Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Kramer krijgt slecht nieuws van Feyenoord: ‘Dat zien ze dus verkeerd’

Laatste update:

Michiel Kramer maakte vorig seizoen zeventien doelpunten in de Eredivisie en had daarmee een fors aandeel in de totale productie van ADO Den Haag. Verschillende clubs vinden de 26-jarig spits interessant, maar geen daarvan heeft vooralsnog toegehapt en een bod gedaan op Kramer. Feyenoord deed navraag, blijkt nu, maar besloot toch af te zien van de komst van de aanvaller.

/

Het Algemeen Dagblad stelt zaterdag dat Feyenoord in Den Haag heeft aangeklopt voor Kramer. De belangstelling wordt echter niet doorgezet. “Ze wilden mij in eerste instantie wel halen, maar uiteindelijk bleken ze toch niet helemaal overtuigd. Nou, dat zien ze dus verkeerd in De Kuip”, laat Kramer zelf weten aan de ochtendkrant. In Rotterdam-Zuid bleek niet iedereen overtuigd van de waarde van Kramer.

De vraag is nu welke andere club het eenjarige contract van de aanvaller afkoopt en hem binnenhaalt. Kramer zelf vindt het wel jammer dat hij niet naar Feyenoord verhuist en wacht af waar zijn toekomst wél ligt. Hij is in ieder geval positief ingesteld en zegt dat hij ervan overtuigd is, dat hij bij iedere andere club ook zijn goals kan maken.

Feyenoord ziet terecht af van de komst van Michiel Kramer

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Jammer ik zag hem er graag bijkomen. Ook zo n speler die nu op zijn top gaat komen en nog beter word.
Ik zie het niet als speler voor de basis maar zie hem liever dan kazim.

27 juni 2015 om 07:31

In een interview in VI een jaar geleden liet hij weten het nut van 100 procent inzet tijdens de trainingen niet zo in te zien en hij nam het dan ook niet zo serieus allemaal.
Gaat ook veel in discussie met de trainers en is stronteigenwijs en licht zelfingenomen, wat ook weer lijkt te blijken uit het feit dat hij aangeeft dat Feyenoord verkeerd zit om hem niet te nemen.
Ik denk dat Feyenoord en andere geïnteresseerde club toch afhaken om zijn karakterstructuur. Het is hierdoor misschien toch een stoorzender binnen de groep.
Ik kan me voorstellen, dat club daardoor huiverig zijn hem te contracteren. Om zijn scorende vermogen kan hij een aanwinst zijn, maar in de groep een ondermijnende factor voor de technische staf.

27 juni 2015 om 08:11

Er zijn honderd voorbeelden van juist deze types die ontzettend belangrijk zijn voor hun clubs. Ja, het is een mannetje, maar ik vind dat wel wat hebben. Wat moet je met 22 eenheidsworsten? 17 goals bij een club als ADO is gewoon vreselijk veel. Ik had m gehaald als ik van Geel was. Je maakt mij niet wijs dat ie meer salaris krijgt dan Kazim, en Kazim is gewoon een drol van een spits.

27 juni 2015 om 08:59

Ik weet niet of je zelf ooit leiding hebt gegeven aan een grote groep, waarvan prestaties verwacht werden, maar ik kan je vertellen, dat je dit soort ondermijnende types soms liever kwijt dan rijk bent als er interne problemen zijn of goede resultaten uitblijven.
Ze kunnen een hele groep meetrekken in demotivatie en onwenselijk gedrag of in hun opruiende negativiteit een deel van de beïnvloedbare lieden tegen je leiding opzetten.
Kijk alleen maar eens hoe Kramer zich openlijk afzette tegen zijn trainer Fräser toen hij gepasseerd werd.
Bij een club als. ADO heb je zijn doelpunten in de strijd tegen degradatie nodig om te overleven en moet je wel voor zijn goals gaan, maar als Feyenoord heb je toch meerdere keuzes om uit te kiezen.
Het hoeven geen 22 koorknapen te zijn, maar een zelfingenomen intrigant, die zichzelf belangrijker dan de club vindt en zich liever onttrekt aan inzet op trainingen en gewenst groepsgedrag, daar zou ik zelf niet voor kiezen.
Dan maar een doelpuntje minder in een seizoen.

27 juni 2015 om 09:39

17 goals in 32 wedstrijden. Daarvoor 7 goals in 26 wedstrijden, daarvoor 22 goals in 32 wedstrijden in de Jupiler League. Ik heb meer het gevoel dat dit een eendagsvlieg is. Leuk voor Ado, maar Feyenoord moet niet steeds met zulke aankopen komen. Zo blijven ze achter Ajax en Psv.

27 juni 2015 om 09:46

@ buitenspelval; ja, ik heb zelf ook ooit voor zo'n groep gestaan. Punt is dat als iemand een toegevoegde waarde is de rest meer tolereert. Daarnaast is het aan de trainer te bepalen hoeveel hij toelaat. Het kan een gevaar zijn voor het groepsproces maar het kan, mits goed gemanaged, ook een voordeel hebben zo iemand erbij te hebben.

27 juni 2015 om 10:15

Je zegt het zelf al: als de groep dat tolereert, maar Kramer is nieuw en moet zich sowieso nog bewijzen als toegevoegde waarde in de spits. Daarnaast zal hij bij Feyenoord t.o.v. de medespelers voetbaltechnisch tekortkomen om indruk te maken. Feyenoord is te een paar niveaus hoger dan Volendam, NAC en Ado.
Bovendien bepaalt de trainer inderdaad de grens van toelaatbaarheid. Ik heb het gevoel dat Gio zijn zegje over de eventuele komst van Kramer bij Van Geel al gedaan heeft. Ik kan me indenken dat hij als beginnend hoofdcoach het liefst rust in de tent wil.

27 juni 2015 om 10:35

DD28 Je komt met drie voorbeelden die juist laten zien dat het niet perse een eendagsvlieg is. Prima cijfertjes..

27 juni 2015 om 10:54

Wat een naar mannetje is het ook

27 juni 2015 om 12:12

3 voorbeelden?

1 voorbeeld tel ik anders? 17 goals in 32 wedstrijden dit seizoen. Dat zijn prima cijfers. 7 goals in 26 wedstrijden is mager, en 22 goals in de Jupiler League valt ook nog wel mee, genoeg spitsen die er meer hebben gemaakt en in de Eredivisie er niets van hebben gebakt.

27 juni 2015 om 09:25

@bliek Ik ben het met je eens, daarnaast denk ik dat juist een speler als Kramer ontzettend veel zou opsteken van Kuyt.

27 juni 2015 om 11:22

Goed van Feyenoord, beperkte voetballer, ja met zijn grote mond voetballen is makkelijk, komt nog meer kijken dan de doelpunten die hij in Nederland maakt, ik kan ze ook maken met verdedigers die niet kunnen verdedigen

Ik denk toch dat Kramer weinig zin had om te gaan fungeren als 3e, of misschien als 2e spits.

Overigens twijfel ik erover of hij wel zo'n verbetering is ten opzichte van Te Vrede.

27 juni 2015 om 08:36

Precies. Voegen beide vreselijk weinig toe aan het voetballend vermogen van je ploeg. Te Vrede scoorde ook makkelijk, maar je creëert zoveel minder.

27 juni 2015 om 10:14

Inderdaad, ben blij dat hij niet gehaald word. Hij is wel wat beter dan te Vrede, maar in mijn ogen niet zoveel dat het de transfer waard maakt. Gewoon een leuke spits voor ado die een goed seizoen heeft gehad, meer niet.

Kramer zou zeker 1e spits worden bij Feyenoord.

27 juni 2015 om 09:40

Feyenoord C1 ja. Feyenoord had geïnformeerd naar zijn leeftijd om te zien of hij nog mocht uitkomen voor de C1, dit kon dus niet en daarom zag Feyenoord af van Kramer.

Je moet je afvragen of Kramer een kwalitatieve verbetering is tov Achahbar, Kuijt, Kazim en Te Vrede. Kwantitatief gezien is hij niet nodig.

27 juni 2015 om 10:48

Vanuit gaande dat kazim en te vrede vertrekken . En totaal anders dan achabar denk ik ik wel dat hij er bij past echter als 2 de spits

dit begint een beetje een pedant ventje te worden the champion

27 juni 2015 om 07:52

the championchip vind meneertje te min feyenoord ziet het verkeerd lekker bij fcdh blijven kramertje!!!!

27 juni 2015 om 13:04

the championchip vond meneertje te min !!!! dat heeft hij niet gezegd vraag een aanbod lag te ver uit een en daarom is dat af gebroken de gesprekken. maar laat jij het maar een pedant ventje wezen maar dat pedante ventje heeft er wel 17 in liggen zonder pingels

Typisch voorbeeld van een jongen die zichzelf compleet overschat. Een seizoen 17 doelpunten gemaakt en zichzelf meteen bij Feyenoord zien spelen. Sowieso het hele seizoen al met zulke vreemde uitspraken. Velen zullen het zelfvertrouwen noemen, ik noem het arrogantie. Laat Kramertje dit nog maar eens een seizoen herhalen en dan zullen we wel verder zien.

27 juni 2015 om 08:12

Ja, maar dan is hij dus transfervrij...

27 juni 2015 om 09:42

Ik noem het misplaatste arrogantie. Je kan arrogant zijn, maar je kan ook arrogant zijn terwijl je niet echt wat presteert. Ja, hij heeft 17x gescoord en daar teert meneer graag op. Voetballend zeer matig en dit is zijn eerste seizoen waarin hij regelmatig het net weet te vinden, en dat op 26 jarige leeftijd.

27 juni 2015 om 10:00

ik.vind het ook een.misselijk mannetje, maar kwaliteiten heeft hij wel degelijk.. Wat was Pelle zijn gemiddelde voordat hij naar feyenoord kwam? nog veel beroerder. Kijk eens naar hoeveel wedstrijden kramer besliste in de laatste 10 min. Incidenteel kan het mazzel zijn, kramer deed dit zo vaak dat het geen geluk meer is. Hoezeer ik ook een hekel aan hem heb, ten opzichte van bijvoorbeeld kazim is hij zonder twijfel een verbetering.

27 juni 2015 om 12:13

Pelle was bij AZ een prima spits hoor. Scoorde niet zo veel, maar was balvast en voetbalde prima mee. Iets waarop ik Kramer nog niet heb kunnen betrappen.

27 juni 2015 om 12:33

pelle rendeert niet in een 4 4 2, hij deed het niet onaardig bij az, maar speelde ook niet de pannen van het dak toch?

28 juni 2015 om 16:54

Nee dat ook niet. Anders zou hij wel een transfer hadden gemaakt destijds. Maar hij was wel degelijk bruikbaar voor az.

Blijft een naar ventje, niet goed voor t imago van feyenoord en hij brengt feyenoord ook niet dichter bij de prijzen

27 juni 2015 om 08:55

Ja en Kazim al helemaal niet. Met het transfergeld wat Feyenoord op kan doen van Clasie zo'n 15 mill misschien. Zou ik Finbogasson kopen en Kramer als 2e spits. Te vrede en Kazim verkopen. Als er wat geld over is een nieuwe linksback.

http://i1.getwestlondon.co.uk/incoming/article9532...
http://i1.g etwestlond on.co.uk/i ncoming/arti cle9532712.e ce/altern Ates/s51 0b/img_20 150626_124 709.jpg (zonder spaties)

Dit schijnt Kramer te zijn in het stadion van Brentford, de club die vrij extreem met statistieken werkt.

Oordeel zelf, zowel op basis van zijn statistieken als op deze (vage) foto sluit ik het allemaal niet uit.

Hmmm een mogelijke laat maar:
http://ww w.soccern ews.nl/ne ws/32010 3/komst_ered ivisie-sp its_afgesc hoten:_di e_spelers_mo et_je_niet_kopen

Ben wel erg benieuwd hoe ze die geluksfactor en en manier van slim lopen dan meten, maar oke.

Lijkt me een ideale spits voor herenveen
En vanuit daar een mooie transfer maken

Irritant ventje en denkt dat hij wel ff maakt, goede zet van feyenoord dat ze niet door hebben gezet

Joh Kramer teken een jaar bij en schop er 10 in tijdens de wedstrijden tegen feyenoord eens kijken wat ze dan roepen :-D ;-) :-)

En dan zijn er mensen die roepen raar ventje alsof ze hem persoonlijk kennen...

27 juni 2015 om 09:28

In het uitgebreide interview vorig jaar in VI liet hij zichzelf behoorlijk kennen en kwam hij er voor uit een moeilijke jongen te zijn om mee te werken en dat hij ongemotiveerd was om te trainen. Het kwam er op neer dat het hele voetbalgebeuren hem totaal niet boeide en hij schijt had aan trainers en trainingen.
Daarmee groef hij feitelijk al zijn eigen graf door zich te profileren en presenteren als moeilijke jongen in een groep. Als je het bewuste interview leest denk je wel even een paar keer na om hem te contracteren.

Ik heb dit al eerder aangegeven, enkel halen als je met Achabar gaat spelen en vertrouwen in die jongen hebt. Dan is Kramer een perfect breekijzer.

Het lijkt er echter op dat Feyenoord een andere basis spits wil halen en dan vindt ik Kramer goed, maar niet goed genoeg!

Als ik het dan op volgorde mocht zeggen werd het 1 Finnbogasson, 2 van Wolfswinkel en 3 pas Kramer.

Volgens mij een hele irritante man dit. Die vreemde reacties en gebaartjes als hij niet in de basis stond, tweede niveau van Engeland te min vinden en nu weer zeggen dat Feyenoord het verkeerd ziet. Zelfoverschatting, Den Haag is precies zijn niveau.

Wel verstandig lijkt me van Feyenoord. Kijk bij een club als ADO wordt er vooral gekeken naar wat je wel kan, terwijl er bij de top drie ook wat meer in voetballend aspect gevraagd van je wordt en er dus ook gekeken wordt naar wat je niet kan. Mooiste voorbeeld is Bulykin denk ik wel, die kon voor geen meter voetballen maar scoorde er wel gewoon veel voor ADO en Ajax. Maar bij Ajax kwam gewoon duidelijk naar voren dat hij specifieke kwaliteiten mist, terwijl dat bij een ADO wat meer verborgen blijft

27 juni 2015 om 09:45

Bulykin was een prima spits voor Ajax, als pinchhitter weliswaar, maar had zo zijn waarde. Hij was kopsterk, en ook fysiek sterk, en in het kwartiertje wat hij speelde gaf hij alles (ook als hij 90 minuten mocht maken). Kramer doet weinig voorin, beetje balletjes afwachten. Als pinchhitter heb je er ook weinig aan, hij moet geluk hebben dat ie een bal voor de voeten krijgt, maar dwingt niets af, niet zoals Bulykin dat deed.

Ik snap wel dat de topclubs nog niet zo staan te springen om hem, maar ik denk dat het in dit geval wel de gok waard was geweest.

Je zult zien dat zo'n Kramer nu terecht gaat komen bij een Heerenveen of een AZ en daar aan de lopende band zijn goals gaat maken. Vervolgens kost hij over twee jaar, als hij met 25 goals topscorer van de Eredivisie geworden is, meer dan 10 miljoen. Het is geen groot technicus, geen sprintkanon, maar hij heeft wel een neus voor de goal! Zijn top zal niet bij United liggen, maar hij had, net als een Luuk de Jong, tot in lengte van dagen bij Feyenoord in de spits kunnen spelen.

Had het mislukt, dan verlies je er als club niet zo heel veel op en is het een bruikbare tweede spits.

Kom op waar hebben we erover. Kramer?
17 doelpunten so what? IK vind nog steeds dat hij niet eens Eredivisie waardig is, laat staan bij Feyenoord. feiten: Niet bavast, geen acties, afstandschot, maar hij kan wel koppe hmmmm is dat alles???

Kramer is, en gedraagt zich ook als, een speler die zijn eigen kwaliteiten overschat. Een zwaluw maakt nog geen zomer en ik denk dat Feyenoord dat ook wel inziet.

Ik heb het hoog in mijn bol, alle terrassen zijn weer vol...

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren