Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Update: 'We laten ons niet opjagen en wachten op het juiste moment'

Laatste update:

Davy Pröpper wacht geduldig op transfernieuws bij PSV. De middenvelder van Vitesse is in beeld om de selectie van de landskampioen te komen versterken, maar zal alleen worden aangetrokken als Georginio Wijnaldum, Marcel Ritzmaier en/of Oscar Hiljemark vertrekken. Volgens het Eindhovens Dagblad heeft Pröpper inmiddels al een gesprek gehad met Phillip Cocu.

/

De coach wil Pröpper er graag bij hebben, maar heeft momenteel dus nog geen ruimte in zijn selectie. De middenvelder zit dus in de wachtkamer. "Wij denken dat Davy klaar is voor een volgende stap", zo laat zaakwaarnemer Louis Laris weten aan De Gelderlander. "Een transfer is de insteek, maar of dat lukt moet blijken. Ik ga verder niet speculeren, daar word ik op afgerekend."

Pröpper zou zo'n vijf miljoen euro moeten kosten. De 23-jarige middenvelder speelt al zijn hele loopbaan voor Vitesse en heeft 133 wedstrijden in de Eredivisie achter zijn naam staan. Hij beleefde afgelopen seizoen als het ware zijn tweede doorbraak in Arnhem en werd en passant geselecteerd voor Oranje. Guus Hiddink liet hem twee weken geleden debuteren tegen de Verenigde Staten (3-4 verlies).

Update 27 juni 12.35 uur - 'We laten ons niet opjagen en wachten op het juiste moment'
Het heeft er alle schijn van dat er in de komende dagen geen duidelijkheid zal ontstaan over de toekomst van Davy Pröpper. Volgens zaakwaarnemer Louis Laros is er weliswaar interesse in de middenvelder van Vitesse, maar de belangstelling is ‘nog niet heel concreet’. De overgang van Marko Vejinovic van Vitesse naar Feyenoord heeft geen enkele consequenties voor Pröpper. “We laten ons niet opjagen en wachten op het juiste moment. De zomer is nog erg lang”, zo benadrukt Laros in gesprek met de Gelderlander.

Davy Pröpper zou een aanwinst zijn voor PSV

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Blijft niks over bij Vitesse :-(

21 juni 2015 om 09:34

Is toch elk jaar

21 juni 2015 om 10:08

Vorig jaar minste wisseling in de selectie van de eredivisie. Niet zomaar iedereen napraten als je niet weet waar je het over hebt...

21 juni 2015 om 11:05

Als je selectie ook aardig uit huur spelers bestaat dan kan ik zijn reactie enigszins wel begrijpen.

21 juni 2015 om 11:47

4, waarvan 2 basisspelers. Hoeveel had PSV er?

21 juni 2015 om 12:12

3 waarvan 2 basis. In principe hetzelfde dus.

21 juni 2015 om 15:51

Precies, dat wil ik er ook mee zeggen. Vitesse is dus niet de enige , het is niks erg om te huren. Maar doen alsof het niet normaal is, dan bedoel ik niet jou, is een beetje laag.

21 juni 2015 om 16:41

En PSV koopt 2 van de 3 huurspelers tegenover vitesse. Dus Vitesse valt wel uit elkaar

21 juni 2015 om 22:32

In praktijk is dus 2 verkochte spelers hetzelfde, want er vallen dan net zo veel spelers af, dus dat excuus is inderdaad niet aan de orde. Wat Jordi zegt klopt, maar dat is alleen dit jaar het geval geweest en vaak lukt het niet om spelers te behouden. Huren is niets erg aan, je kunt risicoloos je spelers testen en ieder jaar dat een goede speler overkomt is een jaar mooi meegenomen als die speler ook een toegevoegde waarde heeft voor het team. Ik zie redelijk wat voordelen van huren!

21 juni 2015 om 10:52

Bij PSV gaan Rekik, Wijnaldum, en Depay sowieso. Dat zijn 3 Sterkhouders. Denk je nier dat PSV ook heel erg verzwakt wordt? Vooral met Depay raak je een hoop doelpunten en assist kwijt. De beste speler van de eredivisie, moet je het doen met Narsingh en de Jong. Niet echt speciaal vind ik.

21 juni 2015 om 11:56

ik denk dat we ff moeten wachten tot 31 augustus tot we zeggen wie er wel en niet verzwakt zijn. het is vrij logisch als psv een minder goed team heeft dan vorig jaar, maar misschien hebben we volgend jaar een echte linksbuiten die meer assist geeft dan depay waardoor de jong nog beter rendeert. We weten het niet en we kunnen er ook nog niets over zeggen.

27 juni 2015 om 12:48

Nou ja. Ik vind PSV erg goed bezig. Isimat is in mijn ogen beter dan Rekik. Lestienne als die zijn vorm vindt een geweldenaar, die Pereiro zou helemaal een stunt van jewelste zijn. Propper een directe aanwinst. Denk overigens dat die wordt gehaald wanneer Hiljemark verpatst is.

27 juni 2015 om 13:37

Als je Rekik een sterkhouder vindt bestaat heel het elftal uit sterkhouders. Hij is was niet belangrijker dan één enkele andere basisspeler. Guardado, de Jong en Willems zijn dan weer wel echte sterkhouders, en die blijven. Bij Vitesse gaat letterlijk iedereen weg.

Daarnaast zal PSV vroeg zijn zaakjes op orde hebben, en het opgebrachte geld voor een groot deel in nieuwe spelers steken.

27 juni 2015 om 15:52

Letterlijk ja? Alle 30 selectiespelers? Je bedoelt figuurlijk.

27 juni 2015 om 22:05

Dan bedoel ik de basisspelers. Arias, Zoet, Narsingh enz. zijn allemaal net zo belangrijk geweest. Hell, zefs Bruma.

27 juni 2015 om 22:11

OK las je post verkeert. Maar hier bedoel ik ook basisspelers mee. Behalve misschien Kevin Diks en en Room.

Toch wel slim als Van Geel snel handelt mbt Vejinovic, kan me voorstellen dat een transfer lastiger wordt als een van de twee al is vertrokken, de club moet zoiets ook aan zijn fans kunnen uitleggen (alhoewel, Vitesse...).

21 juni 2015 om 09:43

Ja niet dus. 😜
Zal wel opgevuld worden met huurlingen van Chelsea.

21 juni 2015 om 09:47

Ja, krijgen ze McEachran en nog iemand voor een jaartje.

21 juni 2015 om 10:12

We hebben ook Yeini al gekocht als vervanger

21 juni 2015 om 10:47

Vitesse wil de aankomende jaren meer eigen JEUGDSPELERS in zijn selectie hebben, daarom schuiven Lieftink en Osman door naar de selectie. Ze hebben Yeini gekocht, hebben Leerdam nog steeds, is Nakamba een groot talent en is de absolute smaakmaker van vorig seizoen er nog steeds VAKO. Als ze nog 1 speler kunnen halen, Drost bv , heb je gewoon een heel goed middenveld weer. Yeini-Drost-Vako. Is in Nederland nog steeds een heel goed middenveld.

21 juni 2015 om 11:36

Is het beleid in Arnhem niet dat ze geen spelers verkopen aan de concurrentie? Vejinovinc wordt aan Feyenoord gelinkt en Propper aan Pisjevee.

22 juni 2015 om 06:50

Dat was in de tijd van Jordania. Nu zitten er andere mensen die de dienst uitmaken

21 juni 2015 om 09:46

Tja dat is met huurspelers idd zo maarja als dan je contractspelers ook weggaan.
Je Kan niet elf huurspelers op stellen.

Voor een trainer is dit natuurlijk verre van ideaal.

21 juni 2015 om 11:08

Room, Diks, Kashia, Werff, achenteh, Yeini, Leerdam, Vako, Ibarra, Djurdjevic, Rachica. Dat is de basis die we nu kunnen opstellen zonder de spelers van Chelsea, en zonder de aankopen die er zeker gaan komen. Nog steeds een basis dat in het linkerrijtje eindigd, of denk je van niet?

21 juni 2015 om 11:16

Dat zal er om hangen, moet echt wel wat bij

21 juni 2015 om 11:52

Ja tuurlijk moet er wat bij, maar bij PSV is het op dit moment zoet, Arias, bruma, koch?, Willems, Guardado, hendrixx, maher, narsingh, de jong,locadia ( zonder Rekik, Wijnaldum, Depay is het ook matig) dit is geen team dat kampioen wordt denk ik.

21 juni 2015 om 12:09

Koch is nog tot de winter geblesseerd. Waarom reken je Wijnaldum wel als verkocht terwijl er alleen een bod is afgeslagen van een club waar hij zelf niet naartoe wil. En de nagenoeg zekere transfers van Isimat en Propper niet

Wat een suggestieve titel weer.. Laros zegt in het van De Gelderlander helemaal niets over een (mogelijke) transfer van Pröpper naar PSV. Hij zegt alleen dat Pröpper klaar is voor een stap hogerop. 'Een transfer is de insteek, maar of dat lukt moet nog blijken.'

21 juni 2015 om 09:55

Ja als propper dan plots naar een hele andere club vertrekt noemt de pers dat verassend terwijl eigenlijk blijkt dat ze geen flauw benul hebben over daadwerkelijke transfers.

Ik heb zo mijn twijfels of dat hij het niveau wel aankan..

21 juni 2015 om 20:20

Haha, hou op man. Propper hoort bij de top 3 middenvelders van de eredivisie.

Toch zonde dat die Ritzmaier daar geen faire kans kan krijgen. Was toch een meer dan uitstekende speler bij Cambuur, die dus blijkbaar niet de stappen heeft kunnen zetten die nodig zijn om bij Psv een kans te krijgen.

Pröpper is natuurlijk een geweldenaar, in mijn ogen vele male beter dan Wijnaldum. Psv zal er met Pröpper louter op vooruit gaan, maar men moet eerst Wijnaldum nog ergens zien te slijten.

21 juni 2015 om 10:10

Hoeveel interlands heeft Propper gespeeld dan. En hoeveel goals heeft hij gemaakt in de competitie.
Tuurlijk is Propper goed maar beter dan Wijnaldum niet. Wijnaldum is niet voor niks AD speler van het jaar geworden. Wijnaldum is fysiek ijzersterk en duikt altijd de ruimtes in. Ook is hij aanvoerder van de landskampioen waar hij steeds beter in word.

21 juni 2015 om 10:15

Ik vond de AD oliebol van het jaar ook niet de lekkerste

21 juni 2015 om 10:37

@patrickb

Wijnaldum is een jaar ouder en is in mijn ogen geen international, dus die interlands zeggen mij niet zoveel. Bovendien zijn het vrijwel allemaal nietszeggende interlands of interlands waar hij als invaller nog even mocht mee doen.

Pröpper heeft veel meer rust aan de bal dat behoeft geen verdere uitleg. Hij weet altijd wat hij moet doen en beschikt over een schitterende balcontrole en basistechniek. Wijnaldum daarentegen is nog altijd erg wild, een spring in het veld; duiken, rennen, vliegen, vallen opstaan en weer doorgaan. Ik word altijd erg nerveus als ik naar hem kijk, hij mist gewoon de rust die ik wel verwacht bij een speler op zijn positie spelend bij de kampioen van de Eredivisie.

Nee patrick, Pröpper bezit veel meer potentie daar hoef je geen specialist voor te zijn en ik durf te stellen dat hij momenteel ook al beter is dan de wilde Wijnaldum.

21 juni 2015 om 10:42

Ben het er zeker mee eens. Heeft Propper het ook niet laten zien in de onderlinge duels? Volgens mij speelde Wijndum 2x zeer zwak tegen Propper. Nou heeft hij het over scoren, wat een hele rare beredenering is. Als iemand meer scoort is hij beter???

21 juni 2015 om 11:24

Das jou mening, gini's grooste kracht is dat hij zich aanpast in de wens van de trainer en cijfert zichzelf weg om zijn taken goed uit te voeren. In het elftal van van gaal was hij de schakel.
Bij psv heeft hij zich ontwikkeld tot box tot box speler, nummer 10, en een waardige aanvoeder, met veel doelpunten en assist.

21 juni 2015 om 11:29

@kalou2005, Ritzmaier komt gewoon te kort en hij heeft genoeg kansen gekregen om zich te bewijzen en op een gegeven moment moet je gewoon doorselecteren. Ik denk dat AZ de perfecte club is voor Ritzmaier.

21 juni 2015 om 11:42

vressel4psv,

Wijnaldum is toch ook een prima speler voor het psv niveau? Ik zeg nergens dat dat niet zo is.
Alleen denk ik niet dat de grootste clubs voor hem in de rij staan, het is simpelweg geen international. Als je ziet wat er internationaal gezien op zijn positie speelt, dan is er nog zoveel beters te vinden! Onder andere om de redenen die ik hierboven al noem.

Verder bekijken we hier of psv iets aan Pröpper zou hebben en het antwoord lijkt me volmondig ja! Pröpper heeft simpelweg veel meer talent.

21 juni 2015 om 12:28

Ik ben het helemaal met je eens. Het treurige is dat Wijnaldum zelf blijft vinden dat hij het beste tot zijn recht komt op de 10 positie. Iedereen die een beetje objectief kijkt kan echter duidelijk zien dat hij daar nu net alle kwaliteiten voor mist. Ik zei het hier gisteren ook al; Wijnaldum is een prima speler maar vergeleken met Pröpper is het eigenlijk maar een beetje een draver.

21 juni 2015 om 10:27

Ritzmaier heeft zijn kansen wel gekregen in het 1e team,maar gewoon nul,nul laten zien.
Zelfs in het 2e team niks bijzonders gepresteerd ,waarschijnlijk zal psv te hoog gegrepen zijn.
Bij Cambuur is er minder druk ,minder concurrentie,en zal Marcel op dat niveau beter gedijen.

Dit is voor PSV de uitgelezen kan om goed zaken te doen. Wijnaldum voor een miljoen of vijftien verkopen, deze jongen voor een derde van die prijs halen, en er nog op vooruit gaan ook.

Vitesse wil toch een topclub worden? Eerst van Ginkel niet verkopen aan een Nederlandse club, maar wel Pröpper en Vejinovic? Raar beleid hebben ze daar. Mochten beide spelers gaan, dan zal ik als ik Vitesse was Ritzmaier ophalen in Eindhoven.

21 juni 2015 om 10:27

Goede ruil

PS het is Laros VZ!

21 juni 2015 om 10:34

Als je Vitesse een beetje volgt dan weet je hoe het komt dat er nu een ander beleid is. Jordania wilde met Vites om het kampioenschap spelen. In die tijd wilde Vitesse geen spelers aan concurrenten verkopen. Nu Jordania weg is is de doelstelling realistisch, structureel top 5. Daar kunnen wij prima mee leven.

21 juni 2015 om 10:38

Waarom nou weer zo'n reactie? Waarschijnlijk weet jij dondersgoed waarom Vitesse van Ginkel niet naar Ajax mocht en WOU. Ten eerste zat Jordania er toen nog, die met de transfer van Janssen naar vitesse aardig genaaid is door Overmars. Ten 2e zit Jordania er niet meer, en wordt er nu gewoon goed beleid gevoerd, ten 3e, als van ginkel echt naar Ajax had gewild, was hii echt wel naar Ajax gegaan. Hij heeft ze alleen 3x afgewezen. Je hebt het over een deal met Ritzmaier, maar die hoeven wij niet. We hebben met Nakamba, Lieftink, Osman, 3 linkermiddenvelders die gelijkwaardig zijn aan Ritzmaier. Als we moeten ruilen , dan liever locadia.

21 juni 2015 om 11:12

Wilde*

Wat als er nu een club uit Duitsland komt? Wacht hij dan nog op Psv? Ik denk namelijk dat het wel even zal duren voor Wijnaldum verkocht is.

Sinds wanneer wil Vitesse zaken doen met concurrentie?

21 juni 2015 om 11:06

Altijd al hoor, maar als Overmars je naait wat betreft Janssen, kun je erop wachten dat de onderhandelingen spaak lopen. Daarnaast, van Ginkel heeft Ajax 3x afgewezen, niet genoeg?? Als Ajax Achenteh wil hebben, kunnen ze hem gewoon kopen hoor 😊

21 juni 2015 om 11:55

arnhemmer, hoezo genaaid wat betreft Janssen? Hoezo 3x afgewezen? Hoezo zouden ze Achenteh dan wel mogen?

Arnhem - De transfer van Theo Janssen van Ajax naar Vitesse is nog niet afgerond. Beide clubs bereikten vrijdagmiddag aanvankelijk een akkoord over een afkoopsom van 600.000 euro.
Merab Jordania, de eigenaar van de club uit Arnhem, liet vrijdagavond echter plotseling weten dat hij slechts 500.000 euro voor de middenvelder wil betalen.

Dat vertelde Rob Jansen, de zaakwaarnemer van Theo Janssen, zondagavond in Studio Voetbal. ''ik kan alleen maar hopen dat Vitesse het bedrag alsnog wil betalen'', zei hij.

''ajax heeft vorig jaar zo'n drie miljoen euro voor Janssen betaald. Zij vragen in onze ogen een reële afkoopsom.

Als je hier op doelt, vertel dan maar wie wie naait.

Over van Ginkel heb ik zover alleen meegekregen dat hij de 1e keer helemaal niet naar ajax mocht en de 2e keer hij ajax wel had afgewezen. Wat zou de 3e keer moeten zijn?

21 juni 2015 om 15:56

Ik heb zelf van mensen binnen Vitesse , en ook van Janssen zelf vernomen dat er een mondelinge overeenkomst was, dat als Vitesse zou komen hij transfervrij mocht gaan. Ajax vroeg ineens een half miljoen. Van Ginkel wou naar Ajax tot Chelsea kwam. Hij koos dus voor Chelsea. Afgelopen seizoen (begin) koos hij Milan biveb Ajax en in de winterstop wou Ajax hem weer hebben,maar wou van ginkel niet meer naar de eredivisie. Dat is volgens mij 3x.

21 juni 2015 om 16:44

het enige wat ik daarover kan vinden is dat het ad dit gemeld had. overal wordt er echter op gereageerd dat dit onzin is. ik ken alle feiten erover niet, maar ik kan me niet voorstellen dat ajax, nadat ze janssen voor ruim 3 miljoen gekocht hadden bij twente, hem weer transfervrij aan zou bieden.

de waarheid ligt niet volledig op tafel, dus om nou bij elk bericht hier te melden hoe ajax/overmars vitesse 'genaaid' had is een beetje voorbarig.

27 juni 2015 om 16:20

Verhaal dat hier boven staat klopt... Janssen was klaar met Ajax, heeft zich nooit thuis gevoeld in Amsterdam (vraag hem na zijn Ajaxtijd en hij zal zeggen dat het goed voor zijn portemonnee is geweest maar dat het verder geen prettige tijd was)

Janssen wilde dus weg uit Amsterdam, Ajax had hem niet meer nodig en baalde van zijn salaris (veel te hoog voor een bankzitter) Janssen kreeg de ruimte om een andere club te zoeken en Ajax zou hem laten gaan. Janssen heeft zich toen zelf bij Vitesse gemeld aangegeven transfervrij te zijn en dat hij salaris wilde inleveren (waardoor hij binnen het salarispotje van Vitesse paste) Vitesse heeft zich toen gemeldt bij Ajax dat ineens toch geld voor Janssen ging vragen, 6 ton.. Uiteindelijk is het Janssen zelf geweest die het bedrag bijgelegd heeft om aan de uiteindelijke transfersom te voldoen ( ik geloof 4 ton)

Dit alles heeft een hoop irritatie opgeleverd bij Vitesse.. Vitesse was voor Janssen zelf kwam niet bezig met hem. Janssen paste ook totaal niet in transferbeleid van Vitesse (30+ en op de weg terug). Vitesse betaald daar normaliter geen geld voor spelers zonder restwaarden. Dat is nu wel geneurd omdat Ajax ineens de beloftens naar Janssen verbrak maar het wel de media in gooide waardoor Vitesse tegen de muur kwam te staan. Vitesse moest nu wel omdat de fans (wij) al helemaal door het dolle waren omdat een clubheld terug zou komen... Als Janssen toen niet gekomen was was hier dan had Vitesse gewoon het vertouwen van een hoop fans na de klote geholpen..

Slim gespeeld door Ajax, maar heeft er dus wel voor gezorgd dat Vitesse v Ginkel niet naar Ajax zou laten gaan.. Chelsea heeft uiteindelijk meer betaald dan Ajax (om die fabeltjes uit lucht te helpen maar gok dat ook als Ajax meer geboden dan nog was hij niet naar Amsterdam gegaan

Propper komt sowieso naar Psv, ook als Wijnaldum niet verkocht wordt. Alleen Ritzmaier en Hiljemark moet PSV nog kwijt, maar gezien ge gevraagde transferbedragen ( 1 resp. 2 miljoen) moet dat niet een al te groot probleem zijn.

21 juni 2015 om 12:43

Hiljemark zou ik niet erg slim vinden om te verkopen. Helemaal niet voor zo'n relatief laag bedrag. Het is toch wel een ideale vervanger en kan nog steeds groeien. Hij zou van mij alleen mogen vertrekken als Ritzmaier al is verkocht en ze daardoor Propper kunnen halen.

Wijnaldum moeten ze zien te behouden voor minimaal een seizoen. Helemaal met het oog op de CL. Ze hebben nu een selectie die waarschijnlijk de komende jaren niet snel sterker meer zal worden dat dit. Ze hebben het geluk dat er een gunstigere loting aan zit te komen. Ik zou de gok wagen om de poulefase te overleven en te investeren in komend seizoen.

Eerst maar eens zien of het allemaal wel doorgaat. Heel veel misschien overal. Als die weggaat dan kpmt..... ik denk dat Feyenoord Vejinovic niet eens kan kopen. Hebben ze helemaal geen geld voor. Clasie wil niemand hebben. Als die er moet staan zakt hij constant door het ijs. Zoals tijdens de 5 laatste wedstrijden van het seizoen. Psv zou Propper wel makkelijk kunnen kopen, zonder te vverkopen. daar zit nog wel wat geld

Vind hem persoonlijk beter dan Maher. Meer inzet en vechtersmentaliteit.

Feyenoord met hem halen in plaats van Vujinovic

Pröpper zou een probleem zijn voor PSV

Ik gun ze Pröpper als ze maar een goed bedrag betalen want hij is niet gratis. Zal wel 15 miljoen gaan kosten omdat hij van Chelsea 2 komt.

22 juni 2015 om 17:25

5 miljoen is natuurlijk een lachertje voor hem..eerder 7 a 8 miljoen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren