Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Treurende Ronaldo evenaart Di Stefano en bereikt bijzondere CL-mijlpaal

Laatste update:

Het werd woensdag een teleurstellende avond voor Cristiano Ronaldo, maar de aanvaller schreef met zijn treffer tegen Juventus wel weer geschiedenis. Ronaldo opende met een benutte strafschop de score en dit betekende zijn 307e officiële goal in het shirt van Real. Daarmee staat Ronaldo nu op gelijke hoogte met Alfredo Di Stefano op de topscorerslijst aller tijden van de Koninklijke.

/

Raúl staat met 323 doelpunten bovenaan en is dus de enig overgebleven speler die Ronaldo nog moet zien te achterhalen. Ronaldo kwam ook weer op gelijke hoogte met Champions League-topscorer aller tijden Lionel Messi (77 doelpunten) en de Portugees is de eerste speler ooit die bij precies honderd CL-goals is betrokken: 77 keer als afmaker, 23 keer als aangever.

Voor Ronaldo betekende de goal tegen Juve zijn tiende Champions League-doelpunt van het seizoen en hij is de eerste speler die nu in vier Champions League-seizoenen op rij minstens tien keer heeft gescoord: Messi staat op drie seizoenen. Ronaldo heeft nu ook tien goals in de halve finales van de Champions League en is daarmee de absolute recordhouder; Alessandro Del Piero, Jari Litmanen en Robert Lewandowski staan tweede op deze ranglijst, met vijf doelpunten. Messi heeft er vier gemaakt in de halve finales, maar speelt straks dus wel de finale, met Barcelona tegen Juve.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Jammer maar helaas dag Real madrid
Juventus - Barcelona wow..

13 mei 2015 om 22:55

Ik ben benieuwd waar alle Real fans blijven die hadden getekend op een monster score voor Real :P

13 mei 2015 om 23:03

Ik was daar één van maar hem mij daar lelijk in vergist. Dat komt mede omdat ik Juventus niet zo heel erg volg en de wedstrijd tegen Monaco vond ik ook dat ze veel moeite hadden om hun te verslaan, maar achteraf gezien hebben ze verdiend de finale gehaald en ik zal Juventus dan ook supporten tijdens de finale 😉

13 mei 2015 om 23:32

eindelijk iemand die niet voor barca is vanwege revanche gevoelens

13 mei 2015 om 23:52

Die zijn net als Ronaldo in de 2e helft; onzichtbaar..

14 mei 2015 om 16:28

Godenzoon jari litmanen!

13 mei 2015 om 22:58

Hopelijk wint juve de cl ook nog. Gun het ze. Als barca wint is het verdient spelen het beste voetbal nu.

13 mei 2015 om 23:01

Ik ben meer enthousiast voor de wedstrijd tussen de winaar van de 3e plek dan de finale eerlijk gezegd

13 mei 2015 om 23:05

Die is er niet?

13 mei 2015 om 23:05

???? Er is geen 3e plek wedstrijd in de CL. Hoe lang volg jij voetbal? Hahaha

13 mei 2015 om 23:10

Welke wedstrijd tussen de winnaar van de 3e plek heb jij het over? Dit is geen WK hoor.

14 mei 2015 om 00:22

Of je typt gewoon: Ik begrijp er werkelijk waar helemaal niks van.

14 mei 2015 om 00:35

Wel een leuk idee eigenlijk, ik ben voor!

14 mei 2015 om 00:52

En allemaal happen ze ...

14 mei 2015 om 02:33

Mooie finale, leuker dan twee ploegen uit hetzelfde land.

Ik hoop dat Raul de topscorer van Real Madrid blijft. Hij is een kind van de club en CR een passant.

14 mei 2015 om 09:42

Ronaldo zal hem wel voorbijgaan, maar wat je zegt. Voor de geschiedenisboeken zou het mooier zijn als Raul de topscorer blijft.

Niet dat ik het Ronaldo niet gun, maar vanuit de club gezien is het toch anders.

Lwuk voor ronaldo maar niet in de finale

13 mei 2015 om 22:49

Who cares

13 mei 2015 om 22:50

Maar wel cl houder nog steeds. En barca moet maar eerst effe zien te winnen van die stugge Italianen

13 mei 2015 om 22:51

Sorry, maar op dit moment is Barca niet te stoppen, met name MSN

13 mei 2015 om 22:53

Juve gaat winnen. Msn was gister ook nergens en Juve gaat niks geen ruimte weg geven.

13 mei 2015 om 23:00

Inderdaad, 2 steekpassen messi 2 assisten suarez 2 goals neymar. Heb ze ook niet gezien

13 mei 2015 om 23:00

Real loopt voor geen meter in 2015 het is zuur maarja barcalona gaat 3 prijzen pakken en real verneukt het heel vaak op t einde van t seizoen ronaldo die in 2015 echt matig bezig is bale die ja wat moet ik daar van zeggen zeeeer drama voor de rest seizoen snel vergeten en vlammen volgend seizoen

13 mei 2015 om 23:01

Wees stil haha msn was nergens ohw dus die twee goals van neynar waren niks plus assists van messi suarez die jaagd hou toch je mond dat jou real word verslagen is jou probleem visca barca

13 mei 2015 om 23:03

Ik vond juve vandaag anders ook niet weergaloos spelen. Ik vond ze eerder matig. Maar ik denk dat het spelletje van barca juventus wel ligt, lekker inzakken en wachten op die kans

13 mei 2015 om 23:05

Mokthar hahha, barca hoefde niet als ze wouden kunnen ze Bayern vernederen. Ze hebben dit weekend een belangrijke wedstrijd voor kampioen te worden van Spanje, ik denk persoonlijk dat barca juve kapot speelt

13 mei 2015 om 23:37

niet te vroeg gaan juichen deden de real supporters ook en trouwens in de eerst helft had bayern allang voor moeten staan waren iets beter met nog geen eens hun beste elftal de enige reden dat barca makkelijk kon scoren is omdat bayern in ieder geval wou winnen waardoor er veel ruimte ontstond. deels daardoor scoorde barca oook thuis zo

13 mei 2015 om 23:49

Suarez 2 assisten? Ben je dom

14 mei 2015 om 06:43

nee hij is niet dom, eerste goal starte het bij messi, die hem aan suarez gaf en suarez weer aan nemar, tweede had suarez alleen de voorzet gegeven, dus ja 2 assistten

Nou wat een wedstrijd van de grote Ronaldo poeh poeh. Als die nou een constante plaag was en kansen had gemist oke weetje, dan kan je zeggen dat hij aanwezig was en het geprobeerd heeft. Maar dit was gewoon letterlijk balletje wachten.

13 mei 2015 om 23:05

Helemaal mee eens. Als het even tegen zit zie je C. Ronaldo niet. Real kwam wel door de achterhoede van Juventus maar het waren niet de 100% uitgespeelde kansen die ze normaliter creeren.

13 mei 2015 om 23:42

Tegen schalke zat het tegen. tegen atleti cl ook laatst. En zo zijn er meer voorbeelden.

14 mei 2015 om 11:13

Wat zijn jullie dom zeg. Ongelofelijk hoe krom mensen denken. Dus Ronaldo was vet afwezig en slecht en blabla, terwijl Ronaldo meer balcontacten heeft gehad dan bv messi tegen Bayern. De enige reden waarom jullie denken dat messi geweldig was, was 1 mooie steekpas. Ik weet niet of jullie geslapen hebben, maar als Bale en Benzema de kansen afmaakte had Ronaldo ook 4 assists en een goal gehad. Jullie mensen zijn het verschrikkelijkste voor voetbal wat er bestaat. Altijd maar klakkeloos Messi ophemelen en de rest is waardeloos. Bekijk alleen de afgelopen 2 wedstrijden, dan heeft Ronaldo veel beter gespeeld, meer meters gemaakt, meer inzet getoond. En Messi die een hele wedstrijd van de bal werd gelopen door Bayern was fenomenaal zeker omdat zijn 1 pas wel wordt afgemaakt. Kinderachtig en weinig verstand van voetbal hebben ze hier.

En wie zegt dat Juve verdiend door ia heeft ze ook niet allemaal recht. Real heeft 22 schoten gehad, waarvan uiteindelijk maar 5 op goal. Dat is puur te wijten aan het slecht afmaken van de kansen. Als die er in gaan staat het gemakkelijk 4 of 5 -1. Dus hou op met juve verdiend door. Verder hoop ik dat Juve wint van het racistisch, bijtende elftal in de finale.

15 mei 2015 om 11:14

Hoeveel balcontacten hadden Messi (tegen bayern) en Ronaldo (tegen Juventus) dan?
Want nu ben ik nieuwsgierig.

Wat was Real slecht! Schandalig! Juventus terecht door!

13 mei 2015 om 23:02

Real was niet slecht... Alleen de afronding ging niet zo lekker en juve verdedigde ook nog

14 mei 2015 om 06:47

Dus als de goals niet vallen spelen ze slecht, wat een inzicht heb je, ze wouden er niet in en buffon is een verrekt goede keeper, juve speelde juist niet goed, eerste helft al helemaal niet, toen was real heer en meester, maar 2de helft was het ook niet helemaal voor juve. Real heeft een schakel die niet goed loopt en dat is bale en CR7 denk ik.
Bale moet niet altijd voor zijn eigen gaan en samen werken, dit gebeurd niet goed en andersom moet het ook. Het enige wat ik niet goed vond aan Cr7, dat is dat hij wegliep, de catacombe in en noet bij de spelers bleef.

14 mei 2015 om 08:23

Respectloos inderdaad dat je de tegenstander niet even kan feliciteren. Teleurstelling is OK, maar dit is respectloos.

14 mei 2015 om 06:48

Dacht je wanneer CR7 nu aan de andere kant stond, dat die niet tegen real goals ging maken, niet zo kinderachtig doen.

Volgens mij worden er elke dag lukraak ranglijstjes verzonnen. Meeste goals in de halve finale ranglijst? Hahah

13 mei 2015 om 23:00

Hoe minder werklozen hoe beter

Ronaldo was 1 van de slechtste van vandaag.
Penalty vond ik ook wel zwaar bestraft.

13 mei 2015 om 22:59

Nah. Hij werd geraakt, licht maar nog steeds geraakt en dat is voldoende voor een pingel. James werd uit balans gebracht maar whatever. Niemand die dat nog interesseert.

13 mei 2015 om 23:08

Als je goed krijgt valt James al voordat Chiellini hem aanraakt.
Dus in eerste instantie een Schwalbe.

En dat James uit balans raakt is geen reden om te vallen.
Daarom was het goed dat hij later wel zijn terechte gele kaart kreeg voor die schwalbe.

14 mei 2015 om 00:20

Volgens mij haal je voetbal en futsal regels door elkaar. Aanraken staat niet gelijk aan overtreding en vooral niet wanneer dat duikertje van een James al valt voordat hij aangeraakt wordt.

14 mei 2015 om 10:37

Klopt dat hij licht geraakt wordt maar dan moeten er iedere wedstrijd wel 8 penalty’s worden gegeven.

Het was gewoon een onterechte.

Schandalig dat hij het veld verliet direct na het fluitsignaal.

13 mei 2015 om 22:55

Ze werden dan ook meteen uitgefloten nadat het 1-1 werd.

13 mei 2015 om 22:57

Ronaldo schande , schandvlek

13 mei 2015 om 22:56

Ik niet echt, je zag aan alles dat hij de cl wou winnen vandaag. Beter dan zo een Bale die het waarschijnlijk niks boeit.

Hij maakt niet het verschil in belangrijke wedstrijd. Jammer.

13 mei 2015 om 23:12

Dan moet je even googelen. Want je zet je zelf voorschut met deze opmerking.

14 mei 2015 om 09:55

CR7 6 jaar in dienst van Real Madrid:
1x landskampioen
1x CL winst
Wel heel erg mager voor een speler die zgn de beste van de wereld is, afdwingt dat iedereen in zijn dienst moet spelen bij een club die meer geld in de selectie pompt dan welke club dan ook.

Heel erg weinig prijzen heeft Ronaldo Real bezorgd. Zonder Ronaldo zou Real waarschijnlijk heel wat meer gewonnen hebben.

Nog Altijd beste speler ter wereld en beste team ter wereld. Nu jullie?

13 mei 2015 om 22:57

Hahahhaha wat heerlijk deze reactie

13 mei 2015 om 23:00

Binnenkort niet meer! Geen beste team ter wereld meer! En ook geen beste speler ter wereld meer! Dat word Messi

13 mei 2015 om 23:01

Ja totaal inderdaad beste team ter wereld, geen cl finale, geen bekerfinale, geen kampioenschap. Ja, klopt ze zijn wel de beste..

13 mei 2015 om 23:02

Ja, als je je mening zo sterk onderbouwt dan moet ik het wel met je eens zijn. Levert weer hele andere inzichten op....

13 mei 2015 om 23:02

Weet niet wat jij gesnoven hebt maar het heeft je ogen en je verstand aangetast. Ga ff langs de dokter.

13 mei 2015 om 23:07

Ahahahahaha

14 mei 2015 om 01:24

Absoluut niet de beste speler ter wereld! En beste team blijbaar ook niet he.

Leuk 50 penalties ertussen. Blijkt maar weer dat Ronaldo zo ontzettend afhankelijk is van medespelers. Uit zichzelf laat hij zoals gewoonlijk in belangrijke wedstrijden niets zien. 5 goals tegen Granada leuk, hattrick tegen Sevilla leuker maar in de CL in de belangrijkste wedstrijden is hij nergens. Daarom zal hij ook nooit bij de allerbesten horen.

Laat ik wel duidelijk maken dat Ronaldo echt een fenomenale speler is maar bij Messi komt hij nooit in de buurt.

13 mei 2015 om 23:04

Ik versta eigenlijk niet wat Messi hier mee te maken heeft? En waarom altijd die penalties erbij betrekken? Die moeten toch ook erin geschoten worden, of niet? Allemaal makkelijker gezegd dan gedaan hé. En nee hij stond er misschien niet vandaag, maar het was heel Real hoor. Hij is afhankelijk van z'n medespelers, maar daar zijn ze er ook voor, voor het team te helpen. Dit zijn fenomenale statistieken, hij scoort in 5-6 seizoenen rond de 50 doelpunten en nog wordt het hem niet gegund.

13 mei 2015 om 23:36

Wat Messi ermee te maken heeft. Alles. Ik geef aan waarom Ronaldo niet bij de allergrootsten hoort. En Messi is nou eenmaal de beste allertijden dus daarom heeft Messi er iets mee te maken.

14 mei 2015 om 01:37

Er staat toch nergens in het artikel dat hij de allergrootste is? Ik snap je punt ja, maar het is echt niet nodig om Messi erbij te betrekken. Iedereen heeft z'n mening, maar wat Ronaldo hier presteert is ook buitengewoon, ook al geeft hij niet altijd thuis.

14 mei 2015 om 09:58

En wat hebben al die doelpunten van Cristiano Ronaldo Real opgeleverd in 6 jaar?
1x CL winst
1x landskampioen
Verdomd weinig zou ik zeggen! Meneer is alleen maar met zichzelf bezig!

13 mei 2015 om 23:12

Er staat ergens in de artikel iets over meeste doelpunten in knock-out fase en halve finales? Want dat ontkracht namelijk wat jij zegt over dat hij het in de belangrijke wedstrijd niet laat zien

13 mei 2015 om 23:12

Je reactie is bijna net zo lelijk als je plaatje. Waarom niet gewoon genieten van beide spelers, die werkelijk fenomenale prestaties leveren. Geniet van beiden.

13 mei 2015 om 23:14

Toni9 dat kan je wel zeggen de belangerijkste wedstrijden is hij er niet. Maar waar was messi in wk finale dan? belangerijker kan denk ik niet?

13 mei 2015 om 23:39

@armeido77

Messi was in ieder geval aanwezig met zelf gecreëerde kansen. Bovendien besliste hij belangrijke wedstrijden en was hij de beste speler van het WK. Je praat over 1 wedstrijd man. Hoeveel Clasico's heeft Messi beslist, 2 CL finales beslissend en dan kom jij over 1 wedstrijd aan pappen waarin het niet lukte.

13 mei 2015 om 23:47

Toni9

dus? Aanwezig is niet beslissend. en daarbij heeft cr7 ook classicos beslist. Of wil je zeggen als messi een classico beslist is het een belangerijke wedstrijd, en wanneer cr7 dat doet niet? Beste speler van het wk was letterlijk niemand mee eens. Dat weet je zelf ook denk ik wel. Waar was messi tegen nederland dan? Altijd word er met 2 maten gemeten. Als cr7 er een x niet is is hij er volgens jullie nooit. Als messi er niet is dan word het dat hem vergeven. Cr7 heeft real al zoveel gegeven in belangerijke wedstrijden. En dan praten we niet eens over zijn manchester tijd.

14 mei 2015 om 01:22

Niemand is het er mee eens omdat iedereen zo op Robben loopt te geilen. Messi was gewoon de belangrijkste speler voor Argentinië waar Duitsland een teamprestatie was.

Ronaldo heeft zeker genoeg goede dingen gedaan anders breek je niet alle records. Daar gaat het mij ook niet om en ik zal ook niet ontkennen dat hij een fenomenale speler is. Echter vind ik dat hij te vaak niet thuis geeft wanneer het moet. Natuurlijk heeft hij veel wedstrijden ook beslist maar ik vind dat hij erg afhankelijk is van aanvoer van medespelers. Terwijl de allerbeste zelf creatief waren en zo het team op sleeptouw nemen. Individuele actie en scoren of een assist geven. Kansen creëren voor je team.

Ik noem maar een voorbeeld maar Bale vanavond heeft wel 10x geschoten. Hij mist ze wel allemaal maar hij toonde initiatief door de ballen te halen, dribbelen en schieten. Waarom schoot Ronaldo slechts 2x waarvan 1 penalty. Van een speler als Ronaldo mag je gewoon meer verwachten.

14 mei 2015 om 01:36

Toni9

Ronaldo had een mooie aanname waarna hij direct schoot op doel bijna in de kruising. ronaldo legt een bal pamklaar neer voor bale die gewoon van 1 meter nog over kopt. die kap die ronaldo deed waar hij die juve speler mee stuurde en vervolgens een foute pass gaf, is de enige moment waarvan ik dacht dat cr7 zelf moest schieten. Maar als hij die zelf schoot maar zou missen, dan zou iedereen weer zeiken dat hij ego is. Voor derest kan je hem niks aanrekenen. Hij toonde ballen om de penalty te nemen na 2 missers. Dan ben je aanwezig voor je team. niemand wint een wedstrijd in zijn eentje. Je kan als messi of ronaldo zijnde wel 3 goals maken. Maar dan heb je ook je verdediging nodig die er niet 4 doorlaten. En als ik zie hoe vrij morata mag inschieten. En hoe vorige week tevez vrij kon inschieten waarna morata rebound had dan denk ik van hmm. Als ronaldo het even niet doet, doet niemand het. een bale die een paar schoten had en een dribbel over de achterlijn is dus wat wij mogen verwachten voor 100 mil?

14 mei 2015 om 02:16

Nee Ronaldo mocht vorige week niet vrij inkoppen toch....hij heeft gewoon niets laten zien vanavond en vorige week. Heeft hij wel vaker last van dus maakt ook niet uit maar dan moet je zijn beperkingen wel durven toegeven ondanks dat je fan van hem bent.

1 ding geef ik je wel gelijk. Als Ronaldo het niet doet dan doet niemand het. Bale probeerde het ten minste. Je kan gewoon niet ontkennen dat Ronaldo vaak scoort op aangeven van andere spelers. Het komt niet vanuit hemzelf en al helemaal niet in de belangrijke wedstrijden.

13 mei 2015 om 23:42

Door hem? Door Casillas ja met zijn fantastische saves. 17 goals ja en waar was meneer in de finale? Nergens. Geluk dat Ramos scoorde anders werd er nooit meer over die goals gepraat. Halve finale CL tegen Bayern penalty missen, CL finale met United penalty missen. Nog nooit iets gepresteerd op een EK of WK. Die feiten vertellen al voldoende. Hij hoeft hem van mij betreft geen eens te winnen. Maar als ik vandaag Bale zie knokken en ik zie Ronaldo er als een zoutzak bijlopen vertelt dat alles. Bale creëert ten minste iets zelf en is altijd op zoek. Belangrijke wedstrijden gesproken, Bale copa tegen Barca beslist en tegen Atletico in de finale vorig jaar beslissend. Maar nee blijf lekker over zijn hattricks en 5 goals tegen Granada praten. Veel knapper natuurlijk...

13 mei 2015 om 23:48

Bale knokken? Hahahaha wauw die gaat elke duel aan zoals zijn kapsel eruit ziet. Als een wijf dus.

14 mei 2015 om 01:29

Oh bij Bale is het wel toevallig daar staan maar bij Ronaldo zijn al die intikkers wereldklasse? Ga toch weg man. Ronaldo is puur afhankelijk van aanvoer richting hem. Daarom vind ik het ook zo mooi dat iedereen zegt ja wie van Portugal helpt hem dan? Ja dat is nou net het probleem. Er is geen aanvoer dus Ronaldo kan niets. Dat is nou precies de reden wat je zelf al aangeeft. Echte topspelers staan dan op en gaan zelf kansen creëren voor zichzelf of teamgenoten. Ronaldo niet, die gaat liever verstoppertje spelen wanneer het echt belangrijk wordt. Toon ballen zoals Bale. Uitgefloten, uit vorm maar wel die bal blijven ophalen en het steeds weer proberen. Dat verdient respect. Van Ronaldo mag je toch ook meer verwachten dan 1 schot buiten die penalty om. Zelfde geldt voor afgelopen week. Geweldig van James natuurlijk maar Ronaldo die de bal van 1 cm intikt krijgt weer alle credits terwijl hij ook toen onzichtbaar was.

Je moet opstaan in dit soort wedstrijden! Ballen halen, dribbels maken en schieten. In ieder geval alles er aan doen om te scoren. Dat lukt hem namelijk tegen de kleintjes wel altijd. Dan probeert hij het ook 10x.

Maakt niet het verschil? Less artikel terug 10 goals halve finale en messi? Juist stil dus maar gauw.

13 mei 2015 om 23:04

Messi is altijd beslissend, zelf als hij iets minder speelt is hij nog steeds beslissend en geweldig. Ronaldo niet gezien vandaag, alleen een penalty erin geknalt.

13 mei 2015 om 23:15

Altijd beslissend waar dan in wk finale? Kan echt niet tegen dat blinde gelul elke x.

14 mei 2015 om 00:06

hoe ver kwam cr7 dan op het wk? ik zag ze ff zwaaien en toen niet meer

14 mei 2015 om 01:23

@d.madrid11

Grappig je doet net of Messi wel in zijn eentje speelt maar als ze vragen waar Ronaldo is dan meteen naar Portugal wijzen.

14 mei 2015 om 01:38

Barca barca ba

Di maria hiquain messi en nog meer sterren.. en wie heeft cr7 dan?

14 mei 2015 om 02:12

Precies en dat is ook het probleem wat ik beschrijf. Er is geen aanvoer en dan kan Ronaldo niets. Messi zet zelf aanvallen op.

13 mei 2015 om 23:07

Messi meer goals in cl finales

13 mei 2015 om 23:23

staat toch gelijk? 2 goals allebei.

Messi heeft 77 goals en 32 assist.. die is al even over de 100 heen toch?

Het zijnt aardige cijfers.. maar vond hem redelijk onzichtbaar. Had hem toch stukken meer in het spel verwacht dan wat ik heb gezien.

13 mei 2015 om 23:05

Dan ben je wel heel scheel. Net als de meeste! Messi zette de aanval op waaruit 2x werd gescoord! Hij was verder onzichtbaar. Maar Ronaldo was de hele wedstrijd bijna onzichtbaar! Real mist het teambelang! Net als voor de 2e seizoen helft. Dat is een echte real. Nu gunnen ze elkaar bijna niks meer. Zo komt het erop neer

15 mei 2015 om 09:44

Dan ben je wel heel scheel?
Omdat ik vond dat Ronaldo redelijk onzichtbaar was?
Ik reageer op twee verschillende dingen. Het feit dat Messi, volgens mij, al bij meer dan 100 goals betrokken was. En daarna dat de cijfers van Ronaldo toch wel aardig zijn, maar ik meer van hem had verwacht in zo'n belangrijke wedstrijd.

Ach toni jou naam zegt al genoeg wat jou voetbalverstand is.

14 mei 2015 om 00:27

Ik snap hem niet, hoe kan je voetbalverstand baseren op een naam?

14 mei 2015 om 00:46

En jou naam zegt al welke poster boven je bed hangt en welke foto onder je kussen ligt... Objectiviteit is ver te zoeken.

Als het goed is, is dit gunstig voor Psv. Als de Champions League winnaar ook landskampioen is, schuift Psv in de loting door naar pot 1. Juve is al kampioen en Barca heeft zeer goede papieren om kampioen te worden.

13 mei 2015 om 23:04

Hoop dat al die barca fans ook op hun bek gaan in de finale. En ach jah laat barca nou toch ook een keertje kans maken op hun 4 of 5e cl. En 24e titel. De. Vitrine kasten van real zijn toch al zo vol.

Leuk dat record, maar hij heeft het gewoon laten afweten vanavond. Los van die penalty kan ik me nauwelijks een goede actie van hem herinneren.

Ik wou even zeggen dat ik Ronaldo HEEL slecht vond spelen. Met name de 2e helft, man man man...
Begon op zich wel goed met zijn spel, maar blonk nog niet echt uit, scoort een penalty en mist één of twee kansen. Maar die 2e helft, alleen maar wachten op de voorzet of de intikker. Bij de 1-0 kon ik het nog wel begrijpen, maar na de 1-1 verwacht je toch wel van zo een speler dat hij wat probeert de forceren. Maar nee, alleen maar wachten op de voorzet, als de bal aan de linker kant was liep Ronaldo naar rechts en ook andersom. En dan mensen die zeggen dat Bale slecht speelde, ja hij was niet fantastisch maar hij probeerde tenminste wat.
Ja ik ben fan van Messi, maar ik geil op de Messi-Ronaldo rivaliteit (niet van de fans).
Maar in zo een wedstrijd zie je dan toch wel echt het verschil tussen Messi en Ronaldo

13 mei 2015 om 23:09

Ronaldo zag je gewoon op een moment achter een Juve speler vandaan rennen om de bal te onderscheppen? Hij was juist een van de enige (imo) die inzet toonde en echt wou winnen. Bale daar in tegen krijg de bal en verpruts het meteen, hij kan misschien wel inzet tonen maar kom op ik denk dat Pepe het als RB beter zou hebben gedaan dan Bale.

13 mei 2015 om 23:23

Het probleem dat ik heb met Ronaldo is dat hij in dit soort wedstrijden voor het grootste deel staat te wachten op de bal. Deze wedstrijd heb ik hem de tweede helft (voor het grootste deel) alleen maar bij spelers van Juventus zien staan, te wachten op een voorzet, na drie voorzetten kon je al wel zien dat dat hem niet zou worden. Maar nee, Ronaldo wacht op de voorzet. Ja, hij is een paar keer weggelopen uit die verdediging, maar het is niet alsof hij de bal vroeg, hij kwam heb bijna nooit echt ophalen de tweede helft. Ik vond Ronaldo in de tweede helft nou niet echt getuigen van volle inzet.
En overdrijven is ook een vak. Dat gezeur over Bale kan ik wel een beetje begrijpen, maar die jongen probeert zijn goal te maken, ik denk dat hij een beetje het idee heeft dat die helemaal niks goed meer kan doen voor Real.

13 mei 2015 om 23:51

Bale is ook helemaal niet zo slecht als iedereen zegt , het komt gewoon omdat hij zich niet lekker voelt!staat niet op de goeie plek, heeft ego ronaldo in het elftal die alle aandacht en ballen wilt hebben en ook echt geen teamspeler is ! Bale moet weggaan bij real, je ziet ook veel dat als ronaldo voor eigen succes kan gaan dan doet ie dat en lukt het niet dan gaat ie afspelen of een voorzet geven die bijna altijd niet goed is !

Dat is wel mooi voor Ronaldo maar daar is hij nu echt niet mee bezig niemand is zo teleurgesteld als Ronaldo.
Vandaag gaf Ronaldo veel ballen af terwijl hij beter zelf had kunnen schieten toen hij die speler uitkapte.
Eerste helft speelde hij goed de 2de helft was hij ook niet slecht want hij gaf vooral paasjes en voorzetten terwijl hij miisschien beter wat vaker voor zichzelf had kunnen gaan.
Daar gaat zijn ballon de orro als messi scoort in d cl finale dan gaat hij zeker naar messi en anders ook wel want hij word kampioen pakt de beker en misschien de Cl.

Dit bericht zegt alles over Ronaldo. Echt een doelpuntenmachine, voetballend echter niet eens de nr2 achter Messi...

Ik vind het echt jammer dat Ronaldo zoveel negativiteit over zich heen krijgt. Hij levert werkelijk fenomenale prestaties. Waarom niet gewoon genieten van beide spelers? Hij zal pas gewaardeerd worden als hij gestopt is met voetballen. Jammer, maar dan realiseren we ons wat hij wel niet gepresteerd heeft.

13 mei 2015 om 23:31

Aan de andere kant: slechts 2 echt grote prijzen in al die jaren bij Madrid. Das veel te weinig voor hem en voor real. Zn statistieken zijn geweldig maar als dat geen prijzen op levert doe je iets verkeerd

13 mei 2015 om 23:56

Aan de andere kant: hij heeft alle prijzen gewonnen bij Real die hij kon winnen. Daarnaast heeft hij individueel alle records verbroken en werkelijk fenomenale prestaties geleverd. Zo kun je het ook zien.

Pas als hij gestopt is met voetballen zullen andere mensen hem ook waarderen. Dan zullen we zien hoe knap de prestaties zijn die hij geleverd heeft.

14 mei 2015 om 08:35

niet alle records, messi heeft er heel wat in handen.
Dat ronaldo een geweldige voetballer is is duidelijk.
Als je dat ontkent ben je gewoon subjectief omdat je een hekel aan hem hebt.

14 mei 2015 om 01:35

Het zijn ook absurde prestaties maar nog steeds niet voldoende omdat er een kleine rat uit Argentinië rond loopt die alles nog beter doet. Die negativiteit is deels terecht omdat je in dit soort wedstrijden gewoon moet opstaan. Iedereen weet dat het handelsmerk van Ronaldo scoren is. Hij is gewoon erg afhankelijk van aanvoer en die was er vandaag niet omdat die afgesloten was. Dan moet je het zelf oplossen door ballen te halen en proberen te scoren. De Ronaldo in minder belangrijke wedstrijden schiet wel 10x richting doel. Vandaag 1x. Hij laat in mijn ogen gewoon te weinig zien in belangrijke wedstrijden.

Zijn prestaties staan ook niet ter discussie maar ja als er nog iemand is die alles net beter doet en ook nog eens een veel betere voetballer is dan is het gewoon erg lastig. Kan Ronaldo ook niets aan doen en daarom heb ik ook respect voor hem hoever hij is gekomen en elke dag opnieuw weer beter wilt worden. Hij kan nu al tevreden terug kijken op zijn carrière.

Dat weten we al jaren maar het is net wat je als voetballend beschouwd kwa snelheid koppen looplijnen en al dat is er geen speler die in de buurt komt van Ronaldo messi ook niet.

14 mei 2015 om 11:41

Ja daar heb je wat aan. Ronaldo is daardoor afhankelijk van hoe teamgenoten hem bedienen. Messi juist niet want hij verdeelt het spel. Messi beheerst de belangrijkste aspecten van voetbal het allerbest. Zelfs in scoren is Messi beter.

Gunzforhire
Je hebt helemaal gelijk het zijn beiden geweldige speler die met afstand de 2 beste spelers van de wereld zijn waar messi veel technieser is en wat meer deelneemt aan het spel kan Ronaldo als geen ander koppen penalty's nemen en zijn zijn looplijnen en drive ongekend

14 mei 2015 om 02:07

Vicente, je hebt helemaal gelijk wanneer je het over zijn looplijnen hebt. Wanneer Ronaldo verliest is hij de eerste die het stadion verlaat. Het verwende jochie gaat weer voor de spiegel staan en zegt tegen zichzelf dat hij de beste is. Dat hij de afgelopen avond presteerde als een natte krant lag niet aan Ronaldo maar weer aan zijn teamgenoten. Ik heb zelden een speler gezien die zo vol van zichzelf is en in de pers durft te beweren dat het nooit aan hem ligt.

Jaa dit gaat Ronaldo toch wel binnenhalen. Een seizoen top draaien. Toch wel netrjes van hem dat hij dit in heel korte tijd heeft kunnen flikken.

Bale heeft Ronaldo van de 2-1 gehouden door de laatste kopkans niet aan Ronaldo te geven.
Nu gaat Bale in de verkoop en wie weet slecht voor Depay.
Waarom ?
Als Bale weg moet dan gaat hij naar United dan kan de transfert van Depay op losse schroeven komen te staan.
Een verhaal waar rekening kan mee gehouden worden.

13 mei 2015 om 23:58

Snap je het zelf nog ? Zwetsverhaal

14 mei 2015 om 07:58

Onzin en nog eens onzin.
Gij kijkt zeker voetbal op T V ?
Een T V die op de waterbedeling is aangesloten

Zou Ronaldo nu weg gaan bij Madrid? 2 echte hoofd prijzen in al die jaren... das toch te weinig voor iemand met zijn kwaliteiten maar ook voor n club als Madrid

En waar was nou die beste speler van de wereld?

13 mei 2015 om 23:48

Die speelde gisteren. Je bent n dag te laat

Was weer zeer onsportief om meteen te vertrekken.

Bedank de supporters maar voor hun steun maar nee gewoon hard weglopen is laf.

Treble voor Barca!
En Real Madrid.......niks!
Modric was een gemis met zijn rust en overzicht.

Zozo Ronaldo staat er eens een wedstrijd niet en meteen krijgt hij ervan langs.
Dan roepen mensen zelfs dat hij er nooit staat in beslissende wedstrijden terwijl hij toch aardig wat el classico's heeft beslist en natuurlijk de wedstrijden tegen zweden en resenter Sevilla Schalke en Atletico madrid zonder hem had Real niet eens in de halve Finale gestaan.
Dit jaar zal de ballon de orro naar messi gaan en vogend jaar zal Ronaldo hem wel weer krijgen er zit amper niveau verschil tussen messi en ronaldo messi kan dingen die ronaldo nu niet meer kan maar wel bij united toen hij minder gespierd was en Ronaldo kan weer dingen die messi niet kan voorbeeld al die geweldige kopgoals.
Het enige verschil tussen messi en Ronaldo voor wie de ballon de orro pakt is prijzen en topscoorder worden wanneer Ronaldo meer prijzen pakt en topscoorder word dan krijgt hij de bal en als messi meer prijzen pakt en goals maakt dan gaat de bal naar messi.

14 mei 2015 om 00:07

Messi is een veel betere voetballer, ronaldo is een afmaker,messi is vooral een betere teamgenoot dan die hele ronaldo! Ronaldo komt ook steeds moeilijker een man voorbij omdat iedereen zijn trucjes wel kent, wel op snelheid kan hij er langs maar ik vind em echt meer een ballenafwachter geworden die goed kan koppen en goals maken maar het te hoog in zen bolletje heeft en daardoor alle vrije trappen opeist , boos woord als ze collega scoort, zelf akties proberen te maken en dan op het laatste moment nog is afgeven tja en weer balverlies

14 mei 2015 om 00:10

Voetballend gezien is ronaldo helemaal niks vergeleken met messi, die vergelijking word alleen gemaakt door ronaldo zijn goals!

Ronaldo zei ergens in Maart dat hij de pers pas aan het eind van het seizoen te woord zou staan.
Ik ben echt benieuwd wat hij gaat zeggen.

Messi heeft het aantal van 77 treffers en 23 assists. Dit heeft Messi op 6 december jl. bereikt. Eerder dan Ronaldo dus.

Dit vind ik echt slechte journalistiek, echt slecht van voetbalzone. Straks gaan wij ook nog nieuws brengen. Als iedereen maar wat opschrijft. Dit is nog simpel na te gaan. Daar hoef je niet echt research voor te doen.

Ronaldo overklaste Messi volledig in 2008 toen was Ronaldo echt een niveau beter dan messi zowel scorend als voetballend. Vele vonden Ronaldo bij united ook een betere en spectaculairdere speler dan messi maar toen hij naar Real kwam werd hij een bonk spier waardoor hij in de kleine ruimtes wat minder us geworden maar dat is ook niet gek want kwa techniek en in de kleine ruimtes is het makkelijker om 1,70 te zijn zoals messi dan 1,86 zoals ronaldo hoe kleiner je bent hoe makkelijker je in evenwicht blijft.
Kijk de filmpjes maar eens op youtube de afgelopen jaren laat Ronaldo het misschien minder zien maar kwa assist dribbels en voetballend vermogen is hij net zo goed als messi. In zijn united tijd gaf hij echt zieke assist en wat denk je van die hakbal die hij gaf op benzema of zijn hakgoal tegen valencia of zijn panna tegen Malaga of zijn goal tegen Galatasaray of zijn schot vanaf 40 meter tegen Porto.ronaldo is gewoon van het niveau messi zo niet beter alleen laat hij het de laatste tijd wat minder zien nu maakt hij liever een goal inplaats van dat hij de aandacht trekt omdat hij 3 man uitspeelt of panna's geeft.
Maradonna zij het zelf Messi en Ronaldo zijn Equal dus elkaar gelijken je kunt op Youtube vinden dat Maradonna dit heeft gezegt in 2015

14 mei 2015 om 04:29

Hij heeft niet de finesse van Messi, bij United stond hij nog bekend om de dribbel, maar nu komt hij amper een speler voorbij op basis van techniek. Met name snelheid en fysiek. Iedereen moet het balletje afgeven bij Ronaldo zodat hij in de buurt kan blijven van Messi, maar dit zal gauw veranderen. Zodra Ronaldo gaat afhaken gaat Messi gewoon nog leuk door, die heeft namelijk echt de techniek en slimmigheid wat hem altijd op de been zal houden, zoals alle grootheden in het verleden.

Maradona roept wel meer, die man is gek, en hij wil ook niet graag dat iemand zijn kroon afneemt. Geweldige voetballer, maar wel dorpsgek en drugsverslaafde.

14 mei 2015 om 08:52

Juist alex4all , komt die vicente weer met zen hele betoog! Ronaldo kon trucjes vroeger en was lichter en bewegelijker, maar heeft nooit dat balgevoel gehad zoals messi! Dan nog niet over het inzicht gehad , collegialiteit, ronaldo speelt voor zichzelf ..zijn eigen prijs is echt belangrijker voorhem

14 mei 2015 om 17:23

Ik vind Ronaldo ook onvergelijkbaar met Cruijff, Maradona, Pelle, Zidane enzo. Hij mist gewoon dat extra speciale, dat gevoel dat als je naar een speler kijkt hij je altijd weer weet te verrassen met iets dat je zelden of nooit eerder hebt gezien.

Op het moment dat je als speler iets doet, een pass of iets dergelijks, wat je als kijker totaal niet verwacht, dat vind ik geniaal en dat hadden al die spelers.

Ronaldo is gewoon fysiek en atletisch top, en heeft geen echte zwakke punten, hij kan van alles wat, maar het echt speciale zie ik zelden bij hem. Hij is meer een conventionele topspeler.

14 mei 2015 om 09:00

Tuurlijk kan hij hakballetjes maken, dat kunnen veel voetballers hoor! Zie je niet dat zijn paasjes gewoon vaak slecht zijn, hij kan stilstaande een trucje doen ja waar je meestal geen zak aan hebt

Tapin en penalty-koning.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren