Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Update: Feyenoord en Vitesse staan maandagavond tegenover elkaar

Laatste update:
/

Feyenoord, Vitesse en de Eredivisie CV zien af van een kort geding tegen de politievakbonden, zo melden de clubs donderdagavond via de officiële kanalen. De voetbalorganisaties overwogen een gang naar de rechter, om te bewerkstelligen dat de Feyenoord - Vitesse zondag toch zou kunnen worden gespeeld. Juridische specialisten gaven echter aan dat de kans van slagen van een kort geding zo goed als nihil is. De partijen zien daarom af van juridische vervolgstappen waardoor de wedstrijd noodgedwongen naar een latere speeldatum wordt verplaatst.

Nu een kort geding van de baan is moet in allerijl worden gezocht naar een alternatieve speeldag (avond), ergens in de loop van volgende week. Clubs lijken aan te sturen op aanstaande maandagavond 20.00 uur omdat de (herstel)tijd tot de volgende wedstrijd dan het langste is. Een definitief besluit hierover wordt in overleg met de gemeente uiterlijk vrijdag genomen. Feyenoords algemeen directeur Eric Gudde snapt het standpunt van burgemeester Aboutaleb om de wedstrijd van komende zondag om 14.30 uur te verbieden, maar vindt het ‘kwalijk’ dat de politiebonden het voetbal gebruiken om de druk op te voeren in een conflict dat zij met de minister hebben over een nieuwe cao.

/

“Wij raken zo ongewild betrokken bij en worden gedupeerd door een conflict waar wij niks mee van doen hebben. En met wij bedoel ik dan de clubs, maar vooral de ruim 45.000 mensen die een kaartje hadden gekocht voor dit mooie affiche op zondag”, zo geeft Gudde op de website van Feyenoord aan. Gudde vindt bovendien dat de integriteit van de competitie op het spel staat. “Al jaren is het zo dat gedurende de laatste twee rondes van de competitie alle wedstrijden op dezelfde dag en hetzelfde tijdstip worden afgewerkt”, stelt de sportbestuurder van Feyenoord. “Dit om competitievervalsing te voorkomen. Dat principe moeten we dus door een derde partij ineens zo maar loslaten, nu blijkt dat we juridisch dus geen handvatten hebben om dit te voorkomen. De club gaat hoe dan ook financiële schade leiden, dat is duidelijk. Deze zullen we zeker trachten op de bonden te verhalen."

Algemeen directeur Joost de Wit van Vitesse baalt eveneens, zo wordt duidelijk in een communiqué. “Los van het sportieve aspect is de teleurstelling minstens zo groot bij de staf, spelers en supporters. Met z’n allen hebben we ons voorbereid op het duel in Rotterdam. Ruim 500 supporters zouden de spelers komen steunen in De Kuip. Dat wij met z’n allen de dupe zijn van een dergelijke actie voelt onrechtvaardig.”

Update 8 mei 10.27 uur - Feyenoord en Vitesse staan maandagavond tegenover elkaar
De aanstaande thuiswedstrijd van Feyenoord tegen Vitesse wordt vanwege de aangekondigde politieacties verplaatst naar maandag 11 mei om 20.00 uur, zo melden de clubs vrijdagmorgen via de officiële kanalen. Deze laatste thuiswedstrijd van Feyenoord in de Eredivisie zou oorspronkelijk gespeeld worden op zondag 10 mei 2015 om 14.30 uur.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

slaat natuurlijk helemaal nergens op dat ze aan het staken zijn en dat daardoor de wedstrijd niet door kan gaan.

7 mei 2015 om 18:27

Elk bedrijf oid heeft toch het recht om te staken? Ik had het ook liever anders gezien,maar je ken er weinig tegen doen.

7 mei 2015 om 18:35

Precies, erg vervelend natuurlijk. Maar het respecteren van iemands grondrechten is natuurlijk een heel stuk belangrijker dan een voetbalwedstrijd.

7 mei 2015 om 18:45

Helemaal mee eens. Moeten ze maandag maar extra hard werken.

7 mei 2015 om 18:56

En dat weggegooide geld moeten ze ook maar voor lief nemen.

7 mei 2015 om 21:16

Respecteren van iemands grondrechten? Ze willen een paar centjes meer.

7 mei 2015 om 22:12

En het is hun recht om daarvoor te steken. Bovendien: die centjes meer die ze willen is een compensatie van al jaren geen inflatie-indexering (de nullijn), waardoor ze juist flink hebben ingeleverd de afgelopen jaren. Ook de destijds door de minister beloofde 0,8% bonus is er nooit gekomen. Logisch dus dat ze dan staken.

8 mei 2015 om 10:37

Je kan ook stellen dat politie helemaal niet nodig zou moeten zijn bij voetbal of de clubs het zelf moeten regelen...

7 mei 2015 om 18:51

ik begrijp ook niet dat Feyenoord en Vitesse meewerken om de wedstrijd op maandag te spelen. Zij moeten nu ook voet bij stuk houden en de eerstvolgende weekend-dag daar voor benutten (dus na de laatste speelronde). Dit zet de zaak verder onder druk.

7 mei 2015 om 18:53

Oftewel: ik vind allemaal tegelijk, of allemaal niet. Knvb ???!!!

7 mei 2015 om 19:09

En dan alle wedstrijden naar maandag verplaatsen? Je denkt toch niet dat de clubs, burgemeesters en politie van alle andere speel steden daar op zitten te wachten?

Dat kost nog veel meer geld dan dat er nu al verloren gaat bij Feyenoord en in mindere mate Vitesse.

7 mei 2015 om 22:14

@tjintval: dat kan helemaal niet, want de Knvb heeft al aangegeven dat de wedstrijd op maandag, dinsdag, woensdag of donderdag gespeeld moet worden (voor de laatste speelronde). Daarnaast kan het weekend na de laatste speelronde niet eens, want dan staat al de return van de play-offs op de rol, waarin Feyenoord en/of Vitesse ook zullen moeten spelen.

7 mei 2015 om 19:21

We kunnen ons ook afvragen of het niet triest is dat een voetbalwedstrijd afhankelijk is van politie.
Door het misdragen van velen randdebielen zijn we afhankelijk van politie inzet.
In Engeland lopen rivaliserende vlak naast elkaar. Tijd dat hier ook kan

7 mei 2015 om 20:25

@bliek

Volgens mij heeft het meer te maken dat zij het in Engeland beter aanpakken. Ik heb het idee dat zij strenger zijn qua misdragingen en eerder een stadionverbod geven. Ook wordt er beter op toegezien dat het ook wordt gehandhaafd. Ook ogen hooligans met een stadionverbod het land niet uit als hun club er speelt. Terwijl in NL de mensen met een stadionverbod gewoon vrij kunnen reizen. Zij mogen zelfs vrij reizen zonder paspoort naar de aangesloten landen. Dat mag de politiek zichzelf verwijten.

Overal op de wereld (ook in Engeland) wonen er randdebielen. Het gaat er alleen om hoe je het aanpakt.

En nu heeft de politie een soort machtspositie en kunnen zij deze wedstrijd misbruiken voor het eigen gewin!

7 mei 2015 om 20:32

ik denk dat dat nooit kan in Nederland de haat tussen supporters zit zo diep dat dat niet zal gaan ben ik bang.

8 mei 2015 om 10:54

@Timon: die haat zat er vroeger bij Engeland ook goed in denk dat het daar veel extremer was. Maar goed zolang er niets aan gedaan wordt blijf je afhankelijk van de politie bij dit soort wedstrijden. Of Feyenoord moet de beveiliging zelf willen regelen die wedstrijd maar daar zullen ze ook niet aan willen omdat dan geld kost voor Feyenoord. En ja vanuit de Politie gezien een goede actie om een loonsvehoging te krijgen.

En wie betaalt de schade?

Pure competitievervalsing. Feyenoord kan nu anticiperen op het resultaat van AZ. Waarom kunnen ze in Groningen wel spelen?

7 mei 2015 om 18:36

Omdat er aan die wedstrijd geen risco ziet volgens de burgemeester van Groningen

7 mei 2015 om 18:39

Pure competitievervalsing. Kans is aanwezig dat maandag om 20:00 De Kuip niet is uitverkocht terwijl dat op zondag wel zou zijn.

7 mei 2015 om 18:43

Mijn god, wordt dit echt als een excuus gebruikt?

7 mei 2015 om 18:45

Is geen excuus. Het is een feit dat Feyenoord met Het Legioen beter presteert dan zonder.

7 mei 2015 om 19:10

De competitie vervalsing vind ik nog wel meevallen, dit is eerder overmacht.

Het is vooral zuur dat Feyenoord op maandag een deel van de supporters moet missen (sommige mensen moeten nu eenmaal werken) en daardoor lopen we dus ook een deel van de omzet mis. Ditzelfde geldt natuurlijk ook voor Vitesse, die zullen ongetwijfeld ook met minder mensen komen.

7 mei 2015 om 19:50

De gemeente van een speelstad moet voor de veilgheid zorgen. Als Rotterdam dat niet kan dan hoort de bond in te grijpen, hoe spijtig ook voor club en supporters. Het zijn overigens diezelfde supporters die inzet van politie noodzakelijk maken. Sportief gezien heeft Feyenoord hier gewoon voordeel van.

7 mei 2015 om 20:10

Het sportieve voordeel voor Feyenoord is wel heel klein toch? Ik ga er namelijk vanuit dat AZ "gewoon" wint bij NAC en dus moet Feyenoord ook gewoon winnen tegen Vitesse.

7 mei 2015 om 22:28

@rbn: dat is dit seizoen niet bepaald een feit, aangezien Feyenoord vaker thuis verloor (4x) dan uit (3x).

7 mei 2015 om 18:46

Ben het 100% met je eens. In Groningen wordt er wel gespeeld omdat de Burgemeester van mening is dat het ook minder/geen politie ook goed moet gaan.

7 mei 2015 om 18:47

En als AZ zou winnen geeft het Vitesse nog minder motivatie..

7 mei 2015 om 19:47

Die snap ik niet. Dan moet Vitesse namelijk ook nog steeds winnen om plek 4 te kunnen halen. Je begint liever tegen Zwolle dan tegen Heerenveen.

7 mei 2015 om 20:11

Of het is die 3de plek die ervoor zorgt dat je van alles af bent of het is plee-offs. Dan maakt het niet meer uit wie je treft. Heerenveen of Zwolle is lood om oud ijzer. Ik zou niet meer 110% geven als die 3de plek niet meer haalbaar is

Ik zou me echt diep schamen als ik voor de politie zou werken
Wat een trieste bedoeling!
Kaartje kan ik ook wel weggooien , de meeste mensen werken
Wel hard doordeweeks heren politie !
En bedankt

7 mei 2015 om 18:47

Feyenoord zet morgen een formulier online waar je restitutie kan aanvragen indien je niet kan komen (of niet komt) bij de nieuwe speeldatum. Je krijgt je geld dus netjes terug.

8 mei 2015 om 10:47

Ik zou me diep schamen als supporter dat er nog steeds politie nodig is voor een voetbalwedstrijd terwijl je dat bij een popconcert met 30.000 man publiek niet nodig is.

8 mei 2015 om 11:25

Bij elk groot evenement staat er politie paraat.

Zul je zien dat Abou het er weer niet mee eens is en dat Vitesse uiteindelijk de punten krijgt omdat ze in Rotterdam niets kunnen organiseren.

7 mei 2015 om 18:48

Wat een onzin bericht van je. De wedstrijd zal gewoon moeten worden ingehaald.

7 mei 2015 om 19:12

Het zal voor volgende week zondag gespeeld moeten worden want daarna beginnen de play-offs. Het mag volgens mij niet op dinsdag woensdag of donderdag vanwege europees voetbal. Dan blijft er weinig anders over dan de maandagavond. Als de Rotterdamse burgemeester het weer niet toelaat kun je best eens een flink probleem hebben.

8 mei 2015 om 10:36

Het mag niet tijdens de europese wedstrijden. Zo zou bijvoorbeeld donderdagmiddag om 14.30 een uitstekende tijd zijn.

Wedstrijd is nu al definitief verplaatst naar maandag 20.00. Voor mij geen probleem, maar voor sommige van de groep waarmee wij naar wedstrijden gaan wel in verband met hun werk.

Hoewel het natuurlijk niet uitkomt en enige competitievervalsing in de hand werkt heeft iedereen natuurlijk het recht om te staken. En natuurlijk gebeurt dat dan bij een evenement als dit. Staken op een normale dinsdagmiddag zit natuurlijk helemaal niemand mee en maakt totaal geen indruk. Op deze manier wel.

Jammer, maar ieder bedrijf heeft recht om te staken. Bewijst ook maar weer dat zonder de politie er geen voetbal kan zijn.

Ik kan het enigszins wel begrijpen dat de politie staakt. Iedereen heeft het recht om te staken, het is alleen nooit leuk dat er altijd gedupeerde zijn.

Wat ik wel weer jammer vind is dat Feyenoord hierdoor financiële schade lijdt. Ik verwacht ook dat de politiebond dit zal vergoeden. Door hun komt die schade immers.

7 mei 2015 om 19:04

Ik zou er maar niet vanuit gaat dat de politiebond dit gaat vergoeden. Het recht om te staken is vastgelegd in de grondwet en degene die staken hoeven (als ze binnen de gestelde regels blijven) nooit iets te betalen. Dat kan eigenlijk enkel bij plotselinge werk onderbrekingen of vernielingen.

Het is jammer voor alle voetbalsupporters nu, maar dit is een grondrecht voor iedere werknemer en het is goed dat het er is.

Vreemd dat de jurdisiche specialisten een kort geding weinig kans op slagen geeft. Des tijds was er ook een staking gepland en moest Zwolle - Cambuur verschoven worden, maar dat werd teruggedraait doormiddel van een kort geding wegens verstoren van de openbare orde.

7 mei 2015 om 19:07

Ik heb even gegoogled en dat is ook wel een andere situatie. Daar ging het om een ledenvergadering die ineens op zondag middag was geplaatst. Daarnaast gaat het daar volgens mij niet puur om de voetbalwedstrijd maar om een algehele staking, wat dus niet mag ivm de openbare orde en veiligheid.

In Rotterdam staken de normale agenten niet maar enkel degene die normaal de wedstrijd begeleiden. Geen wedstrijd betekent geen supporters en dus ook geen verstoring van de openbare orde.

7 mei 2015 om 20:09

Zou best kunnen, het was iets wat me nog vaag bij stond van een paar jaar terug. Was nog in de jupiler league dus minimaal 3 jaar geleden.

Eigenlijk zou de hele speelronde eruit moeten. (alle wedstrijden moeten immers tegelijkertijd gespeeld worden in de laatste twee speelronden.) De politie krijgt dan echter nog meer aandacht en voor het zelfde geld staken ze over twee weken weer. Jammer dat hetgeen in Groningen wel kan in Rotterdam blijkbaar niet mogelijk is. Het zou fijn zijn geweest als de supporters de kans hadden gehad te laten zien dat ze de politie niet nodig hebben bij een voetbalwedstrijd.

7 mei 2015 om 19:21

Die politie is ook helemaal niet nodig tegen Vitesse. Tegen zulke clubs waar helemaal geen haatgevoelens naar zijn gebeurd er nooit wat. Dan zie ik al die politie altijd maar een beetje staan op het voorplein. Echt weggegooid geld dan.
Bij risicowedstrijden en Europese wedstrijden snap ik dat er voldoende politie aanwezig moet zijn.

7 mei 2015 om 20:04

Ik las ergens dat de Feyenoordsupporters een eerbetoon wilden brengen aan de overleden echtgenote van Patrick Lodewijks. Kan me ook niet voorstellen dat ze op zo'n dag voor overlast zouden zorgen. De burgemeester durfde het blijkbaar toch niet aan. jammer.

7 mei 2015 om 20:47

Risicowedstrijd is het idd niet nee. Maar stel dat Vitesse zou winnen, zou het legioen dan ook zo rustig blijven? Daarnaast was er vorig seizoen wel een incident in de trein, op de terugweg ging de trein ineens rechtstreeks naar Arnhem. Gelukkig kon ik toen met bevriende Feyenoorders mee terug, anders was ik nooit meer thuis gekomen.

7 mei 2015 om 22:33

De angst is dan ook niet zozeer dat de komst van Vitesse voor ruzies zorgt, maar eerder dat Feyenoordfans onderling ruzie schoppen. Feyenoordfans staan er niet zo goed op bij politie en gemeenten, aangezien daar nogal een relatief erg grote groep hooligans bij zitten.

Zeker aangezien de wedstrijd grote belangen heeft, is men bang dat een deel van de Feyenoordfans zich zullen misdragen als Feyenoord niet weet te winnen.

Leuk voor de supporters van Vitesse.
Die worden pas echt gedupeerd.
Hetzelfde geldt voor Az, want zowel Fetenoord aks Vitesse kan zich nu gaan instellen op het reeds zondag al behaalde resultaat van Az.

7 mei 2015 om 22:38

Zo heel veel zal dat resultaat van AZ niet uitmaken, want Vitesse zal ongeacht dat resultaat moeten winnen en Feyenoord mag sowieso niet verliezen (anders kan het Vitesse niet afschudden). Aan een gelijkspel zal Vitesse sowieso niets hebben, want voor hun kan zelfs een 4e plaats nog uitmaken (betere uitgangspositie in de play-offs en voor de TV-gelden zou dan ook nog uit kunnen maken voor de Arnhemmers).

Apart om te lezen dat er zoveel mensen snappen dat de politie maar kan staken en staken. Ik bedoel elke dag is het raak met diefstal, moord en alles daarop en daaraan. Dat die gasten maar is boeven gaan vangen ipv heel Nederland lopen te kutten met files veroorzaken en nu weer wedstrijden niet door laten gaan. Die gasten wisten toch waar ze aan begonnen toen ze hun contract tekenden? Mensen moeten voortaan blij zijn dat ze werk hebben.
Heel de politie is een corrupte bende, boeven vang je met boeven. Boetes uitdelen van honderden euro's doen ze met gemak als je ff verkeerd geparkeerd staat met je auto zonder enige empathie en nu moet heel Nederland het sneu vinden dat meneer de politieagent niet zoveel verdiend.
Ik krijg steeds meer een hekel aan die gasten die zichzelf al boven de wet plaatsen en nu ook weer met de arrogante koppen die er meestal opstaan.
Het zou een statement zijn om de wedstrijden lekker door te laten gaan en dat de voetbalsupporters zich normaal gedragen.

7 mei 2015 om 19:47

Een agent die zijn leven op het spel zet voor de helpende burger en daar maar een schamel loontje van €1800,- voor krijgt heeft voor mij het recht om te staken. Laten ze mathijs van nieuwkerk maar korten op zijn salaris en daarmee de politie tegemoed komen

7 mei 2015 om 20:42

1800 euro om je leven op het spel te zetten ga weg man, dat zijn die gasten die elke parkeerplaats aflopen om te kijken of dat iemand een minuut te laat is bij de auto en dan een boete uit te delen van minimaal 100 piek. Laat me niet lachen, de gasten die echt wat betekenen die verdienen een prima salaris waar de gemiddelde man blij mee is.

7 mei 2015 om 22:41

Die gasten die alleen die parkeerplaatsen af lopen zijn geen agenten, maar stadswachten of vrijwillige politie en hebben een heel andere status. Een agent kan weliswaar een boete uitdelen, maar zal als er een overval, geweld, of iets anders plaats vindt direct moeten ingrijpen. Die komt dus weldegelijk met geweld in aanraking.

8 mei 2015 om 00:09

Maar die verdiend geen 1800 euro per maand vriend.

8 mei 2015 om 10:55

Je vergeet echter dat de stakende agenten niet degenen zijn die dat beleid bepalen.

En er stond laatst een stuk over een agent die 1800 verdiende en wel degelijk het gevaarlijker werk deed. Daarnaast ook dag- en nachtdiensten.

8 mei 2015 om 10:56

Gozert, een agent verdiend echt 1800 euro in de maand netto. Na veel dienstjaren zitten ze, inclusief toeslagen op 2200 per maand. Dat lijkt veel maar is het niet want als je het van je toeslagen moet hebben is er iets niet in orde. Daarom staken ze dus.

Wie gaan de uren betalen die supporters eerder van hun werk moeten gaan om optijd bij de wedstrijd te zijn?
Waarom niet gewoon zondag middag zonder politie? Nooit noemenswaardige problemen bij wedstrijden tussen fey en vites. Mooie kans voor supporters om te bewijzen dat de politie inzet altijd erg overdreven is...

Eerst die thuiswedstrijd in Emmen, toen die knollentuin in den haag, wat echt belachelijk was, nu lekker dit weer. En als club ben je steeds de dupe. Maar de knvb maakt het niks uit hoor.

7 mei 2015 om 22:42

Inderdaad, de Knvb staat namelijk boven de burgemeester....
Hier kan de Knvb volledig niets aan doen. De burgemeester verbiedt de wedstrijd en die heeft daar alle recht toe. De Knvb heeft daarin niets te zeggen.

Jammer en schandalig dat voornamelijk de supporters hier de dupe van worden voor feyenoord fans die niet dichtbij rotterdam wonen en de vitesse fans zou maandag acht uur ook niet best zijn want je zult dan rond 17:00-18:00 uiterlijk moeten vertrekken en dat is voor veel mensen erg lastig.

Naar mijn mening richt de politie zijn acties op de verkeerde groep mensen namelijk mensen die niets aan hun cao kunnen veranderen laat ze lekker de toegang tot den haag blokkeren zodat er van de kamer niemand naar binnen kan dat zou veel meer effect hebben

Inderdaad zijn er bijna nooit geen rellen of zware problemen geweest tussen Feyenoord en Vitesse. Sterker nog, ivm de herdenking op het bombardement van de duitsers op Rotterdam is/was er zelfs tussen de supportersgroepen samen wat geregeld.

7 mei 2015 om 22:43

Was er eerder dit seizoen bij de wedstrijd in Arnhem niet een groep Feyenoorders die het stadion uitgezet werd, omdat ze ruzie liepen te zoeken op de thuistribunes?

8 mei 2015 om 10:39

@superghost

Ik denk dat je PSV bedoelde. Bij Vitesse - Feyenoord waren er zover ik weet geen ongeregeld heden. Ik kan zo ook niet iets op Google vinden.

Als die supporters het onrechtvaardig vinden, laten diezelfde supporters (lees hooligans) er dan voor zorgen dat alles rustig verloopt. Er is dan geen politie nodig en er kan gewoon op zondag worden gespeeld.

7 mei 2015 om 22:18

Die kans krijgen ze niet.
Vorig jaar is bij de wedstrijd feyenoord-rkc een proef gedaan om het zonder politie te doen. Die wedstrijd is zonder problemen verlopen. Helaas is daar geen vervolg op gekomen. Zou as. zondag de mogelijkheid voor zijn

8 mei 2015 om 10:39

@gert33

Makkelijk roepen.

Als Feyenoord niet eens de kans krijgt om een wedstrijd te spelen met minder/geen politie dan kunnen ze ook moeilijk laten zien dat het wél kan, toch?

Dat politie staakt lijkt mij wel merendeels terecht. We moeten wel beseffen dat supporters zich kunnen misdragen waardoor veiligheid niet gegarandeerd kan worden. Hooligans zijn verantwoordelijk voor hun eigen daden. Dus snap beslissing wat Aboutaleb wou nemen wel.

hoe kan je een niveau hoger komen?

Lekker belangrijk... Zondag of maandag, wat maakt het uit. Beiden willen winnen.

8 mei 2015 om 10:40

Voor Feyenoord zelf zal het niet veel uitmaken, maar voor de aanhang van Feyenoord én Vitesse maakt het wel veel uit. Niet iedereen zal op de nieuwe speeldatum aanwezig kunnen zijn.

Ik snap de frustratie als geen ander; ik kan nu niet naar de laatste thuiswedstrijd van mijn favoriete club. Ik betaal er wel voor als seizoenkaarthouder, maar onze vrienden in het blauw boren mij dit pleziertje door de neus. Ik zou hier wel kunnen zeggen wat ik er echt van vind maar dan ben ik bang dat deze reactie snel weer verwijderd is.

Ik las ook op een supporterssite dat er een terminale supporter nu zijn laatste wens word ontnomen. Hij had een wensambulance geregeld om zo toch nog een keer zijn club te kunnen zien. Onverteerbaar dat dit soort mensen de dupe zijn van deze acties.
Ik snap dat ook een politieagent recht heeft op meer loon, maar hiermee raak je alleen maar mensen die niets met dit conflict te maken hebben.

8 mei 2015 om 11:01

Dat is helaas vrijwel altijd het geval bij stakingen dat anderen er last van hebben maar daar zit juist de clou. Hoe meer mensen last hebben, des te groter de druk op de onderhandelaars.

Nou lekker dan! Moet ik weer vrij nemen.... we zouden met 65 man met bus vanuit Hengelo naar Rotterdam gaan zondag.....doodzonde dat dit tripje niet doorgaat...

Goed dat er een nieuwe datum is geprikt.

Zo zonde dat de laatste thuis wedstrijd van Feyenoord dit seizoen niet gewoon aanstaande zondag kan plaatsvinden. Buiten de normale supporters die een wedstrijd nu missen (op maandag moeten veel mensen gewoon werken) zijn er ook nog een aantal speciale gevallen.

- Een terminaal zieke Feyenoord supporter had nog 1 laatste wens. Zijn club, Feyenoord nog 1 maal bezoeken. Ambulance en medici waren geregeld maar dat zal nu allemaal in het water vallen. Op maandag alsnog gaan is wegens medici omstandigheden niet mogelijk.

- Zondag is moederdag, de dag bij uitstek om met een geweldige sfeer actie nog eenmaal Patrick Lodewijks en zijn familie een hart onder de riem te steken. Dit zal maandag alsnog gebeuren maar moederdag had het een extra dimensie gegeven, jammer.

Dat AZ dit neemt,ze moeten aansturen dat AZ ook om 20.00 maandagavond kan beginnen.
Dit is nou competitie vervalsing,

8 mei 2015 om 12:21

Maar Az moet tegen Nac en die spelen nog voor de andere play-off plaatsen. Dat betekent dat dan ook Psv tegen Heracles, Eagles tegen Heerenveen en Utrecht tegen Excelsior moet worden verplaatst om het eerlijk te houden.

Reageer

Je mag reageren vanaf niveau 3.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren