Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

'Arsenal moet vrezen voor bod van Real Madrid op belangrijke pion'

Laatste update:

Kort na de aanstelling van Rafael Benítez als nieuwe hoofdtrainer van Real Madrid verscheen het gerucht dat de oefenmeester Laurent Koscielny naar zijn nieuwe club wilde halen. Vervolgens werd hier een tijdje niets meer over gemeld, waardoor het om een verzinsel leek te gaan, maar France Football claimt dat Benítez nog altijd erg gecharmeerd is van de verdediger van Arsenal.

/

Het Franse voetbalmagazine heeft begrepen dat Real een bod van dertig miljoen euro aan het voorbereiden is op Koscielny. De 29-jarige Fransman heeft nog een contract voor vier jaar bij Arsenal, waar hij een vaste basisspeler is. Arsène Wenger zal zijn landgenoot dan ook niet kwijt willen raken. Koscielny heeft er nu vijf seizoenen bij Arsenal op zitten en speelde daarvoor bij Lorient, Tours en Guingamp.

Mocht Koscielny inderdaad naar Real vertrekken, dan zou hij een verdedigingsduo kunnen gaan vormen met Raphaël Varane, die al bij de Spaanse topclub op de loonlijst staat. Door de berichtgeving van France Football kan er weer druk gespeculeerd worden over de toekomst van Sergio Ramos, die naar Manchester United zou willen vertrekken. Mogelijk wordt Koscielny dus de opvolger van de Spaans international.

Denk je dat Laurent Koscielny een aanwinst zou zijn voor Real Madrid?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Dan moeten er opeens twee Cv's komen... Ik zou ermee uitkijken.

24 juni 2015 om 21:01

Ramos speelt een spelletje, die vertrekt niet. Koscielny blijft gewoon.
Edit: anders zou dat wel een ramp zijn, dat zou een 4e plaats worden, maar voor dat Kos verlengde was er ook interesse van Real en Bayern, hij lijkt wel gelukkig.

24 juni 2015 om 22:50

@ Belgunner

We kunnen Koscielny ruilen voor Ramos? Als Ramos echt weg wilt en als Koscielny graag zou willen vertrekken. Het laatste ga ik overigens niet vanuit, maar het kan zomaar een wens zijn van Koscielny als de interesse concreet is. Tenslotte is Arsenal niet zo groot als Real Madrid.

24 juni 2015 om 23:21

Met alle respect... Een speler als Ramos gaat niet naar Arsenal.

24 juni 2015 om 23:24

Xavikoning

Met alle respect als Ramos nadenkt kan hij beter naar Arsenal gaan dan naar een club als United

24 juni 2015 om 23:40

D-Bergkamp
Helaas zal United 'gewoon' het dubbele bieden en met hem weg lopen, of het moet zijn dat Ozil hem zou kunnen overtuigen, maar ik zie Ramos gewoon blijven, hij doet een Rooney'tje.

25 juni 2015 om 00:00

CampNouMagic,

Op basis van wat dan precies? Het feit dat Arsenal voor het eerst in zoveel jaar weer eens boven United is geeindigd?

25 juni 2015 om 09:23

@ Xavikoning

Met alle respect, dat zeiden mensen ook over
- Ozil (basispeler Real Madrid)
- Sanchez (basisspeler Barcelona)
- Cech (clubicoon Chelsea)

Arsenal kan hem prima een miljoen of 9 per jaar bieden aan salaris. Een gegarandeerde basisplaats. Een veel mooiere stad dan bijv Manchester. En vrij veel ambitie gezien de aankopen de laatste 2 jaar. Zeker als hij wereldaankoop nummer 4 is.

25 juni 2015 om 09:25

@ Belgunner

Ga er ook wel vanuit dat hij bij Real Madrid blijft, maar als de interesse serieus is vanuit Real Madrid dan heeft dan natuurlijk ook als reden dat Ramos graag wilt vertrekken. Waarom zouden ze anders centrale verdedigers aan willen trekken? Mocht Madrid echt aankloppen voor Koscielny zan kan het gebeuren dat hij wilt gaan. Tenslotte is Madrid een ongelofelijk grote club.

Mocht dat zo zijn, dan moet je gewoon proberen Ramos in de deal te betrekken. Dan heb je gelijk een vervanger terug van een hoog niveau.

25 juni 2015 om 09:34

@ Smk88

Omdat Ramos voor Arsenal de 4e wereldtopper zou zijn binnen 4 transferperiodes. En dat getuigt van een grote ambitie. Daarnaast is Londen een gigantisch mooie stad en veel aantrekkelijker dan een Manchester. Al met al zijn er voldoende redenen om voor Arsenal te kiezen.

Natuurlijk zijn er ook voldoende redenen om voor Manchester te kiezen. Hoger salaris, iets meer ster spelers om je heen. Maar het verschil tussen Arsenal en Manchester is de afgelopen 2 jaar wel een stuk kleiner geworden qua aantrekkingskracht.

25 juni 2015 om 09:41

Ramos is absolute wereldtop, ik denk niet dat hij naar Arsenal gaat. Met Arsenal doe je toch niet echt mee als prijzen als de CL. Iets wat een speler als Ramos wel wil.
Over de spelers die jij noemt;
- Cech was 2e keeper achter Courtois, logisch.
- Sanchez koos eieren voor zijn geld met de komst van eerder Neymar en Suarez, had anders bankzitter geweest.
- Özil, je hebt een punt, maar kijk eens naar zijn huidige vorm en prestaties. Hij is echt niet zo goed als Ramos dat op zijn positie is.

Het gaat over Ramos, in mijn ogen de beste verdediger ter wereld. Arsenal gaat het nooit worden

25 juni 2015 om 09:56

@ FCB-Catalunya

Ramos is absolute wereldtop, daar bestaat naar mijn idee geen twijfel over. Maar waarom zou Arsenal komend seizoen niet mee kunnen doen om de prijzen? Ozil en Sanchez waren de eerste 2 wereldtoppers. Als Cech en Ramos daarbij komen staan er al 4 wereld toppers in het team. Dat word dus interessanter en interessanter.

- Cech
Cech was 2e keeper omdat Courtois de toekomst is. Stel een lijstje op met de 10 beste keepers ter wereld en Cech staat gewoon op plek 6 a 7. Oftewel gewoon wereld top.

- Sanchez
Koos eieren voor zijn geld, maar maakt dat hem geen wereld top? Was na Messi en Ronaldo de productiefste speler van de primera division. Scoorde dit seizoen 16x zonder penalties en was één van de beste spelers PL. Oftewel gewoon wereld top.

- Ozil
Toen Ozil en Coquelin speelden heeft Arsenal vrijwel geen wedstrijd meer verloren. Vrijwel elke wedstrijd, ook tegen concurrentie, werd gewonnen. En met fenomenaal voetbal.

Dat jij zegt dat Arsenal het nooit gaat worden. De selectie van Arsenal en United zou met Ramos in de gelederen niet zoveel schelen. Tel daarbij op dat Arsenal grote ambitie toont, een goed salaris kan betalen en Londen een mooie stad is. Er zijn genoeg redenen om voor Arsenal te kiezen en dat hebben 3 wereldtoppers al laten zien. Waarom niet wereldtopper nummer 4?

25 juni 2015 om 10:53

@D-Bergkamp kom op man. Qua Ozil en Sanchez ben ik het met je eens, maar Cech er bij noemen is gewoon echt populair doen. Hij is 2e keeper en je zegt zelf dat hij daar eigenlijk te goed voor is, dat weet Cech zelf ook echt wel.
Als Arsenal dan de enige club is die interesse toont, natuurlijk wil hij dan gaan. Zelfde League, zelfs de zelfde stad en nog steeds een club die mee doet om prijzen. Maar als Cech eerste keeper was bij Chelsea, had Arsenal geen schijn van kans en dat weet je zelf ook.

Zou wel minder goed spelen als ramos, maar misschien goed om samen met varane een frans duo te vormen waardoor varane beter ontwikkeld.

Real gaat dan 5 stappen achteruit. Uitstraling, Felheid, Kwalitieit, Leiderschap en Kopkracht(aanvallend).

24 juni 2015 om 21:07

Misschien 1 stap. Mensen onderschatten Koscielny nogal snel. Begrijp niet zo goed waarom. Wat een speler is dat!

24 juni 2015 om 21:22

Omdat hij vaak door de mand valt in grote wedstrijden

24 juni 2015 om 21:42

dat valt Ramos ook vaak.
Als je zag hoe makkelijk Robben hem er uit liep tijdens het WK daar verdedigde hij als een kleuter.

24 juni 2015 om 21:47

Mandingo
3 jaar geleden misschien. En Ramos, is dat niet de kampioen in rode kaarten in toppers? Tegen Barca is hij ook niet altijd zo goed.

24 juni 2015 om 21:25

Alleen Ramos, Hummels, Jerome Boateng, Terry en Kompany zijn beter dan
hem het is gewoon een topverdediger. En speelt hetzelfde als Ramos

24 juni 2015 om 21:28

Voeg daar Godin, Silva, Chiellini en Pique aan toe en haal Kompany er vanaf

24 juni 2015 om 21:45

Iemand als Chiellini zou bij Arsenal veel minder zijn dan Koscielny, door het systeem. Je kan niet zo maar beoordelen: die of die is beter. Koscielny krijgt ook 0,0 hulp van die sukkel naast hem, integendeel zelfs, hij moet regelmatig bijspringen bij Mertesacker.

24 juni 2015 om 21:45

Koscielny is beter dan Silva en van een vergelijkbaar niveau
dan als Godin Chiellini en Pique. Koscielny is echt een geweldige
verdediger maar word zeer onderschat

24 juni 2015 om 21:47

@AsRoma8
Haal jij Pique daar dan maar weer meteen van af

24 juni 2015 om 21:54

Pique? Hahaha. Die wisselt goede en slechte jaren af, dan ben je geen topper, want in de top draait het om constant zijn. Koscielny haalt al sinds 2011 (na zijn eerste seizoen) een constant hoog niveau, maar wordt nog wel in de steek gelaten door zijn partner.

Arsenal moet juist een wereldverdediger halen voor naast Koscielny, dan speelt Koscielny zelf nog beter dan hij al doet, want dan hoeft hij zich geen zorgen te maken dat Mertesacker weer eens blundert.

24 juni 2015 om 23:49

@steazzygooner zelfde niveau als godin en pique? en beter dan Silva?

Bij Frankrijk is koscielny geen toegevoegde waarde. en dat zijn Silva wel bij Brazilie en godin bij uruguay en pique bij Spanje. Daarbij is godin echt gewoon veel beter in het verdedigen, waar koscielny vaak lucht verdedigd doet godin dat haast nooit. Koscielny is geen uitblinker bij Arsenal of iemand die Arsenal overeind houd... Ik vind het niet erg als jij denkt Koscielny beter vind als Silva maar moet je wel zeggen dat je eigen mening is. Dat is het probleem bij Arsenal leuk hoor spelers als Koscielny maar daarom ook altijd net niet een kandidaat voor de titel( hoewel ik het deze mooie club het meest gun van pl).

24 juni 2015 om 23:54

@gooner4eva Koscielny is een oke verdediger, maar gewoon net niet. Naast dat hij ook regelmatig fouten maakt is het geen leider achterin. Als je kijkt naar het elftal van Arsenal zie ik een paar namen die wel goed genoeg zijn om het in de top te maken, maar namen als koscielny en mertesacker en flamini/arteta/giroud wordt je toch niet bang van.

Net als spelers als wilshere/ramsey/ox/walcott die allemaal leuke dingen laten zien maar ook niet meer dan dat. Dan kom ik alleen uit op egt top spelers als sanchez/ozil/ cazorla en ospina( dat niet de beste keeper is, maar zeker heel goed heeft gekeept dit jaar, maar natuurlijk logisch dat cech het overneemt aangezien die beter is).

24 juni 2015 om 21:26

Koscielny is wel echt een pitbull hoor, minstens zo fel als Ramos en misschien wel de snelste centrale verdediger op topniveau.
Je moet eens op youtube "koscielny floors bitches" bekeijken. Echt heerlijk om naar te kijken.

24 juni 2015 om 21:42

Ik denk dat Varane de snelste is.

24 juni 2015 om 21:57

Denk toch echt dat Alba sneller dan ze allemaal is..

24 juni 2015 om 22:00

Hij zegt toch ook centrale verdediger slimmerik... Verder is Bellerin waarschijnlijk nog sneller dan Alba, als die Walcott kan verslaan.

24 juni 2015 om 23:32

Over snelle buitenspelers gesproken, vergeet Aubemayang, Alexis Vidal, Walker & Yedlin niet. Hahaha..

24 juni 2015 om 21:56

Haha gooners vol lof en de rest wat minder. Hmmm wie zou het meest subjectief zijn? Haha desalniettemin denk ik dat kocielny het wel aankan, je hoeft in de PD minder vaak te pieken

24 juni 2015 om 22:20

Gooners kunnen Koscielny's niveau ook het best inschatten, aangezien wij hem elke wedstrijd zien spelen en precies weten wat voor verdediger hij is.

24 juni 2015 om 23:20

Dan lijkt me dat je die andere verdedigers wat minder goed kunt inschatten toch?

24 juni 2015 om 23:32

Dat is ook wel waar, daarom blijft het altijd gissen.

24 juni 2015 om 23:35

Je kunt spelers van andere clubs niet met elkaar vergelijken omdat elke club een andere tactiek heeft. Al lijkt het soms veel op elkaar, er zullen altijd dingen zijn die verschillen. Daarom zie je nu bijvoorbeeld dat Di Maria het bij Real Madrid uitstekend deed naar mijn mening, en bij Man Utd een echte flop is. En wat denk je van Falcao & Cuadrado?

25 juni 2015 om 00:12

Ik ben van mening dat Koscielny te vaak domme fouten maakt, maar buiten die fouten is het echt een geweldige verdediger.

25 juni 2015 om 14:32

@gooner4eva

Ik neem aan dat misschien 1/3 van de fans hier 90 van de wedstrijden helemaal kijkt. De rest minder en zal het doen met Motd of minder vaak kijken. Mensen hebben ook een leven

Ik zal je verklappen dat ik stiekem ook best vaak wedstrijden van United en Arsenal bekijk, want je moet de concurrentie natuurlijk goed in de gaten houden haha en ik ben liefhebber van de PL in het algemeen. Dus ervan uitgaan dat niet fans meer kijken en dus de spelers meer zien spelen is een grote fout vind ik dan.....

Mits dit gerucht waar is natuurlijk, zou dit betekenen dat er rekening gehouden wordt met een vertrek van Ramos.... Zie geen andere reden om andere deze man te halen. Je haalt hem in ieder geval niet om lekker plaats te nemen op de bank!

oke als dit gerucht waar is dan is het definitief rond dat Ramos weg gaat, denk niet dat hij de idealen CV voor Real is, ze moeten als Ramos vertrekt een zelfde type speler vinden die zijn taak kan over neme, alleen is die een beetje lastig te vinden.

24 juni 2015 om 21:49

Er is geen zelfde type als Ramos die qua niveau in zijn buurt komt.

Mocht hij echt vertrekken, dan een back-up halen en met Varane en Pepe gaan spelen.

24 juni 2015 om 22:02

Koscielny is hetzelfde type als Ramos, alleen is hij niet zo'n leider. Verder heeft hij alles om te slagen bij Real.

24 juni 2015 om 23:33

maar zo iemand heeft Real wel nodig, een lijderfiguur.

Lol. Hopen dat het waar is. Dan is een clasico een stuk makkelijker voor Barca.

24 juni 2015 om 21:19

Jij onderschat Koscielny. Hij heeft ooit samen met een jeugdspeler van Arsenal, Miquel, Dzeko en Aguero een hele wedstrijd onzichtbaar gemaakt, die hebben nog geen schot kunnen lossen. Hij is voor een CB echt enorm snel.

24 juni 2015 om 21:24

Ik onderschat hem niet. Ik vind Ramos gewoon een stuk beter.

24 juni 2015 om 21:31

Ik vind het altijd heel lastig om te zeggen welke verdediger het beste is, vooral als ze in een andere competitie spelen met ander soort voetbal en taken.
Ik heb zelf wel echt een hoge pet op van Koscielny. Behendig, snel en heerlijk aggresief

24 juni 2015 om 21:21

Deze roddel slaat nergens op.
Gaat ook niet gebeuren.
En wees maar niet bang ook al zou hij komen voor Ramos Pepe of Varane speelt hij toch niet uit de basis.
De record winnaar van de Clasico komt wel met iets beters aanzetten dan Koscielny.

24 juni 2015 om 21:27

We gaan zien, maat. Een defensie zonder Ramos er in is in ieder geval gunstig voor Barca.

Lol @ 'record winnaar van de Clasico' trouwens.

24 juni 2015 om 21:44

Het is juist Ramos die het vaakst door de mand valt tegen Barcelona.

24 juni 2015 om 21:50

Bij de 3-1 was hij wel subliem, maar we hebben ook vaak genoeg moeten wegkijken inderdaad.

Ruilen voor Benzema, aangezien een topspits moeilijker te krijgen is. Anders niet.

24 juni 2015 om 21:09

Ruilen voor Benzema ben je wel lekker.
Onze beste verdediger sinds Campbell ruilen voor ern spits. Zou erg dom zijn aangezien spitsen postie goed bezet is ;-)

24 juni 2015 om 21:30

Hoezo dom als je een topspits als Benzema ervoor terug kan krijgen.
En je hebt inderdaad gelijk dat onze spitspositie goed bezet is maar
helaas niet met de kwaliteit die nodig is om de landskampioenschap te
winnen.

24 juni 2015 om 21:42

Spitsenpositie goed bezet? Als je daarmee bedoeld dat ze genoeg spitsen hebben dan wel. Maar Arsenal heeft al jaren een topspits nodig. Benzema zou een perfecte spits voor Arsenal zijn.

24 juni 2015 om 21:57

Sarcasme...

Benzema, anders niet. Een verdediger moet wel te halen zijn, al mag ik Koscielny echt heel graag.

24 juni 2015 om 21:19

Inderdaad Koscielny en 10 miljoen voor Benzema. En dan Godin van Atletico
als vervanger halen zou een goede deal zijn voor Arsenal.

24 juni 2015 om 21:22

Benzema kost 40 miljoen. Eerder koscienly en 20 miljoen.

24 juni 2015 om 21:22

Benzema kost 40 miljoen. Eerder koscienly en 20 miljoen.

24 juni 2015 om 21:23

Bull Koscielny is beter dan Godin

24 juni 2015 om 21:28

Hahah Godín is een stuk beter dan Kos. Kos is kampioen pingel veroorzaker. Hij mag dan snel zijn, zijn timing is erg vaak waardeloos. Godín is een strijder en een bikkelharde kerel achterin.

24 juni 2015 om 21:37

Godin en Koscielny zijn beide vergelijkbaar qua spel en
zijn ongeveer evengoed daarom zou Godin ook een prima
vervanger zijn voor Koscielny.

24 juni 2015 om 21:51

Godin zou kei hard door de mand vallen bij Real, die kan echt niet met zo veel ruimte achter zich spelen.

24 juni 2015 om 22:00

@isco

Koscielny kan dat wel, juist met hem kun je een hoge lijn spelen, maar niet als Mertesacker naast je speelt uiteraard.

24 juni 2015 om 22:47

Haha Gooner4eva kruip maar onder de wol zou ik zeggen

Dit kan natuurlijk nooit waar zijn Koscielny mag de veters van Ramos nog niet eens strikken.. mocht Ramos gaan is Otamendi een veel betere optie echt een monster van een verdediger

24 juni 2015 om 21:17

Koscielny was een van de beste verdedigers in de PL afgelopen seizoen, dan kun je toch wel iets lijkt mij. Enkel Terry was beter.

24 juni 2015 om 21:21

Koscienly is na kompany de meest overschatten verdediger van de pl. Valt vaak door de man in grote wedstrijden.

24 juni 2015 om 21:21

Koscienly is na kompany de meest overschatten verdediger van de pl. Valt vaak door de man in grote wedstrijden.

24 juni 2015 om 21:21

@stravven

En Fonte.

24 juni 2015 om 21:23

@mandingo1

Overschat is hij zeker niet, na Terry de beste verdediger in de PL vriend.

Koscielny ligt nog tot 2019 vast, Arsenal hoeft niet te verkopen, en we kunnen dus vragen wat we willen. Een van de beste aankopen van Arsenal in de laatste 10 jaar.

24 juni 2015 om 23:12

Hoe sta jij tegenover een ruil met Benzema? Ik twijfel, maar zal overstag gaan. Ik ben Giroud he-le-maal zat. Moet je voor de grap eens die compilatie van Giroud tegen Monaco kijken.. die man heeft hoogstpersoonlijk voor de uitschakeling gezorgd.

25 juni 2015 om 02:14

Ik dus echt niet! Kos is een baas! Op het moment zie ik graag een vervanger voor BFG, moet er niet aan denken om met een compleet nieuw centrum te beginnen of met Mert en een nog nader te noemen CV. Giroud moet gewoon eens constant gaan presteren, laatste weken van afgelopen seizoen gewoon best goed gevoetbald. Wat had ik Suárez graag gezien bij dit Arsenal! Wat ik hoop is dat Wenger de volgende spelers haalt: Abdennour als vervanger van BFG, Vidal voor CVM en Laccazette voor in de punt. Wat denken jullie daarvan?

Ruilen voor Varane of Benzema 30 miljoen.

24 juni 2015 om 22:00

Koscielny schat jij op 85-90 miljoen?

24 juni 2015 om 22:46

Waarschijnlijk bedoelt hij Koscielny en 30 miljoen voor Benzema. Daar zou ik vrede mee hebben, al is 30 net te veel, vind ik.

24 juni 2015 om 22:50

Ik zou dat gewoon doen, een spits als Benzema is veel zeldzamer dan een centrale verdediger. Wenger vindt wel ergens een nieuwe verdediger, maar die spits is heel moeilijk te krijgen, al helemaal voor ons systeem.

24 juni 2015 om 23:02

Ja, weet ik. Ik had er een smiley of iets dergelijks achter moeten zetten.

Of 30 miljoen te veel is, weet ik niet. Dat hangt af van de waarde van Koscielny en Benzema. Ik denk dat Real zo'n 60 miljoen zal vragen voor Benzema. Dan staat de restprijs dus gelijk aan dat aantal min de waarde van Koscielny. Ik denk dat Arsenal hem voor 25 miljoen kan verkopen. Dat zou dus betekenen dat de ruildeal tegen Benzema, Koscielny plus 35 miljoen zou zijn.

Maar dit is slechts mijn gissen.

24 juni 2015 om 23:07

Koscielny +35 miljoen? Gelijk doen zou ik zeggen!

24 juni 2015 om 23:55

Gooner
Dat zou ik ook direct doen. Jackson Martinez is naar Atleti en verder zijn er geen topspitsen vrij. Benzema en Ozil herenigen is een natte droom. Een kampioenswaardige aanval, met Alexis er nog bij.

Dan is de verdediging wel weer vrij wankel, maar zoals je zegt, er zijn meer verdedigers dan spitsen beschikbaar die bij ons passen.

Gutihaz
Had ik kunnen denken, maar op voetbalzone lees je de gekste dingen.
Zelf schat ik de waarde van Benz & Kos respectievelijk op zo'n 50 en 25 miljoen, vandaar mijn "net te veel", maar zelfs met 35 neem ik genoegen.
Dat effect heeft Giroud op Arsenal-fans

Typische domino-gerucht die is ontstaan door het hele gedoe met Ramos de laatste tijd. Met een korreltje zout nemen zou ik zeggen. Maar mocht het er ooit van komen in de toekomst en Real wordt concreet voor hem, want je weet maar nooit, dan is hij gewoon weg.

24 juni 2015 om 21:52

Dit gerucht was er weken geleden al. Staat ook in de inleiding. Kan wel zo zijn dat de Ramos soap het nieuw leven heeft ingeblazen.

Alsjeblieft niet.. Mocht Ramos echt vertrekken, haal dan Otamendi.

24 juni 2015 om 21:30

Ik denk dat ze voor Laporte of Inigo Martinez gaan, jong en van het niveau 'over mijn lijk'.

Hoopte dat één van die twee richting Catalunya zou vertrekken.

24 juni 2015 om 21:39

Klopt, maar als Ramos vertrekt, hebben ze in mijn ogen geen jonge spelers nodig op die positie. Dat is Varane namelijk al. Zie ik liever Otamendi komen. Hij is 27 jaar oud, komt van Valencia en speelt in de basis bij Argentinië. Daar heb ik meer vertrouwen in dan een speler die de overstap moet maken van Athletic Bilbao of Sociedad.

Lijkt me een fantastische transfer! Koscielny vind ik een van de beste verdedigers in de wereld en beter dan Pepe of Varane op dit moment. Als iemand die het niet zo heeft met Real hoop ik dat Kos lekker in London blijft.. Anders is m'n Arsenal shirt van hem ook vrij waardeloos

24 juni 2015 om 21:41

Koscielny beter dan Varane en Pepe? Echt niet. Hij maakt in mijn ogen echt iets teveel fouten. Geeft bijvoorbeeld vaak een penalty weg.

24 juni 2015 om 22:27

Ramos maakt ook veel fouten, waarom is hij dan wel goed genoeg? Wereldkampioen rode kaarten pakken is hij...

Varane heeft de potentie om de allerbeste verdediger ter wereld te worden, maar nu is hij nog minder dan Koscielny. Pepe... waar is hij precies beter in dan Koscielny op fysieke kracht na? Koscielny kan geweldig opbouwen, is razendsnel, anticipeert als de beste, timet goed, kan het spel lezen, is agressief en heeft een goede tackle. Bovendien heeft hij een prutser als Mertesacker naast zich die hem belemmert in zijn spel, terwijl Pepe dat niet heeft.

24 juni 2015 om 23:01

Pepe is wel beter dan Ramos. Hij accelereert ook op vrijwel alle punten die je opnoemt waar hij in sommige extreem uitblinkt en degelijk kan opbouwen.

Desondanks ben ik het volledig eens over Kos. Ben zelfs van mening dat Ramos enorm goed is maar vaak wordt hersteld door Pepe.

Pepe is ook de beste verdediger van Real en de laatste jaren van de wereld. Ramos was de belangerijkste maar niet de beste.

25 juni 2015 om 00:00

@gooner4eva
Ramos is echt in alles beter dan Koscielny. Misschien dat Koscielny iets sneller is en wat beter kan opbouwen, maar verder is Ramos duidelijk de betere verdediger; in mijn ogen zelfs de beste verdediger. Daarnaast heeft hij zowat alles gewonnen wat hij kon winnen en daarin heeft hij een heel groot aandeel in gehad. Waar heeft Koscielny een aandeel in? 2 FA Cups en één keer Messi uit de wedstrijd gespeeld.

Hetzelfde geldt voor Varane en Pepe. Ik vind Varane op dit moment al sterker dan Koscielny.

Begrijp me niet verkeerd, Koscielny is een uitstekende verdediger voor Arsenal, maar bij Real Madrid hebben ze in mijn ogen op dit moment betere verdedigers.

Strik erom. 30 miljoen, misschien wat meer eruit slepen is prima. Genoeg gelijkwaardige spelers te krijgen voor de helft.

Simpel. 29 jaar!!!! Hallo! 30 m€! Doe normaal! Haal voor 10m€ meer Hummels en je hebt een beest en zit ook voor 5,6 jaar safe!

Ze blijven daar maar slechte verdedigers halen

25 juni 2015 om 01:17

De laatste 5 aankopen op de achterste linie:
Danilo, nog geen minuut gespeeld, groot talent, maar te veel voor betaald in mijn opinie.
Carvajal, uitstekende aankoop, Real-jeugd, teruggekocht voor 6,50 miljoen, niks op aan te merken, speelde een grote rol in de afgelopen twee seizoenen.
Fabio Coentra, goeie back, wel 5 a 8 miljoen te veel voor betaald, maar toch altijd goed gefunctioneerd als 2e back.
Varane, toptalent, kan uitgroeien tot een van de beste centrale verdedigers en dat voor maar 10 miljoen euro.
Ricardo Carvalho, breedteversterking, heeft zijn rol gespeeld als dat nodig was, niks op aan te merken.
Alles bij mekaar, geen slechte verdedigers, soms te veel betaald, maar dat zijn we gewend van Real.

Als Ramos er echt vandoor gaat is Koscielny een uitstekende vervanger lijkt mij. Hij kan een solide duo gaan vormen met Varane en is toch een sterke verdediger. Kan aanvallend/opbouwend niet zoveel brengen als Ramos, maar verdedigend staat hij toch zijn man.

Niet echt de ideale opvolger denk ik. Ik denk dat Real er goed aan doet als ze Otamendi halen indien Ramos vertrekt. Is een beetje dezelfde soort speler als Ramos. Snel, fel, scherp, kopsterk en agressief. Daarnaast ben ik ook erg gecharmeerd van Aymeric Laporte. Ik denk dat hij Pepe dan nog twee jaar voor zich moet dulden om klaar te zijn voor het grote werk. Zal een mooi koppel vormen met Varane.

25 juni 2015 om 04:05

Ik denk eerlijk gezegd dat Real er beter aan doet om een ervaren kracht te halen die toch nog 2 a 3 seizoenen mee kan op het hoogste niveau om samen te spelen met Varane. Pepe is nog een goede verdediger, maar niet het materiaal waar je in de toppers/CL-wedstrijden op kan rekenen. Heeft dit jaar vaak steken laten vallen in grote wedstrijden, zijn dagen zijn een beetje geteld. Ik zou het toch fijn vinden als hij wel gewoon bij Real blijft om als leider te fungeren als dat nodig is. Mocht Ramos echt vertrekken, is het wel hoog tijd om zijn contract te gaan verlengen aangezien die nog maar 1 jaar doorloopt en er geruchten waren over interesse vanuit Manchester. Misschien dat er ook nog een grotere rol zal zijn voor Nacho Fernandez Als ik iedereen moet geloven, is Benitez zeker een fan van veel roulatie, dus hij zal denk ik zeker aan meer minuten komen dit seizoen.

25 juni 2015 om 09:40

in RM Castilla zitten genoeg talentvolle ver. geef hen dan eerder de kans,om nobody koscielny te halen is niet het niv. waar RM naar streeft, jeugd is even talentvol. ben met je eens dan maar een ervaren verdediger die op hoogste niv. speelt

wtf is koscielny? niet het niv. wat RM streeft!. geef dan een RM talentvolle jeugd de kans even zo goed!

Haahhahahaha en zo gaat dat dus met Benitez. Doet hij bij alle clubs. Waardeloze spelers halen, ontslagen worden en een puinhoop achterlaten. RM haalt altijd het beste van het beste dan kom je niet met Koscielny.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren