Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Fàbregas looft ploeggenoot: 'Hij heeft het in zich om dat niveau te halen'

Laatste update:

Eden Hazard was dit seizoen de belangrijkste speler in het team van Chelsea, dat zondag door een treffer van de Belgische aanvaller tegen Crystal Palace (1-0) kampioen van Engeland werd. Cesc Fàbregas denkt dat Hazard net zo goed kan worden als Lionel Messi en Cristiano Ronaldo.

/

De middenvelder is ervan overtuigd dat zijn ploeggenoot op een dag in één adem zal worden genoemd met de sterren van Barcelona en Real Madrid, die al jaren worden beschouwd als de twee beste voetballers van de wereld. “Hij kan daar ook bij genoemd worden, dat weet ik zeker”, zegt Fàbregas in de Engelse media. “Hij heeft het in zich om dat niveau te halen, daar twijfel ik niet aan.”

In tegenstelling tot de twee sterspelers uit de Primera División zal Hazard zich echter nog wel moeten bewijzen, benadrukt de Spaans international. “Ik hoop dat hij zijn prestaties kan herhalen en het nog beter kan doen. Hij zorgt ervoor dat ons team boven zichzelf uitstijgt. Komend seizoen zal hij zich ook in de Champions League moeten bewijzen, daar is hij toe in staat. Ik reken erop dat hij deze club nog vele succesvolle avonden gaat bezorgen.”

Ben je het met Cesc Fàbregas eens?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties
5 mei 2015 om 09:45

Sommige mensen hier op vz doet alsof Chelsea het hele seizoen ging verdedigen. Er stond een titel op het spel dus waarom zou je dan mooi voetbal moeten spelen tegen Arsenal en United. En Hazard is gewoon al bijna het niveau Messi en Ronaldo alleen is hij wat minder doelgericht.

5 mei 2015 om 09:51

Precies, die jongen is nog maar 24 en als hij zo door groeit kan hij dat halen, misschien nog wel meer dan dat.

5 mei 2015 om 10:00

toen messi 20 was zat hij al op een niveau wat hazard nooit zal halen.

@arrigo chelsea was bezig om de kwartfinale van de cl te halen...en toen gingen ze verdedigen...

5 mei 2015 om 10:45

Waarom je dan mooi voetbal moet spelen?
Om een hoofdreden;
Voetbal = amusement.
Het voetbal onmogelijk maken heeft niks met amuseren te maken, maar met het stoppen van amuseren.

Daarnaast is hun selectie veel beter dan die van Arsenal of United, waarom dan zo bang en laf voetballen als Chelsea altijd doet?
Hun wedstrijden tegen mindere tegenstanders in de Champions League idem dito.
Totaal onnodig met het materiaal wat ze hebben, daarmee kun je makkelijk mooi voetbal laten zien EN resultaten halen.

5 mei 2015 om 11:26

Messi had al 3 gouden ballen toen hij 24 was. Nee dat niveau gaat hij nooit halen. Wel een hele goede voetballer maar kwa rendement zal hij nooit in de buurt komen bij Leo en CR7

5 mei 2015 om 09:45

Maakt denk ik niet uit in welk team hij speelt, zowiezo zal hij nooit tippen aan Messi die was al direct vanaf zijn tiener jaren beslissend en heeft hij een talent die zelfs CR7 niet bezit. Wat betreft Hazard is hij denk ik 1 van de mogelijke opvolgers van onze Messi en CR7, desondanks zie ik hem niet presteren wat deze twee heren qua doelpunten en inpact op het spelletje hebben. Kijk maar naar de prestaties van Messi toen hij dezelfde leeftijd had als Hazard nu.

5 mei 2015 om 09:51

Dat Hazard ook bij Lille. In zijn tienerjaren was hij sterspeler van Lille destijds kampioen van Frankrijk. Hazard scoort wel minder dan Ronaldo en Messi maar Hazard geeft weer meer assists. Hazard is na Messi en Ronado samen met Robben de beste speler van de wereld.

5 mei 2015 om 10:05

die jongen kan dat niet halen. messi was op de 20e al beter dan hazard nu.

5 mei 2015 om 10:42

Hazard geeft niet meer assists dan Messi.. Veel minder zelfs kijk de statistieken er maar op na.

5 mei 2015 om 10:44

Hazard scoort alleen penalty's. Wordt zwaar gehyped door Mou.

6 mei 2015 om 01:48

Volgensmij scoren messi en ronaldo ook veel uit penaltys?

6 mei 2015 om 12:34

Hazard scoort simpelweg vooral uit penalty's, waar Messi en Ronaldo veel meer uit spelsituaties scoren.

Dat niveau zal hij nooit halen. Ik snap de hype rond deze speler niet zo. Goede speler, maar meer ook niet.

Mensen beseffen niet dat spelers CR7 en Messi echt maar eens in de twintig jaar voor komen, het zijn beide echt 1 van de besten ooit. Hazard zie ik dat niveau niet halen. Als je kijkt hoe goed Ronaldo en Messi op die leeftijd waren, vond ik ze eigenlijk op elk gebied al beter. Neemt niet weg dat Hazard een fantastische speler is.

5 mei 2015 om 10:15

Voor iemand die loesoe is aardig goed verwoordt

Alleen als zijn rendement met ongeveer 400% omhoog gaat mag hij zich in dat rijtje scharen. Voetbaltechnisch staat hij wellicht al op dat niveau, alleen die 2 mafketels hebben een rendement van een andere planeet.

Hazard gaat dat niveau denk ik niet halen. Ik denk dat Neymar wel in de buurt komt. Wat hij bijvoorbeeld ook bij Brazilie laat zien is fenomenaal.

5 mei 2015 om 09:55

Klopt. Neymar speelt de sterren van de hemel in het Braziliaanse elftal. Ik zelf denk dat Eden en Neymar junior de 2 beste voetballers worden.

Hazard mag en zal nooit in een adem genoemd worden met Cristiano of Lionel. Is ook geen schande.

spelers als messi en ronaldo komen maar weinig voor...en half londen denkt dat hazard dat niveau ook wel even kan halen....
Hazard is een uitstekende speler, maar komt toch lang niet in de buurt van wat die 2 jongens doen en kunnen.

Laat hazard gewoon zichzelf zijn en zo goed mogelijk spelen...maar doe het hem niet aan om hem m et die 2 te vergelijken.
Hazard hoort gewoon bij het rijtje wereldvoetballers. Messi en ronaldo staan daar boven.

Het mooie is dat Hazard dit zelf ook denkt, niet zo bescheiden dus. Uitstekende voetballer en dit seizoen de beste uit de BPL, maar ook dat komt omdat er niemand echt uitsprong dit jaar ala suarez. En nee messi en ronaldo waren al veel beter op hun 24e. Ze moeten stoppen met die vergelijking..

Sorry hoor, maar Messi en Ronaldo gaat hij niet evenaren, maar valt daar net onder. Messi had al gouden ballen gewonnen op de leeftijd van Hazard.

5 mei 2015 om 11:26

Inderdaad, haalt het niveau van Messi en Ronaldo niet en gaat dat ook niet halen. Die 2 steken er gewoon te ver bovenuit.

Iedereen heeft het altijd over 'het niveau', maar definieer dat eens. Dat is het vaagste woord dat hier gebezigd wordt en lijkt erop dat niemand weet waar ze het dan over hebben.

5 mei 2015 om 11:27

Het niveau van doelpunten maken, en het niveau van spelen. Ronaldo en Messi zijn een aantal klasses beter als de rest.

5 mei 2015 om 14:19

Tja, als je 'het niveau' tweemaal in je definitie hebt staan van 'het niveau', dan zijn we niet veel verder.

5 mei 2015 om 22:58

Loop je nou weer moeilijk te doen??? Je weet al te goed wat iedereen bedoelt. Hang niet de wijsneus uit. Arrogant tot en met

6 mei 2015 om 14:40

Dat weet ik niet. Daarom vraag ik ernaar.

Als het zo simpel is waarom definieer jij 'het niveau' dan niet?

Eden Hazard heeft niks speciaals om zich te onderscheiden zoals Ronaldo en Messi. Ook is hij niet constant genoeg en niet beslissend genoeg zoals de twee grootheden. Het is ook niet een 'prima' speler, daarmee doe je Eden te kort. Ik zie hem net een paar plekken onder Ronaldo en Messi.

5 mei 2015 om 13:13

Hazard is statistisch de beste dribbelaar van Europa van de afgelopen twee seizoenen. De enige die gelijkaardig is op dat vlak is Messi. Dat is per definitie speciaal.

De Barca fans staan op hun strepen ? , Hazard is binnen 2 jaar niveau Messi maar dan als dribbelaars
op doel schieten lukt hem zo niet maar hij is beter in het verdelen van het spel .
Aan alle Barca fans vergeten dat jullie Messi al een uitgespuwt hebben ?.
Voor mij is de beste Ronaldo dan Messi op die 3 heb je een breed gamma .
Ik kies voor Ronaldo omdat hij meer om zijn fans geeft en een beter kopper is .

5 mei 2015 om 22:58

Hij is beter in het verdelen van het spel? Hahahahaha stop daar.

Ik denk het niet. Hazard is een topspeler maar komt mij vaak iets te lui over. Ik weet niet of hij in staat is om een team te dragen zoals Messi en Ronaldo dat soms doen. Bij België valt hij ook heel vaak tegen. Neymar schat ik hoger in qua spelers uit die leeftijdscategorie.

Topspeler Hazard, maar statistisch zal hij nooit in de buurt komen van Messi en Ronaldo. Op voetbaltechnisch gebied vind ik hem net zo goed als Ronaldo maar een stuk minder als Messi. Ik denk dat hij wel een toekomstig gouden bal winnaar kan worden, maar het niveau van beide spelers gaat hij echt niet evenaren.

Dat is geen schande hoor want deze 2 heren zetten echt buitenaardse cijfers neer.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren