Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Update: ‘Feyenoord en Vitesse zijn er nagenoeg uit over Vejinovic’

Laatste update:

Marko Vejinovic is het mondeling al eens met technisch directeur Martin van Geel van Feyenoord, maar een transfer is nog altijd niet rond. Vitesse vraagt de hoofdprijs voor de middenvelder, die daardoor nog altijd niet kan rekenen op een verhuizing naar Rotterdam.

/

Omdat Van Geel al een mondeling akkoord heeft bereikt met de 25-jarige Vejinovic, heeft Vitesse het idee dat Van Geel moreel verplicht is om de transfer af te ronden. Dat meldt het Algemeen Dagblad. Daarom is de club uit Gelderland niet van plan om water bij de wijn te doen: de vraagprijs is circa vijf miljoen euro.

Feyenoord is echter niet van plan om dat bedrag op tafel te leggen. Vejinovic heeft bij Vitesse nog een contract tot medio 2017. Een eventuele transfer staat los van de toekomst van Jordy Clasie, die in verband wordt gebracht met een vertrek bij Feyenoord.

Update 25 juni 22.52 uur - ‘Feyenoord en Vitesse zijn er nagenoeg uit over Vejinovic’
Marko Vejinovic van Vitesse had al een mondeling akkoord met Feyenoord en de clubs lijken er nu ook uit te komen. Vitesse vroeg door een ‘morele verplichting’ van Feyenoord richting Vejinovic circa vijf miljoen euro, maar volgens clubwachter Martijn Krabbendam van Voetbal International zijn beide partijen er nagenoeg uit. Mogelijk worden in het weekeinde al handtekeningen gezet. Vitesse wil de miljoenen van Vejinovic graag in het huidige boekjaar bijschrijven, omdat dat voor de Arnhemmers gunstig is met het oog op de regelgeving van de Financial Fair Play. De transfer moet dan voor 1 juli afgerond zijn.

Feyenoord moet vijf miljoen euro betalen voor Marko Vejinovic

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Nou gewoon doen! Heb je weer een top middenvelder bij!

24 juni 2015 om 17:54

Alleen moet je ervoor waken dat je er niet te veel hebt .Ik zou toch even wachten totdat Clasie weg is.

24 juni 2015 om 17:59

Deze man staat er wel meteen.

24 juni 2015 om 18:00

Anders speelt ie hem wel uit de basis.

24 juni 2015 om 18:50

Ricootje40
Ze kunnen ook samen op het middenveld spelen dan kan vejinovic rouleren met el-ahmadi

25 juni 2015 om 23:34

Precies! Wordt het niet ongezellig druk op centraal op het middenveld?!

26 juni 2015 om 00:43

Clasie uit de basis spelen en met een voorhoede met toornstra, kuyt en Boetius gaan spelen... Kan alleen bij Feyenoord. Mocht dit doorgaan, dan moet Feyenoord toch wel 1 middenvelder verkopen.

24 juni 2015 om 19:18

Feijenoord moet wel 5 miljoen hebben.
Of ze moeten het wel willen geven.

24 juni 2015 om 20:11

Wat was de morele verplichting van Vitesse dan bij de transfer van Leerdam?

24 juni 2015 om 22:37

Niets, aangezien die transfervrij was.

25 juni 2015 om 08:59

Niet, Feyenoord gooide de transfersom ineens omhoog want Vitesse betaald wel.. Gelukkig waren er een paar verstandige hier! En begreep Leerdam het ook..

Vitesse had wat mij betreft nog veel hoger moeten inzetten
Zoveel minder dan Clasie is hij niet.. 18 miljoen, en dan vinden dat Vitesse veel vraagt. Wie is realiteitszin kwijt?

25 juni 2015 om 15:19

Heb je een bron waarin de club meldt dat Feyenoord 18 miljoen vraagt voor Clasie.. Of komt dit uit je duim om kracht achter je verhaal te zetten?

25 juni 2015 om 23:21

Hahahahahaha!!!! Ik hoop dat dit sarcasme was? Ik heb namelijk niet een club als: Schalke of Lazio gehoord voor Vejinovic, wat wil je ervoor hebben dan als Clasie volgens de geruchten 18 miljoen moet kosten en Vejinovic net zo goed is, moet Feyenoord dan maar 14 miljoen neer leggen voor hem? Doe niet zo mal man Vejinovic heeft afgelopen seizoen pas echt gepresteerd bij Vitesse, begrijp me niet verkeerd Vejinovic lijkt een goede middenvelder maar ik denk dat je niet objectief bent.

25 juni 2015 om 23:32

Vitesse had hoger moeten inzetten op basis van wat? Het feit dat Vejinovic international is, een WK heeft meegemaakt waar hij goed speelde en de leider van zijn elftal is? Vejinovic zat de laatste wedstrijden op de bank. Het is een fantastische speler die in Nederland nog een stap omhoog kan maken en met de druk van 45.000 kritische supporters moet leren omgaan. Vitesse mag in hun handjes knijpen als ze er 5 miljoen uithalen. Dan heeft Feyenoord in mijn ogen zelfs een miljoen te veel betaald.

Dan mag Feyenoord lekker verder zoeken, 18 vragen voor Clasie, en 5 miljoen met nog 2 jarig contract te veel vinden voor 1 van de betere middenvelders van de eredivisie. Bilal wel 5 waard, en vejinovic niet. Die van geel moet dan lekker verder zoeken. Een club voot Marko komt er toch wel.

24 juni 2015 om 17:55

Bilal was 3.5

24 juni 2015 om 17:59

Dan nog, bilal 10 goede wedstrijden gespeeld, vejinovic laat het al iets langer zien. Daarnaast hoort Vejinovic bij de betere middenvelders in de eredivisie, Bilal bij lange na niet bij de betere rechtsbuitens

24 juni 2015 om 19:02

Vejinovic laat het al langer zien? Volgens mij stond hij de laatste wedstrijden niet bij Vitesse in de basis. Gepasseerd door Bosz ten faveure van Mceachran en Vako. €5 miljoen is veel te veel voor een matige middenvelder, die niet in de schaduw kan staan van Clasie, El Ahmadi, Toornstra en/of Immers. En dan heeft Feijenoord ook nog genoeg jongeren voor het middenveld. Als ik Feijenoord zou mogen adviseren (zoals Ling bij Ajax) zou ik zeggen: Niet doen.

24 juni 2015 om 19:17

Bilal was 1,5 miljoen, van Geel al meerdere malen aangegeven.

24 juni 2015 om 19:32

Haha jouw reactie is echt top. Iedereen weer dat hij een basisspeler was en belangrijk is geweest. Vako is geen concurrent, speelde altijd op het begin na, Leerdam was in eerste instantie basisspeler ten favoure van Vako. Je noemt Toornstra en Ahmadi beter, hah grappig. Aangezien hij in alle statistieken qua passing etc bovenaan de lijstjes stond. 11 doelpunten!!! Voor een meest verdedigende middenvelder, Feyenoord moet lekker verder kijken, clubs als Bremen en Hertha waren al eens geïnteresseerd, die komen wel weer en leggen 5 op tafel.

24 juni 2015 om 20:29

Nou ik vind Toornstra stukken beter dan Marko hoor, Marko moet nog maar eens bewijzen of hij een topclub aan kan.
El Ahmadi is voetballend niet beter maar in zijn slimheid etc wel kortom ook die is echt wel iets beter.
En daarbij denk ik niet dat Marko naar Bremen of Hertha wil wat degradatiekandidaten zijn.
4 mln lijkt mij toch wel genoeg

24 juni 2015 om 21:38

Bremen is op de laatste speeldag Europees voetbal misgelopen, maar dat terzijde. Met alle respect, maar Toornstra moest noodgedwongen rechtsbuiten spelen omdat Immers de voorkeur kreeg. Vejinovic is voetballend een van de betere middenvelder van nederland. Vitesse had niet voor niets het beste middenveld van nederland. Al zouden de Feyenoorders zeggen van niet. De Vitesse spelers zijn niks minder dan die van Feyenoord. Vejinovic zou een topaankoop van Feyenoord zijn, aangezien er niet genoeg voetbal in die ploeg zit. Clasie gaat weg, maar is dit jaar niet eens opgevallen. Daar durven ze 18 miljoen voor te vragen. Bij Feyenoord weten ze volgens mij nog niet dat ze subtop zijn. Qua club top, qua prestaties zijn ze al 20 jaar een subtopper.

24 juni 2015 om 21:56

sinds wanneer is feyenoord weer een topclub of teer je nog op vergane glorie laat feyenoord eerst maar eens 4 tot 5 jaar bij de eerste 3 eindigen dan heb je het over een topclub

24 juni 2015 om 22:06

Hahaha Vejinovic onder doen voor Immers, Toornstra en El ahmadi ....
Deze jongen is van hetzelfde niveau als Clasie .

25 juni 2015 om 12:25

Feyenoord is een topclub omdat het:
1. Een van de beste begrotingen heeft van NL ( 3e )
2. Vele toppers brengt ( Kijk nou naar hoeveel Feyenoorders in Oranje zaten met het WK 2014 )
3. Het op een na grootste stadion heeft
4. Een groot aantal supporters heeft
5. Omdat Feyenoord 3 jaar 2e werd ( 1x gedeeld 2e met PSV ) en nu een keer 4e is kan altijd gebeuren
6. Feyenoord het toch aardig goed heeft gedaan in Europa
7. Feyenoord qua prijzen al gewoon een topclub is
8. Qua naam in Europa als jij aan mensen zal vragen noem 2 clubs uit Nederland zullen ze Feyenoord en Ajax noemen omdat die de meeste Europese aanzien hebben door het aantal prijzen.

25 juni 2015 om 12:33

Heb Immers genoemd: Nee.
Ik heb Clasie, Toornstra en El Ahmadi genoemd.
Clasie vind ik beter, omdat hij
1. Al in Oranje gespeeld heeft ( Marko niet )
2. Jonger is en zich dus meer kan ontwikkelen
3. Hij het al jaren laat zien en ook laat blijken een goede leider te zijn.
Toornstra vind ik beter, omdat hij:
1. Zich toch aardig heeft laten zien ook op een onbekende positie voor hem.
2. Feyenoord er 10 mln voor betaalde en voor Marko betalen ze geen eens de helft.
El Ahmadi vind ik beter, omdat hij:
1. Zich in Engeland heeft bewezen toch met de beste spelers te duelleren.
2. Meer ervaring heeft dan Marko
3. Veel fysieker is dan Marko
4. Hij ook veel internationale wedstrijden heeft gespeeld.

25 juni 2015 om 15:25

Ik denk dat je et kan delen. Ik denk dat het middenveld van Feyenoord voor de winterstop wellicht het beste spel had, na de winterstop is dat in mijn ogen zeker vitesse geworden. Feyenoord is als club idd top, maar komen uit een ontzettend diepe dal en van de rand van de afgrond, het opbouwen heeft weer tijd nodig maar ik zie dat ze bij Feyenoord wel weer mondjesmaat terugkrabbelen naar de top 3. Ik ben benieuwd wat er overblijft van vitesse en welke ploeg er volgend jaar staat, het ziet er iig niet best uit voor ze

25 juni 2015 om 17:42

Feyenoord is 3 keer achter elkaar 2e of gedeeld 2e worden dus dat hebben ze al lang weer bewezen hatert.

25 juni 2015 om 22:41

Maar dat roepen jullie na vertrek van Bony al.
Wat moet er van Vitesse volgend seiz.worden.
Ze worden steeds beter,cijfers liegen niet.
Feyenoord Ajax en PSV hebben de Naam.
Maar op het veld tegen Vitesse,is daar totaal niet van te zien.
Nou zullen ze roepen Traore is er volgend seiz. Ook niet bij.
Geen Nood Djuduvic die amper een kans kreeg zal hoogwaarschijnlijk
De spits positie over nemen,en geloof me hij is niet zo technich begaaf als Traore
Maar veel vaste aan de bal en doelgerichter.
Nee is niet van Chelsea.

25 juni 2015 om 23:26

Alleen is het probleem bij Vitesse dat ze niet weten wie er nou overblijven het seizoen erop, kijk maar naar Traore die zit niet bij Vitesse aankomend seizoen en zo heb je nog meer die wel een basisplek hadden in Vitesse maar "alleen maar" gehuurd zijn, Vitesse speelt leuk voetbal hoor daar niet van maar ze kunnen het ene seizoen meedoen om plek 1,2 en 3 en het andere seizoen is t 6,7 en 8

25 juni 2015 om 23:55

Nee 3.5

26 juni 2015 om 23:18

Weinig. Het is wel een heel verlies voor Vitesse om deze belangrijke speler te moeten missen.

24 juni 2015 om 18:03

Ze hebben ondertussen ook al geleerd dat Bilal te duur was. Vejinovic moeten ze gewoon kunnen krijgen voor 4 max.

24 juni 2015 om 18:11

Bilal vergelijken met Vejinovic. Zegt al genoeg. Waar heb je her over, Vitesse heeft beter gedraaid dan Feyenoord, en was voetballend heer en meester iver Feyenoord. Mede door Vejinovic. (Gewoon een topaankoop, en dat was Bilal niet) door Vejinovic kan Feyenoord beter aan het voetballen komen.

24 juni 2015 om 18:35

"bilal vergelijken met Vejinovic. Zegt al genoeg. Waar heb je her over,"

Uhm jij bent degene die de vergelijking tussen die twee maakt? Ik ben het met je eens dat 5 miljoen een goede prijs is voor Vejinovic, maar Mobiku geeft alleen aan dat jouw vergelijking met Bilal spaak loopt omdat Bilal gewoon te duur was.

Sowieso is het vergelijken van transfers altijd het meest onzinnige dat je kan doen aangezien de omstandigheden altijd anders liggen.

Ontopic: beetje vreemd dat het niet van de transfer van Clasie zou afhangen, je kan moeilijk beide zowel Clasie, El Ahmadi als Vejinovic tegelijk opstellen. Dan moet er al 1 weg, wat ik denk niet dat 1 van die drie zin heeft in banken.

24 juni 2015 om 20:32

Tuurlijk Vitesse beter dan Feyenoord ben je op je hoofd gevallen of zo.
Feyenoord is 4e geworden Vitesse niet , Feyenoord is een veel betere club ook qua status en stadion steekt Feyenoord met kop en schouders boven Vitesse.

24 juni 2015 om 20:47

Zowel Feyenoord als Vitesse is subtop. Tuurlijk is Feyenoord qua historie en supporters groter en aantrekkelijker, echter qua voetbal doet Vejenovic eerder een stap terug dan omhoog.

24 juni 2015 om 21:41

Volgens mij gaat Vitesse Europa in, en Feyenoord niet. Heeft Vitesse 4 punten gepakt tegen Feyenoord, en is Feyenoord voor schut gezet ( 2 maanden geleden) in de eigen kuip. Ik zeg niet dat Vitesse beter is, maar dat is Feyenoord ook zeker niet. Gelijksaardig zou ik zeggen

24 juni 2015 om 23:51

@mobiku

Bilal was 1,5 miljoen met 0,5 bonus. Gerucht gaat dat er ook een doorverkoop clausule inzit. Kortom wat nou hoofdprijs? Hij was ook gehaald voor komend seizoen pas. Gezien zijn inzet en extra trainingen zie ik dat wel goed komen.

25 juni 2015 om 09:04

Vitesse heeft de eerste seizoenhelft wat pech gehad.. Maar heeft het hele jaar beter voetbal laten zien dan Feyenoord. Dat is ook beloond met Europees voetbal! Na PSV de meeste punten in de 2de seizoenshelft.. Heer en meester in de play offs. Met 2 vingers in de neus gewonnen in de Kuip..

Ps. Officieel is Vitesse 4de geworden, (heerenveen 5de) en Feyenoord 6de (zwolle 7de).. Vraag de eindstand vd eredivisie maar op bij de Uefa...

25 juni 2015 om 12:39

Beter voetbal phhh kunnen wij ook zeggen dat we van Ajax 2x hadden moeten winnen, omdat we 10x beter waren.
Daarbij heeft Feyenoord in het begin ook veel pech gehad en ging alles ook niet even gemakkelijk en op het einde hetzelfde verhaal.
Heer en Meester in de play-offs dat is makkelijker als je een goede vlo hebt dan een slechte waarin Feyenoord verkeerde.
Daarbij hebben wij meer punten behaald dan jullie dus is Feyenoord toch sterker en beter gebleken.

25 juni 2015 om 23:30

Objectiv? Je doet je naam geen eer aan , Vejinovic een stapje terug? Hij zal nu moeten ervaren wat het is om voor elke 2 weken een volle Kuip te spelen en dat er gewonnen MOET worden bij Vitesse is dat toch iets minder, als Vitesse een x 7e wordt is dat geen schande als Feyenoord daarentegen een x 7e eindigt wordt er meteen gesproken over een gevallen topclub of dat Feyenoord niet eens meer de top van Nederland is, dus ik denk dat Vejinovic zelf wel degelijk beseft dat dit een stap omhoog is, maargoed we praten nog wel aan het einde van het seizoen

28 juni 2015 om 12:42

Ik reageer op jouw vergelijking gozert. Jij haalt Bilal erbij en dan boos doen als ik daar op reageer....beetje vreemd.

28 juni 2015 om 12:45

thanx voor de info! Ik dacht dat ze 5 miljoen betaald hebben. 2 miljoen is een goede deal, denk dat Bilal aankomend seizoen zijn doorbraak mag beleven!

24 juni 2015 om 18:31

Bilal was zelfs ergens tussen de 2.5 en 3.5. Nergens is daar duidelijkheid over geschaft. Ik denk dat Feyenoord het meer teveel vind, vanwege het feit dat inderdaad Clasie nog niet verkocht is.

24 juni 2015 om 21:48

Is een typefout geen 18 maar 1,8 miljoen. Dat past beter bij deze speler.

25 juni 2015 om 23:31

Dan was Vejinovic zeker 5 ton waard ipv 5 miljoen?

De hoofdprijs? Ze hadden er zeker 8 miljoen voor moetten vragen man! Bedankt de wit !

24 juni 2015 om 18:28

Wat denk je van 2 m voor uth?

Zou me zeker niet in zo'n hoekje laten drijven door Vitesse, hou gewoon vast aan wat je wilt betalen ervoor. Zou wel goede vervanger zijn voor Clasie je kan daarnaast nog 1/2 directe versterkingen halen.

Kom nou zeg, een belachelijk hoge transfersom voor Clasie hanteren en dan terugschrikken voor 5M voor de eventuele komst van Vejinovic. Uitstekende middenvelder dus gauw handelen voor de concurrentie er mee aan de haal gaat.

25 juni 2015 om 01:25

Bij Feyenoord weten ze niet wat onderhandelen is.
Net zo als bij Vitesse.
Van Geel en de Witt,2 mafkezen.
1 vraag te veel voor een speler en nooit zou ontvangen voor Clasie.
2 Is nog erger,die Vejnovic en Propper voor een gezamenlijk bedrag van 10 milj. Te koop zijn.
Als je de berichten mag geloven.
5 milj. Voor Propper die ze contract tot July 2017 loopt,lachwekkend.
Min.8/9 milj. Mooie prijs.

Voet bij stuk houden, die jongen wil nu toch weg en dus zal Vitesse zelf uiteindelijk ook wel water bij de wijn doen want een ongelukkige speler wil geen enkele club in zijn selectie hebben.

3,5 miljoen zou een zeer mooi bedrag zijn of maximaal 4 maar 5 vind ik gezien de opties op het middenveld die er al zijn te veel geld.

Stel Clasie blijft en ook el Ahmadi en Vilhena vertrekken niet dan heb je in totaal 10 a 11 spelers voor 3 posities waar er dan nog een paar ook op de vleugels kunnen spelen maar dat is veel te veel dus zal er zeker vanuit worden gegaan dat een van die drie vertrekt.

Er zijn posities die meer nood aan versterking hebben.

24 juni 2015 om 18:10

Zeg je dat ook wanneer een club voor Clasie weigert 18 miljoen te betalen en voet bij stuk houd of ga je dan ook voor eigen parochie preken. En geloof me 5 miljoen voor Vejinovic is vele malen realistischer dan 18 miljoen voor Clasie.

24 juni 2015 om 18:23

Helemaal mee eens. Vejinovic is helemaal niet zoveel minder dan Clasie. Sterker nog: ik heb liever een Vejinovic in mijn team dan een Clasie. Vejinovic is mometeel al niets tot weinig minder dan Clasie, maar Vejinovic kan nog meer groeien en is bovendien ook veel meer allround dan Clasie. Clasie moet het vooral van zijn inzet hebben, terwijl Vejinovic ook over techniek beschikt, een goede trap (ook vrije trappen) én ook veel inzet heeft.

Dat Feyenoord Clasie dan 18 miljoen waard vind en Vejinovic nog niet eens 5 is natuurlijk lachwekkend.

24 juni 2015 om 18:30

Het vragen en het krijgen zijn twee verschillende zaken, je vraagt 18 maar zal het nooit krijgen, hij ligt nog 3 jaar vast en heeft zich op het hoogste podium bewezen, logisch dat men dan hoog in de boom gaat zitten.

Zeg je 10 dan krijg je 8, zeg je 18 dan is de kans groot dat je rond de 13 zal gaan krijgen en daarnaast staat Feyenoord gezien de huidige financiële staat gewoon sterker als een Vitesse dan kan je meer eisen.

24 juni 2015 om 18:32

Clasie moet het vooral van zijn inzet hebben Niet van zijn passing natuurlijk.

24 juni 2015 om 18:39

@superghost: laat het duidelijk zijn dat ik 5 miljoen wel reeel vind. Maar hoezo zou hij meer kunnen groeien nog dan Clasie? Clasie is 2 jaar jonger en heeft dit niveau al langer. Plus het zijn 2 verschillende spelers. Clasie een spel verdeler en verdedigend en deze jonge meer aanvallend.

Plus clasie speelt bij een ploeg die over het algemeen hoger speelt van Vitesse. Dus vragen ze meer voor hun spelers, op hoger niveau bewezen. Daarom krijgen PSV en Ajax ook weer meer dan een Feyenoord.

Maar die 5 miljoen lijkt me een normaal bedrag. Zal wel zo 4/4,5 worden.

24 juni 2015 om 19:52

@v-watcher Clasie heeft zich op het hoogste niveau bewezen ? Dat moet je me dan toch even uitleggen. Kom eens met 10 wedstrijden van Clasie op het hoogste niveau. En een paar wedstrijden in de groepswedstrijden van de Europa League zijn dus echt niet het hoogste niveau. Maar misschien doel je op die ene wedstrijd op het WK tegen een volledig uitgeblust Brazilië.

24 juni 2015 om 20:36

Europa League is in sommige gevallen toch een hoog niveau, zeker als je tegen Sevilla en Roma moest. Daarbij heeft hij ook al aardig vaak in Oranje gespeeld wat Marko dus niet heeft.

25 juni 2015 om 01:32

Vergist je niet,vitesse hebt geen schuld.
Elke jaar wordt tekorten gedekt.
Alleen ze moeten aan de FFP regels houden.
Dat houd in dat de uitgaven niet veel meer mag zijn dan de Inkomsten.
Zodat Vitesse aankomend Seiz.2 milj. Moet snoeien in salarissen.
Dat is al opgelost buiten verkoop van Vejnovic en Propper.
Dus Vitesse moet niks.

25 juni 2015 om 13:00

Geen schuld is onmogelijk kan ik je zeggen, want elke voetbalclub heeft schulden maar dat kan binnen beperkte maten dus ook Feyenoord en Vitesse hebben een schuld net zoals elke andere Eredivisie ploeg.
En ze moeten dus niks voor niks korten op de salarissen.
Vitesse is daarbij wel financieel te ongezond niet erg maar wel, want ze zitten in Categorie II en Feyenoord in categorie Iii.
Daarbij lijkt 4 mln genoeg als je bekijkt dat de vraagprijs 5 was, of te wel dat met Clasie die gaat ook echt geen 18 mln kosten dat is een vraagprijs en de echte prijs zit er altijd onder ik denk dat Clasie gezien de transfers die al zijn gedaan 13.5 miljoen zal opleveren wat een normale prijs is voor zijn kwaliteiten en prestaties.

26 juni 2015 om 11:23

@ vahtheo
Wat zei ik je...
Vitesse moet hem verkopen zoals ik al eerder aangaf en dat blijkt nu wel.
Vitesse houdt jullie gewoon voor de gek ze hebben een schuld en zitten daarom in Categorie 2 en moeten daarom ook mede Marko verkopen en door de FFP regels.

Vind 5 miljoen ook een reeel bedrag. Van Geel kreeg zelf 5,5 voor Fer met een eenjarig contract. Gewoon neerleggen die handel, Vermeer verkopen of Hahn verhuren, Van Anholt nog aantrekken en vilhena en boetius nog verlengen en Feyenoord is klaar voor volgend seizoen. (ervan uitgaande dat Clasie vertrekt en Mathijsen toch nog 1 jaar blijft)

24 juni 2015 om 18:01

Een linksback is geen overbodige luxe, Nelom kan gewoon echt niet. Weet niet of Woudenberg klaar is voor het niveau, anders even externe versterking regelen.

24 juni 2015 om 18:34

Totaal niet klaar voor volgend seizoen met deze gedachte. Juist Boetius en Vilhena moeten vertrekken, want ze gaan de zomer erop gratis de deur uitlopen. Vermeer en Hahn beide bij de selectie houden. 1 jaar 2 top-keepers is geen probleem.
Linksback moeten ze Aké halen, indien mogelijk. En hopelijk halen ze Finnbogason op in Spanje. Bilal en Finnbogason kennen elkaar al. Kuyt op rechts. Dan ben je ongeveer klaar.

24 juni 2015 om 19:02

Finbogasson zeg je wel een goeie, las laatst nog dat Sociedad hem voor ongeveer elk aannemelijk bod wilde slijten. Ake is toch een cv en cvm? Ik zie liever van Anholt, talentvolle back en ik zei ook dat ik hoopte dat Vilhena en Boetius deze zomer verlengen. Dan lopen ze natuurlijk niet de zomer erop gratis weg he. Boetius komt er echt wel, Vilhena heb ik niet zo een probleem mee als hij vertrekt, met El Ahmadi, Toornstra, Vejinovic en evt Immers hebben we genoeg opties op het middenveld.

Vind 3 mil. Meer dan genoeg voor een 2 jarig contract. Het is ook altijd maar afwachten of hij ook presteerd in de kuip.

24 juni 2015 om 18:00

Dan heb je geen goed inzicht in de markt. Vejinovic was één van de beste spelers op de NL velden afgelopen jaar. Tweejarig contract is normaal: niet kort en niet lang. Hij is 5 mil zeker wel waard.

24 juni 2015 om 18:02

Dan kan je elke prijs laag houden. 18 miljoen voor Clasie, en het is maar de vraag hoe die het doet in welk ander stadion in het buitenland. Meten met twee maten wat hier gebeurd natuurlijk.

24 juni 2015 om 19:49

Die 18 miljoen voor Clasie is nooit door Feyenoorder naar buiten gebracht dus hoezo meten met 2 maten?

Raar verhaal, omdat er een mondeling akkoord tussen Feyenoord en Vejinovic is bereikt denkt Vitesse er meer geld uit te kunnen slepen?

Als Vitesse hem niet wil verkopen moeten ze dat niet doen, als ze open staan voor een vertrek hoeven ze niet tevreden te zijn met een fooitje, maar om op deze manier het onderste uit de kan te proberen te slepen vind ik niet echt netjes.

24 juni 2015 om 18:26

Joh, die zin van de AD moet je denk ik met een flinke korrel zout nemen. Vergeet niet dat AD nogal op de hand van Feyenoord is, dus dit zou wel gewoon bedoeld zijn om Vitesse onder druk te zetten.

Ik denk dat Vitesse altijd al 5 miljoen in gedachte had en dat het er dus niets mee te maken heeft dat speler en club er al uit zijn.

25 juni 2015 om 17:44

Het AD op de hand van Feyenoord???????????
Op de hand van NAC bedoel je, en Feyenoord heeft niet voor niks een andere mediapartner gekozen met Metro. Omdat het AD een stookkrantje is geworden.

25 juni 2015 om 23:35

Laat AD nu net de eigenaar zijn van de metro ☺

26 juni 2015 om 17:05

Metro is van de telegraaf dus als je niks weet kan je beter je mond houden.

25 juni 2015 om 01:44

Dus Feyenoord gaat bevoorbeeld niet alles uit de kast halen.
Om Clasie zo duur te verkopen.
Komt nu een Club voor Clasie en 18 milj. Op tafel wil leggen.
Gebeurd niet hoor tussen haakjes.
Zal Van Geel dan alsnog niet proberen dan om 22 milj. Te vragen ?
Wat niet netjes,dat is precies dat je 18 milj vraagt voor Clasie.
Maar als club moet je alles uit de Kast halen,logichs lijkt me.
En op eerste gezicht nooit de eerste bedrag accepteren.
Kan als nog,als je het begrijpt wat ik bedoel.
Je weet nooit wat een gek voor geeft,toch,

Zeker een toevoeging voor Feyenoord, alleen zet ik nog steeds vraagtekens bij het feit dat ze wederom opzoek zijn naar een middenvelder, zeker wanneer dit los staat van het vertrek van Clasie.. Er zijn volgens mij andere plekken (met name in de aanval) die meer aandacht nodig hebben (ongeacht de komst van Kuyt).

24 juni 2015 om 18:03

Daar kunnen ze toch net zo goed mee bezig zijn? Lang niet alles komt in het nieuws, Ik las vanmiddag trouwens nog een bericht dat Feyenoord interesse in een Franse spits zou hebben.

24 juni 2015 om 18:14

Ja, dat zou kunnen. Hoe dan ook blijft het punt bestaan dat ze op het middenveld al 8 spelers tot hun beschikking hebben terwijl op andere posities het team dun bezaaid is. Daarmee zeggende had ik liever nieuws gezien over deze 'franse spits', dan wederom een toevoeging op een plek die niet perse nodig is. Dit staat los van het feit dat Vejinovic een uitstekende toevoeging zou zijn. Ik kan echter deze stap wel begrijpen als zou blijken dat bijv. het vertrek van Clasie in een vergevorderd stadium zou zijn.

24 juni 2015 om 20:37

Daar ben ik het wel mee eens. Het middenveld wordt wel erg druk op deze manier, gezien er ook nog eens een aantal jeugdspelers zijn bijgehaald maar een toevoeging zou het zeker zijn!

Van Geel wil weer eens ouderwets het onderste uit de kan halen. Hadden we sinds het kampioenschap maar een man als hem aan het roer. Uiteindelijk zal het wel uitkomen op 4/4,5 miljoen plus doorverkooppercentage of eventuele bonussen (zoals een vergoeding bij het halen van de voorronde Europa League of iets dergelijks). Dat ze 'verplicht' zijn de transfer af te ronden is natuurlijk stierenstront (die mag je naar het Engels vertalen), dan zou ik als Vitesse zijnde meteen 15 miljoen vragen.

Feyenoord is natuurlijk nergens toe verplicht dat zou een mooi verhaal worden. Dat zou betekenen dat Vitesse vragen kan wat ze willen. Feyenoord heeft waarschijnlijk een bedrag in het hoofd en al Vitesse meer wil, helaas pindakaas.

24 juni 2015 om 18:08

Feyenoord is Vitesse zeker niks verplicht, maar andersom ook niet. Vitesse hoeft de spelers die kwalitatief niks minder zijn dan de Feyenoord spelers niet coor een schijntje te laten gaan. Alsof Vitesse clasie voor 5 miljoen krijgt. Tuurlijk is clasie duurder, en is ook helemaal nirt erg, international en een paar minuten op het wk. Maar kwalitatief zit er geen verschil in. 5 miljoen is een schijntje voor een speler dat bij de betere spelers hoort. Gudelj bijna 3x zo duur, net als Sinkgraven. Dacht het niet he, zoek Feyenoord maar lekker verder. 2 jarig contract , heeft met zijn volle verstand getekend. Van mij mag hij gaan, maar Vitesse heeft gewoon gelijk wat betreft de vraagprijs.

24 juni 2015 om 18:15

Vitesse mag ook vragen wat ze willen en ik denk dat ze er ook wel uit komen op 4 en 4,5 miljoen euro.

24 juni 2015 om 18:13

Dat slaat inderdaad nergens op wat Vitesse nu loopt te roepen.
Het zal wel 4 of 4,5 miljoen worden en dat lijkt me ook een mooi bedrag voor hem.

24 juni 2015 om 18:29

Waar staat dat Vitesse iets loopt te roepen dan?

AD roept dat en heeft daarbij niemand geciteerd. Het is gewoon een uitspraak van AD (de Rotterdamse! krant), die wellicht vooral bedoeld is om Vitesse onder druk te zetten.

24 juni 2015 om 18:35

het lijkt er wel p dat ze iemand van Vitesse citeren al noemen ze geen naam.
En ze proberen met deze uitspraak meer Feyenoord onder druk te zetten dan Vitesse.
Het AD is meer een NAC krant en juist heel negatief over Feyenoord.

25 juni 2015 om 01:27

Hoe willen ze Feyenoord ermee onder druk zetten? Ze geven Feyenoord juist een reden om onder de transfer uit te komen ('vitesse wil niet meewerken en werkt zelfs tegen'.

25 juni 2015 om 17:40

nee ze proberen Feyenoord onder druk te zetten om de hoofdprijs te betalen.

fey kan zoveel willen,maar ze moeten gewoon betalen.
en van geel wist al van te voren hoeveel hij zou gaan kosten.
als je dan de speler z,n hoofd op hol brengt moet je ook een vent zijn en de vraagprijs betalen.
maar hij dacht zeker dat vitese nu zou toegeven omdat hij een deal heeft met marko.
bovendien als fey minder zou betalen, dan had psv meer moeten neerleggen voor propper,en
dat is niet meer mogelijk omdat die deal met psv allang rond is.

24 juni 2015 om 18:16

wat een onzin als Feyenoord het niet eens wordt met Vitesse dan gaat het gewoon niet door maar Feyenoord is niks verplicht.

25 juni 2015 om 01:54

Hoho stop vriend zelfde vehaal als Vejnovic.
Propper kan misschien lees goed Misschien rond zijn met Psv.
Maar ook hier citeer ik dat PSV denkt dat Propper te halen is voor 5 milj.
Omdat dat door de TG ondermeer naar buiten is gebracht.
Maar ben van overtuigd dat Propper niet voor 5 milj. De deur uit gaat.

25 juni 2015 om 14:04

De kranten zijn helemaal gek geworden. Telegraaf, AD. gaat nergens over. 3,5 miljoen voor een speler zoals deze. pröpper 5 miljoen de grote menigte neemt het over en denken echt dat hij voor dit bedrage weggaat. Veijlnovic 5-6 miljoen. Pröpper 7-9 miljoen.

25 juni 2015 om 22:14

Zo is het,ad en TG gaan al flink achteruit met abonees.
Nu weet ik waarom,mensen willen geen sprookjes verhalen

26 juni 2015 om 17:07

Volgens de telegraaf betaalt Feyenoord 3,5 miljoen in termijnen.
Als dat waar is heeft van Geel het fantastisch gedaan.

Veel te hoog bedrag! Vejinovic heeft 1 seizoen leuk gedraaid, dus 2,5/3 miljoen is echt de max.

24 juni 2015 om 18:16

ik vind hem wel iets meer dan 3 miljoen waard hoor.

24 juni 2015 om 21:38

Als hij niet heeft gepresteerd wat moet Feyenoord dan met hem.

Vitesse moet gewoon vast houden aan de vraag prijs 5 miljoen voor Vejinovic ! en dan gewoon 8 miljoen voor propper aan psv vragen. ze kunnen wel 8 mil voor de opvolger van Depay betalen .ik hoop dat mijn club nu is zijn spelers voor flink geld verkoopt. en niet voor een stokbrood als jaren terug. Hoop nog steeds dat Dick advocaat 10 mil voor Propper betaald en Dat vejinovic lekker naar Duitsland trekt a 6 miljoen aan Bremen.

Goeie actie van Vitesse. Hopelijk krijgen ze het gelijk aan hun kant en wordt Feyenoord verplicht om deze jongen voor die prijs over te nemen. Stel je meteen een voorbeeld, dat je als club toch echt wel eerst moet onderhandelen met de werkgever van een speler, voordat je hem het hoofd op hol brengt. Gebeurt tegenwoordig steeds vaker, dat een speler lekker gemaakt wordt en vervolgens de club die geld geinvesteerd heeft in betreffende speler met een troostprijs blijft zitten.

24 juni 2015 om 23:48

@steef71

Feyenoord heeft hiervoor toestemming gekregen. Feitelijk kun je dus stellen dat Vitesse van hem af wil.

Is slim onderhandelen van Vitesse. Feyenoord wilt 3 betalen, Vitesse wilt 5 hebben.. Zal uiteindelijk neerkomen op zo'n 4,2 miljoen? Alle partijen tevreden.

24 juni 2015 om 19:54

Ik hoop dat je gelijk krijgt bij de partijen te vrede, maar toch je zal zien ,
dat een ander er de mee van door gaat , ook als is het deels mondeling.

5 miljoen is een goed bedrag. Spelers gaan niet meer voor een schijntje bij Vitesse weg, maar daar moeten veel mensen nog altijd aan wennen. Ik had hem zelf nog een jaar gehouden want die vent wordt alleen maar beter. Hopenlijk worden de ffp regels versoepeld, dan kan hij alsnog eventueel blijven.

Prima opstelling, we zijn geen marktkraam. Ajax trucjes dit, eerst speler lekker maken en dan pas onderhandelen zodat de ontevreden speler uiteindelijk zijn transfer krijgt tegen een veel te mooie prijs voor Ajax, in dit geval dus Feyenoord. Lekker vasthouden en op 4,5 uitkomen, stelletje wousen daar in Rotterdam.

Zou mooi zijn als Feyenoord overschakelt naar andere spelers + ervoor zorgt dat Vilhena zijn contract gaat verlengen.

24 juni 2015 om 19:29

Wat heb jij met Vilhena toch? Hij moet eerst maar eens gaan voetballen wat hij ook niet deed toen hij wel speelde onder Rutten en laatste jaar van Koeman. Net als bij achahbar moet je een nieuw contract verdienen, anders kun je hem alsnog in de winter verkopen.

24 juni 2015 om 19:35

Laatste jaar onder Koeman speelde hij bij vlagen erg sterk. Onder Rutten kreeg hij geen vertrouwen en speelde hij te geforceerd.

24 juni 2015 om 21:43

Zeker overschakelen naar andere spelers. Misschien zitten er nog een paar in het bejaardenhuis mooie collega's voor Kuyt.

Van Geel is allergisch voor het woord ' verplicht' denk ik. En dat vind ik wel een mooie eigenschap. Maar nu moeten we even realistisch zijn. Deze jongen moet gewoon naar Feyenoord komen. Dus Van Geel staat wat zwakker aan de onderhandelingstafel. Hij lijkt het me wel waard.

Wel grappig dat alle Feyenoorders 5 miljoen veel vinden voor vejinovic en 18 miljoen voor clasie willen hebben. Zou zeggen dan niet en laat een buitenlandse club maar komen. Maar vitesse zal vitesse niet zijn als ze hem dadelijk alsnog voor 3 miljoen maar verkopen

25 juni 2015 om 13:10

18 miljoen zal ook nooit betaald worden voor Clasie maar een hoge vraagprijs vaststellen is een marketingtruc, want als je 13.5 miljoen zal vragen wat ik hem uiterst waard vind krijg je 9 miljoen of te wel zo probeer je een hoger bedrag te krijgen als dat je zijn waarde als vraagprijs vaststelt kortom Clasie zal wel voor 13.5 miljoen de deur uitgaan en Marko voor 4 wat een reëel bedrag is gezien zijn leeftijd ervaring en voetbalkwaliteiten.

Vejinovic is zeker 5 miljoen waard. Vitesse zou gek zijn om hem voor minder te verkopen.
Feijenoord wil 18 miljoen voor clasie en denkt voor een appel en een ei een speler te kopen die niet voor clasie onderdoet . Hoop eigenlijk dat hij lekker bij vitesse blijft

Hahahaha ze zijn echt raar bij Feyenoord.
Wel verwachten en vast houden aan een bizarre eis van 18 miljoen voor Clasie.
Maar als er een club is die wel een marktconform bedrag vraagt gaan zeiken dat het te hoog is.

24 juni 2015 om 20:45

Ja maar dat heeft te maken met de FFP waardoor Vitesse een soort van bekneld zit en moet verkopen.

25 juni 2015 om 09:11

Die ffp regels die wss er uitgaan bedoel je?

En al blijven ze, verkoop van Propper is dan voldoende.m We hoeven echt niet zo nodig als jullie denken...

25 juni 2015 om 13:12

Nou ik weet echt wel dat Vitesse moet mede door het bericht van de salarisverlaging en de indeling bij Categorie II wat betekent dat Vitesse nog gezonder moet worden en ook vanwege de FFP anders mogen ze namelijk nog niemand aantrekken.

26 juni 2015 om 11:25

@ Varnhem
Blijkbaar dus wel volgens de FFP regels en daarbij is 5 miljoen gewoon te veel.

Ik word een beetje gek van die van Geel. Hij loopt te kloten. Waarom kan Feyenoord nou geen spelers halen zoals Heerenveen die ze haalt. Komen ze met een Franse spits die 6 goals heeft gemaakt. En voor een topper als vejinovic geen 5 miljoen betalen ipv een hele soap er van maken. Straks koopt PSV of Ajax m ofzo. Dan ben je m weer kwijt....

Impasse,
Van Geel zal over de brug moeten komen met 5 miljoen.
Hij staat voor een voldongen feit.
Is overigens niet netjes gespeeld.

Vermeer van anholt v beek kongolo woudenberg.mid vejinovic el ahmahdi zijech.aanval bilal achabar kuijt.lijkt mij leuke opstelling.jammer dat feyenoord niet eerder was voor simon poulson.lijkt mij dat ie liever bij feyenoord speelt in bassis dan bij psv bank.vilhena jpb manu sleegers karsdorp heb je ook nog een goeie bank opzich

Ik zou hooguit 4 miljoen bieden gelijk al zo'n bedrag voor een speler is iets te veel van het goede. Dan had je net zo goed voor Guidetti 3 miljoen euro aan teken geld kunnen bieden.

5 miljoen mooi bedrag als je ziet dat Ajax 6 miljoen betaald voor sinkgraven. Maar heeft Feyenoord niet meer behoefte aan backs?

Ik vind Vejinovic zeker 5 miljoen waard. Hij voetballend echt geweldig, en heeft ook nog eens meer dynamiek dan bijvoorbeeld Clasie. Hij zou best wel eens de ontbrekende schakel kunnen zijn. Bij Feyenoord was dit seizoen het baltempo te laag, en er was geen beweging op het middenveld en in de aanval. Daardoor heeft de ploeg weinig kansen gecreëerd en dus ook weinig goals gemaakt. Met Vejinovic gaat Feyenoord meer kansen creëren en met Kuyt gaat er meer gescoord worden.

Weer een middenvelder die geen diepgang heeft. Met Vejinovic, Ahmadi en Clasie heb je toch drie controlerende middenvelder en dan heb je ook nog toornstra die eigenlijk op middenveld hoort. Had Chery/ziyech een betere toevoeging gevonden voor feyenoord.
Neemt trouwens niet weg dat Vejinovic een hele goede speler is.

24 juni 2015 om 22:10

Toornstra speelde rechtsbuiten omdat Rutten erg defensief was ingesteld.

Gewoon voet bij stuk houden. Het is graag of helemaal niet. Hij hoeft niet weg, dus als Feyenoord hem wil hebben is het een schappelijke prijs. De hoofdprijs ligt nog 3-4 miljoen hoger. Daarnaast is Vitesse niet van plan om zo maar te verkopen. De noodzaak is er niet en gezien de ontwikkelingen rond de FFP zal er helemaal geen haast meer zijn.

Goed Vitesse. Laat je niet afbluffen. Ze vragen voor Clasie de hoofdprijs wat hij niet waard is. En voor een speler die beter is willen ze niet over de brug komen

26 juni 2015 om 17:11

Vitesse heeft zich toch laten afbluffen want Feyenoord betaalt 3,5 miljoen volgens de telegraaf

Beter als Clasie en daar wilt Feyenoord 18 miljoen voor. 5 miljoen lijkt me niet zo veel dan.

Veijnovich beter als Clasie is natuurlijk overtrokken dat die wat minder speelde aan het eind van het seizoen dat zal ik niet ontkennen maar toen die in de eerste seizoenshelft in vorm was hoorde Xavi dit en Pirlo dat maar ja dat was natuurlijk ook overdreven. Iedereen bij Feyenoord zakte in door de gigantische domme keuzes die er destijds zijn gemaakt ik gun Clasie zeker zijn transfer maar ik denk dat als alles meezit dat ondanks een hoop vertrekkende spelers een een zeer sterk elftal volgend seizoen kan staan.

Graafland, Mulder, Boulahrouz, Clasie, Immers, Vilhena, Boetuis, Te Vrede, Kazim vertrekken hopelijk allemaal dan kan Feyenoord snel anticperen.

Voorlopig zijn Hahn, Sleegers al terug gekomen en is Kuyt al vastgelegd Veijnovich is zeker een sterke aankoop maar als ze ook nog bijvoorbeeld weten te stunten door Botteghin Anholt, en misschien nog Kadlec of Guidetti te halen dan kan het nog een heel spannend seizoen worden.

Enige jammere is dat diit alleen mogelijk is als iedereen dan ook van dat lijstje verkocht word en ik weet niet hoe betrouwbaar bepaalde geruchten zijn in ieder geval is dit een sterk volwassen elftal met zeker de mogelijkheid om te stunten ook mede dankzij het rustige programme van volgend jaar.

Vermeer
Anholt
van Beek
Botteghin
Nelom
Toornstra
Ahmadi
Veijnovich
Kuyt
Kadlec
Basacikoglu

Ik lig hier dubbel.. Werkelijk, kom niet meer bij...
Zelf 18 miljoen durven vragen voor Clasie maar 5 miljoen vpor Vejinovic belachelijk te vinden..

Wilt iemand mij ff overeind helpen ik lig inmiddels op de grond van het lachen..

25 juni 2015 om 10:20

Als clasie 18 miljoen waard is volgens feyenoord. .een kabouter die steeds door het ijs zakt als het erom gaat. .dan moet vitesse wel 20 miljoen vragen. .want hij is een stuk beter als die kabouter

25 juni 2015 om 11:32

Aah, Clasie 'kleineren', altijd goed. Lengte bepaald uiteindelijk natuurlijk de transferwaarde...

Feyenoord is gewoon een veel grotere club dan Vitesse met een betere (internationale) naam. Dan werkt ook mee met de transfer. Daarnaast is Clasie gewoon een hele goeie speler. Vooralsnog veel beter dan Vejinovic...

Daarnaast bestaat er niet iets als een morele plicht om een volledig transferbedrag te betalen. Als de clubs er niet uitkomen, dan komt hij toch niet? Kijken of Vitesse vrolijk wordt van een ongemotiveerde speler in de gelederen volgend jaar..

25 juni 2015 om 13:56

Hopen dat hij aan het buitenland verkocht word dan alsnog. 5 miljoen is al te weinig voor een speler met een contract van 2 jaar die samen met propper en vako het beste middenveld was van de eredivisie.

25 juni 2015 om 22:30

Dan zit die vrolijk op de bank aankomend seiz.
En zet hem 10 min voor tijd in,en maakt de winnende goal tegen Feyenoord
Nee natuurlijk is het niet bevorderd voor de teamgeest.
En een speler heb je ook niks aan als die ongemotiveerd is.
Maar helaas voor hem had hij niet moeten tekenen tot july 2017.
Maar het kan niet zo zijn dat een speler gaat bepalen wat Vitesse moet doen.
Natuurlijk is Feyenoord veel grotere club als Vitesse.
Ik vindt Feyenoord na Vitesse de mooiste club van Nederland.
En natuurlijk gun ik hem de overstap,maar niet voor die bedrag.
Dat is medeschuldig aan AD en Tg,die zulke bedragen naar buiten gooit.
Als men goed had geluisterd naar de Witt,is het geen noodzaak dat Propper en Vejnovic worden verkocht.

26 juni 2015 om 17:14

varnhem; Ik kom niet meer bij nu Feyenoord hem voor 3,5 miljoen heeft overgenomen.
I had zelf op 4 of 4,5 miljoen gerekend dus van Geel heeft weer een prima deal gemaakt.
Nu Clasie nog voor 18 miljoen verkopen.
Laat Southampton, AS Roma en Lazio Roma maar lekker tegen elkaar opbieden.

Reden van de vroege deal zou de financial fair play zijn. Zou een topversterking zijn voor Feyenoord. Samen met Toornstra en El Ahmadi of Vilhena op het middenveld. Strakke passer en een heerlijk schot.

Overigens zal dit wel betekenen dat Vitesse amper spelers zal kunnen halen. Ze staan er nog steeds zeer beroerd voor qua financiën. Misschien kunnen ze enkele spelers van Chelsea huren, loopt veel talent voor het middenveld rond. Met Leerdam etc gaan ze in ieder geval de oorlog niet winnen.

25 juni 2015 om 23:39

We hebben met Vako, Yeini, Osman,Lieftink,Leerdam,Nakambaal een hoop middenvelders. Drost zal wel rondkomen, dus een middenveld met Yeini-Drost-vako is gewoon weer goed.

Bron vi: oftewel dit hele verhaal kan ook grote onzin zijn, het is en blijft namelijk blaadjes verkopen wat ze moeten...

Ik vind persoonlijk dat Feyenoord zou moeten dealen en snel ook als ze slim zijn.. Genoten van vejinovic dit seizoen, helaas gaat ie naar mijn mening dus makkelijk en goedkoop weg, als de vi een keer de waarheid schrijft over het onderwerp vitesse...

25 juni 2015 om 23:25

Jammer maarja, aan de andere kant Mceachran speelde de de laatste 10 wedstrijd constant. Vejinovic viel rond de 60e minuut constant in. 5 Miljoen klinkt weinig, is ook geen reuze bedrag. Toch kunnen er gaten worden gedicht. Vitesse kan het beste goed zoeken voor transfervrije spelers of spelers met aflopende contracten of vertrekwensen.

Ook het middelmatige materiaal als Olynik ,dauda, mori, velthuizen, achenteh mag vertrekken. Meer ruimte in de begroting en wat jonge spelers halen lijkt mij handig. max 28 als ze echt dicht tegen basiskwaliteit zijn. Of lekker de jeugd de kans geven. Had gehoord over Osman, hij was beter dan zijn naaste jeugdspeler. Ben vergeten hoe hij heet.

25 juni 2015 om 23:37

Osman en Lieftink schuiven sowieso door, en werd vandaag bekend dat oude kotte,mercan,ten Teije, klein holte,Grotenbreg, en nog een paar jeugdspelers de kans gaan krijgen. Vooral oude kotte en klein holte zijn grote talenten binnen Vitesse. Drost zal wel als vervanger van Vejinovic komen en Yeini js al gehaald. Dat is een verdedigende middenvelder met meer dan 40 europese wedstrijden achter zijn naam. Komt helemaal goed met mijn cluppie

26 juni 2015 om 08:46

Zeker en 5 miljoen erbij. Een groot salaris op de begroting wegstrepen is ook lekker

26 juni 2015 om 17:14

Theo: Dat hebben we ok gedaan en voor een goede prijs.

Ok nu hebben we binnenkort zes (Vejinovic, Clasie, Vilhena, El Ahmadi, Immers en Toornstra) basiswaardige middenvelders waarvan er maar drie kunnen spelen. Daarnaast komen Schuurman en Nieuwkoop er aan en is Sleegers teruggekeerd. Dat is een driedubbele bezetting. Best veel.

25 juni 2015 om 23:24

Als Immers en Clasie vertrekken valt het wel mee. Daarnaast kan Toornstra op rechts en is het nog lang niet zeker dat Vilhena blijft. Pas na 31 augustus kan je oordelen over de samenstelling van de selectie.

25 juni 2015 om 23:41

Toornstra kan niet op rechts, dat heeft even gewerkt, nu weten tegenstanders dat ze er iemand op moeten zetten die allen maar mee hoeft te lopen.

26 juni 2015 om 06:35

Dat is waar maar is het ook niet zo dat we zowel kwalitatief als (erger nog) kwantitatief op allevier de posities achterin tekort komen. Dan is tussen de twee en drie miljoen euro (als de geruchten van gisteravond kloppen) uitgeven aan een 9e(!) middenvelder nou niet echt nodig.

26 juni 2015 om 08:37

maar Feyenoord denk nu juist wel vooruit, anders zegt iedereen straks weer dat ze niks doen (wie van het middenveld gaan er weg, vilhena? classie? immers?). daarbij zijn de Back posities niet goed (al doet karsdorp het wel goed en met een betere aanval nog beter denk ik), centraal is de basis goed alleen de vervanging niet super. ik denk als je het middenveld weer goed hebt en de aanval juist goed versterkt je veel verder komt dit jaar. probleem van afgelopen seizoen was volgens mij dat we te weinig scoorden.

Goed gehandeld door Onze TD. Niet zelden ben ik negatief geweest over zijn handelen. Als hij zijn werk dan wel eens goed uitvoert, verdient hij lof. Hulde.

Allemaal leuk en aardig, gewoon 5 miljoen betalen, prima bedrag voor Marko met nog een 2 jarig contract.

25 juni 2015 om 23:20

Ga je niet krijgen. Dat weet jij ook

25 juni 2015 om 23:32

Zal ergens in het midden liggen, denk zelf 4,5 miljoen. Of 4 miljoen met een doorverkooppercentage, bonussen etc. Vitesse laat hem niet zomaar gaan, aangezien ze maar 1 transfer (propper) nodig hadden. Nu lekker Drost halen, met een goede linksback (durmisi) en we kunnen langzaam aan weer bouwen aan een geoliede machine.

25 juni 2015 om 23:35

Dat gaan wel zien, het zal in ieder geval een stuk meer dan 3,5 miljoen zijn wat al een belachelijk laag bedrag is, zeker als je 14!!! miljoen voor Clasie vraagt.

25 juni 2015 om 23:43

Ik denk dat als ze hem voor 3.5 mlj verkopen ze juist sterker staan in de onderhandelingen bij pröpper. En daar is meer op te verdienen denk ik.

25 juni 2015 om 23:49

Bij Propper is er een clausule met PSV en Ajax. Wat die clausule is,weet eigenlijk niemand. Komt er een buitenlandse club, mag Vitesse vragen wat ze willen. Daarom hoop ik ook op Sunderland, aangezien Advocaat gek op Propper is.

Prima speler voor Feyenoord. Niet een jongen die het verschil maakt, maar wel een stabiele factor. Kunnen ze goed gebruiken.

25 juni 2015 om 23:41

Vermeer;Karsdorp,vBeek,Kongolo,Woudenberg; ElAhmadi,Toornstra, Vejinovic;Boetius,Kuyt,Bilal.Met een betere linksback en spits(Finbogasson veelvuldig genoemd)kunnen ze zomaar keurig 3e worden met hoop op plaats 2. Kampioen pas realiteit bij Nieuwe Kuip.

Opvallende transfer, van Vitesse naar Feyenoord is sportief toch wel een achteruitgang.

Feyenoord heeft in ieder geval wel wat scorend vermogen ingekocht.

25 juni 2015 om 23:42

Daar heb je absoluut gelijk in! Op basis van dit seizoen of de 107 seizoenen hiervoor?
Ga ff lekker ergens anders de troll uithangen.

25 juni 2015 om 23:43

"sportief een achteruitgang" ....... Wanneer is Vitesse voor het laatst boven Feyenoord geëindigd ?? juist ja.

25 juni 2015 om 23:46

Los van het feit dat Feyenoord veel groter is, staat er in de fifa reglementen dat vitesse dit jaar 4e is geworden, Heerneveen 5e, Feyenoord 6e en Zwolle 7e. Allemaal te danken aan die geweldige play-offs. Ook was het maar 1 punt verschil, laten se erop houden we redelijk aan elkaar gewaagd zijn de laatste jaren. De grootte van Feyenoord overtreffen wij nooit,dat weet iedereen. Feyenoord en Ajax zijn de grootste (zonder prestaties mee te nemen)

26 juni 2015 om 02:06

Het afgelopen seizoen nog. Laatste potje in de Kuip was ook wel duidelijk in het voordeel van Vitesse.

In Rotterdam is wel meer te doen in dan in Arnhem, dat dan weer wel.

26 juni 2015 om 06:36

Ja en in Arnhem was het een klein wonder dat het 0-0 bleef want toen was Feyenoord beter. Je lult gewoon uit je nek Arie.

26 juni 2015 om 10:04

afgelopen paar jaar met voor sprongen van 5-10 punten boven Jullie geeindigt.... Dit seizoen verpeste wij het in de laatste 5 wedstrijden want daarvoor was er een gat van 10 punten.... het is maar hoe je het bekijkt he .. objectief wil ik het niet noemen ... en werd de laatste ontmoeting niet erg beïnvloed door dhr Kuipers ??

26 juni 2015 om 14:39

Ja, jullie verpestten het in de laatste 5 wedstrijden. En Vitesse heeft het in het begin van het seizoen verpest, anders was het gewoon 2e of 3e geworden. Zo ken ik er ook nog wel een paar.

25 juni 2015 om 23:43

Haha dat ook weer niet, Feyenoord is natuurlijk groter en een mooie club. Echter laat Vitesse nu al 4 jaar zien een grote uitdager (wat betreft de onderlinge confrontaties ) te zijn voor Feyenoord, Ajax en PSV . Ze verliezen daar niet makkelijk meer van.

25 juni 2015 om 23:45

Feyenoord is in alles groter dan Vitesse. Southampton eindigde dit seizoen boven Liverpool maar is dan toch geen gelijkwaardige club?

26 juni 2015 om 02:10

Het gaat mij om het voetbal zelf. Vitesse heeft een beter elftal en was de afgelopen tijd een stuk beter dan Feyenoord. Traditie is leuk, maar daar koop je niks voor. Vejinovic kwam nog nauwelijks boven de grassprieten uit toen Feyenoord voor het laatst kampioen werd.

26 juni 2015 om 04:43

Ja mooi spel allemaal, traore mag volgend jaar gewoon in Engeland spelen, Labyad krijg maybe een kans in Portugal.. 2 basiskrachten gaan weg.

26 juni 2015 om 14:41

2 basiskrachten en er zullen er nog wel een paar gaan, denk ik. Maar het vertrek van Van Ginkel, Bony, etc. kon ook worden opgevangen. En er zit nu een trainer die voor continuïteit zorgt. Denk dat Vitesse er niet echt op achteruitgaat eigenlijk.

Zeker een goede aankoop. Toch een heel behoorlijk middenveld dat er nu staat.

Clasie / EL Ahmadi / Vejinovic / Toornstra / Vilhena / Immers / Schuurman / Nieuwkoop / Verdonk.

Als je Immers dan nog kan verkopen en een speler als Ziyech ophaalt dan hoort het middenveld in iedere geval weer bij de beteren van de eredivisie.

Clasie-Ziyech-Vejinovic
EL-Ahmadi-Toornstra-Vilhena
Verdonk-Schuurman-Nieuwkoop

Zou echt geweldig zijn!

Helaas is de kan groter dat Immers gewoon blijft en Clasie degene is die gaat vertrekken. Dan is er wel genoeg geld voor versterkingen maar van Geel kennende moeten wij het vervolgens weer doen met een Joey van de Berg als vervanger voor Clasie.

Ben een Feijenoorder ja, deze jongen is 3 klasse beter dan Clasie. Clasie is een lillieputtertje die alleen in de Eredivisie tot z'n recht komt. Heeft leuke paasjes en gif in zijn spel maar kan dat enkel hier, als ij de grens over gaat, zelfs naar een bananenrepubliek bakt ie er niks van. Wij moeten hem gewoon verkopen en niet te lang doorgaan want als zij realiseren hoe Clasie eenmaal is kunnen we hem nooit meer kwijt raken... snap overigens niet dat er uberhaupt fans van Clasie zijn, heeft een aardige paas hoor en doet het niet slecht maar ik las dat hij in verband werd gebracht met Porto? Sunderland? Hij moet zeker niet naar de Bpl, Bundesliga, Ligue 1, Serie A of Portugese competitie, daar komt hij nog niet eens op de bank te zitten, lekker op de tribune.

26 juni 2015 om 00:45

Lul niet. Geen enkele Feyenoorder zou zo over clasie praten.

26 juni 2015 om 02:02

Volkomen gelijk je eigen speler zo neerhalen.
NEP Supporter.

26 juni 2015 om 15:09

Nep? Ben gewoon een realist. Wij hebben genoeg middenvelders die het van Clasie over kunnen nemen en die het niet slechter doen. Ik zeg niet dat Clasie een slechte speler is voor Feyenoord, ik zeg dat Clasie niks te zoeken heeft in het buitenland. En als wij hiervan kunnen profitieren, en dat doen wij, dan moeten wij dat gewoon doen. Weg met Clasie en Veijvinovic of hoe die heet mag komen, is ook geen noodzaak want we hebben genoeg middenvelders.

26 juni 2015 om 02:12

Mja, ik denk dat Klaasje weinig uitdaging meer heeft bij Feyenoord. Laat hem maar lekker naar Italië gaan, komt ie best nog wel tot zijn recht denk ik. Zo slecht is 'ie ook weer niet.

Nog een Amsterdammer in Rotterdam

Wat is een clubwachter?

26 juni 2015 om 01:48

Dat is een journalist die zich puur op een club richt. in dit geval Feyenoord.

Laatste melding Vitesse inside,zondag gewoon Vejnovic op training Papendal.
Dus nog niks rond,maar waar rook is,is vuur.
Uiteraard zou het rond komen,daar ben ik van overtuigd.
Maar er wordt door vele Vitesse supporters kwalijk genomen.
Dat Vejnovic en Propper mochten praten met resp. Feyenoord en Psv.
Niks onderhandelen met de zgn. Top 3 hier.
Dat wordt een leuk Zondagje aankomend voor de Witt en Mo.

26 juni 2015 om 10:05

Het lijkt rond te zijn voor een bedrag van 2-3 mil

Ik vind tussen de 4 en 5 miljoen een prima bedrag voor een speler die je 2jaar geleden gratis uit Almelo weg haalt.

En 4 miljoen is voor Vitesse gewoon een hoop geld, laten we nou niet doen dat ons Vitesse nou kan concurreren met de top 3 en laten we dat voor de komende paar jaar nou ook niet willen, eerst maar eens in de zwarte cijfers komen!

Dat betekent dus dat clasie weg kan en gaat! 1 1 = 3

Getekend voor 4 jaar

26 juni 2015 om 17:17

voor 3,5 miljoen.

26 juni 2015 om 17:33

Er is maar 1 verliezer, DHR de Witt.
Dit gaat hem positie kosten.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren