Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Update: Feyenoord lijkt El Ahmadi niet snel uit te zwaaien

Laatste update:

Feyenoord is druk bezig met de komst van Marko Vejinovic en Vitesse wil deze transfer nog voor 1 juli afronden, zodat de overgang nog voor het huidige boekjaar kan worden meegenomen. Vejinovic werd beschreven als mogelijke opvolger voor Jordy Clasie, maar mogelijk wordt hij aangetrokken als vervanger voor Karim El Ahmadi, die Feyenoord wel eens zou kunnen gaan verlaten.

/

Verschillende Arabische media maken melding van een naderende transfer van El Ahmadi naar Ittihad FC uit Saudi-Arabië. Volgens Almarssad Pro is de deal zelfs al bijna in kannen en kruiken en zou de middenvelder nog deze vrijdag vertrekken bij Feyenoord. Het is vooralsnog onduidelijk hoe serieus deze berichtgeving genomen moet worden.

De dertigjarige El Ahmadi is bezig aan zijn tweede periode bij Feyenoord, dat de Marokkaans international vorig jaar terughaalde van Aston Villa. De aanwezigheid van Fred Rutten was een belangrijke reden voor El Ahmadi om voor Feyenoord te kiezen, maar de coach is na een seizoen alweer vertrokken. El Ahmadi zei onlangs nog dat hij verwachtte te zullen blijven, maar mogelijk is hij nu dus toch op weg naar de uitgang. Feyenoord ontvangt bij een vertrek een transfersom.

Update 26 juni 17.29 uur - Feyenoord lijkt El Ahmadi niet snel uit te zwaaien
Almarssad Pro maakte vrijdag bekend dat Karim El Ahmadi op korte termijn weggaat bij Feyenoord en zijn loopbaan vervolgt bij Ittihad FC uit Saudi-Arabië. Mikos Gouka, die de Rotterdamse club volgt voor het Algemeen Dagblad, denkt echter dat het niet zo'n vaart zal lopen. "Er is wel hier en daar interesse voor El Ahmadi, maar een transfer is zeker nog niet in de maak. Als Feyenoord überhaupt meewerkt.", laat Gouka vrijdag aan het einde van de middag weten via Twitter. El Ahmadi koos vorig jaar zomer voor een comeback bij Feyenoord.

Marko Vejinovic is beter dan Karim El Ahmadi

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Zonde ik vond el ahmadi echt een sterke schakel voor feyenoord

26 juni 2015 om 13:41

Echt! Met zijn loopvermogen en (positieve) agressie kun je tenminste een tactiek van afjagen inzetten. Vejnovic is qua traptechniek misschien beter, maar is veel flegmatieker en langzamer op de eerste meters. Volstrekt onvergelijkbare spelers. Vilhena zou het wel moeten kunnen, maar jaagt nu nog niet slim genoeg. Niet vreemd voor een speler op zijn leeftijd, maar dat betekent wel een aderlating voor Feyenoord. Ik zou hiervan balen.

26 juni 2015 om 14:13

Als er iemand niet langzaam is op de eerste meters is het Venovic kijk al zijn rushes eens. El ahmadi is traag

26 juni 2015 om 14:58

Sorry, maar: onzin. Eerste meters hebben geen ruk te maken met rushes. Rushes zijn lange sprints en daarvoor moet je een hogere snelheid een tijdlang kunnen vasthouden en niet noodzakelijkerwijs al op de eerste meters hebben. Die eerste meters zijn cruciaal voor een buitenspeler, om een meter te pakken op de back tegenover hem en de voorzet te geven, en jagende middenvelders, die sneller bij de bal zijn dan de tegenstander. Dat laatste is simpelweg iets wat El Ahmadi veel beter kan dan Vejinovic. Dat is niet erg, want die twee zijn ook niet elkaars vergelijking. El Ahmadi moet de bal afpakken en aan Vejinovic geven, zodat die met een pass of actie gevaar creëert.

26 juni 2015 om 15:17

Qua fysiek en ervaring is het zeker een grote aderlating..

Maar ik heb me dit seizoen toch regelmatig ook aan hem geergerd. Balletje breed en tikje terug.. keer op keer op keer op keer. Spel vertagend. Immers van hetzelfde laken een pak en dat was te veel van het goede zeg maar.

We hebben meer voetbal nodig ipv fysiek en hard werken. Nu nog een voetballende 10 (ziyech) en het begint er mooi uit te zien.

Hahn
Karsdorp
Van Beek
Kongolo
Woudenberg
Toornstra
Ziyech
Vejinovic
Bilal
Kuyt
Sleegers
26 juni 2015 om 15:33

Die voetballende 10 heb je al met Toornstra, maar dat zie je amper als je hem op rechts buiten opstelt.

26 juni 2015 om 13:42

Laatste maanden werd het steeds minder, maar dat was helaas met meer spelers het geval. Ik vond hem de eerste periode matig, tijdens zijn 2e periode samen met Bakkal superieur, net als de helft van het afgelopen seizoen.

26 juni 2015 om 13:53

Inderdaad, werd helemaal gek van die nonchalante houding van El Ahmadi op het eind van het seizoen. Telkens maar op risicovolle plekken op het veld lopen dribbelen. Daarnaast heeft hij vrijwel geen scorend vermogen. Als Feyenoord hier op kan verdienen moeten ze hem gewoon verkopen.

26 juni 2015 om 13:58

Jup, het leek alsof hij het seizoen wel voorbij vond toen Rutten bekend maakte weg te gaan. Erg zonde, zeker als hij nu al zou vertrekken, als hij zijn vorm van de eerste seizoenshelft weer laat zien is hij een erg waardevolle speler voor Feijenoord.

26 juni 2015 om 14:41

Wel jammer, prima speler inderdaad!

Een verlies voor Feyenoord maar met Vejinovic heb je direct een uitstekende vervanger in huis!

26 juni 2015 om 13:45

Vilhena kan weer lekker op zn ouwe plekkie spelen. Door El Ahmadi is hij op het zijspoor geraakt. En als Clasie weg gaat kan je met Vejinovic-Toornstra-Vilhena gaan spelen.

26 juni 2015 om 13:54

Dan speel je volgend seizoen dus met een compleet ander middenveld dan afgelopen seizoen. Dat kost punten in het begin van het seizoen is in het verleden gebleken.

26 juni 2015 om 13:57

Of levert punten op, ge wit ooit nooit nie

26 juni 2015 om 13:57

Wel een erg aanvallend middenveld en hier zit een stuk minder loopvermogen en diepgang in. Wel een uitstekend middenveld om "het spel" mee te maken.

26 juni 2015 om 14:00

We hebben Ayoub nodig van Fc Utrecht

26 juni 2015 om 15:08

Toornstra en Vilhena hebben allebei een gigantisch loopvermogen.

26 juni 2015 om 13:59

Daar ben ik het niet mee eens. De beste opvolger van Karim, die speelt bij Fc Utrecht (Ayoub). Alleen of hij haalbaar is dat betwijfel ik, een speler met veel talent en tomeloze inzet past goed bij Feyenoord.

26 juni 2015 om 19:35

Ayoub is een heel aardige voetballer, maar eerder een spelverdelende middenvelder van het soort Clasie (maar dan zonder lange trap). Toch zou ik Ayoub niet halen, omdat hij niet bepaald goed in de groep ligt in Utrecht. Hij heeft wat rare ideeën over religie en wil bijvoorbeeld vrouwen geen hand geven (heb ik gehoord), net als Barazite overigens. Een voetballer is ook een collega en je introduceert zo rare verhoudingen in een selectie. Zo hadden we vroeger Slory die nogal rechts-extremistische ideeën had (ook hier: heb ik van horen en zeggen), waardoor hij ruzie had met bijna iedereen, ook al kon hij best een beetje (niet meer dan dat) voetballen. Dus, nee, die hoef ik niet zo.

Ik vond El Ahmadi wel een goede speler, leuk km er bij te hebben. wat ervaring!

dit zou ik erg jammer vinden. een middenveld met el ahmadi en vejinovic zou het middenveld zijn met de twee beste passers van de eredivisie.

26 juni 2015 om 13:44

Wat ik nog belangrijker vind, is dat je met El Ahmadi iemand zou verliezen die bij balverlies gigantisch snel vooruit druk zet, waardoor Feyenoord vaak snel in staat is om de bal weer te veroveren. Vejinovic is toch een heel ander type, waardoor ik (als dit waar is) Clasie nog veel liever zie blijven dan eerst.

26 juni 2015 om 15:18

Kan me weer eens in je standpunt vinden Stefan. Ik lees veel reacties van mensen die zo balen van zijn balletjes breed, maar el Ehmadi is tactisch gezien een beest in vergelijking met heel veel middenvelders in Nederland. Druk zetten op het juiste moment, counters er geniepig uithalen, technisch erg sterk, fysiek idem. El Ahmadi kun je dus niet vervangen want er zijn vrijwel geen spelers beschikbaar die hetzelfde type spel beheersen. Je zult het dus anders in moeten vullen.

één van de beste ervaren middenvelders is hij. Is toch een verlies als hij vertrekt samen met Clasie. Weet niet of die Vejinovic bij Feyenoord zal passen. Had bij Vitesse ook niet altijd een basis plaats en was bij AZ ook al te licht bevonden.

Jammer als hij zou vertrekken voor Feyenoord.

Hoe lang loopt zijn contract nog. Kon het nergens in de tekst terug vinden (of ik heb niet goed gekeken).

26 juni 2015 om 13:50

Hij staat nu nog voor 2 jaar vast.

26 juni 2015 om 15:48

Dank je!

Als ze Vejinovic halen en natuurlijk ook nog Vilhena achter de hand hebben, kan hij wel weg. Echt vooruit komen, doe je dan echter ook weer niet.

Vraag is of Clasie nog weggaat, of dat Feyenoord daar nu te veel voor vraagt. Hoop zal zijn gevestigd op Southampton, maar vraag is of die 18 miljoen gaan ophoesten voor Clasie.

26 juni 2015 om 13:52

18 waarschijnlijk niet, maar 14-16 moet er wel in zitten lijkt me. S'oton krijgt zelf namelijk 34 miljoen binnen, kunnen ze best ongeveer de helft aan Clasie uitgeven.

On top: El Ahmadi is wel een goede speler voor Feyenoord, al is hij in mijn ogen zeker niet onmisbaar. Met Vejinovic haalt Feyenoord in ieder geval met een goede trap, aan goede corners/vrije trappen/penalties wilde het afgelopen seizoen nog al eens ontbreken.

Tja... Nu al naar de zandbak. Lijkt me niet echt een leuk land om te wonen. Weet iemand iets over de competitie daar?

26 juni 2015 om 13:53

Hij heeft er al een half jaar gevoetbald he? Dus zal graag zijn zakken nog goed willen vullen

26 juni 2015 om 13:55

Hij is ook Marokkaans, dus misschien heeft hij er meer mee dan de gemiddelde Nederlander. Ook zal het niet verkeerd verdienen

El Ahmadi weg en Clasie weg, hopelijk Nelom ook weg. Hmmm Clasie +- 14 miljoen Karim +- 2 Nelom 0.5.

Kan je mooi Vejinovic 5 miljoen en een linksback die met Woudenberg kan concurreren halen.

Hou je aardig wat centen over voor een goede spits. Zodat Richards ook kan cashen in de woestijn.

Vermeer
Karsdorp
v.Beek
Kongolo
Aankoop
Vejinovic
Toornstra
Vilhena
Bilal/Boetiu
Aankoop
Kuijt/ Boeti
26 juni 2015 om 14:13

Dit is een opstelling met 6 aanvallend ingestelde mensen, dat gaat je de kop kosten. Zowel vilhena en Toornstra zie ik simpelweg gewoon niet een tackelback lopen. in vele wedstrijden wordt je er dan uitgecounterd. Clasie of El ahmadi, een van die twee moet je sowieso behouden.

Aanvallend zou deze opstelling top zijn, misschien wel de mooiste van de eredivisie. Maar het werkt gewoon niet, met dit middenveld.

WB je aankopen: LB, Die heb je binnen je club al rondlopen, woudenberg.
Spits: Uth, alles inzetten om die jongen binnen te halen. Mits hij niet al verkocht is door Heerenveen.

26 juni 2015 om 15:07

@ michiel1604

qua aanvallend ingesteld middenveld heb je misschien wel gelijk Al kunnen zowel Toornstra als Vilhena als CVM spelen.

Als LB heb je toch iemand nodig die kan concurreren met Woudenberg zoals ik al aangeef en ik vind Nelom tekort komen als je vooruit wilt.

Ik weet niet wat Heerenveen vraagt voor Uth maar volgens mij de hoofdprijs (gelijk hebben ze) dan denk ik dat er wel betere opties voor hetzelfde geld rondlopen buiten Nederland.

26 juni 2015 om 16:00

En Vejinovic is eigenlijk een hangende middenvelder, zo aanvallend is het niet.

26 juni 2015 om 16:08

oke, Fair enough, dacht dat vejinovic een type gudelj was. Mijn fout.

26 juni 2015 om 16:54

Uth is al verkocht aan hoffenheim dacht ik

26 juni 2015 om 14:19

Je mist dan nog wel echt een creatieve 10. Ik vind Toornstra meer een 8 die met zijn loopvermogen box-to-box kan spelen. In die rol heb je dan al Toornstra en ook nog Karsdorp die eigenlijk geen rechtsback is. Vilhena misschien als nummer 10 maar is ook geen zekerheidje. Ik zou Immers, Clasie, Kazim en Nelom van de hand ddoen (er vanuit gaande dat Clasie sowieso gaat) en er dan een rechtsback, linksback, 10 en spits voor terughalen (er vanuit gaande dat Vejinovic komt). Daarbij zou ik 100% inzetten op Ziyech. Als spits is het even goochelen maar bij verkoop van Clasie en Kazim e.d. moet er wel iets mogelijk zijn.

Vermeer
Aankoop
Van Beek
Kongolo
Aankoop
Vejinovic
Ziyech
Jens/Vilhena
Kuijt/Bilal
Aankoop
Boetius/Bila

El Ahmadi, Immers en Clasie weg.
Karsdorp doorschuiven naar het middenveld, Vejinovic en Chery kopen.
Vejinovic, Karsdorp, Vilhena, Toornstra, Chery, Nieuwkoop en Schuurman is een leuk middenveld.
Betwijfel alleen of deze beter is dan de huidige..

Pff, El Ahmadi en Clasie weg. Dan verliest Feyenoord maar liefst 5 doelpunten in het jaar. Hoe gaan ze dat ooit opvangen?

Goede voetballers, maar rendement weinig. Clasie komt weinig in scoringspositie, maar dat hoef je ook niet te verwachten. El Ahmadi daarentegen, prima voetballer, maar of een vertrek nu echt zo rampzalig is. Een Toornstra zou op zijn positie zo tot 10 doelpunten komen gok ik.

26 juni 2015 om 14:33

Waarom zou een spelverdeler veel moeten scoren? Dat is zijn taak helemaal niet.

26 juni 2015 om 15:08

Jansen Joenite,

Klopt, alleen als je met een 4-3-3 formatie speelt, waarbij twee van de drie middenvelders amper in de 16 komen en beide een beroerd schot hebben, moet je een derde middenvelder hebben die er 20 inlegt om dat te kunnen compenseren. Die 3e is bij Feyenoord Immers en we zijn het erover eens dat die tekort komt.

Kortom, er staat te weinig scorend vermogen op het middenveld bij Feyenoord. Clasie is uitzonderlijke klasse in wat hij doet, doe hoeft niet per se te scoren om een 8 te halen. Maar op de plek van El Ahmadi moet Feyenoord komend jaar iemand hebben die wel 10 goals kan maken, zoals Toornstra bijvoorbeeld. Vul dat aan met Vejinovic die ook goals kan maken, al is het uit standaard situaties en je middenveld wordt ineens een stuk rendabeler.

26 juni 2015 om 15:25

Het zou leuk zijn als je een middenveld hebt wat kan scoren:

PSV 21 goals (wijnaldum, Maher, Guardado)
Ajax 10 goals (bazoer/andersen, Klaassen, Serero) Schone speelde ook regelmatig hier dacht ik, maar heb ik niet meegenomen
AZ 20 goals (gudelj, Henriksen, Dos Santos/tankovic)
Vitesse 30 goals (propper, Vejinovic, vent met die lastige achternaam beginnend met de Q)

en dan Feyenoord: 11 goals (immers, Clasie, El Ahmadi)

Ajax heeft ook weinig goals, maar hebben een wisselend middenveld, Schone heeft 8x gescoord maar staat bij VZ bij de aanvallers.

Verder heeft Feyenoord een weinig scorende voorhoede, dan krijg je het gewoon zeer lastig als je zo weinig spelers hebt die kunnen scoren.

Karim vind ik echt een geweldige speler. Met alle respect voor de Feyenoordfans maar ik heb nooit begrepen waarom hij naar de Eredivisie kwam. Hij deed het toch vrij goed in de Premier League. Weet iemand of er een bepaalde reden was dat hij terug naar Nederland kwam? Als hij vertrekt, moet Feyenoord zijn transfersom toch wel herinvesteren in een vervanger.

weet iemand hoeveell feyenoord voor el Ahmadi zal krijgen?

De beste opvolger is ayoub van FC utrecht

Vooropgesteld vind ik het een prima speler en gun hem financieel het beste , maar het is wel een zeikerdje in zijn eerste periode gezeur over toenmalig trainer Been en vluchtte hij al naar de woestijn . Dit jaar kwam hij omdat Rutten trainer was en zeurde hij over heimwee toen hij in Engeland speelde, nu is meneer beledigd omdat zijn contract nog niet verlengd is , terwijl deze nog 2 jaar doorloopt . Karim scoort bijna nooit ,geeft niet als verdedigende middenvelder , maar hij probeerde veels te vaak van afstand te schieten en de schoten waren zo zacht dat ze amper de achterlijn haalde. Maar toch bedankt voor de inzet en je meestal goede spel de afgelopen jaren . Als je in Engeland al heimwee hebt veel succes in het Midden Oosten en doe even een goed woordje voor Kazim,

Tjah... Kea is heel erg goed maar ik keek er altijd met een dubbel gevoel naar want Vilhena is 1 van mijn favorieten spelers..... Dat zou zeker gunstig voor hem zijn mits hij verlengt want een middenveld met Toornstra-Veijnovic-Vilhena is erg goed !! Ik heb ook erg veel vertrouwen in Nieuwkoop en Sleegers !

Als dit waar is, moet er nog een echt cvm aangetrokken worden als ook Clasie nog weggaat. Ondanks dat ik een groot fan ben van Karim moet een speler die maaar 1,5 echt gepresteerd heeft voor ons en die de trainer belangrijker vindt dan de club zelf, maar lekker weggaan.
Als Vilhena ook nog weggaat, betekent dat wss dat Immers blijft. Niet verwacht dit te zeggen maar als misschien kun je Lex' loopvermogen wel gebruiken als Karim weggaat.
Hoop dat Van Geel even doorpakt deze zomer en de juiste beslissing maakt wat betreft Hahn/vermeer, Van Anholt aantrekt, een cvm en misschien een extra ervaren cv, in het geval Mathijsen vertrekt.

Hahn
Karsdorp
Van Beek
Kongolo
Van Anholt
aankoop
Toornstra
Vejinovic
Bilal
Kuyt
Boetius

Mss de kans om voor Karim en Tjaron om alsnog een keer samen te spelen. Ff wat cashen in de zandbak en dan samen nog een jaartje bij twente.

Vejinovic krijgt nummer 5 bij Feyenoord.

Is wel een hele belangrijke schakel binnen Feyenoord, die gaat zeker gemist worden. Lijkt me een vervelende speler om tegen te spelen. Maar ja el Ahmadi weg, dat scheelt in ieder geval weer een paar geblesseerde tegenstanders.

26 juni 2015 om 17:48

Hele belangrijke schakel? Ik erger me altijd door aan El Ahmadi de postbode.

Beste nieuws van de vrijdag, de man die het spel de afgelopen weken verziekte was El Ahmadi, geen diepgang alles breed of terug, geen dreiging naar voren. Ik denk/hoop dat ze Karsdorp aan het omvormen zijn tot nieuwe Clasie, die jongen heeft nou echt alles. Een overzicht, passing, power en loopvermogen, als hij wat verdedigend leert te denken wordt hij nog veel beter dan Clasie ik denk dat Karsdorp op de plek van Clasie moet gaan voetballen, en dan met Vejinovic en Vilhena. Dan kun je met Toornstra net achter de spitsen en dan Achahbar en Haller in de spits.
Of zoals onderstaande opstelling

Hahn
Aankoop
Van Beek
Kongolo
Woudenberg
Karsdorp
Vilhena
Vejinovic
Bilal
Haller
Boetius
26 juni 2015 om 15:03

Dit elftal is wel heel erg jong voor de basis. Waar laat je Kuyt? Ik zie Kuyt het liefst afwisselend in de spits of plek van Bilal.
Nieuwe rechtsback is geen overbodige luxe, maar zo slecht heeft Wilkshire het niet gedaan en Lopes Cabral moet ook nog speelminuten krijgen.
Daarnaast vergeet je Toornstra nog, een van onze beste spelers. Kuyt en Toornstra moeten zo vaak mogelijk spelen.

26 juni 2015 om 15:33

Ik heb geen vertrouwen in Kuyt, eventueel als pinch-hitter, maar ik denk niet dat hij veel gat spelen ook door blessures. Toornstra heb je gelijk in Maar dan zou ik Vilhena met karsdorp afwisselen. Drie rechtsbenige middenvelders vind ik dan wel weer wat voorspelbaar, zeker ook als daar 3 rechtsbenige aanvallers voor staan.

Geeft wel mogelijkheden voor Vilhena en laten we wel zijn... Hoe lekker El Ahmadi ook kan ballen, om hem heen heb je dan wel echt veel spelers nodig die goals kunnen maken, aangezien hij er zelf nog niet eens 5 kan maken in een jaar.

Zijn goal in de EL was echt schitterend, maar niet echt symbolisch voor hem. Het ontbreekt hem aan een goed schot, terwijl hij wel vaak slim de diepte kiest. Als er nog een goede pegel aan zat maakte hij er gemiddeld 10-15 per seizoen. Maar goed dan had hij niet meer bij Feyenoord gespeeld, maar ergens bij een subtopper in de PL of Bundesliga.

Biedt wel perspectief voor Vilhena overigens. Die Vejinovic is zo goed als rond, zal deze dagen gepresenteerd worden.

26 juni 2015 om 18:05

Ik snap niet zo goed waarom je zo met zijn goals bezig ben. Ik hoor je alleen maar praten over middenvelders die doelpunten moeten maken. Waarom moet een centrale middenvelder afgerekend worden op zijn doelpunten? En wie maakt er als cm wel 10+ goals per seizoen? Dat doen zelfs de meeste niet eens bij de topclubs. In mijn ogen moeten juist de aanvallers en de nummer 10 afgerekend worden op doelpunten. Zoals we beide weten scoren de vleugelsspelers amper tot nooit, is de spits niet goed genoeg en hebben we een 10 die het aan alle kwaliteiten ontbeert om op de 10 te spelen. Als we ook maar enige kwaliteiten voorin hadden lopen, hadden we het niet eens over El Ahmadi gehad. Met Vilhena ga je er in mijn ogen duidelijk op achteruit. Is 100 wedstrijden in Feyenoord 1 verder en is nog geen 10% beter geworden dan in zijn eerste wedstrijd. Ik denk dat je El Ahmadi te kort doet en Vilhena te hoog inschat. Ik zie namelijk niet de potentie in hem die jij en vele Feyenoorders wel in hem zien.

26 juni 2015 om 18:21

En ik denk juist dat je Vilhena te kort doet en El Ahmadi te hoog in schat.

Vejinovic, Clasie en Vilhena (als hij wil verlengen) basis, v.d. Berg, Nieuwkoop en Toornstra daarachter.

Dan koop/heb je goals, routine en jeugd, maar vooral voetbal.

Schuurman verhuren en als Vilhena niet bijtekent dan zou ik Jens op tien zetten en Schuurman als back-up houden, Immers en el Ahmadi verkopen en je bent op je middenveld klaar!

Voorin Boetius proberen te houden en een keus maken tussen Manu en Sleegers, laatstgenoemde heeft echt indruk gemaakt en speelde a la Bruins onder v. Marwijk, maar dan met wat meer agressie.

Centrum heb je Achabar, daar zou je hem de voorkeur kunnen geven en dan Kramer als supersub pakken voor een leuke prijs, of je koopt Finnbogasson en Achabar moet het weer doen met invalbeurten!

Rechts Kuyt en Bilal. Dirk kan je 60 min. laten slopen, naar het centrum halen, loerend op een kansje en de snelle Bilal brengen.

Achterin Cabral verhuren, want daar lopen Karsdorp en Wilkshire (na dit seizoen aflopend) en dan heb je 2 jonge backs.

Centrum Kongolo en v. Beek is goed, Dammers en Verdonck erachter en links Woudenberg en Nelom.

Misschien kan je nog een potje vinden en 1 van je linksbacks verkopen/verhuren en een betere kopen of huren?

Vilhena snel voor 3 jaar bijtekenen. Als Gio hem er graag bij had gewild dan had het niet zo simpel gegaan. Dus ik ben benieuwd wat ze allemaal willen gaan doen.
Als Feyenoord Karim zo graag zou willen behouden dan was het niet zo snel gegaan.
Ik verwacht binnen 2 a 3 weken dat Vilhena en Boetius bijtekenen en dat er nog een middenvelder bijkomt.
Clasie gaat toch weg en alleen Marko en Vilhena op die plek is niet veel.
Karsdorp kan heel goed op het middenveldveld ,maar dan betekent dat Immers blijft voor de nummer 10 plek.
Of je gaat de jeugd erg snel doorschuiven of er zit nog iets in het vat.
Ja en ook dit seizoen komt de laatste speler pas in augustus dat geloof ik wel.

PS: Zeg het maar als ik iets over het hoofd zie.

Feyenoord wil nog niet in gaan op een extra jaar voor Karim.
Dus ja willen of wil gio hem wel echt behouden voor de club.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren