Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Depay gaat per dag verdienen wat Van Nistelrooij in een week kreeg

Laatste update:
/

Donderdag brachten PSV en Manchester United naar buiten dat zij een akkoord hadden gesloten over de zomerse transfer van Memphis Depay. De 21-jarige aanvaller gaat een meerjarig contract aan op Old Trafford en zal proberen door te breken in de voorhoede van Louis van Gaal. Daar staat een royale beloning tegenover voor Depay. De Telegraaf weet dat hij bruto ruim zes miljoen euro per jaar gaat verdienen.

De ochtendkrant stelt dat Depay bij the Red Devils een wekelijks honorarium van 120.000 euro per week zal krijgen. Daarmee komt hij in dezelfde salariscategorie als Luke Shaw, Chris Smalling, Marouane Fellaini, Marcos Rojo en Ander Herrera. De absolute topverdieners bij de club verdienen bijna drie keer zoveel: Robin van Persie, Wayne Rooney en Radamel Falcao krijgen een slordige 340.000 euro per zeven dagen betaald.

Depay kan ook alvast zeggen dat hij meer verdient dan Ruud van Nistelrooij ooit deed, in zijn jaren bij Manchester United. Veertien jaar geleden trok Van the Man eveneens van PSV naar de Engelse grootmacht en kreeg hij een salaris van 16.500 euro per week. Datzelfde bedrag verdient Depay straks in een dag. De gunstige koersen werken bepaald niet in zijn nadeel: de Britse pond is nu een stuk meer waard ten opzichte van de euro dan pakweg twee jaar geleden.

Denk jij dat de salarissen over drie jaar nóg hoger zullen liggen?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Vraag me dan onmiddellijk af wat PSG hem dan had aangeboden, want dat moet dan vast belachelijk geweest zijn.

9 mei 2015 om 08:29

Voor zover dit niet al is natuurlijk.

9 mei 2015 om 10:53

Jammer genoeg zijn dit gewoon de prijzen van vandaag. Maar ja, welke werkgever betaalt zoveel geld als hij weet dat de werknemer in kwestie het niet oplevert? Er gaat gewoon miljarden om in dat wereldje. Dan heb ik nog liever dat de hoofdrolspelers er een aardig deel van opstrijken, dan één of andere rijke clubeigenaar die 2 keer per jaar naar het stadion gaat.

Het ideale zou natuurlijk zijn dat voetbalshirts, tickets, merchandise,... etc. allemaal even duur blijven, maar de spelers een maximumloon van 25.000 euro per maand krijgen en al de rest naar goede doelen gaat. Er is geen één voetballer die zegt 'ah maar voor 25k speel ik niet'. 98 procent kan namelijk niets anders. Zeker niets anders waarmee je meer als 25k verdient per maand. Maar ja dat is een utopie.

9 mei 2015 om 09:07

Het is pas geleden naar buiten gekomen dat Depay bij PSG meer kon gaan verdienen dan bij Manchester United, maar ik kan nergens vinden om hoeveel het gaat. Hij heeft dus niet voor de club gekozen waar hij het meeste kan verdienen maar voor de club waar hij de meeste kansen voor zichzelf ziet. Dit is een uitstekende transfer voor hem.

9 mei 2015 om 11:59

8 miljoen per jaar bij PSG zijn dan nog altijd minder dan 6 miljoen bij Manu alhoewel het een hoger salaris is.

9 mei 2015 om 10:51

Zouden die nog meer geboden hebben? Voorkeur voor ManU stond al vast, verwacht ik.

Ik vraag me af wat Blind per week verdiend daar.

9 mei 2015 om 11:50

Waarom zou een club eigenaar er niet aan mogen verdienen is toch zijn bedrijf hij heeft er toch geld ingestoken.

Weet iemand toevallig in welke categorie Blind zit?

9 mei 2015 om 08:43

Volgens mij verdiend Blind rond de 5miljoen per jaar. 90.000 per week ongeveer.

9 mei 2015 om 08:51

Toch van de zotte dat een middelmatige speler als Blind 5 miljoen per jaar opstrijkt, die hoge salarissen gaan de PL nog wel eens zuur opbreken, wij hebben het namelijk ook meegemaakt.

9 mei 2015 om 08:59

jullie hebben hun tvgeld niet. de PL zal zichzelf in leven houden.

9 mei 2015 om 09:18

Haters gonna hate. heb het al vaker gezegd, en laat ik het nog maar eens herhalen. Ik snap niwr waar al die afgunst naar Blind vandaan komt. Heeft het bij zowel Ajax als Oranje gewoon super gedaan en zijn transfer naar ManUtd gewoon dik verdiend. Is daar ook gewoon een van de meest constante spelers. Dus hou je commentaar lekker voor je.

9 mei 2015 om 09:26

Sluit ik me bij aan. Blind is gewoon een goede voetballer die ondanks zijn gebrek aan snelheid, zich keurig staande houdt bij Manu. Bizar dat er zo laatdunkend wordt gedaan over iemand die bij 1 van de grootste clubs ter wereld speelt.

9 mei 2015 om 09:49

Snapik

Exact! Een goede voetballer, moeten we alle goede voetballers 5 miljoen gaan geven? Blind zou bv bij Juve banken, spelers als Tevez en Vidal dat is top, dat zijn exceptionele voetballers die die bedragen ook echt verdienen. 5 miljoen voor een goede speler met zijn beperkingen is schandalig.

9 mei 2015 om 09:55

Ligt eraan hoe je het stelt. Iedere goede voetballer 5 miljoen geven slaat nergens op. Een stabiele basiskracht bij de grootste voetbalclub ter wereld verdiend gewoon veel. Net als een stabiele zanger van een wereld band, een topman bij een bank of een advocaat.

9 mei 2015 om 09:55

Ik snap jou wel. Ben het voor een groot deel wel met je eens. Maar, bij Manu zien ze een versterking in hem, en zijn ze bereid dit bedrag voor hem neer te leggen. Zou het mijn beleid zijn? Nee, zeker niet! Maar, hij is niet zo slecht als dat men vaak beweerd. Het is maar wat de gek er voor geeft hè..

9 mei 2015 om 09:57

Welkom in Engeland Alex. Waar Blind iedere week meer verdient dan Ramsey, en waar Alexis Sanchez evenveel verdient als Ashley Young.

9 mei 2015 om 10:00

Tevez is helemaal niet exceptioneel. Voor hem nog 5 andere (betere) spitsen.

9 mei 2015 om 10:08

Wel mooi dat ie dat gaat verdienen. Hij heeft het zelf afgedwongen en zo hoort het.
Pakken wat je pakken kan als je er zelf hard voor hebt gewerkt.

Trouwens ...dit is het salaris van Blind.

Daley Blind

Voetballer Manchester United

Geboren: 1990 Nederland

Vriendin

Jaar: € 5.200.000,00
Maand: € 433.333,00
Week: € 104.000,00
Dag: € 20.800,00

Niet slecht.

Depay wordt misschien wel een sensatie...als hij weet dat er meer te halen valt. Hahaha....althans ik zou het wel weten als ik in zijn schoenen zou staan.

Wat talent kan doen, als je het goed gebruikt.

9 mei 2015 om 10:36

Waarom moet je altijd weer vergelijken met Arsenal?
Hoe krijg je t voor elkaar om over een topic dat in de verste verte niet over je club gaat toch weer n opmerking te maken?

9 mei 2015 om 10:48

Deviltje, hierbij kun je het wel verantwoorden hoor, Dat Sanchez en Young evenveel verdienen vind ik namelijk raar. Maar ik wist dit, niet dus vind het wel een interessant feitje.

Regelrechte schande natuurlijk wat er nu gebeurt en dan dan komen ze bij mij aan met een potje voor Nepal , met m'n normale modale salaris ! Pffff schandalig

9 mei 2015 om 08:49

Je weet dat er best wel wat voetballers zijn die ook geld doneren? Ronaldo bijvoorbeekd heeft 5 miljoen pond gedoneerd

9 mei 2015 om 09:43

Je weet dat dat niet waar is he? Mensen die in Nepal zelf wonen hebben gezegd dat dat onzin is en dat CR niks heeft gedoneerd.

9 mei 2015 om 09:53

Hoe moeten mensen die in nepal wonen nou weten wie er doneert? Als ik nu geld overmaak naar giro 555, denk je dan dat zij daar in nepal weten dat ik dat heb gedaan? Snap niet helemaal wat je hiermee bedoelt man

9 mei 2015 om 10:02

Hoe weten ze daar nou wie wat geeft. Onzin.

9 mei 2015 om 13:58

Hoe denk je dat die mensen dat moeten weten dat ze allemaal een briefje krijgen met daarop wie er hebben gedoneerd?

9 mei 2015 om 08:55

Twankie, waarom reageer je zo wereldvreemd? Het is een miljarden business, met vreselijk veel belangen en belangstelling wereldwijd. Niet iedereen kan het doen, dus diegene die het wel kunnen worden er rijkelijk voor betaald. En als je ziet wat de Fifa, Voetbalclubs en Uefa verdienen, valt het mee wat de voetballers verdienen. En om de tragische gebeurtenissen van Nepal, hierbij te betrekken vind ik ook niet helemaal juist....

Dus Ruud die voor Manchester United 95 goals maakte in 159 wedstrijden stond daar op de loonlijst voor 850.000 euro ?? Ik geloof er helemaal niks van , mocht het wel zo zijn dan moet hij zijn zaakwaarnemer nog maar eens contacten . Want die heeft dan al die jaren minimaal de helft in zijn zakken gestoken.

9 mei 2015 om 09:01

14 jaar geleden had Utd dan ook niet zoveel geld als nu.

9 mei 2015 om 09:16

dat kreeg van Nistelrooij toen hij net tekende. Daarnaast was de wisselkoers toen anders, aldus de tekst.

En verder kan ik mij Man Utd ook wel voorstellen. Van Nistelrooij kwam net van een blessure, het was maar de vraag of hij ooit zijn niveau zou halen

9 mei 2015 om 09:35

Niet alleen toen hij net tekende, de tekst maakt melding dat Van Nistelrooy nooit meer heeft verdiend bij United dan Depay nu gaat doen. Dat zal niet alleen aan de stand van de wisselkoers op dat moment liggen, me dunkt.

9 mei 2015 om 10:24

het woordje 'ooit' valt wel op meerdere manieren te interpreteren.

9 mei 2015 om 12:11

Klopt ook niet. In 2003 bood Manu hem een contractverlenging aan met een salaris van 144.000 per week. Daarvoor blijkbaar 64.000 per week.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=8126

Het is toch van de zotte dat Depay maar 10.000 per week minder krijgt dan Ozil en Alexis, twee spelers die zich al lang bewezen hebben? En dat Depay meer krijgt dan Cazorla, die zich ook al lang bewezen heeft?

9 mei 2015 om 09:32

Ja, dat is het. Ik snap ook niet waarom een speler die rechtstreeks uit de Eredivisie komt een salaris krijgt van meer dan 100k. Maar goed, met de concurrentie van PSG zullen de eisen wel flink gestegen zijn.

9 mei 2015 om 10:04

Of hij wordt gewoon gezien als 1 van 's werelds top talenten. Buiten Nederland dan, waar ze verstand hebben en grote talenten niet denigreren

9 mei 2015 om 10:51

Ja, groot talent. Meer dan 100k salaris is in deze context nog steeds veel voor een speler die zich structureel niet bewezen heeft op het hoogste niveau.

9 mei 2015 om 12:19

Heeft zich bewezen op het WK en in een top-10 competitie. Kunnen mensen altijd wel negatief doen over de Eredivisie, maar het is en blijft wel de competitie waar de grootste talenten vandaan komen. En als je daar bovenuit steekt dan ben je gewoon een wereldtopper in spé. En die krijgen doorgaans het beste salaris.
Mensen moeten gewoon niet altijd zo negatief zijn. Elke topvoetballer krijgt flink betaald, waarom zou 'een speler die toch maar uit de Eredivisie komt' daar geen recht op hebben als hij gewoon goed is?

9 mei 2015 om 19:27

belgie? maak eens een lijstje met geweldenaren die uit de jupiler pro league komen dan?? hier eentje van de afgelopen jaren in de Eredivisie:

Suarez,ibrahimovic,sneijder,vdvaart,eriksen,robben... noem maar op, niet verkeerd he? of als je nog verder terug wilt gaan jongens als Ronaldo,rijkaard,van basten enz enz, idd nooit de competitie geweest waar de grootste talenten vandaan kwamen..

9 mei 2015 om 19:38

Als je gaat kijken naar de laatste 5 jaar kom je alleen uit bij Suarez. Dan heb je ook nog spelers ala Vermaelen, Vertonghen en Eriksen die allemaal net onder de top zitten. Absolute topspelers leiden wij niet meer op. Op dat gebied heeft België ons flink ingehaald.

12 mei 2015 om 12:06

natuurlijk is het niet meer wat het geweest is, maar hij zegt dat het nooit de competitie is geweest met de grootste talenten, en dat klopt gewoon niet, verder valt dat in belgie ook nog wel reuzen mee, alleen wel benieuwd hoe het gaat aflopen met spelers als preat en vooral tielemans, echt grote talenten, maar bazoer bijv vind ik ook een geweldenaar. achja we zullen zien hoe ze zich gaan ontwikkelen.

Voor mij is het absoluut niet boeiend dat Memphis meer gaat verdienen dan Ruud, bovendien slaan die salarissen zo wie zo helemaal nergens meer op. En dan vindt men het gek dat er zoveel bvo diep in de schulden zitten.

Ruud zal ook in zijn tijd helemaal niets te kort gekomen zijn en heeft bovendien ook nog een volle prijzenkast. En die prijzen, daar gaat het om en moet het ook om blijven gaan. Er lopen zat dikbetaalde spelers rond, echter als je gaat kijken wie er daadwerkelijk prijzen gewonnen hebben, blijven er niet meer zoveel over.

Je geeft elke dag 10.000 uit om nog 50.000 over te houden elke week, de bedragen gaan echt nergens meer over. Dat Depay in een week gaat verdienen wat een al veel grotere voetballer als vnistelrooy toen in een maand verdiende zegt echt alles over hoe geld de sport verpest! Sport gaat om prestaties prijzen binnenhalen met je team maar nu draait het om wie verdient het meest en kan de dikste auto rijden.. heel zwart wit gezegd..

9 mei 2015 om 10:20

Je kunt het niet vergelijken, dat waren andere tijden. Anders ga je direct nog zeggen dat het belachelijk is dat een speler als Depay of Blind meer verdient dan Cruyff destijds....

9 mei 2015 om 12:37

Hij zal toch eens eerst belasting moeten betalen. Tevens klopt het vermelde salaris van van Nistelrooij niet.

Flauw natuurlijk. Depay kan ook minder kopen van die 16.500 euro per dag dan Van Nistelrooij kon.

Depay verdient waarschijnlijk in een week evenveel als Johan Cruijff in een jaar verdiende.

Het zegt allemaal niet zoveel dit soort artikelen.

Wanneer gaat de Uefa nou een salarisplafond instellen bij de clubs? Zo maakt men voetbal echt kapot. Rijke clubs worden rijker en armer worden armer.

9 mei 2015 om 11:31

Dat boeit de Uefa niet, die denken dat je voor Europees voetbal alleen maar Engelse, Duitse en Spaanse clubs nodig hebt.

een mooi salaris voor de reserve bank en ik ben bang dat hij net als affelay zal eindigen. jamer dat voetbal kapot gemaakt word door geld.

Was beter dat Depay liever bij een club als Liverpool aan de slag ging volgend seizoen als opvolger van Sterling die zich al bewezen heeft en verder is in zijn ontwikkeling.

9 mei 2015 om 12:19

Je gaat toch niet naar een Liverpool meer tegenwoordig man. Dat is een drama club waarbij je nooit iets zal bereiken en nooit zal leren van de top. En Depay loopt achter op Sterling? Ben daar niet zo zeker van.

9 mei 2015 om 19:31

Drama club waarbij je nooit iets zal bereiken??

een beetje meer respect voor een van s'werelds grootste clubs aub.. Liverpool is een geweldige club met een nog geweldigere aanhang en een fantastisch stadion, en nooit wat bereiken? nee idd Suarez heeft er ook niks bereikt en speelt nu ergens in een vergeten competitie.

9 mei 2015 om 23:31

Tuurlijk loopt Depay achter op Sterling. Sterling heeft zich bewezen in de beste competitie ter wereld. En depay? Eredivisie. Daar hoor je niet eens aan te twijfelen man.

9 mei 2015 om 23:32

Afcaajaxxx

Liverpool is niet s'werelds grootste club. Dat is Real Madrid met Man United erachter.

Memphis wordt een van de grootste spelers die Nederland ooit heeft voort gebracht. Laat hem lekker dat geld verdienen. Pracht voetballer met een geweldige mentaliteit en zeer verstandig, getuige zijn keuze voor Man U. Dat hij meer verdient dan sommige gearriveerde spelers zegt mij niks. Het gaat hier om een potentiële wereldtopper. Ooit staat hij op het podium voor de goeden bal. Het verstandigste wat man U het afgelopen jaar gedaan heeft.

9 mei 2015 om 13:26

"de niveau"
En Bale is geen wereldtopper wil je zeggen?

9 mei 2015 om 19:31

waarom is bale precies een wereldtopper? om zijn prijskaartje?

9 mei 2015 om 19:56

Jullie hebben er lekker veel kijk op. Basis techniek. Bale geen wereldtopper? Weten jullie wel waar je het over hebt?

Amai, mensen overschatten de Eredivisie enorm. 100k voor iemand die het nog moet bewijzen? Komaan dat is niet meer normaal

Weet iemand hoeveel geld Manchester United aan salarissen uitgeven per week en welke clubs er meer geven? Is me opgevallen dat deze club veel geld geeft aan spelers die nog niks hebben bewezen zoals Shaw, Herrera, Blind en Depay. Als dit waar is over Depay gaat hij plotseling meer verdienen dan Isco, Pogba, Thiago, Sterling, Jese en nog veel meer toptalenten die meer bewezen hebben dan hem.

Man united is toch 1 van de rijkste ploegen ter wereld. Maar hun beleid moet echt beter. Ze kopen om te kopen ipv erover goed na te denken.

Ongelofelijk. Dat zijn 5 jaar salarissen voor jantje modaal

Terecht natuurlijk als je zo goed kan voetballen dan verdien dat gewoon.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren