Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Kazim-Richards ontsnapt aan schorsing na vermeende klap

Laatste update:

Colin Kazim-Richards zal niet worden geschorst voor de vermeende klap die hij na de wedstrijd tegen Vitesse zou hebben uitgedeeld aan Zakaria Labyad. De aanklager betaald voetbal was op basis van een interview van laatstgenoemde een onderzoek gestart, maar heeft de zaak vanwege een gebrek aan bewijs geseponeerd. Kazim-Richards kan zondag dus gewoon spelen tegen PEC Zwolle.

/

Kazim-Richards en Labyad kregen het aan het eind van de wedstrijd met elkaar aan de stok, nadat eerstgenoemde een harde tackle inzette. Labyad stelde dat zijn tegenstander even rustig aan moest doen, waarna Kazim-Richards de confrontatie zocht. Na het laatste fluitsignaal sprintte de Feyenoorder achter Labyad aan de catacomben in; daar zou Kazim-Richards een klap hebben verkocht.

Labyad toonde voor de camera van FOX Sports een bult op zijn slaap, maar was niet erg onder de indruk: "Als een jongen van twee meter een vrije klap kan geven, maar ik dan nog niet lig, dan ben je gewoon een pussy", zei de Vitessenaar. "Hij gaf me een klap en zette toen twee stappen achteruit. Dat zegt wel genoeg. Ik hoor dat hij vaker jongens uitdaagt op het veld, maar niemand is bang voor hem." De aanklager vroeg zowel Kazim-Richards als Labyad om een verklaring, maar gaat dus niet over tot een straf. Feyenoord zal zelf ook geen maatregelen nemen tegen Kazim-Richards.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Vraag me af of hier geen camerabeelden van zijn? Alles wordt tegenwoordig toch gefilmd dus dit ook lijkt me

13 mei 2015 om 21:51

feyenoord heeft geen camera's meer in de catacomben

13 mei 2015 om 21:59

Weet je toevallig ook waarom niet meer?

13 mei 2015 om 22:49

Aangifte doen bij de politie misschien houden ze hem wel vast tot maandag.

13 mei 2015 om 23:03

Paar incidentjes in de spelerstunnel .. Ajax en PSV wouden het ook helemaal afschaven.

13 mei 2015 om 23:03

Lens en Bruma gingen er aardig tekeer maar achja weet je....

14 mei 2015 om 00:25

Hier kan ik zo erg van genieten.

Zoveel mensen die hier denken te weten wat er gebeurd is. Het lijkt wel of half Nederland na de wedstrijd in de catacomben te vinden was en het heeft meegemaakt.

Iedereen kon vertellen wat die had gezien dus ook ploeggenoten van labyad, en daar is als conclusie niks uitgekomen.

Dit is het besluit, en daar zullen jullie het mee moeten doen

Echt onzin dit. Ik krijg het gevoel dat de Knvb deze zaak niet serieus neemt.

13 mei 2015 om 21:51

Inderdaad, lijkt me toch overduidelijk allemaal. Dat Feyenoord geen stappen onderneemt is al helemaal laf. Maar ja, zonder bewijs staat ook de KNVB machteloos.

13 mei 2015 om 21:54

Wat lijkt je duidelijk ? Het enige wat je heb zijn de woorden van labyad?
Oordelen is makkelijk maar ik wil eerst zien wat er gebeurd is voor ik kan oordelen..
Kazim is geen lieverdje dat hoor je ne niet zeggen maar veroordelen op alleen woorden van een tegenstander is me iets te makkelijk.

13 mei 2015 om 22:04

Je zag soortvan bult op hoofd van labyad kijk t interview maar.

13 mei 2015 om 22:08

Het lijkt mij ook duidelijk maar blijkbaar is het niet duidelijk (geen bewijs).
Volgens mij is pas net naar buiten gebracht dat er geen aanklacht komt vanuit de Knvb en Feyenoord had aangegeven eerst het onderzoek af te wachten. Feyenoord heeft niet gezegd dat ze geen actie ondernemen. Dit zal de komende dagen duidelijk moeten worden.

13 mei 2015 om 22:09

Jij zag op de foto geen bult maar met alle respect die kan ook in de 90 minuten zijn opgelopen...

13 mei 2015 om 22:32

Wellicht is die bult er gewoon gekomen omdat die jongen zo vol van zichzelf is... Alleen het woord van Labyad en een bultje op zijn hoofd zijn echt niet voldoende bewijs om daar iemand anders voor te veroordelen. Als er geen beelden zijn of onafhankelijke getuigen dan lijkt het me terecht dat Kazim niet is gestraft.

13 mei 2015 om 22:36

hoezo laf?
als er niks aan de hand is hoef je ook geen schorsing te geven, alleen maar omdat de haters lopen te huilen.

14 mei 2015 om 02:46

Dus iedereen die een (soort van) bult op zijn hoofd heeft is door Richards geslagen? Ik heb zo veel bulten op mijn kop gehad door de jaren heen, maar nooit door een klap van Richards hoor.

Onschuldig tot het tegendeel is bewezen, dat is toch iets waar we allemaal heel blij mee mogen zijn. Zou toch wat zijn als we zomaar iedereen kunnen beschuldigen en laten straffen wanneer het ons uitkomt.

Als er daadwerkelijk geslagen is vind ik het zeer spijtig dat er geen bewijs van is. Maar aangezien alleen Labyad er iets vanaf lijkt te weten ben ik het met Feyenoord en de KNVB eens.

14 mei 2015 om 08:55

arwinos; Hoezo iedereen weet dat?
Er is geen enkel bewijs, alleen voor de haters is hij bij voorbaat al schuldig.

13 mei 2015 om 21:57

No pic no proof

13 mei 2015 om 22:10

Hoezo wat heb je gesien dan er is niks gebeurd man als kazim gaat slaan .....

13 mei 2015 om 22:35

omdat er ook geen zaak is.
niks aan de hand, volgende zaak.

13 mei 2015 om 23:05

Die kazim moet eens opdonderen doet niets goed en Labyad (heel vervelend ventje) doet helemaal niets... zegt nog sorry omdat hij tegen hem aanbots maar iemand die 20 centimeter korter. ik ben hem zo zat bij Feyenoord dat van Geel hem wel makkelijk een kontrakt verlenging geeft maar moeilijk doet bij JP .... daar kan ik zo pissig om worden...

Ja en lens werd wel geschorst, feyenoord komt altijd weg met zulke dingen, dus als je een hekel aan iemand hebt sla je diegene maar in de catacombe en dan is er niks aam de hand. Feyenoord zou deze speler zelf moeten schorsen!!

13 mei 2015 om 21:54

Of labyad is gewoon een kwatser.

13 mei 2015 om 22:39

dat is inderdaad het meest waarschijnlijke.
blijkbaar hebben zijn eigen medespelers ook niks gezien.
maar de haters vinden Kazim ook zonder enig bewijs al weer schuldig.

13 mei 2015 om 23:29

Verklaar die bult op zijn hoofd dan eens

14 mei 2015 om 00:15

Omdat Labyad een duiveltje
is.
Aan de ander kant heeft hij waarschijnlijk ook zo'n bultje

14 mei 2015 om 00:31

Kan net zo makkelijk opgelopen zijn tijdens de wedstrijd.. er is gewoon geen bewijs. Ik praat niets goed hoor, maar iemnd schorsen op basis van vermoedens kan gewoon niet. Je bent onschuldig tot het tegendeel is bewezen.

14 mei 2015 om 08:57

inderdaad, behalve voor de haters hier.

14 mei 2015 om 01:00

Mij maakt het niet heel erg uit dat die niet geschorst is want je hebt toch niks aan kazim in het veld dus van mij mag feyenoord wel slecht presteren hoor daar lig ik niet wakker van mijn team is kampioen!!!

Nou Knvb, pleur die hele Respect campagne dan ook maar in de prullenbak. Slaan is toegestaan

13 mei 2015 om 22:40

wie zegt dat hij geslagen heeft?
behalve die onbetrouwbare Labyad dan.

13 mei 2015 om 23:08

Lijkt me vrij logisch. Die Kazim is nogal een heethoofd.

14 mei 2015 om 05:43

Aha dus als ik vind dat jij een crimineel bent moet je maar de gevangenis in? Wat is dit voor een bealchelijke gedachtengang? Is de wereld gek aan het worden of zo? Tellen simpele mensenrechten niet meer?

14 mei 2015 om 09:00

dus omdat hij een heethoofd is zal hij zonder bewijs altijd wel schuldig zijn?
Hele rare gedachtes heb jij.
Er is geen enkel bewijs dus geen enkele reden om te denken dat hij geslagen heeft. Die Labyad is gewoon een aanstellert.

Zo en nu wachten op alle moraalridders. Hoe belachelijk het wel niet is... Bla bla bla. Blijkbaar viel het allemaal wel mee en heeft onze 'betrouwbare' vriend uit Arnhem een beetje zitten overdrijven.

13 mei 2015 om 21:49

Waarschijnlijk zal labyad wel gezegt hebben tege een medespeler sla mij op me gezicht kunnen we die kazim pakken, t valt niet mee, slaan is slaan en hoort niet in het voetbal, jou argument is net zo grappig als wat ik hierboven heb staan

13 mei 2015 om 21:54

hij zei ook steeds dat kazim 2meter is maar hij is 185.. volgens mij verzint ie maar wat

13 mei 2015 om 23:30

Dat 2 meter gedoe moet je niet zo letterlijk nemen..

13 mei 2015 om 23:47

@joeyypsv

Ik ben het met je eens dat slaan niet in het voetbal thuishoort. Maar iemand een schorsing opleggen vanwege slaan terwijl je niet zeker weet of hij wel geslagen heeft is toch ook krom.

13 mei 2015 om 21:54

Wij associëren ons ook liever niet met Labyad. Desondanks denk ik wel dat er iets gebeurd is maar iedereen gewoon zijn mond dicht gehouden heeft. Zo'n bult verzin je niet lijkt me, ook Labyad niet.

13 mei 2015 om 22:22

Net gevoetbald, wat duels aangegaan. Kan best gebeuren

13 mei 2015 om 22:59

Nah ik snap de 'haat' op Labyad niet altijd zo. De tweede seizoenshelft schiet hij niet meer zo ontzettend vaak onnodig vanuit een kansloze positie op goal. Hij is meer teamspeler geworden en is best een goede speler. Daarbij geen problemen gehad bij Vitesse met deze jongen.

on: Feyenoord maakt zichzelf belachelijk door zelf geen straf uit te delen.

13 mei 2015 om 23:03

Waarom moet Feyenoord straffen dan?

13 mei 2015 om 22:22

dat er gebrek is aan bewijs wil niet zeggen dat er niets gebeurt is he....

13 mei 2015 om 22:42

maar dat wil nog veel minder zeggen dat er wel wat gebeurt is.

13 mei 2015 om 22:26

Dat er niet genoeg bewijs is betekend niet dat het niet is gebeurd. Walgelijk dat Feyenoord zelf uberhaupt niets heeft gedaan. Het is maar wat voor een beeld je wil uitstralen als club. Camera's verwijderen voordat het weer zou gebeuren... Hier stuur je een goed bericht mee de wereld in, in de catacomben kan alles! Mishandeld er maar op los! Voortaan maar zorgen dat er een scheids bij is, Kazim heeft al eerder gedreigd om dit te doen dus het zal de laatste keer niet zijn.

13 mei 2015 om 22:43

surreal: Waarom zou Feyenoord hem schorsen voor een verzinsel van Labyad?
En dat Kazim spelers bedreigd heeft verzin jij nu ook maar eventjes want is pure onzin.

13 mei 2015 om 23:13

Niet waar dat ik dit verzin! Wil je mij niet voor een leugenaar uitmaken als je zelf niet goed geïnformeerd bent. Dit is een stukje van nu.nl waarin Kazim dit letterlijk zegt Kazim-Richards, die door Cillessen één keer in uiterst kansrijke positie van scoren werd gehouden, gaf de keeper na afloop geen hand. ''Waarom zou ik hem de hand schudden? Ik heb daar geen tijd voor. Ik heb wel tegen hem gezegd dat ik hem in de catacomben wel zou zien, maar daar trof ik hem niet meer.'' Als jij mij nog niet gelooft moet je zelf even kazim cillessen Googlen dan is het eerste artikel van nu.nl het, iets met dat hij zat is van cillessen zijn "babygames"

14 mei 2015 om 14:41

Hoe kom jij erbij dat Labyad het verzint? Het feit dat de Knvb de zaak heeft geseponeerd vanwege een gebrek aan bewijs bevestigd niet dat Labyad het heeft verzonnen.

Dat is een aanname van u, die u net zo slecht maakt als alle andere die denken dat Kazim heeft geslagen.

Bewijs genoeg lijkt me. Hij heeft niet voor niks zo'n bult op zijn slaap.

13 mei 2015 om 21:50

Die kan die ook jn de wedstrijd zijn opgelopen

13 mei 2015 om 21:51

Hij*

13 mei 2015 om 22:21

Dat klopt maar er zullen ook wel spelers zijn die het gezien hebben.

13 mei 2015 om 22:26

Kennelijk niet anders had er wel bewijs geweest en was hij geschorst.
Of labyad lult gewoon

13 mei 2015 om 22:45

blijkbaar niet want anders hadden zijn medespelers dat ook wel verklaard.
Dus weer en hoop gehuil van alle haters om niks.

14 mei 2015 om 10:45

Ik heb geen haat naar Kazim maar het is wel een raar mannetje zelfs Feyenoord laat het toe. Ach ja zo gaat dat met supporters van clubs die willen meestal een schorsing.

13 mei 2015 om 21:51

das bewijs dat zijn hoofd met iets in aanraking is gekomen, geen bewijs dat het kazim was...

13 mei 2015 om 22:08

Bult? Moet zeggen dat ik op die foto geen bult zag.
Weet dat iedereen een hekel aan kazim heeft een zijn oordeel snel klaarheeft maar ik heb helaas geen bewijs gezien dat het is gebeurd .
Heb ik bewijs mag hij van mij geschorst worden maar niet op alleen woorden van 1 speler.

14 mei 2015 om 10:46

Kijk maar eens na een interview met labyad dan zie je wel degelijk een bult zitten.

14 mei 2015 om 16:55

Ok moet eerlijk zeggen dat ik hem op de foto die in het nieuws kwam niet zag.
Wat ik zeg als hij geslagen heeft mag hij van mij geschorst worden.
Een bult kan je ook in de wedstrijd oplopen dat is voor mij geen bewijs.

Alleen omdat iedereen Kazim irritant vind heeft hij geslagen en dat vind ik vrij apart.

13 mei 2015 om 23:08

Tjah niemand weet wat er gebeurd is... maar Kazim liep al als een debiel naar binnen die zal wel ff stoer iemand hebben uitgehaald in de catacombe wat een loser zeg..... ik hoop dat hij volgend jaar weg is bij mijn clubje ik word nog zieker van hem dan van Immers.

Feyenoord zou er slim aan doen om deze mafkees te verkopen. Voor niets binnengekomen, dus je kan altijd wel een miljoentje of 2 pakken op hem. Veroorzaakt alleen maar onrust en agressie, op en buiten het veld..

Hopen dat Feyenoord niet wint zondag en ze Vitesse in de play offs gaan tegen komen.
Kan gezellig worden dan.

Maar goed het is toch van de zotte dat hij hier mee weg komt.
Niet de eerste keer dit seizoen. Vreemd.

13 mei 2015 om 21:55

Ik vind de hele knvb, dit hele seizoen sowieso al vreemd.

Hahah respect campagne kan ook wel stoppen nu.

13 mei 2015 om 22:10

Goed gezegd ja. Altijd een mond vol over respect en dan dit.

13 mei 2015 om 22:17

Heb jij gezien dat Kazim een klap uitdeelde dan? Heb jij gezien wat er precies gebeurd is? Er zijn geen bewijzen dus we kunnen niet oordelen.

13 mei 2015 om 22:56

@world klopt, het is maar net wat voor beeld je de wereld in wil sturen! In plaats van dat ze het houden zodat ze zelf hun spelers kunnen straffen faciliteren ze nu ruimte voor ongeregeldheden of geweld. Schaamteloos vind ik zelf. Ik ben er voor om het verplicht te stellen, vele clubs hebben er camera's en bij Feyenoord hadden ze ze ook dus dat moet gewoon mogelijk zijn. Dan voorkom je dit soort dingen dus ook.

13 mei 2015 om 23:19

Van beide clubs waren mensen in de tunnel en niemand anders dan Labyad beweert dat Kazim hem heeft geslagen. Toch wel vreemd vind je niet?
Er zijn meerdere clubs die de camera's hebben verwijderd vanaf dit seizoen, dus om dit als argument op te voeren dat Feyenoord dit bewust heeft gedaan voor dit soort zaken is erg makkelijk en stemmingmakerij.

14 mei 2015 om 04:53

"de aanklager vroeg zowel Kazim-Richards als Labyad om een verklaring, maar gaat dus niet over tot een straf. "

Staat er ergens dat ook andere mensen dan Kazim en Laby om een verklaring is gevraagd?

Ben wel benieuwd of er uberhaupt poging tot onderzoek is gedaan door de Knvb. Hetzou echt heel fout zijn als dit niet het geval is. Ik heb op deze site ook nog nergens een link of quote gezien van hoe de Knvb nou daadwerkelijk heeft gehandeld.

Misschien een idee dat voortaan alle spelers bij Feynoord Uit hun eigen Gopro meenemen.
Dat maakt die gevaarlijke catacomben toch een stuk veiliger ;-)

14 mei 2015 om 04:56

Misschien goedkoper om alleen één Gopro te kopen en daar Kazim dan voor en na de wedstrijd mee in de gaten te houden.. Dan heb je dit doort discussies ook niet meer nodig

Echt niet te geloven. Net als al die gevallen van el ahmadi. KNVB weer goed bezig.

Tja, als er geen bewijs is kunnen ze hem ook niet straffen. Helaas. Toch denk ik dat kazimmetje nog wel een keer tegen de lamp loopt . Opgefokte prutser

Wat een schande. Hij is al eens eerder vrijgesproken wat geheel onterecht was. Daarnaast is El Ahmadi ook al een paar keer ontsnapt. Gewoon keihard straffen.

13 mei 2015 om 22:16

Waarvoor straffen dan? Is er wat waargenomen? En wat heeft en ahmadi hiermee te maken?

Goede reactie man goed onderbouwd

13 mei 2015 om 22:44

Makkelijk excuus. Je weet dat ik niet met bewijs kan komen, onmogelijke vraag. Waar ik op doel is dat Feyenoord nu al voor de zoveelste keer wegkomt met dit soort acties. Maarja er zijn hier nogal wat mensen die alles recht lullen wat krom is. In Rome was niks aan de hand, El Ahmadi doet het allemaal niet expres en Kazim is gewoon een jongen van de straat. Droom verder.

13 mei 2015 om 22:50

Dus omdat er in Rome wat gebeurd is door supporters heeft kazim ook geslagen? Je veroordeeld zonder bewijs en dat is suf. Omdat iemand zeg dat hij geslagen is is dat ook zo? Nee kolder. Zal niet zeggen dat hij een lieverdje is maar is labyad dat wel. Misschien wel een leugenaar ?
Je kan best oordelen maar niet veroordelen.

Omdat iemand van een club wat heeft gedaan is het bij hem ook maar zo iets te simpel toch ?

13 mei 2015 om 23:35

@bieroloog

Blijkbaar zit de frustratie tegen Feyenoord je nogal hoog, maar er is gewoon geen bewijs. Hoe moet hij dan gestraft worden dan, op basis van jouw frustraties?

En Feyenoord is alles behalve goed weggekomen in Rome. De beelden van de rellen met de politie en het verhaal van de fontein gingen heel de wereld over en de imagoschade voor Feyenoord is niet te overzien.

Rome heeft er ook nog eens goed van proberen te profiteren door een schadeclaim neer te leggen van 8 miljoen met allemaal onzinberekeningen zoals 4 miljoen imagoschage enz. Ook dit bericht werd weer overal gepubliceerd. Terwijl niemand nou ooit eens gewoon een simpele voor-en-na foto met de echte schade aan de fontein heeft kunnen laten zien, behalve afval.

En de wedstrijd in de kuip werd overduidelijk schaamteloos gefixed door de Uefa.

Ow wat komen we goed weg, pffff.

Knap dat mensen hebben veroordeeld zonder bewijs. Al heeft hij geslagen mogen ze hem van mij schorsen .
Maar om nou te zeggen hij heeft toch een bult dus dat heeft kazim gedaan iets te makkelijk.
Kom dus ook niet met de onzin dat de KNVB in Eem Feyenoord pyama slaap en dat Feyenoord er weer mee weg kom.

Ga even van jezelf uit . Als ik zeg dat jij wat gestolen heb moet je dan gelijk de gevangenis in of moet men eerst bewijs hebben??

Gelukkig maar. Stel je toch voor dat ze een vervanger op konden stellen!

Kan toch niet dit.
Iedereen weet dat het gebeurd is, maar doordat er geen camera's meer hangen in de catacomben komt hij er gewoon mee weg, want ook Feyenoord zelf doet niks. Deed het dat maar, aan een Achachbar in de spits hebben ze veel meer aan.

13 mei 2015 om 23:05

Ik zie ook graag Achahbar tegen Pec. Ik ben niet altijd overtuigd geweest van hem, maar hij kan het eigenlijk alleen maar beter doen als Kazim. Kazim werkt hard maar is eigenlijk niks, geen echte buitenspeler, en al helemaal geen echte spits.

Heerlijk al die haters hier....er is geen bewijs en dat ondanks de tunnel vol stond met spelers officials en weet ik het allemaal.....niemand heeft hem dus zien slaan dus stop met janken allemaal.

13 mei 2015 om 22:54

Ik wil ook wel stelen maar nog nooit gedaan.
Wat een kolder beredenering zeg.
Er stonden 30 man in de tunnel en niemand heeft wat gezien?
Weet je ban mij hoeft kazim niet te
Spelen zondag en mag er iemand anders in de spits staan geen probleem. Maar dan omdat hij gepasseerd is.
Maar wat lul jij een onzin zeg veroordelen terwijl je niets weet.

13 mei 2015 om 23:10

Iemand straffen op basis van een reeks aannames komt erg sterk over. Echt je motivatie om Kazim te straffen is 1 groot jank verhaal. Het verbaast mij wel dat er niemand iets heeft gezien terwijl er toch van beide partijen mensen aanwezig waren.

Dat is een meevaller voor Zwolle dus

Kazim moet goals maken en zorgen voor assists.
Om negatief in het nieuws te komen door goedkope vechtpartijen...... dat is slecht voor zijn image,
Hij ziet er al uit dat hij graag een partijtje knokt ook al is dat niet waar.
Dan moet je dat niet onderstrepen.
Die gast van Vitesse is een slapjanus.
Trap daar dus niet in.
Het bevestigt wat mensen van je winden........die hoort thuis in de wildernis.

Tja, er is geen bewijs. Dan is het altijd nog zo dat je onschuldig bent. Dat de Knvb hem al eerder op basis van TV beelden had kunnen / moeten schorsen, doet er niets aan af dat hij in deze niet schuldig is.

Ik snap werkelijk echt niet dat Feyenoord Kazim in de kuip houdt. De man zorgt alleen maar voor opstootjes en incidenten, natuurlijk is Feyenoord wel van het 'vechtvoetbal' maar volgens mij kan deze man alleen maar vechten en klieren. Hii heeft natuurlijk wel een aantal goals gemaakt, uit mijn hoofd 11, maar dat hadden er nog zo veel meer kunnen zijn. We zijn echter ook wel verwend met spitsen als Guidetti en Pelle. Ik hoop dat Kuijt lekker in de spits mag gaan spelen, met een beetje toevoer goed voor 17 goals of meer..

Wat een onzin verhaal van de Knvb. Respect wordt gepromoot.maar blijkbaar mag een speler van Feijenoord gewoon een speler van Vitesse slaan. Iedereen weet het en aan gebrek aan bewijs. Wat een onzin. Hier wordt weer met twee magere gemeten door de machtige Knvb.

14 mei 2015 om 00:28

De Knvb heeft er helemaal geen belang bij om Feyenoord te bevooroordelen, zeker niet in dit geval. Kazim heeft – als hij het gedaan heeft – geluk gehad dat er geen camera was. Maar goed, om nou mensen zonder bewijs te straffen op basis van uitspraken met 'pussy' verwijten erin lijkt me ook niet wenselijk.

14 mei 2015 om 08:24

Welk bewijs is er dan? Als jij dat wel hebt en de aanklager niet dan zou ik het even doormailen? Of ben je iemand die vindt dat als iemand wat over een ander beweert dat die eerste persoon per definitie de waarheid zegt en de tweede per definitie schuldig? Mocht dat zo zijn zou ik even googelen op hoe je kan verhuizen naar Noord Korea want daar zal je je vast thuisvoelen

15 mei 2015 om 01:32

Niemand weet het, behalve de mensen die daar stonden. Jij denkt het te weten, dat is heel wat anders. Mensen die het denken te weten moeten niet serieus genomen worden in dergelijke onderzoeken. In zo'n onderzoek zijn alleen bewijs en mensen die daadwerkelijk weten wat er gebeurde, doordat ze het zagen gebeuren, belangrijk.

Buiten het feit dat je sowieso bezig bent met stemmingmakerij door te zeggen dat de Knvb met twee maten meet. Als deze situatie de ene maat is, waar is die andere dan? Wanneer is dit eerder voorgekomen en heeft de Knvb toen wel straffen uitgedeeld?

labyad werd niet geslagen hij stootte zijn hoofd maar dat klinkt niet cool voor de camera hij moet zijn status hoog houden in zijn gang

Als er geen beeldmateriaal van de vermeende klap is en Colin Kazim-Richards stug blijft volhouden dat hij geen klap heeft uitgedeeld, zit er voor de Knvb niets anders op dan de Feyenoord-spits niet te bestraffen. Al kan ik me in de tegenwoordige tijd nauwelijks voorstellen dat er in de catacomben geen beelden of foto's zijn gemaakt van het handgemeen tussen Labyad en Kazim-Richards.

Sommige mensen en vooral de media willen het allemaal erger maken dan het lijkt...lammejad moet zich niet zo aanstellen als een baby. Ik denk dat kazim hem niet goed heeft geraakt, als dat wel het geval was, dan zou die ukkie niet voor die camera hebben kunnen staan. Beetje zielig lopen doen alsof ie een lieverdje is. Schijnheilige kabouter. Hou jij je maar bezig met je aanstaande transfer samen met je ranzige makelaar.

Terecht. Je kunt niet iemand veroordelen op geruchten.

Als ik met een bult op mijn slaap naar de politie stap om een aangifte te doen nemen ze mij serieus en gaan ze op zoek naar de dader. Nou kom op die link is niet heel slecht gelegd, de Knvb maakt zich vooor de zoveelste keer belachelijk! Super bond!

14 mei 2015 om 08:20

Euh de KNVB aanklager heeft een onderzoek ingesteld en geconcludeerd dat er niet voldoende bewijs is. Dus ze hebben precies dat gedaan waar jij ze van beschuldigd dat ze dat niet gedaan hebben. Ben je nou echt zo vreselijk dom?

14 mei 2015 om 09:37

@depeer:
De dader moet dan wel te bewijzen zijn, denk je ook niet?

Anders wordt het toch lastig, zoals in dit geval.

Het is meer een straf voor Feyenoord dat hij niet geschorst wordt.
Wat is die vent slecht zeg ongelofelijk dat ze hem volgend seizoen houden.

Waarschijnlijk is het verhaal zelfs net andersom.

Labyad is gewoon gauw, nadat hij heeft geprobeerd Kazim een kopstoot te geven, naar de kleedkamer gerend omdat dit was mislukt. Daar hij er niet helemaal bij kon en Kazim zijn hoofd afwende. Kazim moest worden tegen gehouden, omdat ie wilde gaan vragen waarom Labyad dit had geprobeerd.

In Labyad zijn beleving is degene die het eerst met het verhaal naar buiten komt, degene die word geloofd. Kazim word nu niet geloofd, omdat ie het stilhoudt, zodat Labyad niet word geschorst.

Maja, die jankerd is naar de camera gelopen, om zich groot te houden voor "de Gang" , en heeft daar een dom klets verhaal opgehangen.

Toch raar dat een hoop mensen geloven wat er als eerste verteld word!!!
Het is net hoe je het uitlegd en wie er wat verteld.

Het is gewoon, geen bewijs ----- Geen zaak. Simpel...

Oké belachelijk allemaal en het kan echt niet en blablabla. We weten allemaal allang dat Kazim een vervelend ventje is en zo lopen er meer rond in de eredivisie. Kazim slaat, wordt niet geschorst = slecht. Cillessen trapt na, wordt niks mee gedaan =slecht. Je kan een hele reeks bedenken aan voorvallen zoas ook situaties die door de scheids al zijn beoordeeld.

Maar laten we kijken naar het daadwerkelijke probleem. De camera's. Die horen blijkbaar gewoon in de spelerstunnel te hangen. Het is nu aan de Knvb om te voorkomen dat dit soort situaties. Ik geloof niet echt in toeval. Feyenoord weet dondersgoed wat er in zo'n spelerstunnel gebeurt en kan gebeuren. Zolang spelers bij elkaar kunnen komen loop je risico. Spelers hebben namelijk weinig respect. Kijk hoe er met scheids/grens-rechters wordt omgegaan. Dat zegt genoeg, maar wordt vertaald als "professioneel".

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren