Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘De deur naar Ajax zit wat ons betreft niet definitief in het slot’

Laatste update:

Misschien is er toch nog een mogelijkheid, dat Rafael van der Vaart terugkeert bij Ajax. Voetbal International sprak eerder op de maandag met Robert Geerlings, de advocaat die de middenvelder zakelijk vertegenwoordigt. Hij gaf aan dat zijn cliënt er nog niet uit is, maar dat Ajax lang genoeg had gewacht en dat men daarom te kennen had gegeven, dat Van der Vaart niet terug zou komen.

/

De Telegraaf sprak vervolgens eveneens met Geerlings en in dat onderhoud nuanceerde de advocaat de uitspraken wat. Een definitief ‘nee’ is er niet gegeven, zo blijkt nu. “maar de afspraak was om afgelopen zondag na de beslissing in de Bundesliga de knoop door te hakken over Ajax. Dit kan nu niet, omdat Hamburger SV nog uitkomt in de play-offs voor promotie/degradatie”, verduidelijkt Geerlings aan de krant.

Hij herhaalt dat Van der Vaart er begrip voor heeft, mocht Ajax nu besluiten door te schakelen. “Maar de deur zit wat ons betreft niet definitief in het slot”, voegt hij er nadrukkelijk aan toe. Het is nu dus de vraag of Ajax bereid is langer te wachten op de 32-jarige middenvelder, of dat het vindt dat het hem genoeg tijd heeft gegeven. In dat laatste geval zal de club verder gaan kijken.

Ik denk dat Rafael van der Vaart uiteindelijk...

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik denk dat hij wel terugkeert, maar niet als speler.

Ajax, vergeet deze man, en schakel aub over naar andere opties. En probeer het over 1 of 2 jaar niet weer, dit was de laatste kans. Als hij trainer wilt worden, kan hij wel naar hsv. Laat je aub niet meer aan het lijntje houden door deze man.

25 mei 2015 om 14:08

Over een jaar of 2 mag raffie op de bank plaatsnemen in een mooi pak. Want dan hoeft hij niet meer te spelen van me, ik verwacht niet dat hij dan nog conditioneel op niveau is.

25 mei 2015 om 20:27

@ Le Connaisseur

Bij Ajax 1 hoeft het niet van mij, heeft natuurlijk zeker wel wat tactische kennis vergaard in de loop van zijn carriere, maar als je kijkt naar hoe hij leeft voor de sport, en je kan zien dat hij niet de volle 100 % heeft gegeven, dan ben ik niet gerust op zijn focus om ook de volle 100 % te geven voor het coaching. Frank de Boer is obsessief bezig met Ajax, iets wat ik liever zie dan iemand die niet eens zijn liefde voor Ajax de doorslag laat geven voor een transfer. Ik schaam me voor zijn coulante houding tov Ajax, en mijn vertrouwen in Rafa is kwijt. Hij niet alles eruit gehaald wat erin zit, want zijn talent is altijd al veel beter geweest dan zijn fysieke conditie. Zelfs toen hij nog bij de A-junioren zat, moest hij in het 'dikkertjes-klasje' van Koeman, de minst fitte spelers die gewicht moesten kwijtraken en spier moesten kweken. Is vanaf zijn R. Madrid tijden meer wedstrijden gewisseld rond de 60/70 dan afgemaakt, zelfde bij Tot. Spur en Hamburg.

25 mei 2015 om 14:42

Precies, graag of niet. Hopelijk gaat Overmars niet zitten wachten en wordt gelijk overgegaan op plan B - als hij überhaupt een plan B heeft. Anders heb ik het wel, Zyech

25 mei 2015 om 15:07

Ziyech. Aub zeg genoeg middenvelders. Een ervaren spits als Cardozo en een ervaren klasse centrale verdediger. Dan is de selectie wel rond.

25 mei 2015 om 15:14

Hansje, Ziyech is een geweldinaar maar wat te doen dan met Klaassen, Gudelji, Sinkgraven? Toch paar miljoenen neergeteld voor de laatste 2.

25 mei 2015 om 15:22

De Boer wil toch niet voor niets een nummer 10? Waarom zou je anders aan VDV denken. En waar staat verder geschreven dat je precies elf goede spelers moet hebben? Seizoen is lang dus ze komen allemaal aan spelen toe.

Je hebt nu 4 goede middenvelders. Dus naast Gudelj, Sinkgraven, Klaassen en Bazoer kan er dus prima een bij.
Andersen verhuren of wegdoen. Serero zeker afscheid van nemen.

25 mei 2015 om 15:32

Ik denk dat we eerder een ervaren spits halen van het kaliber Urzaiz. Leuke naam maar helemaal over the hill.
Ik kan me niet voorstellen dat er geïnvesteerd wordt in een goede spits die echt wat toevoegt.
Ik laat me wel graag verassen daar niet van.

Ervaren klasse verdediger? No way. Zal mooi zijn, maar tsja hoe groot is de kans? Waarschijnlijk wordt er weer zo een jong broekkie van 68 kilo gehaald.

25 mei 2015 om 15:34

Vd vaart zou als valse spits gebruikt worden. Niet zozeer als nummer 10. Maar ik denk dat Davy ook perfect als valse spits kan functioneren, dan kan Ziyech wel gehaald worden. Het mooiste zou idd zijn om naast een sterk 11-tal minstens 6 gelijkwaardige wissels te hebben, maar dat is haast onmogelijk in Nederland. Niet alleen wil iedereen spelen op dit bedroevende niveau, ook financieel gezien is dat eigenlijk al niet meer haalbaar om een sterke bank te hebben.

25 mei 2015 om 17:56

Klaassen kan deze rol idd prima invullen. Dat heeft hij ook in het begin van zijn korte carrière bij Ajax gedaan.
Dit moet voor Ajax echt financiëel haalbaar zijn. Denk dat Zyech gezien de positie van Twente nu best te halen is.

25 mei 2015 om 18:02

@lee112
Ja Urzais....een die prima in het rijtje van Overmars zou passen. Wat was dat ook een onzin aankoop. Hoop dat we nu eens wat normaalste gaan halen en nu definitief niet meer met VDV moeten doorgaan. Anders krijg je weer zo'n Eto O verhaal. Dus nu plan B Overmars.

26 mei 2015 om 22:44

@lee112

Ervaren klasse verdediger met optie op linksback, cvm en cm is Heitinga nog steeds naar mijn mening. Al speelt hij niets, zijn internationale ervaring (bundesliga, Bpl, Primera division, EL, CL en 90 interlands spreken natuurlijk al boekdelen, daarnaast is het een Ajacied in ras en nieren, kan hij een team op sleeptouw nemen en zal hij niet belachelijk veel salaris vragen. Ik blijf het een raadsel vinden dat niet meer ajacieden en De Boer dat in zien!

26 mei 2015 om 22:44

- kan weg dubbelpost

Iets van "aan het lijntje houden" tot fat blijkt dat de club met een grote zak geld niet komt Rafaël?

Ajax als laatste reddingsboei dus, mochten er geen interessantere opties langskomen. Graag of niet denk ik dan. Met alle respect voor alle legitieme argumenten die Van der Vaart op tafel kan leggen om zijn geluk elders te zoeken. Maar er zijn natuurlijk ook talloze argumenten waarom Ajax deze gevallene vedette niet terug zou moeten willen. Jammer maar helaas.

Als Ajax enig eergevoel heeft dan gooien ze de deur zelf in het slot, hij heeft twee goede mogelijkheden gehad om terug te keren maar ze beide niet gegrepen.

Ik snap best dat hij voor een financieel aantrekkelijkere optie gaat maar een v.d Vaart die 34 is die zal echt helemaal niks meer toevoegen, hij loopt nu al bijna op zijn laatste benen.

Sowieso fysiek niet de sterkste geweest want 90 minuten vol gas geven kon hij eigenlijk nooit, zal met de jaren niet minder gaan worden en ik vind hem toch nog vaak wat stevig ogen.

Nee einde verhaal en doorselecteren, je hebt nu Gudelj, Bazoer en Klaassen voor je middenveld en dan Sinkgraven, v.d Beek en Nouri achter de hand, er vanuit gaande dat Serero en Andersen worden doorgeselecteerd.

25 mei 2015 om 17:47

Lachwekkend is het zelfs, hij zal heus wel een miljoentje of 12 hebben.
Ajax, Hsv, Real Madrid, Tottenham en Hsv....
Nou bij de laatste 4 is hij echt niet voor minder dan 2 miljoen op de loonlijst gekomen.

Doorschakelen inderdaad.

Is er een slotenmaker in de buurt, de deur klemt en valt niet meer in het slot.

25 mei 2015 om 15:03

Ja echt, hè? Misschien gewoon bariceren tot 1-9-2015!

Gewoon ziyech halen.. Veel betere optie en dan klaar!

25 mei 2015 om 14:12

Kan Ziyech dan spits? Is hij ervaren en een voorbeeld? Dat zijn de redenen waarom Ajax vd vaart wil

25 mei 2015 om 14:33

Ajax zou ziyech heel goed als 10 kunnen gebruiken. Ze hadden sinkgraven niet moeten halen.

25 mei 2015 om 14:36

Vd Vaart kan ook niet in de spits, dus dat is geen reden, met vdV in de spits krijg je een verkapt Jol-systeem, spits zakt uit tot op het middenveld en je speelt stiekum 442.. Brrrrrr;

25 mei 2015 om 15:08

Wat brrrr? Brrrr, die nare tijd dat we een doelpunten gemiddelde haalden van 5 goals per wedstrijd? Brrr, die tijd dat er zeer aantrekkelijk werd gespeeld? Geef mij dat maar terug hoor, dit systeem van de Boer is pas brrrr.

25 mei 2015 om 20:10

Jij liever dan ik. Gokken op een Suarez en bij een offday gewoon verliezen, nee bedankt. Ik vier liever prijzen met goed, herkenbaar voetbal dat niet gebaseerd is op 1 ster.

25 mei 2015 om 14:13

Ajax heeft al genoeg middenvelders. Ze kunnen nu bij wijze van al in een 3-5-2 systeem gaan spelen.

Op Van der Vaart zou ik niet wachten, Ajax moet nu snel handelen met die vroege seizoensstart. Misschien kunnen ze zich beter focussen op de verdediging en Heitinga en/of Maduro halen, niet per se voor de basis maar in een soort Ooijer-rol.

25 mei 2015 om 14:41

Zie liever een basiswaardige linksback. Dijks is een leuke backup, maar haal een 30er met een beetje internationale ervaring, heb je veel meer aan. Maxwell wordt m niet helaas, de enige van zijn niveau (wereldtop) die Ajax zou kúnnen halen ivm zijn verleden bij de club. Zoek het nu maar een niveau of zelfs 2 lager, dan nog kan dat een fikse versterking zijn. Kadlec van Fenerbace bijvoorbeeld. Ex Leverkusen, 29 jaar, 60 interlands incl 2 Ek's en zo'n 50 Europese duels. Dát is versterking! Bankt in Istanbul en heeft nog een contract voor 1 jaar, een goede TD kan hem gewoon binnen halen.

25 mei 2015 om 14:17

Ajax heeft geen Zyech nodig maar iemand met internationale ervaring en het liefst iemand met een Ajax achtergrond.

25 mei 2015 om 14:32

Ziyech kan ajax aan veel meer creativiteit en scorend vermogen helpen dan lulletje rozenwater sinkgraven. Sinkgraven is te lief en heeft geen scorend vermogen.

Ik denk dat ajax nog wat langer moet wachten. Hoe lang duurt de nacompetitie daar?. Vdv kan zoveel toevoegen qua ervaring en ondersteuning/motiveren in de kleedkamer voor de jonge talenten.

25 mei 2015 om 14:12

Kom op man, Zit jij te wachten op een over de hill middenvelder die als spits gehaald wordt?? De zoveelste speler( middenvelder) die misbruikt wordt op een andere positie dan zn eigen. Als ajax dit doet he dan neem ik frank de boer nooit meer serieus.

25 mei 2015 om 14:18

Vd vaart heeft vaak genoeg spits gespeeld dacht ik. Misschien dat ie het in het buitenland niet meer kan belopen maar hier in nederland toch wel?

25 mei 2015 om 14:22

Liever hem als opnieuw een speler in categorie Zimling. Van der Vaart is zeker bruikbaar voor Ajax.

25 mei 2015 om 18:57

Hij heeft nog steeds een geweldig spelinzicht. Kan goed passen, en zeer sterk in dodespel momenten. Hij heeft een goede leeftijd, is voor een ervaren speler pas 32. Het tempo in Nederland is zo traag. Dat kan hij makkelijk bijbenen.

Nou ja als hij nog degradatie duels moet spelen kan ik het me nog voorstellen maar als je zeker weet dat je het niet wilt dan moet je het nu zeggen. Als je pas na die duels erover na wilt denken dan begrijp ik dat wel.

los of je nog wat wedstrijden moet spelen voor je oude club kan je toch wel aangven of je daarna bij ee andere club wilt spelen ?? Hij komt gewoon niet als je tussen de regels doorleest. Hij wil het gewoon nog rekken en kijken of er meer knaken inzitten maar zeg dat gewoon en houd ajax niet aan het lijntje of neem een goedkoper voetbalvrouwtje/ golddigger

als ik v d vaart was , had ik Ajax een middelvinger gegeven , met zlde supporters die destijds zongen dat sylvie de hier van Amsterdam was , wat zijn vriendin was op het moment ! misselijk publiek ! dat je een speler uit fluit omdat die niet presteerd oké maar om vervolgens zijn vriendin uit te gaan schelden !? en dan 10 jaar later hopen dat die terug komt

25 mei 2015 om 14:19

Je kan zeggen wat je wil, maar de supporters hadden wel voortschrijdend inzicht. De hypothese die het publiek opwierp bleef uiteindelijk redelijk te kloppen.

Maar zonder dollen, je hebt wel gelijk hoor. Enige wat je VdV kunt verwijten is dat hij zeer traag is met beslissen. Hij had allang kunnen zeggen of het nou ja of nee wordt. Niet steeds van die vage berichten naar buiten laten komen.

25 mei 2015 om 17:51

Die supporters hadden toch gelijk, ze is weliswaar geen prostitue, maar een echte clubhopper qua mannen is ze wel gebleken.
Raf staat niet meer in de spotlight en weg is ze.

Overigens vindt ik het lachwekkender dat jij het even denkt te weten hoe het zit.
Misselijk publiek, Ok...wat te denken van al die supporters, waarschijnlijk jij ook(al zal je dat natuurlijk ontkennen als mister perfect) die liederen zingen over de moeder van de scheidsrechter, of de ziektes die spelers naar hun hoofd geslingerd krijgen van bepaalde figuren?!

25 mei 2015 om 19:39

Sylvie is niet bij Raf weg gegaan omdat ie niet meer in de spotlights staat maar omdat hij op haar beste vriendin is gekropen. Kostte hem 5 miljoen euro als alimentatie.

Ajax moet lekker verder kijken, er zijn heus wel goede alternatieven te vinden. Wachten is verloren tijd, zeker als hij straks definitief afhaakt.

28 mei 2015 om 21:55

Ja dat was in eerste instantie het gerucht, maar later bleek het weer andersom te zijn...silvie die bij een ander was.

kom nu, wat is het nu, geef een duidelijke nee of ja, maar houdt ajax niet bezig, dan kunnen ze verder kijken.

25 mei 2015 om 16:21

Hij geeft Ajax met zijn voorlopig 'nee' juist het signaal dat Ajax verder mag kijken. Ajax hoeft nu niet te wachten op Van der Vaart, maar Van der Vaart laat Ajax vrij om alsnog te wachten. Kortom, Ajax is aan zet. Zij kunnen zelf bepalen of zij wachten of verder kijken.

Ik denk dat het een combinatie wordt. Ajax zal ongetwijfeld, ook voor deze voorlopige afzegging van Van der Vaart, bezig zijn met andere opties voor die positie en rol in het elftal. Het zou logisch zijn als Ajax naar die opties toe iets concreter wordt, maar zolang dat niet definitief rond is kan men ook nog wachten op Van der Vaart..

Het komt nu vager over dan het in werkelijkheid is. Van der Vaart geeft uitsluitsel wanneer het voetbalseizoen van HSV afgelopen is. Dat heeft hij altijd aangegeven en is nog altijd het geval. Het is alleen door die play-offs dat zijn seizoen langer duurt en Ajax dus langer moet wachten op dat uitsluitsel.

Ik kan mij trouwens voorstellen dat Van der Vaart naar Ajax toe wel al definitief duidelijkheid heeft gegeven, maar dit graag stil wil houden. Als hij naar Ajax gaat, is dat wel zo respectvol tegenover zijn huidige werkgever.

Wedden dat ajax gaat wachten......ze maken al jaren domme beslissingen. Dus dit kan er ook nog wel bij.

25 mei 2015 om 16:23

Wachten, en ondertussen niks anders ondernemen, zou inderdaad oliedom zijn..

Ik kan mij wel voorstellen dat Ajax concreter wordt naar andere opties toe, maar daar pas definitief mee in zee gaat als Van der Vaart echt afzegt. Ajax moet zorgen dat er wel een plan B is wanneer Van der Vaart afzegt, een plan B die snel gehaald kan worden.

Wanneer Ajax echt een speler met ervaring wil halen die echt iets toe kan voegen en niet al op zijn 32ste is versleten, zou ik voor Wesley Sneijder gaan.
V.d. Vaart heeft een dure hofhouding die hij in stand moet houden. Met zijn instelling en fysieke beperkingen redt hij het niet ook niet bij Ajax.

25 mei 2015 om 16:25

Haha, alsof Sneijder, die miljoenen verdient in Turkije en eerder nog een transfer omhoog kan maken, nu naar Amsterdam komt.. Zelfde geldt voor Nigel de Jong.. Zelfs jongens als Siem de Jong, Vurnon Anita, Urby Emanuelson en Ryan Babel zijn waarschijnlijk al haast onhaalbaar... Ja, zo droevig is het..

Hij had van toegevoegde waarde kunnen zijn. Maar als hij niet komt, zal ik hier niet heel rouwig om zijn.

Ik zie liever een ervaren spits erbij komen. Denk hierbij aan Cardozza, Drogba, Pizzaro. Een spits met statuur. Geef ze een tekenpremie van 6 miljoen, een salaris die binnen het salarisplafond valt en bonussen bij presteren (kampioenschap 1 mil/ overwinteren cl 1 mil). Dan kan je het toch best aantrekkelijk maken.

Dan heb je een heel schappelijke selectie:
Cillessen
V rhijn Veltman Riedewald Dijks
Klaasen Gudelj Sinkgraven
El Ghazi Drogba Fischer.

Dan heb je nog Bazoer, Kishna, Viergever, Boer, Milik, vd Hoorn als wissel.

Met nog een kleine versterking in de verdediging heb je je hele selectie rond.Al kan bazoer ook nog eventueel in de verdediging spelen.

Heel mooi gedaan Ajax bestuur. Gooi a.u.b. die Overmars er uit met zijn belachelijke beleid. Het is gewoon een puinhoop bij Ajax. Tijd voor Johan Cruijf, een wereld God die alleen in staat is Ajax van de ondergang te redden. Tijd voor een fluwelen revolutie en tijd voor nog betere spelers. En nee niet het niveau Gudelj want dat is gewoon niet goed genoeg. Ga eens in Italie, Engeland en Spanje kijken wat voor goeie spelers daar rond lopen. Ga eens Kevin de Bruijne kopen, Ross Barkley en Julian Draxler. Dat zijn pas spelers die Ajax beter maken. We hebben geld zat. Doe er dan wat mee!

Wij zijn Ajax, Wij zijn de beste op de wereld!! Laat het dan maar eens zien met de goede aankopen want die heb ik nog steeds niet gezien.

Of te wel, ik wil helemaal niet naar Ajax maar heb op dit moment geen andere aabiedingen dus ik zou het fijn vinden als ik een optie achter de hand heb. Intrekken dus en verder gaan. Als Raf uiteindelijk toch niks vindt zal hij wel komen smeken bij Ajax. Bespaard je weer wat geld.

25 mei 2015 om 16:27

Of hij ziet Ajax wel zitten, maar wil dit uit respect naar zijn huidige werkgever toe pas bekend maken nadat het seizoen van HSV er definitief op zit..

Hij heeft altijd aangegeven dat hij pas uitsluitsel gaf wanneer het voetbalseizoen erop zat. Doordat het nu verlengt is met play-offs, geeft hij ook later uitsluitsel. Dit verandert niks aan hoe hij denkt over een terugkeer.

Er hoeft helemaal niet doorgeschakeld te worden, de interesse was sowieso al van de zotten! Had je hem gehaald ipv Gudelj had ik het nog begrepen, maar hem tóevoegen aan dit al reeds overvolle middenveld waar ook nog eens toptalenten aan zitten te komen, slaat gewoon nergens op. Het middenveld is zonder de talenten al lang en breed dubbel bezet, daardoor gaan de bankzitters vh 1e de talenten weer een half jaar uit Jong verdringen en moeten die weer met 2 vingers in de neus onder hun niveau in de A1 de tegenstanders op een hoopje spelen. Talentenmoord!

O en voor de mensen die aan komen met, jamaar ze willen hem voor de spits, het is geen spits! Hij heeft in de 15/16 jaar profvoetbal, op een blauwe maandag na, nooit in de spits gestaan en zal ook nu niet renderen als spits, want met Raffie inzakkend in de spits speel je eigenlijk gewoon 442, puur anti Ajax voetbal! Vd Vaart in de spits is Jol-voetbal, iets waar we juist vanaf wilden!

25 mei 2015 om 14:36

De boer wilde vd.vaart als spits. Maar ja de boer gloreert dan ook in spelers op de verkeerde positie neer te zetten.

25 mei 2015 om 14:47

De Boer wil vooral een leuk CV zodat hij makkelijker naar een andere club kan volgend jaar, dan staat een 5e titel leuker dan 4 titels en een goede ploeg om de aankomende jaren te oogsten. Dat laatste kun je moeilijk op je CV zetten.. FdB gaat aankomend jaar voor Fdb, niet meer voor Ajax, zijn prioriteit ligt inmiddels niet meer bij de club. Jammer. Raffie had een optie geweest als hij niet Gudelj en Sinkgraven al had gehaald, nu is hij volkomen overbodig en staat hij alleen maar aanstormende toptalenten in de weg (net als Gudelj en in iets mindere mate Sinkgraven).

25 mei 2015 om 16:33

Haha, je gaat helemaal niet in op het (goede) punt dat difference09 maakt. Van der Vaart zou gehaald worden voor de spitspositie. Hij heeft in dat geval helemaal niks met Gudelj, Sinkgraven en de talenten waar jij op doelt te maken. Hij staat dan geen van die spelers in de weg en zijn komst maakt het middenveld niet voller. Daarbij zal dat inderdaad als inzakkende spits zijn, maar nogmaals; dan staat hij geen middenvelders in de weg.

En het belang van Frank de Boer en Ajax zijn hetzelfde. Frank de Boer heeft baat bij een goed spelend en presterend Ajax, Ajax heeft baat bij een goed spelend en presterend Ajax. De belangen zitten wellicht niet, al denk ik van wel, op één lijn, maar de weg die daarvoor bewandelt dient te worden sowieso wel.

25 mei 2015 om 20:06

Klopt, dat punt had ik al besproken in de 2e alinea van mijn eerdere reactie. Als je dat had gelezen, had je geweten hoe ik daar over denk.. Van mij hoeft Ajax in 15/16 geen kampioen te worden als dat betekent dat er rust in de club komt en een beter uitgebalanceerde ploeg voor de langere toekomst gecreeërd wordt. FdB gaat voor een kampioenschap ivm zijn persoonlijke CV. Ik ga liever voor een ploeg die over 2-3 jaar potten kan breken in Europa. Als we daarvoor een jaar de titel aan een andere club moeten laten omdat wij door moeten ontwikkelen met spelers die nú nog niet ver genoeg zijn (maar over 2-3 jaar dus wél) dan moet dat maar. Je zegt het zelf, een goed spelend Ajax, dat zie ik eerder gebeuren zonder een tot het middenveld inzakkende spits (waardoor je dus 442 gaat spelen) dan met.

Met andere woorden: Als er geen andere club voorbijkomt met een zak geld, uit een grote competitie, nemen we de aanbieding van Ajax in beraad.

Bod intrekken. Ajax is te groot om als een schoothondje achter zon uitgerangeerde speler aan te lopen.

25 mei 2015 om 17:48

Ik snap al deze reacties niet. Er is toch niets veranderd? Vd Vaart heeft aangegeven pas een beslissing te maken als het seizoen voor HSV voorbij is en 3 maal raden. Daarnaast hebben ze wel aangegeven dat ze snappen dat Ajax ivm vCL verder willen kijken.

Het is duidelijk dat het voor Vd Vaart geen 1e optie is en terecht als hij denkt op een hoger niveau te kunnen voetballen. Dit is namelijk zijn carrière en niet die van vz leden.

Als je echt graag wil Raffie dan had je allang je besluit genomen.

Ajax, vergeten deze man, lekker doorschakelen naar de volgende op het verlanglijstje

Is duidelijk toch, als hij alleen wou wachten op die play-offs, dan kun je ook zeggen, wacht ajb nog even, want de play-offs wil ik beleven als een HSV speler en niet bezig zijn met contracteren. Dit antwoord betekent in feite, vnd ajb een andere oplossing zodat ik geen nee hoef te zeggen en ik bij de fans van Ajax in een goed daglicht blijf staan.

25 mei 2015 om 15:05

Na 1248737x uitstellen, opties open houden en vervolgens steeds voor knaken kiezen, staat hij allang in het pikkedonker van een maanloze nacht, wat mij betreft.

Het begint een beetje een Kuyt-scenario te worden zo. Zelf blijven speculeren op een terugkeer om de de club en de fans te laten hopen, maar toch liever een flinke zak geld. Het klinkt van mij als Feyenoorder nu misschien wat hypocriet omdat Kuyt volgend seizoen alsnog komt en ik er toch wel blij mee ben, maar ik zou er als ik Ajax was niet meer aan beginnen.

25 mei 2015 om 15:07

Kuijt kan nog 3 marathons lopen op 1 dag, vd Vaart doet een week over 1 marathon.. Best een flink verschil..

25 mei 2015 om 15:08

Oh, de spelers zijn ook zeker niet vergelijkbaar. Beiden hebben iets wat de ander nooit zal hebben. Van der Vaart de techniek en het inzicht, Kuyt het karakter, conditie en werklust. Maar het scenario komt toch wel aardig in de buurt.

25 mei 2015 om 16:37

Van der Vaart blijft zelf toch niet speculeren? Hij heeft Ajax voorlopig afgezegd en doet helemaal geen beloftes. Ik vind Van der Vaart eerlijk overkomen. Hij geeft niemand de hoop dat hij terugkomt, maar is gewoon realistisch, open en duidelijk. Hij geeft aan dat terugkeren naar Ajax niet direct het eerste is wat hij wil en andere aanbiedingen zeker zal overwegen. Daarnaast is hij heel duidelijk; na het voetbalseizoen van HSV geeft hij uitsluitsel. Alleen door de play-offs die HSV moet spelen duurt dit gewoon langer en nu geeft hij Ajax een voorlopig 'nee', zodat Ajax verder kan kijken.

Hoe kom je van die kerel af.

Alleen maar beter voor Ajax. Van de Vaart kan het allemaal niet meer aanlopen.

25 mei 2015 om 16:38

Gelukkig loopt een spits niet zo heel veel... Als spits kan Van der Vaart zeker zijn waarde hebben voor Ajax.

25 mei 2015 om 19:01

Van de Vaart als spits kom op... En daarbij een spits loopt wel veel of hij moet in het achste gaan spelen.

25 mei 2015 om 19:12

Zlatan doet eigenlijk nooit wat hoor, die wandelt gewoon rond tot de bal in zijn buurt komt.

Dan wordt dit weer zo'n item waar per dag 10 berichten over wordt geplaatst. Tuurlijk kan hij meerwaarde voor Ajax hebben, maar of heb dat hele wedstrijden en een heel seizoen lukt, betwijfel ik. Het is gewoon geen zekerheidje.

Zlatan komt naar Ajax party party

Zou zomaar kunnen dat ajax nog even afwacht tot vd.vaart klaar is met de play offs. En dat vd.vaart dan alsnog naar ajax gaat. Het is pas mei dus ajax kan het gewoon afwachten tot de play offs gespeeld zijn bij Hsv.

Ik hoop dat Van der Vaart terugkeert. Toch mooi om oude helden op de Nederlandse velden te zien terugkeren. En daarbij verdiend Ajax Van der Vaart's salaris terug in de verkoop van voetbalshirts. Vergelijkbaar voor Dirk Kuyt in Rotterdam.

Wat mij betreft zit de deur wel op slot raffie ga lekker cashen in de vs en kom dan als jeugdtrainer ofzo terug

wat een bullshit verhaal zeg ! als je terug wil weet je dat nu toch ook ? HSV wil je toch lozen dus waarom zou je het in godsnaam nu niet bekend willen of kunnen maken of je komt of niet ?
nee Raffie je wacht gewoon op een betere aanbieding niks erg maar kom er gewoon voor uit dan watje !!

hoezo zou je van der vaart halen als hij het niet eens laat zien bij hsv?

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren