Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Ould-Chikh gooide eigen glazen in met eis om akelig veel tekengeld’

Laatste update:

Bilal Ould-Chikh tekent waarschijnlijk geen nieuw contract meer bij FC Twente. Anderhalve week geleden liet voorzitter Aldo van der Laan bij een georganiseerde informatiebijeenkomst al weten dat de onderhandelingen met het talent definitief waren gestaakt: de jonge aanvaller ging namelijk niet in op ‘een uitstekende aanbieding’ van de club. Naar nu blijkt zat Ould-Chikh veel te hoog in de boom.

/

De zeventienjarige aanvaller, die achttien wedstrijden in de Eredivisie speelde en daarin tweemaal scoorde, ligt nog vast tot de zomer van 2016. FC Twente had graag gezien dat Ould-Chikh zijn contract zou laten openbreken, maar vraag en aanbod lagen te ver uiteen. Leon ten Voorde van TC Tubantia meldt dat er een aanbieding lag voor meerdere jaren.

Ould-Chikh zou echter een gigantisch salaris hebben verlangd en ‘akelig veel’ tekengeld hebben gevraagd van de club. In het kader van de bezuinigingen kon FC Twente daaraan niet voldoen. De club is juist bezig uit de put te komen en daar passen grote contracten voor jonge voetballers niet meer in. De vraag is nu hoe lang Ould-Chikh nog blijft. Als zich een club voor hem meldt, wil FC Twente wellicht zakendoen.

Bilal Ould-Chikh zou er goed aan doen, toch bij FC Twente te blijven

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Nou top eredivisie....de 1 zijn dood is zijn ander zijn brood. Twente zal hem voor een prikkie wegdoen.

16 mei 2015 om 14:07

Zal uiteraard wel proberen een doorverkoop percentage af te dwingen.

16 mei 2015 om 14:10

Mentaliteit van dat ventje is niet in orde. Zal het niet gaan redden in de top.

16 mei 2015 om 14:34

Het is gewoon een zeer naar mannetje, forceert op deze manier gewoon een vertrek.
Ik zou zeggen liever kwijt dan rijk. Niemand in de top 3 zit op zo een ventje te wachten.

PSV heeft na Bakkali en Labyad wel afgeleerd om met dit soort Marrokaanse jongens te werken.

Ajax heeft hetzelfde gehad met Bouy en Hamdaoui.

Feyenoord kan hem simpelweg niet betalen en heeft al een talentvolle RW die niks brengt.

16 mei 2015 om 14:42

Wat had bouy gedaan dan, was een van de grootste talenten bij ajax nooit een kans gekregen in het eerste was aanvoerder bij ajax en oranje. En klaassen krijgt wel kans, dan zou ik ook zeggen doei.

16 mei 2015 om 14:45

Nationaliteit heeft hier niets mee te maken.

16 mei 2015 om 14:50

Wat een lachwekkende reactie...

Bilal oulid chilkh heeft alle recht om een vertrek te forceren.
Het gaat gewoon weg super slecht met Twente.
Dus liever vandaag dan morgen weg gaan of kom met een zak geld.

En op basis van zijn komaf ga je hem vergelijken met labyad, bakkali, etc.
Ontzettend triest van je.

Hoe je het wendt of keert de meeste voetballers willen zoveel mogelijk verdienen tijdens hun carrière.
En dat heeft niks met komaf te maken.
En dat Nederlandse jongen die pas naar Real Madrid is gegaan kan je ook al voorbeeld nemen.
En hij zat nauwelijks in de wedstrijdselectie van de 1ste.

Nogmaals als voetballer zijnde wil je zoveel mogelijk verdienen.

16 mei 2015 om 14:51

Onzin. Bouy kreeg de toezegging dat hij in het nieuwe seizoen bij het eerste zou aansluiten. Die kansen zou hij absoluut hebben gekregen. Maar ja, dan heb je Raiola als zaakwaarnemer...

16 mei 2015 om 15:11

Lol paar mensen zijn meteen op hun pik getrapt.

Vooral deze jongens zijn gewoon enorm geld belust en kunnen alleen korte termijn denken (carrière planning zit er niet bij).

Jullie mogen het wel triest vinden, mij een zorg. Het is gewoon een feit dat er een lange lijst van deze jongens is die zo snel mogelijk zo veel mogelijk geld willen verdienen en onredelijke eisen gaan stellen om een vertrek te forceren.

Dan moet men niet vreemd op gaan kijken als ze een bepaald imago op hun borst gespeld krijgen.

Bouy was misschien een groot talent, maar Klaassen heeft toch echt een veel hoger niveau. Bankzitter bij Pana of toekomstig aanvoerder van Ajax... blij om te zien dat kiezen voor het geld niet wordt beloond.

Wat betreft je voorbeeld van Mink Peeters, die was bij Ajax een van de mindere talenten, bovendien heeft hij niks geforceerd want hij mocht sowieso al weg.

16 mei 2015 om 15:19

Nee want ik vind spelers als Maher, el Ghazi en Ziyech wel weer jongens die een goede mentaliteit tonen. Daar kan ik van genieten. Zij hebben ook niet voor het geld gekozen, maar voor hun eigen ontwikkeling.

Maar als je kijkt naar het aantal talenten dat bij clubs rondom hun contract voor problemen zorgen zie je gewoon wel een bepaalde trend (niet alleen Marokkaanse spelers). Alleen recentelijk gebeurt het gewoon wat vaker (bakkali/bilal).

16 mei 2015 om 15:23

Dus hadden al die spelers Arsenal de rug moeten toekeren omdat ze nooit meer kampioen zijn geworden?

16 mei 2015 om 15:48

mensen zoals jullie zitten echte hele tijd te loeren tot een artikel als deze geplaats word op voetbalzone om de marokkaan weer de grond in te trappen schaam je man. dat deze spelers voor meer geld kiezen mogen ze zelf weten. boy heeft zich nooit negatief gedragen en mounier zat in een conflict met de boer dat is een hele andere verhaal. in de afgelopen tien jaar heb je misschien vier of vijf van zulke incidenten gehad van marokkaanse spelers. en van de nederlanders kan ik zo misschien meer dan twintig noemen. dus wie is hier naar jij of iemand die het beste voor zichzelf wil kiezen. nederlandse clubs denken dat ze de marokkaanse talenten kunnen misbruiken door ze de laagste salaris aan te bieden en dat ze op de een of de ander manier daarmee maar verplicht akkoord moeten gaan. als je zulke talenten niet kan betalen dan moet je ze ook gewoon laten gaan. waarom op zo een naar manier in de media brengen heeft helemaal geen nut voor twente en ook niet voor de speler. sterker nog het zal twente alleen maar tegen werken in de toekomst.terwijl twente het goed doet met marokkaanse spelers.

16 mei 2015 om 16:03

Je bent 17/18 je wordt gehyped door alles en nog wat. Geef hem eens ongelijk, staan genoeg clubs te springen op dit moment voor hem, vast en zeker ook clubs waar hij het beter zou doen dan bij Twente. De club is toch zo goed als failliet.

16 mei 2015 om 16:41

Slechtkont heeft gewoon een punt. Gezien het talent dat de Marokkanen hebben komt er gewoon veels te weinig van. En dat is grotendeels te danken aan hun buitensportieve eisen en prikkels.
Moesten die gozers nu eens wat minder hebzuchtig zijn en zich meer op het spel concentreren zouden ze de sterren van de hemel spelen van de Europese top!

16 mei 2015 om 17:04

Feyenoord kan hem makkelijk betalen maar de vraag is of Feyenoord hem wel kan gebruiken. Vind het echt een supertalent maar we hebben op de vleugels gewoon al veel spelers met Boetius, Manu, Basacikoglu, Kuyt en Sleegers.

16 mei 2015 om 17:08

Das gek een talentvolle RW die niks brengt. Als je talentvol bent dan breng je heus wel wat in mijn ogen.

16 mei 2015 om 19:26

Bassir, je bent weer eens aan het bazelen. Voor Bouy was een heel traject, en die zou jij het eerste komen. Tot die nare Raiola daar weer een stokje voor stak, en hem naar Italië stuurde.

16 mei 2015 om 17:10

Wat moet hij bij de top ? Speelde mokhtar en/ of kusk niet eens uit de basis. Bij twente had hij komende seizoen veel kans op speelminuten, door de hele situatie, maar bij de meeste ED clubs niet hoor. Misschien als hij ouder is.

16 mei 2015 om 18:19

Het valt op dat het altijd buitenlandse toptalenten waarover zulk nieuws gelekt wordt door de clubs. Terwijl ik geloof dat dit soort taferelen vaker voorkomen. Het ergste is dat men ze gelijk neerzet al op geldbeluste spelers met een mentaliteitsprobleem. Het valt gewoon op. Alsof zij niet mogen slagen als zij niet akkoord zijn met de club. Het is walgelijk waar het naartoe gaat. Het wordt die jongens niet gegund.

17 mei 2015 om 11:57

Deze jongen heeft ook last van de "bakkali ziekte".
Eerst presteren (constant) jongen en daarna pas oogsten. Laat het bij Twente zien en de (voetbal)wereld gaat daarna pas voor je open.

17 mei 2015 om 12:23

Het heeft natuurlijk niks met nationaliteit te maken, maar alles met mentaliteit. Deze jongen heeft eigenlijk nog niks gepresteerd, maar wil wel een dik contract. Terwijl een 17-jarige nou juist zou moeten kiezen voor speeltijd.
Andere talenten bij Twente (die wel in de basis staan) Andersen en Ter Avest verlengen, omdat ze kunnen spelen en ontwikkelen. Bilal wil de hoofdprijs, omdat...eh..tja...hij een paar keer leuk heeft ingevallen. We leven in een wereld waar je betaald wordt voor prestatie, niet voor wat je denkt dat je zou kunnen presteren in de toekomst. Als je veel geld gaat vragen terwijl je weet dat de club in nood is...tja...dan wordt je zaakwaarnemer waarschijnlijk wel snel rijk.

Dit wordt dus zo'n gevalletje, triest, en dat al op zn 17e...

16 mei 2015 om 13:56

Je weet niet wat er allemaal speelt natuurlijk. Maar ik kan me goed voorstellen dat je op dit moment niet graag een langdurig contract wil tekenen bij Twente.

16 mei 2015 om 14:03

Sterker nog, al eerder zouden er gesprekken plaatsvinden maar Twente besloot die uit te stellen omdat ze geen extra geld wilde uitgeven voor een tussentijdse opwaardering. Nu op het laatste moment wilde ze alsnog zaken doen, echter ze willen niet betalen.

Gevolg, hij gaat Twente verlaten. of dit jaar voor een afkoopsom of volgend jaar gratis.

16 mei 2015 om 15:12

Iedereen veroordeeld dit mannetje nu maar als je teamgenoten het ook allemaal verdienen waarom zou je t dan niet vragen? Beetje kortzichtig van iedereen om hem dit aan te rekenen. Ja t gaat slecht met Twente maar daarom hoeft hij niet genoegen te nemen met minder dan zijn teamgenoten. Twente wordt gewoon gestraft voor t eigen wanbeleid en niet de spelers de schuld geven.

16 mei 2015 om 15:39

@Feyroferr,
die jongen heeft net de baard in de keel. Die mag blij zijn dat hij bij de grote jongens mag meedoen. Natuurlijk ga je niet voor een talentje de volle pond betalen. Hij heeft nog helemaal niets laten zien in grotemensenland. Vind het kortzichtiger wanneer je roept dat hij net zoveel moet verdienen als zijn teamgenoten die zich al jaren op niveau bewezen hebben. Gewoon een jongen die ver ver ver boven zijn kunnen denkt te kunnen leven. Geld geld geld.....

16 mei 2015 om 15:52

Welke teamgenoten op niveau? Cabral,Castagnos? Carona,Ziyech? Allemaal jeugdige spelers die meer verdienen en nog weinig hadden laten zien,ik zeg ook niet dat hij zoveel moet verdienen maar wel gelijkwaardig. Scheve gezichten krijg je nu en dat komt doordat Twente gewoon spelers die amper wat hebben gepresteerd teveel heeft betaald. Hoef je niet met me eens te zijn maar hoe kan je een cabral 600000 geven? Dat weet deze speler ook dus hij wil dat ook en ik snap dat wel ja.

16 mei 2015 om 16:04

jah wat is mis met geld geld en geld. dat hij nog niks heeft bewezen is juist de reden waarom hij zoveel vraagt stel je voor dat hij flopt zoals een marcellis.
moet hij een baan gaan zoeken elke dag acht uur werken voor minimum loon.
ik snap jullie niet wat is er raar aan als iemand veel geld wil verdienen. zijn jullie'
tegen geld of gunnen jullie het iemand gewoon niet om veel geld te verdienen.
die jongen staat in belangstelling van clubs die meer willen betalen voor zijn diensten.kijk naar labayad die is naar portugal gegaan zijn zakken gevuld en nu hoeft hij zicht nooit meer druk te maken om geld en zich alleen met voetbal bezig houden. en hij is nog harstikke jong.

16 mei 2015 om 16:57

Triest! Mannetje komt net kijken ! Het is jammer, maar een strik erom en laat hem lekker afglijden

16 mei 2015 om 16:07

jij bent triest

Strik er omheen en wegwezen!

16 mei 2015 om 13:56

Ook zonder strik

16 mei 2015 om 15:07

Idd, die strikken kosten weer geld..

Schijnt dat het om een jaarsalaris van meer dan 500.000 ging (ook gemeld door Leon ten Voorde zelf). Belachelijk natuurlijk voor een jochie dat net komt kijken bij het grote werk en vrijwel nog helemaal niks heeft laten zien in het eerste van Twente. Snel weg met deze walgelijke geldgraaier, 17 jaar en dan een belachelijk salaris vragen terwijl hij weet dat de club het financieel zwaar heeft. Jochies als dit hebben we helemaal niks aan, gevalletje Bakkali. Zien we over een paar jaar wel weer terug in de Jupiler League.

16 mei 2015 om 14:01

Over zijn toekomst doe ik geen uitspraken, maar als hij meer dan 5 ton wil hebben is dat inderdaad belachelijk. Realiteitswaanzin ten top. Al kan ik me wel voorstellen dat hij op dit moment zich niet langdurig aan Twente wil verbinden.

16 mei 2015 om 14:05

Als hij graag aan spelen wil toekomen dan had hij bij Twente moeten tekenen, maar niet voor zo'n belachelijk salaris. Ik denk dat hij komend seizoen gewoon een vaste basisplek zou hebben gehad. Ik zie daarnaast niet in waarom hij zich niet langdurig aan Twente zou willen verbinden.

16 mei 2015 om 14:13

Niks mis met de club Twente, zeker voor een jong talent niet. Maar op dit moment zou ik het niet doen. Ik heb zelf het gevoel dat nog niet alles boven tafel is gekomen (nog steeds hoor je af en toe weer iets naar boven komen wat er mis/verkeerd is gegaan).

Maar daarom zei ik ook langdurig in mijn reactie. Je kan natuurlijk ook onderhandelen over een contract van 2 jaar, want zoals je zegt kan hij komend seizoen genoeg minuten maken.

16 mei 2015 om 16:42

@forzatwente.

Natuurlijk zie jij niet in waarom spelers niet voor Twente zouden willen spelen. Dat is je ook niet kwalijk te nemen. Jij bent supporter van Twente. Ik snap ook niet waarom Kim K d'r billen liever op het gezicht van Kanye zet dan op dat van mij. Maar als we even realistisch zijn, heeft Kanye meer geld dan ik. En als we even realistisch blijven heeft PSV ook meer geld dan Twente. En Ajax ook. En Feyenoord ook. En AZ ook. En Heerenveen ook. Sterker nog, mijn oma heeft meer geld dan Twente. En mijn oma heeft ook nog eens een hypotheek die ze wel kan betalen. Zoals Jackbrown al zegt: de beerput is nog niet gesloten. Straks blijkt dat Twente stiekem een complete filmcrew op de loonlijst heeft staan om een biopic over Munsterman te schieten met Michael Bay als regisseur voor 5 miljoen. Dan blijft er helemaal geen geld meer over voor Bilal Ould-Chikh. Daarom is Bilal ze aan het testen. 1 miljoen voor Corona? Dan wil ik 5 ton. En waarom niet? In Dubai willen ze een tennisbaan onder water bouwen, dan kan Bilal Ould-Chikh in Twente (het Dubai tussen de weilanden van gewezen sjeik Munsterman) vast wel 5 ton krijgen. Ik snap hem wel.

Edit: oke raar verhaal. Dat gebeurt soms. Maar mijn punt is: we leven in een vreemde voetbalwereld waar belachelijke bedragen worden betaald voor mannen op roze schoenen die met geepileerde wenkbrauwen achter een bal aan rennen. Dan is het een beetje jammer om uitgerekend boos te worden op die ene jongen van 17 die er ook allemaal niet zo veel aan kan doen.

16 mei 2015 om 14:05

@forzatwente

Dat is voor Twente begrippen een zeer matig salaris. De groot verdieners zitten rond de 1,5 miljoen. Hij wil dus een derde van Corona verdienen en iets minder dan de helft van Castagnios.

16 mei 2015 om 14:07

Corona verdiend 900.000, niet 1,5 miljoen zoals door een PSV watcher de wereld was in geholpen. Hier een quote van Van Der Laan
"aldo van der Laan noemt het 'indianenverhalen'. "wat een onzin. Ze roepen bij PSV dat hij bij ons te veel verdient om de eventuele transfersom te drukken. Dat hoort bij het spel", zei de voorzitter van FC Twente donderdag op een informatiebijeenkomst."

Daarnaast moet je ook begrijpen dat salarissen van tegen de 1 miljoen uit een tijdperk komen van toen het financieel nog beter met Twente ging.

16 mei 2015 om 14:32

Dat is het punt niet, deze jongen speelt al twee jaar bij Twente, 17 wedstrijden in jong Twente, 8 in het eerste. Hij speelt en traint met spelers die allemaal in korte tijd bij Twente multimiljonair geworden zijn. Hij verdient zelf echter zeer weinig.

Dan is hij eindelijk aan de beurt voor contract opwaardering, iets wat normaal rond je debuut gebeurt, dan stelt Twente het uit tot later, want het gaat financieel even wat minder dus is er geen geld voor verlengen tijdens het seizoen.

Vervolgens heeft die jongen nog maar een jaartje te gaan van zijn jeugd contract, dan krijgt hij te horen dat 5 ton voor hem veel te veel is want Twente wil gaan bezuinigen op de salarissen.

Wat verwacht je dan, hij staat te boek als een van de grotere talenten en kan overal tekenen terwijl de afkoopsom van een jeugd contract minimaal zal zijn. Vergelijk het eens met de Deense talenten die Ajax destijds aankocht, daarvoor moesten miljoenen voor betaald worden, deze jongen is praktisch gratis. Dat wil hij dus terug zien in zijn salaris.

16 mei 2015 om 14:48

In iedere post heb jij het over het feit dat Twente lang gewacht heeft met onderhandelen. Leuk, maar dat is ook logisch als je ziet dat Twente in een crisis zit. Maar is een bedrag van 5ton normaal voor een broekie dat zich nog niet bewezen heeft? Hij heeft veel talent dat kan iedereen zien, maar dit is gewoon te veel geld voor zo'n jonge jongen. Van mij mag hij vertrekken. De andere talenten tekenen wel gewoon bij, en zijn blij met hun speelkansen.

16 mei 2015 om 15:15

@speedyafc
Wauw, jouw eerste alinea...
wel 8 hele wedstrijden in het eerste en hij traint met spelers die allemaal multimiljonair zijn geworden. Ja, dan verdien je het om 5 ton per jaar te verdienen op je 17e....
Echt misselijkmakend hoe hebzuchtig en over het paard getild sommige jonge spelers al zijn.
Maar als hij zijn zakken wilt gaan vullen gaat hij toch lekker naar het buitenland zoals Bakkali om vervolgens vergeten te worden.
Het verbaasd me al helemaal dat jij hem nog begrijpt ook.

16 mei 2015 om 15:22

Dat Twente in een crisis zit en daarom wacht met onderhandelen is te begrijpen, ze willen geld uit sparen. Echter daar is deze jongen niet voor verantwoordelijk, dan moet je bij Munsterman en co zijn.

Als deze jongen ziet dat voor hem het topsalaris niet is weggelegd bij Twente, dan kijkt hij toch verder. Hij heeft voor Twente gekozen omdat het Nederlandse top was qua salaris en sub top qua prestatie. Dan is het toch logisch dat hij kiest voor een andere club die hem wel een pracht salaris wil betalen? Hij kost immers bijna niets, af kopen van een jeugd contract is peanuts.

16 mei 2015 om 15:27

@the Ox

Nogmaals, hij wordt deze zomer achttien. Een nieuw contract zou pas bij zijn achttiende ingaan omdat het dan langer mag duren dan drie jaar. Hij heeft nu een jeugd contract, zeer lage afkoop dus zeer interessant voor clubs die een koopje zoeken met veel talent. In Engelse kranten werd de jeugdopleiding van Man United al genoemd. Weet je wat jeugdspelers daar verdienen?

De voetbalwereld betaald nou eenmaal miljoenen salarissen, daar doet Twente zelf ook aan mee. Elke speler wil zo snel mogelijk miljonair worden. Wat denk je dat een Rekik op zijn zeventiende bij Man City ging verdienen?

16 mei 2015 om 16:16

zijn jullie nou echt zo dom hier op voetbalzone. er is geen een speler die niet voor het geld kiest tenzij hij al binnen is dan is het ander verhaal dan kan je voor het voetbal kiezen. zelfs een messi en een ronaldo die tegen de twintig ml verdienen willen meer verdienen. jij noemt het hebzucht maar ik noem het zaken. wat kost een ajax shirt 50 euro terwijl totale kosten minder dan vijf euro zijn dat is pas hebzucht.

16 mei 2015 om 17:40

Ben het helemaal met je eens.
En de mensen die zeuren over die 5 ton...die zal die bij Ajax Psv en Feijenoord ook niet krijgen dus zo gek is het niet dat Twente hem dat salaris niet geeft.
Hij kon bij Twente ik geloof 3 ton krijgen en dat is ook meer als genoeg.
Bilal wilde ook nog een miljoen tekengeld volgens mij en dat is ook absurd.
Het is graag of niet en anders is het jammer en moet ie maar ergens anders die 5 ton proberen te verdienen.

16 mei 2015 om 14:52

Wat heeft de financiële situatie van de club er mee te maken dat hij een bepaald bedrag wil verdienen? Die jongen ziet de rest van de eerste selectie dat ook verdienen en dan is dat dus marktconform. Als Twente die spelers niet meer kan betalen, dan moeten ze gewoon spelers van een minder kaliber halen die voor een ton komen spelen. Niets mis mee, maar daar hoeft die jongen zich dus niet aan aan te passen. Die kan ook naar andere clubs waar ze het wel betalen.

16 mei 2015 om 15:05

Ik kan je nu al wel vertellen dat er geen enkele club in Nederland 500.000 aan jaarsalaris gaat betalen aan een 17 jarige speler die nog niets heeft gepresteerd. Daarnaast zijn de andere spelers die zo'n bedrag verdienen toch een aantal jaren ouder en hebben ze meer gepresteerd. Die jongen verkiest gewoon geld boven speeltijd, ik zie hem namelijk niet bij Psv/ajax/feyenoord in de basis staan (of op de bank) mocht hij die overgang maken, wat ik niet zie gebeuren als hij ook zo'n gigantisch salaris bij die clubs wil.

16 mei 2015 om 15:29

Dus gaat hij naar een jeugdopleiding in Engeland, waar ze graag dat soort bedragen neertellen voor talent. En dan huurt PSV hem maar al te graag terug. En als PSV dan kampioen wordt, zingen ze allemaal Rekik Rekiki Rekiki Rekikiki....

16 mei 2015 om 16:15

Dan lijkt Ould Chikh Ould Chikhi me toepasselijker als dat zo zou zijn.

"gigantisch" en "akelig" ?

Noem eens bedragen dan..

Naar PSV daar hebben we hem nodig

16 mei 2015 om 13:56

neen, PSV heeft ook zo'n geval rondlopen. Heb je alleen maar trammelant mee.

16 mei 2015 om 14:11

Als je nu een speler nodig hebt, zou ik niet gaan voor een 17 jarige die net een paar wedstrijden eredivisie ervaring heeft. Voor de toekomst is het potentieel wel een topper, wanneer je het tekengeld en salariseisen voor lief neemt..

Als de jongen nu al met dergelijke hoge eisen komt, laat hem dan gaan.
Eerst presteren en dan eisen.
Laat gaan....laat gaan. Met zo'n mentaliteit kun je het wel schudden in de voetballerij.

16 mei 2015 om 16:30

en als hij niet presteert wat dan..................................met jou mentaliteit kan je het schudden in de voetballerij. in de voetballerij heb je geen vrienden alleen concurrenten en team genoten en een bestuur die je salaris betaald. als je de club niet bevalt mag je vertrekken. en als ze je willen houden verwachten ze dat je braaf gaat luisteren en doen wat ze willen tot je niet meer nodig bent en dan keren ze zich tegen je en mag je vertrekken. weet je hoe het werkt als een club het niet meer in je ziet. dan hebben ze meestal maar paar woorden nodig en je weet wat dat betekend.

Misschien wat voor PSV. Bij Ajax hoef ik in ieder geval niet zo een rat te zien.

16 mei 2015 om 14:03

rat? want je zat er natuurijk bij en je weet wat ie geeist heeft...niet meteen je gal spuwen als je het verhaal niet kent.

16 mei 2015 om 17:58

Haha je hebt gelijk hoor, maar hij komt in ieder geval over als iemand die te hoge eisen stelt zonder zich bewezen te hebben. Dit zeg ik wel zonder de details te weten.

16 mei 2015 om 14:09

Nee Ajax heeft al zijn eigen rat in huis met Kishna

16 mei 2015 om 17:22

In ieder geval een 'rat' die meer voetbaltalent heeft dan Ould Sheik

16 mei 2015 om 22:56

Kishna is 20 en Ould Chikh 17. Beide grote talenten met als voordeel voor Ould Chikh dat hij ongeveer evenveel wedstrijden in de eredivisie heeft gespeeld maar wel 3 jaar jonger is. Maar nogmaals beide grote talenten die het ver kunnen schoppen als bepaald gedrag en verkeerde keuzes ze niet in de weg gaan staan.

16 mei 2015 om 14:14

Ik snap niet waarom Ajax of PSV een 17 jarig talent wel zo'n salaris zou geven.
Twente heeft hier groot gelijk dat ze hem dat geld niet willen geven, ook al is het jammer dat hij daar niet blijft.
Deze speler moet dan naar het buitenland want als hij zo'n salaris eist kan hij in Nederland nergens terecht.

16 mei 2015 om 15:21

Hahha en jij noemt die jongen een rat, terwijl je zelf een profielnaam hebt met Kishna... Niemand hier weet de details van de eisen die hij stelde. Is gewoon puur speculeren. Ik denk dat het juist slim is om te vertrekken bij Twente, en dan is het logisch dat hij hoog in de boom gaat zitten als hij weet dat er ook andere clubs voor hem zijn.

16 mei 2015 om 15:53

Kishna zelf is geen rat. Hij heeft zelfs aangegeven dat Raiola een andere mening heeft. Hij kan natuurlijk ook gewoon hem ontslaan zoals Vilhena heeft gedaan, maar wie weet gebeurt dat nog.

16 mei 2015 om 15:57

Ik noem hem ook geen rat. Maar ik vind het nogal hypocriet om Ould-Chikh een rat te noemen voor dit gebeuren en dan Kishna als profielnaam te hanteren. Ik vind het beide geen ratten. Wij weten allemaal niet precies wat er achter de schermen gebeurt en we zitten ze hier maar af te zeiken. Puur speculeren.

16 mei 2015 om 16:35

whahahahahahahahahah jij maakt jezelf echt belachelijk met deze actie.

16 mei 2015 om 16:32

wat is kishna dan

16 mei 2015 om 17:56

Kishna wil gewoon blijven. Raiola is de rat.

16 mei 2015 om 18:01

als dat echt zo is zoals jij zegt dan is hij de grootste lafaard die in de ed rond loopt. maar jij vergeet dat de boer heel vaak over de mentaliteit van kishna heeft getwijfeld

Misschien iets voor Feyenoord? Er vanuit gaande dat Boetius vertrekt. Kan hij met Manu, en Bilal concureren voor de vlankposities. Dan heb je toornstra ook niet meer nodig als rechtsbuiten

16 mei 2015 om 13:58

Dit soort gevallen kunnen ze nergens gebruiken.
Gewoon stoppen met voetballen of terug naar de amateurs.

16 mei 2015 om 13:59

Talentvolle speler maar ik acht zijn komst klein. Hij speelde in de jeugd bij ons en is weggestuurd. Hij zegt zelf dat hij is weggestuurd vanwege zijn lengte maar dat is onzin. Was door incidenten.

16 mei 2015 om 14:09

Kun je wellicht meer over de incidenten vertellen? Als je daar althans meer van weet.

16 mei 2015 om 14:13

@Rbb_ en waarom zou ik jou eerder geloven dan hem als ik vragen mag?

16 mei 2015 om 14:23

Markla, die over de jeugdopleiding van Feyenoord zeer goed geïnformeerd is meldde dat in januari.

En spelers zoals Slabbekoorn die twee koppen kleiner is mochten wel blijven.

Hoor de naam vaak voorbij komen als groot talent maar in de wedstrijden waar ik hem zag kon hij zich niet onderscheiden en vond ik hem zelfs 1 van de mindere.
Natuurlijk wordt het ook moeilijk om als 17jarige je te onderscheiden in een slecht draaiend team.

Wel zou geld niet het belangrijkste moeten zijn, met de leegloop bij Twente kan hij volgend seizoen veel minuten maken en als er goede afspraken worden gemaakt lijkt me blijven dan ook de beste keuze

Snel wegwezen daar. Zou een zeer goede vervanger van Berghuis zijn voor AZ.

16 mei 2015 om 17:47

Zou idd zo zijn maar zie jij Az 5 ton per jaar betalen voor zoon jong ventje en dan moet ie ook nog een miljoentje tekengeld.
Denk niet dat Az dit doet.
En dan moeten ze ook nog een transfer som aan Twente overmaken.

Misschien dat hij heel veel wil inleveren om bij zijn cluppie Willem II terug te komen

OT: Niet te geloven dat dit soort jochies nu al gigantische bedragen vragen. Natuurlijk weten we niet de precieze bedragen, maar het zal toch wel behoorlijk zijn want anders laat Twente hun grootste talent natuurlijk niet zomaar gaan.

16 mei 2015 om 14:06

Het hele voetbal word ver***** door de gigantische bedragen en salarissen die er in het buitenland betaald worden. Als die jongen uit Engeland zou komen zou hij een veelvoud kunnen verdienen bij een grote club. Desalniettemin ben ik het met je eens dat het belachelijk is dat zulke jochies zo veel geld verlangen. Wees blij met wat je krijgt en doe normaal.

16 mei 2015 om 14:10

Het zijn ook vaak de zaakwaarnemers natuurlijk, die de kans rijk zijn om hun zakken te vullen over de rug van zo'n jongen.

Gisteren werd ook bekend dat Frenkie de Jong (aanvoerder Oranje -18) voor 3 jaar bij PSV gaat tekenen. 10 jaar jeugdopleiding genoten bij Willem II, veel kansen op speeltijd in de Eredivisie volgend seizoen, maar kiest toch voor het geld...

16 mei 2015 om 14:16

Raar he? Dat profvoetballers daar spelen waar ze het meest kunnen verdienen. Echt misselijk van die jongens , dat ze aan zichzelf denken. Zo een profclub is zelf vies van geld , zoiets?

16 mei 2015 om 14:18

die jongen heeft in ieder geval geen half of heel miljoen tekengeld gevraagd denk ik om willem 2 een oor aan te naaien . die jongen is gewoon duidelijk en wil hogerop . dat knulletje van 17 van twente denkt dat hij het al gemaakt heeft terwijl hij zich nog nooit geschoren heeft .

16 mei 2015 om 14:19

@ Swinkels: Ik kijk misschien te veel als liefhebber van het spelletje, maar wat je nu zegt over Frenkie (mooie naam) is jammer om te horen. Het zou veel mooier zijn als hij na een jaar Eredivisie met Willem II naar PSV zou vertrekken dan op dit moment.

16 mei 2015 om 14:24

@ Wijnaldum: Ik noem het nergens raar, maar vind het wel buiten proporties. Naar het schijnt wil hij meer dan een half miljoen verdienen. Maar op basis van wat?

Maar daarom zeg ik ook; 'het hele voetbal word ver***** door de gigantische bedragen en salarissen die er in het buitenland betaald worden.' Daar kan die jongen zelf ook niks aan doen.

Hetzelfde vind ik bijvoorbeeld met Guidetti. Weinig gepresteerd de laatste tijd, kan een miljoen verdienen bij Feyenoord maar vind het te weinig. Terwijl hij daar als held kan spelen voor een volle enthousiaste Kuip. Maar het is niet genoeg.

16 mei 2015 om 16:30

@jackbrown

Mee eens. Er gaan debiele bedragen om in het voetbal. Dat is van een hoop mensen de schuld, maar in ieder geval niet van een jongen van 17 jaar die net een paar wedstrijden bij Twente heeft gespeeld.

Dus ja, Ould-Chikh moet lekker vragen wat hij wil. En krijgt hij niet wat hij wil, dan kan hij altijd nog naar een andere club. Hij hoeft dus helemaal niet blij te zijn met wat hij krijgt. Niemand is blij met wat hij krijgt. Iedereen wil meer. Jij, ik, en dus ook Bilal Ould-Chikh (dat rijmt). Tenzij je een communist bent, maar de laatste keer dat ik een geschiedenisboek las ging het niet zo goed met de communisten.

16 mei 2015 om 22:33

Goede rijm Ik neem het hem ook niet kwalijk, hij heeft ook gelijk. Maar ik vind het wel jammer dat het voetbal zo is geworden.

Als ik in zijn schoenen zou staan had ik waarschijnlijk hetzelfde gedaan. Je hebt ook maar een jaar of 15 om je geld bij elkaar te voetballen, en je weet nooit hoe de rest van je carierre verloopt.

Maar toch vind ik het jammer dat zo'n jong ventje zo veel verlangd. Hoewel het een talent is vind ik dat hij daarvoor toch nog te weinig heeft laten zien.

Ergens doen de communisten het niet verkeerd, ze krijgen er nog steeds land bij (De Krim).

Goeie instelling. Zal niks worden

16 mei 2015 om 14:59

Zal niks worden, omdat hij zijn beroep behandelt als zijn beroep? Waarom zou hij als selectielid minder moeten verdienen dan anderen, terwijl hij ergens anders een stuk meer kan verdienen? Twente betaalt veel hogere salarissen aan andere spelers uit.


Respect voor de club de je de kans biedt te debuteren in t betaald voetbal is er blijkbaar niet meer bij.. 17jaar, een draai om zn oren moet ie hebben

Op jongens als deze wordt veel te snel een sticker van 'geldwolf' geplakt. Ould- Chick weet van zichzelf ook heus wel dat hij een groot talent is, dus waarom zou hij dat niet gebruiken tijdens deze onderhandelingen. In de positie waarin twente nu zit, kunnen ze daar niet aan voldoen. Jammer dan, dan moet óf Bilal zijn eisen verlagen, óf twente moet het contract verbeteren. Aangezien ik vanuit twente begrijp dat ze met alle bezuiningen geen verbeterde optie kunnen bieden, zal het van Bilal afhangen.
Hij heeft na zijn afwijzing geen woord gezegd over wel of niet blijven. Alleen vanuit twente werd gezegd dat hij een aanbieding heeft afgewezen die ze niet willen verhogen. Laat deze jongen dan zelf zijn keuzes maken en ergens gaan spelen waar hij meer verdient, maar minder zal spelen... Eigen keus, misschien pakt het goed uit, en dan zou ik er totaal niet rouwig om zijn

16 mei 2015 om 14:16

Omdat je met puur alleen talent niet heel ver zult komen, althans niet je potentie waarmaken. Jeugdspelers hebben vaak de keuze: 1. minder verdienen, maar meer kansen krijgen in de Eredivisie. 2. Meer verdienen, maar de mogelijkheid lopen om stil te komen staan in hun ontwikkeling als ze naar het buitenland gaan.

Ould-Chikh probeert hier beiden te krijgen bij een club die financieel in zwaar weer verkeert. Niet zo zeer dat ik hem daarvoor als geldwolf bestempel, maar heb wel een beetje het gevoel dat hij zijn realiteitszin ergens verloren is.

16 mei 2015 om 14:40

Natuurlijk moet Ould Chick weten dat Twente met geen mogelijkheid akkoord kan gaan met de eisen die hij stelt. Maar zo'n jongen wordt door iedereen dan in een keer afschreven 'omdat hij het met zo'n mentaliteit nooit ver zal schoppen'. Zijn mentaliteit heeft geen enkele relatie met het feit of hij bijtekent of niet. Er zit een zekere hypocresie in als je begrijpt wat ik bedoel.

Wat een subjectieve woordkeuze zeg. "Gigantisch", "akelig", "uitstekend". Misschien speelt Bilal wel in op een situatie dat hij weg moet gaan, omdat hij niet bij Twente wil blijven vanwege hun financiele situatie. Straks krijg je je loon niet meer uitbetaald, misschien probeert hij zich nu in te dekken. En wat is "gigantisch"? Dat is een mening.

Welke club wil een dergelijk waardeloos figuur nou contrateren? Je weet vooraf al dat je een hoop narigheid gaat krijgen. Wegwezen.....

Kijk em staan dan met zn enge rattenkop. 17 jaar geen basisspeler en een half miljoen vragen bij een club in nood. Laat deze engerd lekker naar man city gaan ofzo!

acuut er uit gooien , anders tot einde contract bij de jeugd , want het is zelf ook nog een snotneus . het wordt gekker en gekker , blijven pappen en nathouden . Voetbalzone , als het goed is heeft die knul 2 paspoorten , mag ook vermeld worden .

16 mei 2015 om 14:25

Want waarom zou dat relevant zijn? Is dat dan soms de reden dat Twente zo lang gewacht heeft met het verlengen tot het laatste contracts jaar?

16 mei 2015 om 14:31

hoe wil jij dat weten ? heb je aan tafel gezeten of neem je gewoon weer klakkeloos aan wat dat mannetje zegt ? het is inderdaad relevant om te weten in sommige situaties dat iemand 2 paspoorten heeft , scheelt een hoop gezeik , vraag ajax en psv maar eens .

16 mei 2015 om 14:39

@diekertjedap

Als je wat meer moeite deed je in de materie te verdiepen i.p.v, maar wat te blaten, dan had je overal kunnen lezen dat Twente dit jaar de besprekingen met de jeugdspelers heeft uitgesteld uit financiele overwegingen. Sterker nog, o.a. Twente watcher Wekking waarschuwde al maanden geleden voor deze situatie, Kan je werkelijk overal terug vinden.

Het schijnt trouwens inderdaad dat bij PSV dat Affelay twee paspoorten had. Net zoals El Ghazi bij Ajax er ook twee heeft.

16 mei 2015 om 14:47

dat heeft er helemaal niks mee te maken . een broekie van 17 hoort geen 2,5 ton netto te verdienen . hij heeft helemaal , maar dan ook helemaal niks gepresteerd . Vraag eens aan psv of ze na het laatste probleem nog eens z'n stap zullen nemen .

16 mei 2015 om 15:11

Hij wordt binnenkort achttien. En er zijn genoeg achttien jarige voetballers die geen 2,5 ton netto verdienen maar vele miljoenen netto verdienen.

16 mei 2015 om 16:43

En ook dat is debiel . daar verpest je mensen mee , die nog helemaal niks gepresteerd hebben zo te belonen .

16 mei 2015 om 16:50

jij bent gewoon een walgelijke misgunner die het hier heeft over het feit dat die jongen ook een Marokkaanse paspoort heeft. ja en dan en jij hebt het over 2.5 ton netto breng me bewijzen daarvan dan trek ik al me woorden in en bied ik je mijn excuses.

Die jongen wilt gewoon weg dus zoekt hij gewoon een manier om die aanbieding af te wijzen.
Ik vind het altijd grappig dat mensen hier boos worden als iemand meer geld vraagt. Alsof jullie niet meer geld zouden bij jullie werk als jullie de mogelijkheid hebben... Zo is de wereld waarin we leven geld is helaas heel belangrijk dus hou op met hypocriet zijn.

16 mei 2015 om 14:14

5 ton voor een 17 jarige snotneus die nog niets heeft bewezen. Erg grappig ja.

16 mei 2015 om 14:18

Twente heeft zelf besloten bij het begin van het seizoen om de onderhandelingen met de jeugdspelers uit te stellen om zo geld uit te sparen waardoor hij nu nog maar een jaar te gaan heeft en hoogstwaarschijnlijk nog een jeugdcontract heeft. Ondertussen krijgt die jongen dus nauwelijks betaald (voor voetbalbegrippen).

Twente heeft er ook zelf voor gekozen om spelers als Fernades en Cabral rond de half miljoen te betalen. En als een groot talent dan hetzelfde wil, is het ineens een snotneus die nog niets bewezen heeft?

16 mei 2015 om 14:19

Schitterend! Zoveel jaloezie er in al die negatieve reacties zit. Mooi man. Ik hoop dat Ould Chik vele miljoenen mag verdienen als voetballer. Zeer groot talent en mooie speler om bezig te zien. Die komt er wel. AZ zou een goede 1e stap vooruit kunnen zijn.

16 mei 2015 om 14:41

wat heeft hij dan eigenlijk bewezen dan volgens jou . dus je vergelijkt fernandez en cabral met een knulletje van 17 ?

16 mei 2015 om 14:42

Hoezo jalousie. Jij vind het blijkbaar normaal fat 17 jarige gastjes dit soort bedragen vragen terwijl ze nog niets hebben bewezen. Veel plezier er mee bij AZ. Wij gaan weer voor de normale en nuchtere jongens zoals Hidde ter Avest die onlangs heeft bijgetekend en erg blij is met zijn salaris.

16 mei 2015 om 14:43

Ik mag zwaar hopen dat hij in nederland niet meer aan de bak komt . over een jaar of 2/3 bij een topklasser .

16 mei 2015 om 15:17

@diekertjedap

Ik kijk niet naar leeftijd maar naar prestaties. Fernades heeft twee wedstrijden in het eerste van Twente gespeeld, salaris bijna half miljoen. Cabral heeft tien wedstrijden in het eerste van Twente gespeeld, salaris meer dan een half miljoen. Deze jongen zit nu al op acht wedstrijden in het eerste.

16 mei 2015 om 16:24

@diekertjedap

Hoezo hoop je nou weer dat hij mislukt? Omdat hij 1 keer teveel geld vraagt in jouw optiek? Heb je gezien wat Twente Corona betaalt? Hoop je ook dat die mislukt? Kom op zeg. Ould-Chikh mag vragen wat hij wil, het is aan Twente om te bepalen wat ze geven. En als ze er niet uitkomen, prima toch, moet hij op zoek naar een andere club. Zo gaat het leven in de voetballerij. Van der Vaart wil ook bedragen verdienen die Ajax niet kan ophoesten. Guidetti bedragen die Feyenoord boven de pet gaan. Hoop je ook dat die allemaal mislukken?

16 mei 2015 om 16:52

jij begrijpt het helemaal broeder

Die jongen kijkt natuurlijk naar zijn leeftijdsgenootjes bij Ajax en PSV die daar ook worden bestempeld als heel groot talent. Daar gaan ze wel ver om zulke jongens binnenboord te houden. Maar ook natuurlijk naar zijn voorgangers bij Twente.

‘‘in het kader van de bezuinigingen kon FC Twente daaraan niet voldoen. De club is juist bezig uit de put te komen en daar passen grote contracten voor jonge voetballers niet meer in.‘‘ Twente zou dat voorheen dus wel hebben gedaan, maar nu kunnen ze geen grote aankopen doen of grote talenten vasthouden. Hard, maar wel de realiteit. Tadic had in de huidige situatie ook nooit bij Twente gespeeld, dus ja.

Zo snel mogelijk uit de financiële problemen komen is de oplossing.

16 mei 2015 om 14:48

17 jarige jongens verdienen geen 5 ton per jaar bij psv , dat is onzin .

16 mei 2015 om 15:36

Natuurlijk verdienen achtien jarige spelers makkelijk vijf ton bij Psv, alleen zijn ze vaak eigendom van een Engelse topclub. Zie Rekik, kwam op zijn achttiende naar PSV en verdiende toen al meer.

16 mei 2015 om 15:54

juist . je eigen woorden . dan hoepelt hij toch lekker op naar mc , kijken of die hem wiilen .

Nou zijn eigen glazen ingooien lijkt me nogal overdreven. Ik neem aan dat hij bij elke ploeg in de top 3 aan de slag kan, dus dan is deze term niet van toepassing. Als hij nu alleen nog naar FC Dordrecht kan ofzo dan heeft ie zijn eigen glazen inderdaad ingegooid door te veel te eisen...

16 mei 2015 om 14:50

denk je nou werkelijk dat de top 3 zichzelf in de vingers gaat snijden ? dan hebben ze een pan af .

16 mei 2015 om 15:32

Top 3 Jupiler League wellicht. Wat heeft hij tot nu gepresteerd? Weinig. Een leuke goal tegen Heracles, meer niet. Ja, hij is nog jong met zijn 17 jaar, maar iemand die nu al zoveel salaris eist, die hoeft een topclub ook niet. Als het echt een supertalent was oké, maar dat valt nog wel mee. Leuk spelertje, meer niet.

Dit is natuurlijk absurd, dat soort bedragen verlangen. Maar hou toch eens op met die jongen meteen te veroordelen! Zijn hele omgeving, ja ook de mensen van Fc Twente, bestempelen hem als toptalent en hemelen hem alleen maar op. Is dus niet zo gek dat hij het te hoog in de bol krijgt. Dus in plaats van hem te bekrktiseren en lekker naar de pers gaan met: "ooh wat een vervelend mannetje" kunnen ze misschien ook eens proberen zo iemand daarin te begeleiden! Als iemand tegen jou zegt dat je zo goed wordt als Ronaldo enzovoorts, dan is de kans groot dat je ook in die valkuil loopt!

Een gigantisch salaris en akelig veel tekengeld, leuk dat Twente dit laat uitlekken terwijl ze een middelmatige trainer hebben die een gigantisch salaris krijgt. Misschien dat deze speler er helemaal niet van wakker ligt dat Twente hem geen niet aanbieding doet want met zijn talent zijn er genoeg betere ploegen voor hem in de markt.

Iedereen heeft een mening terwijl niet eens bekend is over welke bedragen we praten. Er staan 2 partijen tegenover elkaar. De een zegt iets lelijks over de ander en we lopen er (bijna) allemaal achteraan. Zwak hoor.

16 mei 2015 om 16:21

Voetbalsupporters zijn nou eenmaal niet bepaald gediend van spelers die weinig presteren en wel een grote mond hebben of veel geld eisen. Uiteindelijk zijn we fan van een club en niet van een speler (met uitzonderingen van echte legendes). Dus wordt er vaak partij getrokken tegen spelers en voor de clubs, zonder kennis van zaken.

Wat laat die jongen een kans liggen ! Die jongen krijgt nergens anders de kans om in zo n groot stadion bovenin de ED iedere week basis te spelen.
Hij was juist 1 vd mensen die kon profiteren van de hele situatie.
Zo zonde voor zijn ontwikkeling en de rest van zijn carriã¨re.

Tsja. We weten niet wat er speelt. Ik snap op zich wel dat je als speler weg wil bij Twente. Snap ook wel dat je als talent een goed contract eruit probeert te slepen. Maar aan de andere kant, pak de kansen die je krijgt, zorg dat je presteert voordat je moeilijk gaat doen. Nu wordt er weer een stempel op hem geplakt dat hem kan blijven achtervolgen. En iets wat ik even kwijt moet: die foto spreekt niet in zijn voordeel. Maar goed, hij zal niet de eerste succesvolle voetballer zijn met een houding die mij tegenstaat. Hopelijk wordt hij opgepikt door een club in Nederland en breekt hij verder door, of komt hij er met Twente uit. Hoe meer talent doorbreekt, hoe leuker.

Heeft zijn ziel toch al aan de duivel verkocht. De belangen van deze man worden beheerd door Doyen Sport Group. Grote kans dat zij ook achter deze actie zitten. Als dat trouwens waar is, zie je maar weer hoe Doyen voetballers en clubs verpest voor hun eigen belang.

Nou, er is er in ieder geval een Nederlander die de situatie van Twente niet begrijpt. Een bord voor de kop op 17 jarige leeftijd. Daarom kan hij de kranten en andere media niet lezen.
Zoek een andere jeugd opleiding op knul.
Twente heeft gefaald om fatsoensgedrag en realiteit bij te brengen. (te veel slechte voorbeelden).

Kom maar lekker naar Feyenoord.
Met Kuyt, Boetius, Sleegers, Achabar, Ould Chick, Basacikoglu, Manu en Kazim heeft Feyenoord een hele complete voorhoede met ervaring, talent, creativiteit, snelheid, power en scorend vermogen.
Je zou zelfs nog een speler kunnen verhuren of toch Boetius/kazim verkopen maar dan moet er wel een directe versterking bijkomen. Zie het liefst natuurlijk gewoon Boetius blijven. Het is met deze aanval natuurlijk wel noodzakelijk dat de talenten ook eindelijk hun potentie gaan inlossen. Door de slechte vorm (en slechte trainer) hebben we dit seizoen weinig van Boetius en Bilal gezien maar in topvorm zijn het gewoon toppers in de eredivisie.

18 wedstrijden gespeeld in de Eredivisie en dan al eisen stellen. Terwijl Twente al in zwaar weer verkeert. Uit alle namen in de selectie verbaast het me nu niets dat het deze jongen is. Mist fatsoen blijkbaar, heeft Twente niet nodig. Groetjes met je verdere voetbalcarrière

Juist nu zou deze jongen een kans krijgen om zich wekelijks op het hoogste niveau te bewijzen. In plaats van speeltijd in een jong talentvol team, kiest hij voor het geld en de bank elders. Jammer voor zijn carrière.

Wat een gozer is dit, hij weet toch hoe de vork in de steel zit bij Twente, duidelijk bezig om het twente moelijk te maken. Zou zeggen geen strik omheen en weg ermee. Wel jammer dat zo ventje zo mentaliteit heeft want tallent heeft ie wel.

16 mei 2015 om 21:04

Deze Ajaxcied slaat de spijker op ze kop!

Ik begrijp het wel als hij een vertrek wil forceren. Twente heeft gewoon geen geld en het is nog maar de vraag of spelers op tijd betaald zullen worden volgend seizoen en of ze überhaupt wel betaald zullen worden.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren