Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Real Madrid haalt Benítez binnen als nieuwe trainer

Laatste update:

Real Madrid heeft woensdagochtend bevestigd wat al dagen in de lucht hing: Rafael Benítez wordt de nieuwe trainer van de Spaanse grootmacht. De geboren Madrileen volgt Carlo Ancelotti op, die in zijn tweede jaar bij de club geen grote prijs wist te winnen en daarom het veld moest ruimen. Benítez werkte in het verleden al voor het tweede elftal van Real Madrid en krijgt het nu voor het zeggen bij de hoofdmacht. Hij heeft een akkoord bereikt over een contract voor drie seizoenen.

/

Half mei werd Benítez voor het eerst genoemd als kanshebber voor de baan bij Real Madrid. Toen al lag het in de lijn der verwachting dat Florentino Pérez zou besluiten Ancelotti te vervangen, omdat hij niet blij was met het mislopen van zowel de landstitel als de Copa del Rey en de Champions League. Samen met Benítez deden toen ook de namen van Jürgen Klopp, Zinédine Zidane, Julen Lopetegui en José Mourinho de ronde. Benítez kwam echter steeds weer terug als grote kanshebber.

Op 21 mei berichtte Onda Cero er zeker van te zijn dat de 55-jarige Benítez terug zou keren naar zijn thuisstad Madrid en een dag later meldde AS dat de fans van de Spaanse grootmacht bepaald niet blij waren dat Benítez waarschijnlijk hun coach zou worden. De onvrede groeide toen Ernesto Bronzetti, de zaakwaarnemer van Ancelotti, aangaf er 99 procent zeker van te zijn dat Benítez zijn cliënt zou opvolgen in het Santiago Bernabéu. Men zou Benítez te behoudend vinden qua speelstijl en niet zien als een trainer met flair en uitstraling, maar Pérez maalde niet om die meningen.

/

De excentrieke voorzitter heeft Benítez nu aangesteld voor de seizoenen 2015/16, 2016/17 en 2017/18. Daarin zal de trainer met een fors budget aan het werk mogen gaan, in de zware missie zo veel mogelijk prijzen te pakken en de fans tevreden te houden met oogstrelend voetbal. Real won onder Mourinho in het seizoen 2011/12 voor het laatst de Spaanse titel en wil volgend seizoen sowieso weer de beste zijn in eigen land. De laatste tien jaar werden er al met al maar drie landskampioenschappen behaald.

Benítez werd in zijn 22-jarige loopbaan als trainer (Real Madrid B, Real Valladolid, Osasuna, Extremadura, Tenerife, Valencia, Liverpool, Internazionale, Chelsea en Napoli) in totaal vijf keer kampioen, maar vooral in die eerste jaren. Daarnaast won hij de Champions League met Liverpool en de UEFA Cup/Europa League met Valencia en Chelsea. Verder verzamelde Benítez diverse andere prijzen met zijn werkgevers. Hij wordt woensdagmiddag om 13.00 uur gepresenteerd bij Real.

Denk je dat Rafael Benítez een goede coach zal zijn voor Real Madrid?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties
3 juni 2015 om 11:53

Slechter dan Ancelotti kan hij het niet doen Qua prestaties.

3 juni 2015 om 11:57

Als je kijkt naar de pure statistieken was Ancelotti de een na beste coach van Madrid ooit, maar ach...

3 juni 2015 om 11:59

Jaa maar qua vorig seizoen eh. Althans, zo denkt Real

3 juni 2015 om 12:03

Ancelotti heeft de CL gewonnen. Ik denk niet dat jij snapt wat je getypt hebt.

ON: Het zou voor hem wel mooi zijn om goed te presteren. De enige reden dat ik het hem zou gunnen is omdat hij uit Madrid komt. Dat vind ik dan wel mooi.

Voor de rest vond ik zijn voetbal over het algemeen niet om aan te zien en heeft Real juist wel spelers die geweldig mooi voetbal kunnen spelen.

3 juni 2015 om 12:13

In twee jaar tijd de CL, de Copa del Rey, Europese supercup en Wereldbeker winnen. Laat hem dat idd maar proberen beter te doen, dan kijken we wel verder.

3 juni 2015 om 14:58

Europese supercup en wereldbeker zijn moet echte belangrijke prijzen. Als je de cl wint kan je deze 2 eigenlijk ook al in je prijze kast zetten. Maar denk idd niet dat Benitez meer pakt dan ancelotti. Wat een wanbeleid van Perez': tientallen miljoenen voor een speler, maar geen enkele coach tijd gunnen om een team op te bouwen.

3 juni 2015 om 11:58

ach het spel wat hij speelt is madrid wel een goed team voor, maar het is zonde..volgens mij speelt hij ook graag op de counter met open ruimtes

dan heb je wel meer aan o.a. ronaldo en bale dan een trainer die zoals barcelona en munchen wil spelen

maar ik zou er niet blij van worden als ik supporter was van madrid

Echt een foute beslissing vind ik, maar je weet het nooit. We moeten het afwachten wat er gaat gebeuren.

3 juni 2015 om 10:47

Niet echt een foute beslissing want je weet nooit hoe het zal lopen misschien gaat hij het beter doen dan Carlo. We moeten afwachten.

3 juni 2015 om 10:51

Overschatte coach en een lachwekkende beslissing. Maak je maar op voor beton voetbal want de laatste ploeg die hij leuk liet voetballen kan ik me niet eens herinneren. Ancelotti was een uitstekende coach voor Real.

3 juni 2015 om 10:57

Valencia en Liverpool? Ook met Napoli af en toe goed voetbal op de mat gelegd.

3 juni 2015 om 11:01

Met die redenering had je ook Pipo de Clown kunnen aanstellen want dan weet je ook niet hoe het gaat lopen. Ancelotti is veruit de meest geschikte coach voor Real Madrid. Hem wegsturen is een blunder want hij deed zijn werk uitstekend en had een goede band met de spelers. Benitez daarentegen is de meest overschatte trainer ter wereld die al jarenlang geen kampioen is geworden of andere belangrijke prijzen heeft gehaald en altijd loopt te huilen om versterkingen en dan nog niks presteert. Ook met Napoli met pijn en moeite Europees voetbal gehaald na 150 miljoen uitgegeven te hebben in twee jaar.

3 juni 2015 om 11:03

Benitez liet ook Chelsea aardig voetballen, stukken beter dan nu in ieder geval.

3 juni 2015 om 11:12

Haha nee, absoluut niet. Chelsea speelde echt belabberd onder Benitez. Ze konden elke denkbare prijs wijnen toen hij bij Chelsea zat (PL, FA cup, League cup, Community Shield, Europese supercup, WK voor club teams en de CL), en het enige wat jij binnenhaalde was de Europa Leagus, ai wat was dat een frustrerend seizoen.
Zijn opstellingen waren daarentegen wel vrijwel altijd hoe ik ze zelf ook zo maken, dus in dat opzicht vind ik wel dat hij goede keuzes maakt. Maar als je tactisch /motiverend zwak bent, dan kom je nog nergens

3 juni 2015 om 11:24

Alleen heeft hij Chelsea nooit landskampioen gemaakt, wat nu wel het geval is...

Ontopic: Benitez heeft alleen Valencia 2x landskampioen kunnen maken en verders is hem dat nergens meer gelukt. Real Madrid moet toch elk jaar voor het kampioenschap gaan dus dit is statistisch gezien een grote gok dus van Madrid.
Verder vond ik hem ideaal bij Napoli, heeft daar mooi werk geleverd.

3 juni 2015 om 11:48

Meningen zullen altijd verschillend zijn hier op VZ. Alhoewel ik meer sympathie heb voor Barca hoop ik toch echt als voetballiefhebber dat Benitez Real Madrid leuk en attractief laat voetballen, en dat we volgend seizoen weer een spannende competitie krijgen.

3 juni 2015 om 11:54

Ik geef hem het voordeel van de twijfel. Als we midden in het seizoen zitten kunnen we dan reflecteren in plaats van hem vooraf al af te branden...

3 juni 2015 om 12:29

@azalkmaar2

Dan heb je toch een slecht geheugen, want er staan nogal wat topwedstrijden in die All-time wedstrijden met Benitez aan het roer bij Liverpool en bij Valencia was het ook de laatste opleving volgens mij.

Chelsea-Liverpool 4-4 in de CL om maar even te noemen. Staat bijna in elke willekeurige lijst van meest spannende wedstrijden ooit. Om dan over de Finale CL 2005 nog maar niet te beginnen.

3 juni 2015 om 12:58

Bij een topclub verwacht je een topcoach .. dat is Benitez absoluut niet ...

Benieuwd hoe hij het gaat doen. Hij is natuurlijk niet de absolute top als trainer, maar heeft wel een Champions League op zijn naam staan en bij Valencia en Napoli heeft hij het ook prima gedaan.
Nu gaat hij aan de slag met het beste materiaal ter wereld en ik zie hem wel slagen bij Real.

3 juni 2015 om 10:14

Bij Napoli heeft hij het echt niet goed gedaan hoor. Hij is alleen wel een goede cupfighter.
Maar in de competitie moest het beter.

3 juni 2015 om 10:20

Hoe heeft hij het bij Napoli prima gedaan? Ze zijn dit jaar niet op een CL plek geëindigd. Met het materiaal dat ze hebben had ik dat toch wel verwacht om eerlijk te zijn.
Op de momenten dat het erop aan komt laten de ploegen van Benitez het vaak liggen de laatste jaren. Dan kan het een goede coach zijn, maar motiveren is niet zijn sterkste kant.
Dat komt misschien wel mede door zijn uitstraling, veel meer charisma dan een ober heeft hij niet in mijn ogen.

We zullen het inderdaad af moeten wachten. Ik zie het echter niet gebeuren dat hij met het huidige spelersmateriaal van madrid succes gaat hebben. Hij kan de sterren niet in toom houden is mijn vermoeden.

3 juni 2015 om 10:37

Dit seizoen niet, vorig seizoen wel. Ze hebben gewoon prijzen gewonnen. Supercup, beker vorig jaar ook. Alleen het rouleren werkt niet goed bij Napoli. De reserves zijn niet gelijkwaardig aan de basiself.

bij real zal hij dit probleem minder krijgen

Benieuwd hoe hij het gaat doen. Hij is natuurlijk niet de absolute top als trainer, maar heeft wel een Champions League op zijn naam staan en bij Valencia en Napoli heeft hij het ook prima gedaan.
Nu gaat hij aan de slag met het beste materiaal ter wereld en ik zie hem wel slagen bij Real.

3 juni 2015 om 10:14

Als je een club(napoli) van de tweede plek naar de vijfde plek brengt na 150 miljoen hebben uit te geven, dan is dat niet echt prima. Maar kan aan mij liggen dat ik dat vind hoor

3 juni 2015 om 10:17

Is te kort door de bocht hoe jij het bekijkt. Als je absolute sterkhouders als Cavani en Lavezzi verkoopt, die je de tweede plaats gebracht hebben, dan is het lastig om meteen weer een goed team te hebben met vervangers. Desondanks ben ik het met je eens dat Benitez geen goede coach is, maar niet door de reden die jij geeft.

3 juni 2015 om 10:21

Het is zijn taak toch om op dat op te vangen? Natuurlijk is het moeilijk om een speler als Cavani te vervangen, maar als je daarvoor in de plaats wat middelmatige Spanjaarden haalt, dan doe je het ook niet goed.

3 juni 2015 om 10:25

Hij heeft gewoon 150 miljoen er doorheen gejast waarvan de meeste matige aankopen zijn voor teveel geld. Higuain, Callejon, David Lopez, Albiol, Rafael, Koulibaly, Ghoulam en ga zo maar door.

3 juni 2015 om 10:38

Higuain en Callejon zijn gewoon toppers dus weet niet waar jij het over heb

3 juni 2015 om 10:47

@ rosepetal en bianconeri.

Niet echt, naar mijn mening. Er is een heel scoutingsapparaat plus technisch beleid dat over aankopen gaat. Uiteraard worden aankopen vaak gedaan in samenspraak met de coach, maar die heeft niet alles voor het zeggen. Dus voor die 150 miljoen aan aankopen is Benitez zeker niet alleen verantwoordelijk

De taak van Benitez is meer om te zorgen dat er een team staat dat mentaal in orde is, op elkaar ingespeeld is, punten binnenharkt en als het even kan met mooi voetbal. Als je kijkt naar de kwaliteit van de selectie en de eindposities in competitie en bekertoernooien vind ik vooral dat Benitez daar gefaald heeft.

3 juni 2015 om 11:11

@marrieaandebal

Higuain is voor 40 miljoen binnen gehaald en Callejon voor bijna 30 miljoen. Dan mag je wel meer van ze verwachten. Beide hebben ongelofelijk veel kansen gemist waardoor ze uiteindelijk de Champions League niet haalde, hetzelfde geldt voor vorig jaar. Het zijn wel betere spelers dan 50/60 procent van het team, maar voor dat geld en het feit dat het de nieuwe 'toppers' waren vind ik de prestaties toch erg mager.

@hernanes,

Natuurlijk is het niet de hoofdtaak van Benitez om spelers aan te trekken, maar in zijn eerste jaar heeft hij nadrukkelijk om Higuain, Callejon en Albiol gezeurd. Dit jaar deed hij hetzelfde met David Lopez. De factoren die jij op noemt zijn voor een coach het belangrijkste. De aankopen die hij opdringt zijn ook onderdeel en hierin heeft hij het hardste gefaald.

Dit kan of heel slecht aflopen of een "Allegri" worden. Iedereen verwacht het negatieve, maar wie weet staat hij volgend jaar wel mee te doen om de treble . Als ik zijn laatste resultaten bij Napoli zie, denk ik toch dat hij het niet waar gaat maken bij Real Madrid. Tactisch vond ik hem zeker niet sterk bij Napoli en hij heeft daar dan ook echt rare selectiekeuzes gemaakt.

aah nee niet deze man. echt jammer. nu zal real madrid weer geen kampioen worden. deze coach wint al jaren heel weinig prijzen en faalde bij inter hard weet ik nog. terwijl hij hetzelfde materiaal als mourinho had. real madrid descanze en paz

Ala Barca liefhebber kan ik alleen maar zeggen: i aint mad at ya Perez!

Wat een domme aanstelling zeg... Al die tijd is er commentaar geweest op Mourinho dat hij Real niet 'mooi' liet spelen en dan gooien ze Ancelotti eruit om deze middelmatige trainer binnen te halen... Die gaat zijn contract ook nooit uitdienen, want Benitez gaat nooit kampioen worden met Real. Wat slaat Real hier de plank mis zeg!

Tja, blijft toch een erg rare keuze om ancelotti weg te doen en deze man aan te stellen.... Maar we zullen zien, wie weet overtreft hij alle verwachtingen

Tactisch zal Real er gewoon op vooruit gaan, deze man is daarin 1 van de beste. Zijn zwakte is jeugd, maar dat is bij Real niet nodig haha.

Enigste probleem zou de spelers zelf kunnen zijn . Je weet wel die kinderen met grootsheidswaanzin.

3 juni 2015 om 10:21

Ik weet nog zo net niet of Real er tactisch op vooruit gaat, neem zijn laatste klus Napoli. Nadat hij meer dan 100 miljoen heeft geïnvesteerd loodst hij ze naar de vijfde plek...

Mijn gevoel zegt dat hij echt totaal niet geschikt is voor Real Madrid en dan te bedenken dat ze een Topcoach als Ancelotti vorige week hebben ontslagen. Snap er weinig van eerlijk gezegd.

3 juni 2015 om 12:25

Net alsof Benitez bij Real beslist wie er komt of gaat? Je krijgt een selectie en het enigste wat je moet doen is tactisch alles in orde houden en binnen de groep alles rustig.

Perez beslist daar gewoon wie er komt of gaat, ongeacht voorkeuren van Trainer of spelers. Marketing management zijn de redenen voor Perez en de rest is bijzaak.

Hierdoor word er bij Real niet aan een team gebouwd, want het zijn de galacticos, de beste spelers van de wereld in 1 team gepropt.

Dus misschien is Benitez wel perfect hiervoor.

Het enige voordeel hiervan is dat het verwachtingspatroon heel laag is. Iedereen vindt Benitez slechter dan Ancelotti, dus elke prijs zal als bonus worden gezien. Verder een absoluut bizarre, op niet gebaseerde beslissing van dictator Perez.

3 juni 2015 om 10:46

Inderdaad.
Maar men vergeet ook bijna dat zowat elke trainer minder is dan Carlo.
Dus welke trainer ook was gekomen zou waarschijnlijk sws onderdoen voor Carlo. Althans laat me het zo zeggen imo is Carlo wel zowat de beste coach ter wereld, zelfs een Mou loopt nog stukke achter.

Njah enig voordeel wil ik overigens nou ook weer niet zeggen eigenlijk, ik denk dat hij wat strenger is dan Carlo wat ik ook wel een voordeel vind en het feit dat Real aardig ondermaatst defensief was kan ook een voordeel zijn nu Rafa er is want al met al zorgt hij er vaak wel voor dat de verdediging als een huis staat. En defensief gezien valt er imo idd nog genoeg op te merken en te verbeteren.

Enfin, Rafa welkom en verras mij eens en dan vooral aanvallend ook!

3 juni 2015 om 10:49

Inderdaad, Perez had Ancelotti gewoon nooit moeten ontslaan. Op kleine details net prijzen misgelopen, dat kan gewoon gebeuren. Grote delen van het jaar erg mooi voetbal. Misschien doet Benitez het ook wel goed, de tijd zal het leren, ben benieuwd.

3 juni 2015 om 10:57

Klopt idd ook imo.
Ik heb het al eens eerder gezegd maar het feit dat Rafa nu voor de ploeg staat vind ik nieteens zo een ramp (vergeleken met de vele reacties van mensen hier) Wat ik wel minder vond was dat Carlo maar 2jr voor de ploeg stond.
(bedenkende dat zelfs Mou er langer was)
Real had het geluk idd niet mee, volgensmij heb ik ze ook nog nooit zovaak de paal/lat zien raken haha.
Verder zal ik maar zeggen beterschap Carlo!

Aankomend seizoen maar weer een poging wagen en ben ook reuze benieuwd hoe rafa het zal doen. Ik laat het maar over mij heen komen.

3 juni 2015 om 11:17

Ik ga jullie geen ongelijk geven, maar als je op kleine details let, moet je je ook bedenken dat 1 kopbal in blessuretijd het verschil maakte voor 3 of 0 prijzen.

3 juni 2015 om 11:26

Tja dat is voetbal. Daarom moet je ook niet altijd een trainer afrekenen op wel of niet halen van prijzen, want dat is gewoon gebonden aan toevalligheden. Een trainer moet een zoon groot mogelijke kans creeeren op het binnenhalen van prijzen, en ik denk dat Ancelotti dat uitstekend deed bij Real. 1 Cl en 1 copa del rey in 2 jaar is niet zo beroerd als je in hetzelfde land uitkomt met 1 van de beste teams allertijden.

Dit hing al even in de lucht en nu is nachtmerrie voor vele real fans toch uitgekomen.
Wat ik echter verwacht is dat deze teleurstelling al gauw omslaat in een collectieve poging de cognitieve dissonantie te onderdrukken met uitspraken als; 'ja maar hij heeft de CL gewonnen met Liverpool' en meer van dit soort geneuzel.

In mijn ogen had Benitez nooit een kanshebber moeten zijn om de trainerspositie bij real in te vullen. Hij heeft simpelweg te weinig bewezen in zijn carrière. Mijn mening is namelijk dat Liverpool de CL heeft gewonnen ondanks Benitez en niet dankzij hem.

We gaan het zien, maar dit lijkt mij voor de voetballiefhebbers een donkere dag.

Hmm sport1 opzeggen... Volgens mij laten ze geen Segunda Division wedstrijden zien daar.

Dan ga je van ancelotti naar deze held top beleid weer hoor!

Als je beslist om Ancelotti de laan uit te sturen, dan moet je wel een beter alternatief hebben en dat is Benitez niet. Als hij versterkingen krijgt kon je evengoed Ancelotti nog een kans geven

Toch een vreemde keuze. Hij heeft het bij Napoli niet slecht gedaan, maar als je die standaarden aanhoudt slaat het wegsturen van Ancelotti helemaal nergens op. Niets wijst erop dat Benitez het beter zal doen in ieder geval.

Tsja, lachwekkend. Ancelotti was zo'n goede trainer voor Real Madrid. Perfecte people-manager (voor zover ik dat kan beoordelen) en een goed boegbeeld. Nu komt die Benitez, simpelweg een veel mindere coach, een Spaanse ober. Zie je die al al die sterren van Real in bedwang houden en tot een team smeden? Ik niet in ieder geval.

3 juni 2015 om 11:43

Real zal met welke coach dan ook het niet redden vanaf dit moment. Ze spelen in het Barca tijdperk en dan moet je gewoon rustig afwachten tot barca geen zin heeft om prijzen te winne en dan kan real wat prijsjes pakken.

3 juni 2015 om 12:17

Wat ben je grappig man, hoe goed Barcelona ook is, er is op dit moment 1 die ze kan verslaan als iedereen fit is en dat is RealMadrid.

3 juni 2015 om 14:21

@macereal wat is er grappig aan dan? ALS Barca echt wil en de honger blijft houden naar prijzen dan zie ik Real Madrid nauwelijks wat winnen.

Barcelona heeft zoveel prijzen gepakt dat je dan vorig jaar zag wat het met ze deed ''niet de wil'' en niet gemotiveerd om prijzen te winnen. Jaartje zonder prijzen en daarna dit jaar 2 prijzen met kans op treble.

Dan weet je als Real Madrid zijnde dat je leeft in het Barca tijdperk.
Zelfs al zal Real Madrid met 9 punten voorstaan in la liga dan nog zouden ze het verspelen, ze presteren alleen goed als ze achter Barcelona staan, dus zelf JIJ kan gerust zeggen dat Real een goede 2e is in Spanje.

Die gaat de kers niet halen let maar op. Van Ancelotti naar Benitez is gewoon niet slim.

Dit is volgens mij een slechte zaak voor Real!!! (Al hoop ik dat ik ongelijk heb!!)

Die Perez laat de club ten onder gaan! Ik vond Ancelotti echt een geweldige trainer, rustige man die nooit raar deed en volgens mij ook nog eens goed kan opschieten met alle spelers.

Ze zijn gek geworden daar bij Real Madrid. Ik vond die opmerking van Ryan Babel wel zeer treffend. Misschien verrast hij wel maar als ik Benitez door de jaren heen heb gezien vrees ik voor het ergste.

Hahahaha ik kan niet wachten tot volgend seizoen. - Van een Barca fan

3 juni 2015 om 11:43

Ik snap u!!! Ze geven alle Spaanse prijzen voor volgend seizoen met een grote rode strik aan Barca!!

Hoe kan je als voorzitter voor een trainer gaan terwijl de gehele achterban het niet zien zitten in de aankoop? Zelfs hier in Nederland heb ik zelden zo'n duidelijke uitslag gezien op de vraag of Benitez geschikt is.

Echt belachelijk en ik hoop dat hij het tegendeel bewijst, maar ik zie het niet zitten in deze vent.

3 juni 2015 om 11:10

Klopt en snap er niets van dat een topper als Ancelotti gewoon wordt weggestuurd!

Het kan wel eens dat je een jaar niets wint en dit kan door diverse factoren komen natuurlijk maar geloof nooit dat dit aan Ancelotti heeft gelegen.

3 juni 2015 om 11:22

Ligt niet puur aan dit jaar hoor. Maar ook bijvoorbeeld aan vorig jaar. De CL-finale won je niet overtuigend. Daar win je met alle geluk van de wereld. Ancelotti was meester in het tevreden houden van spelers, het beste halen uit de spelers en het sfeer en de juiste poppetjes zetten om mooi voetbal te laten spelen. Maar qua tacktiek was Real Madrid niet sterk zeker niet.

3 juni 2015 om 11:54

Het probleem van Real is de erg zwakke bank. Wanneer je een blessure hebt, ben je de lul. Je hebt met een fitte selectie alleen Varane en Coentrao als 2 sterke bankspelers. Daarnaast heb je Nacho, Arbeloa, Illarramendi, Lucas Silva, Khedira, Jese en Chicharito. Allemaal spelers waar Real direct minder door gaat spelen. Real heeft veel pech gehad met blessures. Je kan het ancelotti niet alleen kwalijk nemen. Ik vernam dat hij steeds minder ging trainen en de spelers steeds makkelijker konden leven. Dat kan bij een topclub als Real Madrid niet.

3 juni 2015 om 13:34

Klopt maar een bank met toppers heeft niemand hé want bij Barcelona is de bak helemaal om te janken en dat geldt ook voor Bayern en bijvoorbeeld United.

Wat een pauper trainer. Dat gaat geen CL worden volgend jaar. Lekker de Europa League in.

3 juni 2015 om 11:12

Hopelijk ben je niet serieus bezig want Benitez is een coach die liever alles op safe gooit dan alles op alles zet. Benitez gaat nooit van zijn leven ooit op plek 3 eindigen met het materiaal dat Real Madrid heeft. Ancelotti deed het slecht in de competitie en dat moeten we toegeven. Wij hebben kampioenspunten gemorst.

3 juni 2015 om 11:16

Ik ben serieus, die Benitez gaat lager eindigen.

3 juni 2015 om 11:22

In de laatste 10 jaar heeft Benitez maar 1 club in de top2 gebracht(Liverpool). Gewoon even een feitje hoor. Maar inderdaad, als Benitez met de selectie van Real Madrid niet in de top 2 gaat eindigen, dan is het wel erg slecht gesteld.

Benitez verdient een kans.. Helaas moet dat wel bij de beste club ooit gebeuren en een club waar ze snakken naar de landstitel.. Als het Benitez ook niet lukt is het weer een seizoen zonder titel.

Benitez komt in een team terecht waar ze Ancelotti enorm missen en zullen missen. Ancelotti was ook niet de beste keuze en niet de eerste keuze van de supporters toen hij aankwam want hij was Mourinho een 'counter-coach' iemand die liever met 11 achterin speelt dan met paar voorin dat werd er gezegd maar Ancelotti verasste ons. Ik hoop dat Benitez het ook kan.

Benitez neemt schijnt Morientes als assistent.

Die gaan het achterin ook dichtgooien in Madrid jammer.

3 juni 2015 om 11:56

Hoezo ook? Zo dicht stond het niet onder Ancelotti.

3 juni 2015 om 12:47

Nee daarom zeg ik ook en jammer. Een avontuurlijke trainer met zo'n prachtselectie zie ik liever.

Haha wauwwww telt vz nu ook al jeugd en amateur landstitels mee -_- ..

Tjah is dit wel een vooruitgang... We zullen t zien. Kijk maar naar
Alegri uitgekotst en doet t gwn prima maja bij real is t andere koek.

Ancelotti: 3 landstitels in 20 jaar ongeveer.
Benitez: 2 landstitels in 20 jaar ongeveer. (zonder realB en andere jeugdprijzen)

Om de man op voorhand al af te schrijven lijkt me nogal kort door de bocht. Een groot voordeel kan zijn dat de eigen jeugd veel kansen zal krijgen vermoed ik. Denk hierbij aan jongens als Jesé Rodriguez en Medrán, Ik ben daarnaast ook benieuwd welke aankopen hij zal doen. Misschien dat hij Illaramendi weer kansen gaat geven? Het is een Spaanse trainer en Asier heeft wel degelijk genoeg talent. Of wellicht kan hij Marek Hamsik polsen.. die kan een uitstekende back-up zijn voor Modric en Kroos.

Modric, Kroos en Casimero.
En dat aangevuld met: Illaramendi echt kansen geven of wellicht een optie zoals Hamsik.

Mourinho ging weg mede omdat hij te verdedigend speelde komt ancelotti die goed en verzorgd voetbal speelt dan halen ze weer een trainer die het van verdedigend voetbal moet hebben....

Geen hoofdprijs onder ancelotti? Wat is de Champions League dan?

Ik ben het met Xaviola eens. Iedereen doet nogal kleinerend over hem. Laten we hem eerst maar eens aan het werk zien voordat we oordelen jongens. Die premature aannames slaan werkelijk nergens op.

Ik denk dat Bénitez in tegenstelling tot Ancelotti het voetballende aspect minder eruit zal weten te krijgen. Dit betekent echter niet dat Real geen verzorgd voetbal op de mat zal leggen. Het grote voordeel van Bénitez is dat hij al bekend is met de club. Hij heeft in het verleden met de jeugdteams gewerkt.

Wie weet kan hij ons nog verassen als hij Figo en Guti vraagt om hem te assisteren. Het zou wel leuk zijn om echte Madridista's op de bank te zien! Nu hebben we volgens mij enkel Hierro op de bank, niet de minste, maar meer clubiconen vormen natuurlijk een mooier beeld. Ik wens Benitez alle geluk dat hij nodig heeft, want een selectie coachen dat ontevreden is over het vertrek van je voorganger lijkt me niet bepaald makkelijk.

3 juni 2015 om 13:00

Figo een echte Madridsta ???? Hahahahaha Guti oke, maar Figo ....

4 juni 2015 om 00:47

Ik heb geen idee waarom ik Figo typte, maar ik bedoelde uiteraard Raul.

De Champions league van vorig jaar was natuurlijk een kleine prijs,

Ach we gaan het wel zien, Allegri werd ook afgemaakt toen hij naar Juventus en moet je nu eens zien...even afwachten

Jezus dit meen je niet...halen ze zo'n patat binnen...wordt nooit niks met zn vent

Het is afwachten!! Men dacht in t begin van seizoen ook dat Real Madrid een grote fout heeft begaan om Di Maria weg te sturen, achteraf kan je zeggen dat Di Maria eerder de koninklijke nodig heeft, dan andersom. Wat een dramatische seizoen heeft hij achter de rug.

Echter, ben ik wel van mening dat Real een andere trainer moest halen, en dit zeg ik op basis van het voetbal dat real speelde, het begon meer barca te worden van een jaar terug, waarin de balbezit verhouding 70-30 was, maar dat barca simpelweg moeilijk aan scoren kwam, en hierdoor niks hebben gepakt.

Ik ben wel benieuwd welke tactiek dit keer wordt gehanteerd, en welke spelers er worden gehaald. Ik hoop echt wel dat er minimaal twee spelers worden gehaald, een voor de spits en een voor de verdedigend middenvelder! De reden hiervan is dat real toch echt afhankelijk is van Modric, en dit moet veranderen! Tevens vind ik hoe geweldig benzema ook is, dat deze veel vaker voor eigen succes mag gaan, echt die killer instinct, dat is wat ik bij hem mis!! Hij wil Ronaldo zoveel gunnen, maar het draait niet om Ronaldo, en daarom denk ik dat Aquero een geweldige speler zou kunnen zijn voor Madrid. De kans is wel groot dat Ronaldo dan niet zoveel scoort, maar daar geef ik persoonlijk niks om!! Het gaat om Real Madrid en niet om Ronaldo!

3 juni 2015 om 14:28

Barca kwam moeilijk aan scoren, en hierdoor niks hebben gepakt. Barca komt nooit aan moeilijk scoren en Real Madrid ook niet. dat Barca niets pakte had niet te maken met scoren maar met niet gemotiveerde spelers. Als Barca beetje zin heeft dan ziet Real alle prijzen weg vliegen.

Barca heeft vorig jaar geen prijs gepakt en nu ff weer 2 prijzen met kans op treble. Real is gewoon minder dan Barca die zoveel prijzen hebben gepakt dat je een keer zegt dit jaar ff geen prijs dan. Real is altijd gemotiveerd om prijzen te winnen omdat ze die nauwelijks pakken. Maar tegen een Barca dat een beetje zin heeft leggen ze het altijd af.

3 juni 2015 om 15:12

Een team als real kwam tegen de grote teams heel moeilijk tot scoren! Hoeveel kansen werden er gemist tegen Juve, Barca of Ateltico madrid?

Overigens had vorig jaar niks te maken met gemotiveerde spelers bij Barca, want ik weet zeker dat als er spelers als suarez of raktic niet werden gehaald, dat barca dit jaar weer met lege handen zou zijn.

3 juni 2015 om 17:43

nee hoor zonder suarez en rakitic pakte ze ook alle prijzen alleen was het vorig jaar gewoon ongemotiveerde spelers.

Kijk nu een jaar later weer kans op een treble. Dat is Barca.

We leven in het Barca tijdperk, zolang barca er zin in heeft zal Real Madrid veel prijzen zien weg vliegen, want Barca is gewoon veel beter dan Real in deze tijd.

Waarom krijgt geven ze bij real Madrid een 3 jarig contract. Ze kunnen een maandcontract geven. Op die manier kunnen ze nog sneller veranderen van trainer 😆

Iedereen heeft z'n mening wel klaar over Benitez. Remember, CL finale 2005, Milan - Liverpool, winst Liverpool. Wie was de coach van Milan? Ancelotti. De coach van Liverpool? Oh ja...........

3 juni 2015 om 12:59

Ja, dus ??

Misschien goede keus maar ik ben benieuwd wat benitez er van maakt

Waardeloze keuze hoop maar dat ie beter gaat doen dan ancelotti.. Ik als real fan ben diep teleurgesteld dat ancelotti weg is.. Heb er geen goed gevoel dat benitez de coach is

3 juni 2015 om 13:05

Helemaal mee eens. Benitez is geen leider, spelers gaan niet voor hem door het vuur. Hij zit daar maar met een rode kop, zwetend, in paniek; terwijl hij de gene is die onnodig paniek veroorzaakt.
enitez wordt helemaal niks bij Real. Hoop dat Real hem al vroeg vervangt, is iedereen hem weer vergeten.

Als Real kampioen wordt is het de selectie die het heeft gedaan..

Kunnen we dus vast voor volgend jaar alweer speculeren over wie dan de nieuwe trainer word rare keuze

Weer een resultaat trainer bij Real
Na Mourinho had ik toch wel de hoop dat het mooie voetbal weer terug was bij Real, jammer

Werkelijk waar een genante vertoning. Nou ja. Die Perez weet in ieder geval dat hij geen tegenspraak hoeft te verwachten. Toch blijft het een vreemd fenomeen dat trainers die eenmaal aan de top zitten, er niet meer wegkomen. Die Benitez heeft werkelijk waar een waardeloze cv, presteert niet of nauwelijks. Om over de speelwijze nog maar te zwijgen.

Wat een wanbeleid voort die Perez zeg, ongelofelijk. Carlo naast de lijnen hebben staan of deze rode zweetkop met worstenvingers.. Echt real had een winning streak van 22 en puur door blessures vergooit Real de titel. Daar had niemand iets aan kunnen doen. Benitez past toch niet bij een club als Real Madrid. Komop zeg.

Proficiat aan alle Madrilenen, ik wens jullie veel succes met Benitez! Ik denk dat het als Madrid zijnde beter was geweest om Ancelotti te houden, maar dat is omdat ik hem persoonlijk een van de besten vind. Achja, misschien verrast Benitez ons wel allen, maar dat hoop (en denk) ik eigenlijk niet

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren