Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Update: Zaakwaarnemer Sterling ontkent gewaagde uitspraken

Laatste update:
/

De zaakwaarnemer van Raheem Sterling heeft op niet mis te verstane wijze duidelijkheid gegeven over de plannen van zijn twintigjarige cliënt. Ook als Liverpool hem een duizelingwekkend aanbod zal doen om bij te tekenen, geeft Sterling nog niet zijn jawoord aan the Reds. De middenvelder annex aanvaller zal vertrekken van Anfield en er is niemand die daar iets aan kan veranderen.

In gesprek met de Evening Standard legt Aidy Ward uit hoe de zaken er wat hem betreft voor staan. “Ik geef niets om de PR van de club en de situatie van de club. Het interesseert me niets. Raheem gaat sowieso niet bijtekenen. Ook niet als Liverpool hem 700.000, 800.000 of 900.000 pond per week biedt aan salaris. Hij tekent gewoon niet. Het is mijn taak ervoor te zorgen dat mijn cliënten het best terechtkomen.”

/

“Als mensen dan zeggen dat ik waardeloos ben in wat ik doe, of zeggen dat Raheem slecht wordt bijgestaan, dan interesseert me dat niets”, zegt Ward donderdag. De laatste weken en maanden hebben talloze kopstukken in Engeland zich uitgesproken over de situatie van Sterling. Die heeft nog een contract tot de zomer van 2017 en verlengt niet, waarna hij werd uitgemaakt voor geldwolf. Sommige iconen nemen het hem niet kwalijk, omdat Liverpool de laatste jaren zeer weinig prijzen won en Sterling misschien wel om sportieve redenen weggaat.

Ward benadrukt dat nu dus ook. Aan de mening van Jamie Carragher heeft hij geen boodschap, zegt de zaakwaarnemer. De oud-speler van Liverpool zei maandag dat Sterling ‘een Londense jongen is’ en misschien terug wil naar die stad. “Carragher is een sukkel en dat weet iedereen. Alle kritiek van de analytici of van de oud-spelers doet er niet toe. Het is totaal niet relevant. Ik maak me totaal geen zorgen over de situatie van Raheem. Zorgen maak je je, als je niet weet wat er gaat gebeuren. Maar alle Premier League-clubs zullen een poging doen om Sterling te halen.”

Update 21 mei 13.59 uur - Zaakwaarnemer Sterling ontkent gewaagde uitspraken
Aidy Ward, de zaakwaarnemer van Raheem Sterling, spreekt tegen dat hij in een interview met de Evening Standard nogal boude uitspraken heeft gedaan over de mogelijkheid tot contractverlenging voor zijn cliënt. Ward zou hebben gezegd dat Sterling sowieso niet bijtekent, ook wanneer Liverpool hem 700.000, 800.000 of 900.000 pond per week zou aanbieden. De club maakte geen schijn van kans, werd Ward geciteerd. “Ik ontken deze uitspraken te hebben gedaan en span een zaak aan tegen de Evening Standard. Het verhaal is opgeblazen. We hebben later deze week een afspraak staan met Liverpool en daarna zullen we kijken, wat we kunnen doen aan deze zaak”, stelt de 34-jarige zaakwaarnemer donderdag in een reactie bij Sky Sports.

Liverpool moet dit niet pikken

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik weet niet wat Liverpool gaat doen, maar als ze slim zijn zullen ze hem ook niet meer oproepen voor de laatste speeldag(ookal valt er niks meer te winnen) en daarna Sterling meteen verkopen. Liverpool wordt nu even te kijk gezet door de agent van een 20-jarige, dat moet niet kunnen, zeker niet wanneer je 1 van de grootste clubs uit Engeland bent. Dit is alleen maar slecht voor de club en Sterling zelf. Die agent denkt dat hij met zulke uitspraken misschien indruk kan maken maar hij is wel de gene die Sterling representeert, je zou toch meer ervan verwachten. Als andere clubs ook slim zouden nadenken, zouden ze nu Sterling ook niet meer kopen maar goed...sowieso dat Manchester City hem wil en hem ook zal halen.

21 mei 2015 om 12:58

Als ze hem niet oproepen en daarmee dus aangeven dat jij weg moet zal dat de vraagprijs alleen maar negatief beïnvloeden. Lijkt me nietverder bedoeling

21 mei 2015 om 13:24

Irritant ventje de zaakwaarnemer van raheem

21 mei 2015 om 12:58

helemaal mee eens. de uitspraken doe hij zegt over Carragher. respectloos. ook mooie PR voor zichzelf in media. liverpool moet gwn sterling laten vallen. dan red hij zichzelf wel als hij dat zo goed kan.

21 mei 2015 om 13:00

De club en andere mensen zeggen dat hij niet goed omringd is. Dan is het toch normaal dat hij zichzelf verdedigt ? Hij mag de club niet in een slecht daglicht brengen, maar omgekeerd wel ?

Wel vind ik dat het iets genuanceerder mocht gezegd worden door zijn agent. Iemand uitschelden is nooit goed en komt niet professioneel over

21 mei 2015 om 13:07

Liverpool heeft dat volgens mij nooit gezegd, alleen Carragher zelf. Ik zeg ook nergens dat Liverpool hier onschuldig is blabla, zij hadden misschien ook beter hiermee moeten omgaan, maar dat de agent van Sterling zich als een klein kind in de media hier over uit laat, slaat nergens op. Alleen al voor Sterling zelf is dit slecht.

21 mei 2015 om 13:18

Wat een logica ook he. Sterling weigert bij te tekenen terwijl hij heel veel kon verdienen en dan wordt hij voor geldwolf uitgemaakt? Dan ben je dat toch juist niet? En dan ligt de reden waarschijnlijk op het sportieve gebied of andere omstandigheden?

Ik kan me voorstellen dat Sterling de club verlaat. Hij is verkozen tot talent van het jaar, kan een stap hogerop en wilt prijzen winnen. Het is misschien hard voor Liverpool supporters maar de afgelopen jaren is de club op sportief gebied gewoon een subtopper met als uitzondering vorig jaar. Laat deze speler een verstandige keuze maken en ik gun het hem van harte.

Bedank Raheem voor zijn bijdrage en neem fatsoenlijk afscheid van hem. Denk bijvoorbeeld aan zijn fantastische seizoen met Suarez en Sturridge. SSS-voorhoede.

21 mei 2015 om 13:29

Rodgers heeft het zeker gezegd en hij is toch wel de coach.

21 mei 2015 om 13:07

Waarmee is Liverpool 1v/d grootste clubs van Engeland? Grootte van het stadion? Historie?

21 mei 2015 om 13:20

Supporters wereldwijd, omzet, historie.

Momenteel zeker niet de beste, maar dat heeft niets te maken met de grootte van Liverpool.

Lekkere cynische en kortzichtige reactie, flauw hoor.

21 mei 2015 om 13:27

haha gedraag je eigen man.. Liverpool is samen met Man utd het barca en real, het ajax en feyenoord van Engeland. Dat het de afgelopen 6/7 jaar minder gaat wil niet zeggen dat men niet groot is. Ze hebben niet meer de beste selectie,dat klopt, maar het is zeker een van de 2 grootste clubs in Engeland

21 mei 2015 om 13:41

qua inkomsten komt liverpool zelfs niet in de top 5 in de PL en dat is al jaren zo , dit bewijst dat liverpool echt wel last heeft om met de echte top te concurreren op financieel vlak en dan wordt het lastig om de beste spelers te halen en vooral te behouden !

21 mei 2015 om 15:50

Vertel me please de 5 clubs met meer inkomsten in de bpl, gaat je niet lukken.

21 mei 2015 om 16:43

wat vertel jij nou allemaal , ben jij van de aarde geweest vorige week?
het was nog hier op VZ dat de omzetten aangaf :
518 miljoen £ United
414 City
389 Chelsea
359 Arsenal
289 Tottenham

de algemene opmerking was dat united na de afrekening van het CL loze seizoen en de grote investeringen , een weerslag op zijn balans zal krijgn

het was heel opmerkelijk dat chelsea en city meer omzet halen dan arsenal gezien het feit dat arsenal per wedstrijd 18 000 tickets meer kan verkopen dan die twee clubs omdat zowel city (volgend jaar 60 000 seats) als chelsea maar 42 000 seats hebben in hun stadion .
niet in de top 5 , liverpool .... toen dat dit bericht werd gepubliceerd was het nog niet duidelijk dat liverpool , opgeroepen door de FFP commissie om zich te verdedigen in hun FFP dossier/balans, gestraft zou worden of niet . ondertussen is het duidelijk dat liverpool enkel onder controle staat maar geen straf heeft opgelopen . ook de opmerking dat liverpool nogmaals via een dikke transfer uit de zorgen is gekomen nu met de verkoop van suarez net zoals in 2011 met de verkoop van torres ......

ik volg zulke zaken nogel vlotjes op en zeker heel het FFP gedoe dus ik weet niet waar jij je verhaal vandaan haalt .

21 mei 2015 om 13:11

Ward misschien wel de nieuwe Raiola

21 mei 2015 om 13:12

Er zijn altijd twee kanten van het verhaal. Daarnaast is de agent van Sterling aan het woord en niet Sterling zelf. Feit is dat Liverpool niet mee kan wat betreft het winnen van prijzen. Dat is financieel gezien gewoon onmogelijk. Als voetballer lijkt het me dat je veel wilt spelen en daarnaast ook om de prijzen wilt spelen. Ik kan het best begrijpen dat Sterling voor een andere weg zal gaan kiezen om i.i,g. meer kans te maken op het winnen van prijzen. Wat betreft jouw opmerking over dat andere clubs moeten gaan nadenken of ze zo'n speler willen kopen? Waarom niet? Bedoel als clubs die gekke Balotelli halen, waarom deze getalenteerde speler dan niet?

Rooney taferelen of gaat hij echt weg. Zou niet bepaald slim zijn van Liverpool. With that been said, hoop dat man utd werk ervan gaat maken.

21 mei 2015 om 13:02

man utd heeft nani, valencia, depay en di maria al. lijkt me verstrekt onnodig.

21 mei 2015 om 13:20

Ze hebben nani wel maar die mag je wegstrepen. Die gaat onder van gaal niet aan de bak komen

21 mei 2015 om 21:52

Depay, Young, Angel, Januzaj en Mata als valse winger. Lijkt mij dat de vleugels overbezet zijn. Ik snap niet waarom meeste United fans niet inzien dat er gewoon achterin versterkt moet worden met een CV die ook kan opbouwen in plaats van te denken aan spelers als Bale en Felipe Anderson. Daarnaast is Valencia ook nog aanwezig en komt Nani terug van zijn verhuurperiode, al is de kans klein dat hij blijft.

En waar zal hij heen gaan. City misschien voor de homegrown regel. Zie hem wel naar bayern vertrekken als back up voor Robben en Ribery. Verstandigste is natuurlijk bij Liverpool te blijven.

21 mei 2015 om 13:00

zie hem naar city gaan ivm met die home grown regel. daarnaast zal hij bij man utd, chelsea geen kans krijgen. al zou ik wel willen zien hoe mourinho hem aanpakt.

21 mei 2015 om 15:51

Bij man utd en chelsea geen kans? Zonder moeite basis gozer xd.

21 mei 2015 om 13:52

Sterling in het tikkende balbezit behoudende Bayern? Haha.

21 mei 2015 om 13:58

Nee Ribery en Robben zijn tikkende spelers. Je hebt altijd wel een creatieve speler nodig en Ribery en Robben zijn al niet de jongste meer.

Gewoon lekker een jaar lang op de tribune laten zitten. Vervolgens verkopen voor 50 miljoen. Niemand is groter dan de club. Even deze meneer op z'n plek zetten.

21 mei 2015 om 13:01

Wie gaat 50 miljoen betalen voor een speler met een een-jarig contract die een heel jaar niet gevoetbald heeft dan?

21 mei 2015 om 13:03

als je clubs tegen elkaar op laat bieden en het slim speelt kan dat zo hoor. daarnaast is hij talentvol en engels.

21 mei 2015 om 13:09

"als je clubs tegen elkaar op laat bieden en het slim speelt kan dat zo hoor. "

Ja, dat zijn leuke simplistische gedachten, maar zo werkt het niet.

21 mei 2015 om 13:14

2 jarig contract heeft hij nog..

21 mei 2015 om 13:19

het is gesimplificeerd. maar daar komt het wel op neer. of denk je dat real madrid voor de lol 70 mln betaald. het wordt geen 50 miljoen maar 25-30 miljoen zal wel lukken.

21 mei 2015 om 13:02

En jij denkt dat een 20-jarige speler die een jaar op de bank zit nog 50 miljoen opbrengt?

21 mei 2015 om 13:10

@majinerico

Jij noemt dat iemand op zijn plek zetten? Is niet bepaald een slimme reactie van je.. Je zet hem 1-jaar lang op de tribune en hij blijft gewoon lekker zijn salaris innen.. en zijn waarde word lager, niemand gaat 50 miljoen betalen voor iemand met 1-jarige contract.

Niemand is idd groter dan de club dus wat ze moeten doen is gewoon heel simpel en dat is verkopen, wat heeft het nou voor zin om iemand jaar lang express op tribune te zetten voor straf haha.

21 mei 2015 om 13:20

@ Caribbean, hij heeft een 2-jarig contract hè. Dat scheelt in de verkoop bij een speler als Sterling alweer snel 20-25 miljoen er bovenop. Daarnaast als je kijkt naar wat hij wel heeft laten zien in zijn periode bij Liverpool dan valt het op dat hij een groot talent is. Denk dat hij best nog wel tussen de 35 en 60 miljoen kan opleveren, afhankelijk van wie er bieden.

Met dat laatste ben ik het wel eens, er is inderdaad niemand groter dan de club. Lekker laten gaan en snel strik eromheen. Die zaakwaarnemer mag ook weleens zijn mond gaan spoelen.

Als hij duizelingwekkende aanbiedingen afslaat is hij toch juist geen geldwolf? Dan kun je hem alsnog ondankbaar vinden richting Liverpool, maar in principe heeft elke speler het recht om zijn contract niet te verlengen en een nieuw avontuur aan te gaan.

21 mei 2015 om 13:03

Dit dus. Velen doen alsof het een verplichting is, maar het is zijn goed recht. Spelers die slecht presteren worden gedumpt door clubs terwijl ze nog niet einde contract zijn vind men normaal, maar dit niet blijkbaar

21 mei 2015 om 13:13

Het is ook geen verplichting maar het is niet gek dat een jochie dat net komt kijken, nog lang niet zo goed is als sommigen ons doen geloven en al een paar weken niet goed presteert erop aan gekeken wordt als hij begint te bleren over prijzen.

Zo werkt het nou eenmaal, er was geen hond die moeilijk deed toen Suarez naar Barca ging. Hij had zich namelijk al over een langere periode bewezen en iedereen zag dat hij naar een grotere club kon. Sterling is een talent, meer nog niet.

21 mei 2015 om 13:09

Zo simpel lag het helemaal niet, want dan hadden ze dit direct na het afslaan duidelijk moeten maken en niet 2 maanden later. Ze gingen door met onderhandelen, wat een blijk is van dat je meer geld wil.

21 mei 2015 om 13:23

Onderhandelingen draait niet enkel om geld maar ook wat de club te bieden heeft in de toekomst. Misschien was Sterling niet overtuigd met wat Liverpool van plan is in de toekomst. In zo een gesprek wordt niet alleen over salarissen gesproken. En twee maanden geleden had Liverpool een kans om bij de eerste vier te eindigen dus ik denk dat hij dit ook ging afwachten hoe dat ging verlopen.

21 mei 2015 om 13:26

Dan nog is het niet Sterlings z'n fout. L'pool gaat straks ook onderhandelen en wil dan ook meer en meer aan transfergeld ontvangen. Dan mag Sterling naar mijn mening ook het onderste uit de kan halen. Het is geen éérichtingsverkeer he!

21 mei 2015 om 14:04

@kerry dixon

Inderdaad afwachten, hij heeft er zelf bar weinig voor gedaan om 4e te worden

Nee, is ook niet zo dat het alleen om geld draait, maar daar kwam het wel op neer zolang het management van Sterling niets van zich laat horen. En nu eindelijk Ward met zijn managerskwaliteiten

@idgaf

Een club die je liet doorbreken en zoveel vrijheid geeft om te ontwikkelen, kun je niet op je 20e voor gaan nemen om het onderste uit de kan te halen. Maar dat was dus niet het geval komen we 2 maanden te laat achter..... fout van Sterling's management.

Daarbovenop staat transfergeld los van salaris en is het de vergelijking van eenrichtingsverkeer niet echt gepast.

21 mei 2015 om 15:08

@schop1989

Je praat alsof L'pool alles heeft gedaan voor Sterling en puur voor zijn belang..wrong. Ze doen het voor hun eigen belang. L'pool heeft er baat bij dat een talent als Sterling zich volledig ontwikkelt zodat hij verkocht kan worden of een topspeler kan worden voor L'pool. Ja Sterling mag best wel dankbaar zijn, maar andersom vind ik dat ook.

Had Sterling zijn been gebroken en niet meer een toptalent bevonden, had L'pool hem zo de deur uit gestuurd. (dit dus met eenrichtingsverkeer)

Zover is het voetbal dus heen, een 20 jarig jochie dat net een jaartje leuk meespeelt krijgt het hoog in zijn bol en zet een van de grootste clubs in Engeland te kakken.

Tsja, wat doe je eraan?

21 mei 2015 om 13:10

Inderdaad, deze jongen mag god op zijn blote knieën bedanken dat hij bij Liverpool speelt. Hebben hem alle kansen gegeven als jonge jongen en vervolgens ga je je zo gedragen...

21 mei 2015 om 13:12

Bijtekenen is toch niet verplicht? Als jij het niet naar je zin hebt bij je baas verleng je je contract toch ook niet?

21 mei 2015 om 13:15

Nee, het is niet verplicht. Maar het is zoals ik hierboven al zeg niet gek dat men erover valt dat meneer het wat hoog in de bol heeft.

Laat bij Liverpool eerst eens zien dat je toe bent aan die stap hogerop, dan komen die prijzen vanzelf. Nu is er gesteggel over geld, dan is er weer gezeur om prijzen en vervolgens komt een man uit zijn kamp die mensen uit gaat schelden.

Als Liverpool echt lef heeft, dan houden ze Sterling aan zijn contract en als hij dan weigert te spelen laat je hem twee jaar in het belofte elftal spelen of op de tribune zitten. Net als Bakkali bij PSV (al was dat niet bewust). Maar dan hebben ze alleen zichzelf. Kapitaal vernietiging maar wel een statement naar iedere andere voetballer.

21 mei 2015 om 13:52

Een statement om vooral niet bij Liverpool te tekenen als jong talent, ja. Snap het probleem niet zo goed. Liverpool heeft hem bijna gratis bij QPR weggehaald, kan nu voor miljoenen verkocht worden. Het is niet dat ie transfervrij wegloopt ofzo

Een jaar lang laten verpieteren op de tribune en daarna voor 35 miljoen verkopen... Iedereen blij

21 mei 2015 om 13:02

Kapitaalsvernietiging puur sang. Nee, daar wordt men bij Liverpool echt blij van.
Verkopen is de enige optie, hoe wrang ook.

21 mei 2015 om 13:04

zo iemand wil je ook niet. met een soap om zich heen. ongemotiveerd, nee chemievergiftiging. niet aan doen.

21 mei 2015 om 13:07

Behalve Liverpool. Je kan hem in de zomer verkopen en misschien wel 50 miljoen vangen.

21 mei 2015 om 13:23

Als toptalent is Liverpool vervolgens wel de laatste plaats waar je gaat tekenen. Teken je niet bij vanwege ambities, dan verpesten ze je carriere. Daar komt dan nog bovenop dat Liverpool geld misloopt en wel al die jaren salaris kan overmaken.

21 mei 2015 om 13:35

Ik snap dat ze boos zijn bij Liverpool en dit misschien wel zouden willen, maar ze zullen daar ook begrijpen dat het gewoon dom is.

Je kan hem nu wel voor 50 miljoen verkopen. Als je hem ,hypothetisch gezien, met een éénjarig contract en een jaar lang geen wedstrijdritme nog voor 35 miljoen kan verkopen, gooi je dus 15 miljoen + het bedrag dat Sterling verdient per jaar weg.

Als ik Sterling was zou ik die agent gelijk ontslaan. Wat een arrogante uitspraken zeg. Je kan de boodschap ook normaal overbrengen dat je gewoon weg wil op sportieve gronden. Dit is beroerd voor zijn imago. Ben wel benieuwd wie hem binnen zal hengelen, want het is uiteraard een wereldtalent.

21 mei 2015 om 13:29

Ontslaan lol. Deze man gaat er waarschijnlijk wel voor zorgen dat Sterling bij een topclub terecht komt met een salaris waar je U tegen zegt. Ik zou die man een bosje bloemen sturen juist. Omgekeerde wereld hierzo.

21 mei 2015 om 13:52

Alsof Sterling dat niet zelf voor elkaar krijgt met zijn kwaliteiten? In mijn optiek heeft de helft van alle spelers uberhaupt geen agent nodig. Of in ieder geval een normalere man dan deze achterlijke gladiool. Sterlings kwaliteiten leveren vanzelf een gigantisch transferbedrag plus salaris op hoor. Daar heeft die agent van hem helemaal 0% aan bijgedragen, dat snap jij toch ook wel.

21 mei 2015 om 14:39

0% zeg jij? Ik denk dat het wel uitmaakt. Een ongeleerde Sterling (bijv.) gaat nooit het onderste uit de kan halen tijdens de onderhandelingen. En wat dacht je van al die ingewikkelde constructies binnen een contract. Een zaakwaarnemer kan bijvoorbeeld net 50k per week extra uithalen of een leuke tekenpremie erbij praten. Dus kom niet me die onzin van jou hoor.

Stel Sterling fixt 225k per week en de zaakwaarnemer bijv. 245k per week, dan weet ik wel genoeg hoor.

21 mei 2015 om 16:58

Dan huurt Sterling voor bij zijn contractonderhandeling een econoom in gespecialiseerd in voetbal. Die kijkt naar de potentieel van Sterling, naar wat anderen verdienen en betrekt zijn economische kennis op de situatie. Dat lijkt me beter dan zoon blaaskaak die constant aan je zijde is en die van alles in de media roept. Dat is gewoon dramatisch voor het imago van Sterling. Ik zie nu dat die zaakwaarnemer de uitspraken ontkent, maar voor het principe geldt het alsnog. Wees jij maar lekker blij en dankbaar met dit soort mensen in de voetballerij..

21 mei 2015 om 20:53

Dan verschillen wij van mening. Daarnaast draait het niet om economische kennis of iets dergelijks, maar puur over wat de gek er voor over heeft. Voor zulke onderhandelingen heb je iemand nodig die kan lullen als brugman en laat een zaakwaarnemer daar nou de perfecte persoon voor zijn!

Uiteraard wel mee eens dat deze zaakwaarnemers niet altijd het beste voor een voetballer hebben, maar ja een munt heeft twee kanten zeg ik dan maar.

Was Sterling een jaar of 4 geleden niet dat toptalent waar elke club toen achteraan zat, maar toen koos voor liverpool omdat hij altijd fan was van de club? Toen stond Lpool er een stuk slechter voor dan nu, vreemd dat hij nu dan opeens deze stelling neemt. Verder respectloze opmerkingen naar iconen als Carragher. Lekker laten gaan zo'n jongen, miljoentje of 30 moet er wel inzitten, zeker als meerdere clubs gaan bieden.

Wat wil Liverpool ertegen doen dan? Gewoon laten gaan voor een mooi bedrag, zal wel alsnog een boel geld opleveren.

De zaakwaarnemer heeft dit niet bijzonder handig aangepakt.
Hij had beter kunnen zeggen dat ze het aanbod van Liverpool nog in beraad hebben en willen zien wat andere clubs hem te bieden hebben.
Nu weten kopende clubs 1 ding zeker. Er is een concurrent minder waar hij kan spelen.

Verkopen en klaar. Geen gezeik en spelers halen die wel voor het mooie rood willen spelen! 65miljoen mag die vertrekken van mijn part.

21 mei 2015 om 13:12

Hij wilt toch ook spelen voor Liverpool? Maar alleen over 2 jaar waarschijnlijk niet (het is de voetbalwereld, misschien tekent ie volgend jaar gewoon bij), dan wilt hij een volgende stap zetten. Mag dat niet? Mag je als speler niet denken 'joh over twee jaar wil ik wel eens kijken waar ik sta en ergens anders heen gaan'? Moet je per se je hele carriere bij de club blijven die je opgeleid heeft? Je snapt toch ook dat je als groot talent niet bij een club wilt blijven die qua sportieve prestaties ver achter blijft en geen top meer is?

21 mei 2015 om 13:42

Sterling wil echt niet nog twee jaar blijven hoor.
Hij weet donders goed dat Liverpool hem gaat verkopen.

21 mei 2015 om 13:14

met je eens, verkopen en afsluiten..

Liverpool pakt inderdaad geen prijzen. En iemand met zulke kwaliteiten wil dan niet blijven. Daar is niks mis mee vind ik. Vorig jaar hadden ze beter moeten inkopen. Dat is niet gelukt, dus wil hij weg.
Misschien is ManU een goede optie voor hem. Of Liverpool dit moet pikken is een ander verhaal. Pak je weleens een prijs dan heb je nog een goed argument neem ik aan. Nu heb je geen poot om op te staan als je beste spelers weg willen.

Al was ik van plan om hem te halen, na zijn zaakwaarnemer te hebben gehoord zou ik al mijn plan terug trekken.

"carragher een sukkel" en de rest van zijn boze gebrabbel is een mooi blijk van goed managerschap haha.

Die Ward komt ook nog eens met eieren na Pasen, want nu heeft iedereen zijn mening al gevormd over Sterling en heeft hij het verpest voor Sterling. Ze willen het begrip en dank wat velen voor Torres hadden van ons, maar dan al na 1,5 jaar waarvan misschien 60% goed was.

Hij gaat weg om sportieve redenen, wat kun je hem daar kwalijk aan nemen. En ik geef hem geen ongelijk want die 100 miljoen van Suarez heeft Liverpool heel slecht besteed. Het is geen selectie die om de prijzen speelt en dat voorlopig ook niet doet. Dus of deze zomer verkopen of volgend jaar, het is zijn goed recht.

21 mei 2015 om 13:16

Het is niet dat hij weggaat, maar de manier waarop.. En het feit dat hij geen deuk in een pakje boter schiet de laatste 2-3 maanden word hem ook niet in dank afgenomen.. Bijvoorbeeld bij Suarez hoorde je dit allemaal niet, die speelde met zn hart tot de laatste minuut van de laatste wedstrijd en heeft daarna zn transfer gemaakt, dit gezeur loopt al langere tijd.

21 mei 2015 om 13:25

100 miljoen, heb ik iets gemist?

21 mei 2015 om 14:07

Als united hem wil sowieso 100 miljoen

Edit. dacht dat Wonderkind 100 mil voor sterling bedoelde. Suarez was 75 miljoen pond naar Barca, dus dat is bijna 95 miljoen euro.

Zo'n zaakwaarnemer overdrijft natuurlijk altijd en wilt de prijs opdrijven of in ieder geval meer mediaaandacht verzamelen, maar er is in principe toch niks mis met het feit dat hij zijn nog twee jaar lopende contract niet wilt verlengen? Hij mag toch het idee hebben dat als hij zo doorgaat hij over twee jaar aan een volgende stap toe is? Ben je dan een geldwolf? Ben je dan niet loyaal naar je club? Nee. Het is misschien jammer voor de supporters, maar gezien Liverpool niet bepaald een topclub meer is (sportief gezien), is het wel te begrijpen. Deze overdreven harde woorden van de zaakwaarnemer betekenen natuurlijk niet dat Sterling alsnog gaat bijtekenen volgend jaar, dat zal ook afhankelijk zijn van de vraag naar hem en de prestaties van Liverpool.

Niet leuk voor de diehard Liverpool fans maar,
Hij is duidelijk waarom hij weg wil hoe mooi en groot de club ook is.
Hoger salaris nee deze jongen is ambitieus en wil trofeeën pakken.
Niks mis mee toch ? op Anfield is er weinig perspectief in het winnen van (veel)prijzen de komende jaren.
Dus rest niet anders dan in de zomer verkopen en zo veel mogelijk cashen.
Wat dan een ontevreden speler aan zijn contract houden??

Geweldig en volledig terecht. Het is zijn keuze en niemand anders. Hopelijk gaat hij nu naar een club waar hij zich het prettigs bij voelt. L'pool moet niet zeuren vind ik. Als je als club zijnde niet ambitieus genoeg bent, moet je niet verwachten dat iedereen maar bij tekent onder de mom van clubliefde etc.

Enigszins respect voor Sterling. Duidelijker dan dit kun je niet zijn in de communicatie.

Gewoon tot 2017 op de tribune laten zitten. Geld vangen heeft toch geen zin, want Liverpool geeft het toch weer uit aan de verkeerde spelers.

Nee, zonder gekheid, dit is niet best. Maar hij staat nog onder contract tot 2017 dus Liverpool is helemaal niet verplicht om hem te laten gaan. Sterker nog, ik zou als Liverpool zijnde gewoon laten weten dat hij voor de goede prijs weg mag, maar niet in Engeland. Anders gaat hij gewoon nergens heen. En de prijs moet gewoon hoog zijn

Geef Sterling eens ongelijk ook al snap ik de frustraties van de Liverpool supporters. Maar Ward heeft het goed verpest voor Sterling die heeft sowieso geen toekomst meer bij de Liverpool supporters. Zijn imago gaat ook hier ten koste vandoor deze belachelijke uitspraken Jammer dat het zo moet. Maar dit is dus wat je bij een gevallen grootmacht hebt. Hun geschiedenis spreek voor zich en een hoop Liverpool fans die daar nog in leven, maar tegenwoordig stelt het niets voor. Dit zijn andere tijden mensen. Sterling weet ook wel van zichzelf dat hij een van de grootste talenten is en gewild. Deze jongen heeft op jonge leeftijd ambities om ook in de CL te spelen. Ik vind het niet raar dat hij zijn contract niet verlengt. In de media hoor je Sterling ook niet persoonlijk over zeuren.

Nee Liverpool moet naar zichzelf kijken en wat voor signaal ze ieder jaar geven richting de spelers door geen toppers te halen en overschatte of net niet voetballers te kopen. Het is geen toeval dat de transfers van ( Fernando Torres, Luis Suarez, Raul Mereiles en Raheem Sterling) allemaal controversieel waren. Allen wouden naar een club die los van het financiële ook sportief iets te bieden had. Liverpool kan dan wel een leuke geschiedenis hebben, maar sportief kunnen ze dat niet bieden. En de spelers die dan woorden gehaald zet ook vraagtekens wat de ambities werkelijk zijn.

Goed geregeld zaakwaarnemer! Bij City hebben ze nog een lekker warm plekje op de bank. Je laat weer eens zien hoe goed je bent in het ruineren van de carriere van spelers. Deze man denkt alleen aan zichzelf. Sterling maakt zich hier niet populair mee. Het lijkt me mentaal gezien ook geen beste situatie als je straks alleen maar op de bank zit en je wordt uitgekotst door de voetbalwereld.

Kijk nou eens hoe het is afgelopen met veel talenten die het niet hebben gehaald bij een topclub. Ze blijven 2/3 jaar hangen, de potentie hebben ze nooit waargemaakt en eindigen ergens in de middenmoot, met een minder salaris.

Het verbaast mij altijd dat spelers volgens de supporters altijd blindelings moeten bijtekenen. Welke redenen Sterling ook heeft, hij is duidelijk niet gelukkig. Waarom in godsnaam zou hij dan moeten bijtekenen of uberhaupt bij Liverpool moeten blijven? Omdat de fans dat willen? Omdat hij daar gedebuteerd heeft? Wat een onzin zeg. Zullen we anders gelijk het hele transfersysteem afschaffen, verplicht je hele leven uitkomen voor 1 club. Gelijk ook maar in het bedrijfsleven, pas maar op als je van de Albert Heijn naar de Jumbo gaat hoor!!!

Sky brengt net naar buiten dat Ward (zaakwaarnemer Sterling) dit niet heeft gezegd volgens hem.

Hehe dat was snel. Gezien de snelheid van zijn reactie en het feit dat hij juridische stappen gaat nemen, geloof ik m wel. Wss zijn zn woorden gwn extreem vedraaid. Dat hij iets heeft gezegd in de trant van "geld is niet het belangrijkste. ook voor 7/800.000 tekent hij niet zomaar" en dat dan hier in is verdraaid.

Tja hij geeft het tenminste wel duidelijk aan zodat Liverpool weet waar het aan toe is. Desondanks is het niet een erg nette reactie.

Het lijkt er op dat deze man veel geld wil gaan verdienen deze zomer aan zijn clienten, eerder ook al Berahino zo opgefokt dat hij niet wil bijtekenen en zich onmogelijk aan het maken is bij West Brom en straks ook hetzelfde doen met Sterling.

Deze beste man is recent ook voor zichzelf begonnen, wil zich waarschijnlijk ook enorm profileren in de media, naam maken zodat spelers bij hem terecht zullen komen, beetje de tactiek van Raiola.

De kennis maakt het voor mij een kleine kans dat dit hele verhaal is verzonnen, opgeblazen waarschijnlijk wel maar deze man doet veel doordacht.

21 mei 2015 om 15:58

Het mooiste was nog die totale blamage met Odemwingie en Qpr. Dat was echt schandalig.

Ja deze Aidy Ward is zeker niet de meest snuggere, fokt zijn clienten op brengt hun hoofd op hol maar tot nu toe heeft deze 'tactiek'het elke keer compleet averechts gewerkt.

Hij snapt blijkbaar niet dat je nog wel goede relaties moet hebben en onderhouden met prem clubs..

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren