Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Real gooit hoop op titel te grabbel tegen Valencia

Laatste update:

Real Madrid lijkt het kampioenschap wel te kunnen vergeten. De Koninklijke morste zaterdagavond op eigen veld twee punten tegen Valencia (2-2) en de achterstand op koploper Barcelona is nu opgelopen tot vier punten. Met nog twee speelronden voor de boeg lijkt het team van Carlo Ancelotti zich dan ook neer te moeten leggen bij de tweede plaats in de Primera División.

/

Na de zege van Barcelona eerder op de avond moest Real winnen om het sprankeltje hoop op de eerste plaats levend te houden. Valencia stormde na de aftrap meteen naar voren en Paco Alcácer dwong Iker Casillas met een hard schot tot een redding. Na tien minuten had de aanvaller opnieuw kunnen scoren, maar hij liftte de bal over Casillas en het doel heen. Het ging er in het openingskwartier soms stevig aan toe en Real was met name bij stilstaande fases gevaarlijk. Cristiano Ronaldo kopte na achttien minuten bijvoorbeeld na een hoekschop tegen de lat. Een minuut later lag de bal er aan de andere kant in: Alcácer tikte een voorzet met een volley bij de eerste paal in het doel. Een paar minuten later liep de thuisploeg tegen twee nieuwe dompers aan.

Toni Kroos moest zich vanwege een spierblessure laten vervangen door Asier Illarramendi en na 26 minuten werd het 0-2 in Santiago Bernabéu: Javi Fuego verdubbelde met een knappe kopbal na een vrije trap de marge in het voordeel van De Oranjes. Real hoopte de scheve situatie snel recht te zetten en ging op zoek naar de aansluitingstreffer: Diego Alves keerde echter een knal van Gareth Bale en Javier Hernández trof de paal. Op slag van rust kreeg Real dan toch nog een uitgelezen mogelijkheid om op 1-2 te komen, nadat Bale na licht contact met José Gayá een strafschop verdiende. Ronaldo stuitte echter op Alves en in de rebound trapte hij over de bal.

/

Valencia keek voor het eerst sinds 1999 (2-3) tegen een 0-2 voorsprong aan in Bernabéu, maar die bleef niet op het scorebord staan. Elf minuten na rust werd de aanhoudende druk van Real namelijk beloond met de 1-2: Pepe klom bij een hoekschop het hoogst en knikte raak. De Portugees mocht overigens niet klagen dat hij nog op het veld stond, want vier minuten na de pauze sprong hij Pablo Piatti met een knietje vol in de rug. Scheidsrechter Clos Gómez vond een gele kaart voldoende. Na het uur golfde de wedstrijd razendsnel op en neer: Sofiane Feghouli schoot bijvoorbeeld naast en aan de andere kant trapte Chicharito half over de bal.

In de laatste twintig minuten keerde het vuur na een rustigere fase terug in de wedstrijd. Doelman Alves groeide stilaan uit tot de man van de wedstrijd, want hij keerde op knappe wijze een kopbal van Sergio Ramos. Het Valencia van Nuno Santo vergat het duel negen minuten voor tijd op slot te gooien toen invaller Álvaro Negredo van dichtbij over schoot. Twee minuten later werd het gelijk: Isco knalde het leder van een meter of 25 in de hoek en bezorgde Real daarmee een punt, die ondanks de late gelijkmaker aanvoelde als een nederlaag. Hernández kreeg diep in blessuretijd nog een kans op de 3-2, maar stuitte op de uitblinkende Alves.

Een terecht gelijkspel?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Mooi man dit, barca pakt treble dit jaar.

9 mei 2015 om 21:58

De dubbel gaan ze wel pakken(beker en landstitel) maar de cl zullen ze niet gaan pakken die zal Real madrid winnen

Was een spannende wedstrijd met uiteindelijk een slecht resultaat. Jammer dat ze het weggeven hebben in de eerste helft. Nu rest alleen de CL nog en da[t -gaat nog een zware klus zijn maar ze gaan het redden.

9 mei 2015 om 22:00

Ik weet niet precies wie allemaal geblesseerd zijn bij Real, maar als ze zo spelen als vandaag zie ik het zomaar gebeuren dat Juventus gewoon 0-0, 0-1 of 1-1 speelt ofzo.

9 mei 2015 om 22:01

Zonder kroos en mordic is de kans zelfs heel klein dat ze tegen Juventus winnen.

9 mei 2015 om 22:01

Euh, Real haalt de finale nog niet eens! Dat wordt Juve! Hoe vaak is Ronaldo eigenlijk kampioen geworden in al die jaren bij Real??

9 mei 2015 om 22:02

Ze spelen verreweg het beste voetbal en hebben de beste speler van het moment, tuurlijk wint barca de CL

9 mei 2015 om 22:03

Ja vind je het gek, een club als Real madrid hoort min 1 prijs te winnen en als dat niet lukt is de trainer verantwoordelijk

9 mei 2015 om 22:03

Barca pakt de treble gewoon juve gooit real eruit

9 mei 2015 om 22:05

Wanneer is Modric terug?

9 mei 2015 om 22:07

Benzema, de Cl pakken?! Ga maar eerst eens van Juve winnen en dan kijken we verder ok. Puur door die arrogantie hoop ik dat jullie blijven verliezen!

9 mei 2015 om 22:08

Maar ze hebben dit seizoen 2 prijzen

9 mei 2015 om 22:08

Als ze Real eruit gooien dan gaan ze dat ook doen met Barcelona, dus doe niet zo blij 1-0 en Real is al door tegen Juve, jullie doen net alsof dat een hele zware opgave is, maar we zullen het woensdag wel zien.

9 mei 2015 om 22:09

Lekker belangrijk hoe vaak Ronaldo kampioen is geworden bij Real.
Real blijft de club met de meeste landstitels van Spanje en dus de grootste.
Ik ga er wel voor zitten woensdag kan alle kanten op.

9 mei 2015 om 22:11

Real blijft de grootste club, volgens jou dan, met de meeste landskampioenschappen maar dan is het extra pijnlijk dat de laatste titel dateert uit 2012 en dat ze in de laatste 7 jaar maar 1x de titel hebben gepakt

9 mei 2015 om 22:11

@benzema08
Heb je een glazenbol ofzo?

9 mei 2015 om 22:11

Opzich is het geen schande op de competitie en cl te verliezen van de beste club op het moment, daar kan je niet volledig de coach de schuld van geven. Zeker niet vlak nadat hij al de cl gewonnen heeft

9 mei 2015 om 22:14

Idd. En vorig jaar presteerde hij fantastisch. Bayern vernederd en de beker van barca. Tot de laatste speeldag speelden ze mee om te titel. Mensen moeten niet overdrijven.

9 mei 2015 om 22:15

Alsof je die Titel van vroeger boeiend zijn voor spelers die nu bij de club zitten.

Je wilt zelf ook succes halen en niet teren op de successen die eerder behaald zijn !

9 mei 2015 om 22:17

HAHAHAHA jij denkt dat real de cl wint? ze hebben de grootste moeite met Juve, en dan moeten ze daarna nog van Barca of Bayern winnen? Keep dreaming!

9 mei 2015 om 22:23

Ze missen ook een belangrijke schakel( Modric) en die zal er bij zijn wanneer de finale wordt gehaald. juventus wordt nog een lastige klus, maar met 1-0 winnen in Bernabeu is niet onmogelijk. En dit jaar hebben ze in de classico's veel beter gespeeld dan Barcelona en een onderling resultaat dat veel beter is dus ze zijn dan niet kansloos in de finale.

9 mei 2015 om 22:23

Alleen al om die Hahahaha, kan je deze reactie niet serieus nemen.

9 mei 2015 om 22:26

Als ik real was, zou ik Coentrao, Arbeloa, Chicharito en Bale meteen ontslaan. Dat Pepe (ondanks z'n goal) ook nog steeds basis staat snap ik ook niet. Je ziet gewoon bij Real dat als Cristiano z'n dag niet heeft, dat het van iedereen kan verliezen of gelijk spelen. Vind alleen Isco nog een beetje klasse hebben verder. En Modric normaal gesproken!

9 mei 2015 om 22:27

Een minder seizoen kan gebeuren. Je weet het maar nooit. Het kan zo zijn dat real volgend jaar de treble pakt.

9 mei 2015 om 22:28

Barca bedoel je??

9 mei 2015 om 22:39

Nee hoor ik heb het over real zaragoza.

9 mei 2015 om 22:43

Ik denk 1-1 of 2-1 en dan verlengingen, volgens mij was de motivatie er niet in de eerste helft en richten ze zich nog volledig op de CL maar het wordt een zware klus. Het huidige Barça tegen het huidige Real wint. Real is net als Bayern en mist een aantal sleutelspelers waaronder Modric.

9 mei 2015 om 22:53

Arrogantie van Real? Hahahah gozer! Kijk eerst naar je eigen club!

9 mei 2015 om 22:59

Real heeft nog nooit de treble gewonnen. Na 12 jaar was de cl weer gewonnen. Het lijkt me sterk dat real volgend jaar de treble wint. Barca heeft real allang al ingehaald met de beste club van spanje.

9 mei 2015 om 23:14

Blijf t roepen: belangrijkste man bij Madrid is Modric!
Hij bepaalt wat er gebeurd in n wedstrijd. Nu ze hem missen is het een kansloze missie. Tegen mindere goden lukt het Real nog wel maar tegen sterke tegenstanders is Modric voor dit Real onmisbaar. Hij stuurt en bepaald t tempo om verdedigingen kapot te spelen. Beste man bij Madrid. Jammer dat veel mensen dat niet zien.

10 mei 2015 om 00:18

hahahahahah wil je soort van zeggen dat Real beter is dan Barca? Je bent grappig hoor , het is volgens mij bedtijd voor jouw.

10 mei 2015 om 00:53

Ik hoor zoveel mensen zeggen dat het gemis van Modric zo zwaar valt... Maar was Ronaldo niet beter dan Messi? Of kan Ronaldo gewoon niet een team dragen zoals Messi dat doet? Ik hoor het graag.

10 mei 2015 om 01:19

Hoe weet je dat zo zeker paddepoel, heb je ene glazen bol. Je had in ieder geval nog niet voorzien dat mensen je uitlachen om je belachelijke naam. Real Madrid hoeft thuis maar 1-0 te winnen van Juve. En met de mensen die Real Madrid heeft moet dit zeker lukken ondanks de blessuregevallen.

10 mei 2015 om 01:27

Ja helaas komt real ook niet eens aan die gedroomde overwinning toe mijnheer ancelotti

10 mei 2015 om 01:29

Het is niet zo gedroomd want het is best realistisch meneer jelmerr14

10 mei 2015 om 01:37

Hehe lachen om mijn naam? Stumper! Ik heb tenminste een naam, jij neemt de naam over van een trainer en reageert dus onder de naam van een ander. En dan wil jij lachen? Je lijkt mijn kleine nichtje wel.

10 mei 2015 om 02:22

Paddepoel kijk helemaal beneden

10 mei 2015 om 02:29

Een hele krachtige reactie. Topgast!

10 mei 2015 om 03:08

Ben je nu hardop aan het wensen ofzo? Waarom hoop je zo erg dat Real de finale niet haalt? Scared much???

10 mei 2015 om 03:11

@Wouter
Vorig jaar was het Ronaldo, dit jaar is het Messi. Ze wisselen het af...

10 mei 2015 om 03:30

Ronaldo was het, meer dan de halve aardbol heeft kunnen zien afgelopen week, dat Messi oprecht blij is en Ronaldo alleen blij is als die ook een doelpuntje mag maken in een cl finale, dat is exact het verschil tussen ronaldo en messi.

10 mei 2015 om 03:45

@carloancelotti

Ach je kunt er wel makkelijk over praten, maar als Valencia een punt haalt in Madrid, kan Juve dat al helemaal. Zo makkelijk wordt het niet.

10 mei 2015 om 04:14

Jongens, Barcelona wordt kampioen (natuurlijk), maar Real wint de CL.. Mark my words!

10 mei 2015 om 06:54

Jullie zijn niet in vorm en hebben geblesseerden terwijl bij Juve Pogba er nu bij zal zijn. Ik denk dat het 1-1 zal worden, misschien 2-1 en dan met verlengingen wordt het 50/50. Maar Barça is de beste als je moet kiezen op dit moment tussen Juve, Real en Barça, dus logisch dat ze de meeste kans maken op de CL zelfs tegen Real op een neutraal terrein denk ik dat we van jullie winnen met 2-1, 2-0 of 3-1

10 mei 2015 om 06:59

Haha hoe ben jij daar zo zeker van ?
Ten eerste moet Real nog winnen met 1-0, 2-0 of 2-1 en via verlengingen van Juventus. Bij 0-0 of 1-1 ligt Real eruit en Real mist nu ook nog Kroos en Juve heeft Pogba erbij. Je weet heel goed dat mijn Barça veel meer kans maakt op de CL dan uw Real.

Dit wordt onze 4de Champions League troffee in 9 jaar. Of onze 3de in 6 jaar.
Volgend jaar zal Barça voor die 5de Champions League troffee willen gaan in 10 jaar en dit zou ook 2 jaar na elkaar zijn. Als jij zo praat dan kan ik net als u ook al zo praten voor volgend jaar.

10 mei 2015 om 08:50

@silverfront ik snap wat je zegt maar elke wedstrijd is verschillend. Als Real Madrid vandaag beter met hun kansen was omgegaan hadden ze gewoon gewonnen.

10 mei 2015 om 12:41

Iedereen weet dat als real gaat aanvallen er ruimtes ontstaan.. Onderschatten jullie juve maar lekker :-)

10 mei 2015 om 15:11

als barcelona kampioen wordt hebben douglas en vermaelen net zoveel la liga prijzen als ronaldo

11 mei 2015 om 08:37

Welke arrogante

11 mei 2015 om 08:41

@MatsuMatsu
Dat kan makkelijk alleen 1-0winnen en dan gaan wij door en barca gaat denk ik door en dan hoop ik echt dat Bale op links gaat en Ronaldo op rechts en dan Benzema op zijn plek dan wint zowizo real.

11 mei 2015 om 08:46

@Ajaxbarcelona
Volgens mij moet je beter naar je docent luisteren want het is jou en niet jouw want jouw schrijf je alleen bij een bezittelijke voornaam woord dus...

9 mei 2015 om 22:52

Dank je wel real. De treble is binnen.

10 mei 2015 om 01:20

Ondanks ik geen sterke onderbouwde argumenten in jou mening kan vinden deel ik wel jou mening over het feit dat barcelona dit jaar alle drie de prijzen gaat winnen. Dit vind ik omdat Barcelona dit jaar oppermachtig is en dat ook laat zien aan de grote clubs. Al hoewel Bayern zeer hopeloos was speelde barcelona heel goed.

10 mei 2015 om 02:21

Paddepoel: kijk even helemaal beneden daar heb ik gereageerd op jouw reactie. Op een of andere manier helemaal onderaan gezet

Dit had real in de eerste helft af moeten maken. Hoe ze vandaag niet gewonnen hebben is mij een raadsel. Alles op de CL gooien dan maar!

9 mei 2015 om 21:58

Haha en hoezo denk je dat? Real is altijd in staat om alles te winnen, zou niet zo zeker zijn van je zaak.

9 mei 2015 om 22:00

Waarom ben jij zo zeker dat ze alles kunnen winnnen nadat ze net punten hebben verloren. Ik verwacht niet dat ze de finale van de cl halen

9 mei 2015 om 22:02

Ik ben er niet zeker van dat zei ik ook niet...ik zei wel dat ze altijd in staat zijn om te winnen.

9 mei 2015 om 22:08

Nou als je zegt na puntverlies dat ze alles kunnen winnen klinkt alsof je er erg zeker van bent

9 mei 2015 om 22:12

Jij bent ook lekker zeker van je zaak! Real is geen Real meer, punt.

9 mei 2015 om 22:24

De Primera en Copa niet in ieder geval....

9 mei 2015 om 22:53

Omdat er 'barca' in zn naam staat, dat weet je al genoeg

9 mei 2015 om 22:57

Puntverlies lijden betekent natuurlijk niet direct dat Real Real niet meer is he... Kom op man, Real is nog steeds een betere ploeg dan Juventus.

9 mei 2015 om 21:57

ik denk dat de thuiswedstrijd tegen villareal het kantelpunt was. maar ja, volgend jaar weer een kans het is jullie niet gegund dit jaar.
overigens was die scheids wel erg pro-real ik dacht bijna dat ie nog een pingel aan het einde wou geven!

9 mei 2015 om 22:03

Pro Real? Houd die onzin aub in je vriendenkring. Je hebt een belabberd beoordelingvermogen.

9 mei 2015 om 22:07

Wil je zeggen dat als er een andere scheids was dat het dan een gelijkspel was geweest?
Deze scheids was gewoon omgekocht maar mocht het niet zo laten blijken. Ieder mens met een gezond verstand had dit kunnen zien.

9 mei 2015 om 22:14

Kan je de punten dan ook benoemen? Want volgens mij lul je gewoon zwaar uit je nek. Barca is trouwens ook gered tegen Bayern. Neymar moest zijn tweede gele kaart krijgen, maar de scheids hield in en toen viel die goal. Dus stop met hypocriet zijn.

9 mei 2015 om 22:25

Hij heeft gewoon gelijk hoor. Alles voor Real gefloten met 3 hoogtepunten: penalty, vrije trap vlak voor tijd en 3 minuten teveel blessuretijd

9 mei 2015 om 22:43

Die penalty was wel terecht vond ik. Het was al de derde keer dat er een man geduwd werd terwijl hij een doelpoging wilde maken. Buj de derde keer duwde hij gewoon de man omver terwijl Chicha die bal wilde koppen. Die exrra tijd kan de scheids niet veel aan doen. En die vrije trap ja, Valencia speelde niet echt sportief.

10 mei 2015 om 01:57

Ik vond de penalty absoluut niet terecht net als veel andere situaties waar de scheids bij elke zucht en daaropvolgend dramatisch liggen voor Real floot. Ik vind het apart hoe die sterspelers van Real veranderen in kaartennaaiers en stervende zwanen als ze het even niet kunnen winnen en dan vaak daarmee de scheids meekrijgen.

9 mei 2015 om 22:01

Real in eerste helft afmaken? Heb je wel gekeken? Valencia moest in eerste helft afmaken, veel en veel beter vandaag! 1-3 was een terechte uitslag

9 mei 2015 om 22:16

Ronaldo kopbal lat, Bale vrije trap lat, Bale van dichtbij lat, Chicarito paal, penalty gemist, Ramos van dichtbij gemist enz. Diego Alves speelde zijn beste wedstrijd ooit doet me een beetje denken aan Guaita tegen Barca in 2012. Dus nee Valencia verdiende het niet om te winnen.

10 mei 2015 om 15:12

dat real madrid niet op goal kan richten

9 mei 2015 om 22:07

real zal het heel zwaar krijgen tegen juve, real speelt heel slecht voebal vind ik persoonlijk en ronaldo is ook totaal uit vorm, en een kroos die weg valt , modric die gebleseert is het is een lastig verhaal voor real dit jaar, alles op cl gooien, met de spelers die je hebt en meer kan je niet doen.

10 mei 2015 om 02:07

Gelijkspel is de beste uitslag voor Barca. Punten verlies voor Real en dus een grotere achterstand op Barca en puntenverlies voor Valencia waardoor Atletico zo goed als zeker is van de derde plaats, mits ze morgen winnen van Levante. En dus zal Barca volgende week een minder zware wedstrijd hebben omdat Atletico dan nauwelijks iets om te strijden zal hebben.

Jammer, volgend jaar beter.

Die sport1... abbo maar wegdoen.
Echt waarom mag dit op tv.

9 mei 2015 om 21:57

Stel je niet zo aan aub. Wat is er nou weer niet goed

9 mei 2015 om 21:58

Ik stel me niet aan.
Ik ben een Real supporter, als je dan na zo'n wedstrijd waar het kampioenschap weg is dat gelach hoort, dat kan je toch niet accepteren man.

9 mei 2015 om 22:01

Sport 1 is zwaar anti real je kan beter op skysports of Bein sports kijken heb je ook betere commentatoren.

9 mei 2015 om 22:01

Dat vraag je oprecht? Je kunt je toch voorstellen dat een Real-fan dit tenenkrommende tv vindt? Ze geven net zonder blikken of blozen op tv toe, dat ze Barcelona-fan zijn en ze elkaar zojuist gefeliciteerd hebben met het kampioenschap.

9 mei 2015 om 22:02

Sierd de Vos zeker? Dat jullie die mensen nog abbo's gunnen. Ik kijk nog liever 90 min. teletekst tijdens CL-finale Barca-Real dan dat ik Sport 1 gratis kijk

9 mei 2015 om 22:04

Mijn inziens zitten supporters in het stadion, maar dat is mijn mening. Wat betreft het commentaar was het misschien een beetje zo maar ik heb ook Barça gekeken en daar was dat ook wel zo

9 mei 2015 om 22:05

Willem van Hanegem en Viggo Waas. Maar Sierd de Vos kan er normaal gesproken ook wat van inderdaad.

9 mei 2015 om 22:06

Ik kan niet in het stadion zitten want ik heb nog gewoon school, ik ga zeker in de zomer naar Spanje maar dat heeft verder niets te maken met voetbal.

9 mei 2015 om 22:10

Arme van Hanegem. Altijd de eeuwige nr.2: 1 Cruijff 2 van Hanegem. En de clubs voor wie hij is zijn ook altijd de kleinere 1 Real 2 Barca 1 Ajax 2 Feyenoord. Vigo Waas is een clown die nog niet eens goed een clown kan spelen. Slechte cabaretier dus

9 mei 2015 om 22:12

Sierd is zwaar voor Atletico.. al sinds jaar en dag..

9 mei 2015 om 22:21

Oké ik ga ook naar Spanje deze zomer. Is niet echt rellevant volgens mij. Vind het nogal zwak om een buitenlandse club te 'supporten'

9 mei 2015 om 22:26

Maar ik ben ook niet Nederlands maar Spaans, ben in Spanje geboren wat ook niet relevant is maarja.

9 mei 2015 om 22:27

Toch heel logisch? Een team met doorgesnoven spelers die zich al jaren misdragen op de velden. Dan creëer je een hoop tegenstanders

9 mei 2015 om 22:31

Zwak om een buitenlandse club te supporteren? Als ik vind dat real een prachtig club is en dat ik ze dan support, is dat dan zwak? Beargumenteer dat graag aangezien ik geen zin heb om fc utrecht te supporten.

9 mei 2015 om 22:33

Moet de sport1 studio gaan huilen dan omdat jij zozeer voor real bent? Haha wat een onzin zeg

9 mei 2015 om 22:35

@76-F-Side

Beetje duur om elke 2 weken naar Madrid te vliegen.

9 mei 2015 om 22:47

Dus omdat de Vos voor Atletico is moet hij op nationale tv als commentator zijnde Real Madrid de grond in boren?

9 mei 2015 om 22:56

Zwak hoezo dat. Persoonlijk verbind ik voetbal niet met nationalisme dus als iemand een buitenlandse club lief heeft waarom is het zwak om ze te supporten, ik vind het zwak als je iemand bent die elk seizoen van club wisselt, en er zijn mensen die 2-3 lievelings clubs hebben, als je jou hele leven een buitenlandse club volgt en ze steunt ik zie daar geen zwakte in.

9 mei 2015 om 23:08

Als ik moet kiezen tussen Juventus fan zijn waar ik elke week veel plezier mee beleef of fan zijn van welke nederlandse club dan ook wat me nauwelijks kan schelen, dan is die keuze toch niet moeilijk?

10 mei 2015 om 11:09

Waarom is het zwak om een buitenlandse club te supporten?
Dat is hetzelfde als zeggen dat ik op het WK voor Nederland moet zijn...

9 mei 2015 om 22:02

Real had de scheids maar weer eens mee. De commentatoren merkten dat terecht op. Die penalty en die 5 minuten extra als toppunt. Dat jij het verveld vindt om te horen op Tv... Tja. Oh. Pepe had ook al zijn 2e gele moeten hebben.

9 mei 2015 om 22:04

Ik had het niet over Kieft en de scheids, ik heb ook niets over de scheids gezegd, floot een belachelijke wedstrijd met inderdaad die penalty als toppunt.

Ik heb het over die mensen in de studio, nee dat is echt heel vervelend om te horen.

9 mei 2015 om 22:05

Oh, excuus. Ik had de tv al uitgezet dus heb dat niet gehoord. Die gesprekken in de studio zijn sowieso 9 van de 10 keer bullshit

9 mei 2015 om 22:07

Was die penalty onterecht dan? Heeft Valencia geen tijd gerekt? Bij die penalty krijgt zelfs de verkeerde geel om Valencia een rode kaart te besparen. Als je niet hebt gekeken kun je beter geen onzin verkondigen.

9 mei 2015 om 22:09

Och, och daar heb ik me ook aan lopen ergeren, het is niet eens een poging tot het zijn van objectief. Die Van Hanegem, schijnheilige Schelvis en dan ook nog die andere Dwaas, het is echt erg.

Van Sierd kan ik wel genieten, dat hij af en toe niet helemaal objectief is oké, vaak doet hij daar wel een poging toe (naar mijn mening) maar dit was echt beschamend voor een zender als Sport1.

Off: Gefeliciteerd Barcelona!, simpelweg de betere dit seizoen, volgend seizoen weer een kans

9 mei 2015 om 22:19

Lekker op Bein Sports kijken heerlijk commentaar

9 mei 2015 om 22:30

Die schelvis kotst iedereen uit, ik ook als barca fan. Wat een irritante zakkenwasser.

9 mei 2015 om 22:16

Ik irriteerde me ook behoorlijk hoor. Vooral die outsider. Van Van Hanegem ben ik het wel gewend, maar vandag viel ie behoorlijk buiten de lijn. Ik vond het overigens een terechte penalty. Dat was eigenlijk de derde keer dat er een speler een scoringskans ontnomen werd. Het is dan misschien een lichte overtreding maar een penalty vond ik het wel.

10 mei 2015 om 04:45

Inderdaad zeg wat irritant is dat zeg

die diego alves kan wel goed keepen zeg, die penalty en die kopbal van Ramos. Titelstrijd lijkt nu wel over, 4 punten verschil met 2 wedstrijden te gaan, dan zou Barça 2x punten moeten verspelen, dat zie ik niet gebeuren, daar zijn ze simpelweg te goed voor.

Ancelotti hangt nog aan een zijden draadje. Heb geen vertrouwen in wedstrijd tegen Juve. Barca heeft zn 1e prijs al te pakken.

Diego alves man of the match. Barca proficiat, nu alles richten op de CL maar ik ben er bang voor...

Wat is Real sterk in de lucht zeg, James kan prima hoekschoppen nemen.

9 mei 2015 om 22:12

Kom je daar nu pas achter. Ze hebben dat vorig jaar tegen Atletico in de finale, tegen Bayern en ook tegen Barcelona (pepe eerder dit seizoen) wel bewezen hoor

9 mei 2015 om 22:20

Nope, ik kom daar niet nu pas achter.

9 mei 2015 om 22:20

Als we corners tegen krijgen niet hoor :P.

Geluk en pech heeft zoveel invloed op dit spelletje. Zes keer het aluminium. Een keeper die de wedstrijd van zijn leven heeft terwijl die 2 weken terug nog de bal van 30 meter door zijn handschoenen liet glippen. Proficiat Barca.

10 mei 2015 om 08:16

Nou, Alves is constant een van de beste keepers in de pd, zo niet in de wereld. Die ene bal van 30 meter tegen de zon in was een foutje, kan gebeuren. Je doet het voorkomen alsof hij dat structureel doet, wat onzin is.

De keeper was fenomenaal, Ronaldo overigens niet echt gezien. Had hier zijn team op sleeptouw moeten nemen!

9 mei 2015 om 22:05

Ronaldo zien we zo vaak niet als het er echt op aan komt

9 mei 2015 om 22:08

Net zoals tegen Sevilla.

9 mei 2015 om 22:10

Ronaldo moet het altijd doen, het is ook een keer goed als anderen opstaan.
Het is geen FC Ronaldo maar Real Madrid!

9 mei 2015 om 22:27

Ronaldo heeft het dit seizoen in de Liga BBVA al 42 keer gedaan.

10 mei 2015 om 00:35

Inderdaad, haal Ronaldo hier weg en er staat een team dat gelijkwaardig is aan Sevilla. Ronaldo moet het elke keer doen. De anderen laten het altijd afweten. Als Ronaldo het een keer niet lukt, staat er niemand.

10 mei 2015 om 07:08

Een team met Casilias, Pepe, Ramos, Varane, Marcelo, Modric, Kroos, James,isco,bale én Benzema gelijkwaardig aan Sevilla? Als dat zo was deden ze mee met de titelstrijd makker.

10 mei 2015 om 14:51

Leuke namen, maar ze laten het allemaal afweten als Ronaldo het een keer niet doet/kan.

10 mei 2015 om 17:30

Dat komt ook omdat het hele team gericht is op Ronaldo...en hij zichzelf belangerijker maakt dan hij is.

Zovaak hij pissig wordt als hij een bal niet krijgt, of als hij zelf niet mensen aanspeelt, laat anderen amper een vrije trap nemen etc etc.

Ronaldo moet echt stoppen met vrije trappen nemen, met alle respect maar hij kan het echt niet (meer)

9 mei 2015 om 22:14

Bale heeft een betere trap, maar hij kan een vrije trap niet opeisen omdat hij dit jaar bijna geen goede pot heeft gespeeld, dus Ronaldo zal hem nooit één laten nemen.

9 mei 2015 om 22:20

Ja maar ramos of ancelotti zou toch moeten kunnen zeggen dat dit niet meer kan en dat kroos of bale hem vanaf nu maar moet nemen.

9 mei 2015 om 22:29

Iemand met drie Gouden ballen en die zoveel records heeft gebroken zal echt niet naar een Ramos of Ancelotti luisteren.

9 mei 2015 om 22:54

Ja en daar gaat het dus fout. Zo vol van eigen kunnen terwijl zijn % vrije trappen om te huilen zijn! Als ik er zoveel mocht nemen schoot ik er meer in. (Not kidding)

9 mei 2015 om 22:54

Ancelotti heeft zelf als speler 2 x eu cup 1 gewonnen en als trainer nu 3 x cl. Ramos heeft zowel de WK als EK beker op zijn naam staan. Natuurlijk is Ronaldo een geweldige speler, maar hij moet echt niet vergeten dat zijn teamgenoten geen amateurs zijn.

9 mei 2015 om 22:56

Zou misschien wel beter zijn als hij het af en toe deed

9 mei 2015 om 22:56

Precies

Schitterend Valencia!!!! Bedankt mannen! Barcelona is nu zeker van het kampioenschap!

Forca Barca!

9 mei 2015 om 22:09

Heerlijk inderdaad. Was na de CL winst van RM voor Real, maar MSN speelt erg goed dus ben nu voor Barcelona. Hopelijk pakken we de trebble. Zijn er nog meer mensen hier die naar de huldiging gaan?

9 mei 2015 om 22:15

Barca heeft zulke vieze gloryhunters als jij niet nodig. Blijf maar bij Real.

9 mei 2015 om 22:18

Ik mag hopen dat dit sarcasme is. Anders ben je een triest mannetje maar dat kunnen we al aan jouw naam zien.

9 mei 2015 om 22:19

Jongen..... eerst ben je voor Real en daarna voor Barca?? Ik snap dat je eerst symphatie hebt voor de een en dan voor de ander... maar dan zeg je "hopelijk winnen WE de treble" .... je bent toch niet gelijk deel van de club.. hoe bedoel je successupporter..

Jammer dat real madrid gelijk speelt........ en voor volgende week tegen juve word het ook lastig zonder kroos ook nog jammer geen spaanse finale hoop er nog wel op maar juve heeft ook nog pogba terug dus tja zie het somber in

Niets aan te doen.

Echt niets, maar dan ook niets zat mee deze wedstrijd, vooral de eerste helft. En dan wordt het een uitputtingsslag.

Er hadden voor Real Madrid al makkelijk 3 doelpunten kunnen vallen voor rust. Helaas niet. Vervolgens een gemiste penalty en een keeper die één van z'n beste wedstrijden ooit staat te keepen. Tsja..

Valencia speelde leuk en sterk. Van te voren weet je dat je hier punten kan laten liggen, dus naar mijn mening heeft Real het laten liggen halverwege het seizoen. (sowieso zaten ze toch al in de achtervolging, en ik acht de kans klein dat Barça nog punten laat liggen in hun huidige vorm)

Jammer, maar ik kan er mee leven. Ze hebben in ieder geval alles gegeven. Met wat meer geluk had deze wedstrijd er heel anders uit gezien.

Bale speelde trouwens eindelijk weer een goede wedstrijd en Isco's goal was weer om te smullen.

9 mei 2015 om 22:07

1 ding zat jullie aardig mee; de arbitrage. heuheuheuheuheu.

9 mei 2015 om 22:11

djoffel.

Ik ben heel blij, dat real punten heeft laten liggen. Maar ik heb wel respect voor jouw reactie.

De scheids heeft zijn best gedaan, zo overduidelijk voor Real niet normaal meer.
Maja de titel is binnen voor Barca

9 mei 2015 om 21:58

Ga huilen man. Waarom geeft hij Gayá dan geen rood? Waarom die tackle op James geen rood? Hij was gewoon normaal.

9 mei 2015 om 22:00

Je kan zeggen wat je wil, maar Real kreeg veel meer mee dan tegen. Waarom krijgt Real zo vaak 5 minuten blessuretijd? Vandaag ook. Voor 5 wissels, dat zijn 2,5 minuut. Dus 3 minuten, wat iedere andere ploeg zou krijgen. Er werd niet echt tijd gerekt en ook geen blessurebehandelingen.

9 mei 2015 om 22:01

Die penal niet gezien, Pepe verdiende ook zeker zijn 2de geel.
En dan 5min extra tijd, het spel heeft ampet stil gelegen.

9 mei 2015 om 22:03

Geen blessurebehandeling? De keeper moest een blessure behandelen, iedereen stond toen een beetje te drinken. Er zijn echt wel veel minuten bij gekomen hoor.

9 mei 2015 om 22:03

5 min is toch logisch? Alle wissels. Tijdrekken en de keeper 2.5 min geblesseerd.

9 mei 2015 om 22:05

Alsof de scheidsrechter dan de laatste scrum had afgefloten in het strafschopgebied, dat was gewoon een directe grote scoringskans voor Real. Laten we het er op houden dat de scheids gewoon slecht was, wat inmiddels toch wel het algemene niveau van de scheidsrechters in Spanje benadert.

9 mei 2015 om 22:01

Viel ook wel mee. Als dit omgekeerd was had je het vast niet gezegd

9 mei 2015 om 22:18

En die Valrncia-speler dan die Chicharito in zijn gezicht hoekte toen de bal nirt eens in de buurt was?

Ik heb het helemaal gehad met Ronaldo, alle vrije trappen die op een goeie plek liggen opeisen en ze dan mis schieten. Er moet echt wat veranderen want real madrid draait nu om hem en dat past totaal niet bij die club. Verder was het een goeie wedstrijd waar Real misschien wel de punten verdiende. Barca gaat nu zonder twijfel het kampioenschap binnenslepen.

9 mei 2015 om 22:19

Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar ik denk dat Bale of James de vrije trappen moeten claimen, want Ronaldo heeft te vaak mis geschoten. Is al volgens mij een tijdje geleden dat hij heeft gescoord uit een vrije trap. Bale en James hebben gewoon een beter trap techniek. En die Ronaldo stand moet ook gewoon stoppen, want dat slaat gewoon nergens meer op.

9 mei 2015 om 22:42

Isco vrije trappen aan de linkerkant Bale en James bepalen aan de andere kant.

Real verdiende hier dik de winst.

Gefeliciteerd met de kampioenschap Catalanen! Mag en kan niet meer misgaan. ;;;

9 mei 2015 om 22:01

Ik denk dat er hier weinig mensen uit catelonie actief zijn haha

9 mei 2015 om 22:11

9 mei 2015 om 22:13

Dat denk ik ook niet, want ik denk dat 'catelonie' niet eens bestaat

9 mei 2015 om 22:17

Grappig hoor. Je weet toch wat ik bedoel. Waarom trouwens 2 keer hetzelfde posten

9 mei 2015 om 22:54

Sorry hoor, maar je bent een idioot als je denkt dat catalonie niet bestaat.

9 mei 2015 om 23:21

Anibankai: denk eerst eens even na voordat je mensen een idioot noemt. Als je goed leest, zie je dat ik bedoel dat catelonie niet bestaat, maar Catalonië wel En 76 f side: Ik weet dat je het goed bedoelde, maar ik reageerde er alleen maar met een grap op. En die dubbelpost was per ongeluk.

Zo kun je zien, de bank is geen toevoeging voor de basis die illaramendi stond me een partij te schutteren en Ramos insgelijks.
Real Madrid heeft het zichzelf door de neus geboord zulke rotwedstrijden met zoveel kansen niet kunnen winnen.
Barça gefeliciteerd..

9 mei 2015 om 22:04

Ik vond Illaramendi verrassend goed spelen. Als hij vaker zo speelt, kan hij zeker van waarde zijn voor Real.

9 mei 2015 om 22:11

Illaramendi hoort vanuit zijn positie het spel te versnellen hij deed het omgekeerde, de cv's inspelen. Ja dan heb je weinig aan Illaramendi kun je beter Lucas Silva opstellen die wil nog wel aanvallend denken.

9 mei 2015 om 22:14

Precies, Illarramendi speelde redelijk goed. Als hij eerder zo had gespeeld kon hij gewoon tegen Juve beginnen en niet Ramos naast Kroos

9 mei 2015 om 23:03

''als hij eerder zo had gespeeld''

Hij speelde voor het eerst op zijn eigen positie hè.

Illarramendi is gewoon een top voetballer, dus zijn kwaliteiten zullen niet het grootste probleem zijn. Het probleem is dat hij mentaal niet top is. Hij is erg onzeker en logischerwijs verzaakte hij onder de druk vlak nadat hij werd aangekocht. Hij bezocht per direct een psycholoog.

Vervolgens heeft hij geen enkele keer het vertrouwen gekregen en is daarbij maar één of twee keer op zijn eigen positie geplaatst in twee jaar tijd. Dit terwijl hij dus erg onzeker is. Dan zit je gewoonweg in een lastig parket.

Hij had nooit naar Real Madrid moeten gaan, maar dat is achteraf lullen.

9 mei 2015 om 23:43

Ik zie Illaramendi na deze wedstrijd wel een vaste basisplaats van Ancelotti krijgen. Kan hij zijn jaar alsnog goed afsluiten met misschien een CL op zak, en dan hopen op een beter jaar.

Ik heb de westrijd niet gekeken maar welke spelers moeten deze transferperiode komen en hoe zit het met kroos? Als die ook lang geblesseerd is mag real de medische staf een trap onder de kont geven.

9 mei 2015 om 22:01

6 spelers zoals modric halen

9 mei 2015 om 22:11

Ik denk eerder aan pogba, verratti, götze (real fan trouwens), pastore of ozil terughalen (ik heb vertrouwen in hem). En dan nog een spits, het liefst Lacazette.

9 mei 2015 om 22:12

Ik zie Jackson Martinez eigenlijk ook wel zitten als dè spits

9 mei 2015 om 22:34

Kan ook. Zeer degelijke spits.

Hoezo begint Ancelotti in godsnaam met Arbeloa en Coentrao?? Waarom Carlo in deze belangrijke wedstrijd met die koekebakkers beginnen ongelovelijk

9 mei 2015 om 22:38

Dat was precies mijn gedachte toen ik de opstelling zag.
Met Arbeloa er in vraag je er al om.
En weer vraag ik me af waar was Lucas Silva?
Ik weet niet wat Carlo aan het doen is.
Bale, CR , Arbeloa, wat speelden hun beroerd. En eigenlijk geheel team vond ik aardig ondermaats, zonder echte pit.
Vooral als je bedenkt dat deze pot erg belangrijk was, maargoed om eerlijk te zijn ben ik van mening dat Real het sws te vaak heeft laten liggen in juist dat soort potten.

Toegegeven Real had het ook niet mee met paal en kruising, lat, penalty mis .
Valencia speelde trouwens ook erg goed en vond het een leuke pot. En terechte uitslag
Real heeft het zo erg aan zich zelf te danken.
Wonderschone goal van isco wel.

Enfin denk dat ik wel al kan zeggen , gefeliciteerd Barca.
Lijkt me ook wel verdiend.

Fantastische wedstrijd voor elke voetballiefhebber. Heel jammer dat Real de titel zo weggeeft. Barcelona zie ik ook niet 2 keer punten laten liggen, dus hierbij gefeliciteerd Barcelona fans.

Fantastisch doelpunt van Isco. Real had echt zoveel pech. Hadden echt veel meer doelpunten kunnen vallen. En Diego Alves... Pff wat een keeper.

Nu richten op dinsdag. Als Real speelt zoals vandaag en ze hebben wat meer geluk in de afronding, zie ik ze Juve gewoon makkelijk verslaan. Maar je weet het maar nooit.

Had Ronaldo die penalty maar gescoord. ;

9 mei 2015 om 22:04

Hadden die 6 schoten op de paal en lat maar gezeten.......

9 mei 2015 om 22:05

Juventus schat ik toch nog wat beter in dan Valencia. In Turijn speelde Real echt dramatisch. Juventus ook nog Pogba erbij. Nee, ik zie Juventus doorgaan.
On: wat speelden Ronaldo en Ramos een slechte wedstrijd..

9 mei 2015 om 22:09

Real moet met 2 spitsen Ronaldo en Bale uitzakkend naar het middenveld isco link op Am james rechts op Am solide basis erachter dan kun je Juventus gewoon oprollen met het publiek er ook nog achter
KIJK ER NAAR UIT...

9 mei 2015 om 22:53

Nee sorry man, "gewoon oprollen" is iets wat dit Real niet kan, simpelweg te zwak voor.
Zeker tegen Juve gaan ze niet veel schade aanrichten.

Ben erg trots op mijn cluppie ! Gelijkspel totaal niet rechtvaardig, de paal in de 1e helft heeft 3 doelpunten voorkomen en in de 2e helft heeft die abnormale doelman super reddingen gemaakt.

Verwijt de spelers van Real niks! Dit is voetbal en soms heb je gewoon pech, hoe goed je ook speelt!

Ergens ben ik wel teleurgesteld dat we de titel nu moeten opgeven, maar het geeft ook meer hoop op de champions league.

Vandaag heb ik gezien hoe de spelers zo veel van zichzelf eisen (laatste 20 min) omdat ze wisten dat dit alles of niets was. Kroos was geblesseerd, Ronaldo ook (speelde toch door) en dan alsnog zo veel eisen. Geeft meer vertrouwen in de aanloop naar Juventus.

Gefeliciteerd Barcelona met het kampioenschap! En hopelijk komen we elkaar tegen in de champions league finale met beide teams op volle sterkte en moge de beste dan winnen. Maar eerst eens afrekenen met Juventus.

Hala Madrid!

9 mei 2015 om 22:05

Prachtige reactie. Volgend seizoen gewoon keihard van de startblokken afkomen en alles proberen te winnen. Als er nog paar leuke spelers komen zit de treble er gewoon in.

9 mei 2015 om 22:09

Rolmodel fan ben jij! Bedankt! Succes met de CL.

9 mei 2015 om 22:16

Omdat hij zegt wat jij graag wilt horen?

9 mei 2015 om 22:19

Omdat hij niet met smoesjes aankomt waarom Barca wel kampioen zou worden en het verlies gewoon op zich neemt als een man.

Fans zoals jij kunnen veel van hem leren. ^^

9 mei 2015 om 22:24

Waaruit constanteer jij dat ik mijn verlies niet kan nemen?

9 mei 2015 om 22:27

Verscheidene posts die ik van je voorbij heb zien komen. Hebben vaak een provocerende toon.

9 mei 2015 om 22:43

Dat is jouw interpretatie over mijn meningen..

9 mei 2015 om 23:20

Jij bent leuk op feestjes lol

Hartstikke bedankt valencia gun jullie de 3e plek nog (wordt wel moeilijk). Bijna kampioenen forza barca

Real zwaar beter vandaag. Had dik moeten winnen maar geluk was niet aan hun kant. Verder was Valencia gewoon effectief 2 goeie aanvallen 2 lekkere goals, maar wat werd Real gevaarlijk zeg. Ik heb als Barca fan echt mijn hart in de gaten moeten houden haha.

Sorry Real fans, soms krijg je ook onterechte nederlagen. Zo heb je dat met Barca en nu een keer met jullie.

Wel zuur om zo te verliezen, maar er is nog altijd zo een 5% kans dat Barcelona dit weg geeft! Verlies uit tegen Atletico en gelijkspel/verlies thuis tegen Deportivo(schat ik zo een 5% kans in voor) en jullie zijn als nog kampioen!

Succes verder met Juventus, al hoop ik als Barca fan natuurlijk op Juventus!

Woensdag maakt of breekt het seizoen. Vandaag goed gespeeld maar de kansen gemist. Met rust had je al voor moeten staan en na rust ook kansen zat. Helaas was de keeper een sta in de weg. Hopelijk is kroos er woensdag bij, anders zie ik het somber in.

9 mei 2015 om 22:17

Ik zie woensdag alleen als een mogelijk uitstel van executie. Ja, Barca kan punten laten liggen in Madrid, maar gaat dat echt niet thuis tegen deportivo doen.

Statistisch gezien acht ik het ook onmogelijk dat Barca over twee opvolgende wedstrijden 2x niet weet te winnen. Ik weet niet hoevaak dat is gebeurd.

9 mei 2015 om 22:21

Woensdag is cl voetbal hè?

9 mei 2015 om 22:28

aii...mijn fout, Excuus.

Casillas uit, De Gea in. Navas als back-up.

Verdediging: Danilo, Carvajal voor op de RB.
Ramos en Varane CV met Pepe als back-up.
Marcelo, Gaya (?) voor op de LB.
Nacho, Arbeloa en Coentrao out.

Middenveld: Kroos, Modric, James, Isco en Pogba/verratti roulerend op het middenveld. Back-up Casemiro.
Illaramendi, Khedira out. Lucas en Medran eventueel uitlenen.

Aanval: Ronaldo, Benzema, Lucas en Cavani/falcao rouleren.
Back-up Jese Rodriguez.
Bale en Chicharito out.

9 mei 2015 om 22:13

Pogba ipv verratti. En dan lacazette nog ipv falcao en cavani. Voor de rest ben ik het met je eens.

9 mei 2015 om 22:18

Zet je fifa eens heel snel uit

9 mei 2015 om 22:20

Jackson Martinez als spits.

9 mei 2015 om 22:23

De Gea zou erg mooi zijn.
Gaya heeft net bijgetekend, zal dus niet komen. Hopelijk een goede alternatief.
Liefst Verratti erbij inderdaad.
Een spits en vleugel erbij is ook wenselijk. Liefst Reus en een topspits. Lewandowski of Aguero zou mooi zijn.

9 mei 2015 om 22:29

Aguero is niet haalbaar de enigste clubs waar hij ooit naar toe zou kunnen gaan in spanje zijn : Atletico Madrid, FC Barcelona

9 mei 2015 om 22:38

Sjonge jonge real heeft de beste selectie van de wereld en nog zijn al die verwende supporters ontevreden omdat ze niks winnen door 1 beter team in de wereld. Laat carlo gwn hierop bouwen ipv weer heel europa leegplukken.

9 mei 2015 om 22:39

Azpilicueta?

9 mei 2015 om 22:46

Srna of Baines?

9 mei 2015 om 23:07

Iker pakt geen ballen meer, echt een wanbeleid dat ze gene topkeeper hebben aangetrokken dit seizoen. In de tijd van Mourinho zag je dat Iker over de hil was. Mourinho je kan zeggen wat je wilt hij heeft wel ballen, dat heeft Carlo niet. Mourinho had Bale en Iker laten banken voor maanden.

9 mei 2015 om 23:19

Dan heb jij tegen Sevilla niet gekeken met je "Iker pakt geen ballen meer"

9 mei 2015 om 23:54

Hoezo Verratti? Illara deed het vandaag heel goed. Speelde eindelijk op zijn positie. Als hij deze vorm vast houdt hoeft er geen Verratti te komen. Als hij wat meer vertrouwen krijgt zal hij Ancelotti niet teleurstellen. Hij heeft kwaliteit zat.

10 mei 2015 om 01:31

ja hé, koop dan ook gelijk een nieuw stadion erbij nu je toch bezig bent.
Het is geen fifa!
Als het niet lukt bij Real moet er altijd weer gekocht,gekocht en nog eens gekocht worden. Ze kunnen er beter een keer een team van maken want ik kijk nog steeds naar 11 individualisten op het veld, goede voetballers hebben ze genoeg.

11 mei 2015 om 09:11

quizarverai vergeten zeker dat Real afgelopen seizoen ook di Maria heeft verkocht voor 75 miljoen en ze net zo veel hebben uitgegeven als geïncasseerd. Real heeft dus wel een flink zak centje om uit te geven.

Een nieuw stadion hoeft overigens niet, ze gaan Bernabeu verbouwen .

Bouw het team om Isco en James en je blaast iedereen omver. Als je die 2 kan laten excelleren heb je een dodelijke machine, maar zolang de focus ligt op Ronaldo ga je het niet beter doen dan je statistisch kan verwachten van een club als Real. Ze doen het zelfs slechter met maar 1 kampioenschap in de 6 jaar dat hij er zit. Kan gewoon niet.

Die 2 zijn individueel briljant, goed in de kleine ruimte, uitstekend inzicht en prima passing, het zijn bovendien ook teamspelers. Lijkt me duidelijk wat er deze zomer moet gebeuren. Een nieuwe coach die het de focus legt op spelers zoals Modric, Kroos, James en Isco of het verpatsen van Ronaldo.

9 mei 2015 om 22:09

Het klinkt raar maar ik zeg al tijden dat Real Madrid beter zal voetballen zonder Ronaldo.. en PSG zonder Ibrahimovic. die twee gasten die eisen werkelijk waar elke bal op en houden de kwaliteiten van andere klasbakken gewoon tegen.

Maar goed.. niet iedereen snapt dit.

9 mei 2015 om 22:43

Ik ben het helemaal met je eens, bij zowel real als bij psg moet het hele team in dienst van deze twee spelen en zijn ze ook degene die alles opeisen. Kijk bijv naar barca waar het prima gaat voorin met msn. Zodra ronaldo en bale vertrokken zijn kan real weer goed gaan voetballen.

9 mei 2015 om 22:46

hou die onzin voor je man, door zijn aandeel won real madrid de titel en de c.l en de copa. het is gewoon bale zelf die te kort komt voor real madrid. wat een zever bah. waan van de dag regeert weer. jammer dat benzema geblesseerd is die voegt veel toe. maar jij vind die mexicaan een klasbak, grapjas. en bale dat is een eenvoudige renpaard. sinds bale eer meedoet is real midner geworden.

9 mei 2015 om 23:11

Ronaldo moet zich minder bezig houden met zijn statistieken, die zijn al abnormaal goed genoeg. Als hij dat doet zal hij zelf ook beter voetballen en het team ook, zie bijvoorbeeld bij manU.

10 mei 2015 om 09:04

Aoil.. Real Madrid heeft al 5 jaar veruit de beste selectie op aarde. Maar als je dan naar de prijzen gaat kijken die ze in die jaren gewonnen hebben. Schandalig gewoon. 1 keer landskampioen in 6 jaar bijvoorbeeld is lachwekkend!!

En er is toch echt een reden voor.. Natuurlijk is Ronaldo een geweldige voetballer. Hij is echter met maar 1 ding bezig, zijn eigen statistieken en goals. Alles opeisen en scoren, scoren, scoren. Teambelang komt op plaats 2, en ja, dan win je weinig prijzen.

Maar dat is mijn mening heh.

10 mei 2015 om 00:41

Hahaha, hou alsjeblieft op. Isco is zo overschat. Leuke techniek, maar 0 rendement. Daarnaast loopt hij veeel te veel met de bal en vertraagt hij net zo veel het spel als Ronaldo. Haal bij Real Ronaldo weg en er blijft een team over dat gelijkwaardig is aan Sevilla. Keer op keer laten de andere spelers het afweten en dat is niet omdat Ronaldo in het veld staat.

Als Real maar de belangrijkste prijs pakt dan vind ik het goed, we zullen het zien. Ancelotti heeft trouwens wel in kunnen zien dat je met Carvajal en Marcelo veel meer hebt ook al zijn het gekken.

9 mei 2015 om 22:04

Zonder Modric en misschien Kroos (hangt van de ernst van de blessure af) gaat het heel moeilijk worden om Juventus te verslaan.
Het is open op een goede dag van Ronaldo (die er vandaag niet goed uit zag) of dat je uit een spelhervatting scoort.

9 mei 2015 om 22:10

Heb je gelijk in, alleen als ze Juventus verslaan en Modric en Kroos dan zeker terug zijn (ervan uitgaand dat de blessure van Kroos niet al te ernstig is) dan ben jij toch wel met mij eens dat Real dan eigenlijk favoriet is hoe goed Barca ook speelt (vandaag drama).
Kijk naar de vorige Classico's Real op volle kracht wint 3-1 Real zonder James was 70 minuten te betere partij tegen Barca in Camp nou.
Ik heb er indien het allemaal goed loopt hartstikke veel vertrouwen in.

9 mei 2015 om 22:23

We gaan het allemaal zien als real naar Berlijn mag om de finale te spelen. En Barça moet ook eerst nog naar München toe. Dat moet zeker niet onderschat worden. Geen enkel team gaat graag bij Bayern op bezoek.

Ik zou het niet vreemd vinden als Valencia zich bestolen voelt. Die scheidsrechter was een toneelspeler. Die penalty, hilarisch gewoon.

Zonder Modric is real bijzonder zwak en moet het van het individu en dode spelhervattingen komen.

Valencia heeft erg georganiseerd gespeeld en verdiende in mijn ogen niet de tweede tegengoal.

Barcelona lijkt me nu wel kampioen. Ik zie ze zelfs in Madrid bij Atletico niet verliezen.

Als Bale ipv Ronaldo eens al die vrije trappen nam, waren ze kampioen.

helaas wordt barca dus kampioen. jammer ik hoopte op real. real madrid moet toch iets gaan veranderen. een sterrenteam dat toch beschamende resultaten heeft behaald dit jaar zoals de 4-0 afslachting bij de buurman, de 2-4 tegen real sociedad en de 3-4 tegen schalke. alleen in de CL valt er nu wat te halen

9 mei 2015 om 22:14

Met Modric werd er record na record verbroken. De meeste punten werden verspeeld in de periode dat tot wel 6 basisspelers geblesseerd waren, waaronder Modric. Het enige wat er veranderd moet worden is dat er een derde goede middenvelder moet komen en Iker heeft ook aardig wat punten gekost voor een keeper op dit niveau, een nieuwe keeper dus.

9 mei 2015 om 22:15

en real heeft een coach met ballen nodig die bale durft te laten banken. nooit was hij 100 mil waard

9 mei 2015 om 22:26

Inderdaad, als Modric niet geblesseerd was geraakt had Real een stuk beter gespeeld. Als we in de zomer De Gea en Verratti kunnen halen, Casemiro terughalen en Silva de andere kant op sturen, Chicharito vastleggen dan zitten we volgend jaar goed. Dit jaar zag je hoe ernstig het niveau van basisspelers en wisselspelers op het middenveld verschilt... Pijnlijk groot

9 mei 2015 om 23:01

Een coach die ronaldo durft te banken*. Ik zie dit real veel beter voetballen zonder een ronaldo die veel ballen opeist en minder in teambelang denkt.

Real geen geluk in 1e helft....uiteindelijk vind ik gelijkspel wel terecht. Barca bijna zo goed als zeker kampioen. Fantastisch!!!!!!

Grappig hoe mensen dit een terechte uitslag vinden.

61% balbezit voor real n 39 voor valencia.

Real 10 schoten op doel en Valencia 4.

4 schoten op de paal en lat.

Gelijkwaardig? oordeel zelf maar.

9 mei 2015 om 22:09

Uitslag 2-2, dus ja, gelijkwaardig

9 mei 2015 om 22:50

De uitslag bepaald toch niet of het gelijkwaardig was, de ene kan wat gelukkiger zijn dan de ander. Jij vind zeker ook dat elke overwinning een verdiende is want de winnaar heeft simpelweg meer gescoord dan de ander?

10 mei 2015 om 01:40

Aaahhh precies! Dus moet hij ook niet met die kulstatistieken komen! Scorebord/cijfertjesjournalistiek noemen we dat! Meer balbezit zegt nog niet dat je beter was! Meer schoten op goal wil nog niet zeggen dat je beter speelde... Etc etc etc

9 mei 2015 om 22:10

Schoten op paal en lat zijn toch toedoen van de speler?

9 mei 2015 om 22:25

Gewoon beter mikken.

Ongeacht de uitslag van deze wedstrijd, was het al duidelijk dat barca kampioen zou worden. Zijn gewoon in een uitstekende vorm en Real maakt een wisselvallige indruk.

Heerlijk dit, dit mag Barca nu echt nooit meer uit handen geven. Tegen Atletico mogen ze verliezen als ze maar van Deportivo winnen en thuis is dat zowat een zekerheid.

Stel barca verliest van atlitico maakt real dan nog kans weet iemand hoe het zit

9 mei 2015 om 22:08

Als Barcelona verliest van Atletico dan moeten ze thuis tegen Deportivo ook punten verspelen en die kans is denk ik 1%... Barcelona gaat op z'n minst gelijkspelen bij Atletico denk ik. Winst van Barcelona in Madrid betekent het kampioenschap vieren in Madrid

9 mei 2015 om 22:08

Barcelona staat nu 4 punten voor met nog 2 wedstrijden te gaan. Atletico uit en daarna Deportivo thuis, dus aan 1 overwinning hebben ze genoeg.

wat speelt RM als een stel inspiratieloze oma's. sorry oma, dat is nog een belediging.
Wat verwachten ze bij RM, dat CR of de scheids alles wel oplost?
wat een zoutzakken.

Vond Real altijd een geweldige club, maar wat heb ik een hekel aan deze club gekregen met spelers als Ramos, Pepe, Bale en Ronaldo., Gelukkig dan maar Barca kampioen

Dit is heel zuur, ik had het wel verwacht tegen een sterk Valencia na een zwakker vertoning in Italië. 1e helft was echt zo slecht aan de kant van real, ik begreep trouwens niet waarom isco en James van kant wisselde 1e helft isco rechts en James links dat hoort toch gewoon andersom zo vreemde tactische wissel.
Hopen maar dat kroos terug komt woensdag want illara was niet geweldig ik vond trouwens heel real middelmatig vandaag. Enige hoogte punt is die wereld goal van isco, doet me denken aan die goal die hij voor Spanje maakte in het kwalificatie duel tegen wit-Rusland volgens mij bijna identiek heerlijke goal, leverde ons het punt maar een punt wat voelt als een nederlaag helaas.
Diego Alves motm, wat een reddingen maakte hij ze chapeau voor zijn spel.

9 mei 2015 om 23:19

Als James en Isco in de basis staan, dan spelen zij altijd respectievelijk op links- en rechtshalf als er met drie middenvelders wordt gespeeld. Wel dubieus, ja. Andersom zou toch logischer zijn lijkt mij.

Als Ancelotti dit jaar geen prijzen pakt dan denk ik dat het exit is. Zidane zal hem dan wel opvolgen.

Yessssssss! Barcaa

Sorry voor de totaal niet inhoudelijke reactie, blijdschap heerst!!

Real Madrid speelde goed, maar geluk zat niet mee vandaag. Erg veel kansen gehad, 3 keer op paal/lat en een uitmuntende keeper van Valencia. Real Madrid verdiende zeker wel 3 punten, maar het kan niet altijd mee zitten.

Grappig hoe Valencia kans na kans tegen Barcelona weet te missen en tegen Real de eerste 2 kansen direct omtovert tot goals. Om Kampioen te worden moet je ook het kampioensgeluk hebben (of je moet in Duitsland voetballen en Bayern heten) en Real heeft het dit jaar niet.

Hoe sterk was Real voor de winterstop, een fase waar Real de hele selectie fit had en niemand kon ze verslaan. Na de langdurige blessures van Modric en James ging het bergafwaards en nu missen we Modric weer en dat in de belangrijkste fase van het seizoen.

Barcelona wint nu zeker de landstitel en kan zelfs de treble winnen!

9 mei 2015 om 22:14

Niks kampioensgeluk of ongeluk. Barca heeft dit gewoon afgedwongen door de tweede helft van seizoen weinig tot geen puntverlies te lijden. Real speelde beter het eerste helft van het seizoen en hadden die lijn aan moeten houden. Real heeft het seizoen niet over één wedstrijd verloren.

Real had deze wedstrijd thuis kunnen winnen ook al stonden ze op 0-2. Hartstikke veel kansen gecreeerd, niet genoeg omgezet naar een goal.

9 mei 2015 om 22:15

inderdaad helemaal mee eens

9 mei 2015 om 23:13

Ik nam met deze wedstrijd alleen een voorbeeld en in mijn 2e alinea zeg ik dat Real het in de 2e helft van de competitie heeft laten liggen, hoe kom je erbij dat ik op basis van deze wedstrijd Barcelona's eerste plek als geluk zie? Iedereen weet dat je ook geluk moet hebben om uiteindelijk als 1e te eindigen, niet zo aangevallen voelen joh.

Real heeft zeker pech gehad dit seizoen met al die blessures, anders stonden ze misschien wel bovenaan nu, voor de winterstop had Real nog dat record van meeste overwinningen op rij, hadden ze die lijn doorgetrokken stonden ze niet 4 punten achter met nog 2 wedstrijden te gaan, helaas sloeg toen de blessuregolf de selectie.

Barcelona is dan ook niet onterecht kampioen, ze spelen de pannen van het dak en als ze met meer punten eindigen dan de rest zijn ze terecht kampioen.

9 mei 2015 om 23:32

Lol voelde me ook niet aangevallen.

Maar ik snap niet hoe je kunt spreken van geluk als je toegeeft dat de tegenstander het heeft laten afweten.
Dat is normaliter toch hoe je iets wint? Beter presteren dan je tegenstander?

Om dit af te schuiven op een blessure golf vind ik ietwat overdreven.
Het cruciale verlies dat is geleden is die van Modric, maarja....dit zou je als Real moeten kunnen opvangen.
Hetzelfde geldt voor Barca trouwens, waar het kwaliteitsverschil met de bank mij ook zorgen baart. Maar Barca heeft dan echter wel met een transferban te maken momenteel.

Voor de rest had Real uitval van overige spelers maar dat kwam grotendeels door het behalen van rode kaarten.

9 mei 2015 om 22:15

Heb je Sociedad vandaag achter een 40% spelende Barca zien hobbelen? Het is het welbekende Ajax-probleem wat Real als de grootste daar ook altijd heeft. Tegen Real(ajax) geven ze 120% en tegen Barca(psv) gaan ze nooit voluit

9 mei 2015 om 22:27

Slap excuus, gwn beter mikken en je wint hier met 4-2

9 mei 2015 om 23:18

Als je het zo bekijkt. Mensen hebben gewoon een schurfthekel aan moordenaars. Real Madrid = Franco , dus beter kan je de haat niet uitleggen

10 mei 2015 om 00:41

hahaha das een goeie grap, probleem is dat madrid helemaal geen geschiedenis heeft met ajax en op geen enkel vlak vergelijkbaar is buiten het feit dat het om 2 hoofdsteden gaat !

ajax is barca en andersom kijk gewoon naar de gedeelde geschiedenis

om te zeggen dat alle andere ploegen meer hun best doen tegen madrid dan tegen barca is ronduit onzin ik weet niet wie jij denkt wie het te slagen team is spanje maar het is allesbehalve real madrid ! atletico is huidig kampioen en iedereen tekent vooraf om van barcelona te winnen

jij vergeet mischien het feit dat rond deze tijd de subtop strijden voor championsleaugue en de staartploegen vechten om niet gedegradeerd te worden dus is elke wedstrijd in principe vergelijkbaar met een finale



10 mei 2015 om 04:53

Groots mogelijke onzin. Teams graven zich zwaar in vs Barca. Tegen Madrid zie je juist ruimtes liggen achter de defensie. En daarnaast heeft Barca het altijd moeilijk tegen Valencia. Madrid heeft normaal gesproken niet eens veel erg aan ze.

Gefeliciteerd Barca-supporters alvast met het kampioenschap.
Jullie zijn dit seizoen terecht kampioen geworden. Met een sterk begin van het siezoen en een sterk einde van het seizoen,
Waar jullie vorig seizoen pech hadden, hebben wij dit siezoen namelijk pech gehad en dat is maar 1 ding: Blessures!!!

Volgend seizoen dan maar weer

Nu hopem dat wij die CL pakken...

9 mei 2015 om 22:28

Vooral modric missen jullie erg, als ik 1 speler van real mocht uitzoeken voor barca is hij het wel. Wat een geweldenaar!

Real zal alles uit de kast halen om de cl te pakken dit jaar nadat de landstitel ook mis zijn gelopen, maar het wordt wel moeilijk. Modric kroos geblesseerd. Onze middenveld zal veel steken laten vallen vooral wnnr ramos daar speelt

Overigens net als Messi had Ronaldo wel de wedstrijd van z'n leven hoor haha.

Zonde zeg hoor Real

Jammer zeg dit hoor de titelrace had nog echt spannend kunnen worden

Jammer, jammer en nog eens jammer. Het mocht niet zo zijn in de eerste helft en de gemiste penalty was het toppunt. Als Real echter tegen Juve met dezelfde passie en strijdlust speelt die ze vandaag hebben laten zien, geef ik ons wel een goede kans om door te gaan. Nu hopen dat Kroos geen ernstige blessure heeft, want zonder Modric én Kroos is ons middenveld zeer zwak.

Gefeliciteerd Barca fans, het kampioenschap is 98 van jullie.

Gefeliciteerd Barca fans....tot in de finale...de CL wordt voor ons.

9 mei 2015 om 22:51

Hahahaha nee

Bijna heel het basis elftal van Juventus kreeg vandaag rust (behalve Progba) het gaat echt heel erg moeilijk worden voor Real....

Eerst werd Athletico in Camp Nou kampioen, en nu wordt mischien Barca kampioen in Calderon dat zou FANTASTISCH zijn!!!!!

Haha! Barca hoeft nu maar 1 te winnen en ze zijn zeker van het kampioenschap. Ik gun het ze.

Geweldig dit resultaat! Hopelijk maakt Barca geen fout de aankomende wedstrijden.

Voor Barcelona geweldige uitslag natuurlijk. Nu is de wedstrijd uit bij Atletico Madrid van minder groot belang als wanneer Real vandaag had gewonnen.

9 mei 2015 om 23:07

Barcelona zal wel bij atletico willen winnen want dan vier je het kampioenschap in madrid, wat het natuurlijk mooier maakt. Ookal is het niet bij real.

9 mei 2015 om 23:49

Ik denk dat thuis de titel binnen halen mooier is dan uit, ook al is dat in Madrid bij Atletico. Al zou ik kunnen begrijpen dat ze de titel liever bij Atletico halen dan dat ze laten aankomen op de laatste wedstrijd thuis tegen Deportivo.

Als Real niet zoveel geblesseerden hadden gehad(met name Modric zolang), was het gewoon kampioen geworden... stonden 4 punten voor op Barcelona op dat moment.

Zelfs met 4/5 basisspelers die Real niet had was het de betere in camp nou en verloor het maar met 2-1..

Hopen dat ze Juventus kunnen pakken, want Modric is weer terug voor de finale Champions League, Met Modric is Barcelona zeker te pakken. aangezien Real al 2x de betere is geweest tegen Barcelona dit seizoen

9 mei 2015 om 22:46

2x de betere? Maak daar maar 1x van, thuis waren ze veel beter tweede helft en uit waren ze beter eerste helft, barca speelde real kapot 2e helft in camp nou

10 mei 2015 om 01:42

Als als als als! Als Eva lesbisch was waren wij er allemaal niet.... Gaaaaappp

ik ben niet echt teleurgesteld, omdat ik dit zag aankomen en ik al zei dat je de titel in barca hebt vergooit. de c.l pakken wij gewoon. carlo spaarde marcelo en carvajal, toch ene teken aan de aan wand dat hij de titel al op gaf.

ronaldo mist een penalty, dat kan iedereen overkomt, zelfs balotelli de beste penalty nemer van de wereld overkwam dat zelfs. ronaldo heeft zijn best gedaan en gegoede de gespeeld. ik heb me echt zitten ergeren aan de onkunde van de mexicaan, hij werkt hard maar je hebt er geen moer aan. aan de |barca fans proficiat, dik en dik verdient.

9 mei 2015 om 22:49

Valencia kreeg grote kansen en verdiende te winnen, geef ik als Real fan toe. Balbezit zegt mij echt gene moer. Ik haat zelfs dat vele balbezit. Geef mij maar direct spel.

Casillas was vroeger een echte matchwinnaar,tegenwoordig is ie gewoon garnituur tussen de doelpalen!

9 mei 2015 om 23:04

Iker pakt geen punten meer, hij had die bak gewoon als normale keeper moeten hebben. Iker is over de hil pakt geen punten meer. Ik ben echt verbaast waarom hij nog mag keepen. Heb veel respect voor zijn prestatie,s in echt verleden, maar het is nou echt klaar.

Jammer voor Real , Valencia wad tactieks zeer sterk. Real had ook wel beetje pech.

Hopelijk mag Real voor volgend seizoen ook geen transfers doen dat zou enkel goed zijn voor de middenmoot en subtoppers in Spanje en de herverdeling van de tv rechten is ook een pluspunt in het vooruitzicht, zo wordt La Liga beetje bij beetje later weer een spannende competitie.

Volgens mij kunnen we er nu al met zekerheid vanuit gaan dat Barça La Liga pakt en nog 2 finale plaatsen heeft voor de Copa Del Rey en Champions League. De kans op een treble is nu zeker 50% en 80% dat ze 2 prijzen pakken dus een geslaagd seizoen.
Wat er volgend seizoen staat te wachten weet geen kat maar Real gaat waarschijnlijk zotte kosten doen aankomende zomer als ze transfers mogen doen en dat zal maar weinig veranderen. Het zwakke punt bij Real dit seizoen is een goede CDM à la Xabi Alonso en een goeie RB. Daarnaast is Casillias niet meer dezelfde als pakweg 8 jaar geleden. 3 posities waar ik nog een kleine verbetering zou zien met de juiste transfers te doen voor de rest heeft Real een topteam het ligt gewoon mentaal en tactisch niet altijd goed tussen wat de spelers kunnen en wat de coach verlangt. Benzema is trouwens ook geen spits a la Ibrahimovic of Suarez en dat mist Real ook nog. Wat de verdediging betreft zou ik stillaan Pepe en Arbeloa vervangen voor een Boating.

9 mei 2015 om 23:51

Of misschien het hele team vervangen met dat van Barcelona?

10 mei 2015 om 08:21

Ik denk dat dat onbetaalbaar is voor Real, een gerucht zegt dat Barça de hoofdprijs vraagt; iets meer dan 1 miljard, 1111 miljoen voor hun elftal.

Hebben de mensen die in de poll hebben gestemt de wedstrijd gezien??

Wederom geen kampioenschap voor de Koninklijke dus. De laatste dateert alweer uit het jaar 2012. Dat is drie jaar geleden. Een grof schandaal.

Het voetbal is bovendien al tijden erg matig, het wegvallen van Modric is de spreekwoordelijke nekslag geweest. Dat er ook nog een troglodiet als Pepe in het elegante maagdelijk wit mag spelen is ronduit deplorabel. Het doet mij ontzettend veel pijn om deze prachtige club te zien verworden tot een ordinair commercieel gedrocht. Toch blijf ik van de Koninklijke houden.

Het zal buitengewoon lastig worden woensdag. Ik ben zeer sceptisch al kijk ik wel uit naar de wedstrijd. Het zal zeer spannend worden.

Dit is zo heerlijk, Valencia verdiende wel meer dan dit. Krijgen onterechte pingel tegen, en Pepe die geen rood kreeg... en 100% kansen voor Negredo en Rodrigo.

Real bij elk contact liggen en naar de scheids kijken, je zou de wind maar voelen met geen verdediger in de rug dan nog zouden ze vallen. Natuurlijk kreeg Real ook genoeg kansen maar Real moet wel beseffen dat Barca altijd de beste is in Spanje. Helaas maar waar

Real heeft het volledig aan zichzelf te danken dat ze de titel niet pakken.
Het ging op een moment allemaal te vlot. En zo zie je maar dat ook de topspelers zelfs dan niet meer met de voeten op de grond blijven. En dat ligt aan de spelers zelf, maar daar moet de coach dan veel sneller ingrijpen.

Zo zie je dan ook nog maar eens dan het niet alleen mourinho was die niet de gewenste resultaten haalden.
Barcelona is zeker niet alleen Messi, het zijn allemaal goede tot zeer goede spelers. Maar zoals Messi de laatste maanden weer buitengewoon speelt is dit Barcelona superieur.

Ik hoop toch nog dat real door geraakt tot in de finale. Alle respect voor juventus, maar ik geef al bij al Real toch meer kans om er een attractieve match van te maken..

10 mei 2015 om 00:43

Real fanboys, doe jezelf nou geen pijn en verdriet aan door valse hoop..CL finale Barca-Juve! Case closed

Barcelona pakt de titel, maar ben er ook van overtuigt dat Real de Champions League wint, in de return is Benzema er weer bij en kan het thuisduel doen kantelen en winnen daar met 3-0 maar dat terzijde.

Real is goed teruggekomen in de wedstrijd, dus vechtlust is er wel maar de uitslag is belabberd uiteraard.

Ik ben totaal geen real of barca aanhanger, maar ik volg deze site al een jaar of 2 zo onderhand, en het valt me vreselijk op dat barca fans alleen een grote bek hebben als het goed gaat en je ook 5 x zoveel met barca geraleteerde accountant voor bij ziet komen.

10 mei 2015 om 00:46

Evertje, jij bent een Real fan, dag

10 mei 2015 om 01:46

Als je het alleen van een kan ziet twijvel ik aan je neutraliteit. Aan beide kanten zie je dit helaas.

Wat heeft Barca toch zielige provocateurs als fans, Bah!!
Geen wonder dat ik een hekel aan die club heb!!

Tot aan kerst was het spel van Barca niet om aan te zien en nu lopen ze hier op een Real thread hoog van de toren te blazen. pff.

Ja ze hebben van Bayern gewonnen maar dan wel van Bayern B want bijna alle belangrijke spelers van Bayern zijn geblesseerd. Het is dan wel schattig om te zien hoe snel ze de 7-0 van 2013 zijn vergeten.

10 mei 2015 om 02:38

Zeedorp, mooi, dan zul je vast ook een hekel aan Real hebben...toch

Zeedorp
Jij bent ook een zielige provocatuur
7 nul was twee jaar geleden
Wij praten over wat er nu gebeurt
Barca is kampion dat hebben ze verdient
als real kampion was geweest Hoe hadden die real fens dan gereageerd
Die real fens kunnen als geen ander provoceren

Nou het reclame bericht vond ik spannender en interessanter als het artikel.

Volgens real fens had barca geen gooie verdidegers
En naymar paste niet bij barca en souares was niet goed genoeg allemaal praatjes
Wat bleek achter af MSN zijn gewoon een nacht merie voor elke defensie
Bayer die hadden geluk als al die kansen er in waren gegaan dan had barca aan een wedstrijd genoeg om die 7 nul te scoren
Ik hoop dat barca dinsdag snel op 1 nul voor komt dan wordt bayer van het kasje naar de muur gestuurd

10 mei 2015 om 02:20

Aan je naam te zien ben je niet nederlands maar kom op je kan toch wel iets meer doen aan die spelling van je?

Ik heb een naam van een coach waar ik fan van ben. Jij hebt gewoon een vage name waarin je het woord paddestoel een beetje vervormd. Dus beter een coach naam dan een naam waarbij niemand weet wat het eigenlijk is. Belachelijke naam!

10 mei 2015 om 11:30

haha, dat jij de naam niet kent maakt toch geen zak uit! De mensen uit bijv. Groningen kennen de naam wel.
En wat maakt het ook uit wat voor naam iemand heeft.
Ik gok dat je nog geen 17 bent ofzo aan je puberale gepraat te horen, dus ik geef je bij deze een virtuele aai over je bolletje.

Niet reageren op die paddepoel. Rare gast met een rare naam. Nog nooit iemand zo veel onzin zien praten in een bericht!

Een naam van een coach in plaats van je eigen naam Hoe zielig ben je
En die coach van jouw begint tegen valancia met een van de slechtste spelers in la liga
Zijn naam arbelowa jij bent echt trots op Carlo meneer ancelotti

10 mei 2015 om 02:35

Ik baal altijd van die spellingscorrectie omdat straattaal dan word gecorigeerd maar in jou geval van Nederlands kan je die beter aan laten

10 mei 2015 om 02:42

Wauw ik heb geen idee wat je net hebt gezegd. Was dat Nederlands?

Wat boeit jouw mijn spelling jij reageert op mij dus jij mij wel begrijpen
Ancellotie

10 mei 2015 om 02:43

Kowed

10 mei 2015 om 02:44

Kowed

10 mei 2015 om 02:45

Spoedcursus nederlands anders?

Carlo ancelotti
Zeg eens eerlijk vondt je de gaol van messi ook mooi de tweede tegen
Bayern aan dat doelpunt kun je zien dat messi 10 keer beter is dan ronaldo
Zat alles in subliem doelpunt prachtig

10 mei 2015 om 09:10

Vind je deze reactie nou nodig? We hebben het de hele tijd nog niet over Ronaldo en Messi gehad, maar over jouw belabberde Nederlands. Ik vind messi op dit moment ongetwijfeld de beste speler van de wereld, maar het is mij een vraag waarom je opeens hierover begint.

10 mei 2015 om 09:12

Uitlokker

Blessuregevallen?! Alleen modric is r niet..

Klinkt wat zwakjes dat

10 mei 2015 om 18:19

Niet de blessures van nu maar van de periode voor en na de winterstop, Modric, Ramos, James, Pepe, Bale waren toen allemaal op dezelfde tijd geblesseerd waardoor Real uiteindelijk punten liet liggen tegen o.a. Villareal

Tfooo Real Madrid laat hier DE kans op een kampioenschap liggen. Voor zover er nog twijfel was is die nu in ieder geval weg. Maar ja als je een penalty en zoveel kansen mist dan sta je aan het eind logischerwijs met lege handen. Hopelijk vlammen ze woensdag en knallen ze door naar de finale. Kunnen ze Barca verslaan en de cup met de grote oren voor de 11e keer binnenhalen. Ik heb er vertrouwen in.

Vind wel dat Bale naar de linksback positie mag verhuizen. Op rechts ziet het er niet uit. Kan Ronaldo zijn acties op links maken en naar binnen komen en kan Bale zijn rushes maken. Hopelijk zien we volgend seizoen de volgende opstelling:

de Gea
Danilo
Ramos
Varane
Bale
Kroos
Modric
Pogba
James
Benzema
Cr7

Real Madrid is in de periode tot ca 2000 de grootste club van Spanje geweest en het ging ze natuurlijk allemaal makkelijker af in de tijd van Franco maar Barca is sinds ca 2001 de beste club van Spanje en zal dat deze eeuw blijven. Ik denk dat het mede te maken heeft met de jeugdopleiding en de manier van voetballen.

Hadden ze maar moeten scoren toch? Daar gaat het uiteindelijk om

Vind het prima als Barca de titel pakt.
Zolang Real Madrid dan maar niet de CL pakt, vind ik het goed.
PSV moet in pot 1 komen voor CL volgend seizoen.

10 mei 2015 om 16:56

Ik hoop dat Barcalona ook de champions en de Spaanse beker pakt

Messi

Barca is kampion en copa die is ook binnen
Alleen de championsleage wordt lastig maar met MSN moet barca die ook pakken er zit iets in dat team die willen gewoon alles winnen
als het achterin goed staat MSN die doen de rest
nacht merie voor elke defensie vooral naymar niet te stoppen
naymar is wel te stoppen maar dan moeten ze hem Door midden zagen
Gebeurt nu ook al en dan zeggen sommige die laat zich te makkelijk vallen

10 mei 2015 om 21:04

Heeft iemand al wat gezegd over je schrijftaal?

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren