Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

'Of Rambo goed genoeg is voor Barcelona? Dat weet ik wel zeker'

Laatste update:
/

Aaron Ramsey werd onlangs in verband gebracht met Barcelona, dat 67 miljoen euro over zou hebben voor de middenvelder van Arsenal. Chris Coleman, bondscoach van Wales, snapt dat maar al te goed. "Kijk maar eens naar de manier waarop hij bij Arsenal speelt", zegt hij.

Alhoewel Arsène Wenger de geruchten al meteen teniet deed door ze onzin te noemen, denkt Coleman dat Ramsey wel degelijk bij de Spaanse grootmacht zou passen. "Hij speelt bij Arsenal net zoals ze in Barcelona spelen", zegt hij in de Daily Star. "Het is een beetje langs mensen heengegaan omdat hij uit Wales komt. Als hij Engels was, zou het anders zijn geweest."

"Barcelona haalde vorig jaar Ivan Rakitic op bij Sevilla", vervolgt Coleman. "Een goede speler, al vonden sommige mensen dat het niet kon. En als Barcelona naar Rambo kijkt, is dat met een goede reden. Hij speelt bij Arsenal hetzelfde soort voetbal, in de top van de Premier League en de Champions League. Of hij goed genoeg is? Ja, dat weet ik zeker."

Aaron Ramsey zou Barcelona sterker maken

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Voor dat bedrag haal je gundogan, een laporte en een rechtsback.. veels te duur

28 mei 2015 om 09:28

Britse spelers hebben altijd moeite in spanje, en voor deze transfersom kan je beter andere spelers halen. Alhoewel ik niet voor gundogan zou gaan

28 mei 2015 om 09:31

Wat worden spelers uit de PL, zeker de Britse voetballers, toch overschat zeg ...

28 mei 2015 om 10:56

Precies. Die Ronaldo bakt er niets van bij Real, en Suarez laat ook zien dat hij er niets van kan bij Barcelona.

28 mei 2015 om 11:00

Klopt, dat zijn ook Britse spelers.

Er lopen genoeg toppers in de PL, mag ook wel als je ziet hoeveel geld daarin rondgaat, maar sommige spelers zijn toch wel een beetje een hype, vooral als ze een Britse achtergrond hebben. Kijk maar naar een Carroll, Crouch, Bale. Op Beckham naar is er zover ik weet geen Brit geslaagd in Spanje, op Beckham na. Wat ook niet veel scheelde of hij mocht ook vertrekken.

28 mei 2015 om 11:08

Stravven, klopt die suarez bakt er niks van... Kijk aub naar barcelona voordat je begint met praten

28 mei 2015 om 11:30

Over het algemeen worden Britse spelers aardig overschat ja. Maar het is lastig. Die spelers gaan bijna nooit weg uit Engeland op een enkeling na en dat zijn bijvoorbeeld Bale en Beckham.

Ramsey is gewoon een topper en kan het zeker aan.

28 mei 2015 om 11:42

Sarcasme......

Dit bericht mag verwijderd worden.

28 mei 2015 om 11:43

Het aankunnen of wat toevoegen is nog wel een verschil. Voor 70 miljoen kun je ook een speler hebben die wat toevoegt.

Je hebt ook nog Owen en Woodgate wat ik nu bedenk.

29 mei 2015 om 08:58

@stravven

Leuk Ronaldo en Suarez vergelijken met Ramsey

28 mei 2015 om 09:35

precies

ik zou voor gundogan gaan, wat is die goed zeg

ik vind 67 miljoen echt nergens op slaan, en inderdaad de meeste britse spelers hebben het moeilijk in spanje

28 mei 2015 om 10:58

Iedereen noemt overal maar gundogan... Is hij zo goed bij fifa of zo?? Want bij Dortmund heeft hij amper gespeeld door blessures en toen hij speelde heeft hij het niet bijzonder goed gedaan...

28 mei 2015 om 11:10

@samsterdammer.

Miscchien minder fifa spelen. Voor zijn blessure was hij een belangrijke schakel bij Dortmund.
In de hoogtij dagen van Dortmund deed hij niet onder voor gotze en reus

28 mei 2015 om 13:41

ik betwijfel of je hem hebt zien spelen, hij is zo goed en ziet alles...lijdt amper balverlies

67 miljoen lijkt mij ietwat overdreven. Maar ik ben zeker van mening dat hij iets toevoegd aan Barcelona. Zo'n power middenvelder kunnen ze altijd gebruiken.

70 miljoen voor Ramsey. Moet je je voorstellen, dat is gewoon evenveel als Zidane in zijn topjaren. 70 miljoen voor, met alle respect, Ramsey is natuurlijk belachelijk. Gelukkig zijn het maar geruchten en hoop ik dat Barcelona 100% voor Veratti gaat. Daarnaast een goeie RB en we hebben de komende jaren een geweldige selectie

28 mei 2015 om 14:58

Wat zou Verrati volgens jou waard zijn dan ? Als je zoveel voor Pogba wil geven is Ramsey het ook waard.

voor dat bedrag is het natuurlijk veel te duur, Ramsey is een zeer goede speler maar ik zie hem niet bij de absolute top komen op een dag, voor een bedrag van 25-30 mil is hij zeker een aanwinst bij barca, door de geringe concurrentie bij arsenal op het middenveld mag hij wel weg van mij, tenzij hij weer de vorm krijgt van vorig jaar natuurlijk :D

28 mei 2015 om 11:12

Voor dat bedrag mag je nog net de stukjes van zijn haar kopen die op de grond liggen na zijn kappersbezoek. Ik overdrijf een beetje omdat Ramsey mijn favoriete speler is bij Arsenal, maar hij is zeker onderschat buiten Engeland.

Hij zal er wel passen, mits in vorm. Maar Barcelona heeft al Rakitic en Ramsey is daardoor overbodig. Al met al hoop ik dat hij gewoon blijft, wat waarschijnlijk wel zo zou zijn. Het was niet zijn beste seizoen, maar de laatste weken speelt hij wel weer gewoon zeer goed.

Deze bondscoach hoor je continu zijn eigen landgenoten ophemelen. Ergens snap ik het ook wel. Ramsey is een zeer goede middenvelder en Bale is op zich een goede aanvaller (voor een club als Real vind ik hem alleen niet goed genoeg, voetballend zeer beperkt). Maar ik zou Rakitic bijvoorbeeld nooit willen inruilen voor Ramsey. En spelers als Verratti, Thiago, Pogba en Gundogan zou ik ook liever in het Barca voetbal willen zien dan Ramsey. Denk eerlijk gezegd ook niet dat Ramsey op een lijstje staat bij Barca en als dit wel zo is, dan zeker ergens in het midden of onderaan.

28 mei 2015 om 10:15

Gundogan kun je transfervrij oppikken dus dat moet je zeker doen als je de kans krijgt, Verrati zie ik ook graag komen maar met die sjeiks valt niet te onderhandelen joh. Tenzij hij zelf de boel op scherp zet bij PSG maar dat zie ik niet zomaar gebeuren. Hoop niet dat het een gevalletje Silva wordt, maanden mee bezig zijn en uiteindelijk met lege handen staan.

28 mei 2015 om 10:24

Rodg,

Barca is sowieso niet echt slagvaardig op de transfermarkt man. Waren bezig met Marquinhos en David Luiz en wilde 40m betalen. Uiteindelijk niets geworden. AS Roma vroeg Barca 35m voor Benatia en dat vond Barca opeens teveel voor hem. Benatia gaat voor 26(!) m naar Bayern. Het lijkt erop alsof Barca alleen grote bedragen wil uitgeven voor aanvallers en wellicht een middenvelder. Welke aankoop was voor het laatst echt een grote naam qua centrale verdediger? Volgens mij Lillian Thuram.

28 mei 2015 om 10:27

Hij heeft nog 1 jaar. Waarschijnlijk gaat ie naar United, als ik de engelse pers mag geloven. Voor 20 miljoen.

Maar ja de Engelse pers schrijft wel meer onzin. We wachten maar af....

Daily express

28 mei 2015 om 10:31

Dat was in de tijd van Zubi he, daar heb ik nooit een hoge pet van op gehad als TD. Laten we hopen dat daar verbetering in komt/ is gekomen en dat we de slagvaardigheid tonen die bij een topclub hoort, want het is zeker dramatisch geweest de afgelopen jaren.

Vlak Vermaelen niet uit ;-)

28 mei 2015 om 10:53

Rodg,

Een centrale verdediger is sowieso niet nodig nu. Piqué heeft sinds 2011, na dik 2 jaar dramatisch te zijn geweest weer laten zien dat mits hij in vorm is, hij tot de absolute top behoort. Ik zag nooit een leider in hem, maar hij heeft de boel goed neergezet dit seizoen en met name in topwedstrijden vond ik hem uitstekend spelen.

Mascherano? Voor dit seizoen vond ik hem tegen de middenmoot/degradatieclubs altijd uitblinker, maar tegen de subtop/top altijd van die fatale en cruciale fouten op belangrijke momenten. Dit seizoen speelt hij elke wedstrijd met felheid en focus en is hij een rots in de branding.

Mathieu? Iedereen snapte er weinig van. Hij is qua leeftijd/prijs verhouding wel duur, maar heeft zijn meerwaarde (centraal) zeker bewezen. Snel, hard, kopsterk en schuwt een sliding niet. Op de momenten dat hij er moest staan, stond hij er. Als linksback moeten we hem alleen nooit meer opstellen haha.

Bartra? Heeft zich uitstekend ontwikkeld dit seizoen. Ik zou hem dit seizoen verhuren aan een subtopper, zodat hij meer minuten maakt. Wellicht dat hij dan echt door kan groeien naar het gewenste niveau. Persoonlijk denk ik dat de absolute top net te hoog gegrepen is voor hem. Van alle grote defensieve talenten was hij altijd de minste. Marc Muniesa, Alberto Botiá en Andreu Fontás waren allen beter. Zelfs Sergi Goméz vond ik persoonlijk beter. Verhuren, veel spelen en wellicht kan hij echt goed worden.

Vermaelen? In vorm denk ik dat hij uitstekend bij Barca kan passen. Kan meevoetballen, sterk in de lucht en die slidings van hem waren ook altijd mooi en hard op de bal. Hij is echter blessuregevoelig dus dat wordt afwachten. Verder vind ik dat zijn positionering wel matig is, dat moet hij sterk verbeteren. Vooral omdat de Barca defensie op een hoge lijn speelt. Maar ik zal iemand nooit meteen afschrijven.

28 mei 2015 om 11:32

Tja het is net wat voor type je nodig hebt. Verratti is dan meer een type Xavi achtig en meer controlerend. Thiago zou de ideale opvolger zijn mja bij Barca zijn ze zo stom geweest. Gundogan moet eerst eens op niveau komen en het is de vraag of dit gaat lukken. Staat echt niet op het niveau van Ramsey. Pogba is geen Barca type en is ook nog niet van het niveua van Ramsey.

28 mei 2015 om 11:48

Gooner4,

Haha die Ramsey overschat jij nu ben ik bang. Ik heb liever al die andere namen dan Ramsey. Ramsey begon het seizoen uitstekend, maar die is ook lang niet altijd constant.

28 mei 2015 om 13:52

Kijk nog maar eens een wedstrijd van Ramsey. In vorm behoort hij tot de beste middenvelders van de PL. Hij benadert terug het niveau waarmee hij vorig seizoen elke tegenstander kapot speelde.

28 mei 2015 om 13:54

Waarmee ik niet wil zeggen dat ik hem bij Barça zie spelen. Lijkt me niet de ideale combinatie. Net zoals dat bij Cesc was, maar dan om heel andere redenen.

28 mei 2015 om 15:00

Xaviola

Geef nou maar toe dat je hem nooit ziet spelen, wat een onzin kraam jij uit. Rakitic nooit willen inruilen voor Ramsey? Mijn god, je zou blij moeten zijn als die kans ooit voordeed.

28 mei 2015 om 15:00

Ramsey is geweldig dit seizoen. Idd wisselvalliger dan vorig jaar (waar hij gewoon werelds was), maar hij komt langzaam maar zeker weer op zijn top niveau. Heeft ook met blessures te maken gehad.

Waarom liever Gundogan? Pogba? Misschien meer talent, maar overschat is hij ook zeker.

28 mei 2015 om 23:34

Pogba is niet overschat. Hij is simpelweg jong en wisselt goede met minder goede af.

Als hij dan iets goeds doet is het vrijwel op wonderbaarlijk niveau op niveau van de grootsten aller tijden. Sorry Pogba overschat noemen is gewoon simpelweg te weinig gezien hebben.

Hij en Neymar gaan zeer zeker de toon zetten nadat Messi en Ronaldo weg zijn.

Oh en natuurlijk heb je Ramsey liever dan Rakitic. Rakitic speelt nu een voor hem niet natuurlijke positie in een team die logischerwijs ook zijn niet sterke kwaliteiten benut net als Rafinha die op CM staat.

Ramsey is daarentegen een moderne voetballer, een alleskunnede box to box speler net als Pogba. Natuurlijk heb je hem liever in de opstelling van Barcelona dan Rakitic zonder Rakitic tekort te doen.

Die Kroaten by the way. Die kunnen gewoon een middenveld opstellen van Modrc, Rakitic, Kovacic en Badelj.

Als je de rest van dat elftal bekijkt, bizarre lichting. Zijn met de juiste begeiding zeker mogelijk een EK te winnen.

29 mei 2015 om 12:40

Pogba heeft heel sporadisch een top moment dit seizoen. Dat hebben wel meer spelers. Hij heeft zeker het talent om een wereldtopper te worden, maar dat is hij nu nog lang niet en door velen wordt hij wel al gezien als wereldspeler. Dus daarom, Pogba is overschat.

Als je zoals jij zegt, goede en slechte momenten afwisselt maar mensen zien jou wel als topper, dan ben je gewoon overschat. Negatief woord, wat hier niet enorm negatief bedoeld wordt.

Die Kroaten hebben dat toch al 2/3 jaar, maar het loopt nog niet super. Het is idd wel echt een leuke ploeg.

Ramsey is echt een klasse speler maar zeker niet die prijs waard!

28 mei 2015 om 13:31

Er zijn zoveel klasse spelers die hun prijs niet waard (bleken te) zijn

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren