Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Bayern München is het helemaal kwijt en lijdt derde nederlaag op rij

Laatste update:

Voor Bayern München lijkt het seizoen als een nachtkaars uit te gaan. De ploeg van Josep Guardiola droomde na het binnenhalen van de landstitel van de 'treble', maar werd uitgeschakeld in de Duitse beker en staat in de halve finale van de Champions League met 3-0 achter tegen Barcelona. Zaterdag werd er in de competitie opnieuw verloren, thuis van FC Augsburg. Dit ondanks het feit dat Paul Verhaegh nog een strafschop miste voor de bezoekers. Borussia Dortmund won thuis van Hertha BSC, waardoor de ploeg uit de hoofdstad moet blijven vrezen voor degradatie.

/

Bayern München - FC Augsburg 0-1
José Reina begon tegen FC Augsburg onder de lat, maar zijn wedstrijd duurde niet lang. Kort nadat Mario Götze namens Bayern München de paal had geraakt kreeg de keeper een directe rode kaart, voor het neerhalen van de doorgebroken Raúl Bobadilla. Augsburg kreeg bovendien een strafschop en Verhaegh ging vol vertrouwen achter de bal staan, maar de Nederlander mikte op de paal, waardoor de score in evenwicht bleef. Met Manuel Neuer op doel (het was voor het eerst dat hij inviel tijdens een competitiewedstrijd) kreeg het tiental van Bayern nog de beste kans om in de eerste helft tot scoren te komen, maar Robert Lewandowski raakte kort voor rust de lat. Hiervoor had Götze overigens ook nog een paar mogelijkheden onbenut gelaten.

Ook in de tweede helft ging het tiental van Bayern, overigens spelend in de nieuwe thuisshirts, op zoek naar de openingstreffer. De eerste kans na rust kwam op naam van Lewandowski, maar hij stuitte op Marwin Hitz, en de keeper haalde ook een goed schot van Mitchell Weiser uit de hoek. Hierna kwam Augsburg beter in de wedstrijd en twintig minuten voor tijd resulteerde dat in de prachtige 0-1, gemaakt door Bobadilla, die een voorzet van Pierre Hojbjerg achter zijn standbeen het doel in werkte. Bayern ging hierna nog in de achtervolging, maar zonder succes, en leed dus de derde nederlaag op rij: midweeks ging het mis tegen Barcelona en vorige week werd er ook al verloren van Bayer Leverkusen. Wie de bekeruitschakeling tegen Borussia Dortmund meerekent (Borussia won na een gelijkspel na strafschoppen) komt zelfs op vier nederlagen op rij uit. Woensdag komt Barcelona op bezoek voor de return in de halve finale van de Champions League.

/

Borussia Dortmund - Hertha BSC 2-0
Hertha BSC is door een nederlaag bij Borussia Dortmund nog steeds niet zeker van lijfsbehoud. De thuisploeg kwam al binnen de eerste tien minuten op voorsprong via Neven Subotic, die bij een hoekschop zijn hoofd tegen de bal zette en de 1-0 binnen kopte. Henrikh Mkhitaryan kreeg kort hierna direct een goede kans om de marge te verdubbelen, maar schoot net naast, en vervolgens vielen er niet heel veel mogelijkheden meer te noteren in de tegenvallende eerste helft. Kort na de thee kwam Borussia op 2-0, toen Mkhitaryan Erik Durm bediende en de verdediger zijn eerste goal ooit maakte in de Bundesliga. Borussia kon de wedstrijd hierna rustig uitspelen; Hertha, waar John Heitinga als invaller binnen de lijnen kreeg, geloofde duidelijk niet in een comeback.

Borussia Mönchengladbach - Bayer Leverkusen 3-0
Het eerste grote gevaar kwam na een kwart wedstrijd van Mönchengladbach: Bernd Leno ging gestrekt op een schot van Max Kruse. De eerst helft stond bol van de (harde) persoonlijke duels en overtredingen en er werden nauwelijks mogelijkheden gecreëerd. Vijf minuten na rust brak Kruse de ban, door na een vrije trap op aangeven van Patrick Herrmann zijn elfde competitiegoal van het seizoen te maken. Na een klein uur was Raffael dicht bij de 2-0, maar hij miste na opnieuw een pass van Herrmann. Negen minuten voor tijd viel het tweede doelpunt voor die Fohlen alsnog: Herrmann benutte een rebound nadat Leno een vrije trap van Fabian Johnson had gekeerd. Hij maakte zijn 33e Bundesliga-doelpunt en evenaarde daarmee Stefan Effenberg. Ibrahima Traoré bepaalde de eindstand op 3-0.

/

Eintracht Frankfurt - TSG Hoffenheim 3-1
TSG Hoffenheim begon beter aan de wedstrijd, maar de thuisploeg opende na achttien minuten de score. Linksback Bastian Oczipka scoorde uit een vrije trap en na een klein half uur maakte Haris Seferovic de 2-0, al stond hij daarbij wel buitenspel. Ook de derde kans van Eintracht Frankfurt leverde een goal op: Timothy Chandler kopte raak uit een hoekschop. Hoffenheim deed een zestal minuten na de onderbreking wat terug: Kevin Volland schoot prachtig raak uit een vrije trap. De blauwhemden uit Hoffenheim kwamen echter niet verder dan die ene eretreffer en hebben nu slechts één van de laatste zes wedstrijden gewonnen. Het Frankfurt van Thomas Schaaf boekte zijn eerste overwinning in zeven speelronden en heeft nog maar twee punten minder dan Hoffe.

Hannover 96 - Werder Bremen 1-1
Hannover 96 won al vijftien wedstrijden niet meer en kon die negatieve reeks zaterdag niet doorbreken. Na een kwart wedstrijd scoorde Lars Stindl nog wel de 1-0, nadat Jimmy Briand een pass had verlengd. Na 35 minuten had de thuisploeg op 2-0 kunnen komen, maar voormalig PSV’er Marcelo liet een grote kans liggen bij een hoekschop. Hannover verloor slechts één van de laatste 55 Bundesliga-wedstrijden tegen Werder waarin het in de rust op voorsprong was gekomen en bleef ook dit keer ongeslagen. Het werd twaalf minuten voor tijd echter wel 1-1: Zlatko Junuzovic benutte op prachtige wijze een vrije schop. Werder Bremen bleef daardoor voor de vierde keer op rij verstoken van een nederlaag en Hannover blijft in de degradatiezone staan.

Denk je dat Bayern de achterstand tegen Barcelona nog ongedaan gaat maken?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

4e nederlaag op rij*

Edit: Jullie hebben gelijk jongens. Bedankt.

9 mei 2015 om 17:37

3e nederlaag gewoon. Vs Dortmund was een gelijkspel.

9 mei 2015 om 17:48

als je een finale verliest met strafschoppen dan word dat gezien als een nederlaag, dus gewoon 4e nederlaag op rij.

9 mei 2015 om 17:54

Bij dit soort statistieken wordt winst na strafschoppen nooit meegerekend eigenlijk. Die wedstrijden worden in de boeken gelijkspel genoemd, met 1 ploeg die wint na strafschoppen.

9 mei 2015 om 17:55

Nee een verloren penaltyreeks komt in de boeken als een gelijkspel , omdat een penaltyreeks niet in de officiële speeltijd is.

9 mei 2015 om 17:55

Als je op een unibet of welke andere wed site dan ook op winst BVB had gewed dan had je geen cent gekregen. Dit was een gelijkspel en BVB ging door via strafschoppen. Je verliest of wint niet met 1-1.

9 mei 2015 om 17:37

Bayern Munich verloor niet van Dortmund, het werd 1-1, en wonnen pas na de strafschoppenreeks.

9 mei 2015 om 17:53

En dus is het een nederlaag.

9 mei 2015 om 18:10

Nee wijsneus. Penalties zijn de voetballende versie van kop of munt.

10 mei 2015 om 12:36

mandarijntje, kop of munt heb je geen invloed op.
Je bent ook nog niet rijp!

9 mei 2015 om 17:38

Inderdaad

Wat een belangrijke overwinning! Momenteel gewoon plaats 2! Traore weer eens een gouden wissel, een echte joker. 3 heel belangrijke punten! Auf auf auf in die Champions League!

9 mei 2015 om 17:41

Hopelijk worden jullie nog Vizemeister. Ik vind wel dat jullie momenteel het beste voetbal laten zien in de BL. CL is echter toch weer een heel ander niveau, dus ik ben benieuwd hoe dat zal gaan verlopen. Denk je trouwens dat er naast Kruse nog meer spelers zullen vertrekken / verkocht zullen worden?

9 mei 2015 om 17:51

Kramer keert in elk geval terug bij Leverkusen na dit seizoen. Verder zijn er de laatste tijd veel contracten verlengd: Stranzl, Jantschke, Brouwers, Hazard, Herrmann, Xhaka. Niets is 100% natuurlijk, maar veel belangrijke spelers liggen nog (meerdere) jaren vast!

9 mei 2015 om 18:07

Dat klinkt wel positief voor de toekomst. Heeft Favre ook nog een meerjarig contract bij jullie? Ik neem aan dat hij toch wel als belangrijkste reden wordt gezien voor dit succes, plus het prima aankoopbeleid. Tactisch sterk en hij heeft spelers ook beter gemaakt in mijn ogen, want ik vond dit aan het begin van het seizoen net geen top 4 selectie met alle respect.

9 mei 2015 om 18:12

Inderdaad! Daems vertrekt naar zijn jeugdclub, Marx stopt met voetballen. Kramer gaat naar Leverkusen maar daarvoor is Stindl al als vervanger gehaald. En Kruse gaat dus weg. Maar meer spelers zullen niet vertrekken denk ik.

9 mei 2015 om 18:14

Snap ik helemaal, volgens de geruchten is Eberl druk bezig met een nieuw contract voor Favre. Zou mooi zijn, want Favre heeft ons gebracht naar waar we nu zijn. We hebben alles aan hem en Eberl te danken.

Zo'n voordeel is het niet als je zo vroeg kampioen bent. Erg moeilijk blijkt het dus om de uiterste motivatie vast te houden. Erg vervelend als je nog in de CL speelt.

9 mei 2015 om 17:30

Jonge tegen dordmund is penalty, loterij dus. Barcelona gewoon omdat je stootkracht mist voorin. Vandaag 13e minuut met man minder ( keeper Reina pakt de rode kaart )

9 mei 2015 om 17:31

Was vergeten aan te vullen: dus denk niet dat het perse daar aan moet liggen. Toen zij de treble wonnen, waren zij ook vroeg kampioen..

9 mei 2015 om 18:52

jonge...ik denk dat het er wel degelijk mee te maken heeft! Natuurlijk mist Bayern de sterkste spelers, maar dat betekent niet dat je nu zo vaak achter elkaar moet verliezen. En loterij van penals is natuurlijk bullshit. Degene die de concentratie het beste vast kan houden, wint 9/10 keer. Zo ook in de beker tegen Dortmund.

9 mei 2015 om 17:38

Blessures. Bayern mist Alaba, Robben en Ribery. Zelfs zo'n grote club is afhankelijk van zulke spelers!

Het is de vierde nederlaag op rij; Dortmund, Bayer leverkusen, Barca en nu Augsburg. Dit is toch niet normaal. Pep moet hier echt iets aan doen.

Off: Ik las dat Pep het eens is geworden met City?

9 mei 2015 om 17:31

Zou best kunnen, Guardiola is inderdaad zo'n trainer dat wanneer het team niet meer functioneert, gaat wegrennen net als toen Mourinho hem pakte bij zijn laatste jaar in Barcelona.

Ondanks landstitel heeft Guardiola kei en keihard gefaald.

9 mei 2015 om 17:35

Gefaald? Hij is toch landskampioen geworden? Dat het in de CL wat minder gaat is volledig te wijten aan de blessures van Ribery, Robben en Alaba.

9 mei 2015 om 17:44

Zoals hij al zei ondanks de landstitel heeft hij gefaald. Clubs als Real, Barca en Bayern horen minimaal 2 prijzen te pakken. Dat het een seizoen niet lukt snap ik maar ik heb Bayern in geen lange tijd zo weinig kansen zien maken. Zijn tactiek heeft zeker gefaald

9 mei 2015 om 17:45

Gaat al 2 jaar wat minder op de CL. Als men al genoegen gaat nemen met enkel de Bundesliga kan Bayern beter gaan kijken naar een nieuwe trainer die de club en adidas geen 20 miljoen kost per jaar.

9 mei 2015 om 17:46

Dus dat zijn de doelstellingen die hij heeft meegekregen toen hij aangesteld werd denk je? ''probeer maar kampioen te worden''? Nee, toen Pep aankwam werd van hem gevraagd dat hij met Bayern Europa zou domineren en daarin is hij wel degelijk keihard gefaald. 2 teleurstellende CL jaren op rij is niet waarvoor hij is aangesteld.
Het lijkt mij niet geheel onwaarschijnlijk dat dit zijn laatste jaar is bij Bayern.

9 mei 2015 om 17:47

Volledig? Het is een belangrijke factor, ja.

Maar volledig? Hmm. Vorig jaar tegen Real 1-0 en 0-4 was wel met Robben en co. En dit Bayern is helemaal niet beter dan dat van Jupp.
Oke, leuk, ze kunnen meerdere systemen aan en sommige spelers zoals Lahm zijn polyvalenter en kunnen op meerdere posities uit de voeten, maar als team zijn ze helemaal niet sterker geworden, en da's waar het om draait.

En dan heeft Pep nog meer financiële mogelijkheden en betere spelers dan Jupp. Lewandowski, Götze, Benatia e.a. ipv Mandzukic, Shaqiri, Dante e.a.

9 mei 2015 om 18:00

Kampioen worden in duitsland met zo'n team EN een falend dortmund was m'n oma ook gelukt hoor. Dit heeft niets met Pep te maken.. Pep heeft wel degelijk gefaald. Halve finale eindstation in de beker en in de CL.. Er had veel meer in gezeten! Daarnaast was m'n oma trouwens ook succesvol geweest bij Barca in de tijd van Pep. Zonder dat ze als een dwaas staat te flippen langs de lijn zoals Pep doet.

9 mei 2015 om 18:03

Het zijn toch niet alleen de drie nu ontbrekende spelers. Het zijn ook de vele langdurige blessures over het hele seizoen waardoor je constant spelers op het veld hebt die van een langdurige blessure terugkomen (op dit moment Schweinsteiger, Lahm en Thiago). Dit na een wk waar vele spelers tot op het laatst actief waren. Dit breekt ook en club met een brede selectie op.

Ze staan in de Bundesliga meer dan tien punten los, hebben in de beker de halve finale gehaald waar ze na een wedstrijd die ze domineren met penalties verliezen. En in de cl hebben ze de halve finale gehaald (deels met echt goede wedstrijden zoals de 7-1 bij Rome, de 7-0 tgen Shaktar en de 6-1 tegen Porto). Nu vliegen ze zonder drie van hun belangrijkste spelers tegen de op dit moment beste club waarschijnlijk er uit.

Ze hebben hun doelen niet gehaald maar het is gewoon te verklaren.

9 mei 2015 om 18:59

Guardiola heeft gewoon gefaald bij Bayern Munchen. Kampioen worden is een zekerheid in Duitsland en tegen de topploegen heeft hij gefaald. Eerst is hij vernederd door Real Madrid en dit jaar wordt hij geslacht door Barcelona. Daarnaast lukt het hem niet eens de beker te winnen. Nee, Guardiola heeft duidelijk gefaald.

9 mei 2015 om 17:32

Bayern Munchen gaat het Barcelona van 2013 achterna. Schandalig onderuit in de 1e kwartfinale (2-0 AC Milan, 3-1 Porto). Geweldige 2e wedstrijd (4-0 AC Milan, 6-1 Porto). Vernedering in de halve finales (4-0 en 0-3 Bayern Munchen, 3-0 Barcelona). Denk daarom ook dat er eerder een vernedering aan gaat komen dan een wonder voor Bayern woensdag. Maar toch werden ze beiden ook kampioen.

Het is tijd. De hoogste tijd, Pep.

pep faalt al 2 jaar lang. tegen barca was het schrijnend om te zien dit bayern. ja ze missen robben, maar met heynkes wonnen ze als team de c.l . des tijds zou je robben vervangen onder heynkes zouden ze de c.l ook winnen, het was meer een team prestatie dat zie ik onder pep niet een echt team..

wordt er gezegd dat robben zo onmisbaar is, wat een onzin. in de tijd van heyenkes was robben niet eens verzekerd van een vast basisplaats, was kroos niet geblesseerd geweest had robben niet eens gespeeld.

bernat en rafinha, die zouden bij psv op zijn minst de tribune warm houden, at een flut spelers. die pep heeft van bayern een semi barcelona gemaakt dat saai tiki taka speelt om het doel te hebben het balbezit en de controle. pep heeft wat bayern door de jaren heeft opgebouwd in een keer allemaal afgebroken.

9 mei 2015 om 17:35

Pep heeft inderdaad niks bijzonders gedaan met Bayern. Is ten opzichte van Heynckes enorm gefaald. Matig/slecht aankoopbeleid, heeft de spelers niet beter gemaakt. Heeft op 2 kampioenschappen en een beker na niks gewonnen. Spel is niet om aan te zien. TOP Coach!

9 mei 2015 om 17:46

lol
"op 2 kampioenschappen en een beker na niks gewonnen" (welgeteld in 2 seizoenen)

9 mei 2015 om 17:52

@duitser

Laten we eerlijk zijn, met het huidige Bayern is dat niet zo heel bijzonder meer, hoe gek dat ook klinkt. Je zegt hieronder zelf dat het huidige Bayern het sterkste Bayern ooit is. Daarmee kampioen worden in de Bundesliga zou vrijwel elke degelijke trainer kunnen.

Hoe Nickozzz het zegt klinkt het erg raar maar ik begrijp het wel als hij het niet zo bijzonder vind. Vooral als je kijkt naar het enorme salaris wat Guardiola krijgt. Zou veel te makkelijk zijn om te zeggen dat hij geslaagd is. Guardiola kwam om de volgende stap te maken met de club, dat heeft men niet gedaan en je kan zelfs denken dat ze erop achteruit zijn gegaan, wat ik dus wel vind. Dan is hij gewoon niet geslaagd.

9 mei 2015 om 18:16

Ik vindt het echt een probleem dat een kampioenschap (naar min mening nog altijd de belangrijkste titel) bijna niks meer waard is.

Natuurlijk zijn ze ieder jaar zwaar favoriet maar dit seizoen zijn er factoren (wk, blessuregolf) die voor het bereiken van de doelen erg hinderlijk zijn.

Jij volgt Bayern toch ook nauw. Kan je je een wedstrijd herinneren waar werkelijk het elftal op het veld stond wat men zich in het begin van het seizoen voorstelde?

Steeds maar nieuwe blessures. En in deze fase van het seizoen lijkt het ze toch op te breken. Je ziet aan vele spelers dat de rek er uit is. Thiago begon goed na zijn blessure maar het is normaal dat hij nu een mindere periode heeft. Lahm speelt na zijn blessure ook niet als vanouds, hezelfde geldt voor Schweinsteiger. En dan speel je nog zonder drie erg belangrijke spelers.

Misschien ben ik al te lang Bayern-supporter. Ik heb ook beduidend slechtere periodes beleeft. Nu zitten ze bijna structureel in de halve finale cl. Dat is gewoon ongekend voor een Duitse club. Maar dat leidt ook tot erg verwende supporters en extreme verwachtingen.

Kampioenschap, halve finale beker en halve finale cl - ik vndt het niet slecht.

9 mei 2015 om 18:29

Ik zal ook zeker niet zegen dat een kampioenschap weinig waard is. Al kan ik niet ontkennen dat het de laatste jaren wat minder fijn voelde als in het treble jaar.

Dat blessures dit jaar een grote rol hebben gespeeld begrijp ik ook heel goed.

Bayern is de laatste jaren gegroeid, en dat de verwachtingen dan groeien vind ik normaal en zeker niet slecht. Dat moet juist, het zou heel makkelijk zijn om nu alles te accepteren omdat dat vroeger het doel was.

Nu klinkt het ook zeker niet slecht wat Bayern bereikt heeft dit en vorig jaar, maar de manier waarop Bayern er vorig jaar uitging was gewoon onacceptabel. Dat heeft niets met verwend te zijn, als je gewoon kijkt naar de selectie en het team dat er toen stond dan kan je die nederlaag en uitschakeling niet even wegwuiven met: "ach, we hebben de cl halve finale bereikt dus het is okay". Ik heb tijdens dat seizoen meerdere keren aangegeven dat de cl geen prioriteit heeft en dat een halve finale goed is. Maar de manier waarop Bayern eruit ging, ging gewoon nergens over. Dat ik dan verwend ben kan best, maar ik stel mijn verwachtingen af op de club en selectie. Als de club haar omzet en salarissen heeft verdubbeld dan lijkt het mij vrij logisch dat sommige verwachtingen omhoog gaan, andersom zou dat ook het geval zijn.

Dit jaar vind ik met alle blessures een kampioenschap ook gewoon goed, maar zo onderuit gaan en weggespeeld worden door Barca is dan ook ver onder de maat met het team dat speelde. En de halve finale beker gaan ze eruit omdat Guardiola tactisch de mist in ging met de Robben wissel. Het is 1 ding om uit geschakeld te worden maar nu speelde Bayern een gewonnen wedstrijd en die verliest Bayern omdat Guardiola er een aanvaller inbrengt voor een middenvelder. En dat moet herstellen met Muller eruit te halen wat je nooit mag doen.

Op papier ziet het er allemaal heel goed uit, maar de manier waarop ze verliezen en hoe vaak Guardiola nog tactisch een wedstrijd weggeeft is heel zonde en daar mag best wat meer kritiek op zijn.

En dit staat dan los van wat hij met Lahm en Alaba heeft gedaan, de 2 beste backs in de wereld omgezet naar degelijke middenvelders en dan 2 degelijke backs in hun positie gezet. Het constant veranderen van tactiek waar sommige spelers duidelijk niet van profiteren.

9 mei 2015 om 17:42

Nu blijkt dat ze Shaqiri nooit moesten uitlenen aan Inter.

Buiten het feit tot ze met 10 man speelde hangt Bayern me redelijk de keel uit de laatste weken. Dan te bedenken tot ik dinsdag naar Bayern - Barcelona ga heb ik na dit gezeik totaal geen zin meer. Ik ben blij als het seizoen is afgelopen...

9 mei 2015 om 17:44

Och, arme jongen. Moet je toch daadwerkelijk in de Allianz Arena gaan zitten om een halve finale cl te bekijken? Erger kan het bijna niet.

Mag ik je vragen hoe lang je nu Bayern-supporter bent? Ik heb - ook in het recente verleden - duidelijk mindere periodes beleeft. Het Bayern van de laatse drie seizoenen (inkl, deze) is gewoon het sterkste Bayern ooit.

9 mei 2015 om 17:52

Kijk die domme eerste zin van jouw erger ik me al helemaal dood aan. Zou jij zin hebben na al dit gestuntel om helemaal naar München te reizen voor waarschijnlijk één of andere zaadwedstrijd te zien? München ligt namelijk niet om de hoek man. BTW ik ben al meer dan 8 jaar Bayern fan en zal ik ook altijd blijven!

9 mei 2015 om 18:29

Kijk, jouw laatste zin vindt ik nou mooi. Het lijkt me dan dat jij iemand bent die zijn club ook in een mindere periode steunt (wat je nu minder noemt).

Misschien was mijn eerste zin niet echt netjes maar ik denk dat er nog steeds veel mensen zijn die met jou zouden willen ruilen. Ik kan me voorstellen dat het een lange reis is (zoals het typisch voor Bayern-supporters is want die zitten overal en niet alleen in Beieren).
Het blijft af te wachten of het een zaadwedstrijd wordt. In ieder geval zal je enige van de beste voetballers van deze tijd zien. En misschien ben je er bij als een voetbalwonder geschiedt (al geloof ik er ook niet in).

Ik wens jou in ieder geval veel plezier toe. Misschien heb je de gelegenheid nog een beetje tijd in deze mooie stad door te brengen.

9 mei 2015 om 18:45

Ik zal absoluut altijd een Bayern fan zijn (in goeie en slechte tijden uiteraard), Bayern is en zal altijd mijn club zijn. Ik ben gewoon altijd heel erg down als Bayern verliest, als Bayern verliest kan dat mijn hele dag verpesten (bayern is gewoon mijn hart en ziel). Het doet mij gewoon pijn tot het nu minder gaat en daarom heb ik ook weinig zin om Bayern dinsdag te zien (zeker na vandaag). Ik vindt het zeker super om zo'n topspelers te zien (zoals Lewandowski, Götze en noem ze maar op). Hartelijk bedankt tot u mij een fijne tijd toewenst

9 mei 2015 om 18:01

Geef mij je kaartje dan maar... Successuporter

9 mei 2015 om 18:06

ik ben al 8 jaar supporter, leer lezen!!!!!! Zou jij niet teleurgesteld zijn als jouw favoriete club zo'n kut periode heeft?

9 mei 2015 om 18:54

Ja ik ben ook voor Bayern (fan sinds dat ik me voor voetbal ben ga interesseren) en ben zeker teleurgesteld in deze periode, maar om nou te zeggen dat ik geen zin zou hebben om naar deze absolute kraker in de Champions League te gaan.....

9 mei 2015 om 19:58

Ja het is de manier hoe het gebeurd hé. Hoe kun je in godsnaam een wedstrijd 16 minuten voor tijd uit handen geven tegen Barcelona? Echt waardeloos was dat en dan zeg ik op mijn beurt, ik heb geen zin om helemaal naar München af te reizen om denkelijk een kut wedstrijd te zien (en al zeker met de wetenschap van vandaag)

9 mei 2015 om 18:07

Er zijn clubs die er bijna alles voor over zouden hebben om uberhaupt een keer landskampioen of dergelijke te worden, en bij Bayern is men ontevreden als ze de finale van de Champions league niet halen, misschien bedoeld Duitser dat. Komt allemaal wel weer goed volgend seizoen hoor.

9 mei 2015 om 18:43

Helemaal mee eens. Kijk naar Juventus die zijn dik kampioen geworden in Italie. Als die de finale niet halen denken ze jammer maar we hebben het beter gedaan verwacht. Bayern Munchen is wel gewoon kampioen geworden he! Het is niet dat ze geen prijzen hebben gewonnen.

9 mei 2015 om 18:48

@vitessea1 Bedankt voor je aardige woorden maar is gewoon zo tot een verlies partij van Bayern (tegen welke club dan ook) mij echt altijd pijn doet, het kan mijn hele dag verpesten.

1 prijs dus voor het sterrenteam van Josep Guardiola. In de beker al uitgeschakeld en Barca zal zich dinsdag ook gaan plaatsen voor de finale is mijn verwachting. Bayern moet scoren en de ruimte die ze dan weggeven is met MSN dodelijk. Vroeg kampioen zijn heeft dus helemaal niet zo'n groot voordeel. Benieuwd wat Bayern gaat doen na dit seizoen.

Mooi dat Borussia wint, op koers voor Europa nu. CL zit er waarschijnlijk niet meer in, maar Europees voetbal moet zeker kunnen.

En VZ: Bayern Barca is dinsdag al, aangezien het vorige week de woensdag werd gespeeld.

BMG heerlijk zeker van Champions League. Geen Dortmund of Bayer maar mooi Wolfsburg en BMG dus, is leuk om te zien dat er varieteit is in de Duitse Chamions League deelnemers.

3de plaats!!! Heerlijk dat we de CL ingaan, hebben genoeg tijd voor een vervanger voor Kruse die naar Wolfsburg gaat, verdiende overwinning. Traore supersub van het seizoen.

9 mei 2015 om 17:42

Momenteel zelfs 2e plaats

9 mei 2015 om 17:47

Was vergeten dat Wolfsburg vorige week punten had laten liggen..

9 mei 2015 om 18:14

Hopelijk wint Paderborn morgen

Pep, ga nou lekker weg.... Ga nou lekker ergens anders een team lopen verzieken met dat saaie passvoetbal.

wat pep ziet in die bernat en rafinha is voor mij ook een raadsel. neem aan dat hij fatsoenlijke buitenspelers gaat halen volgend jaar.

Heyndecks kom astublieft terug.

9 mei 2015 om 18:44

Ja, terugkomen Heyndecks!

Woensdag komt Barcelona op bezoek voor de return in de halve finale van de Champions League.
Volgens mij is het toch echt dinsdag....

9 mei 2015 om 18:41

Ik hoop dat ze pas woensdag op bezoek komen . Wordt het dan automatisch 3-0 voor Bayern als de tegenstander niet op komt draven?

Waarom moest Heynkes eigenlijk weg? Die won alles wat er te winnen was, met pracht voetbal. Maar Robben en Ribery zijn er niet bij. Dat scheelt toch ook het nodige.

9 mei 2015 om 18:43

Hij moest niet weg. Hij is gewoon gestopt. Laat in het seizoen wilde hij op de beslissing terug komen maar toen had Bayern al Guardiola gecontracteerd.

9 mei 2015 om 19:06

Als je de geruchten mag geloven dat hij naar City gaat aldus beIN. Is een terugkeer van Heynckes mogelijk, ik denk het niet maar hoop het wel.

9 mei 2015 om 19:33

Als Guardiola weggaat, komt alleen Klopp in aanmerking.

9 mei 2015 om 20:00

Heynckes is vandaag 70 geworden. Ik denk niet dat die nog een keer coach wil worden.

Tja wel gewoon kampioen, maar kan daar nauwelijks van genieten zo. Wat een drama einde van het seizoen, bah.

Thorgan Hazard wordt wel weinig gebruikt vind ik. Slechte stap in zijn carrière.

Dinsdag komt de volgende nederlaag denk ik.

Het kan toch niet altijd feest zijn, dat moeten mensen ook eens proberen te begrijpen.

Soms komt het voor dat je in een mindere fase zit. Vandaag ook weer kansen gehad maar niet af gemaakt. Wat moet je dan? Natuurlijk de makkelijkste weg kiezen en de schuld aan de trainer geven. Dat is tegenwoordig een tred geworden onder de analytici etc.

En dan lees ik hier ook nog dat mensen zeggen dat Pep heeft gefaald. Het moet toch niet gekker worden. 2x Kampioen, 1x Beker, 1x Uefa Super Cup, 1x WK voor club teams en dat alles in de 2 jaar die hij bij Bayern zit. Daarnaast ook 2x halve finale CL wat ook een prestatie op zich is.

Mij persoonlijk hang die onzin echt de strot uit. Bayern heeft onder Pep meer uitstekende dan slechte wedstrijden gespeeld. Ik zie ook veel kritiek op Bernat en Rafinha. Maar ik heb die twee toch echt over het algemeen gezien zeer goede wedstrijden zien spelen. Dat ze hier en daar een fout maken kan gebeuren. Komt bij de beste spelers ook wel eens voor.

Daarnaast heeft Bayern dit seizoen ook echt absurd veel last van blessures. Er is altijd wel iemand die in de lappenmand ligt. En zoals ik al eerder zei, ze hebben dit seizoen gemiddeld 7 geblesseerd spelers per wedstrijd!. Dat is een wereldrecord.

Die blessures mogen natuurlijk geen excuus zijn voor de laatste verliespartijen. Van Dortmund, Leverkusen en al helemaal Barca kan men best wel verliezen. Natuurlijk was het tegen Dortmund heel erg ongelukkig. Tegen Barca had het ook niet perse 3-0 moeten eindigen. Maar men gaf het in de slotfase helemaal weg. Het is jammer, maar zo kan het ook gaan.

Beste auteur van het artikel, het is niet Hummels die scoorde voor BVB maar wel Subotic. Deze info is kosteloos maar moet me wel punten opleveren!

@ dank Duitser. Feit blijft dat Bayern Munchen een zeer grote club is, die meer dan uitstekend wordt geleid. In tegenstelling tot Barcelona en Real die honderden miljoen schuld hebben, heeft Bayern een fors eigen vermogen. Chelsea en Manchester City of PSG zijn ook meer dan uitstekende voorbeelden van hoe het niet moet. Een luchtbel, vraag is alleen wanneer die klapt. Vreemd geld.

Maar met overmacht kampioen worden en de halve finale halen van de CL vind ik zo slecht nog niet. En er moet nog een wedstrijd worden gespeeld.

Eindelijk weer een overwinning. Ik heb weer ouderwets genoten van het de eerste helft. Drie mooie goals en natuurlijk weer een geweldige sfeer. De tweede helft was minder, maar op de goal van Volland niet meer weggegeven zoals hiervoor vaak nog het geval was. Ook mooi dat Seferovic ook eindelijk weer scoort. Een erg sympathiek persoon die ik het erg gun.

Blijf spannend onderin, net als in Engeland.
Persoonlijk ik ik dit liever als eindstand:

16: Hannover 96 (na competitie)
---------------------------------
17: Freiburg
18: Paderborn

Clubs als Hertha, Hsv, Stuttgart houd ik er liever in.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren