Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Maaskant biedt NAC ontslag aan: ‘Ik trek mijn conclusies’

Laatste update:

Robert Maaskant wil NAC Breda verlaten. De oefenmeester degradeerde zondag met de Brabantse club uit de Eredivisie door een 1-2 nederlaag tegen Roda JC Kerkrade. Dat was na de 0-1 zege van eerder deze week in Limburg niet genoeg voor lijfsbehoud. "Ik ga mijn ontslag bij het bestuur aanbieden”, liet Maaskant na afloop weten.

/

“Ik trek mijn conclusies”, vertelde Maaskant aan FOX Sports. “Ik vind dat ik hiervoor verantwoordelijk ben. Het is aan het bestuur om daarover te besluiten. Ik ben verantwoordelijk voor deze ploeg. Het is me niet gelukt.” Eerder was de 46-jarige Schiedammer werkzaam bij onder meer RBC Roosendaal, Willem II en FC Groningen.

Maaskant keerde halverwege het seizoen terug bij NAC met de zware taak om de ploeg in de Eredivisie te houden. De club uit Breda stond op dat moment zeventiende. NAC sloot het reguliere seizoen af als zestiende, hetgeen onvoldoende was om de play-offs om promotie/degradatie te ontlopen.

"Het is stil in de kleedkamer. Spelers zijn aan het huilen. Iedereen zit er vreselijk doorheen. Dit zorgt voor heel veel onzekerheid, voor de hele club", schetste Maaskant de situatie na degradatie. "Er zijn jongens met wie we graag verder wilden. Voor een aantal is dat nu volstrekt onmogelijk geworden. Dit is echt verschrikkelijk. Dit betekent slecht nieuws voor mensen die al heel lang bij deze club werken. Mensen zullen hun baan verliezen. Dat is het verschil tussen een doelpunt in twee duels met Roda JC.”

NAC Breda moet niet langer doorgaan met Robert Maaskant

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties
31 mei 2015 om 18:13

Ja valt er wel eer te behalen voor hem volgend seizoen. Zoals hij al zegt, er moeten veel spelers weg. Zou mooi zijn als ze gelijk weer promoveren, maar een goed team bijelkaar brengen kan nog wel eens lastig worden

31 mei 2015 om 18:26

@kempi5, sjiek? dit zegt hij alleen maar zodat hij gelijk weer weg kan. je denkt toch niet dat deze grote blaaskaak na jupiler gaat daar voelt hij zich veelste goed voor

voor maaskant en de zeeuw vind ik het prachtig dat ze zijn gedegradeerd zijn :D

31 mei 2015 om 19:42

Idd jason, hij wil gewoon niet mee degraderen. Ik hoop dat NAC hem aan z'n contract houdt

31 mei 2015 om 18:48

Op basis waarvan heeft hij het goed gedaan?? Hoeveel punten zijn er gepakt onder Maaskant??

31 mei 2015 om 19:05

Hij heeft een goede eenheid weten te maken: een eenheid van maaskant-haters die het geblaat van die arrogante blaaskaak dusdanig zat zijn dat de degradatie NAC gegund is (mede gevoed door het wanbeleid van de afgelopen jaren)

31 mei 2015 om 21:21

Prettig dat hij er een eenheid van heeft weten te maken maar maar met welk resultaat? Hij is gewoon gedegradeerd en dan heb je het slecht gedaan

31 mei 2015 om 22:21

Ik vind het te makkelijk om hem de schuld te geven. Ten Rouwelaar is echt een waardeloze keeper en heeft Nac veel punten gekost bij die 1e goal vandaag ziet hij er ook weer slecht uit. Die man heeft het voor de competitie eigenlijk wel zeer kostbare punten verloren. Daarnaast heb je in een aantal wedstrijden de voorhoede van NAC veel te veel kansen zien missen tegen Roda hadden ze over 2 wedstrijden zeker vaker moeten scoren. Ik vind het eerder pech en een gebrek aan kwaliteit op een cruciale positie dan onkunde van de trainer. Seuntjens en Tighadouni waren zogenaamd het probleem van NAC maar toen Maaskant kwam heb je kunnen zien hoe goed deze jongens kunnen voetballen. Verdedigend stond het elftal ook zeer aardig en voorin creerde ze genoeg kansen maar verloren ze telkens door persoonlijke fouten.

1 juni 2015 om 03:58

Ten Rouwelaar is de reden van degradatie die man kan er geen snars meer van het hele seizoen loopt hij al te blunderen.
Jeroen moet met pensioen! of is zijn naam Jelle ? geen idee rijmt wel lekker jeroen, pensioen.

Mietje. Gelijk weg lopen. Dat is nou waarom ik zo'n hekel heb aan Maaskant.

31 mei 2015 om 18:14

Dat klopt dat heeft hij gezegd.

31 mei 2015 om 18:33

Als je dan toch hebt gehoord wat hij gezegd heeft, waarom noem je hem dan een mietje? Hij neemt gewoon de verantwoordelijk voor de degradatie. Dat is allesbehalve laf, maar juist eerder een moedige actie. Begrijp me niet verkeerd, ik vind Maaskant een absolute blaaskaak, maar dit doet hij gewoon netjes.

31 mei 2015 om 18:39

Dat zegt hij ja maar diep van binnen voelt hij zich te goed voor de JL.

31 mei 2015 om 19:53

Heeft hij zijn gevoelens naar jou geappt ofzo dat je dit weet? Lijkt me namelijk nogal knap om iemands gevoelens zo ff uit de hand te schudden.

Jij interpreteert het zo. Das is iets volkomen anders.

31 mei 2015 om 20:19

@keizerstad. iemand die maaskant wat beter kent weet gelijk genoeg
en het is niet de eerste keer dat meneer maaskant ergens onderuit kruipt

ontslag aanbieden en hopen dat ze daar intrappen zodat meneer er mooi onderuit komt hopelijk gaat hij na ver land hoeven we die arrogante rotkop niet meer te zien hier

31 mei 2015 om 18:13

algemeen bekend dat Maaskant zich te groot voelt voor de Jupiler League.

Opgehoepeld staat netjes. Veel geblaat maar weinig wol, deze man, en ik vond het al een grote gok van Nac dat ze hem een kans gaven.

Daar sta je dan met je grote praatjes vooraf en dan dit Nac, op papier kwalitatief zoveel beter dan de andere clubs, niet eens in de Eredivisie kunnen houden. Schandalig, hoor.

Heel erg jammer hoe dit allemaal is gelopen.
Oprechte tranen met tuiten huilde hij.
Als fan van Robert gun ik hem het beste.
Voor nu, is dit het beste.

31 mei 2015 om 19:55

Ach schei toch uit met je oprechte tranen. Geacteerde tranen met tuiten waren het, want hij is overal na een jaar of korter ontslagen geweest. Natuurlijk komt dit hard aan voor hem, maar als trainer kan je niet net doen alsof je zo erg nauw betrokken bent.

31 mei 2015 om 20:01

Ik snap dat jij iets tegen Robert hebt maar kun jij zien of het neppe tranen waren?
Als iemand zo huilt, zie je dat dit echt is. Ga nou niet koppig doen Koni, kom aan.

31 mei 2015 om 20:06

' maar kun jij zien of het neppe tranen waren? '

Dat kan ie helemaal niet, is inderdaad puur zijn eigen interpretatie. Ik vind het erg ver gaan om zulke dingen te suggereren. Ik kan best begrijpen dat Maaskant een warm gevoel heeft bij de club Nac, net zoals hij zelf zei dat ook te hebben bij de Eagles. Dat hij niet betrokken zou zijn omdat hij overal na een jaar of korter ontslagen is vind ik persoonlijk al helemaal kul, zie niet wat dat er mee te maken heeft.

Ik kan heel goed begrijpen hoe het voelt als de club waarom je geeft degradeert. Heb het namelijk zelf ook meegemaakt vorig jaar, en het is echt geen pretje. Dus kan de tranen in dit geval best vatten. Sommige spelers huilen toch ook als ze degraderen en we hoeven niet te doen alsof dat nou de grootste clubmensen zijn.

31 mei 2015 om 20:09

Dan ben je wel erg goed gelovig wat op zich hartstikke goed is, maar ik had het gelooft als Maaskant minstens twee of drie jaar bij de club heeft gewerkt, maar in zijn eerste periode(waarin hij het erg goed deed) heeft hij ze verlaten omdat hij in Polen net iets meer geld kon verdienen. Dan kan je niet zeggen dat hij oprecht betrokken is.

31 mei 2015 om 20:22

' heeft hij ze verlaten omdat hij in Polen net iets meer geld kon verdienen'

Vooropgesteld dat ik persoonlijk geen liefhebber ben van het blufpoker dat Maaskant soms speelt, maar hij kon naar de kampioen van Polen als ik het goed heb( Wisla Krakow). Snap ik best dat hij dat doet, zeker als je ook nog een hoger salaris krijgt. Dat je op basis van bepaalde gronden soms andere clubs verkiest boven in dit geval NAC betekent wat mij betreft nog niet dat je niet betrokken kan zijn.

Belangrijk in deze wat mij betreft is het verschil tussen de trainer en de persoon Maaskant. De trainer Maaskant zal op basis van bepaalde keuzes niet altijd NAC kiezen. Dat betekent nog niet dat de persoon Maaskant geen warme gevoelens kan hebben bij Nac. En vandaag heeft zowel de trainer als de persoon Maaskant een behoorlijke opdonder gekregen.

Nogmaals: ik vind het allemaal vrij hard en een beetje vergezocht.

Tuurlijk neemt maaskant ontslag. In de jupiler jeague komt hij minder in de media. En maaskant houdt van de media-aandacht. Logisch

31 mei 2015 om 18:16

Hij biedt zijn ontslag aan, zodat het bestuur hem gratis weg kan sturen, maar blijft als het bestuur met hem door wil als ik het goed begrepen heb. Dus hou je domme praatjes maar voor je

Hij heeft de conclusie getrokken dat hij zichzelf te goed vindt voor de jupiler league? Eng ventje vind ik het.

31 mei 2015 om 18:19

Hij biedt zijn ontslag aan, zodat het bestuur hem gratis weg kan sturen, maar blijft als het bestuur met hem door wil als ik het goed begrepen heb. Eng ventje die jansen joenite

31 mei 2015 om 18:38

Want zo nuchter en bescheiden is Maaskant...

31 mei 2015 om 18:47

Blijkbaar wel, ik heb het hem zelf horen zeggen in een interview op tv

31 mei 2015 om 19:24

Haha, en ik hoorde Munsterman zeggen dat er niets aan de hand was.

31 mei 2015 om 19:35

yep en die heb je toen maandenlang lekker dom lopen verdedigen en nu het niet waar bleek te zijn sla je helemaal om en geloof je niks meer. Leuke manier van leven zo... denk je zelf ook nog na over dingen of?

Maar om ff in te gaan op dat maaskant zich te goed zou voelen voor de jupilerleague: in 2006 was het toch echt maaskant die terug keerde bij rbc die op dat moment kansloos laatste stond zonder fatsoenlijk utizicht op handhaving. Het was toch echt maaskant die in 2007 tekende bij mvv. het was toch echt maaskant die in 2012 de dayton dutch lions trainde in de 3e competitie van de VS.

nu jij weer!

31 mei 2015 om 19:59

Haha +1 voor je Munstermanreactie.

Verder ben ik het met je eens, alsof trainers en voetballers altijd eerlijk zijn tegenover de camera's... Maaskant heeft gewoon geen zin om in de JL te spelen, maar denk niet dat er een club in de eredivisie het in hem ziet zitten.

31 mei 2015 om 20:24

@ajax denk je dat hij dat echt in belang van nac doet haha
dit doet hij uit eigen belang blijkbaar ken jij maaskant niet zo goed
hij word hier ook niet voor niets de hoer van deventer genoemd

31 mei 2015 om 20:37

ja of het zegt wat over het niveau van je omgeving

31 mei 2015 om 21:05

Haha, idd heb ik hem ten onrechte verdedigd bleek achteraf. En op dezelfde wijze verdedig jij Maaskant nu...

31 mei 2015 om 23:27

Dat twente meer uitgaf dan er binnenkwam lag er anders al heel dik bovenop. Daarintegen heeft maaskant al meerdere malen in de jupiler league gecoached en heeft hij in jhet verleden bewezen ook moeilijke/vervelende klussen aan te grijpen, zoals ik al eerder had g eschreven. Om dan te stellen dat hij zich te goed voelt voor de jupiler league zonder enige onderbouwing vind ik zeer zwak en lijkt op zomaar wat roepen op basis van onderbuikgevoelens.

31 mei 2015 om 23:33

Tijd zal het leren..

3 juni 2015 om 21:17

haha geleerd

31 mei 2015 om 18:21

Waar lees jij dat of maak jij dat er gewoon zelf van. Ik zie die letters en zinnen er niet tussen staan. En als hij wilt vertrekken na een mislukt seizoen. Dan mag Robert dat toch lekker helemaal zelf weten of niet dan. Of moet daar eerst het azijn volk van Nederland een internet oordeel geven.

Slim hoor,

De nette kerel uithangen maar zeg maar eerlijk je hebt geen zin in een jaar jupiler league.

Laat maar zien dat je ook kan promoveren volgend jaar.

31 mei 2015 om 18:18

slim hoor zomaar wat roepen,

Hij biedt zijn ontslag aan, zodat het bestuur hem gratis weg kan sturen, maar blijft als het bestuur met hem door wil als ik het goed begrepen heb.

31 mei 2015 om 18:31

Das jouw interpretatie. Als hij was blijven zitten met en salaris blijft vangen dan is de wereld hier ook te klein.

Niet dat ik denk dat NAC met hem doorgegaan was(contract lief af volgens mij). Maar zo kan je achter alles wat gaan zoeken. De gedachte dat je als je degradeert niet de juiste man bent om weer te promoveren vind ik niet zo gek.

Winnen doe je samen, verliezen doe je samen.
Nu snel het zinkende schip verlaten, wat een lage actie..

31 mei 2015 om 18:21

Reageren doe je alleen als je zeker weet datje niet klinklare onzin roept. Hij biedt zijn ontslag aan, zodat het bestuur hem gratis weg kan sturen, maar blijft als het bestuur met hem door wil als ik het goed begrepen heb. Zomaar wat roepen, wat een lage actie!

31 mei 2015 om 18:24

Beeldvorming heet dat, en daar sta ik totaal niet van te kijken bij die blaaskaak.
Maargoed, als hij het in die context zegt is dat nobel van hem.
Maar dan nog, hij kan ook afzien van een oprotpremie als de club van hem af wilt, en nu zeggen dat hij er alles aan gaat doen om terug te komen. Dit wegloopgedrag word ik onpasselijk van.

31 mei 2015 om 18:26

"maar dan nog, hij kan ook afzien van een oprotpremie als de club van hem af wilt,"

euhm, dat doet hij toch door zijn ontslag aan te bieden???

31 mei 2015 om 18:28

Nee, hij dient z'n ontslag in zodat het bestuur die keuze niet hoeft te maken. En zelf komt t hem ook wel lekker uit.

31 mei 2015 om 18:30

hij geeft het bestuur juist de keuze of ze met hem door willen of niet. hij biedt zijn ontslag dus aan. Als het bestuur dat niet accepteert gaat hij gewoon door.

31 mei 2015 om 18:32

Alleen kan het bestuur die keuze nu juist wel maken, hij zei zelf dat ze het ontslag kunnen accepteren of weigeren. Je mag je ongelijk ook gewoon toegeven hoor Zuur_pruim

31 mei 2015 om 18:36

Doe ik niet!

31 mei 2015 om 23:41

Zou meneer Maaskantje zijn ontslag niet aanbieden omdat NAC op de rand van de afgrond staat. Heeft Maaskant geen dubbele functie bij Nac??
Zijn er door zijn toedoen niet een stuk of 8 nieuwe spelers bijgekomen in de winterstop terwijl de kas leeg was. Natuurlijk zijn er kleine geldschieters, zo voer je geen beleid.

Ik denk niet dat hij zich te groot vindt voor de JL. Hij weet heel goed dat men gegokt heeft en heeft verloren. Wil jij het ontslag van tig mensen op je geweten hebben??
Hier is hij mede verantwoordelijk voor, hoe is de besluitvorming tot stand gekomen??
Juist ja, een reden te meer om snel de onderzeeër te verlaten.

Maar Maaskantje is slim, hij ligt goed bij het publiek. Hem wordt weinig kwalijk genomen. Als hij nu zelf vertrekt uit eigen wil, met alle shit achterlatend, kan hij beter niet meer gesignaleerd worden. Als hij nu wordt weggestuurd kan hij zijn handen in onschuld wassen. Misschien is bovenstaand wel een goede reden om je ontslag aan te bieden. Er hangen hele donkere wolken boven Breda. (jammer genoeg want een levendige club me een zeer trouwe fanatiek aanhang gaat naar de knoppen)

Ik trek me conclusies = Ik verlaat het zinkende schip.

Maar goed, ik kan er niet echt om rouwen.
Adios Maaskant.

Als je weggaat, verwacht dan niet hier ooit nog terug te komen.
Want dit schip zal niet zinken.. en jij bent over een paar jaar vast weer op zoek naar een nieuwe Boot.

.

31 mei 2015 om 18:22

Misschien houdt ie wel eer aan zich zelf aan? Van waar al die irritante reacties. Het is ongelofelijk jammer dat NAC er niet meer inzit. Ik vind het wel een leuk clubje om in de Eredivisie te hebben. Ook al spelen ze het lelijkste voetbal ooit.

31 mei 2015 om 18:45

Hadden ze maar beter hun best moeten doen.

Nu kan Pi-Air zijn steentje bij dragen aan zijn NAC Breda. En ze weer helpen terug te keren op het hoogste podium. Als assistent van de nieuwe trainer.

31 mei 2015 om 18:22

lol met pierre ook. Nou succes dan in de kelder van de jupiler league

31 mei 2015 om 20:00

Haha, Pi-Air die Kazim een goede spits vond. Nou, dat wordt ook niet wat met NAC dan

31 mei 2015 om 20:17

Wat ik wel leuke trainer vind voor NAC is Jan Everse of Darije Kalezic. Die kunnen in Breda een leuk elftal presenteren. En dan Hellemons en Pierre als hun assistenten. Prima toch?

31 mei 2015 om 20:38

Zijn zeker goede opties als trainer. Maar ik weet het niet met Pi-Air, ik heb het idee dat hij teveel in zijn eigen straatje lult, dat hij het altijd zo goed doet. Verder heeft hij een beetje opmerkelijke acties, zoals het bekendmaken dat Van Bommel ging stoppen zonder dat hij dat zelf eerst kon doen. Niet echt heel netjes. Bij Feyenoord in zijn 2e periode en bij NAC in zijn 2e periode was hij niet echt van toegevoegde waarde. Ook niet met zijn rol in de kleedkamer. Sterker nog, ze waren hem liever kwijt denk ik met zijn opmerkelijke acties zoals het kapot knippen van de pet van De Guzman.

Ik vind het betreurenswaardig als dit zou gebeuren.

Ik denk dat teleurstelling hoogtij viert bij Maaskant. Hij heeft er alles aan gedaan en is niet de reden waarom NAC gedegradeerd is. Hij heeft boven verwachting gepresteerd in de periode dat hij er zat. Wat mij betreft mag hij zeker aanblijven.

Aan de andere kant is het ook wel zo dat als je een leegloop in je elftal krijgt (nac heeft iets van 10 aflopende contracten), het misschien beter is om helemaal met een schone lei te beginnen, met een nieuw gezicht voor de groep ook.

Hoe dan ook, ik als NAC supporter denk dat het 2 jaar duurt voor promotie bereikt zal worden. Komend seizoen zal een overgangsseizoen worden, je krijgt met té veel wisselingen te maken.

31 mei 2015 om 18:23

Als NAC eerder Maaskant had aangetrokken waren ze in de Eredivisie gebleven. Een Demy de Zeeuw die van het begin van het seizoen daar speelt en Ligeon. Om maar wat legio voorbeelden te noemen. Dat zelfde geldt voor de spitsen positie. Als NAC slim is, moeten ze het nu even van de routines hebben. En als ze in de Eredivisie komen. Een samenwerkingscontract maken met Ajax. We hebben ontzettend veel talent die NAC leuk voetbal kan brengen.

31 mei 2015 om 18:38

Leuk. Een samen werking met een andere eredivisie club. Een dependance van een ander doet de eigen identiteit wel verdampen. dat wil je toch niet?

31 mei 2015 om 18:46

Als telt niet in het voetbal.

31 mei 2015 om 19:49

En hoe precies heeft het feit dat ligeon daar zat de identiteit van nac aangetast? Als je het beperkt houd tot 2 of 3 spelers kan het nooit kwaad natuurlijk.

Blijft een ongelofelijk overschatte coach.

31 mei 2015 om 18:24

hahahahaha hoe kan hij overschat zijn... ik lees alleen maar negatieve reacties over hem en dan nog overschat? persoonlijk vind ik het een prima coach. Met nac kun je degraderen, dat kan iedereen overkomen.

Weer een club naar de klote geholpen, denk dat ie dit ook trots in zn boekje bij schrijft

naar mannetje die maaskant als ze winnen heeft hij het gedaan als ze verliezen is het de spelers zijn schuld
robbert uithuilen zoals je vanmiddag al liet zien flink hoor staat heel goed bij de nac supp

robbert je bent de zwakste schakel dus

31 mei 2015 om 18:29

Dus als een trainer aangeeft dat het zijn verantwoordelijkheid is en dat hij daarom zijn ontslag aanbiedt, legt hij de schuld bij de spelers? Dat heb ik Maaskant in zijn periode bij NAC nooit horen doen, dus die opmerking slaat nergens op.

31 mei 2015 om 19:44

Het is zo makkelijk om Maaskant nu na te trappen. Hij heeft mijn inziens er alles aangedaan en presteerde met beter voetbal dan voor de winterstop.
Hij neemt nu zijn verantwoordelijkheid en was er echt kapot van en dat zie je niet zoveel meer op het voetbalveld.

Maar schijnbaar is de Johan Derksen griep hier ook flinke epidemie.

Zou het niet beter zijn om te zeggen dat het jou schuld is en dat je er alles aan gaat doen deze club weer terug te krijgen in de eredivisie ?

31 mei 2015 om 18:31

Helemaal mee eens!!

31 mei 2015 om 18:36

lol zijn letterlijke woorden waren dat hij de hand in eigen boezem steekt en dat hij verantwoordelijk is voor de degradatie en niemand anders. Daarnaast stelt hij het bestuur voor de keuze: hem wegsturen zonder ontslagvergoeding of met hem doorgaan. Dit is 1 van de netste reacties die ik ooit heb gezien op zon hectisch moment. En nog zeiken mensen erover, puur omdat voetbalzone met sensatietitels komt en mensen niet in staat zijn voor zichzelf te denken.

Maaskant etaleert zich in de toekomst weer als een succes trainer die de zeges aaneen rijgt. Daar past geen JL bij.

Maaskant bedankt! Zonder jou was het nooit gelukt.

Als ik nac was zou ik ton lokhoff volgens seizoen terug halen.

Met dit materiaal had je niet hoeven degraderen. Er zit genoeg kwaliteit, dus ik denk dat Maaskant de juiste conclusie heeft getrokken. Ontslag aanbieden en accepteren.

Tja, het is nu lekker makkelijk om te zeggen dat Maaskant het zinkende schip verlaat. Hij kan ook een eventueel nieuw contract dat NAC hem aanbiedt accepteren en geld binnen blijven harken. Daarbij vind ik het niet zo gek als Maaskant denkt dat hij niet de juiste man is om NAC weer terug te helpen. Dat kan best.

Vind die conclusies die hier allemaal getrokken worden wel beetje ongefundeerd en hard. Maar das mijn persoonlijke mening.

was maaskant nou degene die zeker wist dat ze erin zouden blijven??

31 mei 2015 om 18:52

Nee, dat was Jan Everse bij Dordt

Weer een typisch voorbeeld van zijn eigen psychologische spelletjes. Dit stelt dus echt helemaal niets voor, behalve financieel dan.

Mocht het bestuur door willen gaan met hem, dan blijft hij misschien.
Hij neemt zogenaamd zijn verantwoordelijkheid, maar laat de bal wel aan Nac.
Wanneer NAC geen vertrouwen in hem heeft, dan zouden ze hem morgen toch wel wegsturen, is er wel vertrouwen dan zullen zij hem gewoon laten zitten, en nu dus vragen om niet weg te gaan.
Er verandert niets aan het eventuele besluit, behalve dat NAC nu geen afkoopsom hoeft te betalen als ze van hem af willen.

Het zou hem sieren om met Nac volgend seizoen terug te keren uit jupiler league .
Natuurlijk baalt hij nu maar hij heb er alles aan gedaan om Nac in de eredivisie te houden.
En morgen kijk hij er misschien anders tegen aan om er nog een jaar tegen aan te gaan.
Maaskant wat je ook ga doen Succes en Bestuur van Nac zorg dat je weer gouw terug keert.

Wat een slappe hap die Maaskant, altijd een grote mond en nu hij weer eens gefaald heeft kiest hij voor de makkelijkste weg/vlucht.
Als hij echt een vent is coached hij Nac volgend jaar weer terug de eredivisie in, maar daar zal hij zich wel te groot voor voelen.

31 mei 2015 om 19:07

tinus=dom.

Hij bied zijn ontslag aan, en daarmee geeft hij het bestuur de keuze om met hem door te gaan of gratis van hem af te komen. nobeler dan dit kan het niet hoor.

31 mei 2015 om 20:00

En jij denkt natuurlijk dat als het bestuur zegt, 'jij kan natuurlijk blijven'.,dat hij ook blijft.
Ik denk dat hij zich te groot voelt voor de jupiler league en hij zijn ontslag aanbied om daar dus zo onderuit te komen.
Maarja, ik ken Maaskant niet persoonlijk maar alleen van de "camera" en hij komt op mij altijd gewoon té arrogant en té mans over, hij vind zichzelf nogal bijzonder.....dus ik denk er zo over.

Wat een laffe beslissing zeg,bah. Hij word in Januari trainer,en dan nu zeggen dat hij verantwoordelijk is voor de negatieve resultaten. Het zou hem imo sieren,ik gaat ervoor en probeer NAC terug te brengen in de eredivisie.

Dit is imo de makkelijkste weg om ergens onder vandaan te komen.

Zo gigantisch verkeerd gegokt met het te spelen systeem in de nacompetie dat je inderdaad je conclusie moet trekken. Houdoe!

Carlo ancelotti is nog vrij.

Deze man denkt waarschijnlijk dat hij bij een topclub aan de gang kan. Het enigste wat er in zn kop moet komen is dat hij dit seizoen moet proberen goed te maken volgend jaar in de Jupiler League. Als hij echt gekomen was voor de club NAC zou hij de klus helemaal proberen te klaren.

Jongens jongens toch, dit is toch gewoon netjes van Maaskant? Bestuur kan hem zo gratis de deur uit doen. Mocht het bestuur hem graag willen houden, blijft hij gewoon. Ja Maaskant kan arrogant over komen, maar dat is nog altijd beter als 'we hebben goed gevoetbald maarja de bal is rond en we kijken naar volgende week' trainers.

waarschijnlijk geen zin in jll. verantwoording nemen is nu om je slechte prestatie om te zetten in promoveren .. maar ze lopen liever weg

Heb het gevoel dat NAC wel door wil met Maaskant. Maar denk dat Maaskantje zelf niet in de JL wil spelen. Denk dat die daar iets te trots voor is. Het zou juist geweldig zijn als die nu blijft om zijn club weer naar de Eredivisie te loodsen.

De fans reageerden goed op hem toen die een ronde maakte door het stadion en de mensen binnen de club willen met hem door en geven hem de kans om te revancheren, kans pakken en laten zien dat je een echte vent bent.

Dat Maaskant Nac verdedigend laat spelen tegen Psv o.i.d dat snap ik wel, maar wat ik vandaag heb gezien... wat een bang elftal! Spelen roda in de Kaart door de duels op het middenveld te vermijden.

Ben benieuwd wat Nac gaat doen... er zijn trainers beschikbaar die wel aanvallend spelen!

Als je een vent bent Maaskant dan blijf je als de club met je door wil. Eerst zeg je we worden 12e, toen 14e, daarna Excelsior kan de druk niet aan, en daarna we blijven er in met de NC. Bah wat een weggooier ben je. Afgezien van het feit dat ik je een kuttrainer vind.

Als ik NAC was zou ik Brandts terughalen. Die werd 3e met NAC in de eredivisie wel te verstaan.

Graag voor Hans de Koning samen met Tim Gilissen als beginnend Td;

Maaskant mag blij zijn dat hij een baan aangeboden kreeg van Nac, nu laat hij ze met de gebakken peren zitten. Het is een goede trainer maar niet sociaal op dit moment.

Ik zie als voorbeeld jurgen Steppel die het nu goed doet met Willem ll, welliswaar geen europees voetbal maar liet zijn club niet zakken toen hij een paar jaar geleden was gedegradeerd.

Het is nu wel billenknijpen als trainer van een club die is gedegradeerd, maar ze in de steek laten is nog erger om weg te gaan en dat het zijn verantwoordelijkheid is, als dat zo is ga je gewoon je best doen in de jupiler league voor deze club, als het dan niet lukt dan heb je je best gedaan.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren