Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

'Het niveau bij ons is enorm hoog, Liverpool is kandidaat voor de titel'

Laatste update:
/

De fans van Liverpool hadden na het geweldige seizoen 2013/14 goede hoop dat hun club de aansluiting met de Engelse top had hervonden, maar kwamen bedrogen uit. The Reds speelden het afgelopen voetbaljaar geen rol van betekenis en mochten uiteindelijk gelukkig zijn met een ticket voor de Europa League. Toch moet er komend seizoen rekening worden gehouden met het elftal van Brendan Rodgers.

Middenvelder Emre Can denkt namelijk dat Liverpool nog altijd veel te bieden heeft. "Of we prijzen kunnen winnen? Natuurlijk is dat realistisch, als je kijkt naar het niveau dat onze spelers laten zien op de training. Dat is namelijk heel, heel erg hoog", zegt de Duitser in Kicker. "In de grote wedstrijden, tegen Chelsea, Arsenal, Manchester United en Manchester City, hebben we dat ook laten zien. Ik denk dat we titelkandidaat zijn."

Liverpool moet het komend seizoen voor het eerst in jaren stellen zonder Steven Gerrard, die afscheid nam en naar de Verenigde Staten is vertrokken. Van Can wordt verwacht dat hij de rol van de clubicoon gaat overnemen. "Volgens mij begrijpen de mensen die dat zeggen het niet helemaal", countert de 21-jarige jeugdinternational. "Het zou zeer voorbarig zijn om mezelf met hem te vergelijken. Steven is een geweldige speler die veel heeft bereikt in zijn carrière. Daar gaan jaren overheen."

Can werd vorig jaar voor twaalf miljoen euro overgenomen van Bayer Leverkusen en speelde zich in zijn eerste jaar in de Premier League meteen in de basis. Hij kwam tot 27 duels in de Premier League en scoorde 1 keer.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties
25 juni 2015 om 14:10

Jonge spelers zijn weer een jaartje ouder, goede spits erbij en het kan heel raar lopen. Middenveld barst van de kwaliteit.

25 juni 2015 om 14:13

Andere teams versterken zich ook, ze zijn absoluut geen titelkandidaat, meer een outsider.

25 juni 2015 om 14:26

Eerst noem je ze geen kandidaat voor de titel en vervolgens noem je ze een outsider? Een outsider is zeg maar een kandidaat voor de titel Mr Man United.

On : dit soort aankopen maken LFC alleen maar sterker , twee jaar terug liep het ook ineens gek dus wie weet. Het zal wederom spannend worden tussen de bovenste ploegen.

25 juni 2015 om 15:23

Ik heb het gevoel dat wanneer Sturridge een jaar lang geen last heeft van blessures dat Liverpool zo maar tweede kan worden. Rest van het team is niet goed genoeg voor de titel, maar ik vond afgelopen seizoen wel dat ze af en toe goede dingen lieten zien, maar omdat ze geen scorend vermogen hadden vervolgens toch achter kwamen.

25 juni 2015 om 14:11

Wat is je punt? Liverpool heeft het jaar ervoor met bijna dezelfde selectie de landstitel weggegooid tijdens de laatste paar wedstrijden. Ze moeten wel nog iemand hebben die net zo als Suarez gewoon tegen alles en iedereen kan scoren. Maar dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan. Ook moet Sturridge weer eens een lange tijd fit blijven want dan is hij een waanzinnig goede spits.

25 juni 2015 om 14:57

suarez was echt degene die het verschil maakte, en de grote leider gerard is weg en volgens mij wil skretel ook weg of is al weg?

die worden echt op zeker geen kampioen, al helemaal niet als je ziet hoeveel sterker arsenal is geworden en waar united mee bezig is

daarbij wordt sterling waarschijnlijk ook verkocht en van dat geld zullen ze weer 3-4 net niet spelers kopen...de echte grote spelers gaan sowieso niet naar liverpool helaas, ik zou het geweldig vinden wanneer ze een keer kampioen worden

25 juni 2015 om 16:23

Skrtel heeft inmiddels aangegeven toch bij te willen tekenen, maar daar zullen de titelkansen niet op vastlopen. Noch zullen we Gerrard gaan missen: zelfs in dat jaar waarin de titel in de laatste drie weken werd weggegeven, speelde het team zonder hem vaak beter dan mét hem. Stevie G is misschien wel de beste die LFC ooit gehad heeft, maar zijn speelstijl was extreem fysiek, waardoor de terugval ook erg snel en steil naar beneden was. Sturridge is als hij fit en gemotiveerd is bijna wereldklasse. Maar hij was het afgelopen seizoen niet fit en is het eigenlijk nog steeds niet (ze verwachten hem eind september weer terug). Balo heeft het nooit gebracht, is waarschijnlijk ook het verkeerde soort spits én kreeg nooit echt een kans van BR. Lambert, tja Lambert. Borini, tja Borini.

En wie moeten die drie spitsen gaan vervangen: Origi (jong, onervaren en geen natural goalscorer) en Ings (jong, matig getalenteerd). Dat wordt hem dus niet. Firminho is een echte coup, want een wereldtopper in wording, vooral in combinatie met die andere wereldtopper in wording Coutinho. Maar daar moet nog ten minste één topspits voor. Bacca en Rondon worden genoemd. Dat zouden beide goede opties zijn. Ik zou misschien Aboubakar van Porto wel zien zitten, maar om nou nóg een onervaren speler te halen?

Het middenveld van LFC is zo goed als dat van de andere titelkandidaten, of zelfs beter. Man U's middenveld bijvoorbeeld haalt het bij lange na niet bij Milner, Henderson, Can, Coutinho, Firminho, Lallana e.a. En ook de verdediging kan de vergelijking met de andere kandidaten aan: Sakho is als hij fit is ijzersterk, Skrtel als hij geconcentreerd is, Can kan er spelen, Illori staat op het punt om door te breken en de nieuweling Gomez kan zowel op cb als rechtsback. Daar komt Engels international Clyne bij, terwijl we Manquillo en Flanagan nog achter de hand hebben. Op linksback kan Flano ook spelen (als hij weer fit is), maar dan heb je met Moreno alleen nog één linksback. Daarom wordt Digne al een tijdje genoemd als mogelijke versterking.

Al met al praat Emre Can geen poep: Liverpool is niet mijlenver verwijderd van de titel. Maar zonder die topspits, en mét Brendan Rodgers, zijn we niet meer dan een outsider voorlopig.

26 juni 2015 om 09:36

Fantastische reactie! Ik hoop ook echt dat Bacca komt, wat mij betreft zou de selectie dan al in orde zijn. Liverpool heeft namelijk best veel kwaliteit in de selectie en mij lijkt dit echt het jaar worden van Can, Sakho en Coutinho.

25 juni 2015 om 14:11

Voor het seizoen dat Liverpool tweede werd, eindigden ze zevende op 28 punten van de nummer 1... Wat niet wil zeggen dat ik me in de uitspraken van Can kan vinden, maar het kan raar lopen. Zie Liverpool strijden om een plek in de top 4 en zelfs dat zal enorm lastig worden.

Verder ben je maar druk met je constante sneren naar Liverpool. Best vermoeiend.

25 juni 2015 om 14:14

lfc11, heb even op zijn profiel gekeken. Twee dingen waaraan je al kunt zien dat je niet al teveel van hem moet verwachten; zijn leeftijd en het feit dat hij na dik 250 reacties nog steeds hetzelfde puntentotaal heeft.

25 juni 2015 om 14:15

Ja, rivaliteit he, Liverpool fans doen hetzelfde.

25 juni 2015 om 14:21

Rivaliteit, puh. Dit noem ik gewoon reacties uitlokken en heeft helemaal niets met "jouw" rivaliteit ten opzichte van Liverpool te maken.

25 juni 2015 om 14:51

Jullie happen wel makkelijk zeg.

25 juni 2015 om 14:59

Uiteraard, wat heeft een student na zijn examens te doen?

25 juni 2015 om 15:18

Ik moet me aansluiten bij de Scousers, je sneert zo'n beetje elk artikel zonder ooit iets te onderbouwen.

25 juni 2015 om 14:14

Vorig seizoen was Sturridge en Lanala bijna heel het seizoen geblesseerd. Die 2 spelers waren er rond november weer bij en toen had men weer een reeks van 10 wedstrijden ongeslagen. En Firmino en Clyne zijn niet de enigste spelers die Liverpool heeft gehaald, men haalde ook al Milner, Ings, Bodgan en Origi komt ook terug uit zijn huurperiode.

Zonder een klasse spits is liverpool absoluut geen titelkandidaat

25 juni 2015 om 14:15

Sturridge is een klasse spits. Echter is de vraag hoe snel hij fit kan zijn en hoelang hij fit kan zijn.

25 juni 2015 om 15:16

Sturridge is een prima spits ja, maar ik heb altijd het idee gehad dat hij zich wel erg optrok aan het niveau van Suarez. Bovendien Neem dan zijn fitheid erbij en dan kun je al vrij snel tot de conclusie komen dat een back-up spits van klasse noodzakelijk is.

25 juni 2015 om 15:44

Inderdaad, alle verdedigers hadden de ogen op Suarez, daardoor kreeg Sturridge ook nog eens meer ruimte. Vond hem dit seizoen ook niet geweldig tot zijn blessure.

Sowieso is deze uitspraak van Can een beetje apart, niet verkeerd om veel zelfvertrouwen te hebben, maar dit lijkt me iets teveel van het goede.

Misschien dat hij aan zijn top zit qua niveau en het daarom zo hoog aanvoelt, maar voor mijn gevoel spelen er minimaal 4 ploegen op een hoger niveau. Liverpool lijkt me ongeveer het niveau Tottenham, Southampton. Swansea was bijvoorbeeld ook een moeilijkere tegenstander voor Arsenal dan Liverpool was.

25 juni 2015 om 14:16

Volgens mij is Sturridge een klasse spits. Het spijtige was dat hij vorig seizoen bijna heel het seizoen geblesseerd was.

Liverpool is in mijn ogen geen kandidaat voor de titel. Alle linies hebben te veel zwakheden om kampioen mee te worden. Keeper is niet best, verdediging ook niet. Spelen een aantal leuke middenvelders en aanvallers, maar in mijn ogen niet echt spelers die elke week het verschil kunnen maken. Sturridge is mijn ogen de enige echte topper, maarja, fitheid helpt niet mee. En dan kan het niveau nog zo hoog zijn op de training, het is geen wedstrijd.

25 juni 2015 om 14:14

Keeper is niet best? Van waar haal je dat als ik vragen mag. Eén van de beste keepers van de premier league en haalde een zeer hoog niveau in 2015. Kan je onmogelijk ontkennen.

25 juni 2015 om 14:18

Topgear, 1 vd beste keepers? Courtois, De Gea, Cech en Lloris zijn allemaal beter, daar hoort hij niet tussen te staan maar er onder.

25 juni 2015 om 14:26

Ik ontken het niet, het is gewoon simpelweg de waarheid. Er zijn betere keepers in de wereld en zelfs in de BPL kan ik er al een paar noemen, waaronder een reservekeeper. Ik zeg ook niet dat hij super slecht is, hij is gewoon niet best als je jezelf als titelkandidaat wilt zien.

25 juni 2015 om 14:28

@samcro
Jazeker één van de beste keepers. Als je goed hebt opgelet, heb je Cech niet zien spelen dit jaar. Kan je dus wegschrappen uit je lijstje.

Dan blijven er nog drie keepers over die significant beter zijn. Daaronder komt een lijstje mét Mignolet in. Of je het nu leuk vindt of niet.

25 juni 2015 om 14:28

Aanvulling op Samcro: Ospina, Begovic en Foster zijn ook beter gebleken dan Mignolet.

Voor een ploeg die mee wil doen om de CL-plekken is hij niet het gewenste niveau.

25 juni 2015 om 14:29

@crimz
Natuurlijk zijn er betere keepers in de wereld én in de premier league (drie om precies te zijn). Maar echt niet zoveel zoals jij tracht uit te schijnen.

25 juni 2015 om 14:30

@isco
Ospina, Begovic en Foster zijn niet significant beter te noemen. Ik zou niet weten waarop je je baseert.

25 juni 2015 om 14:31

Topgear, ik begrijp dat jij je favoriete keeper wilt verdedigen, maar dit is niet realistisch. Hij staat niet in het rijtje beste keepers, dus is hij niet 1 vd beste.

Daarnaast is vrijwel iedereen het er wel over eens dat Cech nog steeds top is, ondanks dat hij weinig minuten gemaakt heeft afgelopen seizoen.

25 juni 2015 om 14:32

Wat dacht je van wedstrijden?
Premier League wedstrijden in het seizoen 2014/2015 om precies te zijn..

Wil je nog meer?

25 juni 2015 om 14:36

Wedstrijden? Ok, wat dacht je van 13 clean sheets voor Mignolet? Daarmee staat hij in de top 3 dit jaar.

Hij heeft bijna de golden glove gewonnen, niet slecht voor een keeper die er helemaal niets van kan zoals jullie hier willen beweren.

Hij is door de legendes van liverpool uitgeroepen tot speler van het jaar. Wil uiteraard ook niets zeggen.

25 juni 2015 om 14:40

Ja qua clean sheets wel.. Hij weet zowel zijn verdediging als de fans alleen maar zenuwachtig te maken met dat continu wegboksen van de bal (ook wanneer dit een makkelijke vangbal is).
Hij is niet zo goed (en dan druk ik me zacht uit) in terugspeelballen, oftewel meevoetballen.
Hoge ballen zijn ook nog steeds heel paniekerig bij hem.

De Gea had ook nog vaak paniek bij hoge ballen, maar hij heeft zich sterk ontwikkeld en is nu 1 van de beste keepers van de competitie. Wie zegt dat Mignolet zich ook niet nog kan verbeteren en dit weet te bereiken?

Momenteel echter nog niet, sorry.

25 juni 2015 om 14:41

Dat is raar, speler van het jaar.. Aangezien Coutinho dit is geworden...

25 juni 2015 om 14:44

Ok, we zijn het niet eens, geen probleem.

Ik zie een mentaal ongelooflijk sterke keeper in doel staan. Er zijn bijzonder weinig keepers die zo sterk kunnen terugkomen na een serieuze dip.

Ik zie een ongelooflijk sterke lijnkeeper. Eén op één niet te kloppen.

Ik zie enorm veel potentieel.

Kijk jij maar enkel naar de negatieve punten. Ieder zo zijn ding.

25 juni 2015 om 14:45

http://www.independent.co.uk/sport/football/premie...
Hij is het wel geworden... uitgeroepen door liverpool legendes, mijn excuses.

After winning Liverpool's Player of the Year award as voted for by former Kop legends, Simon Mignolet admitted: “No-one would have thought this earlier in the season and neither would I."

25 juni 2015 om 14:48

Hart vergeten golden glove

25 juni 2015 om 14:50

Wat betreft zijn comeback kan ik het met je eens zijn. Hij werd uitgekotst door de fans en ineens haalde hij punten voor ze en werd geprezen.
Overall is hij echter niet top gebleken. Ik kijk niet naar de negatieve punten, ik kijk realistisch.

Wat betreft player of the year.. Vreemd:

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=245753

Philippe Coutinho is door de supporters en spelers van Liverpool verkozen tot Player of the Year. De 22-jarige aanvallende middenvelder liet Jordan Henderson en de afzwaaiende Steven Gerrard daarmee achter zich en de Braziliaan won ook nog de award voor het Doelpunt van het Jaar.

25 juni 2015 om 14:52

Mignolet is uitgeroepen tot speler van het jaar door Liverpool legendes, niet de supporters. Mijn excuses, maar dus nog steeds player of the year

25 juni 2015 om 14:53

Oke, dat wist ik niet eens.
Ik moet toegeven dat hij in de tweede seizoenshelft een prima prestatie heeft geleverd en zich goed herpakt heeft.
Hij is in mijn ogen echter een top-6 tot top-10 keeper. Nog geen top-4 keeper.. Misschien volgend seizoen.

25 juni 2015 om 15:09

Topgear
In 2013-2014 won Szczesny de Golden Glove voor meest clean sheets, dat zegt niets. Szczesny is een sukkel.

Cech blijft natuurlijk een wereldtopper die beter is dan Mignolet, dat zag je in de keren dat hij wél mocht spelen zoals tegen Everton. Man, wat was die goed.

Hoe ik dit kan bewijzen weet ik niet, want ik kan geen beroep doen op statistieken, aangezien hij weinig gespeeld heeft. Maar we weten allebei wel wie de betere is

25 juni 2015 om 15:56

Ik zou Mignolet eerder in het rijtje zetten met Howard, Pantilimon, Speroni, Adrian en Schmeichel dan in het rijtje van Courtois, De Gea, Cech, Lloris, De Gea en Ospina.

Ik denk dat dit duidelijk aangeeft dat het geen Top 4 Keeper is. Als een Ospina die het prima gedaan heeft (zekerheidje achterin, geen gekke dingen) al vervangen word door Cech dan kan je je toch wel afvragen hoe Liverpool met een keeper als Mignolet ooit de top 4 moet gaan halen.

25 juni 2015 om 16:00

"ik denk dat dit duidelijk aangeeft dat het geen Top 4 Keeper is."
Dus omdat jij hem niet in jouw rijtje zet, is het duidelijk geen top 4 keeper? Ben je hier de autoriteit op keepers-gebied? Ben je van der Sar ofzo?

25 juni 2015 om 16:15

Prima hoor die rijtjes, maar Ospina heeft ook helemaal niks in dat eerste rijtje te zoeken. Goede keeper, maar niet van hetzelfde niveau als die andere vijf.

26 juni 2015 om 09:42

Ik kan me herinneren dat hij Ronaldo dit jaar nog fijn uitkapte! Hij is niet zo goed als Reina of Valdes in meevoetballen, maar echt wel bovengemiddeld hoor. Komt vrijwel altijd als winnaar uit de bus. Maar zijn uittrappen zijn matig en distributie ook niet altijd even sterk. Het tweede deel van afgelopen seizoen heeft hij echt een sterke periode met zero fouten gehad. Niet consistent genoeg, maar het is echt geen slechte keeper!

Haha, alweer?

Volgens mij hebben ze 2x van Man.united verloren....
Denk dat het een beetje vroeg is om je titelkandidaat te noemen. Zeker als de grote zich nog moeten versterken...

Nee, verwacht niet dat LFC titelkandidaat is. chelsea city sowieso. En arsenal en united, als ze zich goed kunnen versterken....

25 juni 2015 om 14:22

Chelsea is zeker een titelkandidaat. Maar van city verwacht ik niet veel volgend seizoen, ze hebben een redelijk oude selectie, veel spelers zijn aan het afzwakken (toure, Kompany, ...). Tegelijkertijd moeten nog een aantal engelse spelers gaan halen. Voor deze engelse spelers gaan ze meer moeten betalen dan hun waarde( Sterling, ...). En volgens mij mogen ze ook niet teveel uitgeven volgens de financial fairplay-regels.

Tewijl Arsenal een jonge ploeg heeft, engelse spelers hebben. En ze hebben een groot budget ter beschikking. Net zoals United.

25 juni 2015 om 14:29

Want de titel wordt verdeeld over de resultaten die je tegen united behaald? Bovendien had de score ook zo de andere kant op kunnen zijn aangezien United niet bepaald denderend speelde in die wedstrijden. Je hebt ze waarschijnlijk alleen via teletekst bekeken , dus dat even terzijde

25 juni 2015 om 15:06

Lees anders ff het artikel. Daarin zegt ie " dat hebben we wel laten zien in de grote wedstrijden tegen chelsea city arsenal en United"

Tuurlijk had de score anders kunnen zijn, als je betere spelers had gehad.....

Wat die laatste zin betreft.... Ach ik zie alle wedstrijden, en zit 2 keer per jaar op Old Trafford.

Niet dat dat er toe doet, maar voor jou blijkbaar wel....

Als je serieus vind dat die wedstrijd op Anfield net zo goed anders had kunnen aflopen. Tja, volgens mij was United 90 minuten baas.

25 juni 2015 om 14:29

Can liegt gewoon. Ze hebben inderdaad 2 keer van United verloren. Uit tegen Arsenal werden ze zelfs afgemaakt. Zijn geheugen helpt hem niet mee. Ze speelden wel 2 keer gelijk tegen Chelsea en wonnen geloof ik 1 keer van City. Dat zijn geen resultaten om op te scheppen.

Ik zie Liverpool geen kampioen worden omdat het elftal gewoonweg zwak is. Technische staf is ook niet bijzonder sterk. Er moet iemand staan met een sterke persoonlijkheid.

Wordt van Can verwacht dat hij de rol van Gerrard overneemt? Dacht dat Henderson die rol moest invullen..

Liverpool heeft geen slecht elftal, maar als je ziet wat er bij andere titelkandidaten rondloopt moeten ze wel een perfect seizoen hebben om kampioen te worden. Ik vind het niet helemaal realistisch om over de titel van aankomend seizoen te praten. Maar we zullen zien wat deze zomer brengt.

Ze hebben een talentvol middenveld met Can, Henderson, Firmino en Coutinho.

Daarnaast heb je nog Lucas, Lallana en Allen voor het middenveld.

Achterin staat het centrum wel redelijk en vind ik de backs Moreno en Clyne zeer sterk en je hebt Manquillo nog achter de hand.

Alleen vind ik dat een topkeeper nog echt mist en een echte spits, Sturridge is de enige topaanvaller in mijn ogen en die ook bewezen heeft dat hij scorendvermogen heeft. Origi scoort te weinig als spits, Lambert is het niet, Markovic is een vleugelaanvaller en ook niet van de doelpunten en Borini is gewoon niet goed genoeg.

Dan ga ik er vanuit dat Sterling vertrekt, dan moet je nog een keeper, een topspits en een rechtsbuiten aantrekken wil je serieus genomen worden. Voor het geld dat je voor Sterling zou kunnen ontvangen is het mogelijk.

Stuk voor stuk geen wereldtoppers, die missen ze nog steeds. Je kan een heel eind komen, maar uiteindelijk maken exceptionele spelers het verschil en die hebben ze niet.

25 juni 2015 om 14:23

Jullie hadden vorig seizoen ook maar 1 wereldtopper en dat was Sanchez en toch 3e geworden, wij hadden 2 seizoenen terug Suarez en in mindere mate Sturridge en ook 2e geworden. Je hebt geen 5/6 wereldtoppers nodig om kampioen te worden. Zo lang het past kan je ver komen.

25 juni 2015 om 14:54

Fout.

25 juni 2015 om 15:22

Koscielny, Cazorla? Niet naar Arsenal gekeken, zie ik.

25 juni 2015 om 14:28

Coutinho en Sturridge zijn echt wel toppers, daarnaast zitten Henderson en Skrtel daar tegen aan.

25 juni 2015 om 14:29

Nou, sommige Liverpoolfans hier willen Skrtel weg hebben.

25 juni 2015 om 14:32

Echt jongen als je Skrtel wereldklasse noemt heb je echt 0 verstand van voetbal is een mooie houthakker voor een club als Stoke maar voetballend is het gewoon van het niveau Volendam.

25 juni 2015 om 17:16

Het is verweg de beste verdediger van Liverpool vind je Lovren en Sakho beter dan? Skrtel geeft altijd alles en gaat volop in de strijd, dat jullie nodig hebben anders komen jullie er niet daarnaast is hij een echte leider achterin en speelt al 10 jaar voor de club. Je moet niet zeggen dat ik er 0 verstand van heb, want zulke spelers als Skrtel heb je ook bij Chelsea rondlopen die toch kampioen zijn geworden. Je hebt slopers nodig in je elftal in de Bpl, als je dat niet ziet heb je 0 verstand er van en Lovren was zo wisselvallig. En Sakho waar moet je beginnen tegen mijn club West Ham was hij zo slecht, daarna was die er half jaar naast gezet kan er niet veel van.

25 juni 2015 om 15:46

Coutinho is top, Sturridge ook, Firmino ook.

Nou nou Emre niet te hard van stapel lopen.
Liverpool moet zich wederom gaan richten om een plek bij de 1e 4.
Alles daarboven is mooi meegenomen, voordeel is wel dat we vroeg op stoom zijn gekomen deze transferwindow en dus veel spelers de volledige voorbereiding kunnen mee maken, daar moeten we ons profijt uit halen.

25 juni 2015 om 17:20

Plek bij de eerste 4 gaat weer niet lukken, je kan wel vroeg de transferwindow ingaan maar met Milner, Ings, Firmino ga je niet meedoen om de top 4. Wees maar blij als je Europa League haalt. Sturridge is jammer genoeg vaak geblesseerd en dan moet je het echt hebben van Coutinho, maar die kan het niet alleen.

In de training... Liverpool zal niet eens in de top 4 komen met dat materiaal. Ik zou eerder uit gaan van een 5de plek ofzo, lekker de EL in met Spurs.

Liverpool, het Feyenoord van Engeland. Ze hebben zelfs hetzelfde liedje voor de wedstrijd. Ze hebben ook dezelfde denkbeelden, met een goede spits worden beide kampioen, of met een goede verdediger of met dit of dat... Nee, vergeleken met de top zijn beide clubs gewoon stukken minder, ze hebben een goed/grote achterban en financieel hebben ze wel wat te besteden, maar als je dat geld uitgeeft aan overbodige spelers en/of spelers die het verschil niet weten te maken, dan kom je er nooit. Maar ach, elke zomer hoor je het weer opnieuw: nu doen we echt mee om de titel.

25 juni 2015 om 15:35

Ach gut, weer aandacht tekort? Nou, dan geef ik je een beetje van mijn tijd. Een echte kleuter, in een artikel dat totaal niks met Feyenoord te maken heeft, kun jij je jeukende vingertjes toch weer niet weerstaan om kleine zielige provocaties te maken. Maar ach, niemand is wat anders van je gewend. Achterlijk figuur joh. Zo zielig dat het lachwekkend wordt.

Voor wie ben jij, Twente? Haha, laat ik maar niet verder gaan dan. Zal wel te pijnlijk voor je worden namelijk.

25 juni 2015 om 15:42

Haha, ga maar verder over Twente hoor

Ik geef gewoon de feiten. Bij Liverpool hebben ze het nu ook over de titel, bij Feyenoord ook elke zomer. Dan blijkt dat ze weer te kort komen en da is het van 'ja, met een goede spits' en weet ik wat nog meer voor smoesjes er worden gebruikt.

Wel grappig om te zien dat je in je alinea doet alsof je mij kent met 'niemand is wat anders van je gewend' om daarna te beweren dat ik voor Twente ben, geweldig.

25 juni 2015 om 15:50

Je moet denk ik even je teennagels knippen..

Wat Dd28 zegt, is namelijk de waarheid. Je kan ze met Feyenoord vergelijken. Een keer worden ze tweede, dan is het hossana en wil men echt voor de titel gaan het jaar erop. Alleen dat lukt vervolgens niet.
Is niks mis mee, doelen voor ogen hebben. Maar hoe je het wendt of keert, zowel Liverpool als Feyenoord pist structureel naast de spreekwoordelijke pot.

Ook Feyenoord haalde in het verleden te dure spelers die niet goed genoeg waren. Zo ook Liverpool.
Ik snap de vergelijking wel, ik zie het echter niet als een sneer naar Feyenoord. Maar dat komt omdat ik geen Feyenoord-fan ben denk ik.

25 juni 2015 om 16:06

Ik zie net dat je voor Heracles bent, haha, dat maakt het alleen maar erger

Je geeft helemaal geen ''feiten'', knul. Bij Feyenoord heeft bijna nooit iemand het over het moeten winnen van de titel. Die stempel wordt veelal door de media op de club en selectie geplaatst, en door niemand anders. De willekeurige supporters die zeggen dat Feyenoord een titelkandidaat is spreken niet voor het hele Legioen. Feit is echter wel dat Feyenoord al een aantal jaren op rij ''gewoon'' in de top 3 eindigt. De jeugdspelers blijven aan de lopende band aansluiten bij het eerste elftal, en de club wordt op financieel vlak ook sterker met het jaar. Bovendien is het voor iedereen wel duidelijk dat dat kampioenschap eerder vroeger dan later gaat komen.

Ik ken ik je inderdaad niet, Godzijdank. Figuren met een aandachtstekort zoals jou mijd ik liever. Iedere Feyenoorder op deze site weet echter dat jij lekker geil en blij wordt van het provoceren van Feyenoorders en het moeilijk kan laten achterlijke opmerkingen te maken op topics die helemaal niet over Feyenoord gaan. Begrijpelijk, in het Polman Stadion gebeurt nou eenmaal zo weinig spannends, dat je je aandacht moet verleggen naar grotere clubs.

Ach, een boer uit Almelo. Wat verwacht je anders. Veel succes met het strijden tegen degradatie, met sterspeler Wout Weghorst. Ondertussen blijf ik de ontwikkelingen van mijn club nauwgezet volgen en zie ik dat we ieder jaar meer mogelijkheden hebben. Maar goed, ik heb zo'n gevoel dat dit niet de laatste keer is dat ik je een opmerking zal zien plaatsen over Feyenoord. Je zult je dagelijkse dosis aandacht wel moeten blijven krijgen natuurlijk.

Moet er wel bij zeggen dat het aan de ene kant mooi is dat Feyenoord wordt vergeleken met een legendarische voetbalclub als Liverpool. Heracles een soort van Wigan Athletic misschien? Lijkt me een logische vergelijking

Haha leuke reactie en goed om te zien dat Can erin gelooft, want dat is altijd nodig.

Can kan uitgroeien tot de nieuwe leider als die Rodgers hem eens op het middenveld laat spelen....

Over volgend seizoen mijn doelstellingen:
- top 4 zonder gestress bereiken
- Winnen van Chelsea wanneer ze met de bus komen
- Minimaal 1x van United en Arsenal winnen

Dat zou voor mij een goed seizoen zijn. Meer is altijd beter

25 juni 2015 om 14:59

Schop1989

Een bekerwinst hoort daar niet bij?
Al is het de Capital One? Ik vind dat een club als Liverpool altijd mee moet doen om een prijs. In Engeland hebben jullie er 3 te verdelen, dus moet er wel iets mogelijk zijn toch?

25 juni 2015 om 15:37

Bekertoernooien zijn onvoorspelbaar, die kan je moeilijk als doelstelling hebben vind ik. Tenzij je Real, Barca of Bayern bent want dan wil je alles wat los en vast zit winnen.

25 juni 2015 om 15:44

Zo ver mogelijk raken in de Cups moet altijd een doelstelling zijn vind ik, een club als Liverpool moet minstens kwartfinale-halve finale kunnen halen, tenzij ze de ronde ervoor naar Stamford Bridge ofzo moeten, maar mits wat geluk met de loting...

Nu ja, de FA Cup is toch voor Arsenal eh volgend jaar

25 juni 2015 om 16:43

Natuurlijk is dat altijd mooi meegenomen, maar ik zie het liefste dat we dit seizoen weer een echt team gaan vormen en weer in de CL gaan spelen. Dit keer niet met het geluk van Suarez en de pech van Sturridge, maar dat we laten zien dat we het als team hebben gedaan.

Hiermee bedoel ik dus ook dat mensen als Can en Henderson op gaan staan als leiders, Coutinho en Lallana beslissender worden en dat Firmino een succes word. Hoop ook dat de nieuwe assistenten de verdediging nu op orde krijgen...

25 juni 2015 om 15:36

"winnen van Chelsea wanneer ze met de bus komen"

Hahah wat een obsessie toch ook. Dat je dat serieus als een doelstelling ziet, hilarisch.

25 juni 2015 om 16:39

Je wil niet weten hoe een goed gevoel je dat kan geven om van een verdedigende ploeg te winnen. Dat van de bus was natuurlijk met een knipoog, want met Mourinho weet je het nooit. Maar ik ben serieus dat ik ons graag zie winnen van Mourinho. Natuurlijk wel sub-doelstellingen,

Als je van die kleine dingen kan genieten is alles veel leuker

Hij kan natuurlijk moeilijk gaan zeggen dat ze dit jaar voor plaatsing voor de EL gaan. Je moet natuurlijk doelstellingen hebben, maar om nu te zeggen dat ze mee gaan doen om de titel, NEE dat is weer overdreven.

Hij zegt: als je het niveau op de training ziet is dat van heel hoog niveau. Wat zal hij dan van het niveau denken van Arsenal, Chelsea en de beide ploegen uit Manchester?

Arsenal doet volgens velen ook niet mee om de titel en die hebben toch wel een stuk betere selectie als Liverpool, dus ik vind de uitspraak van meneer Can een beetje onrealistisch (zacht uitgedrukt)

Met nog een paar versterkingen denk ik ook dat dit elftal ver kan komen. Kijk ontzettend uit naar die twee brazilianen voorin. 4231 met mignolet, moreno skrtel sakho clyne, milner henderson, firmino coutinho lallana/ibe/sterling(?) en sturridge in de punt

Gerrard en Sterling vertrekken, je doet 2 aankopen en bent titelkandidaat? Beetje voorbarig..

25 juni 2015 om 15:23

2 aankopen?
Firmino, Ings, Bogdan, Milner en blijkbaar ook Clyne zijn er al 5, en volgens mij vergeet ik nog iemand.
Dat het niet allemaal toppers zijn, is natuurlijk een andere zaak.

25 juni 2015 om 16:43

Ja, 2 aankopen. Alleen Firmino en Gomez. Ings, Milner en Bogdan waren transfervrij.

25 juni 2015 om 16:53

Je weet wat hij bedoelt..

Consistency is key. Liverpool heeft een beter elftal dan 16 ploegen in de PL. Als je al die wedstrijden wint ben je kampioen. Dus in principe hoef je geen absurd goed team te hebben, gewoon een vreselijk consistent team met een goede mentale instelling en werklust. Jammer genoeg heeft Liverpool geen team dat het hele seizoen constant kan presteren en de mentale instelling is ook nog niet op het nveau waarmee je titels pakt. Ik denk dat Liverpool 5e wordt.

25 juni 2015 om 15:43

Jij vind dus maar 3 teams beter dan Liverpool? Zelfs bij Spurs zat er meer lijn in het spel, die zijn echt beter gaan spelen door het hele seizoen, Liverpool niet, die hebben af en toe een sterke periode gehad, maar zwakten aan het eind enorm af.

Nee, dat denk ik niet. Liverpool is zich echter wel goed aan het versterken. In mijn ogen hebben ze de laatste jaren veel ''net-niet spelers'' gehaald voor vele miljoenen.

De concurrentie is gewoon sterker. Maar Liverpool is zich op dit moment wel met de juiste spelers aan het versterken.

Goede resultaten in de toppers? Arsenal-uit vergeten? Want daar werden ze gewoon afgeslacht. En ook de wedstrijd ervoor tegen United had het veel meer kunnen zijn voor United. Nee, de titel is niet haalbaar voor Liverpool, een plek bij de bovenste 4 zou al heel wat zijn.

25 juni 2015 om 15:48

Meteen ook verwijzen naar die wedstrijd, Arsenal werd het seizoen ervoor nog hardef afgeslacht en op dag moment stonden ze eerste, wat een drogreden zeg.
Niet dat de Arsenal fans hier me nog kunnen verbazen.

25 juni 2015 om 15:53

Nee, wat ik meer bedoel: Can overschat zijn team nogal. En ik heb ook eigenlijk niemand gezien die heeft gezegd dat Arsenal afgelopen seizoen kampioen ging worden, wat ook niet gek is als Chelsea Fabregas en Costa haalt. Realisme is niet verkeerd, want Can denkt hier ietsje te positief. Ja, ambitie is goed, maar je moet het wel kunnen funderen. en ja, de aankopen zijn an sich goed, maar dat waren ze afgelopen seizoen ook. Ik moet het nog zien, ik denk dat top 4 goed haalbaar is, kampioenschap is te hoog gegrepen, dat word Chelsea denk ik gewoon weer.

25 juni 2015 om 16:09

Jullie genoten misschien hard van die 5-1, maar de wraak was zoet. Als Can dat dan vergeten lijkt te zijn, dan willen wij best helpen herinneren. Logisch, hoevaak werd de 5-1 van Liverpool gebruikt als argument/reden. Dat hoort er gewoon bij als je zo'n pak slaag krijgt en dat moet je lekker laten gaan. Er komt vast een dag dat het weer andersom is.

25 juni 2015 om 16:29

Helemaal met je eens deze keer stravven.

Onzin natuurlijk zijn zeker nog 4 teams sterker dan Liverpool.

Als een Arsenal-speler of icoon dit zegt is de wereld te klein, want we worden toch altijd vierde..

Maar goed, ik zie dit al helemaal niet gebeuren. Paar leuke aankopen, maar geen toppers. En dat zijn Coutinho e.d. ook niet. En dan kom je tekort. Zie ze volgend jaar weer vijfde worden eerlijk gezegd.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren