Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Alireza flirt met Feyenoord: ‘Ajax kiest voor jeugd, PSV is niet concreet’

Laatste update:

Alireza Jahanbakhsh bleef NEC trouw na de degradatie uit de Eredivisie en dat betaalde zich uit. De Iraniër speelde een belangrijke rol in het seizoen in de Jupiler League en maakte twaalf doelpunten. Hij werd aan het einde van de rit uitgeroepen tot de beste voetballer in de competitie en maakt zich nu op voor een terugkeer in de Eredivisie. De vraag is nog wel of hij bij NEC blijft of een stap hogerop zal zetten in de zomer.

/

Amir Hashemi, die Jahanbakhsh zakelijk bijstaat, bespreekt in de Gelderlander de toekomst van zijn 21-jarige cliënt. Er is al belangstelling getoond vanuit Duitsland en Spanje, maar Hashemi en Jahanbakhsh zelf prefereren een tussenstap in Nederland. “Ali kent Nederland, hij omarmt Nederland. Een extra jaar bij NEC zou heel goed voor hem zijn, maar die kans is klein”, geeft Hashemi aan.

De volgende stap die zijn cliënt zet is een hele belangrijke, vindt de zaakwaarnemer. “Hij moet zijn naam nu vestigen. Een club als Feyenoord biedt die kans. Ajax ook, maar dat kiest toch vooral voor eigen jeugd. PSV heeft interesse getoond, maar nog niet concreet. AZ is in beeld. Het is nu afwachten”, legt Hashemi uit, die erop rekent dat Jahanbakhsh snel wegtrekt uit Nijmegen. Er is echter een belangrijk voorbehoud. “Er moet door de top in Nederland eerst worden verkocht om spelers aan te kopen.”

Zou Feyenoord een goede volgende club zijn voor Alireza Jahanbakhsh?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Heb hem totaal niet gevolgd afgelopen seizoen. Ken hem alleen nog uit zijn periode bij NEC in de Eredivisie en toen was ik niet zo overtuigd van zijn kwaliteiten. Zelfs niet voor een club als NEC dus laat staan voor Feyenoord.
Dat hij het in de JL aardig heeft gedaan wil nog niet zeggen dat hij zich bij Feyenoord in de basis speelt.

3 juni 2015 om 09:38

"aardig gedaan" is wel heel zacht uitgedrukt. Hij is de beste speler van de club die met een straatlengte verschil kampioen is geworden. Niet voor niets gekozen tot beste speler van de Jl.

Lijkt me een mooie speler voor AZ.

3 juni 2015 om 10:02

Jawel en dat alles in de JL he. laten we dat even niet vergeten. Het moet nog maar blijken of deze jongen ook wekelijks tegen Eredivisie ploegen kan presteren. Bovendien is de druk bij een ploeg die bovenin meespeelt altijd stukke groter dan een ploeg als NEC waar je veel vrijer kunt voetballen.

3 juni 2015 om 10:12

Hoger dan NEC kon je op de ranglijst niet staan, dus meer druk dan bij Feyenoord lijkt me.

3 juni 2015 om 10:14

Ja, in de Jupiler League, maar wel in een seizoen dat er records gebroken zijn, laten we dat ook even niet vergeten. NEC speelde bovenin in de Jupiler League, dus dat argument vervalt. Ik heb er 100% vertrouwen in dat deze jongen prima mee kan draaien in de top van Nederland, wat overigens wel het maximaal haalbare is voor hem.

3 juni 2015 om 10:40

Als je er zo zeker van bent dat een 21 jarige prima meekan in de top van de eredivisie, vind ik het een beetje raar dat je daarna zegt dat dat direct het maximaal haalbare is. Wanneer hij nu al dat niveau heeft zal hij de komende 10 - 15 jaar dus in zijn ontwikkeling stil gaan staan?

3 juni 2015 om 10:53

Dat is misschien wat onduidelijk, ik bedoelde qua topteams. Hij is nu kampioen met NEC in de JL en zou wat mij betreft kampioen kunnen worden met een topteam in de Eredivisie. Als hij naar het buitenland gaat, naar een grote competitie, zie ik dat niet zo snel gebeuren.

3 juni 2015 om 11:35

Deze jongen haalt al een paar jaar een prima niveau, ik zou hem graag in een beter team willen zien. Volgens mij deed hij het met Iran ook niet verkeerd in Brazilie vorig jaar. AZ zou een fantastische club voor hem zijn om door te groeien. Met een paar jaar ervaring erbij kunnen ze bij AZ een leuke transfersom voor hem vangen.

3 juni 2015 om 11:46

Precies! AZ lijkt me ook een mooie club voor hem nu Gudelj naar Ajax komt. Dan kan Berghuis zijn positie overnemen (als hij blijft) en Alireza op rechts.

3 juni 2015 om 09:48

Ik heb hem ook niet strak gevolgd, maar om eerlijk te zijn lijkt me dat Feyenoord niet op zoek is naar versterking voor de plek achter de spitsen. Immers is er nog, maar Toornstra, Sleegers en Achahbar kunnen daar ook uit de voeten.

3 juni 2015 om 09:51

Het is dan ook een buitenspeler.

3 juni 2015 om 10:07

Achter de spitsen kan hij ook prima uit de voeten. Op de vleugels zit het bij Feyenoord ook redelijk vol, tenzij Boetius vertrekt.

3 juni 2015 om 10:43

Op de vleugels kan Feyenoord nog best een versterking gebruiken. Manu is niet je van het, Boetius gaat inderdaad misschien weg, bilal wil het maar niet lukken en gio gaat toornstra hopelijk naar het midden halen.
Dat betekent dus dat alleen bilal het Feyenoordniveau heeft wanneer hij in vorm is. Ik vraag me wel af of deze 'Jan' beter is dan Manu. Qua techniek in ieder geval wel, wat ik van hem gezien heb.

3 juni 2015 om 10:55

Ik heb zowat alle wedstrijden van NEC gezien vorig jaar maar heb Ali nog niet 1 keer achter de spits zien spelen. Hier speelde vooral Foor, Santos en van Moorsel. Alireza heeft bij NEC alleen op de flanken gespeeld samen met Limbombe.

3 juni 2015 om 11:13

@ijsmuts: welke toppers heeft Fey dan voor de flanken. Ik kan ze namelijk niet noemen. Bilal is nog geen topper gebleken, Manu is echt een momentenvoetballer en wordt nou ook niet echt beter. Boetius heeft het naar mijn gevoel maar het komt er niet uit. Kortom er mag nog best wat bij op de flanken.

Ik denk echter als er echt een bod komt van Norwich (geruchten waren ca. 4mln) dat NEC dat niet kan laten lopen.

3 juni 2015 om 11:36

@vedet; ik zeg niet dat er nu toppers rondlopen op de vleugels, al kunnen Boetius en Bilal dat in potentie wel worden. Als je als club dan ook nog Achahbar en Manu en Kazim hebt, heb je nu dus 5 spelers voor op de vleugel. Om dan budget in het krappe salarisbudget op te maken aan nóg een vleugelspeler lijkt me niet wenselijk.

3 juni 2015 om 11:49

Redelijk vol met net niet spelers. Boetius heel seizoen slecht gepresteerd. Verhoek is geen buitenspeler. Manu is alles op goed geluk en laat niemand beter voetballen. Blijft Bilal over.

3 juni 2015 om 11:57

Nogmaals; Bilal en Boetius hebben de potentie. De anderen zijn niet vh gewenste (basis)niveau. Daar zijn er in Nederland sowieso maar weinig van. Na het vertrek van Depay blijft bij PSV Narsingh over. Bij Ajax hebben el Ghazi en Kishna ook niet een seizoen lang overtuigd. Berghuis maakt kans.
conclusie: we hebben in NL geen buitenspelers die het al 2 jaar lang laten zien.

3 juni 2015 om 10:25

Het is echt een hele goeie voetballer. Hoop dat hij in ieder geval voor de Eredivisie behouden kan blijven. Hij zal zeker niet onder doen voor de ''buitenspelers'' die Feyenoord momenteel heeft en denk dat hij de druk van een grote club wel aankan. Toch denk ik dat het verstandig is dat hij eerst naar AZ, Groningen of Heerenveen kan gaan.

Zou leuk zijn voor PSV, als back up.

Volgens mij zijn dit zaakwaarnemersbabbeltjes. Beetje schermen met clubs waarvan iedereen met wat verstand ook wel snapt dat deze echt niet serieus geïnteresseerd zijn. Dit is toch geen materiaal voor Ajax of Psv....

3 juni 2015 om 09:43

Heb jij hem zien spelen dan?

3 juni 2015 om 10:33

Ik heb exact 8 wedstrijden van NEC gezien dit jaar omdat ik de Jong elftallen volg en FC Eindhoven. En daarnaast nog wat opvallende momenten via de Fox sports app.

Dit is een speler die het leuk deed in de Jupiler League, maar vorig jaar bij NEC totaal geen indruk wist te maken. Speelde dit jaar alleen omdat hij voor de Juup een aardig niveau heeft.

Daarbij, hij is rechtsbuiten. Daar hebben we Narsingh en Jozefzoon. Misschien ook geen toekomstige supertoppers, maar toch altijd een stuk beter dan deze jongeman. Als PSV stappen wil maken, dan moeten ze iemand halen die nadrukkelijk beter is dan Narsingh.

3 juni 2015 om 22:24

Wat een onzin zeg. Juist in de eredivisie liet hij zijn klasse zien en was hij al bijna niet te houden door alle interesse. Heeft vorig jaar niet alles gespeeld door aanpassingsproblemen maar zijn statistieken bij een degradant zeggen wel wat. Ook als je alle goals even gaat bekijken, dat waren geen intikkertjes. Deze jongen kan naar de top3, zo veel talent heb ik niet vaak gezien in de Goffert. Of Feyenoord hem kan betalen weet ik niet.

4 juni 2015 om 02:52

Of Feyenoord hem kan betalen weet je niet? Hoeveel moet íe kosten dan, 8 miljoen?

Deze jongen gaat echt niet meer dan 2,5 miljoen kosten.

3 juni 2015 om 09:45

Duidelijk dat jij hem niet kent. In potentie een van de beste spelers in Nederland, kan bij Feyenoord uitgroeien tot een grote speler. Veel beter dan Immers

3 juni 2015 om 10:05

Laat ik voorop stellen dat ik hem dit seizoen niet gevolgd heb.

Maar ik vind dit toch weer een typisch gevalletje overhypen. Jongen was bij nec in eredivisie niet eens basisspeler, dit seizoen prima seizoen gedraaid in JL en nu meteen goed genoeg voor NL top? Kijk naar bv narsingh, bilal, verhoek en zo zijn er nog genoeg.

Allemaal bij subtop gepresteerd maar komen er in de top nog niet aan te pas.

Alireza kan best een prima voetballer worden maar ga dan gewoon eerst naar een heerenveen/groningen/pec voordat hij direct naar de top moet

3 juni 2015 om 10:17

In de Eredivisie niet eens basisspeler? Hij heeft in de Eredivisie zelfs een wedstrijd meer gespeeld dan in de Jupiler League.. En prima gedraaid? Hij is uitgeroepen tot beste speler van het seizoen hè? Dan kun je wel wat hoor. Ik heb NEC wel degelijk gevolgd afgelopen seizoen en ik kan je vertellen dat hij op elk gebied met kop en schouders boven de rest uitstak. Ook in het seizoen dat NEC degradeerde was hij al degene aan wie je kon zien dat hij hogerop zou kunnen. Dat heeft hij afgelopen seizoen meer dan waar gemaakt, het is voor hem tijd om de stap te nemen.

3 juni 2015 om 11:21

@ajax424: Beste speler van de JL is nou nie echt meteen iets waarvan je zegt dat zijn allemaal echte toppers:

2013/2014: Ruud Boymans (eerder mislukt bij AZ, nu tot aan zijn blessure goed gedaan bij Utrecht maar geen top eredivisiemateriaal)
2012/2013: Jack Tuyp (volgens mij meerdere keren in eredivisie geprobeerd maar komt blijkbaar alleen tot scoren bij Volendam)
2011/2012: Arne Slot (peler op dat mooment op zn retour en nooit verder gekomen dan niveau Zwolle)
2010/2011: Marc Höcher (leuke JL speler, maar komt ook niet verder)

Dus echt veel waarde heeft deze prijs niet (de talenten van de JL hebben het de laatste jaren wel beter gedaan Van Nieff, Promes, Bel Hassani, Chery)

3 juni 2015 om 11:26

@vedet,

Honda, Chadli,

ik had deze spits graag bij utrecht gezien, maar we hebben haller al gehaald ook niets mis mee en die heeft meer potentie voor de toekomst aangezien hij nog jong is.
toch is het een uitstekende spits en als ik hem was ging ik na feyenoord daar speelt hij dan in de basis want zo goed is hij

3 juni 2015 om 09:55

Alireza is geen spits, dus dat Haller is gehaald zal niet veel ermee te maken hebben(althans qua positie, qua financiën wellicht wel). Daarnaast is Jahanbakshsh ook nog maar 21 jaar, dus ze zijn allebei nog jong genoeg.

Zelf zie ik hem nog niet heel veel toevoegen aan PSV of Ajax, wellicht als backup, maar Ajax heeft volgens mij al genoeg spelers die op die posities uit de voeten kunnen en qua niveau niet veel verschillen van Alireza. Terwijl PSV juist op zoek is naar een vervanger van Depay en niet een back-up voor de vervanger van Depay.

3 juni 2015 om 09:59

Buiten het feit dat het geen spits is is hij natuurlijk volkomen onhaalbaar voor Utrecht. Veels te duur en kan dus kennelijk naar betere clubs.

3 juni 2015 om 10:08

of hij onhaalbaar is durf ik te betwijfelen dat hij na betere clubs gaat moeten we eerst nog maar zien .
maar dat deze jongen kwaliteit heeft is wel duidelijk en hij is toch echt een aanvaller

3 juni 2015 om 10:11

Ik durf dat niet te betwijfelen. Wanneer heeft Utrecht voor het laatst een speler gekocht van (naar verluidt) minimaal 2 miljoen en een volledig non-EU salaris?

Echt een aankoop voor AZ! Berghuis zal wel verkocht worden en dan lijkt dit me een uitstekende opvolger. Beste speler van Jupiler League zie ik niet meteen bij een topclub slagen...

Nou hij is zeker niet slechter dat de Jozefzoons of El Ghazis van deze wereld.

3 juni 2015 om 09:47

Ga je nou El Ghazi vergelijken met Josefzoon? Voor Jozefszoon is PSV zijn plafond (ik zou er voor tekenen trouwens hoor haha) en El Ghazi gaat echt nog wel een keer in de Europese (sub)top terecht komen.

3 juni 2015 om 09:53

Haha, en dat baseer je waarop? Die speelt binnen 2 jaar bij Utrecht of zo. Valt vrij weinig talent aan te ontdekken.

3 juni 2015 om 09:56

Haha we hebben hier te maken met een Ajax hater...

Een vleugelspeler die in zn debuutseizoen voor een vleugelspeler zulke statistieken als El Ghazi kan overleggen zou je echt niet qua potentie over 2 jaar bij Utrecht inschalen..

3 juni 2015 om 09:58

Goed, er kan nog van gebeuren, maar als je kijkt naar zijn statistieken in een statistieken in een relatief slecht draaiend Ajax heeft ie het prima gedaan.

3 juni 2015 om 10:01

? Hou toch op. Elke speler had bij Ajax in de eredivisie wel zo vaak kunnen scoren of assisteren zo niet meer. Alireza al helemaal.

3 juni 2015 om 10:10

Aangezien bijna elke speler bij Ajax afgelopen seizoen slechtere cijfers heeft overlegt klopt die bewering niet.

Feyenoord heeft vorig jaar al Basacikoglu voor een flink bedrag gekocht, dus Jahanbaksh is niet direct nodig. Misschien een optie als Boetius (naar Psv) vertrekt.

AZ of Vitesse lijkt me een betere optie voor Jahanbaksh.

3 juni 2015 om 09:46

Haha van N.E.C. naar vitesse zie jij het gebeuren?
Deze jongen zou nooit naar vitesse gaan hij houd van nijmegen en de supporters

3 juni 2015 om 09:46

Vitesse? doe eens niet zo eng. Alleen het idee al...

3 juni 2015 om 10:13

als vitesse zich zou melden gaat hij echt wel hoor dat betekend een verdubbeling van zijn salaris.
spelers hebben geen clubliefde meer (zeker buitenlandse spelers )die proberen gewoon in een zo kort mogelijke tijd zichzelf financieel onafhankelijk te spelen aangezien je maar een paar jaar kan voetballen.

3 juni 2015 om 10:52

Haha, oh ja sorry. Die rivaliteit had ik even over het hoofd gezien.

3 juni 2015 om 19:37

jij bent duidelijk geen supporter van beide anders had je dit nooit gezecht....

3 juni 2015 om 11:11

Echte Nec'ers gaan natuurlijk niet naar Vitesse. Maar deze jongen is geen Nec'er in hart en nieren. Gewoon een broodvoetballer zoals zovelen. Die gaat echt wel naar Vitesse als ze maar genoeg bieden, al gaat Vitesse nooit veel geld voor hem neerleggen, dus daar zal hij niet heen gaan.

3 juni 2015 om 22:27

Klinkt misschien vreemd. Maar deze jongen is wel echt een NEC'er. Heeft dat vanaf dag 1 al duidelijk gemaakt en bleef na degradatie ondanks dat hij weg kon. Misschien zegt het niet veel maar hij kust regelmatig het logo na een doelpunt of wedstrijd. Ik zie een speler van NEC alleen naar Vites gaan als de hoofdprijs betaald word, het bestuur is niet gek

Feyenoord zou best een leuke club voor hem zijn. hetzelfde kaliber als boetius alleen fysiek wat sterker. en een andere instelling. Kijk naar Strootman en chadli, die kwamen ook uit de JL . IS wel het proberen waard en kost niet zo veel.

3 juni 2015 om 09:56

Alireza zelfde kaliber als boetius..
Alireza is echt een veel groter talent, waar boetius juist de kant van Cabral opgaat.

Tis wel een goednieuwsshow vanochtend zeg hier in Nijmegen......

Maar een vertrek van Alireza zit er natuurlijk al een tijdje aan te komen. Persoonlijk hoop ik dat als NEC Alireza verkoopt dat aan het buitenland doet. Want waarom genoegen nemen met de 1,5 tot 2 miljoen van Feyenoord, AZ of Groningen als je 3 miljoen of meer( die Engelsen zijn gek zat) van Norwich zou krijgen....

3 juni 2015 om 09:56

Voor z'n eigen carriere zou het veel beter zijn eerst in de Eredivisie z'n naam te vestigen en wellicht met de (sub)top mee te doen alvorens naar het buitenland te vertrekken. Als NEC slim is dingen ze een flink percentage af bij een eventuele doorverkoop.
Persoonlijk denk ik dat AZ, Heerenveen, Groningen of Vitesse voor hem de ideale stap zou zijn. Grote kans op een basisplaats, Europees voetbal en niet de druk van een topclub zoals bij Feyenoord Ajax of PSV heerst.

3 juni 2015 om 09:59

Hoeveel vertrouwen is er nog in Nijmegen voor de eredivisie?
Echt een verschrikkelijk topjaar in de Jupiler, maar de goede trainer weg, de sterspeler, Limbombe en anderen wellicht nog? En dan worden er een stuk of 10? contracten niet verlengd?

Daar moet het een drukke zomer worden. Is er geld? Ik snap niet zo goed dat er zoveel contracten niet worden verlengd. Misschien zijn ze niet goed genoeg, maar nu krijg je toch (weer) 1 groot vreemdelingenlegioen met allemaal gasten die menen dat ze voor de basis zijn?

(als Graafschap supporter) zie ik NEC voorlopig misschien wel als degradatiekandidaat nummer 1. Ze zullen vast mooie transfers gaan maken. Maar het lijkt mij bijna niet te doen om straks een team te vormen van een stuk of 10-15 nieuwkomers. Of mis ik iets?

3 juni 2015 om 10:02

De contracten die niet verlengd zijn zijn met name van bankzitters en in de breedte dus dat is niet zo'n probleem.
Jahanbaksh is wel een groot verlies maar zal toch wel aardig wat opleveren.
Brood weg is niet zo'n grote ramp, die is zeker niet onvervangbaar. Dus wat is nu precies het probleem?

3 juni 2015 om 10:04

Als Graafschap supporter zie jij NEC als degradatiekandidaat nr. 1 ? Zal wel clubliefde zijn waardoor je een beetje verblind bent. De rest van Nederland zal jouw club als kandidaat nr 1 zien namelijk. Toch veel succes toegewenst volgend seizoen, dat zullen jullie nodig hebben.

3 juni 2015 om 10:07

NEC is natuurlijk nooit degradatiekandidaat nummer 1 met De Graafschap in de competitie, niet lullig bedoeld overigens maar het verschil tussen beide afgelopen seizoen was gigantisch. NEC heeft een veel betere basis, zelfs als een Alireza weggaat (waar natuurlijk een vervanger voor komt). Dat verschil in kwaliteit gaat De Graafschap niet snel goedmaken, lijkt me eigenlijk uitgesloten.

Verder zijn dingen een beetje onduidelijk mbt financiën. Er wordt met een kleiner spelersbudget gewerkt dan voorheen in de Eredivisie en de investeerders zullen hoogstwaarschijnlijk weer de knip trekken. Verder zal er natuurlijk wel vertrouwen zijn in handhaving omdat de 2 andere promovendi simpelweg een (behoorlijke) kwaliteitsachterstand hebben.

3 juni 2015 om 10:09

Nouja, ik heb een hoge pet op van Brood. Maar misschien is dat meer gevoelsmatig. Het vertrek van die bankzitters lijkt me kwalitatief niet zo'n probleem, maar als backup moet je toch een paar jongens hebben die zich moeiteloos kunnen aanpassen? Of hebben ze de belangrijkste posities dan nog steeds dubbel bezet?
De breedte lijkt me juist belangrijk in de eredivisie. En voor de basisspelers zou een beetje rust binnen de selectie ook niet verkeerd zijn.

3 juni 2015 om 10:09

40 (!) punten onder NEC eindigen en dan NEC als degradatiekandidaat nr. 1 zien :D :D :D .

Nu al zin in uitje naar de Achterhoek komend seizoen.

Overigens worden spelers voor de breedte natuurlijk gewoon teruggehaald. Ze gaan niet met 15 man de competitie in.

3 juni 2015 om 10:15

Zeker niet verblind, juist wel realistisch. Het gaat nu alleen even over Nec.

Ik was echt wel onder de indruk van NEC het afgelopen jaar, en ik had ze een seizoen ala Willem II voorspeld, linker rijtje. Nu er echter zo veel veranderd blijft er weinig van die voorspelling over.

Kwalitatief gezien blijft NEC natuurlijk beter (al zullen we nog een paar maandjes de transfers moeten afwachten). Maar het lijkt me oprecht gewoon erg moeilijk om met zoveel nieuwe spelers wat te presteren. Ik hoop dat NEC het gewoon goed gaat doen, maar als het dan toch gaat tegenvallen kijk ik inderdaad wel naar de belangen van de Graafschap ;p .

3 juni 2015 om 10:15

degradatie kandidaat nummer 1 ik denk dat de graafschap en roda er eerder uitvliegen dan nec

3 juni 2015 om 10:25

Natuurlijk is de Graafschap wel de grootste degradatiekandidaat, snap ik ook nog wel. Maar bij de Graafschap kunnen wel als underdog lekker achterover leunen en gebeuren er verder geen gekke dingen. Dat is de verwachting toch. De selectie is zeker niet sprankelend, maar wel vrij degelijk.

NEC is kwalitatief waarschijnlijk in alle gevallen beter. Maar wat heb je bijvoorbeeld aan Sjoerd Ars als beide buitenspelers vertrekken? De selectie was juist uitstekend in balans dus is het gewoon zonde dat er zoveel gaat veranderen. Het is normaal gesproken ook best goed mogelijk om een mooi nieuw team samen te stellen, maar ik heb nog een beetje dat vreemdelingenlegioen in mijn achterhoofd zitten dat vorig jaar degradeerde.

3 juni 2015 om 11:01

nou niet zo negatief , we gaan nu voor de 2e 41jaar . roda heeft met ingang van volgend jaar toch al zeker een begroting van zo'n 10 miljoen , dus vraag ik mij een klein beetje af waar je jouw mening op op baseert . is nog altijd bijna net zoveel als een cambuur en willem 2 samen ? ga maar alvast buskaartjes kopen , voorlopig gaat roda nergens heen .

3 juni 2015 om 22:30

Misschien word dat gebaseerd op dat NEC meer dan 30 punten voor stond op roda dit seizoen?

3 juni 2015 om 23:29

als ik alleen al kijk naar het verleden komt nec nog niet eens in de buurt van roda . en je moet eens niet overal nec bij halen , ik reageerde op iemand die het over de graafschap en roda had en gemakshalve maar even vergat dat roda begint met een begroting van zo'n 10 miljoen euro , toch behoorlijk wat hoger dan een cambuur , excelsior , de graafschap of een willem 2 .

4 juni 2015 om 03:25

NEC erbij halen? Dit is een bericht over NEC, dan vind ik het vrij normaal dat we het ook over NEC hebben... Er stond er iets boven dat iemand NEC degradatiekandidaat nr 1 vond omdat alle spelers nog niet bekend zijn, wat natuurlijk een volstrekte onzin reactie van diegene was. Elke club is druk bezig met aankopen en buitenkansjes terwijl er ook bij nog geen een club de selectie al compleet is.

4 juni 2015 om 11:13

en ik reageerde op een andere reactie en laat die reageerder nu eens niks over nec te hebben gezegd .

Doen! Echt een pareltje voor de eredivisie. Categorie Honda, Musa.

Ajax kiest inderdaad voor El Ghazi. Bij PSV zie ik hem Narsingh wel uit de basis spelen, maar Narsingh kan misschien beter dan hij nu heeft laten zien. Feyenoord en AZ zijn perfect. En ook Twente misschien nog wel, als vervanger van Corana (als het salaris van Corana echt 1,5 miljoen is kunnen ze daar financieel flink op vooruit gaan).
Maar vooral Feyenoord kan wel zo'n flamboyant type gebruiken.

Wat moet die kerel kosten ? Die van NAC op links, en deze op rechts. Ben je voor een 3 a 4 miljoen klaar denk ik. Heb je prima buitenspelers als Feyenoord zijnde. Kun je die andere twijfelaars weg doen. Verhoek is niks, Bilal twijfelgeval, Manu, twijfelgeval, en Boetius moet eerst zijn vorm maar eens terugkrijgen. Hij heeft natuurlijk al laten zien dat hij het niveau wel aankan.

3 juni 2015 om 10:00

Te mooi om waar te zijn bijna, voor dat geld. Bilal en Manu nog wel erbij houden als concurrenten. Maar gaat Gio geen 4-4-2 spelen?

hoezo moeten psv en ajax eerst verkopen om te kunnen kopen?

3 juni 2015 om 10:50

Denk dat ze bedoelen dat zowel PSV als Ajax al meerdere speler hebben die op die positie uit te voeten kunnen.

Voor Ajax zou het een goede speler kunnen zijn voor de roulatie, maar dan alleen als Fischer of El Ghazi geblesseerd raken, want Ajax heeft Kishna, Menig en Muric nog. Die zullen denk ik wel de voorkeur krijgen boven een jongen die is aangekocht.

Voor PSV is het iets interessanter om hem te halen, die hebben nu als Flank-spelers: Narsingh en Jozefzoon. Daar ga je de oorlog niet mee winnen, ja dan komt Bergwijn er nog aan maar die kan echt niet al een seizoen eredivisie aan.
Dus Jahanbachs kan daar in iedergeval wel goed tussen lopen, oke het is wel een heel groot verschil met Depay maar ja wat wil je dan? Een vergelijkbare speler is niet haalbaar.

Voor Feyenoord is hij ideaal, hij is minstens zo goed als de huidige buiten-spelers die er nu lopen, Boetius, Basachicoglu, Manu en Toornstra. Hoogst waarschijnlijk gaat Jensie terug naar het middenveld waar hij trouwens ook het beste is.
Jahanbachs zal met Feyenoord in iedergeval het meeste kans op speeltijd krijgen en is (sorry) toch nog een iets lager niveau dan PSV en Ajax, dus daarom denk ik dat hij het beste naar Rotterdam kan gaan.

Haal maar op Vitesse. Kost waarschijnlijk niet al teveel en weet ie meteen hoe het is bij de mooiste club van Gelderland.

3 juni 2015 om 12:14

Lijkt me sterk dat Vitesse met deze financiële situatie transfersommen van minstens 2.5 miljoen kan betalen. Dat is namelijk wat NEC er minimaal voor wil hebben. Vanuit het buitenland is ook interesse en wordt gesproken van transfersommen rond de 4-7 miljoen. Dus die 2.5 gaat waarschijnlijk wel iets meer worden. Vitesse lijkt me dus kansloos.

Ik denk dat de top drie net te hoog gegrepen is voor hem. Denk dat hij bij Feyenoord wel goed zou passen, vooral als er middenvelders bij Feyenoord vertrekken..

Ajax kiest voor de jeugd? Uhh,even een uitpluk: Gudelj, Sinkgraven, Milik, Viergever, Bazoer, Andersen, Cilissen, Hoorn, Fisher. toch een aardig rijtje aankopen over de laatste jaren.

3 juni 2015 om 11:08

serero , schöne , kishna , el ghazi , je vergeet er een paar .

Goede speler. Vond het vorige zomer al vreemd dat niemand uit de eredivisie hem oppikte toen NEC degradeerde. Ik denk dat hij net zo goed kan worden als Schöne, ik denk wel dat AZ, Groningen of Heerenveen een betere optie voor hem is dan Feyenoord

Met Manu, Boetius en nu Sleegers erbij heb je al een goede bezetting!

Boetius kan je verkopen en daar zou je niets voor terug hoeven halen!

Ik ben geen Manu fan als linksbuiten, zie hem meer als 2e spits, naast een sterke vent.

Dan zou ik eerder gaan voor Tighadouini.

Zou perfect bij Feyenoord passen.
Als Feyenoord hem erbij krijgt en Slegers komt terug dan zijn 4 of 5 verdere aankopen genoeg om mee te doen met het kampioenschap.
Er vanuit gaan dat Clasie, Immers en hopelijk ook Kazim vertrekken.
Dan een Linksback (v. Anholt Heerenveen) Centrale verdediger (een ervaren persoon) 2 middenvelders (bijvoorbeeld Pröpper, Trezeguet of Veijnovic) en een Spits (guidetti).

Verm/Hahn
Wilk/Karsd
Beek/Dammers
Kongolo/Aank
Aank/Wouden
Ahmadi/Aank
Vilhena/Aank
Ali/Bilal
Toorn/Ach
Boeti/Sleeg
Kuyt/Aank

@ Bayern1982 Boetius en Vilhena moet je gewoon wegdoen willen niet verlengen deze zomer kan je nog wat voor ze vangen. Bovendien presteren ze niks ik ben ze liever kwijt dan rijk Immers en Kazim zou ik ook wegdoen. Calsie gaat ook weg lijkt me die gaan we niet meer kunnen behouden en dan moet je gerichte aankopen doen. Mogelijke aankopen Kramer Van Wolfswinkel Tapia Propper Vejenovic Van Anholt Thigadouini. Dit lijken me goede versterkingen en ik denk allemaal haalbaar voor Feyenoord die Trezeguet ken ik niet.

@bayern v.d. Heijden van Vitesse is transfervrij. Misschien wel een goede voor de CV positie. Zijn voorkeur heeft echter het buitenland geloof ik, en misschien zullen de bekrompen geesten weer over zijn verleden vallen.

Hij is niet goed genoeg voor Feyenoor.

Die moet je even uitleggen, want er ontgaat mij geloof ik iets.

Als je Berghuis kwijtraakt en je haalt deze Iranier en die van Nac, doe je het goed op de transfermarkt

Haal liever Taghadouni , heeft zich allang bewezen op de Eredevisie.

Volgens mij is de vraag of hij goed genoeg is voor Feyenoord niet eens zo relevant. NEC vraagt volgens mij meer voor hem dan ze daar kunnen/willen betalen. Binnen Nederland zullen alleen Ajax en PSV dat geld hebben op dit moment.

Voor de topclubs is zijn verhaal te risky. PSV heeft al een Jozefzoon in huis en Feyenoord zal zich nog wel een keer bedenken voordat ze een maatje vinden voor Basacikoglu. En Ajax gaat zich hier ook niet aan wagen.

AZ lijkt me een prima club voor hem. Gedijen in de luwte, voor spelers met potentieel is AZ een prima groeivijver. Zoals die club inkoopt, met gehaalde krachten als Gudelj, Berghuis, Hupperts en Gouwenleeuw: buitengewoon slim gedaan. Het verbaast me dan ook niets dat AZ ook belangstelling heeft voor Ritzmaier.

Die Hashemi werkt in ieder geval voor zijn geld. Feit is dat geen van de genoemde clubs zich bij NEC heeft gemeld voor Alireza. Ook Feyenoord niet, Hashemi bekend dat er geen contact is met feyenoord en dat hij het alleen via via heeft gehoord. Dus hoe zorg je ervoor dat Alireza in het nieuws komt als er nog geen concrete interesse is? Je veinst 'interesse' van een of meerdere clubs en half nederland springt erop in. Vooralsnog heeft alleen Norwich geinformeerd en die kunnen dankzij de britse TV gelden al een bedrag ophoesten wat de nederlandse top niet eens voor hem willen betalen, laat staan subtoppers als AZ, Groningen en Feyenoord.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren