stuurt. Hij had dat een seizoen daarvoor met Vilhena. Dat liep ontzettend goed.

28 juni 2015 om 15:24

Als Vilhena en JPB vertrouwen krijgen van Gio, dan word het weer een goed duo. Onder Ronald Koeman was het zoo en ik zie het Gio ook wel flikken!

28 juni 2015 om 15:33

Haha het is hilarisch dat je het falen van Boetius in de schoenen van El Ahmadi wilt schuiven. Wat een absoluut nonsens! Je wilt blijkbaar El Ahmadi overal de schuld van geven, dalijk is het ook zijn schuld dat Vermeer ballen doorlaat. En als je dan toch iemand de schuld wilt geven van het nooit wegsturen van de buitenspelers, geef dan onze 'belangrijke' schakel, nummer 10 Immers de schuld. Speelt veel meer in de buurt van bijv. Boetius en is nooit te betrappen op een goeie bal vooruit. Ook weet ik niet hoe je erbij komt dat het duo Boetius - Vilhena wel als een trein loopt. Ook onder Koeman was het vaak de linkerkant die absoluut afwezig was. Blijkbaar ligt het dus niet aan El Ahmadi maar zijn 'onze toptalenten' niet zo goed als dat wij willen doen geloven.

28 juni 2015 om 15:53

Boëtius is een type speler die passes in de diepte moet hebben. Hij kan daardoor zijn snelheid benutten en dan is hij levensgevaarlijk. Zijn maatje Vilhena begreep dat. Dat liep bij vlagen uitstekend.

El Ahmadi begrijp daar werkelijk helemaal niets van. Als hij in balbezit is, dan kijkt hij gelijk naar zijn aanvoerder Clasie. Je krijgt dan van dat nutteloze breedtepasses over een paar meter. Als Clasie gedekt staat, speelt hij liever terug dan in de diepte.

En als El Ahmadi eindelijk het lef had om een balletje vooruit te passen, speelde hij in de voeten van Boëtius waardoor de tegenstander er natuurlijk direct op dook.

28 juni 2015 om 16:43

JPB - Vilhena was juist een top duo! Begrepen elkaar, zijn elkaars beste maatjes. Heb er zin in als dat duo weer goed gaat lopen!

28 juni 2015 om 15:25

Ik zou kuyt graag met achabar er achter zien. Van overtuigd dat dit een dynamisch duo is.

28 juni 2015 om 16:26

We hebben Sleegers die op links gaat vlammen dit seizoen!

Nou ik zou zeggen haal Botteghin!
Ideale vervanger voor Mathijsen en een echte feyenoord verdediger, niet mooi willen doen maar puur de man uitschakelen.

28 juni 2015 om 14:58

Zou best een goede zijn denk ik, maar is hij bereid om een basisplaats bij Groningen op te geven voor een plekje op de bank bij Feyenoord?

Niet dat ik hem geen basisplaats materiaal vindt of zo, maar ik denk dat van Bronckhorst van Beek en Kongolo lekker laat staan.

28 juni 2015 om 15:07

Je kunt het altijd proberen of hij de stap ziet zitten.

28 juni 2015 om 15:16

Met Botteghin moet je wel meteen 50 meter terug naar achter omdat hij nogal traag is. Feyenoord speelt juist heel hoog, dat kan met Botteghin dus echt niet. Wel erg handig als slot op de deur, als je een voorsprong moet verdedigen

28 juni 2015 om 15:18

Of kongolo linksback

28 juni 2015 om 15:33

Botteghin is totaal niet traag. Hij ziet er misschien traag uit vanwege zijn fysiek, maar hij is totaal niet traag. Botteghin komt ook vrij veel op als verdediger en kan een mannetje passeren en zeer kopsterk. Maar enige probleem met Botteghin is dat hij soms te traag reageert, dus zijn reactiesnelheid is niet best, waardoor hij soms te laat ingrijpt.

Van Aken zal wel een interessante zijn voor Feyenoord, vrij jong en zeer talentvol. Maar Van Geel lijkt me echt zo'n type die Braafheid gaat halen van Lazio, omdat zijn contract bijna verloopt op 30 juni 2015, waardoor hij geen transfersom hoeft te betalen.

28 juni 2015 om 15:51

Alsof die van beek zo snel is... Botthegin is gewoon de beste verdediger op de NLe velden.

28 juni 2015 om 16:55

Van beek is beter dan botteghin

Geen spits nodig. Dat word weer lachen komend seizoen.

28 juni 2015 om 15:08

Geen prioriteit is iets anders dan niet nodig. Overigens is Kuyt een prima spits. Zie liever een technische 10 komen

28 juni 2015 om 15:17

Daar kun je beter toorsntrA en anders vilhena zetten lijkt me

28 juni 2015 om 15:19

Ik zie liever een goede linksback komen. Toornstra ipv Immers en Kuyt ipv Kazim. Je hebt dan de drie zwakke plekken van vorig seizoen uit de basis gehaald.

Vermeer
Karsdorp
Van Beek
Kongolo
Aankoop
Vejinovic
Toornstra
Vilhena
Bilal
Kuyt
Boëtius
28 juni 2015 om 15:19

Vind een spits wel belangrijker dan een 10, al zou een Ziyech niet mistaan mja we hebben genoeg speler die op 10 kunnen spelen:
Immers, Toornstra, Vilhena, Karsdorp en Sleegers, dus dat lijkt me niet aan de orde. Ook Achahbar zou er kunnen spelen.

Ik zie graag Botteghin komen, en dan strijden om een basisplek met V Beek en Kongolo. Die gaat hij er niet makkelijk uitspelen.
Die gozer heeft t verdiend, heeft t bij Zwolle, Nac en nu bij Groningen laten zien dat hij 1 vd stabielste verdediger uot de Eredivisie is laatste jaren.

Ik hoop nog op een verkoop van Kazim en Te Vrede dat we dan een spits kunnen aantrekken waar ze ook de portomonnee durfen open te trekken. Finbogasson bijvoorbeeld.

28 juni 2015 om 15:34

@ rbn_

Kan niks anders zeggen als,wat een geweldige opstelling.
100% mee eens.

28 juni 2015 om 15:47

@feye88

Inderdaad, iedereen schreeuwt maar om een topspits maar blijkbaar is iedereen vergeten dat we vorig seizoen amper kansen konden creëren en de spits amper in stelling werd gebracht. Met Kuyt erbij is de behoefte aan een spits veel minder geworden. We hebben zoveel meer aan een technische nummer 10. Ja, we hebben veel middenvelders die op 10 kunnen spelen maar allen zijn ze niet technisch genoeg. Enige beetje technische speler is Sleegers maar ik acht hem nog niet op het vereiste niveau (al zal zijn niveau niet veel verschillen met Immers maar dat daar gelaten). Een technische nummer 10 was vorig jaar al een topprioriteit en kan nog steeds niet geloven hoe Feyenoord zo met het grootste nummer 10 talent van de eredivisie is omgegaan. Helemaal als je daar de slechtste nummer 10 van de eredivisie heb lopen. Een type Ziyech zou het aanvallende spel van Feyenoord zoveel goed doen, helaas zien het zowel het bestuur als het meerendeel van de supporters dat niet.

28 juni 2015 om 16:09

Met Vilhena en Toornstra op het middenveld ipv El Ahmadi en Immers heb je dat probleem eigenlijk al opgelost. Vejinovic is aanvallend ook sterker dan Clasie. Een dure Ziyech is dan overbodig.

Op zich snap ik dan niet zo goed dat ze bij Feyenoord niet eerst verdedigers halen ipv een middenvelder. Ok de kans is groot dan Clasie weg gaat, maar vorig jaar was het beleid we halen pas een speler voor een bepaalde positie wanneer er iemand weg gaat op die plek(zie spitsenpositie). Ik weet niet of er veel geld momenteel beschikbaar is voor verdedigers, maar lijkt me niet. Dus je moet eerst wachten voordat Clasie verkocht wordt.stel hij wordt pas in de laatste dagen van de transferperiode verkocht dan heeft Feyenoord echt een probleem aangezien ze dan nauwelijks tijd hebben om nog een paar fatsoenlijke verdedigers aan te trekken. Van Beek en Kongolo zijn redelijk tot goede talenten maar daarachter zitten geen Eredivisie-waardige verdedigers die kunnen invallen bij blessures. Ben benieuwd hoe Feyenoord dit gaat oplossen?

28 juni 2015 om 15:23

Denk dat ze van die fout wel hebben geleerd, denk dat de raad dan wel een externe financier geld open steld om een cruciale positie te versterken/verbreedden

28 juni 2015 om 15:24

Voordat Feyenoord Veji had gehaald, hadden ze +- 10miljoen te besteden als ik me niet vergis.
Dus er is wel degelijk nog wat geld voor verdedigers.
Tevens denk ik niet dat Immers, Te Vrede en Clasie(denk dat ze alle 3 gaan) alle 3 pas de laatste dagen weggaan, dus zal er vast wel wat eerder geld vrijkomen.

28 juni 2015 om 17:14

5M helaas geen 10.

Weet iemand toevallig een goede 2de keeper voor achter Vermeer?
Waardoor Hahn verhuurd kan worden, Coutinho is helaas al naar Az..

28 juni 2015 om 15:25

Ze hebben toch een goede Poolse keeper in de jeugd lopen? Miazek geloof ik.

28 juni 2015 om 15:31

Is niet nodig, ze hebben Miaszek achter de hand want anders was Lamrpou niet transfervrij laten gaan.

28 juni 2015 om 15:35

Ja maar is hij goed genoeg om nu al als 2de keeper te fungeren?
En als hij 2de is, wie is dan 3de haha?
Ik neem niet aan dat het Bijlow wordt..

28 juni 2015 om 15:45

Hahn laten als 2e doelman fungeren en dan bekerwedstrijden laten keepen. Hem toekomst perspectief bieden, een stappenplan naar t volgend seizoen toe.

En dan volgend jaar Vermeer proberen te verkopen en Hahn doorschuiven als 1e doelman.

28 juni 2015 om 16:16

Jah dat zou idd wel kunnen, klinkt goed.

Belangrijkste posities waar Feyenoord deze transferperiode moet zoeken zijn verdedigende middenvelder, verdedigers. Aanvallende posities (incl. aanvallende middenveld) zijn ruim bezet. Ik kan me ook voorstellen dat Haan niet een heel jaar op de bank wil zitten aangezien Vermeer onomstreden eerste keeper is. Dan is er ook nog een degelijke tweede keeper nodig.

28 juni 2015 om 15:52

Dit jaar moet een overgangsjaar worden, kijken de talenten zich ontwikkelen.
Gaat Kongolo/Vilhena/Boetius progressie boeken?, gaan de nieuwe talenten als Verdonk,Dammers,Nieuwkoop, Schuurman etc aanhaken aant niveau.

Nu zoals je zeg pioriteit aan de verdedigende versterking geven en dan anticiperen op vertrekkende spelers(Kazim/Te Vrede?)
Dit jaar hebben we geen Europees voetbal dus valt er ook een stuk minder geld te verdienen, ons richten op Europees voetval dit jaar en kijken hoe de talenten zich ontwikkkelen en dan volgend jaar voor sterkere aankopen gaan waarbij er ook meer financiele zekerheid is.

28 juni 2015 om 16:05

@078connected prima weer gegeven .

Gio zegt is duidelijk dat we achterin spelers nodig hebben.
Dat kun je met talenten oplossen die er aan komen, maar je kan er ook
een of twee bij kopen . Maar wat je zegt het gaat nergens om dit jaar.
Maar je wil toch hoog eindigen .

28 juni 2015 om 17:02

Het gaat nergens om dit jaar? Volgens mij kan je kampioen worden en de beker winnen. Wat een geleuter zeg.

28 juni 2015 om 17:13

Daar bedoel ik eigenlijk mee te zeggen dat het om ,
Europees voetbal nergens omgaat .
Allicht wil je kampioen worden en de beker winnen.
Ik had er wat anders bij moeten typen mijn fout.

28 juni 2015 om 18:10

Beker kan zeker gewonnen worden alleen kampioenschap gaat moeilijk worden. Ik acht zowel Ajax en Psv wel sterker. Kijk maaf even naar hun selecties en eventueel opkomend jeugd die dit jaar waarschijnlijk gaat debuteren.
Hoop ook graag dat er een kampioenschap in zit maar dan moet zich op meerdere posities versterkt worden.
Als Clasie/Immers/Kazim/Te Vrede bijv weggaan en Botteghin/Ziyech/Finbogasson worden aangetrokken dan ga ik er ook in geloven maar op dit moment nog zeker niet.
Gaat Boetius en Vilhena beter spelen dit seizoen?
Hoe gaat t uitvallen van Clasie af die ook aanvoerder was.
Hoe gaat V Bronkhorst t doen? Al heb ik in Gio alle vertrouwen met staf erbij.

Helemaal eens met Gio. Eerst moet je selectie kwantitatief op orde zijn. Is er dan nog geld over dan ga je kijken of je nog iets kan halen wat je kwalitatief verbetert. Je kan uiteraard beter meteen spelers halen die je beter maken. Maar dan wel op posities die niet goed bezet zijn. Feyenoord heeft vier spitsen en maar twee centrale verdedigers.

Eens, op het moment heb je al vier spitsen. Eerst 2 verkopen voordat daar weer de prioriteit komt te liggen. Nu is het belangrijk dat de verdediging sterker wordt, vooral de backs komen tekort.

ik heb nog niemand gehoord hier over de linksback positie..zolang nelom daar nog staat wordt het nooit wat..

28 juni 2015 om 18:04

Ja daar heb je wel gelijk in maar Nelom speelt bij vlagen uitstekend maar is nooit constant als hij daar naar toe werkt is t geen slechte rechtsback. En je heb ook Woudenberg nog als Back up en waarneer noodzakelijk kan Kongolo er ook bov spelen dus weet niet of er daar versterkt gaat worden.

Te vrede verkopen en van dat geld en een deel van clasies transfersom een verdediger halen (linksback of C achterin). De rest van de transferssommen kun je besteden aan een centrumaanvaller. Middenveld is op dit moment goed bezet.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren