Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Bizarre rode kaart Fàbregas bij forse nederlaag Chelsea

Laatste update:

Voor het eerst in bijna vier maanden tijd heeft Chelsea weer eens een wedstrijd verloren. De kampioen van Engeland ging op 24 januari voor het laatst onderuit, in de FA Cup tegen Bradford City, maar maandagavond ging het helemaal mis op bezoek bij West Bromwich Albion. Chelsea zette zichzelf met een 3-0 nederlaag (pas de derde competitienederlaag van dit seizoen) voor schut en raakte bovendien Cesc Fàbregas kwijt met een opmerkelijke rode kaart.

/

Het was bij tijd en wijlen behoorlijk onvriendelijk op The Hawthorns en een kwartier voor rust kreeg Diego Costa het aan de stok met Gareth McAuley. Er volgden gele kaarten en een opstootje en terwijl de spelers van West Bromwich met scheidsrechter Mike Jones in gesprek waren, schoot Fàbregas de bal vanaf een behoorlijke afstand op het hoofd van Chris Brunt. Voor dit onsportieve gedrag kreeg de middenvelder een directe rode kaart, waardoor Chelsea met tien man verder moest en Fàbregas aankomend weekend de thuiswedstrijd tegen het Sunderland van Dick Advocaat moet missen. De Spanjaard kan alvast van zijn vakantie gaan genieten.

Genieten was het ook bij de openingstreffer van Saido Berahino, in de negende minuut van de wedstrijd, toen beide ploegen dus nog gewoon met elf man op het veld stonden. Berahino kreeg de bal aangespeeld door de mee opgekomen Joleon Lescott, creëerde ruimte voor een schot door het leder slim te laten rollen en passeerde Thibaut Courtois vervolgens met een krul in de verre hoek. Chelsea ging na de goal van Berahino in de achtervolging en had het beste van het spel, al kreeg Craig Dawson nog een goede kans op de 2-0, maar zijn inzet werd nog net geblokkeerd. Toen de bezoekers met tien man kwamen te staan werd het spel van Chelsea ook minder en de gelijkmaker zat er niet in.

/

De tweede helft begon verschrikkelijk voor Chelsea, want West Bromwich kreeg al vroeg na de thee een penalty, vanwege een duidelijke overtreding van John Terry op Berahino. De aanvaller ging zelf achter de bal staan, faalde niet en maakte zijn veertiende Premier League-doelpunt van dit seizoen: tien (!) meer dan iedere andere speler van West Bromwich. De thuisploeg maakte hierna de fout dat het te ver achterover ging leunen en Chelsea kwam tien minuten in de tweede helft erg dicht bij de aansluitingstreffer. Het schot van Loïc Rémy was hard en geplaatst, maar belandde op de paal.

Een kleine vijf minuten hierna belandde de bal wel in het net, maar dit gebeurde wel weer aan de andere kant van het veld, wat betekende dat West Bromwich uitliep naar 3-0. Brunt kreeg de bal aangespeeld na een korte corner en leek een voorzet te gaan geven, maar hij verraste Courtois met een poeier in de korte hoek. Kort na de entree van Nathan Aké als invaller had Nemanja Matic ruim een kwartier voor tijd nog de eer voor Chelsea moeten redden, maar hij stuitte van dichtbij op Boaz Myhill, waardoor Chelsea pas voor de tweede keer onder Mourinho een competitieduel verloor met drie doelpunten verschil. De vorige keer dat dit gebeurde was op 11 februari 2006, tegen Middlesbrough.

Vond je de rode kaart terecht?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Laten we Costa verkopen in de zomer, ben helemaal klaar met de kerel! Ia alleen maar geblesseerd en geschorst door al zijn vechtpartijen. Remy eerste spits volgend jaar, Bamford en evt Solanke derde spits mocht het nodig zijn. Speel desnoods met Oscar in de spits. Alles beter als Costa.

Oh nog iets, we hadden met 9 man moeten eindigen en WBA was heel efficient.

18 mei 2015 om 23:02

Door zijn gedrag is het wel een echte Mourinho speler

18 mei 2015 om 23:03

Costa verkopen? Remy als eerste spits? Remy komt te kort voor het niveau dat Chelsea FC wil nastreven. Ik zou eerder Remy verkopen. Costa als eerste spits en daarachter Solanke en Bamford.

18 mei 2015 om 23:12

Tekort? Nee, dat ben ik niet met je eens, qua goals per minuten speelt hij beter dan menig eerste spits bij een topclub!

18 mei 2015 om 23:31

Omdat hij mag invallen als het 2-0 staat tegen de mindere ploegen en deze dan wat gaan proberen aanvallen, waardoor Remy kan scoren op de counter. Kom op, als je Costa wil weg doen voor Remy ken je gewoon niks van voetbal. Ja het is een irritant mannetje, maar dat weet je als je hem koopt. Gewoon één van de beste vijf spitsen ter wereld samen met Aguero, Suarez, Ibrahimovic en Rooney.

19 mei 2015 om 00:14

Je vergeet benzema.

19 mei 2015 om 00:37

whahaha top 5 aanvallers? laat me niet lachen man. zo overschat die gast. atletico voerde hem goals en daarom mocht hij naar chelsea. het is geen slechte voetballer maar top 5 is echt overdreven. het is gewoon een harde werker die goed kan afmaken en goede positities kiest. een echte oude spits zeg maar.
maar top 5 zeker niet.

19 mei 2015 om 01:08

Gelukkig is dat een mening, en een mening waar ik het niet mee eens ben. Tevez Benzema Lewandowski? Allemaal boven costa vind ik

19 mei 2015 om 01:23

Tevez ? Dat meen je toch niet

19 mei 2015 om 02:07

Heb jij gezien hoe tevez bepaalde wedstrijden over de streep trok? En de manier waarop?! Ja zeker dit seizoen veel en veel belangrijker en beter als Costa

21 mei 2015 om 18:32

Tevez hoort er inderdaad tussen. Maar dan kan je ook zeggen dat Ibra het niet laat zien in grote wedstrijden. Rooney geen echte spits is en te weinig scoort. Suarez niet te vertrouwen is en zo 4 maanden geschorst kan worden.

Benzema ben ik persoonlijk geen fan van. Hij is een betere voetballer als Costa, maar geen betere spits. Maar dat is mijn mening.

Lewandowski heeft in het Bayern shirt nog niet zoveel indruk kunnen maken als Costa in het Chelsea shirt.

Het is een irritant mannetje. Maar naar mijn mening één van de meest gevreesde spitsen om tegen te spelen. Puur door zijn fysieke presence, slimme spel en neus voor de goal.

18 mei 2015 om 23:03

Tja, 19 goals in 24 wedstrijden kun je toch moeilijk slecht noemen. Dat ie niet 100 is, is jammer, maar een betere spits ga je niet vinden.

18 mei 2015 om 23:10

Die 19 goals is niet het probleem. Die 24 wedstrijden wel. Dat is maar 60 procent van de competitiewedstrijden die hij heeft gespeeld.

18 mei 2015 om 23:14

Achja, zo krijgen andere spelers ook eens een kans. Sympathiek toch eigenlijk van Costa.

18 mei 2015 om 23:20

Costa moet deze zomer gewoon rusten niks amerika. En een afspraakje voor een woedebeheersingscursus kan ook geen kwaad.

18 mei 2015 om 23:29

Kijk, als je costa weg doet ALS. Dan kun je gwn kane halen en remy als tweede spits gebruiken kane zou fantastisch ontwikkelen bij chelsea

19 mei 2015 om 00:46

Ik denk dat Kane die overstap binnen Londen niet gaat maken.

18 mei 2015 om 23:13

Laten we Costa verkopen? Laat chelsea dat maar doen hoor, hoef je niet bij te helpen!

18 mei 2015 om 23:21

Onkruid is moeilijk weg te halen, Chelsea kan alle hulp gebruiken

Denk echt dat Chelsea een nog groter imagoprobleem krijgt als Costa blijft.

18 mei 2015 om 23:31

Ik geloof niet dat Chelsea erg om het clubimago geeft. Mourinho zorgt altijd voor negatieve publiciteit en het type spel (park the bus) waarmee Chelsea de grootste successen heeft geboekt en waarmee Mourinho ook graag speelt is ook niet bepaald geliefd onder voetbalvolgers. Tel daarbij Costa en Terry op als onsympathieke spelers bij het grote publiek.

Chelsea heeft echter wel succes dus wat maakt het uit?

18 mei 2015 om 23:38

Daarom zeg ik ook: een NOG groter imagoprobleem.

Ze hebben rock bottom nog niet geraakt maar ze lijken hun best te doen. Kwestie van tijd voordat ze de rekening betalen.

18 mei 2015 om 23:24

Costa verkopen ? Waarom zou je Costa in godsnaam nou weer verkopen die gast schiet altijd alles raak hij heeft niet voor niets 19 competitiedoelpunten Remy is een leuke spits maar zie jij hem er plus 20 goals voor ons in prikken.

18 mei 2015 om 23:59

Die aantal had heel wat hoger gekund als hij zich had gedragen.

18 mei 2015 om 23:24

Hahahaahahahaha Costa verkopen hahahahahaahah. Ik kom veel onzin tegen op VZ maar dit slaat echt alles en is het al helemaal bizar dat dit van een Chelsea fan komt...

19 mei 2015 om 21:45

Wahaha inderdaad

18 mei 2015 om 23:32

Costa verkopen? Ben je helemaal gek geworden, was de eerste seizoenshelft gewoon veruit de beste spits op de Engelse velden. Je weet wat je binnenhaalt met Costa, een mafkees die ook geniaal is. Maar je moet hem zeker niet verkopen, Remy is echt niet de spits die Chelsea kampioen gaat maken en Bamform en Solanke zijn nog niet op het niveau dat het eerste van Chelsea nastreeft. Chelsea heeft het gewoon lastig met tegenstanders zoals Wba, kan me berinneren dat dit niet de eerste keer is dat ze van WBA verliezen.

19 mei 2015 om 01:02

Costa heeft anders Chelsea wel kampioen gemaakt, iets meer waardering is op zijn plaats

Het was in ieder geval niet saai

18 mei 2015 om 22:59

West brom wel daarentegen. Begrijp me niet verkeerd ze, hebben meer dan terecht gewonnen en ik blame ze ook niet voor hun spel maar ben wel benieuwd of chelsea haters en de haters van dat voetbal dit erg vinden met een 3-0 voorsprong en een man meer, zo weinig balbezit. Verder was chelsea rond de 16 zelf erg matig en absoluut niet bij machte om te scoren, op die kans van remy na.

18 mei 2015 om 23:08

West brom was niet saai. Veel balbezit en niets er mee doen is saaier dan de discipline die ik heb gezien van wba. Het hoogtepunt van de wedstrijd was natuurlijk die 1-0. Berahino wat een goede speler wordt dat zeg... Pfff

18 mei 2015 om 23:09

En dan te bedenken dat Berahino begin vorig seizoen voor iets meer dan een ton gekocht kon worden...

18 mei 2015 om 23:10

Klopt dat ze terecht hebben gewonnen. Waarschijnlijk omdat we al kampioen zijn spelen we zo slecht. Dat hoop ik tenminste.

18 mei 2015 om 23:12

Als je mn reactie goed leest zie je dat ik ze ook niks kwalijk neem ofzo. Goed gespeeld en makkelijk gewonnen. Ik ben gewoon benieuwd of mensen die normaal het chelsea voetbal afkraken (wat precies is zoals west brom speelde) nu ook zoveel kritiek leveren. Denk het namelijk niet wat gewoon hypocriet is. Verwacht ook niet echt dat iemand hier serieus op reageert met de mededeling dat west brom ook saai was, ze waren gewoon erg goed namelijk. Maarja, dat is chelsea vaak ook, solide, goed en winnen....

18 mei 2015 om 23:13

West Brom veroordelen omdat ze niet vol op de aanval spelen tegen Chelsea? Juist. Nogmaals: Het is niet meer dan logisch dat Chelsea uit tegen topclubs verdedigend speelt, maar je eigen publiek mag je in de toppers wel iets laten zien.

18 mei 2015 om 23:21

Ik veroordeel ze dus juist niet. Zeg alleen dat het hypocriet is dat je nu niemand hoort die chelsea normaal afkraakt. En jij ziet het als 'niet vol op de aanval tegen chelsea', ik zie het als 'heel erg blijven verdedigen met een man meer bij 3-0 voor'. Dan vind ik het opvallend dat niemand hier iets over zegt. Dat het chelsea is klinkt leuk maar deze wedstrijd had wba niks te vrezen dus gevaar liepen ze niet meer (qua ranglijst sowieso al niet).

18 mei 2015 om 23:32

Chelsea is favoriet en moet het spel maken. West Brom is underdog en mag verdedigen.

18 mei 2015 om 23:52

Omdat je favoriet bent moet je maar in het mes lopen? Simplistische denkwijze! Dat Chelsea overal en nergens wordt afgemaakt, wil niet zeggen dat het terecht is. De WBA spelers klaagden met zn allen bij de scheidsrechter maar ik hoor daar niemand over. Toen Chelsea dat deed was het een schande. Chelsea wordt gehaat om hun spel terwijl zij toch echt zelf mogen bepalen wat zij doen. Belachelijk volk hier. Meten met 2 maten en afbranden wat zij niet mogen. Dit is beschaafdheid ten top. Om misselijk van te worden.

18 mei 2015 om 23:54

Makkelijk excuus, dit herriner ik met niet van de finale in 2012 tegen bayern terwijl Chelsea toen een zeer matig team had in vergelijking met Bayern. Dat was een schande. Mocht wba zo de fa cup ofzo winnen zijn ze de underdog dus is het helemaal mooi.

19 mei 2015 om 00:22

Hypocriet is het om West Brom te vergelijken met Chelsea dat een veelvoud aan financiele middelen heeft.

19 mei 2015 om 00:42

Dan zou ik nog even heel gauw de betekenis van hypocriet opzoeken als ik jouw was. Daarnaast raad ik je ook eens aan mijn reacties een keer goed door te lezen voordat je met zulk commentaar komt.

19 mei 2015 om 11:55

Ik ben ook geen fan van het voetbal van Pulis hoor. Liever zie ik team spelen zoals Fulham dat jaren deed. Of nu Swansea, Stoke of het Aston Villa van Sherwood.

Dus wat mij betreft parkeer je nooit de bus, maar is het begrijpelijk dat West Brom dat doet. En normaal gesproken ben ik dan voor de ploeg die probeert aan te vallen, maar het is wel leuk dat Chelsea een koekje van eigen deeg krijgt.

Belachelijk! Als we met vrienden op straat voetballen ligt de mentaliteit hoger. Costa mag echt vertrekken begin zijn domheid zat te worden

18 mei 2015 om 23:06

Wat heeft 'ie nou weer gedaan? Als ik even een gokje mag doen: Stiekem een elleboog, op iemands voet gaan staan en om een zuchtje wind in zijn haren een opstootje veroorzaken?

18 mei 2015 om 23:10

Heb je wel eens een judowedstrijd gezien? Hij trachtte een Goshi-garuma te maken (doe zelf aan judo ). Kijk maar eens wat voor worp dat is, dan snap je me wel!

18 mei 2015 om 23:14

Er werd gewoon een beetje geduwd en getrokken. Doodnormaal tussen een aanvaller en verdediger. Opeens gaat hij door het lint en zoekt ruzie met Mcauley. En dan komt de nog slimmere Fabregas de bal tegen de kop van de tegenstander trappen

18 mei 2015 om 23:17

Waarom ben ik dus echt totaal niet verbaasd Heggemus, haha.

Aze, Costa beweert dat hij zo snel 'voor zichzelf opkomt' door vroeger op straat. Nou geloof ik best veel, maar volgens mij is er gewoon echt iets verkeerd in zijn koppie.

18 mei 2015 om 23:19

Het probleem van Costa is dat hij altijd denkt dat hij moet gaan vechten heb ik het idee. Strijdlust is niet verkeerd, winnaarsmentaliteit ook zeker niet, maar Costa slaat door. Hij moet een voorbeeld nemen aan Terry, met als enige opmerking dat hij het niet met de vrouw van zijn teamgenoot moet doen. Dat is gewoon een winnaar, een strijder, iemand die liever een schot in zijn zak krijgt dan een tegengoal.

18 mei 2015 om 23:21

Ja, dat dus. Ik hou ontzettend van strijd en passie. Vechten voor elke meter, no pun intended. Daarom ook dat ik nog steeds veel Schots voetbal kijk, hehe

Maar wat Costa doet heeft daar niets mee te maken, compleet van het padje af en toe.

18 mei 2015 om 23:23

Geloof best dat hij het moeilijk heeft gehad en zich moest redden door geweld te gebruiken, maar hij voetbalt niet meer op straat. Iemand van zijn leeftijd moet zich in kunnen houden.

18 mei 2015 om 23:31

@stravven

De *ex van z'n teamgenoot, niet de vrouw van Bridge.

18 mei 2015 om 23:37

Ik dacht dat het met de toenmalig vrouw van Bridge was? En zelfs als dat niet zo is hebben jullie nog steeds een speler die het met de vriendin van zijn teamgenoot deed. (courtois)

18 mei 2015 om 23:52

Nee het was toen al een tijdje uit tussen Bridge en zijn vriendin. Courtois was volgens mij niet met De Bruynes vriendin gegaan als Chelsea speler

19 mei 2015 om 00:21

Ze zijn beiden belgen en internationals

19 mei 2015 om 01:00

Nee Aze, ze speelden volgens mij allebei bij Genk.

Gefeliciteerd WBA fans! Ik heb de wedstrijd gezien. Chelsea speelde in een veel te laag tempo. Hazard was de enigste creatieve speler op het veld vandaag. We misten duidelijk Oscar en Fabregas (rood). Ik heb in ieder geval een leuke wedstrijd gezien. Ake, Izzy Brown en Loftus-Cheek mochten spelen en ik vond dit ook mooi om te zien. Hopen dat Mourinho ze nu echt kansen gaat geven aankomen seizoen.

Een wedstrijd om snel te vergeten voor menig Chelseafan. Krijgt de jeugd mooi de kans, word de wedstrijd om zeep geholpen door rare acties van Fabregas en Costa. Desalniettemin hadden we best nog wel een doelpuntje mogen maken, kansen waren er iig genoeg.

18 mei 2015 om 23:11

Vooral die van Matic!

Wat haf costa allemaal gedaan dan? Of juist niet?

Alsof Chelsea en/of Fabregas hier mee gaan zitten Pride OF London! Champions

Sjongens jongens jongens.. Hebben we eindelijk een spits die er 20 inschiet gaan jullie Alsnog zitten zeuren!! Wees eens blij met wat je hebt man!! Wat een ondankbare fans, die man schenkt je wel het eerste kampioenschap in vijf jaar...

18 mei 2015 om 23:05

Als een speler de club in diskrediet brengt, waar spraken van is als ik de reacties hier lees, dan weegt niets daar tegen op.

18 mei 2015 om 23:07

Nou van in diskrediet brengen is totaal geen sprake.. Hij bijt niemand en fokt af en toe wat mensen op.. Als je daar niet tegen kan dan ben je wel heel snel op je teentjes getrapt als Chelsea-fan.. Ik vind het bijvoorbeeld dommer dat Cesc hier zijn team benadeelt door een bal op een groepje tegenstanders in te trappen in een hectische situatie(overigens vond ik het totaal geen rode kaart)

18 mei 2015 om 23:11

'''fokt af en toe wat mensen op'' Dat jij dit schandaalig onsportief gedrag goedkeurt.

18 mei 2015 om 23:14

Hij bijt niemand? Dit is imo erger dan een occasionele beet. Elke week denkt Costa in een worstelmatch ipv voetbalmatch te zitten.

Suarez is ook gek, maar draait niet elke week door.

18 mei 2015 om 23:20

Af en toe wat mensen opfokken? Ik neem aan dat je veel wedstrijden van Chelsea volgt, dan vind ik dit toch een vrij opmerkelijke uitspraak en dan verwoord ik het netjes. Costa is compleet doorgedraaid en gaat veel verder dan dat. Dat hij niemand bijt betekent niet dat het goed is wat hij doet, want hij heeft vaker kortsluiting dan nagenoeg de hele Premier League.

18 mei 2015 om 23:06

Costa is inderdaad gewoon een topspits, bij atleti deed hij dus ook en ook daar met succes, mee door zijn gedrag is hij goed, hij maakt tegenstanders wel gek haha

18 mei 2015 om 23:08

Tsja, ik heb toch liever een spits die een heel seizoen kan spelen dan een speler die regelmatig geschorst of geblesseerd is. Ik kan begrijpen dat sommige mensen Costa beu zijn. Na die wedstrijd tegen Everton was de publieke opinie al tegen hem, en hij heeft die niet bepaald beter gemaakt.

18 mei 2015 om 23:17

In de 25 wedstrijden die hij gespeeld heeft scoorde hij 20 keer.. Dat is genoeg gebleken, dus neem ik daar genoegen mee... Hij heeft zijn best gedaan en enorm bijgedragen aan het kampioenschap. En laten we eerlijk zijn, elk elftal van Mourinho heeft de publieke opinie tegen bovendien zou het Chelsea geen ene reet moeten kunnen schelen wat de fans van Sunderland of FC Kopenhagen van hun spits vinden.

18 mei 2015 om 23:20

Nee, maar hij moet eens naar Terry gaan kijken. Een absolute winnaar, leider en vechter. Maar die gaat niet iedereen te lijf.

18 mei 2015 om 23:29

Nee klopt, maar dat zat ook nooit bij Terry in zijn spel. Bij Costa wel, dus om hem dan na één jaar weer te willen verkopen om die reden is compleet waanzinnig.. Je weet wat je aan Costa hebt, ik hoop dat Mourinho dat ook weet en dat hij volgend jaar gewoon een échte stand in heeft voor hem, want Costa is ook vrij blessuregevoelig.

18 mei 2015 om 23:09

Er lopen genoeg spitsen rond die net zo veel zouden scoren en zich bovendien ook normaal gedragen. Costa is de hele wedstrijd opzoek naar ruzie

18 mei 2015 om 23:13

Noem er eens twee waar we de komende vier jaar van zouden kunnen genieten en die van de absolute wereldtop zijn én nog belangrijker die naar Chelsea kan komen? Die zijn er niet, Diego Costa is in vorm één van de beste spitsen ter wereld, die ga je niet zomaar vervangen omdat jij zijn maniertjes tegen vindt vallen..

18 mei 2015 om 23:19

Mijn 1e gedachte is meteen Cavani. Ik denk dat die echt briljant zou zijn in dit Chelsea.

18 mei 2015 om 23:20

Higuain, Martinez, Cavani? Spitsen die erop los scoren en ook nog eens normaal zijn

18 mei 2015 om 23:27

Cavani? Nee dank je, de stand-in van die gekke zweed zie ik liever niet bij Chelsea in de spits spelen.. Overigens zie je ook dat tegen Chelsea dat Cavani zijn 'touch' helemaal kwijt is. Cavani kopen zou alleen maar uitdraaien op een Torres 2.0 scenario.. Martinez zou een optie zijn maar toch niet als eerste spits? Die vind ik niet echt een speler voor het korte combinatie spel waar Chelsea naar toe werkt. Higuain heeft bij Madrid al bewezen niet de absolute top aan te kunnen en ook bij Napoli heeft hij dat vaak genoeg bewezen.. Ik denk alleen maar aan de laatste wedstrijd tegen Dnipro, waar hij ook minimaal twee keer had moeten scoren!! Diego Costa is in mijn optiek minimaal twee klasses beter dan die spelers die jij net noemt

18 mei 2015 om 23:49

Mee je dat nou? Cavani laat bij PSG zien dat hij het nog steeds kan terwijl hij niet eens in de spits speelt. Martinez is niet voor het combinatie spel, maar dat is Costa ook niet. En hoe kan je zeggen dat Higuain gefaald heeft bij Real? Scoorde erop los en deed het beter dan Benzema nu.

RLC speelde een solide wedstrijd. Een van de weinige lichtpuntjes en ook ake viel prima in. Brown niet kunnen zien en cuadrado is absoluut dramatisch. Filipe mag van mij de vrije trappen op rechts blijven nemen. Die is daarmee toch altijd gevaarlijker dan matic of oscar (als rechtspoot)

Dit is echt wel de domste rode kaart ooit. Hoe kan je hier voor rood geven haha. Niet te geloven.

18 mei 2015 om 23:05

Gewoon terecht toch?

18 mei 2015 om 23:06

Gewoon terecht rood. Was dom van Cesc

18 mei 2015 om 23:12

Het ligt aan de speler. Als bijvoorbeeld Courtois het zou doen zou het geen rood zijn denk ik, dat kan deels lompheid zijn, maar Fabregas is te verfijnd en geeft te goede passes om het op lompheid af te doen.

Leuke wedstrijd met alles erop en eraan. Jammer dat Brown werd uitgefloten door de supporters van WBA, getuigde van weinig klasse en respect. Deze wedstrijd stelde niet heel veel voor. West Brom heeft een paar momenten genomen en gepakt. Chelsea had de bal, maar is in de val gelokt die Mourinho zelf ook wel eens opstelt.

18 mei 2015 om 23:22

Want wat Chelsea doet is zeker niet respectloos?

18 mei 2015 om 23:26

Als dat respectloos is dan zijn alle clubs ter wereld respectloos bezig

18 mei 2015 om 23:28

Ik heb het niet specifiek over dat moment.

18 mei 2015 om 23:33

Wat doet Chelsea dan? Je roept maar wat zonder ook maar enig argument of voorbeeld.

18 mei 2015 om 23:43

Ik neem toch aan dat je de wedstrijd hebt gezien? Je zag toch ook wel waar Costa heel de tijd mee bezig was of niet dan?

19 mei 2015 om 00:41

Ja en ik begrijp ook best dat ze Costa uitfluiten, maar een 18-jarige ex-jeugdspeler uitfluiten die een logische keuze maakt die veel meer talenten zouden maken? Heel laag, pak lekker een ervaren gast die je niet heel snel gek maakt (valt bij Costa nog over te twisten, wat een dwaas is dat)

19 mei 2015 om 01:36

Zo logisch is die stap niet mag een paar maal per jaar op de bank zitten en één maal 10 minuten invallen, volgend jaar hetzelfde en dan horen we van die jongen jaren niets tot die op zijn 22ste ergens opduikt bij een tweede klasse club.bij WBA had die mss nu basis gestaan.

Ik blijf erbij dat we echte buitenspelers nodig hebben. Reus of griezmann ofzo. Hoor sommige mensen ook lacazette noemen voor op rechts, maar dan misbruik je hem net als remy. We missen af en toe gewoon wat creativiteit. RLC speelde goed. Moet alleen wat meer durven qua passing. De rest zie ik in hem een goeie cm voor later.

Wat een vreemde wedstrijd was dit zeg met dat incident van Fabregas en de opstootje die veroorzaakt werd door Costa als voornaamste highlights vanavond. Vond de ploeg over het algemeen simpelweg matig wat ook niet totaal onverwachts aankwam (bij mij in ieder geval) als je ziet hoe een paar spelers in de tunnel liepen te klooien (waaronder Cesc) voor aanvang van de wedstrijd en kan je niet verwachten dat er van een stugge WBA ploeg even van wordt gewonnen. Gelukkig speelde RLC wel een degelijke wedstrijd en oogde hij ook veel vrijer dan v Liverpool vorige week en hoop ik dat we hem veel vaker gaan zien naast Matic volgend seizoen.

vele van jullie willen costa verkopen maar verkoop liever oscar maar. enorm overschatte speler die niet beter gaat spelen de komende 3 jaar.er zal vast nog wel een domme club te vinden zijn zoals psg die 40mil biedt...

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren