Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Update: Rutten overleeft ‘crisis’ en maakt seizoen af bij Feyenoord

Laatste update:

In de strijd om plaats drie deed Feyenoord maandagavond slechte zaken. De club verloor op eigen veld met 1-4 van Vitesse en daardoor staan Feyenoord en AZ nu in punten gelijk. Achter Feyenoord en AZ volgt Vitesse, op twee punten afstand. Volgens Voetbal International-verslaggever Martijn Krabbendam staat de positie van trainer Fred Rutten intern wel erg onder druk.

/

Rutten vertrekt na het seizoen sowieso uit De Kuip, nadat beide partijen er eerder dit seizoen samen niet uitkwamen. Feyenoord en Rutten hadden een andere visie op de toekomst en dus werd besloten niet samen verder te gaan. Het zou echter ook zo kunnen zijn, dat Rutten één speelronde voor het einde nog moet vertrekken. Krabbendam claimt dat de steun voor de trainer binnen de hoogste organen bij Feyenoord nu verdwenen is.

Hij stelt ook dat er op dit moment binnen de spelersgroep Feyenoord wordt gediscussieerd over het lot van de trainer. Niet alle spelers, maar een deel van hen doen mee aan het gesprek. Om wie het gaat, is niet bekend. Feyenoord speelt zondag de laatste wedstrijd van het seizoen in de reguliere competitie. Het treft dan buitenshuis PEC Zwolle. Voor het nieuwe seizoen neemt Giovanni van Bronckhorst het stokje van Rutten bij Feyenoord over.

Update 12 mei 22.55 uur - Rutten overleeft ‘crisis’ en maakt seizoen af bij Feyenoord
Fred Rutten heeft volgens Feyenoord-watcher Martijn Krabbendam van Voetbal International de 'crisis' bij Feyenoord overleefd. Hij zal het seizoen afmaken als hoofdcoach van de Rotterdamse club. Na de 1-4 nederlaag tegen Vitesse werd zijn positie ter discussie gesteld; een aantal spelers zou hebben gediscussieerd over diens continuïteit.

Het zou niet zinvol zijn van Feyenoord om Fred Rutten nu nog weg te sturen

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

te gek voor woorden . rutten verlengd niet en de spelers gooien er met de pet naar . en dan gaan hun even beslissen dat de trainer moet verdwijnen . als het aan mij lag mochten die overbetaalde voetballertjes de helft van hun maandsalaris terug storten . We moeten die spelers nog wat meer rechten geven , schiet echt op zo .

12 mei 2015 om 14:46

Rutten had direct op moeten stappen nadat bekend werd dat hij zou stoppen en zijn opvolger al in huis was.
Dat spelers er met hun "pet" naar gooien is uiteindelijk de schuld van Rutten.
Die weet ze dus blijkbaar niet te motiveren.

12 mei 2015 om 16:04

Sorry? Die motivatie moet er vanuit de spelers zelf al zijn, toch?! Helemaal voor het salaris dat ze krijgen en daarnaast de eer.

12 mei 2015 om 17:06

Opzich heb je daar gelijk in maar je weet ook dat dit in de praktijk toch anders gaat binnen een voetbalploeg.
Dan gaan "bankzitters" lopen zagen en klagen. Gaan er meer "grappen" gemaakt worden over de trainer en wordt hij gewoonweg minder serieus genomen. Er zullen weinig spelers zijn die door een muur zouden lopen voor hem op dit moment.

De huidige Feyenoord selectie bestaat uit veel spelers die elkaar al vanaf hun kindertijd kennen. Die hebben echt wel onderling hun "praatjes" over Rutten.

12 mei 2015 om 17:44

@copr

Volgens jouw redenatie gaat Feyenoord dat een verschrikkelijk seizoen tegemoet aankomend seizoen. Dan is er namelijk één man verandert in de technische staf, schuift Giovanni vooruit en komt Wouters ernaast. Het is toch te gek voor woorden dat spelers zich 'niet meer zouden kunnen motiveren' omdat een trainer weggaat. Deze jongens zouden op hun blote knieën Rutten mogen bedanken dat ze überhaupt als profvoetballer gezien worden. Er zijn de laatste weken zoveel spelers van Feyenoord die het niveau niet halen, daar kan Rutten weinig aan doen.

Sowieso vind ik het te gek voor woorden dat er kritiek is op Rutten. Die man is bij een legpuzzel binnengekomen waar stukken ontbreken en heeft er een geheel van weten te maken. Let wel dat de gehele kern (op Clasie na) van het elftal verkocht is aan het begin van het seizoen. Dan heb je vervolgens jochies als Boëtius die teleurgesteld zijn terwijl ze al een wedstrijd of 18 dit seizoen geen bal goed hebben geraakt. Laat die jongens is werken voor hun geld, van mij part gooit Rutten er een straftraining tegenaan.

12 mei 2015 om 23:23

Vorig seizoen heeft Koeman in exact dezelfde situatie wel het maximale uit de groep kunnen halen. Ook de selectie is grotendeels hetzelfde als vorig seizoen.

12 mei 2015 om 23:23

inderdaad die motivatie moet er bij de spelers zijn ... ze krijge er niet voor niets dik voor betaald

12 mei 2015 om 23:46

snap jij het wel ? zelfde selectie als vorig jaar met Janmaat, Martins Indie en Pele ben absoluut geen fan van Feyenoord en vind het allang goed dat het wat minder gaat maar deze opmerking toont toch echt dat je een teletekst supporter bent als ik al weet dat Feyenoord vorig jaar meer talent had als nu.. nu jij weer

13 mei 2015 om 00:27

De vrij niet tevergeten jaa idd alle belangrijke spellers zijn weg gegaan...de eengiste dikke plus punt van rutte is dat die er tog een team van heb kunnen maken de meeste hadden gedacht dat het niks zou worden ik was er zelf ook bang voor...maar toch knap ...helaas loopt het de laaste tijd niet meer...ben tog wel blij dat die vertrekt...zo snap ik ook zijn wissel beleid niet om even 1 ergenis puntje er uit tehaale .

12 mei 2015 om 14:48

De spelers gooien er met de pet naar of Rutten kan zijn spelers niet motiveren en krijgt het niet voor elkaar om een fatsoenlijke opstelling te maken?

Is het toeval dat elk team onder Rutten het tweede seizoenshelft slecht presteert?

Het is te makkelijk om te zeggen dat de spelers van Feyenoord er met de pet naar gooien. Er zit gewoon iets niet goed en dan wordt de trainer hierop afgerekend.

12 mei 2015 om 14:54

je hebt het hier over spelers die voor een beetje werk vorstelijk betaald worden . tonnen krijgen die binnen . wedje maken dat de spelers die op dit moment het meest verzaken onderdeel van die groep zijn ? je kunt toch niet elke keer als een speler of trainer een half jaar van te voren aangeeft niet verder te willen die mensen eruit gooien , dat is te debiel voor woorden . Pak die lapschwanzen in de selectie maar eens aan , die staan op het veld .

12 mei 2015 om 15:36

Als je als spelergroep jezelf niet weet te motiveren om voor plaatsing in Europa League te strijden dan heb je niks te vertellen. Als er nu tactische blunders worden gemaakt, prima... Maar hier kan Rutten niet veel soeps aan doen als de spelers er geen zin in hebben.

12 mei 2015 om 15:49

Zij zullen ongetwijfeld wel gemotiveerd geweest zijn. Maar als Rutten vast blijft houden aan zijn vaste spelers, die wedstrijd na wedstrijd falen dan houdt het op een gegeven moment op.

Nelom presteert al weken/ maanden niet, Immers is alleen (zeer) bruikbaar als er alleen maar hoge ballen de 16 in gepompt worden, als je wilt voetballen heb je er niet veel aan, Achahbar is in die paar wedstrijdjes dreigender geweest dan Boetius het complete seizoen.

Dus tactische blunders, lijkt mij wel....

13 mei 2015 om 02:03

Waarom Achahbar een podium geven als die straks gratis de deur uit loopt. Rutten probeert het te doen met spelers die volgend jaar ook onder contract staan, ookal zijn ze nu uit vorm.

13 mei 2015 om 10:53

Achahbar zou wel blijven indien hij wat meer speelminuten had gekregen van onze Fred. Maar hij houdt liever vast aan spelers die in een heel seizoen het voor elkaar krijgen om nog geen 5 doelpunten te maken en geen eens 5 assists te geven (boetius).

Tegen Vitesse in een uur tijd maar 1 keer zijn man gepasseerd en een voorzet afgeleverd. Achahbar had meer dreiging in dat half uurtje dan Boetius de afgelopen 5 wedstrijden.

12 mei 2015 om 14:52

Rutten presteert super slecht de afgelopen weken hij houdt constant vast aan zijn kansloze/voorspelbare spelsysteem. Dat heeft ons gister ook opgebroken maar de spelers hebben er heel het seizoen niks over gezegd en waren giste nog slechter dan Rutten dus die hebben geen recht van spreke.....

12 mei 2015 om 17:36

de spelers groep laten hem in de steek. zij zijn schuldig aan het slechte resultaten,.
lijkt meer op een stel niet gemotiveerde voetballers die de boel bewust in de soep laten lopen... waar isde "hand in hand kameraden in het elftal gebleven "

12 mei 2015 om 19:54

het gerucht gaat dan Vilhena Mulder Boetius Basa en Te vrede deze campagne zijn gestart.

12 mei 2015 om 15:01

Denkfout, Rutten gooit er zelf met de pet naar. Komt week in, week uit met dezelfde falende opstelling en wordt telkens met z'n neus op de feiten gedrukt. En ondertussen heeft ie een aantal lievelingetjes die hij blijft opstellen terwijl andere jongens verwaarloosd worden. Onder Rutten zijn 2 van Feyenoord's grootste talenten verpieterd en die dreigen de club nu voor een prikkie te verlaten.

Deze man heeft er een bende van gemaakt na de winterstop, erg zonde.

Overigens denk ik niet dat een ontslag één wedstrijd van tevoren veel nut zal hebben. Too little, too late.

12 mei 2015 om 17:13

Feyenoord heeft gewoon een zwaar overschatte ploeg zonder scorend vermogen. Dan haal je alleen punten als de verdediging 100% functioneert. Dat hebben ze heel erg goed gedaan een groot deel van het seizoen, maar je ziet nu dat daar de vorm weg is. Omdat de aanvallers niet beter kunnen vallen de resultaten nu de andere kant op. Daar kan Rutten niet zoveel aan doen. De selectie heeft het gebrek aan kwaliteit gecompenseerd door het hele seizoen op mentaliteit op hun tenen te lopen, alleen hou je dat geen heel seizoen vol. Dat blijkt nu.

12 mei 2015 om 23:48

Je slaat de spijker op z'n kop hier, Twente-watcher. Ik ben het 100% met je eens. We missen zowel in de aanval als op op het middenveld gewoon scorend vermogen. Dat gegeven gaat je gedurende een heel seizoen gewoon veel punten kosten.

12 mei 2015 om 15:36

Rutten had er in januari geen poppenkast van moeten maken. Zelfs de selectie wist van niks. Voor de winterstop reeg Feyenoord de overwinningen aan één. Maar na dat Rutten besloot om het bij een jaar te houden is Feyenoord in drijfzand beland. Het ligt dus wel degelijk aan Rutten's falen. Kapot zonde, want zonder Europees voetbal zie ik de kans op goede aankopen verliezen!

12 mei 2015 om 22:35

Het gezag is weg. Maar de spelers hebben ook een verantwoording naar de supporters en de club ondanks de schuld bij de trainer te leggen gaat mij veel te ver. De spelers moeten het doen, en als zij de afspraken in het veld ( bewust) niet nakomen zijn ze als club Feyenoord niet waardig

12 mei 2015 om 23:39

Met dit materiaal heeft Rutten er het maximale uitgehaald. Als je kijkt mis je een goede spits, staat een goede spelverdeler rechtsbuiten bij gebrek aan beter en is het met name centraal achterin erg matig de tweede helft..... dat ligt niet aan de trainer maar gebrek aan kwaliteit

Hahaha lekker zinvol zeg, met nog 1 wedstrijd te gaan. Gaan ze dan ineens sowieso winnen?

12 mei 2015 om 14:30

1 wedstijd + de playoffs. Maar wel met je eens: ze hadden hem al veel eerder weg moeten sturen, zodat Gio rustig kon starten. Nu staat bij hem gelijk de druk erop aan het begin van het seizoen.

12 mei 2015 om 14:33

wat een onzin . weet je wanneer er druk op gio komt ? als hij nu ff de laatste wedstrijd zou verliezen en geen 3e zou worden . wat denk je hoe het dan zit met de druk begin volgend seizoen ? ze moeten die spelers aanpakken en fatsoenlijk .

12 mei 2015 om 14:41

Staat idd juist minder druk op als hij de voorbereiding gewoon kan doen ipv nu ineens naar voren worden geschoven

12 mei 2015 om 15:32

Sorry hoor...maar Gio heeft zoveel credits...ik zou absoluut niet verwachten dat er een Feyenoord supporter het Gio persoonlijk kwalijk zou nemen als hij het niet haalt. Is overduidelijk een mislukt seizoen waar Rutten de schuld heeft.

Spelers aanpakken? Hoe dan? Wil je een 2e elftal opstellen? Nee, dat is zinvol....

12 mei 2015 om 16:07

dus ook jij geeft de spelers compleet vrije hand . daar moeten de clubs vanaf . ze kunnen je hele club saboteren , zoveel macht hebben de spelers inmiddels gekregen .

12 mei 2015 om 16:18

Macht macht? Nee hoor...geen macht. Hoe kom je daarbij? Gaat erom dat een trainer de spelers beter moet maken. Boetius en Vilhena hebben 2 jaar lang prima gepresteerd. Ook heb ik niet het idee dat ze moeilijk doen of wat dan ook. Dit jaar staan ze er niet meer in en als ze erin staan is het belabberd. Ik wil gewoon 3e worden en met Rutten heb ik daar geen vertrouwen in. En met deze selectie is 3e toch echt het minimale wat je eruit moet kunnen halen.

12 mei 2015 om 23:41

Om eerlijk te zijn is de selectie van Vitesse beter en ook uitgebalanceerder en ook selectie van Az is beter in mijn ogen

Maakt 0 spelers beter en het gaat echt alleen maar slechter de laatste tijd. Zeer terecht dat zijn positie dan ter discussie staat. Opstellingen veranderen echt wekelijk....geen vaste linksback, geen vaste rechtbuiten, geen vaste linksbuiten geen vaste spits. Het is maar afwachten wie er volgende week spelen.

Daarnaast heeft hij weinig elftallen in het verleden beter laten voetballen onder druk...terecht vraag of het dus beter is zonder hem op de bank tegen Zwolle.

12 mei 2015 om 16:39

De opstelling is wel het probleem maar hij verandert niet wekelijks.

Kazim is de vaste spits en Nelom de vaste linksback. Toornstra de vaste rechtsbuiten. Uiteraard indien fit.

Tussen Manu, Boetius en Achahbar wordt wel gerouleerd.

12 mei 2015 om 17:07

Nee hoor...heeft ook een tijd met Te Vrede geprobeerd en ook Achahbar heeft de kans gehad. Toen werd het opeens een 2 spitsensysteem zonder buitenspelers. En wie is de vaste rechtsback geweest? Schaken? Boula? Kasdorp? Wilkshere? Echt teveel gewisseld. En ook elke keer als het weer eens niet liep. Onzeker mannetje die Rutten.

13 mei 2015 om 02:53

Boetius en Achahbar kunnen gratis de deur uit. Als ze niet voor Feyenoord willen tekenen waarom zou Feyenoord ze dan een privé podium geven. Verder zijn deze spelers ook niet echt sterk en leven ze bij de fan's met de waan van de dag. Floppen in de 2e bundes liga en de regionaal klasse, terug in Rotterdam, 2 maal scoren tegen PSV en het is ineens een ster ??
Dan wordt de spoeling dun voor Rutten en blijkt de selectie gewoon te zwak.

13 mei 2015 om 10:14

Achahbar heeft (helaas!) alleen tegen PSV in de spits gestaan omdat Kazim toen niet 100% fit was en Te Vrede stond erin aan het begin van het seizoen toen Kazim er nog niet was maar werd daarna gepasseerd.

Best begrijpelijk.
Spelers als Vilhena, Woudenberg, Bilal etc. Blijven maar op de bank of tribune zitten na de ene na de andere wanprestatie van hun concurrenten. Op de topwedstrijden na is het na de winterstop echt 100x niks meer. Alles lijkt zo plichtmatig en mijn vertrouwen in Rutten is echt helemaal weg.

Als het goed gaat komt hij over als een vakman, als het slecht gaat komt hij over als een onzekere niksnut die niet uit z'n woorden komt en niet weet waar de problemen liggen.

Als ze Rutten nu al wegsturen zou dat wel heel erg dom zijn....

Stel Gio verliest van Zwolle en plaatst zich niet voor de play-offs, dan gaat die met een klote gevoel het nieuwe seizoen in en er komt veel kritiek op hem.

12 mei 2015 om 15:24

Ja weet je, ik weet ook niet of Rutten nu wegsturen echt gaat helpen.

Echter, ik denk dat het wel meevalt met dat "klote gevoel" voor het volgende seizoen, mochten ze verliezen. Ik bedoel, ff serieus..
Als Gio die wedstrijd verliest neemt toch niemand met een fatsoenlijk stel hersens dat die jongen kwalijk?
(Nu hebben een hoop supporters en journalisten alles behalve een fatsoenlijk stel hersens maar toch..)

Ik denk dat, mocht het zo zijn dat Gio die wedstrijd verliest, dan geeft Feijenoord gewoon de schuld aan Rutten (en terecht imo).

12 mei 2015 om 17:04

Ja, want Gio kan tot zondag nog zoveel doen aan deze spelersgroep dat hij echt verantwoordelijk wordt gehouden voor een eventuele verliespartij tegen Zwolle.

12 mei 2015 om 17:12

@hans kazan & Dd28

Nee tuurlijk ligt het dan niet aan Gio, maar er zou heel veel gepraat worden in de media en ook negatief over Gio, dit gaat dan toch ergens knagen hoor. Daarnaast is onstabiliteit het laatste wat deze relatief jonge groep nu kan gebruiken.

13 mei 2015 om 03:01

Maar dan zijn er nog een paar wedstrijden. Vitesse weer? Gaat Feyenoord er dan weer af staat Feyenoord voor lul met hun ontslag van Rutten. En wat wordt dan de doelstelling van Feyenoord met deze onervaren trainer die Europees voetbal verspeelt heeft in 5 of 3 wedstrijden.

Ik vin dat hij weg moet zit telkens zijn gelijk te halen met chery heeft nu gewoon een nagitief stemming hier over gebracht. Gisteren al te zien dat er echt iets mis is. Feyenoord gaat het echt verpesten denk ik in zwolle en playoffs hebben ze nog nooit goed gedaan. Hopelijk krijgt kazim pas volgend jaar die schorsing wand anders kan je het wel vergeten tegen pec. Of hahn moet een vriendendienst doen. Ik vind hahn nu wel beter in vorm dan vermeer. Tegen spanje een top wedstrijd gespeeld maar maak nu af en toe toch fouten

Rutten er nu uitgooien slaat nergens op.

Heeft totaal geen zin, laat die man lekker het seizoen afmaken.

Met een zeer matig elftal 3e staan 1 wedstrijd voor het einde... Rutten verdient een lintje!
Deze spelers mogen blij zijn ooit het shirt van Feyenoord te hebben gedragen. Niemand van deze jongens zullen we ons over 15 jaar nog herinneren om hun geweldige spel.

12 mei 2015 om 14:41

Achja, dit zeer matige elftalletje domineerde tegen Ajax, PSV en Sevilla. Zegt dus wel genoeg over die selecties. Rutten had met deze selectie de 3e plek allang veilig moeten stellen. Maarja, hij is niet zo tactisch

12 mei 2015 om 14:58

Noem 3 toppers uit dit elftal die ook maar dicht tegen de top kunnen komen? ik wacht wel...

12 mei 2015 om 15:05

Alleen Clasie misschien.

12 mei 2015 om 15:39

Het maakt toch niet uit of ze ooit tegen de top aankomen? Als ze tegen Ajax 180 minuten domineren, tegen Sevilla thuis domineren, tegen PSV domineren. Dan heeft Rutte toch gewoon top spelers voor Nederlandse begrippen? Het is zo makkelijk om te zeggen, "maar wie wordt nou een topper", dat weet niemand helaas dus afwachten en laat je wellicht verbazen.

13 mei 2015 om 08:42

Van Beek gaat 10 jaar in Oranje spelen. Clasie speelt al in Oranje, gaat zeker een topper worden. Tijd voor hem om te vertrekken. Kongolo gaat een topper worden. Kan nog 2/3 jaar duren maar gaat lukken. Vilhena dient op de goede plek neergezet te worden, zonder idioten als Immers en Kazim in de buurt. Dan kan ook hij een topper worden. Boetius twijfel ik over omdat hij fysiek en mentaal zwak is. Maar nog erg jong ook.

Lekker makkelijk, ze laten zelf niks zien en gaan dan naar hun trainer wijzen. Wat gister op de mat kwam was echt Fey (thuis!) onwaardig. Er zat helemaal niks in en z mogen blij zijn dat Vitesse er niet drie bijmaakte. Misschien moeten de spelers eens bij zichzelf te raden gaan waarom het al die jaren al niet lukt. Geen absolute topclub meer in Nederland en bovendien moet men in NL gewoon mazzel hebben met de trainers. De echte toppers zullen niet naar NL komen.

Gelukkig is Fred wel genomineerd als trainer van het jaar, dus zijn seizoen is toch al geslaagd

Rutten gaat weg.... so what? Paniek rutten is een trainer die niet slecht is maar voegt ook niet veel toe aan feyenoord wel raar dat hij weg gaat maarja zo laat ie zich wel kennen hoor...... ik stem voor jan boskamp

12 mei 2015 om 14:41

Wel raar? hij is totaal gefaald bij Feyenoord

12 mei 2015 om 14:46

Hmmm 3e plek als het zo blijft is niet gefaald hoor met de selectie die ze hebben hoor dus ja het is wel raar? Of is de selectie van feyenoord beter dan psv of vitesse?

12 mei 2015 om 14:51

Ja, want na het vertrek van Pelle, De Vrij en BMI had Feyenoord echt een team om mee te spelen voor het kampioenschap.
Ik vind het knap dat hij toch nog 3de staat!

12 mei 2015 om 15:01

Gefaald?

Europees eindelijk weer eens overwinterd en mogelijk 3e in de Eredivisie. Wanneer ben je succesvol als coach van Feyenoord dan? De Europa Cup, KNVB-Beker én Kampioen worden?

12 mei 2015 om 16:25

Hij had die 3e plek allang veilig moeten stellen met deze selectie. Koeman die was succesvol

12 mei 2015 om 16:29

Koeman werd 2e, maar die kwalificeerde zich weer nooit voor een Europees hoofdtoernooi, laat staan overwinteren. ..

12 mei 2015 om 17:08

Nou, met de hakken over de sloot tegen een clubje genaamd Zorja Loehansk. Verder in een poule met Sevilla, Luik en Rijeka doorkomen is nu niet echt een wereldprestatie. Dat ze eerste worden is netjes, maar Sevilla gaf niet echt 100% omdat het niet per se hoefde. Beetje de overwinning van Ajax op Barcelona een tijd terug.

Nee, de Europese overwintering wordt wel een beetje overschat. Dat het al tijden niet is gebeurd wil niet zeggen dat het nu knap is, maar meer dat het gewoon slecht was dat het nooit lukte. Na de poules heb je een keer fatsoenlijke tegenstanders, maar dan is overwintering al een feit.

12 mei 2015 om 17:18

Koeman had Pelle en haalde daarmee tot nu toe 4 punten meer. Rutten heeft Kazim Richards. Rest my case

12 mei 2015 om 17:24

@ Twente-watcher

Alleen Rutten heeft een bredere selectie. Koeman had spelers als Singh, Verhoek, Armenteros, Lamprou etc.

13 mei 2015 om 07:38

Groen randje!!!!! Ik ben van mening dat onder Ritten er zelfs beter wordt gevoetbald en als hij nog de beschikking had gehad over Pelle of en andere gelijkwaardige spits zij tot het eind hadden meegedaan om het kampioenschap!

12 mei 2015 om 15:07

Als het zondag niet lukt, zou Boskamp voor de Play offs geeneens een slecht idee zijn.
Maar trainerswisselingen op het laatst hebben vaak weinig effect.
Heeft Boskamp papieren voor NL?

12 mei 2015 om 15:19

Haha maakt niet uit of hij papiere heeft maar kijk al naar zijn karakter perfect voor feyenoord...denk alleen wel dat ie in stressvole momenten meer bami schijfen gaat eten

Zo, dus ze gaan weer stemmen!

Maar...als een trainer al aangegeven heeft dat hij vertrekt, heeft hij zijn status bij de groep spelers verloren. Ze nemen hem minder serieus. Ze hadden er gelijk werk van moeten maken toen hij aangaf niet te willen blijven. Nu is het te laat...

12 mei 2015 om 16:14

zijn status verloren ? feyenoord is de werkgever van die juffertjes en die juffertjes hebben helemaal niks te vertellen . ze worden zwaar overbetaald voor dat beetje werk dat ze uitvoeren en hebben het te doen met de trainer die het bestuur voor de groep zet . als ze dat niet bevalt , leveren ze maar hun loon in en kijken ze maar dat ze ergens anders aan de bak komen terwijl feyenoord de transfersom bepaalt . het moet nog gekker worden dat het personeel de werkwijze bepaalt .

Ik vind het al een hele prestatie dat Rutten met een dergelijk team zolang bovenin heeft meegedraaid. Je moet eens kijken wie er vorig jaar vertrokken is en wat er voor teruggekomen is. En het was vorig jaar al geen subliem team.
Rutten er nu uitgooien slaat werkelijk nergens op. Laat Gio volgend jaar rustig en met een schone lei beginnen, met of zonder Europees voetbal. Op de lange termijn is dat beter.

3de plaats is zo slecht nog niet eens na het vertrek van Pelle?

Ben geen moment tevreden geweest over de aanstelling van rutten, ben dan ook opgelucht dat hij weggaat. Maar een ontslag nu zorgt alleen maar voor onrust en binnen een week veranderd er weinig. De spelers moeten meer naar hunzelf kijken en vechten als leeuwen voor die derde plek. Een week training van gio doet niks af van het resultaat.
Bedankt voor je inzet rutten en succes met een nieuwe club vinden, maar kom alsjeblieft niet meer naar de kuip.

Het doet me pijn om te zeggen, maar ik constateer dat mijn feyenoord echt geen topclub meer is. En dan heb ik het niet eens over voetbalkwaliteiten. Organisatorisch en mentaal is het gewoon een belabberd zooitje geworden. Het beleid is gewoon amateuristisch en bedroevend. Waar is de lange termijn visie gebleven? Hoe is het mogelijk dat feyenoord 2 maanden wacht op een antwoord van een trainer die door wilt gaan of niet? Je ondervindt nu de gevolgen daarvan. Nadat Fred bekend maakte te stoppen had de directie eventueel GVB en Jpvg naar voren kunnen schuiven. Nu uiteraard niet meer. Gio kan alleen gezichtsverlies lijden want er valt niks te winnen! Niks te winnen inderdaad! De 3e plaats is geen prijs maar een simpele eis omdat de 2e plaats niet meer haalbaar is. Tevens wordt ik soms moe van mede supporters die blijven zingen in de mom van: 'kijk mij eens achter de club blijven staan'' '' Zolang er hard gewerkt wordt is het goed en kunnen we het door de vingers zien'' Nou spelers steunen doen we al vaak genoeg. Dit typeert het ontbreken van een topsportklimaat. We zijn veel te gelaten geworden. We accepteren alles maar.

Van Geel heeft in deze 4 jaar tijd nog totaal geen topsportklimaat kunnen kweken terwijl er potentieel genoeg was. Ook hij heeft gefaald,net zoals Rutte. Hij heeft de selectie niet sterker kunnen maken. In september had je al kunnen constateren dat er veel te weinig creativiteit in de selectie zit. Het voetbal is statisch. Niemand voetbalt met vertrouwen. De scherpte is er al lang af. Toevallig sinds Rutte bekend maakte te stoppen... Dat dit bij een club als feyenoord kan gebeuren is erg triest.

Wat denken die spelers wel? Hebben ze al eerder gedaan. Rutten heeft het heel seizoen (redelijk) gepresteerd en gaat als het goed is (zonder play off) na een wedstrijd weg. Het ligt toch echt aan de voetballers (wedstrijd gisteren). Onzinnig om hem nu te laten gaan.

Ontslag ?! Rutten staat met feyenoord 3e en heeft voor het 1st in zoveel jaar EL gehaald en zelfs overwinterd. Absoluut het maximale er uit gehaald als hij volgende week de 3e plek vasthoud.
En dan kreeg twente van de media kritiek omdat ze schreuder er uit willen. Een trainer die al 3 seizoenen onderpresteerd.

12 mei 2015 om 15:33

Leuk die prestaties maar er is niemand beter geworden met als hoogtepunt topaankoop Bilal die niet eens meer op de bank zit.

12 mei 2015 om 16:53

Voor de winterstop heeft Rutten goed gepresteerd. Maar na de winterstop is het langzaam achteruit gegaan met de wedstrijden tegen GAE en Vitesse als dieptepunten.

Rutten kan je beter een contract geven voor een half jaar.

12 mei 2015 om 22:08

Ik vroeg me al af wanneer Schreuder erbij gehaald zou worden.

De spelers kunnen beter zelf met elkaar om de tafel gaan om eens te praten waar ze in godsnaam mee bezig zijn. Al 4 wedstrijden kunnen ze de 3e plek definitief veilig stellen, maar nee dan wordt er thuis (!) verloren van go ahead (!!!) gelijk gespeeld tegen groningen en willem II en kansloos verloren van vitesse. Het is gewoon schandalig wat ze de afgelopen weken presteren. Een paar weken terug leek er niks aan de hand, maar nu laten ze het weer aankomen op de laatste wedstrijd en krijgt Rutten de schuld. Belachelijk!

Daarbij is het doelsaldo niet 'iets' beter, maar duidelijk beter dan az

Wat is dat toch met die spelers van Feyenoord en het wegsturen van trainers....... Laat ze eerst zelf eens gaan presteren!

En waarom zou je Rutten in godsnaam weg moeten sturen? Als je met een team met daarin Immers op 10 en Kazim in de spits toch nog 3e kan worden en Europees gaat spelen doe je het toch gewoon goed? Gisteren was Vitesse gewoon veel beter. Bij Feyenoord liep het niet, zelfs Clasie speelt echt wel een niveautje of 2 onder zijn kunnen. En dan de trainer de schuld geven? Lekker makkelijk weer.......

12 mei 2015 om 15:13

Het is wel Krabbedam die het zegt he dus dit moet je met een grote korrel zout nemen. Waarschijnlijk weer dikke onzin.

We moeten niet overdrijven. Dit Feyenoord zou toch normaliter 80 van de 100 keer van PEC Zwolle winnen. Met een overwinning is er niets aan de hand en kan Rutten via de voordeur De Kuip verlaten.

12 mei 2015 om 15:31

Meen je dit nou. Feyenoord speeld slecht en doet het op kunstgras al helemaal niet goed . Ik verwacht een gelijk spel.

12 mei 2015 om 16:27

Dit Feyenoord wint zeker normaliter niet 80 van de 100 keer van Zwolle. Voorgaande twee seizoenen ging Feyenoord ten onder in Zwolle, nu zijn de vooruitzichten al niet veel beter.

Alsof dit veel nut gaat hebben voor één wedstrijd... Bovendien vond ik PEC twee keer erg matig en het speelt nergens meer voor. Ik zie Feyenoord daar echt wel winnen, ook in deze mindere vorm.

12 mei 2015 om 16:22

Dat PEC nergens meer om speelt zegt helemaal niets. De laatste thuiswedstrijd van het seizoen wil je als ploeg altijd winnen, zeker tegen Feyenoord. Bovendien willen ze met een goed gevoel de playoffs in. Als PEC tegen Feyenoord hetzelfde kan brengen als tegen Ajax dan gaat Feyenoord, dat zeer onder druk staat voor die wedstrijd, het zeer moeilijk krijgen. In de vorm van de wedstrijd tegen Vitesse kan Feyenoord verliezen van elke tegenstander.

12 mei 2015 om 23:16

De bekerfinale wil je ook winnen en toen speelde PEC ook erg zwak. De schwung en overtuiging lijkt al een tijdje uit het elftal en het veldspel is bij lange na niet zo goed als begin dit seizoen. Als ze brengen wat ze eerder tegen Ajax en Feyenoord brachten dan krijgt Feyenoord het inderdaad lastig, maar je stapt wel heel makkelijk over de matige vorm van PEC en het kwaliteitsverschil op het veld heen.

Gewoon nog per direct weg sturen.
Je hebt niets aan een trainer die al naar een nieuwe baan aan het zoeken is, die is er niet met zn hoofd bij en dat is logisch.
Als Feyenoord zijnde had je de club al door moeten hakken.

12 mei 2015 om 15:20

Knoop*

12 mei 2015 om 16:32

Lekkere supporter ben jij De club doorhakken Ha ha

Ik hoop dat ze in zwolle verliezen

12 mei 2015 om 17:30

Ik hoop met je mee

Echt belachelijk om de trainer nu te ontslaan. Zou dat dan echt schelen voor zondag? Misschien schokeffect? Lijkt mij sterk. De spelers die hierin mee doen zullen vast de spelers zijn die niet tevreden zijn met de trainer en dus lijkt mij bepaalde bankzitters zoals bijvoorbeeld: Vilhena of in mindere maten Boëtius enzovoort.

Ik zou de trainer nu niet ontslaan maar als er echt veel onvrede over hem is (wat ik hier niet uit opmaak) dan zou het wel voor een effect kunnen zorgen.

Ik vind dat Rutten alles uit deze groep gehaald heeft. Vergeet niet dat Pelle, Janmaat, BMI en de Vrij onder zijn kont werden verkocht. Deze huidige selectie is gewoon een stuk minder. De vleugelspelers zijn of niet in vorm of gewoon niet goed genoeg (bilal) de middenvelders zijn aardige voetballers maar hebben totaal geen scorend vermogen. De vleugelverdedigers zijn of geblesseerd of niet goed genoeg (nelom) en de keeper maakt gewoon teveel fouten. Mocht FN iets willen bereiken dan zal het toch echt de transfermarkt op moeten. Er moet minimaal 1 scorende middenvelder bij. Er moet een goede links of rechtsbuiten bij (met Boetiüs kan je schuiven) en er moet een goede ervaren verdediger bij komen. Vermeer kan best blijven staan maar dan zal je ver van je doel af moeten spelen. Als het te druk wordt voor zijn neus raakt hij nog weleens in de war. Als het FN lukt om meer evenwicht en kwaliteit in de selectie te krijgen zie ik het volgend jaar wel zitten. Kuyt is in ieder geval een goed begin.

Dat Feyenoord heel belabberd spelt is echt niet te pruimen. Dat ze zich niet plaatsen is niet eens zo heel erg. Onze supporters kunnen zich toch niet gedragen als we uit spelen. En op die manier kan Feyenoord volgend seizoen zich alleen maar op de competitie storten. Het wordt voor mij deze zomer voor v Geel wel erop of eronder. Als Feyenoord volgend seizoen een stap wilt maken dan moeten er echt een paar spelers weg en nieuwe komen.
Met types als Nelom, Immers, Boetius, Vilhena, Kazim, gaan we het laatste stapje naar boven niet maken.
Nelom mist zowel power als creativiteit als techniek
Immers mist creativiteit en techniek.
Boetius mist power.
Vilhena mist creativiteit
Kazim mist creativiteit.
Dit is allemaal veel te mager voor als je echt mee wilt doen. Je zult spelers moet hebben die minmaal 2 van de eigenschappen combineert.
Ik denk dat Toorsnstra nog wel beter kan maar is zijn vorm totaal kwijt en dat geldt ook voor Kongolo.
Maar met name voorin moet echt wel meer power en creativiteit komen om die stap te kunnen maken.
oke Kuijt komt en dan heb je er alvast 1 maar hij gaat het ook niet in zijn eentje kunnen.
Er zal veel gevraagd worden van van Geel en op zich heb ik vertrouwen in hem, maar deze zomer wordt heel belangrijk voor dat vertrouwen.

12 mei 2015 om 15:57

@voetbalzone: doelsaldo is iets beter in het voordeel van Feyenoord? Zeg maar gerust veel beter. 16 in het voordeel van feyenoord.

12 mei 2015 om 23:12

Maar.het doelsaldo van vitesse js beter, dat betekent dat ze niet mogen gelijkspelen. Niet winnen in Zwolle betekent waarschijnlijk dat je 5e Wordt.

De spelers waren gisteren niet vooruit te branden. Ze ogen heel erg moe. Als dat echt zo is ligt het aan het trainen. En dit schijnt onder Fred meer voor te komen.
De spelers waren gisteren erg slecht, wat je de trainer niet aan kan rekenen, maar het merendeel van de oorzaak hiervan is toch ook de tactiek.
Die sloeg gisteren echt helemaal nergens op. En als het dan fout gaat zie je pas ver in de tweede helft een reactie van de bank. De reactie is andere spelers, maar geen andere strijdwijze.
Dan zie je bij Vitesse aan de spelers dat ze elkaar blindelings weten te vinden.
Bij Feyenoord leek het er op, of de spelers niet wisten wat ze met deze tactiek moesten.
Ook enkele onderdelen van het spel is enorm slecht. vb. het schieten op goal. Dit zie je al bij het inschieten. Dit merk je dan ook in de wedstrijd.
De enige die een schot op goal heeft is Achabar.
Al met al lijkt het er inderdaad op dat Fred het niet meer onder controle heeft.
Dat El Ahmadi die gele kaart pakt is tekenend. Heeft die nog wel zin om volgende week weer deel uit te maken van die puinhoop?
En als er zoveel spelers zijn voor wie het duidelijk niet meer hoeft, is er veel meer aan de hand.

Terecht, Rutten is het al een paar maanden helemaal kwijt. Wat een bizarre keuzes heeft ie gemaakt, ongelooflijk.

Wij predikken onze "jeugd", maar niemand heeft door dat Rutten steevast blijft kiezen voor el Ahmadi, Immers, Kazim, etc.

Niet dat die jongens niet goed genoeg zijn, maar ik zie liever vlnr Manu, Achabar en Boetius voorin, een dynamisch middenveld met Clasie, Vilhena en Toornstra en een achterhoede met backs die kunnen blijven gaan als Woudenberg en Karsdorp!

Ga er vol voor tegen Zwolle en vergeet dit seizoen!

Ik snap niet dat je je motivatie van een trainer dient mee te krijgen. Die spelers worden allemaal miljonair. Een volle Kuip, waarvan een heleboel mensen hard moeten werken om een kaart te kunnen kopen, om jou aan te moedigen. Dan moet je je toch tot het zwart wordt voor je ogen de pollen uit de grond lopen?

Hebben die gasten dan helemaal geen realiteitsbesef? Of verdienden hun vaders ook tonnen per jaar op hele jonge leeftijd?

Maakt niet uit wie er voor de groep staat. Als PEC echt wil, maakt Feyenoord geen kans. AZ en Vitesse winnen. Feyenoord wordt dus geen derde, ook geen vierde, maar Vijfde.

De waarheid ligt (zoals bijna altijd) in het midden. Met een redelijke selectie heeft Rutten na de valse start (buiten zijn schuld) tot aan de dubbel met Roma, goed gepresteerd.
Met name in Rome, thuis tegen Sevilla, Ajax en PSV en uit bij Ajax en Psv, heeft Feyenoord laten zien goed voetbal te kunnen spelen. Het ontbreken van een echte spits (of het geen kans geven van een Ashabar) heeft ze juist in die wedstrijden opgebroken.
Bij een aantal spelers ontbreekt het echter aan een professionele mentaliteit, het elke wedstrijd voor de volle 100 de duels aangaan om perse te willen winnen. Dat gebrek heeft ze onnodig veel punten gekost tegen de kleintjes. Ligt dat aan Rutten? Ik denk het niet. Deze eigenschap is noodzakelijk, naast de voetballende kwaliteiten op zich. Die laatste zijn er wel, zoals in een aantal wedstrijden wel is gebleken.
Ik denk dat het al begint bij de jeugd. Te gemakkelijk worden daar wedstrijden gewonnen, te gemakkelijk worden spelers te snel als supertalent bestempeld. Bij Feyenoord zie je dan juist dat die spelers niet meer groeien, alsof ze denken dat ze er al zijn! Zo was het onder Koeman, zo is het onder Rutten. Alleen een v Beek bijvoorbeeld, die komt er wel. Hij heeft naast de verdedigende capaciteiten ook de juist mentaliteit. Maar dat is niet genoeg. Van Bronckhorst zou er goed aan doen om Boetius, Vilhena, Nelom, Richards en Immers niet mee te nemen in de voorbereiding. 2 of 3 gerichte aankopen en verder met jeugd aanvullen lijkt mij de meeste kans op succes. Bilal, Ashabar, Kuyt en Manu moeten volgens mij meer doelpunten kunnen maken dan de huidige voorhoede. Toornstra op de plek van Clasie.
Succes Gio!

12 mei 2015 om 19:29

Het schiet echt niks op om hem nu weg te sturen gun die man een mooi afscheid.

voetballen is gewoon een baan hoor domme feyenoorders, rutten vind zn baan niks, stapt op en dan gaan die jongetjes slechter voetballen, want t ligt zogenaamd aan rutten. ze spelen t hele jaar al boven hun stand dus ze moeten niet zeiken en gewoon beter hun best doen

Had niet anders verwacht,iemand ontslaan voor 1 wedstrijd? . De spelers zouden eens in de spiegel moeten kijken,mijn god wat was het slecht zeg.

12 mei 2015 om 23:14

Ja heel slecht maar als een trainer de laatste wedstrijden de spelers niet meer aan het voetballen krijgt moet er iets gebeuren er staat wel het een en ander op het spel! Ik zou hem als nog er uit gooien als ze hem 3e worden.

12 mei 2015 om 23:22

Feyenoord speelt al weken slecht,dan hadden ze hem er eerder uit moeten gooien. Maar denk niet dat het alleen aan Fred ligt,als je gister ook weer zag,hoeveel spelers er gewoon niks van bakken,dan kan ik de trainer geen schuld geven.

Te gek voor woorden dat een niet presterende spelersgroep gaat beslissen over het aanblijven van een trainer. De wereld op zijn kop. De trainer moet gewoon beslissen welke spelers hij eruit gooit vanwege wanprestatie. Onbegrijpelijk van Feijenoord bestuur om dt toe te laten of te organiseren.
Als die overbetaalde vedetten niet de motivatie kunnen vinden in hun salaris, laat staan in hun spelvreugde wordt het tijd om een andere baan te zoeken. Het voetbal (als het al niet te laat is) gaat naar de knoppen met de huidige mentaliteit van de spelers.

Stelletje mafkezen ze moeten het laten zien op het veld niet in de kleedkamer

Hij had al lang moeten vertrekken, sinds hij aangeeft te vertrekken is alles in elkaar gestort. Zondag moet die 3e plek echt gehaald worden want de play-offs zie ik ons niet winnen. Europees voetbal is natuurlijk bittere noodzaak om versterkende krachten binnen te halen en het is zou ook fijn zijn dat spelers nu al met vakantie kunnen en dat Martin snel zijn selectie rond kan maken.

13 mei 2015 om 00:14

Van Bronckhorst / Van Gastel / Wouters / Lodewijks / Makaay (staff)

13 mei 2015 om 00:14

Hahn / Vermeer / Miazek (goal)

13 mei 2015 om 00:15

Woudenberg / Nelom (lb)
Kongolo / Aankoop (lcv)
Van Beek / Aankoop (rcv)
Karsdorp / Wilkshere (rb)

Verhuren: Dammers / Lopes Cabral

13 mei 2015 om 00:15

Toornstra / Schuurman / Aankoop (am)
Clasie / EL Ahmadi / Aankoop / Verdonk (vm)

Verhuren: Nieuwkoop
Verkopen: Immers / Vilhena

13 mei 2015 om 00:16

Aankoop / Achabar / Kazim (spits)
Kuyt / Sleegers / Boetius / Manu (wingers)

Verhuren: Basacikoglu
Verkopen: Te Vrede / Verhoek
Verlengen: Achabar / Boetius

De vrij niet tevergeten jaa idd alle belangrijke spellers zijn weg gegaan...de eengiste dikke plus punt van rutte is dat die er tog een team van heb kunnen maken de meeste hadden gedacht dat het niks zou worden ik was er zelf ook bang voor...maar toch knap ...helaas loopt het de laaste tijd niet meer...ben tog wel blij dat die vertrekt...zo snap ik ook zijn wissel beleid niet om even 1 ergenis puntje er uit tehaale .

Haha die tony bla bla bla

Gooi het nu toch niet op fredje dat Feyenoord verloren heeft. Daarmee doe je Vitesse echt tekort.

Prima keuze. Rutten hadden ze na zijn bekendmaking te stoppen na het huidige seizoen moeten wegsturen, nu niet meer. Is voor Gio ook niet eerlijk om met een valse start te beginnen.

Rutten heeft gewoon gefaald door veel spelers verkeerd te gebruiken. Bilal niet bij de selectie terwijl het toch echt de enige echte rechtsbuiten in de selectie is, Kazim als zuivere spits terwijl hij dat niet is, Toornstra op rechts, Vilhena linksback (Excelsior-uit), Wilkshire rechtsbuiten (hoewel hij dat niet verkeerd deed), Karsdorp rechtsback (idem), enzovoort.

Mocht Feyenoord 5de worden dan wordt het volgende seizoen allemaal alleen maar nog mooier.
Nu al zin in.
Ik ben klaar met Frank de Boer
Dus nu ga ik een seizoen de Rotterdammers volgen

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren