Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Ploeggenoot Vlaar en Bacuna ligt laveloos op straat; Villa kondigt gesprek aan

Laatste update:

Jack Grealish wordt op het matje geroepen bij de clubleiding van Aston Villa. De ploeggenoot van Leandro Bacuna en Ron Vlaar geniet van zijn vakantie op Tenerife, maar heeft tijdens een stapavondje iets te diep in het glaasje gekeken. Grealish werd gefotografeerd terwijl hij laveloos op de straat lag en die foto's zijn op social media terechtgekomen.

/

Villa maakt in een statement op de website van de club bekend dat het de foto's heeft gezien. "We zullen een gesprek voeren met de speler, maar mogelijke acties zullen intern opgelost worden", meldt de verliezend FA Cup-finalist. Villa zal verder geen mededelingen meer doen.

De negentienjarige Grealish werd geboren in Birmingham en opgeleid bij Villa, dat de middenvelder in het seizoen 2013/14 nog verhuurde aan Notts County. Vorig jaar keerde hij terug naar Villa en in het afgelopen seizoen kwam de jongeling tot zeventien competitiewedstrijden in het eerste elftal, waarvan zeven als basisspeler. Hij scoorde nog niet in de Premier League.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Tja. Hij is negentien en hij is op vakantie. Dat kun je hem niet kwalijk nemen. Het seizoen is afgelopen. Zodra de voorbereiding begint moet je weer in het gareel.

15 juni 2015 om 13:18

Exact, Elle gezonde jongen heeft dit, min of meer, wel eens meegemaakt op vakantie.

15 juni 2015 om 13:20

precies,

15 juni 2015 om 13:22

het lijkt me dan ook gwn een politiek correct antwoord van de club, in werkelijkheid word ie vast gewoon uitgelachen, en krijgt hij schouderklopjes dat hij zich als en echte engelsman gedraagt in spanje, wamt zuipen doen ze allemaal als een malle zodra ze dat eiland af zijn.

15 juni 2015 om 13:28

Hoezo elke gezonde jongen? Ik heb nog nooit zo op straat gelegen. Maar ik drink dan ook niet. Mensen die drugs/drank nodig hebben om plezier te hebben moeten eens gaan na denken over hun leven. Net zoals deze jongen heeft potentie om een goeie voetballer te worden. Wie weet krijgt die wel een alcohol vergiftiging. Dan kan je tegen veel dingen vaarwel zeggen.

15 juni 2015 om 13:35

Zeik niet zo man, met je flauwekul argument. Waarom zou deze jongen niet een keer ladderzat zijn? Omdat jij plezier kan maken zonder drank? Laat toch gaan, als hij in Augustus er maar weer staat in Birmingham is er niks aan de hand.

15 juni 2015 om 13:37

ronaldho stel je niet zo aan moraalridder, dat ventje is 19 en zuipt zn eigen klem in spanje.. waarschijnlijk ging jij op je 19e fjorden bekijken in noorwegen ofzo?

15 juni 2015 om 13:38

@ Ronal-DOH

Lijkt me niet de plek om mensen een les te gaan lezen over een gebruik wat zo ingebakken zit in de westerse cultuur. Je hoeft niet de moraalridder uit te gaan hangen, met je 'mensen die drank nodig hebben moeten eens gaan nadenken over hun leven' .

15 juni 2015 om 13:43

Je moet dat soort uitspraken niet zo letterlijk nemen. Hij bedoelt dat het merendeel van de (al dan niet gezond levende) jongens (en waarschijnlijk ook meisjes) die wel alcohol drinken, er een keer zo bij heeft gelegen.

Verder bepaalt iedereen zelf wat hij/zij met het leven doet, zolang anderen er niet mee lastiggevallen worden. Vind ik dan.

15 juni 2015 om 13:59

Moraalridder. Omdat jij niet drinkt moet je iets zeggen over anderen die dat wel doen?

Hij doet toch niemand kwaad met wat hij op de foto doet? Dat het imago-technisch geen sterk optreden is begrijpt iedereen wel.

Hij is pas 19 en heeft daar vast niet heel goed over nagedacht.

15 juni 2015 om 14:03

Daar is hij hoor, de "ik heb geen ... nodig om gelukkig/gezellig/... te zijn" reaguurder. Fijn voor je, je bent overduidelijk superieur omdat je dat kan.

15 juni 2015 om 14:11

Een beetje hypocriet van jullie om Ronal-DOH zo aan te vallen op zijn standpunt. Jullie vinden dat het normaal is om wel eens(of regelmaat) volledig van de kaart te zijn, hij niet. Ieder zo zijn ding. Ook Ronal-DOH mag van mij wat minder verwijtend zijn. Zoals ik al zei, ieder zo zijn ding.

Maar het neemt niet weg dat Jack Grealish een profvoetballer is en alles wat hij doet onder een vergrootglas licht. En dat het terecht is dat hij nu op zijn vingers wordt getikt door Aston Villa. Naar mijn mening pakken ze het goed aan. Hij is nog een jonge jongen en voor zover ik weet is dit zijn eerste vergrijp. Fouten maken kan, nu er van leren.

15 juni 2015 om 14:24

Dus als je dit niet mee hebt gemaakt ben je ongezond?

15 juni 2015 om 14:35

@ Superpeet

Ik val Ronal-DOH bijvoorbeeld niet aan omdat het normaal zou zijn om volledig van de kaart te zijn, maar wel dat hij vindt dat andere mensen eens moeten gaan nadenken over hun leven. Dat getuigt niet echt van de instelling 'ieder z'n ding'.

15 juni 2015 om 14:35

Ach, natuurlijk is het niet de norm dat je af en toe volslagen laveloos moet zijn.

Maar ik denk dat veel jongens van 19 wel eens ergens lam hebben liggen te kijken. Misschien niet perse midden op straat, maar ik weet zeker dat ik op die leeftijd toch een aantal keer serieus heb gedacht dat ik niet meer thuis ging komen die avond. Zo tussen mijn 14e en 23e heel wat afgezopen tijdens vakantie, in de weekenden en doordeweeks. Waarschijnlijk ook één van de redenen dat het nooit gelukt is als voetballer. Gelukkig wel afgestudeerd....

Ik kan me goed voorstellen dat deze jongen na het seizoen een keer los gaat. En vergis je niet, als hij door het jaar heen niet drinkt (of heel beperkt) dan bereik je dit lamme stadium natuurlijk ook wel vrij snel. En vooral heel plotseling, als je gewoon met je maten denkt te kunnen meedrinken.

15 juni 2015 om 14:56

Asroma8, hoezo vindt Ronal-DOH
zichzelf overduidelijk superieur? Omdat hij het ook gezellig kan hebben zonder alcohol of drugs? Wat een nonsens.
Laveloos op de grond liggen gezond gedrag vinden voor een jongen van negentien. Het lijkt me niet gezond om jezelf in een halve coma te zuipen. Ronal-DOH heeft gelijk. Het kan levensgevaarlijk zijn voor zo'n jongen.
Als iemand zoiets af keurt of onverantwoord vindt, daar is wat voor te zeggen.
Al die types die RonaL-DOH daarom een moraalridder noemen en het normaal vinden, tsja, het is maar wat je gewend bent waarschijnlijk.

15 juni 2015 om 15:02

Niks moraalridders aan, dat een groot deel van de posters zich meteen aan gevallen voelt worden is niet mijn schuld. Iedereen mag best drinken, in sommige onderzoeken schijnt het nog goed te zijn ook voor je gezondheid (geloof hier zelf niet in). Maar iedereen moet zijn grens kennen. Je normaal gedragen is niks mis mee zouden meer mensen moeten doen.

15 juni 2015 om 15:03

Ja prachtig land ook. En hebben goeie regels qua alcohol verkoop ook nog win win voor mij dus!

15 juni 2015 om 15:11

Ronal DOH. Ben jij zo'n saai jochie dat vroeger gepest werd in de klas?

15 juni 2015 om 15:17

"ja prachtig land ook. En hebben goeie regels qua alcohol verkoop ook nog win win voor mij dus!"
Ik woon al sinds jaar en dag in Noorwegen en run een pub restaurant, zal ik eens een paar fotootjes maken komende zaterdag? Dan ligt deze jongen er nog beschaafd bij

15 juni 2015 om 15:18

haha dat zegt genoeg! have fun in Noorwegen dude

15 juni 2015 om 15:20

Bestille. Ben jij zo'n stoer ventje dat vroeger met je vriendjes saaie jochies in de klas uitzocht om te pesten?

15 juni 2015 om 15:41

@ Ronal-DOH & buitenspelval

Het gaat er niet om of Ronal-DOH gelijk heeft of niet, ieder zijn keuze inderdaad, en uiteraard is het niet gezond om je laveloos te zuipen. Maar Ronal-DOH komt met een opmerking die erg belerend is; dat mensen moeten gaan nadenken over hun leven als ze drank nodig hebben om het leuk te hebben. Dat zorgde voor mij in ieder geval wel voor wat irritatie dat ik dacht, laat ieder z'n eigen keuzes maken.

15 juni 2015 om 16:01

dus dit.

15 juni 2015 om 16:53

Zat jij naast hem in de klas buitenspelval?

15 juni 2015 om 17:02

Nee hoor Bestille, met flinke en laffe ventjes wist ik vroeger op school wel raad.

15 juni 2015 om 17:07

Beste Bestille, ik zou jou graag een keer willen uitnodigen bij de rugby vereniging waar ik al jaren voor spelen. Dan kan je meteen zien hoe ik in het team ben. En hoe agressief en moeilijkbespeelbaar ik ben. Hoop dat je dit aanneemt. Je bent van harte uitgenodigd. Uiteraard zal je met het partij spel wel tegen me spelen. Maar zo'n grote vent als jou moet dat wel lukken. Met vriendelijke groet.

15 juni 2015 om 17:16

Ronal DOH. Ik zeg eerlijk, voor rugby kom ik tekort, dus ik kan helaas niet op je aanbod ingaan. Ik voetbal zelf, in een vriendenteam. Of het bierteam, hoe je het maar noemen wilt. Ik denk dat 15 van de 16 jongens in mijn team er in het verleden ook wel eens zo hebben bijgelegen als deze jonge voetballer. Ik wil ook niet zeggen dat dit nou iets is om trots op te zijn, maar ik denk dat er meer jongens zijn die zoiets wel hebben meegemaakt dan niet. Vond je reactie een beetje provocerend overkomen dus vandaar mijn reactie. Succes met je rugby.

15 juni 2015 om 17:22

Jm87, vooropgesteld, ik was vroeger ook geen lieverdje in mijn jonge jaren en heb ook het nodige verorberd en genuttigd, waarvan ik nu denk: hoe kreeg ik het naar binnen.
Ik heb in die tijd de nodige vrienden aan drank en drugs ten onder zien gaan en zelfs zien overlijden. Ook ik denk nu: hadden die jongens en meiden maar na gedacht over de consequenties van overmatig gebruik.
Je vergiftigt jezelf toch langzaam en op een goed moment is het gebruik van drank en drugs geen keuze meer, maar ben je gewoon ziek en willoos.
Dan is het toch echt over met het leuk hebben.
Iedereen moet het inderdaad voor zichzelf bepalen, maar als je jong bent, kopieer je je omgeving en doe je soms ondoordachte en onnozele dingen en maak je keuzes, waarvan je later spijt van kan krijgen.
Paul Gascoigne is een goed voorbeeld in de context als voetballer.
Daarin heeft Ronal-DOH gewoon een punt, dat het belerend klinkt of overkomt, tsja, so be it.

15 juni 2015 om 19:01

Haha Ronal Doh.. Respect voor jou man.. Dat je geen drank/drugs nodig hebt. Held

15 juni 2015 om 19:12

Ronaldoh denk liever na over je eigen saaie leventje degelijke Tinus

15 juni 2015 om 20:12

Nee jij niet .. je zegt zelf al ik heb nog nooit gedronken ...zet je laptop een x uit en ga een wat zuipen gozer

15 juni 2015 om 13:34

En dan is hij ook nog eens Engelsman. Dat is tijdens de vakantie toch een extra genetische belasting, blijkt keer op keer tijdens vakanties op de Spaanse Eilanden, de Turkse kust, Griekenland of Noord-Afrika.

15 juni 2015 om 13:40

Precies, in Amalia liggen er elke avond tientallen (Britten) laveloos op straat. Erg handig is het niet als publiekelijk figuur, maar een maatschappelijke 'taakstraf' (even een paar scholen in Birmingham langs om de gevolgen van drank te bespreken) en de kous is weer af voor hem.

15 juni 2015 om 14:25

Waarschijnlijk bedoel je Malia... en klopt je word daar de tent binnengesmokkeld en krijgt voor nog geen 5 euro een fishbowl en 3 gratis redbull wodka en zo gaat het bij elke tent waar je maximaal 10 minuten bent

Lekker belangrijk, die jongen heeft vakantie

15 juni 2015 om 13:19

Zo is het. Proost.

15 juni 2015 om 14:38

Precies. Wat hij in z'n eigen tijd doen mag hij zelf weten. Als zijn werk er maar niet onder lijdt (overgewicht ed).

15 juni 2015 om 18:55

Precies.. Hoort er gewoon bij man.

Ik denk dat hier niet een fikse straf aan gegeven moet worden. Hij is pas 19, ondanks zijn voorbeeldfunctie als profvoetballer moet zo'n speler ook vakantie kunnen hebben, denk dat hij zich al rot genoeg voelt als hij wakker wordt

15 juni 2015 om 13:26

Voorbeeldfunctie, hij is niet aan het werk, hij is écht vrij. Laat hem lekker zuipen en doen wat hij niet laten kan. 19 jaar, kom op.

15 juni 2015 om 13:49

Ik zeg toch ook dat hij niet een fikse straf verdiend? En ik begrijp dat hij op vakantie is, maar als nog zijn er jongens die tegen hem op kijken ( jeugdspelers ).

Je weet dat je als prof speler onder een vergrootglas leeft.
Maar ben het met je eens hij is nog jong dus laat hem ook leven, maar wel met zekere mate

15 juni 2015 om 14:51

Ben het ook met je eens. Ben zelf op 16jarige leeftijd weggestuurd bij een club om een soort van dezelfde reden (2 keer). Je bent jong en je doet waar je zelf zin in hebt. Je moet hier geen groot probleem van maken. Als hij straks gewoon fit aan het nieuwe seizoen begint is er niks aan de hand.

15 juni 2015 om 15:06

Zijn salaris wordt grotendeels door sponsoring opgebracht. Aangezien hij nu eenmaal een publieke functie heeft bij z'n "bedrijf" en daar naar betaald wordt zal hij zich met die verantwoordelijk moeten gedragen. Dit werkt nu eenmaal anders als de toiletjuffrouw van Villa laveloos op de grond ligt.

Knappe foto. Je moet de bekende voetballer wel even zoeken tussen 100 andere laveloze Engelsen die op Booze Cruize zijn. Een statement is goed, maar geef hem dan als natie af tegen alle inwoners. Ik weet dat de Hollanders op vakantie van een biertje genieten, maar in Engeland is het x10. Programma's als 'zon zuipen ziekenhuis' zijn niet voor niets allemaal opgenomen in Engeland/ Engelse vakantievierders.

15 juni 2015 om 13:24

Ze zijn idd iets erger als wij, maar laten we alsjeblieft niet doen alsof Nederlanders slechts "van een biertje genieten" want dan schiet ik echt in de lach.

15 juni 2015 om 16:00

I know, Nederlanders op vakantie zijn het ergste dat je kan overkomen. Maar dan toch durf ik te stellen dat de Engelsen Veel meer zuipen. De Hollanders zijn schreeuwers, maar de Engelse zuipers. Misschien zijn we in Nederland te gierig om ons helamaal laveloos te zuipen

Kan gebeuren toch, gebeuren wel extremere dingen met Engelse die van het Eiland afkomen..

15 juni 2015 om 13:37

Niet alleen als ze van het eiland afkomen ook als ze er nog op zijn bijvoorbeeld Newcastle of in the valleys. Die hebben geen vliegreis nodig.

Gesprek lijkt me meer dan logisch... Maar dan ook met zijn ouders (erbij). Het lijkt me niet echt gezond om zoveel te drinken.

Hopelijk eens maar nooit meer

Voorbeeldfunctie is ook overschat iets, net zoals topsporters niet wat mogen drinken. Hier leert die alleen maar van, het is vakantie voor hem laat hem lekker zelf weten. Als die volgend seizoen er maar staat en dit niet iets structureels is zie ik geen problemen voor zo'n club. Toch een behoorlijk talentje.

Laat die jongen lekker zuipen, roken of wat dan ook. Hij heeft ook vakantie... Zou triest zijn als Villa hier iets tegen gaat doen.

15 juni 2015 om 13:28

roken is minder verstandig, sommige kruiden zijn weken later nog goed te vinden in urine.

15 juni 2015 om 14:07

Hangt er vanaf wat je rookt

15 juni 2015 om 14:29

Oh daar heb je tegenwoordig ook wel een oplossing voor hoor, niks meer van te zien dan!

15 juni 2015 om 14:40

Had die arme Joey vd Berg dat maar geweten...

15 juni 2015 om 14:53

Ik bedoel 'gewoon' roken he maar wat je zegt is waar, als het anders doet kan het sporen achter laten.

15 juni 2015 om 18:57

Juist laat hem lekker doen wat ie wilt.. Heeft vakantie. Stelletje azijnpissers hier. Ik deed niet anders vroeger. 😜

15 juni 2015 om 19:54

Precies, ik ben net zo oud als Grealish en ik begrijp hem wel. Die kerel gaat ook gewoon lekker op vakantie en doet hetzelfde als alle Britten: total loss zuipen. Laat lekker heen, niemand heeft er last van.

Hij heeft nu toch gewoon vakantie?
Als 19 jarige wil je dan nog wel eens de grens op zoeken.
Moet kunnen toch, lijkt me ook niet nodig als club om meteen met zo'n statement te komen. Moet hij lekker zelf weten toch, zolang hij het volgende seizoen en in de voorbereiding maar weer presteert?

Het is allemaal vrij onschuldig alhoewel je van een topsporter mag verwachten dat hij in z'n vrije tijd ook gezond met z'n lichaam bezig is. Desalniettemin is het alcohol probleem in Engeland toch een stuk groter dan in de rest van west-europa. Enorm veel Engelse talenten haken af omdat ze de biertjes niet kunnen afslaan.

15 juni 2015 om 13:47

Ik vraag me af of dat laatste waar is, waar haal je die info vandaan, iets van een bron ofzo? Want ninderdaad, in Engeland zuipen ze nog net wat meer dan in Nederland, maar er heerst ook wel weer een goed topsportklimaat, zeker bij voetbal.

15 juni 2015 om 14:22

Lees de incidenten maar na, Willshire, Andy Carroll, Rooney, Barton, Gascoine etc.. Er zijn significant meer alcohol incidenten in Engeland dan in ieder ander west-europees land. Daar hoef je geen statistieken voor in kaart te brengen.

15 juni 2015 om 14:41

Nee, ik bedoel dat je zegt 'enorm veel engelse talenten haken af', dat is wel even wat anders dan wat incidenten met engelse voetballers. Bovendien Wilshere? Carroll? Rooney? Volgens mij was dat bij hen alleen dat ze wel een biertje op zijn tijd dronken en op vakantie wel es wat te dronken? Hebben toch geen alcohol probleem gehad o.i.d.? Gascoine is (of was) alcoholist, maar wat heeft dat met afhaken van talenten te maken? In de tijd van Gascoine dronken in Nederland de meeste spelers ook gewoon.

Die jongen heeft drie weken per jaar de kans om eens gewoon lekker een normale 19-jarige te zijn, laat hem dan lekker... Bovendien heeft hij misschien niet eens zo heel veel gedronken: een goeie topsporter drink tijdens het seizoen niet of nauwelijks en dan kun je er gewoon heel slecht tegen als je het een keertje wel doet.

15 juni 2015 om 14:06

Precies dit ja. Die jongen drinkt 11 maanden amper een druppel alcohol, heeft zich de afgelopen jaren waarschijnlijk volledig op het voetbal gestort en speelt even een FA Cup finale voor zijn club uit zijn stad. Dat ga je dan vieren en als je een jaar niet drinkt komt dat gewoon ontzettend hard aan haha. Niks aan het handje, laat die jongen lekker drinken op het succes en op het leven. We weten allemaal hoe hard de voetbalwereld kan zijn. Wellicht was dit seizoen zijn hoogtepunt. Daar moet hij van genieten op zijn manier.

Heel simpel gezegd is deze jongen jong en op vakantie en zal vast dezelfde behoeftes hebben als de niet professionele voetballers uit zijn vriendengroep. Voorbeeldfunctie vind ik onzin, daar is hij en te jong voor en het is niet op het veld maar in zijn vrije tijd. Of het verstandig is helemaal naar de rag te gaan op vakantie als topatleet, dat is zeer de vraag, maar dat is een kwestie van kiezen hoe ver je wilt gaan voor je carriere, er zijn genoeg spelers die helemaal nooit alcohol drinken om alles eraan te doen om zo fit mogelijk te zijn, en er zijn spelers als Theo Janssen. Het één is niet goed en het ander slecht, maar het is een eigen keuze als speler.

Goed gehandeld door de club; een statement maken en het intern verder afhandelen.

Die jongen krijgt geen straf, hij wordt gewoon uitgelachen door het eerste team en hij krijgt vast en zeker een leuke bijnaam. Jack 'greenish' .. 'black Label' Jack.

Laat hem lekker. Kereltje is negentien, heeft een intesief seizoen achter de rug en geniet nu van een vakantie.
Voetballers zijn ook mensen, ze hebben afleiding nodig van hun werk. Niet te veel heisa van maken

Bij Villa moeten ze die jongen vertellen wat voorzichtiger te zijn met drank en daarna gewoon klaar. Hij is 19 en op die leeftijd hebben de meesten weleens domme dingen gedaan, niks om dramatisch over te doen.

Bij topsporters hakken een paar biertjes er ook harder in. Ikzelf zou het niet doen op deze manier, je bent toch topsporter, maar de meeste gasten van 19 hebben wel eens dit foutje gemaakt.

15 juni 2015 om 16:05

Waaruit maak je op dat een biertje voor een topsporter er harder in hakt dan iemand anders? Ik kan me niet voorstellen dat je daar een wetenschappelijke basis voor hebt...

15 juni 2015 om 17:02

@Westend Het ligt heel simpel: Topsporters drinken heel weinig of helemaal niet gedurende een seizoen. Dus als ze na zoveel maanden weer een biertje drinken hakt dat er sterker in als bij iemand die het hele jaar door al drinkt.

15 juni 2015 om 17:03

Iemand die wekelijks toteloss gaat, bouwt resistentie op. en aangezien topsporters beduidend minder drinken, is het een logische conclusie van GL.

15 juni 2015 om 17:04

U zegt het al.

15 juni 2015 om 17:14

Ik heb niet direct een bron, maar wel enige ervaring en logisch verstand. De redenering is als volgt:

- Topsporters zijn over het algemeen minder zwaar dan normale mensen, want lager vetpercentage. (ja ik snap spieren enzo, maar voetbal is in principe een duursport). Hoe meer lichaamsgewicht hoe makkelijker omgaan met bier.

- Topsporters zouden tijdens het seizoen niet of nauwelijks moeten drinken. Bij verdovende middelen is het zo dat het effect afneemt naarmate het gebruik over tijd toeneemt. Als je nooit drinkt is het effect dus groter.

-Samenhangend met het laatste punt is ervaring. Met minder ervaring heb je minder goed door wat er gebeurt en kan je ook sneller iets overkomen.

Voor alle drie de beredeneringen zijn wel internetbronnetjes te vinden. Jack Grealish zelf ziet er uit als een fitte gast, weegt volgens Espn 68 kg.

Ik ben er normaal ook niet voor om niet gestaafde beweringen op het internet te gooien, maar in dit geval durf ik wel te zeggen dat wat ik stelde waarheid is in het geval van Grealish en dus een verzachtende omstandigheid naast zijn leeftijd.

Logische reactie van de club. Die moeten zich politiek verantwoorden voor dit soort gevalletjes. Iedereen zuipt zich wel eens lazarus. Niks mis mee. Ieder persoon draagt zijn eigen verantwoordelijkheid. Consequenties zullen wellicht volgen

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren