Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Feyenoord heeft eerste gesprek met Dijks gehad’

Laatste update:

Het balletje rond Mitchell Dijks is gaan rollen. Voetbal International stelt woensdag dat Feyenoord een eerste gesprek heeft gevoerd met de vleugelverdediger, die nu nog onder contract staat bij Willem II. Afgelopen week zat de zaakwaarnemer van de 22-jarige Dijks om tafel met technisch directeur Martin van Geel, aldus het weekblad.

/

Willem II heeft Dijks nog tot volgend jaar zomer op de loonlijst staan. Het vraagt een flinke vergoeding voor zijn aftocht, mede omdat Ajax recht heeft op vijftig procent van de transfersom. Marc Overmars bedong dat percentage, toen Dijks vorig jaar zomer overstapte van Amsterdam naar Tilburg. Willem II wil er niet bekaaid vanaf komen en daarom ligt de vraagprijs hoog.

Feyenoord lijkt nu als eerste club een zet te hebben gedaan, om Dijks aan te trekken. Er is meer belangstelling voor de linksback: AZ heeft zich ook al officieel gemeld en Celtic informeerde bij zaakwaarnemer Dick van Burik naar de vraagprijs. Zondag gaf de verdediger zelf al aan dat hij AZ en Feyenoord interessante clubs vindt. “De Kuip is natuurlijk een mooi stadion en AZ heeft een mooi stadion, maar voor nu ben ik gewoon nog Willem II'er. Daar focus ik me gewoon op.”

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Goede speler heeft zich echt ontwikkeld. Voorheen was het altijd een houthakker die bijna elke wedstrijd een kaart pakten maar nu voetbalt hij veel meer. Hij komt op heeft een goede voorzet en veel fysieke kracht. Die had Ajax beter kunnen houden dus

20 mei 2015 om 10:54

Achteraf is makkelijk praten natuurlijk, maar inderdaad zeg, speelt 10x beter dan Boilesen dit seizoen, en hij was bovendien qua mentaliteit welkom geweest bij Ajax. Maar eerlijk is eerlijk, toen hij naar Willem II vertrok dacht ik dat dat een juiste keuze was van zowel Ajax als Dijks.

20 mei 2015 om 11:07

Als ik Ajax was zou ik hem terughalen. Je haalt geen speler met dezelfde kwaliteiten en kennis van de club voor deze prijs. Aangezien Ajax de helft de doorverkoop bedongen heeft, kunnen ze hem eigenlijk voor de helft vd prijs weer terughalen. Stuk beter dan die Boilesen iig. Laten concurreren met Riedewald en Viergever dan heb je de LCV en LB posities prima bezet.

20 mei 2015 om 11:20

zou hij bij ajax passen? aanvallend is het toch geen geweldenaar, al heb ik hem dit seizoen niet veel zien spelen...wel is hij verdedigend veel en veel beter dan boilessen, wat niet moeilijk is want wat is die jongen slecht zeg, en ook nog eens blessuregevoelig

ik denk dat feyenoord een mooie club is voor dijks, maar voor clubs als ajax en psv is net iets te hoog gegrepen omdat daar meer van een verdediger gevraagd wordt en de druk nog groter is

20 mei 2015 om 12:04

1 assist en 0 doelpunten en verdedigend kwetsbaar

20 mei 2015 om 12:26

Dijks heeft zich aanvallend juist heel goed ontwikkelt. Heeft een van de betere voorzetten van alle linksbacks in de Eredivisie en staat daarnaast verdedigend altijd z'n mannetje. Het ziet er allemaal wat houterig uit, zo'n lange slungel met zo'n ouderwets MacDonalds kapsel, maar voetballen kan die wel. Ik durf met zekerheid te zeggen dat Dijks toch wel een 4 a 5 klassen beter is dan Boilessen.

20 mei 2015 om 12:27

Die 1 assist ligt natuurlijk ook deels aan de voorhoede van Willem 2, waar bijvoorbeeld Armenteros de grootste kansen laat liggen. Doelpunten maken doen linksbacks nooit echt veel dus dat kan je ook niet verwachten van hem.

20 mei 2015 om 12:52

borreltjuh

heb je mijn reactie niet gelezen? daar staat in dat het niet moeilijk is om boilessen te vervangen en dat ajax een speler wil die opkomt

20 mei 2015 om 13:02

afcamitch,

mag ik vragen wat jij in 11-12 en 12-13 van Blind vond? toen heb ik zooveel mensen gesproken die met zekerheid durfde te zeggen dat hij nooit hoger dan ajax kon. kan niet wachten tot dat met boilesen gebeurt. achteraf roept iedereen altijd dat ze het allang wisten, maar vooraf zijn ze stil.

20 mei 2015 om 23:47

Ik heb altijd vertrouwen gehad in Blind, tactisch altijd sterk geweest. Elke jonge speler heeft zijn dip, zoals Blind dat ook heeft gehad en bij Feyenoord bijvoorbeeld Boetius nu heeft. Ik ben er absoluut niet van om jonge spelers snel af te schrijven, maar Boilessen is ten eerste gewoon veel te blessuregevoelig waardoor hij telkens weer opnieuw moet beginnen wanneer hij geblesseerd is geweest. Ook ben ik het vertrouwen wel een beetje verloren nadat hij al drie seizoenen slecht presteerde op een enkele wedstrijd na. Moeilijk uit te leggen maar ik vind Boilessen gewoon geen toptalent. Dit wil echter niet zeggen dat ik, zoals jij suggereert, bijvoorbeeld Blind al direct afschreef. Ik heb altijd vertrouwen in jonge spelers, iedereen heeft z'n dip, zo gaat Bazoer doe bijvoorbeeld ook krijgen. Alleen is Boilessen een ander verhaal, te vaak geblesseerd en nooit echt overtuigend.

20 mei 2015 om 23:50

Daarnaast praat ik natuurlijk over de huidige vorm van beide spelers, dan zie ik Dijks toch een stuk liever dan Boilessen. Hij is jonger en speelt beter, niet zo blessuregevoelig en is een echte vent. Misschien is die 4 a 5 keer wat overdreven, maar ik zie liever Dijks.

22 mei 2015 om 09:30

Ik heb dijks een aantal keer live aan het werk gezien in het stadfion. Ik vind hem nogal eens lomp inkomen. Deze jongen is goed met vele ruimte voor zich. Tegemn verdedigende ploegen komt hij gewoon tekort

20 mei 2015 om 11:17

Ik denk dat deze jongen te kort gaat komen voor Feyenoord. Ik hoop voor hem dat hij het tegen deel gaat bewijzen. Ben totaal geen fan van deze voetballer. Sinds zijn heerenveen tijd.

20 mei 2015 om 12:04

Dat denk ik eigenlijk ook, bij Heerenveen was het ook niets bijzonders... maar aan de andere kan is hij nog jong en heeft zich goed ontwikkeld in Tilburg.

20 mei 2015 om 11:25

Als Feyenoord daadwerkelijk Dijks weet te halen en Classie weet te houden gaan ze volgend seizoen echt mee doen om de titel, met Kuyt erbij en misschien nog 1 a 2 versterkingen vind ik ze een goed uitgebalanceerde ploeg hebben met ervaring, vechtlust en aanvulling van genoeg talenten. Ik mis eigenlijk nog wel een type Ziyech op het middenas, een speler met veel techniek en scorend vermogen, Toornstra halen was een goede zet maar wellicht is Ziyech halen nog een betere zet. Volgende jaar horen types als Van Beek en Kongolo het nog beter te doen. Het mooiste zou zijn als ze nog iemand zouden kunnen halen voor naast Kuyt in de spits.

Vermeer
Nelom
Van beek
Kongolo
Dijks
Toornstra
Clasie
El ahmadi
Ziyech
Kuyt
Manu/Kazim
20 mei 2015 om 11:30

Dromen mag altijd, maar ik zou er niet vanuit gaan dat Feyenoord ineens tientallen miljoenen kan uittrekken voor Dijks én Zyiech én nog een spits. Dat kan alleen als Clasie dus vertrekt. En waarom zou je in godsnaam Nelom rechtsback zetten?

20 mei 2015 om 11:35

Feyenoord zou idd alleen Dijks en Ziyech kunnen halen als ze Clasie voor een goed bedrag weten te verkopen.

Nelom heeft dit seizoen genoeg slechte wedstrijden gespeeld maar ook genoeg goede wedstrijden. Zelfde geld voor types als Van Rhijn etc. ik vind Nelom niet zo slecht dat het noodzakelijk is om iemand anders daar neer te zetten of te kopen, je zou het altijd kunnen proberen met Nelom of Karsdorp neerzetten.

20 mei 2015 om 11:48

Had Ziyech niet aangeven dat hij graag bij Twente wil blijven.

20 mei 2015 om 12:02

Moet je toch niet willen man! Het begint steeds meer op Ajax 2 te lijken daar. En Ziyech ging liever bij ons voetballen. Waar is de Rotterdamse trots gebleven?

20 mei 2015 om 12:55

En dat zegt een supporter van Feyenoord 2..

20 mei 2015 om 13:04

Als je realistisch kijkt is een 3e (met heel veel geluk 2e) plek realistisch volgend jaar. Het team van Psv zal gewoon enorm veel beter zijn.

20 mei 2015 om 13:08

Kijk waar het ons gebracht heeft.

20 mei 2015 om 13:40

Zyech kunnen ze niet betalen en clasie gaat weg! Denk echt dat ze gewoon cherry moeten halen voor de nummer 10 en toornstra en immers als bikkellaars erachter! Is redelijk kampioen wordt je voorlopig toch niet zolang Eindhoven geld blijft rondpompen en Ajax dat ook gaat doen!

20 mei 2015 om 14:16

Ziyech kost 6 miljoen, bij verkoop van Clasie moet dat gewoon haalbaar zijn. Drie aanvallende middenvelders op het middenveld? Je bent niet goed

20 mei 2015 om 20:50

Wil je Dijks halen dan zal er betaald moeten worden.
Nu kan ik niet in de portemonnee van Marin van Geel kijken maar ik verwacht niet dat er ruimte is voor flinke aankopen.

20 mei 2015 om 23:53

Nelom rechtsback? Wat rook je G.? Purple haze?

20 mei 2015 om 11:56

Het enige wat deze jongen tot nu toe bewezen heeft is dat de druk bij een topclub voor hem te hoog is. De Boer zei altijd al dat hij zijn getatoeerde arm alleen maar een teken van zwakte vond omdat hij z'n mannetje nog niet stond in het veld. Bij Willem II is de druk een stuk lager en lukt het hem wel. Ik denk dat het opgedane zelfvertrouwen daarom zo weer weg is, of 'ie nu terug bij Ajax of bij Feyenoord zou belanden.

20 mei 2015 om 20:47

Dijks heeft het prima gedaan bij Willem II en hij is toe aan de volgende club die hopelijk hoger speelt(feyenoord).

Is dit wat voor feyenoord? Ik ken hem persoonlijk niet!

20 mei 2015 om 10:43

Beetje vreemd dat je Dijks niet kent. Speelt al jaren in Nederland. Is in alles een verbetering ten op zichte van Nelom. Sterk , snel en een goede traptechniek.

20 mei 2015 om 10:45

Alleen zijn nadeel is dat hij geen kopper is. Maar ik vind het jammer dat woudenberg geen kans krijgt

20 mei 2015 om 10:46

Ik ken hem qua naam wel, maar niet qua kwaliteiten. Klinkt goed, ook beter dan woudenberg?

20 mei 2015 om 10:49

Inderdaad... waarom een dure Dijks kopen terwijl je met Woudenberg een groot talent hebt staan? Echt een aankoop van niks als je het mij vraagt. Spaar je centen uit voor een topspits of een rechtsback. Kun je Karsdorp op 10 zetten.

20 mei 2015 om 10:50

Ik denk dat de meeste hem niet persoonlijk kennen . Maar als voetballer heb ik hem in de A-jeugd van Ajax wel eens zien spelen en toen dacht ik echt dat hij het bij Ajax zou redden. Pijlsnel en erg sterk voor zo'n jonge gozer, redelijke voorzet en als minpunt dat hij niet kon koppen. Hij heeft jammer genoeg in het eerste nooit potten kunnen breken en ik begreep destijds ook wel dat Ajax hem liet gaan. Maar met name het afgelopen jaar heeft hij zich enorm ontwikkeld en lijkt mij zeker een betere back dan Nelom, ook dan Boilesen helaas...

20 mei 2015 om 11:08

Woudenberg is leuk, maar als hij het niet van Nelom kon winnen zegt zijn talent mij niet zoveel. On: Dijks staat als jonge speler tenminste niet stil in zijn ontwikkeling. Halen dus.

20 mei 2015 om 11:19

@blondknowledge: Dat Woudenberg onder Rutten niet speelde zegt helemaal niets. Die liet de slechtste spelers steevast staan terwijl hij betere opties op de bank of zelfs tribune liet zitten. Van Gio krijgt Woudenberg wel direct de kans. Die was zelf een absolute toplinksback, dus wie heeft er nou meer zicht op?

Ik kan me maar 1 reden voorstellen voor het aantrekken van Dijks, en dat is dat hij als breedteversterking komt omdat hij ook als backup voor Kongolo kan dienen. Ik zou daar zelf echter geen geld aan uitgeven. Wat mij betreft laten we die Dijks lekker voor wat het is.

20 mei 2015 om 11:31

Dan had hij wel gezegd Ik ken hem niet persoonlijk.

20 mei 2015 om 13:06

ik vind het wel grappig dat feyenoord toch redelijk positief was over nelom, maar nu willen ze een afgekeurde ajax verdediger halen als vervanger?

20 mei 2015 om 11:38

Nee niet als ze terug naar de top willen dan kunnen ze beter goken op woudenberg met Nelom als back up

20 mei 2015 om 20:48

Goede keuze.
Is nu al goed en wordt nog veel beter.
Een van de betere backs in Nederland.
Aanvallend en verdedigend.

Heeft zich goed ontwikkeld. Ajax had hem achteraf beter kunnen verhuren en nu weer terug halen.

20 mei 2015 om 10:45

Is echt niet goed genoeg hoor. Hij is weliswaar snel en sterk, heeft een redelijke voorzet maar is wat mij betreft veel te onrustig voor de top. Tegen een wendbare snelle buitenspeler komt ie met zn benen in de knoop. Ik begrijp best dat Boilesen er voor nu even slecht op staat vanwege een dramtisch seizoen, echter schat ik hem nog 1 of 2 klassen hoger in dan Dijks.

20 mei 2015 om 10:56

Wat Dijks wel als pluspunt heeft en wat Ajax goed had kunnen gebruiken, is zijn instelling. Hij geeft altijd volle bak en is nergens bang voor, en dat is juist waar het bij Boilesen aan schort.

20 mei 2015 om 11:39

Dat is idd een verschil, althans Boilesen komt nu wat geforceerd over. Echter heeft hij op 22 jarige leeftijd al zo'n 3 jaar moeten revalideren van blessures en is toch terug gekomen, nog niet op zn niveau maar dat vereist toch een goede mentaliteit.

20 mei 2015 om 20:51

Ajax had hem nooit moeten laten gaan.
Die Boilesen mag de veters nog niet strikken van Dijks.

Zou een knappe stap zijn van Dijks. Gevoelsmatig zou ik zeggen, kijken of Celtic echt wat wilt! Anders is Feijenoord natuurlijk een prima club (ondanks dat hij in een interview ooit heeft gezegd daar niet te gaan spelen als ex Ajacied) .

20 mei 2015 om 10:55

Hij had gezegd dat hij best wel voor Feyenoord zou willen spelen.

20 mei 2015 om 10:57

Dat heeft hij nooit gezegd.

20 mei 2015 om 11:14

klein stukje uit een interview van Dijks " Natuurlijk ben ik nog steeds Ajacied, maar dat gevoel heeft wel een knauw gekregen door alles wat gebeurd is. Dus ja: als feyenoord me vraagt, zou ik geen ‘nee’ zeggen.”
En dat hij met feyenoord gaat praten is zijn goed recht, is ten slotte zijn boterham die hij moet beleggen !

20 mei 2015 om 12:16

Ja maar hij lijkt wel zo'n gozer die dan bewust voor feyenoord kiest uit frustratie om ajax even te laten zien hoe goed hij is. Met alle respect mitchell maar bij ajax kwam je gewoonweg te kort. Ook nu na je ontwikkeling. En als je een echte ajacied ga je niet naar feyenoord, althans mijn mening. Is natuurlijk je eigen keus dat begrijp ik maar speel geen spel alsof je zoo goed bent en zgnmd ajacied. Je bent gwn gefrustreerd dat je geen kans hebt gekregen. Succes iniedergeval.

20 mei 2015 om 12:27

Lul niet zo stom man. Elke voetballer wil hogerop. En Feyenoord is nu eenmaal hoger dan Willem II. Waarom zou hij gefrustreerd zijn. Jij bent meer diegene die hier een beetje gefrustreerd overkomt

20 mei 2015 om 15:02

Volgensmij komt jou reactie iets gefrustreerder over flappie..

Geweldige speler geweest voor Willem 2!
Ondanks dat hij niet uit de voeten kon bij Ajax en zijn ongecontroleerde begin bij heerenveen, bij zijn debuut vgm direct rood? heeft hij zich geweldig omhoog gewerkt bij Willem 2. Knap van hem.

Nou minder dan Nelom kan hij het niet doen zou je verwachten.

Past ook wel bij Feyenoord. Echt een vechter.

20 mei 2015 om 10:47

Als het betekent dat Nelom vertrekt zeg ik prima. Anders hoeft het van mij niet zo nodig. Van Geel zoekt het veel te veel in 'hard werken'. Goede voetballers moeten we hebben.

20 mei 2015 om 10:58

haha ik merk nu dat de feyenoorders voorzichtiger zijn na vorig jaar... toen schreeuwden de meesten dat ze vermeer niet wilden zien in hun stadion enz enz maar die is schijnbaar zo goed bevallen dat de ban is gebroken en ze graag Amsterdammers zien komen

20 mei 2015 om 11:05

Ik ben zelf Amsterdammer, dus zie het probleem al helemaal niet. Die jongens zijn voetballers, geen voetbalsupporters, voor hun is een stap naar Feyenoord een prachtige stap en volgens mij heeft Dijks zich al meermaals erg positief uitgelaten over Feyenoord. Ik heb meer problemen met al die plakplaatjes op zijn lijf dan met zijn Ajaxverleden, maar daar zet ik me wel weer overheen .

20 mei 2015 om 12:13

ik heb er ook geen problemen mee hoor zie het ook zakelijk alleen bij Vermeer waren er veel emoties vanuit feyenoorders dat ze zo'n neus niet in hun team wilden hebben enz enz en nu hij (redelijk) gepresteerd heeft is de achtergrond van een speler geen probleem meer

20 mei 2015 om 12:53

Denk je dat ik Feyenoorder ben of zeg je dit in zijn algemeen?

20 mei 2015 om 13:10

In het algemeen

Heeft een verdienstelijk seizoen gehad bij Willem II, maar dit is toch hopelijk niet het niveau dat feyenoord zoekt? Feyenoord zou hoger moeten mikken.

20 mei 2015 om 11:25

Er wordt uiteraard van uit gegaan dat deze jongen zich nog gaat ontwikkelen door te spelen bij Feyenoord.

20 mei 2015 om 12:11

Dat zou inderdaad kunnen, maar dan moet daar ook een trainer bij die dat kan. En dat weten we van de nieuwe trainer nog niet.
Maar we moet Gio natuurlijk wel gewoon de kans geven als debuterend trainer. Ben best benieuwd eigenlijk.

En we gaan gewoon lekker door met het halen van middelmaat. Van Geel, pleur eens op.

20 mei 2015 om 10:45

Geloof mij nou, Dijks is geen middelmaat. Als je genoeg wedstrijden van Willem II hebt gekeken zul je dit begrijpen. Deze man is zo gigantisch compleet als LB.

20 mei 2015 om 10:49

Zo compleet? Hij kan niet koppen en het is een houthakker.

20 mei 2015 om 11:04

Ja hij is behoorlijk compleet voor een back. Verdedigend gezien heeft hij een goede sliding, is sterk in de 1v1 duels, kan goed doordekken en verzaakt nooit. Wat betreft koppen; dat is inderdaad een leerpunt maar met zijn lengte moet dat slechts een kwestie van tijd zijn om dat te ontwikkelen.

Aanvallend gezien heeft hij een goede basistechniek, goede trap/voorzet en hij heeft een heel goed inzicht in de spelsituaties wanneer dat hij wel mee kan opkomen en positie kiezen tav 3/4 in de opbouw.

Ik lijk wel zijn zaakwaarnemer zo...overigens kan ik me ook niet voorstellen dat ie duur is dus is dat gokje echt wel te wagen!

20 mei 2015 om 10:48

Precies, Dijks zal niet heel duur zijn maar is niet voor niets weg uit Amsterdam. Hij is gewoon te onzeker, te onrustig en ietwat lomp. Wel snel en sterk maar er komt meer bij kijken in de top.

20 mei 2015 om 11:12

Ik denk dat er geen wedstrijd is geweest afgelopen seizoen waarin Boilesen beter heeft gespeeld dan Dijks. Wellicht kwam Dijks wat tekort, maar ajax heeft alsnog een kapitale inschattingsfout gemaakt door Boilesen te houden, want dat is toch echt wel de mindere van de twee.

20 mei 2015 om 21:24

Ik ben het wel eens wat betreft het huidige seizoen, hierin heeft Dijks overduidelijk beter gepresteerd dan Boilesen. Ik ben alleen nog niet vergeten hoe goed Boilesen kan zijn. Ik hoop dan ook van harte dat hij dat niveau weer zal behalen. Hij heeft naar mijn mening een pak meer talent dan Dijks, het is te hopen dat het er uit komt komend seizoen.

20 mei 2015 om 11:17

Naast al de genoemde plus punten. Heeft feyenoord nog steeds het budget van een club van middelmaat en moet over elke euro twee keer na worden gedachg voordat ze het kunnen uitgeven. Daarnaast is Dijks een prima speler voor feyenoord.

En terecht! Wat en seizoen heeft hij gekend, niet normaal. Nelom is een muurbloempje vergeleken met Dijks. Hij heeft zo gigantisch veel power en energie, dat is zo aanstekelijk voor zowel medespelers als supporters. Ondanks zijn achtergrond zie ik hem zeer geliefd worden bij de Feyenoord fans. De uitwedstrijd in de Kuip hiel hij zich ook gigantisch goed staande, hij speelde daarentegen wel tegen Schaken, maar toch.... Feyenoord ik zeg: doen!

Wel jammer dat ie vertrekt bij Willem II maar het is hem gegund!

Bij Heerenveen deed ie het redelijk, had soms wel wat domme acties maar je zag dat ie zich ontwikkelde naarmate het seizoen vorderde. Bij Willem II is ie echt beter geworden, heeft een goede voorzet en is sterk. Ik denk dat dit wel wat voor Feyenoord is, al zullen ze er flink voor moeten betalen.

20 mei 2015 om 12:38

Persoonlijk zag ik heel weinig ontwikkeling van hem bij Heerenveen. Vooral zijn voorzetten waren dramatisch. Daar heeft hij zich dit seizoen duidelijk in verbeterd. Naarmate het vorige seizoen zich ontwikkelde, kreeg Dijks het steeds moeilijker. In het laatste deel van het seizoen was hij zijn basisplaats dan ook kwijt aan de jongere Van Aken. In de zomer waren de meeste Heerenveensupporters er dan ook niet rouwig om dat hij niet werd overgenomen. Mooi dat Dijks zich toch heeft verbeterd, maar ik betwijfel of hij een stapje hogerop echt aankan. Zoals eerder aangegeven, kan hij niet koppen. Daarnaast is hij niet erg wendbaar. Snelheid heeft hij dan wel weer.

Je bent welkom, Simon gaat helaas naar PSV en we kunnen een goede linksback wel gebruiken. Wil je Europees spelen is de keuze binnen Nederland al gemaakt toch? 😜

Ben benieuwd als hij komt of hij aan kan haken en Nelom eruit speelt (wat niet zo heel moeilijk moet zijn) en wat dit dan voor Woudenberg betekent.

Je zou bijna denken dat Feyenoord alleen een scoutnetwerk in NL heeft...

Kijk eens over de grens.

20 mei 2015 om 10:53

Waarom zou je een buitenlander halen als je een Nederlander kunt halen? Is makkelijker scouts en je hebt veel minder last van aanpassingsproblemen.

Ik denk dat het een goede aankoop is voor slecht 1,25 miljoen. Nelom verkopen en Dijks en Woudenberg de concurrentie met elkaar aan laten gaan. De Feyenoord-fans die roepen om Woudenberg wil ik vragen op basis waarvan hij de eerste linksback moet worden, ik heb hem zelf namelijk niet vaak zien spelen.

20 mei 2015 om 11:12

Daar zit wat in.

Echter zie ik heel weinig in Dijks, al laat ik me graag verrassen, 1,25 miljoen is ook geen slechte prijs.

Woudenberg is eigen jeugd, daar heeft elke Feyenoord supporter een zwak voor. Daarnaast heeft hij veel potentie, goede mentaliteit, inzicht en de longen van een paard, die jongen blijft gaan.

20 mei 2015 om 11:53

Ik heb inderdaad de verhalen over de Witte Keniaan gehoord, maar was het niet Woudenberg die na 70 minuten kramp kreeg tegen Standard Luik?

Verder helemaal mee eens hoor, ik zie natuurlijk ook liever eigen jeugd dan, met alle respect, een Ajacied. Maar als Woudenberg echt zo goed is, dan had hij drama Nelom wel uit de basis gespeeld.

Dijks is echter niet op een hele leuke manier weggegaan bij Ajax en past qua karakter en speelwijze wel bij Feyenoord. Laat ze het lekker onderling uitvechten zou ik zeggen!

20 mei 2015 om 20:52

Noem eens een paar goede linksbacks in Nederland.
Je bent zo klaar denk ik.

Ik weet niet wat feyenoord aan het doen is. Deze jongen is een goede aanwinst voor de subtop, maar feyenoord roept elk jaar weer dat ze om het kampioenschap mee willen doen. Dan is dit niet de juiste persoon. Tenzij ze hem halen als back up voor Nelom.

Ik denk persoonlijk dat deze jongen moet kiezen voor een club waar hij aan het spelen komt. Az is Poulsen kwijt, Vitesse heeft Achente op de linksback die het niveau niet helemaal aan kan.

20 mei 2015 om 10:56

Tjah Feyenoord lijkt op financieel gebied toch nog steeds subtop te zijn op het moment. Als Azer zie ik Dijks graag komen nu Poulsen weg is dus hopelijk zet Stewart er nu ook wat vaart achter. AZ is immers al verzekerd van EL en Feyenoord (nog) niet. Misschien is dat ook de reden dat Feyenoord nu al met hem bezig is. Mochten ze uitgeschakeld worden in de playoffs dan is hun onderhandelingspositie toch minder.

20 mei 2015 om 11:45

Als back-up van Nelom? Nelom is de slechtste linksback van alle profclubs in Nederland. Ongelofelijk dat die vent het al zolang volhoud bij Feyenoord.

20 mei 2015 om 13:06

Ik had hem graag bij ons gezien. Zeker door die geruchten van een paar maanden geleden had ik goede hoop, maar lijkt nu toch niet haalbaar.

Blijft eeuwig zonde voor Ajax.

20 mei 2015 om 11:22

Elke speler die het goed doet bij Willem II of een soortgelijke club is niet automatisch direct een versterking voor Ajax.

Verstandige keuze de enige manier om nog is een keer een gooi te doen naar het kampioenschap.

Als Feyenoord in deze markt spelers blijft kopen, gaat dat gewenste kampioenschap nog wel even duren. Dijks gaat te kort komen voor Feyenoord.

20 mei 2015 om 10:55

Misschien wel, maar Feyenoord wil een bredere selectie terwijl het niet al te veel financiële middelen heeft. Ik denk dat Dijks een goede vervanger is van Nelom, die wekelijks door het ijs zakt. Daarnaast las ik dat Feyenoord op zoek is naar versterking van de voorhoede en eventueel nog een veelscorende middenvelder en ervaren centrale verdediger. Dan kan je niet al meerdere miljoenen uitgeven aan een vervanger van de zwakste schakel Nelom.

Iemand een idee wat Willem 2 wil hebben? Want veel is nogal relatief, is dat een paar ton of praten we over bedragen boven het miljoen?

20 mei 2015 om 11:02

1,25 miljoen

Matige speler die totaal niet kan koppen vind ik wel een manco voor iemand met zijn lengte.

20 mei 2015 om 11:01

Koppen is niet het belangrijkste voor een back. Daar gaat het meer om loopvermogen, inzicht, techniek en tackles.

20 mei 2015 om 11:10

Bij hem valt het op omdat hij lang is, maar welke back kan nou echt uitstekend koppen? In Oranje zijn Janmaat, Willems en vd Wiel ook niet de beste koppers, en volgens mij is het heel gebruikelijk dat de backs bij aanvallende corners achterin blijven hangen. Met je bakkes tegen een bal aan lopen kan iedereen wel, en dat is toch grotendeels de essentie van verdedigend koppen.

20 mei 2015 om 12:52

Ja goed maar Dijks doet niet eens een poging om een bal te koppen. Hij kan het niet, hij wil het niet. Bij Ajax destijds een keer in een interview gelezen dat hij liever niet kopt. Tja sorry maar dat vind ik raar. Toen hij nog hij Ajax speelde irriteerde mij dat echt.

20 mei 2015 om 13:48

Als hij in de Kuip twee keer onder een bal door duikt omdat hij liever niet kopt, dan krijgt hij denk ik een halve tabakswinkel in zijn nek. Ik ken de uitspraken niet verder, maar ik denk dat je koppen makkelijk kan leren. Misschien stoppen ze een clausule in zijn contract, voor elke keer dat hij een bal niet kopt terwijl het wel zou moeten krijgt hij een maand minder salaris, dan leert hij het wel af. Of je zet hem even twee weken op het veld met Cor Adriaanse, die maakt hem in no time tot een spijkerharde verdediger.

20 mei 2015 om 11:34

Waarom zou je als back een goede kopper moeten zijn? Lijkt mij dat de backs juist een voorzet geven ipv zelf in de 16 staan.

Was na Willems gewoon de beste links back van de eredivisie dit jaar. Zou dus een prima aanwinst zijn voor Feyenoord

Ik baal hier van. De 2de speler die Ajax weg gedaan heeft naar een concurrent. De boer heeft de fout gemaakt hem naar Willem ll te sturen. Dijks is 10 x beter dan boilesen! Zonde maar ik neem t m niet kwalijk die dijks

Ik zou het niet doen! Gevoelsmatig heb ik het idee dat hij wat mist helemaal als echte verdediger
Je hebt Woudenberg toch ook! Nelson als back up eventueel kongolo! Desnoods vilhena in een Willems rol
Zou de prioriteit leggen op een sterke cv!

Heeft hij zich zo ontwikkeld dit jaar? Bij heerenveen werd hij uit de basis gespeeld. Ik zit wel eens bij wedstrijden van Heerenveen en het deed altijd pijn aan de ogen om hem met een bal bezig te zien.

20 mei 2015 om 11:12

is een leuke speler voor de middenmoot of onderste regionen maar qua top is het niet toppertje. leuk voor tegen dordrecht of vvv maar verder? feyenoord succes ermee! de nieuwe gil swerts/tom de cler is binnen!

20 mei 2015 om 11:14

Gil Swerts was eigen jeugd, en Tim de Cler een international, matige vergelijking dus.

20 mei 2015 om 11:19

wil je zeggen dat ze alle twee top waren dan? schei toch uit man! swerts was trouwens ook international van belgie!

20 mei 2015 om 11:42

In zijn periode bij Feyenoord heeft hij volgens mij niet veel interlands gespeeld voor België, maar dat terzijde. Ik vind de vergelijking gewoon geen sterke, De Cler was al 29 toen hij naar Feyenoord ging, Swerts in zijn eerste periode een jeugdspeler die kansen kreeg, en in zijn tweede periode een belachelijke noodgreep van Beenhakker (en ook al 29). Dijks is 22 jaar, en een back die zich dit jaar sterk heeft ontwikkeld. Ik zie de vergelijking met die andere twee dus niet zo.

20 mei 2015 om 12:18

Wat een onzin reactie. Heeft juist tegen de topclubs iedereen in zijn zak. Kijk de uitslagen en wedstrijden maar na

20 mei 2015 om 11:14

Met anderhalfoog snap ik dat het best lastig is om een speler te beoordelen. Maar hij deed het inderdaad prima en heeft zich goed ontwikkeld.

Waarom haalt ajax hem niet gewoon terug. Vind hem wel goed genoeg. Als ajax aanklopt dat weet ik zeker dat Dijks terugkomt.

Dat is nummer 5 na Vermeer, Graafland, Boulahrouz en Başacıkoğlu. Ik denk dat Dijks overigens een goede versterking is voor Feyenoord. Sterker nog, in de huidige vorm van Boilesen ook voor Ajax.

20 mei 2015 om 11:22

Ga je Graafland nou echt in het rijtje Ajacieden zetten? Die jongen zit al vanaf de D-tjes bij Feyenoord, maakte als derde keeper nog het kampioenschap mee in '99 en is een geboren Rotterdammer. Dat hij bij Ajax een jaartje op de tribune/bank heeft gezeten maakt hem nog niet meteen tot een uitgesproken oud-ajacied toch? (hetzelfde vind ik in zekere zin voor Boulahrouz en Basacikoglu gelden, die hebben nooit voor Ajax gedebuteerd). Ik hoor Feyenoorders ook nooit over die Al-Ghazi beginnen van ajax.

Vraag me af of Feyenoord daadwerkelijk sterker wordt van spelers die het bij Ajax niet redden. Dat is toch niet het niveau wat ze nastreven.

20 mei 2015 om 11:28

Dat hij het bij Ajax niet redde zegt meer over de technische staf dan Dijks want hij heeft zich echt goed ontwikkeld en dat had hij ook bij Ajax kunnen doen lijkt mij en Boilessen is gewoon stil blijven staan en ik denk ook dat hij niet beter kan eerlijk gezegd, dus moet Ajax op zoek naar een goede linksback en een goede centrum verdediger .

20 mei 2015 om 11:36

Dat light niet aan de technische staf Dijks had Blind en Boilesen voor zich en was gewoon matig viel niet op en was makkelijk aan de kant te zetten ondanks zijn lichaam. Bij Ajax was hij niet zo goed geworden al vraag ik me af als het niet light aan Willem II want ieder talent van een topclub moet daar een van de betere zijn als ze goed worden gebruikt

20 mei 2015 om 11:44

Ja hoor het zal wel maar het is wel een feit dat de huidige linksback zeker niet goed genoeg voor het niveau want Ajax wil nastreven en vergeet niet dat willem 2 gewoon 9 de is geworden in de eredivisie en dat hij daar een van de sterk houders was, het verbaasd mij geenszins dat hij nu in de belangstelling staat bij een topclub ,

Waarom in godsnaam, geef woudenberg dan eerder de kans

20 mei 2015 om 12:42

Ik ken Woudenberg niet, maar ik lees wel vaak dat hij een groot talent is. Nelom zou wel vertrekken, aangezien hij zwaar te kort komt. Dijks op de linksback positie, met achter hem Woudenberg. Dat is toch prima?

Geen idee of hij dit niveau aan kan. Was niet goed genoeg bij Ajax, maar heeft zich goed ontwikkeld.

20 mei 2015 om 20:53

Het niveau van Feyenoord kan iedereen aan.

Als ik Dijks was zou ik naar AZ gaan. Je hebt Europees voetbal, Marco & john als top coach duo en presteren bij AZ is een inleiding voor de Nederlandse top of buitenlandse middenmoot.

20 mei 2015 om 11:44

Het is maar goed dat jij dan niet de zaakwaarnemer van Dijks bent.
- Az is 1 keer boven Feyenoord geeindigd de afgelopen 5 jaar.
- Az loopt na dit jaar leeg, een aantal spelers zijn al verkocht en een groot aantal spelers staan in de belangstelling.
- Feyenoord speelt, normaal gesproken, structureel om de 2e plaats (helaas). Terwijl het bij AZ een prijs is om Europa in te gaan.
- De achterban en het stadion hoef ik niet meer uit te leggen.

Maar hij mag van mij met alle liefde naar AZ gaan. Ik geef liever de kans aan eigen jeugd, die al jaren in de eigen opleiding heeft aangetoond van goed niveau te zijn, dan de kans geven aan een jeugdspeler die bij Ajax heeft aangetoond niet het gewenste niveau te zijn.
Natuurlijk heeft hij zich verbeterd, maar dat kan Woudenberg ook als hij een aantal seizoenen eredivisie ervaring op mag doen.

20 mei 2015 om 12:37

Net hoe je alles uitlegt...

- AZ eindigde de afgelopen 11 jaar 6 keer boven Feyenoord en had ook 1 jaar maar 1 punt minder.
- AZ loopt elk jaar leeg maar doet toch steeds weer mee.
- AZ heeft de afgelopen 6 jaar 3 tastbare prijzen gepakt. En Feyenoord?
- Feyenoord speelt normaal gesproken om de 3e plaats omdat PSV en Ajax beduidend beter zijn. AZ speelt structureel subtop en kan ook 3e worden.
- AZ heeft de afgelopen 11 jaar 1 halve finale en 3 kwart finales gespeeld in Europa.
- Achterban en stadion zijn in het voordeel van Feyenoord. Maar AZ heeft ook een prachtig stadion en de achterban gedraagt zich tenminste.

Overigens hoeft Dijks wat mij betreft ook niet te komen omdat we Haps al hebben.

20 mei 2015 om 12:54

Klopt inderdaad, maar ik hoop dat ook jij weet dat Feyenoord een gigantisch dal gekend heeft de afgelopen jaren. Langzaam aan wordt er weer uit dit dal geklommen met 2e (2x) 3e en een 4e plaats tot gevolg. Het zegt voldoende dat er een grote teleurstelling heerst bij Feyenoord dat zij dit seizoen 4e zijn geworden.

Ik kan moeiteloos toegeven dat Ajax en PSV de afgelopen jaaaaren sterker zijn dan Feyenoord. Ik hoop dat jij ook kan toegeven dat Feyenoord gewoon DE nummer 3 van Nederland is en in potentie weer '1 van de 3' wordt, in tegenstelling tot Az.

En over de achterban, helaas de groter de supportersschare is de groter de kans op wat simpele figuren die uit zijn op knokpartijen.

20 mei 2015 om 13:07

Je hebt zeker een punt. Tevens kan Feyenoord nog Europa League voetbal behalen via de play-offs en de sfeer en het stadion staan buiten kuif.

Maar goed AZ mag dan wel een leegloop ondervinden dit seizoen, maar het heeft aardig wat talent in huis om deze plekken op te vangen zoals: Dos Santos, Muhren, Luckassen, Tankovic en Van Overeem. Wellicht is dit niet voldoende en moet er gekocht worden dan kan AZ nog altijd gebruik van Billy Beane, de money-ball legende, die ze in Maart hebben aangetrokken als adviseur en de vele miljoenen die ze binnen hebben geharkt met de verkopen. Afijn dit in combinatie met de trainers DUO van den Brom en van Basten zie ik AZ volgend seizoen gewoon weer strijden voor plek nummer 3.

20 mei 2015 om 13:23

Mee eens, vooral Dos Santos en Tankovic vind ik persoonlijk al zeer sterke spelers. Van Tankovic wist ik niet eens dat hij zo jong was dat hij nog onder de noemer talent valt, Maar hij is pas 20 inderdaad.

Az zal bijna op zeker meestrijden voor plek 3. Maar waar de doelstelling van AZ in mijn ogen moet zijn plaats 3 - 5 zal dit bij Feyenoord plaats 1 - 3 moeten zijn.

20 mei 2015 om 14:04

Dvv20, AZ kan ook roepen dat ze kampioen willen zijn(geen daden maar woorden), maar dat is belachelijk en onhaalbaar net als voor Feyenoord met dit elftal(+ Kuyt en Dijks). Dat zegt mij niet zoveel. Beide zullen zich enorm moeten versterken om voor het kampioenschap te gaan en met zo een rookie als Gio heb je nog eigenlijk wat sterspelers van de eredivisie bij nodig(tighadiouini,berghuis,ziyech etc.) om daar te eindigen waar ze willen

20 mei 2015 om 15:19

Meen je dat werkelijk? doe AUB je feyenoord brilletje af. AZ heeft afgelopen 10 jaar gepresteerd waar Feyenoord alleen van kan dromen. Dat verouderde stadion in Rotterdam, met 0,0 faciliteiten? vergelijken met modern stadion in Alkmaar?
Ik ding heb je gelijk de achterban maar dat is dat ook alles mee gezegd!

21 mei 2015 om 07:38

@popopos

Dat klaptheater vergelijken met een stadion dat voetbal uitademt? Het is maar hoe je het bekijkt.

Maar ik mijn Feyenoord bril afzetten? Ik geef hier toe dat Ajax en PSV een stap te groot zijn (helaas) voor Feyenoord. Maar nog steeds is Feyenoord dan de 3e club van Nederland. Dat de AZ supporters denken dat AZ bij deze top 3 hoort lijkt mij een beetje grootheidswaanzin.

Feyenoord kan beter gokken op Woudenberg want Dijks gaat het niet redden in de top Ajax liet hem niet voor niks gaan was matig in de lucht en gebruikte zijn lichaam niet voldoende. Dat hij nu bij Willem 2 goed speelt wilt niks zegen het is makkelijker om daar uit te blinken. Snap daarom ook niet de reacties van Ajacieden hier soms volgen de meeste de club wel echt met name op de jeugd wat sommige reacties slaan nergens op en lijken veel achteraf praten en doen dat je het al wist. Ik zou blij zijn dat Feyenoord Ajax betaalt voor een matige back wie in potentie niet beter is dan Woudenberg. AZ of Celtic is een betere club voor hem

Dijks was altijd niet goed genoeg voor Ajax er werd door zijn lengte gekeken als hij geschikt was voor CV maar faalde daarin en werd dus LB maar had Blind en Boilesen voor zich. Dat hij nu beter speelt wilt niks zeggen iedere ajacied zou het zelfde moeten zeggen dat de keuze voor Boilesen logische was dan doorgaan met Dijks aangezien Boilesen veel meer talent heeft.

Dat men nu Boilesen afvalt laat wel weer zien dat het geen echte Ajacieden met dat bedoel ik niet dat je geen supporter bent maar binnen de kortste keren spelers afvalt omdat ze een dip hebben ook al is een jaar lang. De rede dat Boilesen niet zijn niveau haalt is de druk van De Boer en veel vergeten dat. Hij heeft nooit de kans gekregen om echt goed terug te komen van ze blessures want dit jaar was wisselvallig en dan maak je hem nog aanvoerder ook dat kan hij niet aan en zo komt hij nooit in ze ritme die jaren daarvoor speelde hij elke wedstrijd altijd gemiddeld een 6 of hoger.

Gelukkig kan ik er om lachen waarneer hij bijv. volgend jaar echt goed fit blijft en zijn potentie gaat benutten dat de zelfde mensen zeggen zie je wel dat ik het zei. Dat ga je ook zien met Andersen wie een 10 is en dan ook nu kansen moet gaan krijgen op 10. En hopelijk ziet Frank dat ook.

Mijn vraag blijft, waarom niet gewoon Woudenberg uitproberen? Uiteraard heb je nog een linksback nodig wanneer Nelom eindelijk eens verdwijnt, maar 1.25 miljoen uitgeven voor een reserve back lijkt mij wat te veel.

50%voor ajax van de transfersom schijnt? Das toch makkelijk verdienen

Zal het bij Feyenoord erg goed doen denk ik.
Hij heeft kwaliteiten die daar goed tot zijn recht komen en ook de rest van het team kan hij beter laten spelen.
Hoop dat het lukt.
Bij Ajax worden steeds specifieke talenten gevraagd in een veel te geforceerd systeem, dat werkt gewoon niet.
Daarbij zakt elke talentvolle speler onder zijn niveau
En ligt het altijd aan de speler nooit aan de Boer.
Hoop dat hij naar Feyenoord komt zodat hij het tegendeel kan bewijzen

Grappi dacht dat Ajax zelfs Koppers hoger inschaalde al is hij ook weg nu. Daarom.mocht Dijks naar Heerenveen. Snap niet fat Heerenveen hoofdprijs moest betalen als ie nu alsnog naar Feyenoord gaat. Je maakt jet te makkelijk voor hun want van Heerenveen hadden ze Dijks nu niet over kunnen nemen

En weer gaat Van Geel voor een speler die 1 seizoen aardig speelt in de Eredivisie. Een soort van inverse Moneyball. We gaan waarschijnlijk weer overbetalen voor een speler die eenmaal in de Kuip opeens geen bal meer raakt. Woudenberg lijkt mij niet veel minder en ik moet 'm de concurrentie van Nelom ook nog zien te winnen.

Alleen al door zijn interview met AT5 zou ik hem niet halen. Want als het dan even tegen zit, is hij + Vermeer de eerste die wordt bekritiseerd. Dat kan niet constant goed gaan.

20 mei 2015 om 12:19

Inderdaad. Als hij nou echt een absolute meerwaarde zou zijn (zoals Vermeer wel is tov Mulder) dan is de keus makkelijker gemaakt maar Dijks is niet van het niveau van Bronckhorst bijvoorbeeld. En als ex-Ajacied zijnde heb je dan gewoon de schijn tegen. Daar kan John Goossens over meepraten.
Als ik hem was zou ik naar AZ gaan. Daar is de druk een stuk minder terwijl ze een hele goede ploeg en goede trainer hebben.

Mitchell Dijks is een geweldige linksback voor Feyenoord. Wat ik tot op de dag vandaag nog niet snap is waarom Ajax hem heeft verkocht. Ik vond hem bij Ajax al een prima speler en voor dit seizoen was hij de basislinksback bij Ajax geweest want ik vind Dijks meer klasse hebben dan onze vriend Boilesen. Die bakt er helemaal niks van. Dijks is een grote sterke speler die kopsterk is en een goeie voorzet in huis heeft. En Boilesen heeft geen een van deze drie kwaliteiten. Dus ik zou hem dus ook graag terug zien bij Ajax. Maar voor Feyenoord ook en uitstekende linksback.

Zou Gio dan zo gaan spelen volgend seizoen?

Vermeer
Karsdorp
Van Beek
Kongolo
Dijks
El Ahmadi
Immers
Toornstra
Kazim
Kuyt (C)
Boëtius
20 mei 2015 om 13:10

Coreectie, Dijks heeft persoonlijk al een aantal keren aangegeven dat hij helemaal niet zo kopsterk is. Dat is een punt waar hij nog veel op moet trainen. Ondanks zijn lengte is hij eigenlijk een vrij zwakke kopper

20 mei 2015 om 15:51

Ik snap dat een ajacied hoopt dat we zo zouden spelen. Dan heb je namelijk een middenveld net zo creatief als het bord dat rutten voor z'n kop had afgelopen wedstrijden. Kazim op rechts, die man is veel te log om buitenspeler te zijn. Immers en El Ahmadi hebben samen 3 goeie wedstrijden gespeeld het hele seizoen en Toornstra heeft meer aanpassingsproblemen dan iedereen had verwacht. Ik zou Karsdorp naar het middenveld zetten Bilal een echte kans geven en alsnog een fatsoenlijke spits kopen, dan kan je Kuyt overal als backup gebruiken, een basisspeler is hij echt niet. En dan hoop ik dat ze Ayoub halen en Haller/uth Dan heb je wat staan. Bovendien vind ik Dijks verdedigend te kwetsbaar en aanvallend niet super veel toevoegen. Weer middelmaat...

20 mei 2015 om 15:53

eerder zo

Hahn
Anholt
Van Beek
Kongolo
Woudenberg
Karsdorp
Ayoub
Trnstra/Vilh
Bilal
Haller
JPB/Achahbar

Lekker voetballen bij een degredant zonder druk, dat gaat bijna iedereen wel goed af. Viel bij Heerenveen zo gigantisch hard door de mand. Kan niet koppen en stond 9 van de 10 keer aan de verkeerde kant te dekken. Ik vind het dan ook onbegrijpelijk dat Feyenoord hem dan haalt.

Hoop als Willem Ii'er dat Dijks een mooie stap kan maken. Daarnaast vindt ik het (op basis van zijn prestaties dit seizoen) helemaal niet gek dat Willem II 1,25 miljoen vraagt voor Dijks. Ik denk dat hij dit seizoen heeft bewezen dat hij dat geld dubbel en dwars waard is.

Succes Mitchell, waar je ook heen gaat. Met jouw inzet en passie kom je er wel!!

20 mei 2015 om 20:54

Van mij mag hij nog wel een paar seizoenen in Tilburg blijven.
Hij kan nog genoeg van Streppel leren.

Volg het voorbeeld van Virgil van Dijk en ga lekker naar Celtic. Daar zal hij beter tot zijn recht komen, dan wanneer hij bij een bovenliggende partij uit de Eredivisie het merendeel van de wedstrijd in balbezit moet spelen. En daarnaast kan hij er meer verdienen....

Weetje wat ik snap dat iedereen maar zegt ja achteraf is makkelijk praten. Maar iedereen zag toch 3 jaar geleden al dat dit de toekomstige back van ajax was ? Kijk is wat er de laatste jaren rond heeft gelopen dat kan toch niet dat is toch ajax onwaardig. Ik ben er dan nog steeds voorstander van om hem terug te halen. Dan kan er wel gezegd worden wanbeleid, dat is misschien dan ook wel zo maar je ziet het aan united die nu 80 mil voor pogba overheeft. Kom op man overmars trek die knip geef ze 2 miljoen plus een huurspeler en het ziet er qua body al heel anders uit achterin !!!

Wel leuk 2 oud-Ajacieden en bij Ajax opgeleide spelers bij Feyenoord dan. Vind

Ik had hem weleens links centraal willen zien... Beetje een Vertonghen type

Dijks ontwikkeld zich goed maar ik begrijp feyenoord niet, je hebt Nelom en Woudenberg al. De jeugd krijgt sinds dit jaar al weinig kansen.

20 mei 2015 om 17:56

Feyenoord is ontevreden over de linksbackpositie en dat zal dan over Nelom zijn. Ik denk dat ze Nelom komende zomer proberen te verkopen.

20 mei 2015 om 20:56

Meteen doen, strik er om heen en laten verkassen.
Welke club wil hem hebben?

20 mei 2015 om 18:47

Ik heb het idee dat hij als back up van Kongolo word gehaald omdat Mathijssen zal vertrekken. Lijkt mij ten opzichte van Mathijssen wel een verbetering.

20 mei 2015 om 20:55

Dijks is beter dan Kongolo.

20 mei 2015 om 21:18

Als je alleen naar de laatste paar wedstrijden kijkt misschien maar over het algemeen bij lange na niet.

146 reacties.
Dijks is wel heel hot.
Hier snap ik niets van.
Een back gaat misschien naar Feyenoord en iedereen en ook iedereen reageert.
Mijn advies......kopen Feyenoord.
Er zijn tenslotte slechteren.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren