Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Ik vertrek echt niet bij Feyenoord omdat ik elders veel meer kan verdienen’

Laatste update:

Jordy Clasie heeft bij Feyenoord nog een verbintenis tot medio 2018, maar de kans is groot dat de middenvelder in de zomer al vertrekt uit De Kuip. Er is interesse in de aanvoerder van Feyenoord en Clasie zal aanbiedingen in overweging nemen. Clasie geeft aan dat hij goed zal nadenken bij een aanbieding en dat hij er dan ook met zijn familie over gaat praten.

/

“Alle voor- en nadelen op een rijtje zetten. Het moet allemaal echt goed passen”, begint Clasie in gesprek met De Telegraaf. “Ook op voetbalgebied. Als ik bij Feyenoord vertrek is dat echt niet alleen omdat ik elders misschien veel meer centen kan verdienen.”

Clasie bereidt zich met het Nederlands elftal voor op een belangrijk EK-kwalificatieduel met Letland. De Feyenoorder zegt dan ook dat hij zich op die wedstrijd wil focussen en dat hij eigenlijk niet over zijn toekomst wil praten. “Ik ben nu bij het Nederlands elftal. Daar wil ik me nu het liefst helemaal op focussen”, klinkt het.

Is Jordy Clasie goed genoeg voor de Europese top?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Clasie is een goede jongen, met een goed hart! Ik gun hem die schaal enorm. Een speler die voorop gaat in de strijd en een echte Feyenoorder is.

Als het een echte Feyenoorder is moet hij blijven ...
Serieus heeft echt niks in het buitenland te zoeken ...
Geen duelkracht , geen scorend vermogen ... Feyenoord is zjn top

28 mei 2015 om 22:16

ach je ziet het bijvoorbeeld aan een speler als daley blind. die heeft niveau jupiler league en komt wekelijks te spelen bij united terwijl iedereen heeft gezien hoe clasie het middenveld van argetinie toen nog kapot speelde. heeft een nieuwe uitdaging nodig. is de eredivisie natuurlijk ontgroeid

28 mei 2015 om 22:21

Daley Blind presteert op hoog niveau, het zijn alleen de Nederlanders die op hem zeiken. Elke Engelse fan die ik tegen kom vind hem een goede speler. Clasie is een goede speler, daar niet van. Alleen kan die het ook niet altijd laten zien in de Eredivisie. Begon geweldig maar de laatste paar weken echt slecht. Zou beter voor hem zijn om een jaartje bij Feyenoord te blijven en dan naar een team van het niveau Lazio te gaan.

28 mei 2015 om 22:23

Hahaha jij bent echt niet serieus te nemen. Als je gewoon meekomt in de top van Engeland dan ben je echt geen Jupiler league niveau hoor. Of denk jij dat Ard van Peppen ook best meekomt als linksback bij Chelsea of zo? Doe je feyenoord bril is af joh.

28 mei 2015 om 22:25

@ikhouvanajax. Net alsof Blind het wel liet zien. Verder dacht iedereen dat Blind zijn gebrek aan snelheid, kracht en aggresiviteit hem erg zou opbreken in de fysieke PL. Dat blijkt ook mee te vallen.

Clasie is gewoon al verder dan Blind was een jaar geleden, die red het heus wel.

28 mei 2015 om 22:28

clasie heeft een team met impuls nodig, een nieuwe uitdaging. je zag bijvoorbeeld hoe goed hij al gelijk speelde tijdens de eerste wedstrijd in het shirt van feyenoord en natuurlijk tegen grote clubs als sevilla en roma was hij ook onnavolgbaar. Er is geen speler die het Feyenoord van de laatste weken kon dragen.

en el-pistooltje, een andere mening hebben heeft echt niks te maken met een feyenoord bril. dat jij vervolgens de vergelijking maakt met van peppen geeft natuurlijk aan hoe zwak je in je argument bent.

28 mei 2015 om 22:39

Clasie verder dan blind? Op welk gebied? Presteren onder druk? Wedstrijden in het NL elftal? CL wedstrijden? EL wedstrijden? Clasie is een leuke voetballer, maar nog amper ervaring op een hoger niveau.

28 mei 2015 om 22:41

Ervaring te kort. dat is waar die 17 miljoen van Blind dan ook vandaan komt. maar laten we nu even reëel zijn. Clasie heeft meer voetbal in zijn grote teen dan Blind in het algemeen...

28 mei 2015 om 23:00

Dat valt wel mee. Ja, Clasie geeft meer passes naar voren, maar dat betekent dus ook meer balverlies. Bij een topclub moet een cvm de bal afpakken en inleveren bij Di Maria of Iniesta. En Blind kan het echt wel hoor. Heb je het WK niet gezien? En de wedstrijd tegen Barcelona thuis en laatst Spanje, hij domineert tegen de tiki taka voetballers. Clasie heeft op het WK alleen gespeeld tegen Argentinië en de nietszeggende wedstrijd tegen Brazilië. Dus op basis van 1 wedstrijd kan je niet oordelen. Ook hebben we hem nog niet zien spelen in de CL op het allerhoogste niveau of in een betere competitie bij een topclub. Pas dan kan je zeggen of ie beter is dan Blind. Laatst zag ik Clasie trouwens in een wedstrijd meerdere passes door de lucht geven en 1 eindigde in de handen vd keeper en 1 ging uit. Dat was wat ik bedoelde met meer balverlies.

28 mei 2015 om 23:12

Blind wordt regelmatig bespot in Engeland hoor. Bij iedere andere coach zou hij nooit spelen bij United

28 mei 2015 om 23:22

Hij speelt de laatste weken slecht. Dus? Normaliter, zeg maar laatste 4 seizoenen, ging het prima.

28 mei 2015 om 23:24

Dat ik de vergelijking maak met ard van peppen toont aan hoe zwak mn argument is? Jij zegt dag blind Jupiler league niveau is, ard van peppen ook? Dan klopt die vergelijking gewoon.

28 mei 2015 om 23:27

ja dat toont inderdaad aan hoe zwak je argument is, prettige avond

29 mei 2015 om 00:23

Flatsh is een type dat de discussie ontloopt als om concrete argumenen gevraagd wordt, zonde van de tijd. Tenzij hij wel eens antwoord kan geven en de punten laat zien waarop Clasie verder is dan Blind.

28 mei 2015 om 22:23

Wacht een jaartje af en we praten weer. Clasie gaat jou verbazen. Als Blind mee kan met United, kan Clasie dat helemaal. Prachtige speler.

28 mei 2015 om 22:56

@pascal ga slaape grappemaker !

28 mei 2015 om 23:35

Blind.. Sorry hoor maar Blind word dus afgerekend op 2 wereldpasses in de wedstrijd tegen Spanje, zo'n pass geeft hij laten we het niet overdrijven 1x in? 15 wedstrijden? Als ik laatst Man U tegen Arsenal zat te kijken heeft Blind welgeteld 2 ballen naar voren gegeven.

29 mei 2015 om 01:24

Lekker provoceren. Waarom kan Clasie niet mee in de middenmoot van de PL of Bundesliga? Lekker de rest na praten over zijn doelpunten. Misschien zelf eens de tv aanzetten en kijken op welke positie hij speelt.
Noem 3 verdedigende middenvelders die zo dominant aanwezig zijn in de eredivisie

29 mei 2015 om 05:55

Op het moment dat je als 6 speelt en zn handelingssnelheid hebt als Clasie, met een dito pass en inzicht. Is duelkracht en scorend vermogen totaal niet belangrijk meer.
Try again!

29 mei 2015 om 08:35

Als jij Clasie neerzet als iemand zonder duelkracht heb jij niets te zoeken op een site waar het over voetbal gaat. Hij heeft inderdaad te weinig scorend vermogen maar Clasie zijn sterke punten zzijn spelinzicht en duelkracht. Hij komt in een 1 op 1 duel 9 van de 10 keer winnend uit het duel. En dan zeg jij dat hij dat juist mis. Of heb je de duels met ajax dit seizoen gemist? Ik hoop dat Clasie blijft maar hij kan prima mee in diverse topcompetities.

29 mei 2015 om 01:50

Ik zou zeggen flats neem nog een snats ! je snapt er niks van man.

Jullie vergeten het woordje " alleen". De sportieve prestatie en het geld dus

Ik wordt echt een partij moe van die clasie, altijd die kleine kinder interviews van hem. Hij presteert de laatste weken als maar slechter en dan verwacht feyenoord dat ze 14/18 miljoen voor hem gaan vangen? Zoals hij de laatste weken speelt is hij niet eens 6 miljoen waard. Laat hem zijn transfer waarde maar omhoog halen met de interlands. Voor de rest voor die slechte weken, een prima speler maar niet goed genoeg voor de top.

28 mei 2015 om 22:17

ja als je wat langer dan 4 weken voetbal kijkt ken je de kwaliteiten van clasie.

28 mei 2015 om 22:18

transferwaarde hangt echt niet alleen af van de laatste weken. Maar ook gewoon van heel het seizoen. En over heel het seizoen gezien heeft clasie gewoon goed gespeeld.

De laatste weken speelt heel feyenoord als een zak. Dan is het clasie niet kwalijk te nemen dat hij ook wat slechter speelt

29 mei 2015 om 05:57

@ Gloryunited

Of juist wel? Het is maar net hoe je t zien wilt. Wanneer Clasie zo veel beter is dan zijn ploeggenoten kan hij zich onttrekken van de malaise, maar dat gebeurt ook niet.
Zo kan je t ook zien, tis maar net welke pet je op doet.

29 mei 2015 om 10:53

ja dan moet je wel heel erg goed zijn. Zelfs als real en barca niet goed spelen hebben ronaldo en messi ook slechte wedstrijden

28 mei 2015 om 23:27

Weer zo een drol die begint over de laatste weken. Lekker belangrijk kijkend naar 4 seizoenen. Wat is je punt? Hij is slecht... maar zenith wil hem kopen. Zo slecht dat ook Porto hem wil. Porto, beter en verder dan psv en ajax. Dus hoezo slecht. Lazio, finale beker en mogelijk cl, hebben interesse. Fiorentina had al interesse. Soupthampton zou het ook kunnen worden. Prima clubs toch. Nee, geen barcelona of bayern. Maar wie weet waar hij over een paar jaar staat. Feiten please...

29 mei 2015 om 08:54

Ah ze willen hem allemaal volgens jou, raar dat nog niemand iets geboden heeft. Het is immers toch zeker dat ze hen willen? Of twijfelen ze toch aan zn kwaliteiten en worden ze nimmer concreet?

29 mei 2015 om 13:05

De markt komt de komende maand pas los. Dat zou jij toch moeten weten

Bij een subtopper in Engeland, Duitsland of Spanje kan Clasie best aanhaken denk ik. Everton, Southampton, Schalke '04, Villarreal en Malaga bijvoorbeeld. De topclubs zal die veel te vaak op de bank en of tribune zitten, want dan ben je één van de vele spelers.

28 mei 2015 om 22:35

Zonder te provoceren he, waarom zou Clasie niet bij United mee kunnen in de basis en Blind wel?

28 mei 2015 om 23:03

Op basis van prestaties. Clasie heeft nog niets of vrij weinig laten zien op een hoger niveau. Een wedstrijd tegen het B team van Sevilla, AS Roma, een nietszeggend potje tegen Brazilië en de wedstrijd tegen Argentinië. Blind domineert bijv. meerdere keren het middenveld van Spanje en Barcelona.

28 mei 2015 om 23:20

Domineren, jongens jongens, Blind speelt gewoon altijd degelijk. Ik heb hem nog nooit zien domineren. Zijn sterke punt is dat hij nooit lager dan een 6 scoort. Zijn zwakke punt is dat hij nooit hoger dan een 7.5 scoort. Hij is oerdegelijk, maar maakt het verschil niet. Je probeert in jouw bericht alleen Blind in de spotlights te zetten en Clasie zwart te maken. Jordy heeft genoeg goede dingen laten zien.

29 mei 2015 om 00:04

Juist. Dat is pluspunt van Daley. Hij is altijd degelijk. Zowel bij FCG, Ajax en nu bij United.. Wat ik me dan wel afvraag. Is Blind het niveau wat Utd moet nastreven?

On; Clasie is voetballend wel een keer zo ver als Blind, maar ervaring telt zwaar in de top, maar wie Blind een betere voetballer vind dan Jordy moet lekker gaan golfen ofzo.

29 mei 2015 om 01:04

Nee natuurlijk is blind niet het niveau dat united na moet streven. Zonder van gaal had hij never nooit naar united gegaan. En een risicoloos seizoentje balletjes breed geven kan clasie ook wel. Beide spelers komen overigens tekort om het niveau van united mate streven.

waarom vertrekt die dan wel?

Ik ben van mening dat ze allemaal vinden dat ze uitgeleerd zijn en niet voor het geld vertrekken. Ga je zelf als voorbeeld zetten en blijf lekker nog 1 a 2 jaar. Als we allemaal deze houding aannemen van ben uitgeleerd, dan spelen we straks alleen nog maar met teams van de leeftijd B1. Een paar weken geleden zei Koeman (dacht ik) dat alleen Depay was uitgeleerd en zelfs dat vind ik een beetje overdreven. Depay mag net zoals Clasie wel eens een heel constant seizoen draaien. Waar is de tijd dat de van Bommels de Litmanen de Boertjes de van Nistelrooys de Bosveldjes nog tot na hun 25e in Nederland voetbalden.

28 mei 2015 om 22:51

Precies. Wanneer dit soort spelers blijven zal het niveau van de eredivisie ook drastisch omhoog gaan. Mannen als Guardado die op hun 28e gewoon bij Psv voetballen. Geweldig! Iedereen heeft kunnnen zien hoe 1 zo'n speler het niveau van Psv heeft kunnen laten stijgen.

clasie kan het niveau van barca, united real enzo. niet aan...mensen zeggen dat ie dat wel kan maar kijk maar hij speelt in de eredivisie je kan niet de eredivisie vergelijken met la liga ofso. clasie moet naar aston villa gaan ( naar zo een team ) en dan als hij Daar goed traint goeie wedstrijden speelt dan is clasie klaar voor liverpool/arsenal... maar de echte top de komende 4/ jaar niet.

28 mei 2015 om 22:27

Dat hij in de eredivisie speelt heeft niks te maken of hij het niveau barca real enz aan kan. Er zijn genoeg spelers die uit de eredivisie komen die een topploeg bereikt hebben. Ik ben het wel met je eens dat clasie iniedergeval nu nog niet toe is aan de europese topclubs.

28 mei 2015 om 22:29

Clasie is niks minder dan Busquets en Blind. Clasie kan overal waar ze op balbezit spelen mee. Wie dat niet ziet , snapt er weinig van. Bij Feyenoord moet hij meer doen , dan wat hij bij een topclub zou doen.

29 mei 2015 om 08:57

Niks minder dan Busquets haha, geweldig zo in de vroege morgen. Ik hoop dat je een geintje maakt, maar ik vrees her ergste. Niks minder, hahah!

niks minder dan blind en busquets???? laat me niet lachen...?..
Over 4 jaar kun je dat pas zeggen.

28 mei 2015 om 22:43

ik kan het nu ook wel zeggen. maar dat is ook maar omdat busquets niet meer is wat hij geweest is en daley blind jaa... daar zat al niet veel in.

28 mei 2015 om 22:56

Nee , als je kijk op het spelletje hebt dan kan je van te voren al zien of iemand een bepaald niveau aankan. Jij was vast ook iemand die dacht dat Messi Vlaar en De Vrij wel even zou wegspelen. Zo iemand die dacht dat Suarez niet goed genoeg zou zijn voor Ajax , laat staan Barca. Jij hebt er geen kijk op en kan het dus pas over 4 jaar zeggen. Ik zeg het nu.

29 mei 2015 om 02:00

Nou 9 van de 10 keer worden een de vrij of vlaar gewoon kapot gespeeld door een messi hoor,Suarez niet goed genoeg voor ajax die heb ik ook nog nooit gehoord! En dan kan clasie busquets zijn plaats ook zo wel even overnemen, jij hebt er wel kijk op zegt ie ?

29 mei 2015 om 07:29

Busquets asjeblieft .. hij is de afgelopen jaren ongeveer de aller belangrijkste geweest net als matic bij chelsea , zij zijn niet opvallend maar wel super belangrijk

kijk je wel naar die 2 als ze spelen? ohja 4 wedstrijden in 1 jaar... belangrijke wedstrijden van barca, united. dus zeg maar niks

milan97 eig. wel...

Ik zou lekker naar Southampton of Schalke 04 gaan.
Dat niveau is prachtig voor hem maar misschien redt hij het ook in de top.
Heeft een prachtige steekpass en goed gevoel voor ruimte benutten met loop acties.
Hoop voor hem op een mooie transfer heeft hij ondertussen wel verdiend denk.
Feyenoord supporters hopen dat hij blijft logisch maar onrealistisch denk ik.

28 mei 2015 om 22:45

je moet die jongen ook een volgende stap gunnen. en een tussenstap naar de top is echt wel realistisch. zie maar eens hoe de vrij naar lazio is gegaan en volgend jaar zomaar in de pot zit bij de CL loting. ben er van overtuigd dat clasie met een team als schalke datzelfde zou kunnen afdwingen en een realistische kans heeft om tot een leider uit te groeien.

Denk niet dat clasie in de absolute top kan/gaat spelen. En als hij naar een middenmoter in het buitenland gaat,dan gaat hij sws wel meer verdienen.

Clasie verkopen voor 10 en Vejinovic , een linksback en een spits terug halen voor 3 dan doe je goede zaken.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren