Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Zaal bij FIFA-congres ontruimd wegens bommelding

Laatste update:

Alsof er nog niet genoeg zorgen waren bij de FIFA: het congres van de wereldvoetbalbond is vrijdag opgeschrikt door een bommelding. Het Zwitserse Handelszeitung meldt dat de hulpdiensten kort na elf uur werden gewaarschuwd en de lokale politie heeft dit nieuws inmiddels bevestigd. Agenten gaan met speciale speurhonden door de zaal om de mogelijke bom te zoeken.

/

Journalisten die bij het FIFA-congres aanwezig zijn kregen te horen dat zij de zaal moesten verlaten, omdat er opgeruimd moest worden. Nu is echter gebleken dat er sprake was van een bommelding. Kort voor het middaguur gingen de aanwezigen sowieso weg, om te lunchen. Het congres zou om 13.30 uur weer verdergaan, maar het lijkt erop dat dit dus niet gaat lukken.

Vrijdagochtend werd het congres na 25 minuten ook al verstoord: twee Palestijnse demonstranten werden toen op bevel van Blatter uit de zaal uitgezet. De Zwitser hoopt deze vrijdag herkozen te worden als voorzitter van de FIFA. Prins Ali Bin Al-Hussein is zijn enige tegenkandidaat.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties
29 mei 2015 om 13:42

Vind je het gek als je kinderen, grootouders en echtgenoot worden doodgeschoten dat deze mensen in het nieuws proberen te komen op elk mogelijke manier om een statement te maken. Omdat het Westen toch deze zaken als normaal categoriseerd, en amper er iets aan doet behalve vredegesprekken. Ja heeft tot nu toe heel veel geholpen.

29 mei 2015 om 14:46

Natuurlijk, Hamas en Fatah zijn vredelievende organisaties......

29 mei 2015 om 13:44

Rot op man, het zijn altijd de israeliers die zulke dingen veroorzaken, omdat er toevallig 2 idiote palestijnen dit doen zijn het ze allemaal? Kijk even wat israel tegen palestina doet praat dan maar weer

29 mei 2015 om 13:56

Israël heeft het recht om zich zelf te beschermen. De echte agressors zijn toch echt de palestijnen

29 mei 2015 om 14:00

???????

29 mei 2015 om 14:05

In welke wereld leef jij difference09?

29 mei 2015 om 14:06

In een sarcastische mogelijk

29 mei 2015 om 14:07

Beschermen van een land die niet eens van hun zijn? Wie heeft de joden het recht gegeven om een anders land af te pakken? De Palestijnen heb daar niet mee ingestemt. Stel je voor dat de Friezen Nederland gaan innemen en het officieel Friesland gaan noemen omdat Engeland dat heeft gezegt? Dan zou ik en ieder ander Nederlander daar niet mee akkoord gaan toch?

Ontopic: het word hoog tijd dat FIFA hun zaken weer op orde gaan krijgen.

29 mei 2015 om 14:08

@damsco93,

In een niet zo'n al te gezonde wereld als hij dit zegt...

29 mei 2015 om 14:13

Aldus de jongen van Turkse komaf.

Turkije dat het huidige gebied d.m.v genocides heeft gezuiverd van Armenen, Assyriers en Koerden. Genocides die ze zelf nog ontkennen.honderdduizenden zijn hierbij afgeslacht en dan heb je nog het lef zulke reacties te plaatsen

on: Blatter is herverkozen. Heeft in ieder geval toegegeven en dat er iets mis is bij zijn organisatie. Dat is in ieder geval een begin. Ben benieuwd wat voor verandering hij gaat brengen.

29 mei 2015 om 14:22

Check de oorspronkelijke bewoners. Joodse volk leefden daar al 10.000 jaar v.chr.

29 mei 2015 om 14:39

@damsco93 De realistische en jij?

29 mei 2015 om 14:47

Mooi om te zien dat er nog mensen met kennis van geschiedenis op voetbalzone reageren in plaats van alleen maar Pallywood gelovigen....

29 mei 2015 om 14:49

Mijn over over over over groot ouders leefden in China. Is China nu van mij? Of misschien moeten we heel Amerika maar weer terug geven aan de Indianen aangezien zij daar 1000 jaar geleden leefden? Zo werkt het toch volgens jou?

Oh wacht! Een of ander raar boek zegt dat Israel het land van de Joden is, en dat het aan hen beloofd is. Ja laten we dat met zijn alleen serieus nemen! Gezond verstand is tenslotte niet van deze tijden.

29 mei 2015 om 15:05

Je beseft dat je heiligschennis pleegt door de bijbel een raar boek te noemen?
De oorspronkelijke bewoners hebben gewoon recht om in hun land te wonen.

29 mei 2015 om 15:19

@difference

Hoe gaan we dit oplossen dan? Moet heel Noord-Afrika zijn land afstaan nu? Of een enorm deel in Azië? Of heel Noord -en Zuid-Amerika?

Europa? Waar gaan we stoppen zeg jij het maar. Feit blijft dat Israel vrijwel op dezelfde niveay actie voert als de Nazi's dat deden, met de ondersteuning van Amerika natuurlijk.

Nu tegen Moslims en de grap is niemamd heeft het door, diezelfde propganda als waar de Joden mee te maken kregen.

29 mei 2015 om 15:21

Palestina is ook nooit van Palestijnen geweest, Palestijnen zijn niets anders dan Scandinaviërs. Palestijnen wonen in Israël, de Palestijnse gebieden, Jordanië, Syrië en Egypte. Het Palestijns nationalisme bestaat pas sinds de jaren 60 en is ontstaan doordat de Arabische landen Israel meerdere malen hebben aangevallen (zesdaagse oorlog, Yom Kippoer oorlog etc.). Nadat de Britten zich terugtrokken uit het mandaatgebied Palestina (waar ook Jordanië bij heeft gehoord) kwamen de VN met een verdelingsplan zodat de Joden en de Arabieren beiden hun eigen staat kregen. De Joden gingen akkoord, de Arabieren niet. Ondanks dat de Arabieren niet akkoord gingen riepen de Joden een onafhankelijk Israël uit Conform het VN verdelingsplan. Hierna vielen Arabische landen Israël meerdere malen aan in de jaren daarna waarna Israël gebieden heeft geannexeerd. Maar geen enkel gebied is van de Palestijnen strikt gezien. Ik som ze even op: De Sinaï was van Egypte en is al jaren weer teruggegeven, de Gazastrook was van Egypte maar die willen dat absoluut niet terug, de Westelijke Jordaanoever was van Jordanië maar die claimen het gebed niet meer, de Golan vlakte is van Syrië. Die claimen het gebied nog wel maar dat lijkt mij voorlopig ook niet wenselijk

Hier dus ook wat buitenbijbelse bronnen waarom Israel bestaansrecht heeft.

29 mei 2015 om 15:24

Zelfde niveau als de nazi's???? Duik eens in de boeken of zoek de moslims in Israël eens op. Die hebben net zo veel rechten als plichten als christenen. Zelfs in de betwiste gebieden.

29 mei 2015 om 15:27

Ja ja zeker kerel. 10.000 jaar geleden hahaha. Nou de indianen woonde 400 geleden in Amerika zullen we die Britten er ook maar weer uit zetten met het feit zij waren er ooit en gingen toen weg maar moeten het nu weer terug krijgen. Onzin. Dit is een discussie die jou petje te boven gaat.

Zo een bommelding lijkt me ook iets om uitstel te kunnen rijden in deze zaak. Alles om Blatter niet aan de macht te houden zouden we maar zeggen

29 mei 2015 om 15:27

@difference

Als je nou echt zou weten waar je het over hebt, zou ik je serieus nemen. Het is ten eerste verboden volgens de jodendom om in Israel te leven. Joden mogen terugkeren naar hun heilige gronden wanneer de Messiah is terug gekeert (Jezus Christus). Als je eigen geloof al zegt dat je daar niet mag zijn. Waar heb je het dan in godsnaam over?

@isreali

Ik ben zelf van Armeens komaf, wie zegt dat ik het ontken of uberhaubt beken? De problemen zullen opgelost worden wanneer Armenie hun dossiers vrij geven. Dus hang de volgende keer niet de wijsneus uit door de 'armeense' kaart te spelen. Ik ben er zelf een.

29 mei 2015 om 15:41

@difference09

Ik betrap je wel vaker op uitspraken die feitelijk gebaseerd zijn op onzin. Ten eerste: Het Jodendom is om en nabij 3000 jaar geleden ontstaan, 10.000 jaar geleden was er helemaal nog geen sprake van religie. De oorspronkelijke bewoners zijn daarmee ook geen Joden, maar Arabieren waardoor de claim van Israël onjuist is. Ten tweede: Het bouwen van nederzettingen op Palestijns grondgebied is wel degelijk een vorm van agressie.

Oh, en de bijbel een raar boek noemen is geen heiligschennis maar godslastering. Vorig jaar is de verbod hierop afgeschaft, dus dat mag gewoon gezegd worden.

29 mei 2015 om 15:49

Haha @groninger jodendom is wat anders dan het joodse volk. 10.000 jaar v.chr woonden het joodse volk er al.

29 mei 2015 om 15:50

Arabieren woonden toen alleen nog op het Arabisch schiereiland, ook een onjuiste claim dus. De Arabisering begon pas in de 7e eeuw na Christus.

29 mei 2015 om 16:58

@difference
Heiligschennis?? Kom op. Het is 2015 mensen zijn slimmer dan godsdiensten geworden. Volken waar dit niet zo is hebben mentale achterstand

29 mei 2015 om 17:13

Dus je vindt dat de Spanjaarden en Italianen een mentale achterstand hebben? Misschien ligt het wel aan Nederland wat een overwegend ongelovig land is geworden. Met als gevolg dat mensen steeds egoïstischer zijn geworden omdat men de christelijke normen en waarden uit het oog zijn verloren.

29 mei 2015 om 17:24

Ik ga even je huis in en verwacht dan dat jij NIKS doet, jij mag lekker in de tuin leven en ik bekogel je elke dag met stenen. Als je zeurt en zandkorrels teruggooit ben jij namelijk de schuldige!!

29 mei 2015 om 17:29

De echte agressors zijn de Palestijnen? Man, toen hier de mensen in de tweede oorlog aanslagen pleegden op de bezetters waren het verzetshelden. Nu zijn het agressors. Je kunt wel merken dat jij niet verder komt dan de NOS en al die andere media die hun berichten van het ANP van Murdoch afplukken. Lees je maar eens in in deze problematiek zou ik zeggen. Die Palestijnen zijn door de Israeliers in een soort concentratiekamp geduwd en zodra ze daar iets tegen willen doen, wordt er weer een gebouw met onschuldige burgers platgegooid.

29 mei 2015 om 17:40

Het zijn geen bezetters in Israël. Joodse volk zijn de oorspronkelijke bewoners. Ze bezetten dus hun eigen land. Wat dus geen bezetten is. Heel wat anders dus dan met de Duitsers in ons land. De linkse nos is trouwens meer op de hand van de palestijnen. Palestijnen onder leiding van hamas zijn inderdaad de agressors met hun zelfmoordaanslagen en raketten die ze afschieten. Israël heeft het recht om zichzelf zo goed mogelijk tegen deze agressors te beschermen.
Als ze zich rustig houden is er helemaal niks aan de hand. Israël reageert louter op agressieve daden van de palestijnen.
De palestijnen hebben zelf de sleutel voor vrede in hun handen, als ze stoppen met agressie kunnen ze in vrede leven naast de joden.
Maar dan moeten ze eerst van hun gedachtegoed af dat ze Israël willen vernietigen.

29 mei 2015 om 18:32

difference is schijnbaar vergeten hoe de Zionisten aan de macht kwamen. Weleens gehoord van Lehi (stern gang) en Irgun? 2 terroristische groepen die de Britten dermate geterroriseerd hebben, tot ze zich maar gewoon terugtrokken. De leider van Irgun is zelfs President van Israël geworden. Palestijnen woonde vredig samen met de toen aanwezige joden, maar het Holocaust excuus heeft ze massaal doen migreren naar het gebied. Begrijpelijk dat men zich niet veilig voelde in Europa, maar onzin om dan land te claimen waar je volk duizenden jaren terug "woonde".

en dat de Zionisten een racistisch regime voeren is niet alleen een aantijging vanuit Arabieren. Ethiopische Joden, die meer bloedverwant zijn van de originele Israëlieten (joodse onderzoeker die dit bevestigde), worden daar stelselmatig aangevallen en mishandeld door de witte zionisten.

tevens als we dat mooie boek van ze mogen geloven, dan horen Joden pas terug naar Israël te gaan als hun profeet terug op aarde keert. Dat is ook de reden dat veel Joden niet naar Israël trekken.

29 mei 2015 om 18:45

Whyme is schijnbaar vergeten hoe het VN verdelingsplan in zijn werk is gegaan en dat er altijd al Joden hebben gewoond in het Britse mandaatgebied. Ik zal niet ontkennen dat er extremistische orthodoxe Joden zijn en de Lehi was inderdaad een terroristische organisatie (vergelijkbaar met Hamas, als je Hamas als vrijheidsstrijders ziet dan moet je Lehi ook zo zien lijkt me). Maar dat doet allemaal niets af aan het feit dat de Joden altijd al in het gebied hebben gewoond en ook recht hebben op een eigen staat. De tweestatenoplossing had er al lang kunnen zijn wanneer de Arabieren akkoord waren gegaan met het VN verdelingsplan. De Arabieren gingen niet akkoord, wat hadden de Joden dan volgens jou moeten doen?

29 mei 2015 om 18:46

Je haalt me de woorden uit de mond calhoun84)

30 mei 2015 om 15:56

@differenence09

Zichzelf verdedigen? wat doen de kinderen tegen de israeliers? de vrouwen? alle 5000 slachtoffers die er niks mee te maken hebben? ze zijn gewoon smerig bezig hoe durf je dat nog te verdedigen zeg.

Gaat nog wat worden

29 mei 2015 om 13:38

Ze zijn daar echt veel bombarie aan het maken

De bom is nu echt gebarsten

29 mei 2015 om 14:06

Jij doet de woordgrappen vandaag?

29 mei 2015 om 14:27

Het kan me niet bommen wie het doet, als iemand het maar doet..

29 mei 2015 om 14:28

Maar Blatter speelt wel met vuur hoor..

29 mei 2015 om 14:29

Mijn complimenten voor je humor Ik hou wel van die droge humor. Maar het is niet alleen binnen de Fifa een bende, maar ook overal waar ze heen gaat.

De FA had het toch over een derde mogelijkheid om Blatter uit zn zetel te halen? Ik zeg niet dat de FA dit doet maar uiteindelijk door alle media aandacht zouden er wel een of meerdere gekken kunnen zijn die Blatter bedreigen en angst inboezemen door zulke dingen dat hij zichzelf terug trekt. Lijkt me iig geen toeval dat dit juist tijdens dit congres gebeurt...

29 mei 2015 om 13:30

Dit is natuurlijk insane, gelukkig is er nog niemand gewond. Te gek voor woorden deze wereld.

29 mei 2015 om 13:50

Zou kunnen toch? Zoveel mediaandacht over Blatter dat er paar (voetbal)gekken klaar mee zijn en dit als vorm van bedreiging doen. Is toch wel heel toevallig dat het nu juist bij dit congres gebeurt?

29 mei 2015 om 14:07

De voetbalwereld is een prima weerspiegeling van de 'echte'.

29 mei 2015 om 14:43

En dat terwijl de zaal bom vol zat

Welke grapjas heeft deze melding nou weer gedaan! Nu duurt het nog langer voordat we weten of die blatter aftreed of niet!

29 mei 2015 om 13:35

Inderdaad. Ik ziet te wachten wat de uitslag word en dan probeert iemand grappig te zijn met een bom melding

29 mei 2015 om 13:37

Vind je het spannend dan? Scenario is Blatter wint, er komen felle protesten vanuit de bonden Uefa en de EU en uiteindelijk treed die maandag nog af. Let maar op!!

29 mei 2015 om 13:46

Nou ik zit hier met samen geknepen billen zo spannend!!! Ik denk dat als Blatter weer op zijn troon zit dat ie blijft zitten!!

29 mei 2015 om 13:55

Ik verwacht dat de kritiek alleen maar toe zal nemen en dat zijn functie niet te houden zal zijn. Ook zal er vanuit de westerse wereld en sponsors zat kritiek komen gok ik zo 123. De volgende president na Blatter zal gewoon de regel van max 2 periodes van max 4 jaar, net zoals de president van Amerika.

29 mei 2015 om 14:09

Tja, als Blatter opstapt dan krijgen we te maken met een prins uit Jordanie. Ik weet niet waar we beter bij af zijn.

29 mei 2015 om 14:48

Als het gelukt was wisten we nadat de bom ontploft zeker dat Blatter zal aftreden.

Nou tis nu afwachten wanneer de bom afgaat. Het is een tikkende tijdbom bij dat congres.

Op bevel van Blatter de zaal uitgezet worden....
dat het maar de laatste keer mag zijn dat hij anderen aanstuurt om het op te knappen voor hem.

gewoon weg met de fifa. nieuwe bond oprichten, geen idee of dit mogelijk zou kunnen zijn maar zou het probleem in 1 keer aanpakken. hervormen die handel

29 mei 2015 om 14:13

Wat wil je nou, een nieuwe bond of hervormen?

29 mei 2015 om 14:44

Hij bedoeld het hervormen van een oud corucpt systeem op een nieuwe basis.
Dus exact wat jij bedoeld maar dan met een 'en' er tussen plus wat minder sarcasme.
Wist jij natuurlijk wel he?!

29 mei 2015 om 14:54

Met zoveel grammaticale- en spelfouten is het lastiger je serieus te nemen.

Inhoudelijke reactie: Een nieuwe bond oprichten EN hervormen is niet mogelijk. Her- verwijst dat het al eerder gevormd, dus opgericht, is. Dus nee, dat kan niet bij het oprichten van een nieuwe bond. Mocht je het nogsteeds niet snappen, Google dan "contradictie" maar. Google is overigens een zoekmachine op het internet, internet is een soort van programma op je computer wat je gebruikt om onzin aan de wereld te verkondigen.

Kijk, ik kan ook neerbuigend doen.

29 mei 2015 om 16:44

Internet een programma.. Jammer dat je nu net iets te bijdehand wilt doen..

29 mei 2015 om 17:01

Ik zeg ook, soort van Maar je hebt uiteraard gelijk hoor. Meneerbaard kwam binnen een paar minuten met 3/4 reacties die niet echt een logische indruk op me maakte dus was het even zat. Hoort eigenlijk niet, maar tikt zo lekker weg.

Gaat de verkiezing wel gewoon door vandaag? Ik wil de uitslag erg graag weten!

29 mei 2015 om 13:42

Hoorde net dat je het tellen van de stemmen live kan volgen via de site van de NOS

29 mei 2015 om 13:42

Ik ook. Gewoon iedereen het gebouw in gooien en kijken wat de uitslag word.

29 mei 2015 om 13:57

Uitslag is allang bekend, Blatter wint. Wat belangrijker is: wat gaat de UEFA doen in de komende weken? Woord houden en uit de fifa? WK boycotten?

29 mei 2015 om 14:18

Heb toch een kleine hoop dat hij niet wordt herkozen.

29 mei 2015 om 14:23

Ik hoop met je mee, tegen beter weten in.

Toeval?
Ik denk van niet!
Wie zou hier nou de bedenker van zijn?
Blatter zelf misschien, nu hij weet dat ze niet meer op hem zullen stemmen.
Ik denk van wel.
De landen die voorheen op hem stemde zullen nu een behoorlijk bedragje meer moeten krijgen ter overtuiging voordat ze zichzelf tussen het kanon en de persoon zetten.
Daar heeft hij nu weer mooi een dag of 7 de tijd voor.
Wat vraag jezelf even af, wie heeft er baat bij om deze mensen op te blazen?
Helemaal niemand schiet daar iets mee op!
Geen geld ermee te vangen en geen statement om mee te maken.
Wie zich niet kapot gelachen heeft na het zien van deze kop is net zo gek als Blatter zelf.

29 mei 2015 om 13:38

Dat slaat echt nergens op, ik weet niet waar jij Joseph allemaal voor aan ziet maar deze man verdiend wel respect. Respecteer de medemens vriend, je moet niet zo achterdochtig zijn.

29 mei 2015 om 13:55

Waar heb jij het over?
Waarom verdient deze man in godsnaam mijn respect 'vriend'??
Omdat hij het voetbal kapot maakt?
Hou toch op 'vriend'?
Leer nu alvast dat jij niet degene bent die uitmaakt voor een ander wie hij repecteert.
Daar is respect voor nodig ik weet het, zou het eens proberen.
Maar ik zie je naam al, je hebt het wel op een dictatuur.
Lees net ook nog een reactie van je op iemand anders waar je stuk milder op reageerd, dat het mischien wel de FA zou kunnen zijn?
Als er ook maar twee seconden van jou gedachten in de richting zou gaan van die onzin ben je al helemaal abuis.

29 mei 2015 om 14:04

Ik vind dat je Blatter gewoon in de slechte der aarde kunt plaatsen. Deze man geeft wk's weg aan landen die geen idee hebben over hoe ze iets moeten aanpakken, waar mensenlijkheid amper bestaat. Waar de Arbo nog geen eens een woord is. Dit is allemaal in het bid onder de ogen van Blatter door gegaan. Dit heeft geleid tot 100en doden en dan moet je iemand respect geven? Nee, deze beste man verdiend een leven achter een paar ijzeren deuren en nooit geen respect. Deze man heeft net zoveel respect als welke wereld tiran dan ook. Alles om zijn eigen de hoogte in te prijzen.

Ik ga niet zeggen dat die een Adolf Hitler is of wat dan ook, maar de vergelijking op macht is wel te trekken en het welzijn van anderen.

29 mei 2015 om 14:12

Geven? Nee, er moet wel dik voor betaald worden.

29 mei 2015 om 15:34

Wel grappig deze reactie van een Chelsea supporter , toevallig de club die ook in handen is van hetzelfde type mensen

29 mei 2015 om 14:01

Als Blatter mensen omgekocht zou hebben (niks bewezen tot op dit moment), dan zouden ze juist nu op hem moeten stemmen. Anders lekt het alleen maar uit en gaan er mensen praten tegen de FBI of Zwitserse Justitie. Probeer te relativeren, nuanceren, whatever. Dit zal een 'grapjas' zijn geweest of (kleine kans) daadwerkelijk iemand die het allemaal zat is.

29 mei 2015 om 14:39

En jij meent daarbij ook te zeggen dat jij Blatter daar in eerste instantie niet van verdenkt?

29 mei 2015 om 14:43

Verdenken en beschuldigen zijn twee verschillende begrippen. Ook ik ga er eigenlijk vanuit dat Blatter schuldig is, of in ieder geval verantwoordelijk. Maar dat betekent niet dat ik hem daadwerkelijk beschuldig.

Zou mij niet verbazen als Blatter daar zelf achter zit.

Als de rattenkoning weer gekozen word door zijn volgelingen en die kans is nog steeds heel groot dan zal de Fifa uiteen spatten. De Uefa onder Platini zullen niets ondernemen omdat deze zelf een kluit boter op hun hoofd hebben maar landen als G.b. Duitsland Spanje Italië zullen het voertouw nemen en de rest van west Europa zullen volgen.

29 mei 2015 om 14:04

Blatter, mits corrupt, heeft niks aan uitstel. Dan kunnen er alleen maar meer lijken uit de kast komen die hem als president van de federatie schaden. Myth busted.

29 mei 2015 om 14:42

Verwacht niet dat Spanje ook maar enig voortouw gaat nemen tijdens de ontmanteling van Blatter of de Fifa of wat dan ook.
Volgens de laatste peiling die ik gezien heb is Spanje 1 van de weinige Europese landen die waarschijnlijk op Blatter gaat stemmen.

Ik had verwacht dat het een explosief einde zou worden maar zoiets had ik niet verwacht!

Ik hoorde net op de NOS dat het congres gewoon hervat gaat worden en dat er zeker voor 17.00 uur geen uitslag bekend zal zijn als het niet in de eerste stemronde word beslist. Ik hoop dat de Prins die 2e stemronde weet te forceren.

29 mei 2015 om 14:09

Daarvoor heeft hij nodig, 75 stemmen dacht ik? Die 105 gaat Prins A. in de eerste stemming misschien niet halen, dus is een tweede ronde misschien geen vreemde ambitie. Hopelijk rekt dat wat tijd voor de FBI en Zwitserse Justitie om de verkiezing (rechtsgeldig) te kunnen beïnvloeden.

29 mei 2015 om 14:38

Duidelijk mag zijn dat jij Blatter wel een oke man vindt?
Je praat namelijk over het beinvloeden van een verkiezing.
Jij vind het eigenlijk gek dat het juist nu gebeurt dat de FBI komt zo net voor de verkiezingen met het idee alleen om Blatter weg te werken met loze beschuldigingen?

29 mei 2015 om 14:47

Je aantijgingen raken kant noch wal, ik beweer namelijk niks maar geef simpelweg een mening over de stemmingen. Overigens verwijs ik naar de onderzoeken van FBI en de Zwitserse Justitie omdat ik Blatter niet oké vindt, en hoop dat ze dit met hard bewijs aan kunnen tonen.

Uefa: boycotten heeft geen zin, maar er zijn andere middelen....

29 mei 2015 om 14:07

Dat was niet de UEFA maar een individu in de persoon Beckenbauer (en grappen over Duitsers en bommen zullen waarschijnlijk niet in de smaak vallen). Verder scherp gevonden.

Gelukkig zat de zaal niet bomvol :'

Mark van Bommelding aanwezig op het congres?

Blatter is Tha Bomb!

Europa heeft een bom geplaatst onder dat corrupte zooitje en toch ben ik bang dat Blatter blijft zitten. Mooie oorden van Platini maar was het niet zijn zoon dat een prachtige baan kreeg binnen de organisatie van Qatar en was het niet Frankrijk dat voor stemde? Van de Uefa kunnen we dus niks verwachten dus moet het van de grote voetballanden zelf komen.

weet iemand trouwens hoe anoniem dat stemmen gebeurd?

er wordt geen lijst naar buiten gebracht met wie nu precies heeft gestemd of wel?
maar het zal toch in ieder geval wel zo zijn dat alle landen van alle andere landen horen op ze stemmen? (dan kunnen de europeanen het alsnog gewoon openbaar maken als ze willen).

of zal iedereen tegen blatter zeggen op wie hij stemt en vervolgens telt blatter deze stemmen en is de conclusie dat hij zelf gewonnen heeft?

Heel relevant ook om te noemen dat het Palestijnen zijn! Stel je voor dat moslims niet zwart gemaakt worden!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren