Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Update: ‘Heerenveen wil profiteren van lachwekkend bod FC Utrecht’

Laatste update:

De Graafschap promoveerde via de nacompetitie naar de Eredivisie en Caner Cavlan was goud waard voor de Doetinchemmers. De linksback speelde al een uitstekend regulier seizoen en ook in de nacompetitie was de 23-jarige Superboer een van de beste spelers. Een transfer naar FC Utrecht lonkt, maar vooralsnog is er geen overeenstemming.

/

Erik ten Hag, de nieuwe trainer van FC Utrecht, sprak al uitgebreid met de verdediger. Dat bericht het Algemeen Dagblad. FC Utrecht heeft interesse in Cavlan omdat Jeff Hardeveld lang uit de roulatie is met een zware blessure. FC Utrecht heeft echter nog geen overeenstemming weten te bereiken met De Graafschap.

Bestuurder Han Veldhorst van De Graafschap noemt het eerste bod van FC Utrecht, dat ergens tussen de 50.000 en 100.000 euro ligt, ‘een lachertje’. Dat doet hij in gesprek met Omroep Gelderland. “Eerst wordt hij op hol gebracht met een prachtig salaris en mooie verhalen, dan komen ze bij ons met een bod dat totaal niet serieus is. Zo hoort het niet en het is ook de verkeerde volgorde.”

Update 22 juni 13.10 uur ‘Heerenveen wil profiteren van lachwekkend bod FC Utrecht’
Caner Cavlan speelde een ijzersterk seizoen in het shirt van De Graafschap en de linksback wordt al weken in verband gebracht met een stap hogerop. AZ heeft interesse en FC Utrecht deed zelfs een bod van ergens tussen de 50.000 en 100.000 euro, maar dat bod werd door De Graafschap bestempeld als ‘een lachertje’ en ‘totaal niet serieus’. Volgens Voetbal International probeert sc Heerenveen ervan te profiteren: ook de Friezen gaan een serieuze poging doen om Cavlan aan te trekken.

Caner Cavlan zou een uitstekende speler zijn voor FC Utrecht

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Die zijn zeker 1 nulletje vergeten en om het bedrag vervolgens x2 te doen...

16 juni 2015 om 13:35

Ik denk het.

Niet goed dit van Utrecht. Zaken zijn zaken en een beetje hardheid kan geen kwaad maar het moet niet smerig worden. Wij zijn zelf nog kwaad over de manier van handelen rondom Vorm en lijken nu zelf ook niet erg netjes te werk te gaan, jammer!

16 juni 2015 om 17:47

onzin utrecht praat nooit met spelers zonder toestemming van de betreffende club .
en er is niemand die zegt dat ze het bod moeten accepteren bij de graafschap .
over het bod kan je over discuseren, maar als utrecht hem dat waard vind mogen ze dat toch bieden en als de graafschap het te weinig vind mogen ze het afwijzen

16 juni 2015 om 18:05

Eens, ze mogen bieden wat ze willen. Ik zeg alleen dat ik het niet netjes vind dat ze een speler eerst lekker maken en daarna pas met de club gaan praten (als dat is gebeurd).

16 juni 2015 om 13:35

Ze zjn zeker wat geld vergeten, maar zoveel als jij aangeeft natuurlijk niet. Als De Graafschap 750.000 kijgt lijkt me dat de hoofdprijs,

16 juni 2015 om 13:41

Ik vraag mij af hoeveel jij hem hebt zien spelen. In de huidige markt is hij zeker 1 miljoen waard.

16 juni 2015 om 13:44

Hoho Pparyszek, voor een verdediger van een promovendus wordt nooit meer dan 1 miljoen betaald. Ik denk ook dat 7 of 8 ton erg netjes zou zijn.

16 juni 2015 om 13:47

De huidige markt? Je begrijpt toch wel dat een transfer van de Graafschap naar Utrecht niet dezelfde markt betreft als waar de grote jongens in spelen. Een back van de graafschap naar Utrecht voor 1 miljoen zie ik never gebeuren.

Clavan zijn transferwaarde wordt geschat op 2 ton nu. Transfersom zal dus wel iets hoger liggen, maar niet zo hoog.

16 juni 2015 om 13:52

Dan krijg je de hele club erbij ja😂

16 juni 2015 om 13:55

Inderdaad 4 a 5 ton is het maximale !

16 juni 2015 om 13:55

Ga eerst naar hem kijken alvorens hem te bestempelen als "verdediger van promovendus".

16 juni 2015 om 14:08

Aanvallend kan die wel leuk mee, maar verdedigend is het niet echt veel hoor.

16 juni 2015 om 14:15

300.000. Maar welke club in Nederland kan 300.000 vrij maken voor een transfersom? Dat zijn er maar een paar. FCU is straat arm. Of de duikboot moet weer eens in zijn wallet duiken.

16 juni 2015 om 14:16

Heb hem best vaak zien spelen, aanvallend dik in orde. Maar verdedigend laat hij hier en daar nog wel wat steekjes vallen. Daarom schat ik hem max in voor € 750.000,-. Ik denk ook dat ik daar nog redelijk aan de hoge kant zit.

16 juni 2015 om 14:24

Pparyszek. De Graafschap is een promovendus en Cavlan is een verdediger. Je hoeft hem dus niet vaker te zien spelen om hem te bestempelen als "verdediger van een promovendus", dat is gewoon een feit.

16 juni 2015 om 15:07

Schat ik ook in 4-5 ton
Kojkend naar salaris en nog 2 jarig contract
Hij kan doorgroeien tot een goede speler

16 juni 2015 om 15:13

we hebben hem nog niet zien spelen tegen eredivisie spelers dus niemand weet hoe goed ie dan is en dan nog, een speler op dat niveau die bij zo'n club zit met daarbij behorend salaris zijn nog nooit boven een miljoen verkocht, en zeker niet voor een verdediger in de huidige markt waar gewonere clubs minder te besteden hebben en transferen

Strootman ging v Sparta naar Utrecht als begeerd toptalent voor 7,5 ton
Toornstra v Ado naar Utrecht voor 9 ton
Mertens van Agovv naar Utrecht voor ca 3 ton

16 juni 2015 om 15:16

2 jarig contract? hij heeft nog maar 1 jaar

dus 5 ton is zat

16 juni 2015 om 15:17

er zijn meer geldstromen, Haller is ook gehaald voor 9 ton

16 juni 2015 om 15:29

ADO moest destijds Toornstra verkopen om dat ze het restant van de schuld konden wegwerken, anders was Toornstra onhaalbaar voor Utrecht geweest. ADO heeft ook een doorverkoop clausule van 25 afgedongen bij eventuele verkoop.

16 juni 2015 om 17:43

Dat in Nederland bijna geen transfers meer (kunnen) worden gefinancierd wil niet zeggen dat hij dan minder waard is. De wereld is groter dan alleen Nederland. Ik denk dat hij niet in de Eredivisie te bewonderen zal zijn als er geen fatsoenlijk bod van een Nederlandse club komt.

Vergelijk hem als een mindere versie van Willems. Hij is aanvallend zeer sterk. Verdedigend is hij geen doorsnee verdediger, hij verdedigd op dezelfde manier als Willems, met veel snelheid en power.

16 juni 2015 om 17:50

fcu straatarm jij ben duidelijk niet op de hoogte utrecht is schuldenvrij en heeft alleen nog een begrotingstekort van 2c miljoen wat eerder nog 10 miljoen was.
ook heeft utrecht haller gekocht voor 8ton iets wat heel veel clubs niet kunnen omdat ze het met transfervrije spelers moeten doen ivm de financien

16 juni 2015 om 21:51

Wat jij zegt klinkt een stuk realistischer. In alle eerlijkheid, met 250/300.000 moet de Graafschap zeer tevreden zijn denk ik. Dat lijkt meer een nette vergoeding. 750/1.000.000 slaat werkelijk nergens op. Snap wel dat de mensen bij de Graafschap blij zijn en happy met de totaal onverwachte promotie, maar kom snel uit de roes en zet die roze bril af! Zou een stunt zijn als ze zich volgend seizoen handhaven, succes!

22 juni 2015 om 20:30

Luuk de jong was 8,5 ton dus 8 ton lijkt me een nette prijs

16 juni 2015 om 14:41

Hij heeft nog maar een contract voor 1 jaar he......

Ik heb bovendien de wedstrijden gezien in de nacompetitie, hij speelde zeker goed maar absoluut geen 1 miljoen

16 juni 2015 om 19:44

Alles hangt samen met het door de graagschap betaald salaris(investering) en de lengte van het contract bij de graafschap.

Iets met een dubbeltje op de eerste rang ... inderdaad niet serieus te nemen. Geen respect voor De Graafschap, maar ook niet voor Cavlan.

16 juni 2015 om 13:31

wel respect voor de speler want die is al een mooi contract aangeboden, wat kan hem die transfersom schelen?

16 juni 2015 om 14:22

Ze brengen zijn hoofd op hol waardoor hij zometeen weg wil of in ieder geval teleurgesteld is als hij niet naar Utrecht kan. En Utrecht weet dat dat gebeurd, dus het is ze weldegelijk aan te rekenen.

16 juni 2015 om 14:25

Als ze zo weinig voor je over hebben, willen ze je kennelijk niet echt serieus.

16 juni 2015 om 15:40

inzet van Utrrecht is om hem vast te leggen dus dan is er een blije speler straks als de clubs eruit zijn

16 juni 2015 om 16:58

Ja, dat is dus het probleem: dat gaat niet gebeuren met dit bod. En dan zadelt FC Utrecht De Graafschap wel op met een ontevreden speler, omdat hij bij FC Utrecht veel meer zou kunnen verdienen. Overigens hebben ze eerst met Cavlan gepraat , voordat ze met De Graafschap spraken. En dat is tegen de regels. En dan maar zeuren over de zaak-Vorm. Dan moet je zelf wel netjes handelen, anders heb je geen recht van spreken.

16 juni 2015 om 17:52

dus is dat erg slim van utrecht en niet zo zeuren dit gebeurd overal ook bij ons als bvb een ajax voor de deur staat

16 juni 2015 om 17:58

de vorm zaak draait heel erg anders over je vergelijking slaat nergens op.
utrecht meld zich altijd eerst bij de club voordat er met spelers gesproken word kijk maar naar het verleden .
het bod is laag maar utrecht mag gewoon bieden wat ze willen en veel meer gaat deze speler echt niet opbrengen
nu kan de graafschap drie dingen doen of hem aan een andere club verkopen of het bod accepteren of hem bij de graafschap houden zodat hij volgend seizoen transfervrij vertrekt

22 juni 2015 om 14:10

Vierklau

Utrecht heeft eerst een bod neergelegd bij de Graafschap en daarna pas met Cavlan gepraat.
Er is geen contract aangeboden, eerder een eerste gesprek over eventuele wederzijdse interesse. Pas bij een tweede gesprek wordt er een salaris aangeboden wat ook niet altijd direct geaccepteerd wordt.

Dus waar je vandaan haalt dat er iets tegen de regels is, ik heb geen idee.. Maar dan wil ik die regels wel eens lezen als je ze toch voorhanden hebt?

een verdediger van een net gepromoveerde 1e divisieclub is geen bedrag met 6 nullen waard, de waarheid zal ergens tussen de 5 ton en 8 ton hooguit liggen

16 juni 2015 om 13:36

De Graafschap vraagt ook niet een bedrag in de miljoenen, maar een bod van nog niet eens 6 cijfers is wel echt absurd laag! Rond de 8 ton is Cavlan zeker waard, niet 80.000......

Vind het ook sowieso belachelijk dat een club eerst een speler lekker loopt te maken met een goed contract, en dan zulke geintjes uithaalt. Echt verschrikkelijk...

16 juni 2015 om 15:14

8 ton is 800.000 geen 80.000 niemand noemt hier 80.000

16 juni 2015 om 15:31

Niet specifiek 80.000 nee maar in de de tekst staat 'eerste bod van FC Utrecht, dat ergens tussen de 50.000 en 100.000 euro ligt'.

16 juni 2015 om 15:40

ah ok

16 juni 2015 om 18:01

8ton? hahahaha daar hebben we haller voor gekocht en voor 5 ton haalde we vorig seizoen vier spelers dus 8ton voor een beperkte back is veel en veel te veel en er is geen club in nederland die dat gaat betalen

16 juni 2015 om 13:42

Ach, 1.500.000 euro is ook prima. Dan heb jij nog je "5 nullen".

16 juni 2015 om 13:55

Denk dat je wel erg hoog in de boom gaat zitten. Cavlan is een leuke back maar speelt wel bij de Graafschap en heeft dus alleen jupiler league ervaring. 4/5 ton lijkt me al een hele mooie prijs.

16 juni 2015 om 18:22

hahaha goeie, maar dan niet. max 2x zijn jaarsalaris dus met 100k zit utrecht alwel in de richting.

Zeer vreemde gang van zaken... Blijf dan nog maar een jaartje Superboer!

Vind het erg vreemd dat deze jongen al een mooi salaris is aangeboden en een gesprek heeft gehad terwijl ze nog geen eens een akkoord hebben met De Graafschap. Hopen dat hij zijn hoofd er wel een beetje bijhoudt.

Ik verwacht uiteindelijk wel dat er een akkoord komt maar dit bedrag is inderdaad om te lachen. Hij is zeker minimaal een half miljoen waard. Vooral als je kijkt naar de linksbacks die in de Eredivisie aanwezig zijn.

Lekker bij De Graafschap laten. Niet veel geld besteden aan deze linksback. Geef Klaiber maar de kans.

16 juni 2015 om 13:58

Klaiber is een middenvelder/aanvaller dus ik weet niet echt wat die ermee te maken heeft?

16 juni 2015 om 15:02

Sean Klaiber kan op meerdere posities uit de voeten waarvan Rechtsback er 1 is. Daar heeft hij ook vaak gespeeld bij de jeugd

16 juni 2015 om 15:02

Maar Linksback is inderdaad geen positie voor hem

16 juni 2015 om 15:15

utrecht zoekt een linksback en dus geen Klaiber

16 juni 2015 om 18:02

utrecht zoekt een lb en een rb

Ach bestuurders zou niet zo naar de media moeten reageren, maar dit intern verder spelen. Cavlan op de hoogte brengen van het bod van FCU en Utrecht als antwoord een envelop sturen met daarin een dubbeltje en als enige schrift het adres op de voorkant.

16 juni 2015 om 13:54

Laat ze dat dubbeltje dan inwisselen voor een kaartje op de eerste rij. Hebben ze wat ze willen.

Kijk, ik snap utrecht best dat ze een eerste lage bod doen, maar mocht deze bedragen waar zijn dan is het een lachertje eerste klas inderdaad. Totaal niet serieus te nemen. Juist om als de Graafschap kracht bij het niet serieus te nemen bod te doen, zal ik gewoon niet meer met Utrecht praten. Jij ons en Cavlan zo beledigen, wij niet met jou praten. Makkelijk zat.
Cavlan vertrekt uiteindelijk wel, maar niet naar Utrecht dus.

Goed om te lezen dat de onderhandelingen al zijn begonnen, zij het met een laag openingsbod.

16 juni 2015 om 17:55

Schandalig bod bedoel je zeker? Is meteen de toon gezet in de onderhandelingen....

Ach, een verdediger die uit de JL komt en nog een contract heeft voor een jaar. Vind ik 5 ton wel erg veel geld voor.
Niet netjes dat Utreg eerst de speler bespeeld en daarna met de club gaat praten. Maar ik vind dat ze niet meer dan 2 a 3 ton moeten betalen. Als de Graafschap niet hapt, dan loopt ie over een jaartje lekker transfervrij de deur uit

16 juni 2015 om 20:06

Er is nog een éénzijdige optie vanuit De Graafschap om dat contract met een jaar te verlengen. Ik vind zes à zeven ton een reëel bedrag, maar zou het ook niet erg vinden als hij nog een jaartje in Doetinchem blijft

Dat je het bod een lachertje vind kan ik me voorstellen, maar waarom doe je dan niet gewoon een tegenbod en laat je Utrecht weten wat je er daadwerkelijk voor wil hebben. Nu loopt die Han Veldhorst in de media te roepen dat het een lachertje is, maar het is Utrecht toch vrij om een bod te doen. als je het er niet mee eens bent geef dat dan duidelijk aan bij Utrecht ipv in de media.

16 juni 2015 om 14:00

ben het helemaal met je eens. Han Veldhorst weet niet hoe een onderhandeling werkt en maakt zich volkomen belachelijk. Die transfer gaat niet meer gebeuren want clubs willen in stilte een transfer doen niet met mensen die lekken of de media zoeken. Wat een amateur.

16 juni 2015 om 22:00

Ach, laten we vooral ook niet vergeten over dat artikel in de VI over de bestuurlijke chaos en interne machtstrijd bij De Graafschap. Het is echt een wonder dat ze zijn geproveerd en het bestuur loopt ermee te koop, terwijl eigenlijk alleen het technische hart op de bank hiervoor verantwoordelijk is. Het bestuur weet niet van beleid voeren, allemaal waan v/d dag. Vieze poliitieke spelletjes van eigen kant misschien? On topic: in alle redelijkheid, de beste Cavlan is toch niet meer waard dan €200/300.000?!

16 juni 2015 om 22:49

Dat is nog altijd meer dan het dubbele wat er geboden is.

16 juni 2015 om 23:20

klopt het is dan ook een openingsbod

Wat zou Cavlan moeten kosten dan? Ik denk 4/5 ton wel een mooi prijsje is voor Cavlan? Hij heeft verder nog geen ervaring in de Eredivisie. Bod dat Utrecht uitbrengt is gewoon lachwekkend en getuigd verder niet van respect naar de Graafschap toe. Misschien moet Utrecht maar in de topklasse gaan shoppen daar kan je namelijk wel met zulke bedragen aankomen.

16 juni 2015 om 22:01

In de topklasse hebben spelers betere contracten en verdienen ze meer geld. Dus, ehm.. Nee!

Zelf schreeuwen ze moord en brand als ze zitten te slapen bij de transfer van Vorm van Swansea naar de Spurs. Maar nu brengen ze een speler het hoofd op hol en willen ze de werkgever van de speler afschepen met een fooi. Nee, dat ik beschaafd zaken doen zeker? Die hebben toch wel een heel pak boter op hun hoofd.

Vind bod ook te laag denk gezien hij nog 1 jaar vast ligt een bedrag tussen de 2 en 3 ton genoeg. Maar wat ik nog erger vind is dat een bestuurder dit zo in de media gooit dat vind ik nog erger dan het bod. Zeg gewoon nee en geeft gelijk aan wat je wel wil hebben als bestuurder .

Achenteh verkopen en dan Cavlan terughalen, lijkt me een goed plan.

als ik de graafschap was diende ik eerst een klacht in tegen Utrecht . het mag niet wat Utrecht gedaan heeft , en dadelijk begint de speler een beetje te dreigen en moet de graafschap alsnog overstag gaan omdat ze anders met een ontevreden speler blijven zitten .

16 juni 2015 om 17:01

Wat mag er niet dan? Volgens mij doen veel clubs dat soort dingen hoor. Kan me nog gevalletjes herinneren van bijvoorbeeld Willem Janssen naar Twente. Ajax met Duarte was ook zo'n gevalletje. En zo zullen er vast nog wel meer zijn. Het is niet netjes, maar netjes in de voetballerij is een woord dat daar niet thuishoort.

16 juni 2015 om 17:09

je moet niet recht praten wat krom is . Utrecht had geen toestemming van de graafschap om te praten met die speler over contract voorwaarden . ook volgens de knvb mag je geen speler benaderen die nog een contract heft langer dan een half jaar . dat is gewoon niet toegestaan .

16 juni 2015 om 17:46

Maar het gebeurt aan de lopende band en ik heb nog nooit meegemaakt dat de Knvb daar actie tegen ondernam, dus dan ligt het bij de Knvb, want als die daar strenger op toe zouden zien zou het niet gebeueren. Twente had al een contract met Jansen destijds voordat de wintertransferperiode in ging, waardoor Roda niks meer kon vangen voor deze speler., Ajax benaderde Duarte tijdens de zomerse periode terwijl hij nog een contract had van een jaar. Nu doet Utrecht het en is Leiden in last, maar als het om Ajax en Twente gaat, wordt hier alleen maar geroepen dat dat slim handelen is.

22 juni 2015 om 19:07

en wie zegt dat utrecht dat gedaan heeft dan?
utrecht meld zich altijd netjes eerst bij de club en de graafschap wist al een tijdje dat er interesse was van utrecht

Het zou sowieso verboden moeten worden om met een speler te praten die nog onder conract staat het volgende seizoen! Eerst met de club om de tafel daarna met de speler. Niet eerst de speler gek maken en hem dan de onderhandelingen laten voeren met zn werkgever. Dit doen meer clubs.

Belachelijk van De Graafschap om te lekken. Laten ze gewoon zeggen wat ze moeten hebben. Dan kan daar of mee accoord worden gegaan of er kan een tegenbod worden gedaan. Nu hadden ze misschien wel gehoopt een gigabod te krijgen.zeg dan dat je bijv 8 ton wilt hebben. Nu zeggen ze: wat heb je voor hem over? Ja, dan krijg je deze situatie en dan moet je dat niet op Utrecht verhalen. Erg goedkoop.

16 juni 2015 om 17:00

Dit is geen lekken, dit is openbaar onvrede uiten over de gang van zaken. Cavlan zit inmiddels met zijn hoofd bij een transfer omdat hij waarschijnlijk al een mooi voorstel heeft gehad, terwijl de Graafschap enkel een onrealistisch laag bod heeft binnen gekregen. Wat moet de Graafschap dan doen?

Het bod accepteren schiet de club niks mee op, maar met weigeren krijg je een boze speler in je selectie die liever weg wil.

Maar betreft de vraagprijs; minstens 500 000 euro vragen, in onderhandeling uitkomen op 400 000. Dan zeg ik doen Graafschap.

16 juni 2015 om 17:12

het is belachelijk van Utrecht om op zo'n achterbakse manier een speler het hoofd op hol te brengen en de graafschap dadelijk voor een voldongen feit te plaatsen en weer met een aalmoes het bos in gestuurd wordt . het is prima dat de graafschap eens laat zien hoe Utrecht zijn zaken probeert te regelen , natuurlijk moet dat openbaar .

Ik ken de speler niet, maar het lijkt me, dat Utrecht niet meer dan 150.000 Euro gaat betalen, heel misschien 175.000 Euro.
We praten over een speler van de 1e divisie, eredivisie moet hij nog gaan spelen.
Hij heeft een 1 jarig contract lees ik, doorverkoop percentage van 10-20 en je bent goed bezig als De Graafschap zijnde.

250.000 Euro + Diemers. Zijn beide partijen tevreden.

Luuk de jong ging in 2009 voor 8 ton naar Twente dus deze prijs lijkt me prima.

Ik zie dat veel mensen in de veronderstelling zijn van 1-jarig contract maar de graafschap heeft eenzijdige optie voor nog een jaar. Als ik cavlan was zou ik wachten op een betere optie (heereveen of groningen ofzo). Verder is hij minimaal 500.000 waard!

Ik adviseer Utrecht 100.000 duizend te bieden en 50/% doorverkooppercentage als hij van Utrecht naar een andere club verkast :-)

16 juni 2015 om 19:51

@soeplepel ik adviseer de graafschap dan nog maar een keertje hard te lachen! We zullen zien wat het wordt!

Hij is eigenlijk ook geen linksachter maar een linksmid

Genoeg clubs die deze jongen graag willen hebben, mag weg voor het juiste bedrag maar zal echt niet als een koopje de deur uit gaan... 4 tot 5 ton lijkt me realistisch of minder een speler (evt op leen of huur basis)

Itrecht zou stam en clavan willlen hebben als dat lukt gaat utrecht voor de 4 e of 5 e plaats 100 % , Vitesse en Twente vallen weg en bij heereveen weet je ook niet wie er blijft


Haller. Boymans

Petterson. Duplan

Ayoub. Jansen


Letcher
Clavan. Leeuwin. Stam

De ruiter

22 juni 2015 om 13:17

Zoveel gaan er bij ons niet weg hoor. Uth en Nordfeldt zijn zeker, misschien nog een van den Berg maar dat is het dan ook wel.
Heb overigens liever deze Cavlan dan Bijker die al lang aan ons wordt gelinkt.

22 juni 2015 om 13:41

Heb je Cavlan wel eens zien verdedigen? Kan ie namelijk niet, wel aanvallen. Bijker is een middelmatige voetballer, niveau Scc. Heerenveen en SCC komen steeds dichter bij elkaar qua niveau blijkbaar!

22 juni 2015 om 13:46

Eerlijk is eerlijk, ik heb Cavlan niet veel zien spelen. Bijker ben ik echter niet zo van gecharmeerd, ga er dan maar vanuit dat deze jongen een betere keuze is ;-)

Heerenveen en Cambuur steeds dichter bij elkaar? Tja, Cambuur doet het erg goed de laatste paar jaar maar hebben geen geld. Ze zullen dus ieder jaar met wat gokjes de boel bij elkaar moeten schrapen en het is dus ieder jaar afwachten of ze het zo goed blijven doen. Wij zijn wat dat betreft nog steeds veel groter en stabieler en gaan komend seizoen "gewoon" weer top 6/7 spelen.

22 juni 2015 om 13:59

Heb jij Cavlan wel eens zien verdedigen? Is ie namelijk nauwelijks aan toegekomen in de Jup. Niet dat hij nu verdedigend zo enorm sterk is, maar hij is nog niet serieus op de proef gesteld. Daarbij is hij pas 1 jaar verdediger dus zou er nog wel wat meer in moeten zitten.

22 juni 2015 om 14:11

Zo is het precies. Maar om op het niveau Az/heerenveen te acteren moet je wel wat verdedigende vaardigheden hebben. Dat heeft hij (nog) niet laten zien, dus een (te) groot risico voor AZ, blijkbaar heeft Heerenveen meer vertrouwen. Wel een type Poulsen trouwens, was ook aanvallende middenvelder eerst. Dus misschien wordt het wel wat.

22 juni 2015 om 14:18

El Makrini daarentegen is wel geschikt voor de Nederlandse subtop als verdedigende middenvelder. Gaat die nog naar Dkv?

22 juni 2015 om 14:53

Nee, niet dat ik weet. Denk dat Makrini naar het buitenland gaat.

22 juni 2015 om 19:09

utrecht gaat al zouden ze deze spelers halen ook echt niet voor plek 5 spelen hoor eerder 6 tm 12

is deze speler te licht voor AZ bevonden?

22 juni 2015 om 13:37

Jvdb heeft hem gezien tegen Volendam. Misschien door de zenuwen, maar speelde als een krant. Geen interesse meer. AZ heeft Haps, Gorter en eventueel Jop vd Linden met zijn linkerpoot. Misschien is AZ nog bezig om een vervanger voor Poulsen, maar denk het niet.

22 juni 2015 om 18:23

jvdb was zeker niet bij de play-offs van vd linden blijkbaar

22 juni 2015 om 21:11

Laat me niet lachen, Jop van der Linden, die kan helemaal niet verdedigen. Eigenlijk moet je hem alleen inzetten als je een vrije schop mag nemen. Daarna weer gauw op de bank zetten. Ik weet niet waar ze bij AZ mee bezig zijn.

22 juni 2015 om 22:05

Die kent Jvdb weer van zijn tijd bij Agovv. Gevalletje Victor Elm en Gjv. Trainers die ooit een klik hadden met een speler. Levensgevaarlijk. Denk ook dat Jop weinig aan spelen toe komt.

22 juni 2015 om 22:05

Die kent Jvdb weer van zijn tijd bij Agovv. Gevalletje Victor Elm en Gjv. Trainers die ooit een klik hadden met een speler. Levensgevaarlijk. Denk ook dat Jop weinig aan spelen toe komt.

24 juni 2015 om 11:18

Gorter is al geruime tijd weg en met Haps alleen red je het niet hij is te aanvallend ingesteld! dus je hebt ook nog een iets meer verdedigende linksback nodig!

Cavlan is helemaal niet nodig in Utrecht. Gewoon met eigen jeugd doen en na de winterstop is Hardeveld weer terug.

Mayyyyy hveen. Eerst Bijker halen voor LB en nu deze man. Goed bezig Vonkie

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren