Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Maaskant vol bravoure: ‘Excelsior verliest twee keer, wij pakken vier punten’

Laatste update:

NAC Breda heeft in de Eredivisie een achterstand van drie punten op de veilige vijftiende stek in de rangschikking. Die plek wordt momenteel ingenomen door Excelsior, dat nog speelt tegen FC Utrecht en AZ. Trainer Robert Maaskant van NAC Breda rekent op twee nederlagen van Excelsior en weet dus dat hij tegen achtereenvolgens AZ en FC Groningen uitstekende zaken kan doen.

/

Bij NAC Breda heeft iedereen nog steeds het volste vertrouwen in rechtstreekse handhaving in de Eredivisie, zo stelt de oefenmeester in gesprek met Voetbal International. “Als ik Excelsior de laatste weken bezig zie, kan ik me niet voorstellen dat zij nog drie punten pakken uit de komende twee wedstrijden. Ik ga ervan uit dat zij twee keer verliezen”, zegt Maaskant, die met zijn club tegen AZ en FC Groningen rekent op in ieder geval vier punten.

Maaskant vindt niet dat hij zich naïef opstelt in de strijd om handhaving. Volgens de coach speelt NAC de laatste weken prima, maar gaat het om het verzilveren van de kansen. Hij geeft aan dat zijn ploeg daar enorm scherp in zal moeten zijn. “En als blijkt dat het na 34 duels uiteindelijk niet voldoende is, gaan we in elk geval met een goed gevoel de play-offs in. Voor mij staat vast dat NAC na de zomer in de Eredivisie voetbalt.”

NAC Breda handhaaft zich rechtstreeks

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

En dan verlies je zondag 3-1 bij AZ en sta je met je bek vol tanden.... Maaskantje toch

8 mei 2015 om 14:19

De bal is rond zeggen ze dan...

8 mei 2015 om 14:31

AZ is niet bepaald een constant presterend team. De ene keer is het erop en erover en de wedstrijd erop is het ineens weer een zaadpartij van hun kant. Dus alles is mogelijk.

8 mei 2015 om 20:34

Kan je nagaan als we wel constant waren geweest. Welke plek hadden we dan gestaan volgens jou.
Az doet het gewoon uitstekend met de mogelijkheden, plaats 4 op dit moment is een goed seizoen. Jammer alleen dat de playoffs nu vanaf plaatst 4 gaan alleen.

8 mei 2015 om 14:50

Ja, en ropepen dat Heracles die laatste 2 wedstrijden verliest helpt ook niet, dat zal ze alleen maar 200 % gemotiveerd maken om het tegendeel te bewijzen

8 mei 2015 om 14:57

heracles heeft ook niet een makkelijk programma, dus als nac net zo kan stunten als gae tegen feyenoord. Dan ligt alles nog helemaal open na dit weekend.

8 mei 2015 om 15:34

Ik neem aan dat jullie Excelsior bedoelen en niet Heracles.

8 mei 2015 om 20:56

Woeps haha!

8 mei 2015 om 17:54

Inderdaad Jwijnhoven, wat een man. Ik gun het hem wel om te degraderen, daarentegen de fans van NAC niet.

8 mei 2015 om 19:05

Ik ben het helemaal met je eens! Nac gun je het niet om te degraderen, maat Maaskant daar in tegen.. Wat een vervelende man lijkt me dat zeg, 9 van de 10 dingen die hij zegt is allemaal bullshit.

Die man gelooft er echt nog in. En dan spelen ze ook nog echt tegen az en groningen. Als ze nou tegen een paar onderste ploegen zouden spelen... KANSLOOS

8 mei 2015 om 14:28

Wees blij dat er nog een coach optimistisch is, vele coaches durven nog niks te zeggen over de volgende wedstrijden en dan komen ze weer met zo'n zin als dit: 'we bekijken het per wedstrijd en ik durf nog niet meteen te zeggen hoe wij daar zullen spelen'.

8 mei 2015 om 14:38

Precies ik heb ook veel liever dit dan wat eversen deed bij Dordrecht.

8 mei 2015 om 14:43

Everse gebruikte maar wat waardeloze humor en gaf direct toe dat Dordrecht er niet klaar voor was, dat stimuleert toch helemaal niemand.

8 mei 2015 om 17:57

Nee, als hij zich anders had opgesteld dan was Dordt fluitend erin gebleven natuurlijk. Komop hij was gewoon realistisch, was een kansloze zaak.

8 mei 2015 om 18:15

Er is niks mis met optimistisch zijn Welliton alleen is het een beetje dom om te zeggen dat Excelsior 2x verliest. Marinus Dijkhuizen hoeft alleen maar dit artikeltje op te hangen in de kleedkamer en het motiveren voor de wedstrijden is gedaan.

8 mei 2015 om 19:18

Everse was gewoon heel realistisch. Maar hij maakte wel wat domme grappen die helemaal nergens op sloegen. Maar goed ik hoop voor NAC dat ze de na-competitie ontlopen. NAC is een mooie club. Tegen AZ word moeilijk die moeten nog echt die gaan nog voor de derde plaats. Het hele seizoen van Groningen is al goed. Maar NAC verliest al van AZ en dan is het al klaar. En die Maaskant is maar een vervelend mannetje. Een beetje een dug-out kapot slaan.

8 mei 2015 om 21:52

Nou acht ik de kans klein en bieden de statistieken uit het verleden geen garantie voor de toekomst. Een kat ik het nauw kan rare sprongen maken, dus wie weet. AZ won de laatste tien ontmoetingen tegen NAC (uit/thuis) slechts een keer. Groningen is ook niet bepaald een angstgegner voor NAC, waar het onderling resultaat elkaar niet veel ontloopt. Altijd ploegen geweest die elkaar niet veel ontlopen. Daarnaast is Groningen al verzekerd van Europees voetbal, dus wie weet wat voor invloeden en mogelijkheden dit geeft. Motivatie, fitheid, scherpte of zelfs wisselspelers/jeugdspelers die de kans krijgen

Het zou kunnen, maar daar ga ik zeker niet vanuit Maaskant.
Ik ga uit van een Az die vol voor de 3de plaats gaat, dus moeten we voor een monsterzege gaan. Puur voor het doelsaldo, waardoor Feyenoord zenuwachtig gaat worden.
+dat naaier Gudelj wordt gestraft. De FF lijst zijn we door hem ook al kwijt.

8 mei 2015 om 14:29

veel succes met je monsterzege, maar AZ gaat er niet zomaar nog 20 scoren in maar een paar wedstrijden.

8 mei 2015 om 14:36

Misschien sta je wel mede dankzij Gudelj op een mooie, voorlopige, 4de plaats in de competitie. En ja, hij sleurt, beukt en tackelt 90 minuten lang. Dan pak je weleens een kaart. Denk overigens dat AZ vrij eenvoudig gaat winnen van Nac.

8 mei 2015 om 14:56

dat verwacht ik ook, met dat sterke middenveld en die opkomende backs kun je vrij eenvoudig erdoor heen breken.

8 mei 2015 om 16:17

Ruudje toch laat je niet zo kennen man. Klein kind. Hoop wel op zege AZ laat Maaskant maar eens flink op zijn plaat gaan. Praatjesmaker.

8 mei 2015 om 17:43

Gudelj heeft Az gebracht waar ze staan en hoort eigenlijk Berghuis te schorsen voor die klappen tijdens de training. Andere clubs zijn daarin wel consequent. NAC speelt overigens beter tegen voetballende ploegen zoals Az

Hahaha zou mooi zijn als excelsior zondag wint en nac ruim verliest. Dan wil ik hem nog wel een keer horen. Ik denk alleen dat nec en excelsior beide geen punten meer gaan pakken gezien de tegenstandersm

En daarom hoop ik dat deze club een jaar Jupiler league gaat doen. Wat een arrogantie zit er toch bij deze club.. De trainer die keer op keer rare uitspraken doet (voor de wedstrijd tegen eagles zeggen dat je 3/4 spelers wilt), nu dit weer! De supporters die zichzelf als de hemel zien.. Nee voor mij wordt NAC een beetje een kleine jongen.

8 mei 2015 om 17:04

Haha, ;-).

Heb je je eigen zielige voorzitter wel eens gehoord?

8 mei 2015 om 18:11

Maar wel weer gewoon veilig;-)! Noem eens voorbeelden dan?

8 mei 2015 om 21:50

Hij is voor Heracles hoor, niet voor Twente...

Maar mocht je het dus werkelijk over Jan Smit hebben, hij een zielige voorzitter? Hij heeft Heracles naar de eredivisie gebracht en er een stabiele eredivisieclub van gemaakt. Al 10 jaar onafgebroken in de eredivisie zonder ook maar nacompetitie te hoeven spelen en dat met haast de laagste begroting van alle clubs (vooral de eerste jaren). Jan Smit kan soms emotioneel reageren, maar voert wel goed beleid. Daarom ben ik benieuwd naar voorbeelden waar jij op doelt.

8 mei 2015 om 18:56

Begrijp je jaloezie wel hoor. Ook al zijn jullie nu 'veilig'. Als een club die onder je staat continu meer supporters trekt dan dat er in almelo überhaupt in passen. Dat er sponsoren zijn die in de winterstop willen bijdragen aan het aantrekken van nieuwe spelers. En dat het door jullie zo verguisde NAC dan ook nog eens financieel orde op zaken heeft gesteld en vertrouwen heeft dat ze erin blijven. Je zou er jaloers van worden inderdaad! Ik vond Heracles, ondanks mijn aversie tegen kunstgras, altijd wel een sympathieke club. Dat is na dit seizoen echt compleet anders. Onder andere door dit soort zure berichten van jullie 'supporters', spelers en voorzitter. Zonde. Wees trots op wat je hebt en kijk niet zo naar anderen.

8 mei 2015 om 19:57

@ Manman,

Ik lees dat prachtige in elkaar gezette stukje van je, waar een supporter van Heracles ook maar echt 0,0 de rillingen van krijgt.

Dat Nac meer supporters trekt, lijkt me allereerst al vrij logisch door de verschillen in het aantal inwoners van de steden. NAC zo rond de 150.000, Almelo nog niet eens de helft hiervan.

Dat jullie sponsoren in de winterstop bijtekenen, geweldig voor jullie. Wij maken ons al jaren niet druk om onze sponsoren. Dat jullie allemaal het vertrouwen daar uit weten te tanken, geweldig. Dat wij dit al jaren op de rit hebben, geeft ons namelijk het vertrouwen. Dat halve jaartje dat jullie het dan op de rit hebben, worden wij niet bepaald jaloers van.

Het kijken naar anderen kan ik ook nog wel toelichten. Die grote bek die Maaskant keer op keer heeft is niet alleen bij Maaskant, maar ook bij al die zoutzakken die er de afgelopen jaren bij NAC aan het roer stonden. En maar schreeuwen hoe NAC het financieel op de rit zou gaan krijgen, en maar roepen over de toekomst. Elk jaar viel er wel weer iemand door de mand daar bij het bestuur. Nu het financieel Eindelijk de goede kant op gaat, is het die trainer van jullie die weer van de hoge toren loopt te schreeuwen. En dat recht heeft Maaskant, zeker na de nederlaag tegen Heracles, gewoon niet meer. Nac heeft een matige, door paniek, samengestelde selectie die er volgend jaar opnieuw compleet anders uit gaat zien. Of ze nu degraderen of niet.

Die schreeuwers bij Nac in het bestuur, maar ook in de technische staf keer op keer, hebben voor mij het positieve gevoel van jouw clubje volledig naar beneden gehaald. En de laatste tijd beginnen steeds meer supporters hier aan mee te doen, en dat is jammer.

Maar kom niet met van die flapdrol verhalen aanzetten dat ook maar iemand van Heracles jaloers is op wat er zich daar in Breda afspeelt. Wij spelen 10 jaar Eredivisie met minieme middelen, hebben in de Knvb beker finale gestaan, hebben een paar keer mee mogen strijden voor een play-off ticket, zijn al jaren De voorbeeldclub op financieel gebied, en spelen volgend seizoen in een prachtig vernieuwd stadion. Op dit moment hebben wij niks meer te wensen. Misschien één klein ding, dat jullie grote mond is gesnoerd wordt. Succes komende twee wedstrijden!

8 mei 2015 om 20:20

Bedankt voor je compliment! Het valt me op dat er op items die over NAC gaan tegenwoordig veel Heracles supporters reageren. Vaak roepen zij dan dat NAC maar eens moet degraderen, Maaskant een grote mond heeft en nog veel meer. Dit doet vermoeden dat NAC blijkbaar erg leeft in de regio Almelo. Jouw betoog bevestigd dat nog maar eens.

8 mei 2015 om 21:54

@ Manman

Wat een heerlijke lachwekkende reactie. Top!

Jaloezie op Nac? Waarom? Omdat die club al jaren slecht presteert, vooral gezien de mogelijkheden? Volgend jaar is de uitbreiding klaar en dan kan Heracles weer doorgroeien. Bij NAC zitten altijd aardig wat supporters die gemiddeld gezien ook nog eens het meeste drinken, maar toch kan de club het financieel nauwelijks bolwerken.

En jaloers op sponsoren die bijdragen aan paniekaankopen? Heracles heeft niet eens aankopen nodig in de winter want het team was al klaar in de zomer. Dat heet nu beleid. Een geheel nieuw elftal in de winterstop aantrekken en 3 trainers in een jaar heet wanbeleid. Het is maar waar je jaloers op wil zijn. Ik vind NAC een leuk clubje, maar gezien de regelmatig terugkerende financiële problemen zou ik het wel eens terecht vinden als zij eens in de Jupiler League zouden uitkomen. En die arrogante kwal van een Maaskant gun ik het al helemaal.

NAC heeft het misschien financieel op orde, hoewel ik daar mijn twijfels over heb, maar Heracles wordt door de Knvb altijd als voorbeeldclub gezien over hoe een club beleid moet voeren. Dus vertel me eens, waarom zou Heracles jaloers moeten zijn op Nac?

8 mei 2015 om 21:58

Valt wel mee met het aantal reacties van Heracles-supporters op NAC topics. Blackwhitearmy reageert wel vaker op topics over eredivisieclubs. Maar ach, als je dan denkt dat NAC hier zozeer leeft. Valt wel mee. In Almelo hebben ze het over Heracles, Twente, de traditionele top 3 en dan komen clubs als Vitesse (peter Bosz en Kruzen) en AZ aan bod.

Maar ach, als jij denkt dat NAC enorm leeft in Almelo, het WAS slechts een concurrent in de strijd tegen degradatie, maar verder ook al niet. Wij kijken nu omhoog, richting de grote buurman Twente en kijken echt niet meer naar de resultaten van Nac. De laatste keer dat we dat deden was toen Heracles bij jullie op bezoek kwam en de punten meenam en lijfsbehoud veilig speelde. Nog bedankt voor die makkelijke 3 punten, nog nooit zo makkelijk gekregen.

Hij heeft Excelsior zien spelen laatste weken? Heeft hij ze eigen ploeg wel zien spelen dan want hoe hun spelen pakken ze gewoon 0 pt deze duels

8 mei 2015 om 14:30

NAC speelt niet eens zo slecht maar ze maken het vaak niet af. Bijvoorbeeld tegen Heerenveen en Dordrecht, daar hadden ze best 3 punten kunnen halen en dan was het al afgelopen voor excelsior.

8 mei 2015 om 16:01

Tja, en als Excelsior niet constant de punten weggeeft in de slotfase, waren ze al veilig geweest.

Als, als, als... Daar heb je verdomd weinig aan.

Geef die man alsjeblieft een teiltje voor al dat gal wat er bij hem wekelijks weer uit komt. Doodmoe word ik van die arrogante uitspraken van hem.

Is een paar keer goed gegaan, maar hij loopt nu gewoon maar te roepen puur om het roepen. NAC gaat de komende 2 wedstrijden absoluut geen vier punten binnen slepen.

Excelsior heeft een lastig programma, maar die maken het elke tegenstander lastig. Die zie ik tegen Utrecht en/of AZ best wel een puntje binnen sprokkelen en dan is die grote mond van Maaskant weer gesnoerd.

Geniet steeds meer van onze overwinning twee weken geleden, alleen maar om dat arrogante gezwets van die Maaskant, ten opzichte van onze nuchtere John Stegeman.

Nac is gwn een club die in de eredivisie hoort. Dat nac het dit jaar even moeilijk heeft kan, maar ze zijn te groot voor de jupiler league. Zeker ook om het feit wat betreft de supporters. Nac is een club die echt wel gewoon kan voetballen in de eredivisie.

8 mei 2015 om 14:38

Natuurlijk is NAC te groot voor de J.L. maar dat waren RodaJC, SPARTA ook.

8 mei 2015 om 14:41

niet alleen dit jaar is het zwaaien met zakdoekjes, voorgaande jaren is er ook al bijzonder slecht gepresteerd met een jupiler league waardige selectie.
Op dit moment vind ik dat ze het team wel hebben voor de eredivisie met spelers als de Zeeuw, Tighadouini, Marcellis etc.

8 mei 2015 om 15:33

Dan is er in voorgaande jaren dus eigenlijk prima gepresteerd, want met een Juup league waardige selectie is NAC erin gebleven.

8 mei 2015 om 16:05

Ze hebben het toen ook net overleeft. Maar de concurrentie was toen ook minder, dit jaar merk je dat veel ploegen toch redelijke spelers hebben aangetrokken.

hahaha die man is echt helemaal de weg kwijt. zie eerder het tegenovergestelde gebeuren.

8 mei 2015 om 14:42

dat is hij zeker, maar als hij gelijk heeft dan zou iedereen wel met de bek vol tanden staan. NAC strijd nog vol voor de punten, dus kunnen ze met die strijd die ze leveren heus nog wel wat punten halen.

8 mei 2015 om 14:45

als ja, maar dat krijgt hij niet.

8 mei 2015 om 15:36

ach we zullen het wel zien. Hopelijk verrast hij ons.

8 mei 2015 om 15:43

Het tegenovergestelde, Excelsior vier punten en NAC niets, zie ik ook niet gebeuren, maar als Excelsior één punt pakt uit die twee wedstrijden moet NAC beide wedstrijden winnen, omdat Excelsior een veel beter doelsaldo heeft.

8 mei 2015 om 15:52

Ik zie het ook niet gebeuren maar het is sowieso reeeler.

Maaskant meent dus een beter resultaat neer te zetten dan excelsior tegen AZ, en denkt dat excelsior weinig kans heeft tegen FC Utrecht, terwijl hij wel de winst pakt tegen FC Groningen in vorm?

Precies, Maaskant moet zeggen dat ze kansloos en eigenlijk al gedegradeerd zijn. Dat is tenminste niet arrogant.

8 mei 2015 om 15:37

hoezo gedegradeerd, ze spelen nog nacompetitie.

8 mei 2015 om 18:09

Dat natuurlijk ook niet, maar een beetje meer respect voor je concurrenten mag toch wel. Hij kan toch gewoon zeggen dat hij vertrouwen heeft dat NAC 4 punten gaat halen maar dat hij het ontlopen van de nacompetitie daarmee niet in eigen hand heeft. Waarom moet hij er zonodig bijzeggen dat Excelsior nul punten gaat halen. Dat vind ik respectloos naar je concurrent toe.

Hij moet toch weten dat die psychologie van de koude grond toch onderhand niet meer werkt. Hij wordt nu lachwekkend. Ik hoop wel dat Nac zich weet te redden via de NC. Mooie club, mooi stadion, en prima publiek. Zou erg jammer zijn als ze het niet zouden redden, maar daar ga ik ondanks Maaskant niet van uit.

NAC gaat geen wedstrijden meer winnen en zeker niet uit bij AZ.

Ooh ooh dit zijn geen slimme uitspraken .. Ik heb best zin in een nederlaag voor NAC zondag.

Eerst zien dan geloven. Az en groningen zijn wel beter. Maar ik denk dat ze blij mogen zijn als ze dadelijk nog in de eredivisie blijven spelen. Een blesure van een bepaalde speler en het is helemaal weg. Laten vaak ook punten liggen en ten rouwelaar is ook slecht dit jaar. Maar wie weet sneuvelt er weer een dug out raam

Als Feyenoord van Vitesse wint dan hoop ik dat AZ de laatste wedstrijd laat lopen. Alleen al vanwege dit soort 'bravoure'.

Maaskant praat altijd iets te veel over de tegenstander.

Vanwege de irritante houding van Maaskant hoopt iedereen stiekem dat NAC zondag gelijk op ze bek gaat en regelrecht de jupiler ingaat. Voor de eredivisie zou het daarentegen wel beter zijn dat NAC ipv Excelsior erin blijft

Maaskant heeft geen realistisch zelfbeeld. Zijn club NAC zal het tegen ons opnemen in de Nacompetitie. En helaas gaan ze dan waarschijnlijk winnen....zegt mijn voorgevoel. Maar goed dat gevoel kan ook bedriegen.

Maaskant zegt inderdaad wel eens iets wat over de top is. Wel denk ik dat dit in een andere contekst gezegd is dan mensen hier denken. Achja.. NAC is een dusdanige grote en mooie club! Wij zullen altijd blijven bestaan!

8 mei 2015 om 22:48

Maar daar zal niemand aan twijfelen! Daar is NAC een te mooie club voor. Maar deze mooie en "grote" club heeft er de afgelopen jaren gewoon een grote bende van gemaakt!

Geen NAC fan kan mij uitleggen waarom dat zo heeft kunnen gebeuren, terwijl ze al jaren in de eredivisie spelen. Veel kleinere eredivisieclubs, die veel korter in de eredivisie spelen en ook veel minder te besteden hebben, doen het financieel veel beter dan Nac.

Ach het zijn zulke losers daar in Breda, getuige het feit dat ze deze vent hebben binnengehaald. Hoe haal je het in je hoofd om een trainer van niets terug te halen. Hij roept maar wat, terwijl enige bescheidenheid hem zou zieren na de draai om de oren tegen Heracles. Voor hem (en voor de club Nac) zou het beter zijn dat de eens een nivotje afdalen naar de JL. Kan de club van deze vent af, orde op zaken stellen, alle schuldeisers eens aflossen, beginnen met een selectie die ze dan marktconform gaan betalen zodat ze niet meer in de financiële problemen komen. Met gezond financieel beleid, realisme en een voorzitter ala Jan Smit komen ze er wel daar in Breda. Uithuilen en opnieuw beginnen. Die Tighadouini mag dan vervolgens in Almelo komen ballen. Die kunnen we bij degradtie dan voor een koopje ophalen. Precies: het scenario wat Maaskant bedacht had vóór de wedstrijd Nac Go Ahead.

Ik moet velen hier gelijk geven dat het bestuur van NAC door de jaren heen veel te opportunistisch is geweest. Wel neem ik aan dat iedereen het er mee eens is dat een club waar gemiddeld 18.000 man! op de tribune zit, nooit zo ver weg mag zakken.

Omdat ik zelf goed geïnformeerd ben wil ik het toch graag uitleggen hoe het zit. Het opportunistische beleid heeft de club in zwaar weer geholpen zoals hierboven benoemd.. Nooit is er echt bewust beleid gevoerd. NAC leefde veel te opportunistisch. Dat is gewoon een feit!

Onder druk van de Knvb lijkt hier een einde aan te komen. Er is flink gesaneerd en ook zijn alle oude bestuurders weg. Mede door vermogende supporters is er nog slechts een negatief EV van 1,5 miljoen. Deze 1,5 miljoen negatief is met een mogelijk vertrek van Adje en het van de verkoop van Gudelj nagenoeg 0. Dit heeft als gevolg dat NAC structureel naar categorie 2 zal gaan.

De toekomst;
NAC kan alleen maar structureel gaan presteren als het beleid ook structureel is. NAC moet zorgen dat op sleutelposten mensen komen te zitten die echt beleid gaan maken en geen schreeuwers. Zelf vind ik daarom dat er, naast Robert Maaskant, een echte verstandige man moet komen te zitten die de club goed kent maar ook begrijpt dat je met opportunisme geen beleid maakt. Intern pleit ik daarom al een tijd voor Tim Gilissen; Hij is oud speler van Nac; Is 2 maal verkozen tot meest intelligente speler van de Eredivisie en is ook betrokken geweest bij maatschappelijke projecten van de club. Ik weet dat NAC in het verleden aan hem heeft gedacht. Echter moest toen overal op bespaard worden. Mede daarom is dat nooit doorgezet. Enorm zonde;

Resumerend moet ik alle criticasters van NAC gelijk geven. NAC heeft een zeer slecht beleid gevoerd door de jaren heen. Wel is het zo dat het einde van de tunnel inzicht is. Mede daarom zou Eredivisie behoud zeer wenselijk zijn. Echter hebben wij het aan onszelf te danken als NAC degradeert. NAC is wellicht een KUT club door het beleid maar wel een hele mooie KUT club

9 mei 2015 om 00:53

Goed verhaal, getuigd van realisme. NAC moet met haar grote aanhang een vaste waarde in de eredivisie zijn. Een aanhang die blijft komen, ondanks dat ze al jaren bagger voetbal te zien krijgen. Daar ben ik als Heracles supporter gewoon jaloers op, dat wil ik best toegeven. Als het bij ons één of twee seizoenen niet goed gaat, zie je dat direct terug in de toeschouwers aantallen. Vaste kern hebben we inmiddels wel, maar dat houdt op met 5000 man, die komen altijd. Als wij zulke jaren als NAC gehad zouden hebben, dan was tot op de dag van vandaag never nooit sprake geweest van 'vernieuwbouw' naar 12.500 plaatsen. Tot slot één tip, neem na dit seizoen zsm afscheidt van Maaskant, voegt niets aan NAC toe.

Dankje .. Zo kan een discussie inderdaad ook gevoerd worden (duimpje)

Maakant alleen werkt op langere termijn niet denk ik. Er zal meer balans moeten komen. Mede daarom zou een type als Tim Gilissen voor mij zeer wenselijk zijn.

9 mei 2015 om 11:55

Tim heeft ook een Heracles achtergrond. Werd niet goed genoeg bevonden door Verbeek en ging toen naar Nac. Waar hij uitstekend presteerde en hij nu meer met Breda heeft dan met Twente (waar zijn roots liggen).

Ja wist ik! Hij woont ook nog in Breda.. NAC sla je slag!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren