Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

PSV mag blijven hopen: 'Ik werk hard, maar soms moet je geduld hebben'

Laatste update:

De kans dat Adnan Januzaj op huurbasis naar PSV komt is niet groot, maar het lijkt ook niet uitgesloten. Het Belgische toptalent beseft dat hij bij Manchester United voorlopig genoegen zal moeten nemen met een rol op het tweede plan. Een tijdelijk vertrek lijkt dan ook de beste optie voor de twintigjarige aanvaller, die wel hoopt houdt.

/

"Natuurlijk wil ik meer in actie komen", zegt hij in gesprek met Het Laatste Nieuws. "Het is een moeilijk seizoen geweest, maar men vergeet dat ik nog maar twintig ben. Soms moet je geduld hebben. Ik heb mijn best gedaan op training, maar ook daarbuiten. Ik werk hard in de fitnesszaal om sterker te worden."

Voorlopig is dat nog niet genoeg. Manager Louis van Gaal deed zo nu en dan wel een beroep op Januzaj, maar zal niet onder de indruk zijn van zijn statistieken. De jongeling kwam in achttien competitieduels tot 856 minuten, maar wist daarin niet te scoren. Ook bereidde hij geen enkel doelpunt van een ploeggenoot voor.

Een jaar bij PSV zou goed zijn voor Adnan Januzaj

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Hahah stop nou jongens. ... januzaj komt niet naar eindhoven hij is daar te goed voor en betere clubs willen hem huren en united gaat hem echt niet verhuren aan de mickey mouse competitie oke ze spelen CL maar dat is waarschijnlijk niet genoeg om hem te verhuren aan PSV. En sws denk niet dat januzaj ze 1e keus psv zal zijn. En nee ik denk ook niet dat hij naar ajax zou komen al hoewel die zich wel mee bewezen hebben en meer status hebben. Maar alsnog psv moet eerst weer een presteren in europa om zulke spelers aan te kunnen trekken. En dat geld hetzelfde voor ajax want die presteren ook vrij weinig laatste jaren. ... het is leuk winnen van barca en united en milaan enz maar als je niet doorgaat dan heb je er niks aan

28 mei 2015 om 12:54

Gok ook niet dat hij komt van beide kanten niet genoeg interesse. Denk dat Januzaj liever in een grote competitie speelt, maar voor Manchester zou het juist een perfecte keuze zijn! Speelt januzaj waarschijnlijk nagenoeg alle wedstrijden, speelt met de druk om kampioen te worden, speelt champions league. Alleen zwakke tegenstanders kan een argument zijn. Maar spelen tegen Ajax en in de Kuip is ook niet niks, plus de (op z'n minst) 6 champions league wedstrijden die erbij omen

28 mei 2015 om 13:01

Nee inderdaad maar het is gewoon te weinig ajax uit feyenoord uit en 6 CL wedstrijden. Een club als united wilt dat januzaj zic elke week ontwikkelt en tegen de sterkste tegenstanders speelt elke week weer. En met de eredivisie red je dat gewoon nirt tegenwoordig. Wij als topploegen psv en ajax zullen eerst weer moeten bewijzen dat we mee tellen in europa en we door gaan en dan zullen deze spelers misschien weer komen.

28 mei 2015 om 13:06

Ajax en feyenoord stellen ook weinig voor. Dus alleen de CL wedstrijden

28 mei 2015 om 13:06

@nicolaiboilese,

Waarom niet? Memphis heeft toch ook een transfer naar Manchester United gemaakt ondanks dat hij in de Eredivisie speelt? Ik denk dat er in de toekomst steeds meer jonge talenten naar de Eredivisie willen omdat ze weten dat de Eredivisie de perfecte 'stepping stone' is om door te breken.
Kijk maar naar die Gianluca Scamacca die van AS Roma naar PSV ging omdat hij wist dat hij bij Roma waarschijnlijk toch nooit zou doorbreken.

28 mei 2015 om 13:19

Nou omdat steeds meer clubs gaan zien dat de eredivisie niet meer zo veel voorstelt ajax vliegt eruit tegen djnepr en psv en feyenoord zijn al tijden niet meer ver gekomen in europa. Topclubs zullen ook gaan zien dat de psv en feyenoord ajax niet meer de clubs zijn van het verleden. De tegenstand is gewoon veel minder geworden en de nederlande clubs liggen er na een wedstrijd of 5 a 6 uit.

Daarom zullen clubs ook veel minder gaan uitlenen aan de top 3 denk ik zelf. Zij willen ook dat het talent elke week weer tegen de beste tegenstanders speelt en weer elke week beter word. Met alle respect dat red je niet alleen met de eredivisie en als je dan na de groepsfase er al weer snel uit ligt heeft het geen zin voor topclubs om zulke talenten te laten verhuren aan Nederlandse clubs

28 mei 2015 om 14:07

Dus napoli stelt ook niks voor?

28 mei 2015 om 14:44

Vergeet voor het gemak even dat Dnipro tegen een slecht Ajax alsnog maar met de hakken over de sloot doorging én het gisteren Sevilla behoorlijk moeilijk maakten dus het is alleen maar onzinnig kapotlullen van de Eredivisie.

28 mei 2015 om 12:55

Januzaj zou direct eerste keuze zijn bij Psv. Hij kan Memphis zijn plek overnemen, hij is in alles behalve snelheid beter dan Narsingh dus die speelt hij er ook zo uit en als aanvallende middenvelder/10 heeft PSV ook geen betere.

28 mei 2015 om 13:10

Of dat dan ook goed is voor zijn ontwikkeling is de vraag. Sowieso op links en rechts zou hij basis staan, maar hij gaat Wijnaldum als die blijft er niet uit spelen gewoon omdat dat de aanvoerder is, heeft verder niets met kwaliteit te maken. Echter is spelen zonder concurrentie nou niet altijd het beste, voor sommige spelers werkt het beter als ze in ieder geval een concurrent achter zich hebben zodat ze op hun best presteren en anderen hebben liever zekerheid dat ze altijd basis staan. Ligt er aan welk soort speler Januzaj is.

Dat even buiten het feit dat hij niet naar PSV komt omdat United hem vast en zeker in een betere competitie wil zien.

28 mei 2015 om 13:47

Wijnaldum gaat toch vertrekken? Ik dacht dat dat wel een zekerheidje was? Die wou samen met Memphis een kampioenschap binnenhalen en dan had hij het wel gezien in de Eredivisie.

28 mei 2015 om 14:40

Wijnaldum is nog niet 100% zeker weg. Wie weet blijft hij nog een jaar als er geen goede clubs komen, dat is de tendens op dit moment. Ik vind overigens wel dat hij weg moet, hij heeft straks al 250 Eredivisiewedstrijden gespeeld met nog een jaar erbij, dan is het wel tijd om te vertrekken.

Als Wijnaldum wel weggaat heb ik liever Januzaj niet op zijn plaats. PSV speelt niet met een 10, maar met de punt naar achteren. Dan heb je Maher en Januzaj in de as, 2 echte jongetjes, dus dat gaat niet werken. Januzaj op links en een fysiek sterkere speler in de as heeft mijn voorkeur, maar ik maak de opstelling niet

28 mei 2015 om 20:59

Wijnaldum is een beetje de vanenburg van zijn generatie, volgens mij hecht hij veel waarde aan wat hij al kent, gaat dus alleen weg als er iets komt waar hij zich goed bij voelt.

29 mei 2015 om 09:02

Guardado was/is ook te goed maar heeft zelfs de transfer gemaakt, een stap terug kan een stap vooruit zijn helemaal sls hij naar het wk wil dan moet hij veel spelen...

Heeft PSV niet aangegeven dat Januzaj geen optie is?
Zou een leuke speler zijn die zich prima zou kunnen ontwikkelen bij Psv. Dan zou je daarnaast Bergwijn kunnen opstomen dit jaar om volgend seizoen Januzaj's positie over te nemen.

Zie liever een jongen als Dzudszak terugkomen, maarja als Januzaj haalbaar is is dat natuurlijk wel een pri-ma speler om in je selectie te hebben! Is zonder twijfel meteen een van de betere spelers van de eredivisie. Al dacht men dat ook van Bojan natuurlijk

Ik zie het niet gebeuren, waar wat zou het mooi zijn voor PSV, maar ook voor de hele eredivisie!

28 mei 2015 om 13:51

Ja een overhypet talent , dachten we dat ook niet toen cuenca en bojan van Barcelona overkwamen? Van Gaal staat er om bekend dat hij grote talenten herkend en ik denk dat januzaj gewoon te kort komt voor de bpl. Hij is technisch, maar veel meer dan dat ook niet

Ben toch een beetje schuw wat hem betreft. Is fysiek nog lang niet waar hij moet zijn, maar zijn talent is ontegenzeggelijk. Naar mijn mening kun je beter Tighadouini en Berghuis halen en het die twee uit laten vechten met Narsingh en Jozefzoon op de flanken (geef jozefzoon niet al te veel kans om basis te spelen). Kosten niet veel en zijn Nederlandse jongens wat natuurlijk ook prettig is.

28 mei 2015 om 12:58

Hij heeft fysiek wel stappen gemaakt. Hij krijgt waarschijnlijk nooit een Ronaldo fysiek maar dat heeft hij ook niet nodig. Hij heeft echter een goede balans, redelijk snelheid, hele goede techniek en daardoor hoeft hij fysiek geen beest te zijn.

28 mei 2015 om 13:29

Klopt, maar hij is ook niet erg constant. Althans, heeft dit jaar toch een behoorlijk terugval gehad. Leek namelijk sinds zijn debuut in een keer door te stoten naar de basis. Dat is waar ik een beetje huiverig voor ben. Is deze terugval slechts een jaar (net als Willems bijvoorbeeld) of blijft hij hier in hangen. Ik moet erbij zeggen dat ik lang niet alle wedstrijden van United heb gezien. Denk een derde part.

28 mei 2015 om 13:48

Ik heb hem als zestienjarige zien spelen en zijn lichaam is nu echt onherkenbaar. Hij was toen echt nog een kind, vroeg me toen ook af wat hij in Engeland ging doen. Hij heeft er volgens mij echt als een bezetene aan gewerkt.

28 mei 2015 om 15:08

Mag ook wel als je dagelijks traint

Zou niet eens zo'n verkeerde stap zijn voor Januzaj om op huurbasis uit te komen voor PSV. Hij speelt daar ook nog eens Championsleague en kan zich alleen maar verder ontwikkelen.

28 mei 2015 om 13:03

Precies, zo denk ik er ook over. Kan PSV ook nog een jaartje afwachten hoe Berghuis, Larsson en Tighadouini zich gaan ontwikkelen.

Hij moet niet naar psv... hzo altijd psv? ga naar lyon ofso een betere ploeg dan psv.
Rekik ook hetzelfde probleem waarom psv steeds? hij moet niet alleen naar nederland kijken ook naar andere landen/clubs

De eredivisie staat bekend als een competitie waar talenten zich goed kunnen ontwikkelen. Dus een jaartje bij PSV voetballen zou voor zijn ontwikkeling geen slecht idee zijn. PSV speelt daarnaast ook nog in de Champions League.

Het probleem is wel dat de leiding bij United hem mogelijk liever ziet voetballen bij een lager geklasseerde ploeg in de Premier League (denk aan Everton of West Ham United). Op deze manier kan hij alsnog aan de bak komen in een competitie die beter is dan de eredivisie.

Ik hoop zelf dat hij komt. Naast Corona zie ik op dit moment geen speler uit de eredivisie die Depay kan opvolgen en er meteen staat. Larsson speelt wel een half jaartje goed bij Heerenveen, maar laat hem maar 2 seizoenen constant presteren zou ik zeggen.

Komt never nooit naar Eindhoven natuurlijk. Deze speler moeten ze lekker uitlenen aan Everton. Belgische aanval met op rechts Januzaj, links Mirallas en in de spits Lukaku.

Hele goede aanval voor de Bpl. Het afgelopen seizoen verliep dramatisch maar komend seizoen moet Europees voetbal toch wel weer haalbaar zijn denk ik.

Leuk dat je het probeert bij zo'n spelers, maar die ga je natuurlijk nooit binnen halen.

Snap niet dat Januzaj wordt verhuurd eigenlijk. Is zeker goed genoeg om af en toe te spelen op 10 ipv Mata bijvoorbeeld. Mocht hij als back-up ook te zwak zijn dan verhuur je hem en dan heb je nog altijd Rooney of Di Maria die daar kunnen spelen. Geef die talenten eens een kans om te rouleren.

Januzaj kan beter naar een club in de BPL die niet gaan voor het kampioenschap

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren