Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Dit is de start van een nieuw tijdperk, we gaan veel meer prijzen pakken’

Laatste update:

John Terry was door velen al afgeschreven, maar de verdediger is bezig aan een fantastisch seizoen en met Chelsea veroverde hij de landstitel. In Engeland is het door de moordende concurrentie van andere clubs lastig om jaren achtereen te domineren, maar volgens Terry heeft Chelsea er wel degelijk de groep voor.

/

“Dit is de start van een nieuwe groep, een nieuw tijdperk en op zeker dat we met deze groep meer prijzen gaan winnen voor de club”, laat Terry optekenen via de officiële kanalen van de club. “De Premier League is een moeilijke competitie om te winnen. Het heeft vijf jaar geduurd. Dit moeten we wel even laten bezinken”, jubelt de aanvoerder.

In totaal heeft de 34-jarige Terry, die al contractverlenging op zak heeft, nu veertien hoofdprijzen gewonnen met Chelsea. “En ik ben er nog steeds, hopelijk pak ik nog meer prijzen. Met de selectie die wij hebben, wie weet? Dit jaar hebben we enorm veel kracht en karakter getoond.”

Denk je dat Chelsea de komende jaren meer hoofdprijzen gaat pakken?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Maar niet in de champions league

4 mei 2015 om 15:28

Klopt, is echt onmogelijk.

Heb je een verklaring waarom ze hem dan toch al wonnen?

En naast die puike prestatie, moet je even volgen:

2004/05: Halve finale
2006/07: Halve finale
2007/08: Finale
2008/09: Halve finale
2011/12: Finale en winst
2013/14: Halve finale

Zijn er maw. héél regelmatig dicht bij. Maar zal dus nooit meer gebeuren. Echt wel.

4 mei 2015 om 15:30

Nouja, ik zie de komende jaren ook niemand anders de CL winnen dan Real, Barca of Bayern hoor dus wat dat betreft sluit ik me bij niekh7 aan.
Het kwaliteits verschil tussen bovengenoemde clubs en de Engelse clubs is te groot op het moment.

4 mei 2015 om 15:37

Nolimit,

Goh, dat blijven de topfavorieten de komende 2 of 3 jaar. Maar daarom gaan ze hem niet altijd winnen.

Ook moeten we nog even afwachten wat de impact gaat worden van die nieuwe TV-deal. Bovendien gaan Barcelona en Real hun TV-geld dan weer beter moeten verdelen met de rest van de Pd.

Wees maar gerust dat alle partijen dat echt gaan voelen.

Bovendien worden Messi, Ronaldo, Robben e.d. er ook niet jonger op.

4 mei 2015 om 15:41

Financieel gezien is de PL amper bij te benen, voor geen enkele competitie. En het is nu al zo dat Burnley meer tv-geld krijgt dan Bayern, PSG en Juve. En Spurs krijgt meer dan Real en Barcelona.

4 mei 2015 om 15:47

Tv geld misschien, maar op gebied van sponsors, stadionexploitatie, fans, merchandising nooit.

4 mei 2015 om 16:00

El_principe,

Ik denk dat je daar toch een beetje fout in zit. Het is geen vraag of het kan gebeuren, het is al gebeurd.

Zo'n Man United staat qua tickets en abonnementen op plekje 2, amper minder dan Real.

Ook op commercieel vlak staan ze op de 3de pek, net achter Real.

Chelsea hinkt wat achter, maar dat kan snel veranderen. Die trekken vroeg of laat wel naar een nieuw stadion of gaan verbouwen.

Real Madrid

Matchday €113.8m
Broadcasting €204.2m
Commercial €231.5m

Manchester United

Matchday €129.3m
Broadcasting €162.3m
Commercial €226.4m

Bayern Munchen

Matchday €88m
Broadcasting €107.7m
Commercial €291.8m

Barcelona

Matchday €116.8m
Broadcasting €182.1m
Commercial €185.7m

Chelsea

Matchday €84.9m
Broadcasting €167.3m
Commercial €135.7m

Bron: Money League Deloitte

4 mei 2015 om 16:45

Iedereen komt, het stadion is dus het probleem voor Chelsea. Verbouwen is niet mogelijk, er is simpelweg geen ruimte om het stadion en verhuizen kunnen ze niet, dan mag de club de naam Chelsea plus alle historie niet meer gebruiken. Effectief gezien moet het dan dus een nieuwe club oprichten. Of de CPA (chelsea Pitchowners Association) moet uitgekocht worden, maar die willen tot nu toe niet verkopen. De CPA is trouwens ook de eigenaar van Stanford Bridge, The Bridge is niet van Abramovic.

Uitbreiden is niet mogelijk vanwege de ligging. Aan de noord-oostkant ligt een spoorlijn, daar kun je wel het stadion overheen zetten, maar naast die spoorlijn ligt een grote begraafplaats, en Chelsea gaat nooit toestemming krijgen om daar te bouwen. En aan de andere kanten van het stadion is er ook niet echt plek, zoals dat bij Anfield bijvoorbeeld wel kan.

4 mei 2015 om 17:05

Chelsea gaat echt wel weer de CL binnen nu en 15 jaar. @iedereen komt je hebt alleen de goeie seizoenen en neer gezet. In heet jaar 2005/06 werd Chelsea in de achtste finales uitgeschakeld door FC Barcelano. In het jaar2009/10 werden ze in de achtste finale uitgeschakeld door Inter Milan (de winnaar van dat jaar) in het jaar 2010/11 werden ze in de kwartfinale uitgeschakeld door Manchster United. En in 2012/13 werden ze uitgeschakeld in de groupfase Juventus en Shakthar Donestek bleken te sterk maar dat jaar won Chelsea wel de Europa League.

4 mei 2015 om 17:14

stravven,

Ah ik dacht toch eens gelezen te hebben dat ze zouden gaan verbouwen en de capaciteit zouden optrekken naar 60.000 zitjes.

Het architectenbureau Lifschutz Davidson Sandilands zou bezig zijn met een haalbaarheidsstudie.

4 mei 2015 om 17:16

Psvchelseaboy,

Klopt, deed ik gewoon voor de duidelijkheid, om te laten zien dat ze in de recente geschiedenis er dikwijls heel kort bij waren én één keer er boenk op.

Moet je niet aan twijfelen dat ze de CL nog wel eens zullen winnen de komende 15 jaar.

4 mei 2015 om 18:48

Iedereen komt, je kan denk ik zo wel bedenken dat het niet haalbaar is om op een begraafplaats te bouwen. Daar gaan ze nooit toestemming voor krijgen. De gebouwen eromheen kopen en platgooien is wel een optie, dat is denk ik nog wel te betalen, dat is ook wat Liverpool doet. Maar dan kun je alsnog niet aan alle kanten bouwen, eigenlijk alleen aan de zuidkant en de westkant.

4 mei 2015 om 19:07

stravven,

Zal niet evident worden. Zijn er trouwens geen 2 spoorlijnen?

Mja, architecten zijn creatieve vogels. Ze zullen wel een oplossing vinden.

Sommige tribunes zijn niet diep, vrij smal en héél stijl. Op Charleroi bv. was dat vroeger zo.

Misschien is het veld lager leggen ook al een oplossing?

4 mei 2015 om 16:02

Dat is niet te voorspellen, echter hoop ik niet dat ze het doen met hun oer saaie voetbal wat zij ten toonstellen in de CL wanneer het ertoe doet.
Velen zullen het niet met mij eens zijn, maar ik juich liever een team aan die gepassioneerd speelt dan een team die met saai voetbal de resultaten binnen harkt. Ja Mourinho kan de CL winnen, maar hoop ik dat het voetbal zoals een Bayern, Barca of zelfs Real Madrid het wint ipv dat berekende anti voetbal wat Chelsea leverd. Maar een ieder zo zijn ding

6 mei 2015 om 08:52

Jewel juist in deCL

Je mag toch hopen dat Chelsea niet dit soort voetbal jaren gaat laten zien? . Wat meer spectaculair voetbal lijkt mij toch wel gewenst. Ook zal het publiek niet alleen prijzen maar ook aantrekkelijk voetbal willen zien?

4 mei 2015 om 15:24

Ik hoop inderdaad niet dat Terry dat bedoelt met een nieuw tijdperk. Dan laat ik dat tijdperk even aan mij voorbij gaan!

4 mei 2015 om 15:29

Chelsea (. Mourinho) heeft gewoon een heel ander mentaliteit dan dat de meeste Nederlanders hebben. Bij hem draait het puur om prijzen pakken en dat laat hij duidelijk merken.

Ik vind dat de meeste Nederlanders teveel door draaien met balbezit, domineren, 4-3-3, aanvallend voetbal, snel druk zetten, etc.

4 mei 2015 om 15:41

rbn_
Ben ik met je eens. Het hoeft van mij echt niet altijd spectaculair voetbal te zijn. Maar om nou nooit leuk voetbal te spelen is ook geen zak aan. Het is dan gewoon niet meer leuk/ interessant om naar te kijken.

4 mei 2015 om 15:49

Ik vind dat Mourinho soms doorslaat, zoals die ene verdediger op het middenveld zetten. Ramires had daar prima kunnen staan.

Maar wij slaan ook regelmatig door met onze aanvallende intenties. Middenweg zou denk ik het best zijn.

4 mei 2015 om 19:15

Welnee, de Nederlandse opvatting is net fantastisch. Wie verkiest er nu 1-0 boven 4-3, bus parkeren boven hoog pressen, 5-4-1 boven 4-3-3?

Chelsea is dit jaar de enige ploeg die een redelijk team heeft én ingespeeld is op elkaar. Volgend jaar komt manchester united sws met een heel goed team dat heel goed op elkaar ingespeeld is. Chelsea is in de komende twintig jaar kansloos aangezien arsenal ook weer opkrabbelt de spurs erbij komen en Liverpool weer opgang gaat komen(manchester City is voorlopig ook kansloos). dus deze man heeft veel te veel zelfvertrouwen.

4 mei 2015 om 15:19

Zoveel mensen op Vz hebben een glazenbol waar halen jullie die allemaal? Zou er zelf ook graag 1 voor mijn verjaardag willen hebben. Snap niet waar je dat vandaan haalt denk je dat Chelsea deze zomer stil gaat zitten qua transfers? Chelsea komt volgend seizoen ook gewoon sterker terug.

4 mei 2015 om 15:22

Londonisblue,

De toekomst voorspellen over één jaar, à la limit. Maar over een periode van 20 jaar? Dat lijkt me net echt kansloos. lol

4 mei 2015 om 15:34

Inderdaad dat was een prijzige glazenbol denk ik

4 mei 2015 om 15:21

Dat je Arsenal noemt snap ik die zitten wel in een goede vorm maar Spurs en Liverpool? Really!? Ik schat City voorlopig veel hoger in dan die 2.

4 mei 2015 om 15:23

Beetje een gefrustreerde reactie vind je ook niet?

Komende jaren zal het spannender worden dan dit seizoen. Om nou te zeggen dat Chelsea de komende 20 jaar kansloos is vind ik nergens op slaan.

4 mei 2015 om 15:26

Whut?

Chelsea zal de komende jaren gewoon mee blijven doen. Ze zullen niet a la Bayern op eenzame hoogte gaan staan, maar ze blijven wel meedoen. Tot nu toe zijn ze de favoriet voor volgend jaar, maar dat hangt nog af van wat de andere teams gaan doen op de transfermarkt. Chelsea hoeft niet veel meer te veranderen aan het team, de andere clubs wel.

En ik weet niet of United volgend jaar echt mee gaat doen. Ik denk het wel, maar er moet nog wel wat gebeuren voordat United echt titelkandidaat is. Er moet een vervanger komen voor Carrick. In 18 wedstrijden met Carrick heeft United 42 punten gehaald, in de 17 wedstrijden zonder Carrick slechts 21. Dat is echt een wereld van verschil.

4 mei 2015 om 15:26

Kansloos? Chelsea heeft wel nog steeds de sterkste selectie van de BPL hoor op dit moment, en ze hebben een relatief jonge kern. Ze staan maar liefst 13 (!) punten voor op de nummer 2, dan steek je er toch met kop en schouder bovenuit.

Ik vind Manchester United juist kansloos en overroepen op dit moment. Ze hebben hun laatste 3 of 4 wedstrijden allemaal verloren dacht ik? Ze spelen op positiespel, maar daar is dan ook alles met gezegd.

Daarbovenop kampt Manchester City met een oude selectie. Ze zullen moeten verjongen, en dat gaat niet op een twee drie.

Arsenal zal ook weer net niet worden. Wenger heeft al aangegeven dat hij niet actief zal zijn op de transfermarkt, terwijl hun kern niet breed genoeg is. Liverpool is ook maar zwak dit jaar...

Nee, ik zie het zeer rooskleurig in als Chelseafan.

4 mei 2015 om 15:35

10 punten, maar alsnog veel.

En Wenger zegt altijd dat hij niet actief gaat zijn, hij heeft 2 dagen voordat Cazorla officieel was nog gezegd dat hij Cazorla niet kende. Nee, over Wenger en transfers kun je heel weinig zeggen, hij zegt nooit dat hij geïnteresseerd is in een speler.

Chelsea hoort zeker bij de kanshebbers, Arsenal denk ik ook wel dat mee gaat doen, City moet heel wat gaan verbouwen, en ook voor United geldt dat. En Liverpool en Spurs komen denk ik niet eens in de buurt. Het gaat mij niet verbazen als de titel de komende 3 jaar in London blijft, of het in het rode of het blauwe deel is dat is nog verder te zien. Maar in Engeland ga je geen suprematie zoals Celtic en Bayern krijgen, daar zijn de andere teams gewoon te sterk voor.

4 mei 2015 om 15:44

Op dit moment heeft Chelsea idd de sterkste selectie en hebben ze met anti-voetbal gewonnen maar manchester United heeft de afgelopen dri wedstrijden verloren en maar één daarvan was terecht, tegen Chelsea hebben we veel meer kansen gehad en Chelsea 1 die ze direct hebben gescoord daarna gingen ze nog meer op de verdediging en creëerden we nog steeds kansen. Everton hebben we gewoon niet goed voorbereid en wba hadden we twee keer zoveel kansen gehad en hadden we dus gwn moeten winnen.

Aankomende transfer periode gaan we sws de verdediging versterken en aanval met depay of balen en middenveld komt een goede vaste kracht, misschien sneijder? Chelsea gaat waarschijnlijk weinig doen op de transfer markt en heeft nu geen topteam( konden nog niet eens van psv winnen) en zoals ik al heb gezegd speelt Chelsea anti-voetbal en kan je daarmee niet winnen tegen een ploeg met een goede defensie zoals United volgend jaar wel is dus Chelsea is volgend jaar volkomen kansloos. Misschien derde plek.

4 mei 2015 om 16:03

ik heb zelden zoveel onzin gelezen als in deze post.

4 mei 2015 om 16:46

Essien, begreep jij deze post? Want zelfs mijn Nederlands is beter, en ik ben Welsh verdikkie!

4 mei 2015 om 17:35

Eerlijk gezegd denk ik dat het komend jaar tussen Arsenal en Chelsea gaat. Bij City moet het elftal flink op de schop net als United. Allemaal leuk en aardig met United, maar met een hoop geld uitgegeven te hebben zijn de topspelers alsnog de oudgedienden.

4 mei 2015 om 18:46

Ik moet nog zien dat Arsenal een seizoen constant presteert. Chelsea was constant, en dat levert je gewoon de titel op. Klinkt heel simpel, is het op papier ook, maar in praktijk is het gewoon een prestatie van grote klasse.

4 mei 2015 om 18:52

@florisvdniet

Mijn god wat doen mijn ogen pijn zeg kijkende naar de hoeveelheid troep waarmee je hier op de proppen komt. Je slaat de plank totaal mis jochie, Chelsea die volkomen kansloos is volgend jaar?

5 mei 2015 om 16:58

Ik moest er serieus gewoon van lachen, hebben we weer een internetheld die denkt dat als ze Depay kopen direct kampioen worden! Oh nee ze gaan 'balen' kopen! Man het enige wat UTD kan is eindeloos rond tikken ala Ajax, veel gecreëerd tegen Chelsea? Ze hadden 2 schoten op doel.. Ze zijn de afgelopen 3 wedstrijden gewoon afgemaakt op de Louis maniertje. ' Konden niet eens van PSV winnen)'? Wanneer hadden ze dan tegen PSV gespeeld? Was dat niet tegen Vitesse waar gewoon simpel 3-1 gewonnen werd? Man ga eerst is even winnen van de nummer 16 in de competitie voordat je Chelsea kansloos noemt. normaal deel ik niet zulke sneren uit maar jij kan echt onzin uitkramen.

4 mei 2015 om 15:41

Haha, de kampioen van dit jaar is volgend jaar kansloos, net als de huidige nummer twee. Jij wint zeker regelmatig je Toto's?

Gaat volgend seizoen weer de te kloppen ploeg worden. Er moet niks weg en er zal wel weer wat lekkers bij komen. Ze zullen sterker zijn dan afgelopen seizoen en ze waren al héél sterk.

Voor de CL komen ze nét iets te kort, net zoals een PSG of zo. Maar toch kunnen ze mits wat geluk ook daar iets gaan winnen. Veel zal ook afhangen van wie er gaat bijkomen. Echt veel is er niet meer nodig om een Bayern, Barcelona of Real het leven zuur te gaan maken.

4 mei 2015 om 15:26

Dat laatste zeg je prachtig. Dat is namelijk exact de tactiek die hij toe zal passen als hij 1 van de 3 zal treffen volgend jaar in de CL. Kleine toevoeging: Van het arbitrale trio van de betreffende wedstrijden zal ook het leven zuur gemaakt worden met als doel de aandacht te verleggen.

4 mei 2015 om 19:40

@iedereen komt: je jomt er zeer waarschijnlijk 2 van tegen: halve finale en finale.. dan moet Chelsea erg veel geluk hebben willem ze de CL winnen.

4 mei 2015 om 19:46

Dat ging wat te snel. Uiteraard kunnen ze het de drie topploegen lastig gaan maken, maar dat kunnen andere clubs ook bij chelsea doen. Chelsea heeft de pech dat ze in een competitie spelen die in de breedte sterk is (ze heben het sterkste rechter rijtje van de wereld... dat vergt veel energie en die komen ze tekort aan het eind. Bayern heeft het het simpelst... Spanje heeft het beste linkerrijtje maar geluk met een zwak rechterrijtje.
Goed en wel bewchouwd in 20 jaar tijd kunnen Chelsea en Ajax en Fc Olimpija de CL winnen.

4 mei 2015 om 19:48

Rvandoor,

Zeker. Mooi ook dat je ook met geluk al eens iets kunt winnen. Nu ja, je moet echt al héél sterk zijn om de halve finale te halen. Zal mijn clubje nooit in lukken. lol

Een tijdperk waarin Manchester United het weer op de rit gaat krijgen, Arsenal beetje bij beetje sterker word, een Liverpool dat (hopelijk) weer stappen gaat maken en de financieel sterke City.

Ook Tottenham en Southampton maken kleine stappen trouwens.

Ik voorzie dat Chelsea ook nog beter word, maar nu met meer tegenstand van de concurrenten en dat er vanzelf iets tegen het 'uit top wedstrijden spelen we op veilig' tactiek word bedacht.

@florisvdniet

Haha wat een complete onzin. Hoe kun je nou beweren dat Chelsea de komende 20 jaar kansloos is. Toen Ferguson bij United kwam was de prijzenkast niet eens heel bijzonder en niemand had kunnen voorspellen wat hij daarna allemaal zou winnen.

Net als dat niemand had kunnen voorspellen dat Chelsea en City absolute topclubs zouden worden, niemand had kunnen voorspellen dat Liverpool 25 jaar lang geen kampioen zou worden etc. etc. Op het moment is Spurs nog mijlenver verwijderd van Chelsea maar ook dat zou kunnen verantwoorden. Kijk wat er de afgelopen 10 jaar is veranderd in de Premier League. Hoe kun je dan in hemelsnaam 20 jaar vooruit kijken?

Wel is de kans klein dat een club overgenomen wordt en veel geld gaat uitgeven ivm de FFP dus de kans wordt alleen maar kleiner dat de huidige top gaat veranderen. Desalniettemin weten jij en ik niet waar de FFP over een paar jaar staat...

4 mei 2015 om 15:39

Vooruitkijken is lastig, en meer dan een jaar is zo goed als onmogelijk. Sommige dingen kun je trouwens wel voorspellen, maar we weten nog niet eens wie er volgend seizoen in de PL spelen. Voor hetzelfde geld heeft Arsenal volgend jaar een gigantisch slecht seizoen en worden ze 12e, het is mogelijk. Wie weet wint Chelsea volgend jaar alle wedstrijden, het is mogelijk. Allebei onwaarschijnlijk, maar zeker wel mogelijk.

En de top bestormen is wel mogelijk, kijk in Duitsland naar Wolfsburg, die hebben geen problemen met de FFP en beginnen toch voorzichtig de aanval op Bayern te openen.

4 mei 2015 om 16:51

Klopt man vooruit kijken is ook lastig. Wat betreft Wolfsburg ben ik het niet helemaal met je eens.

Als je echt structueel de top in Engeland wilt aanvallen dan heb je normaal gesproken wel honderden miljoenen nodig. Wolfsburg maakt nu een heel goed seizoen door maar of ze echt om de prijzen mee kunnen gaan doen betwijfel ik.

Daarbij kun je best een periode ontzettend goed presteren zoals Dortmund heeft gedaan maar als je uiteindelijk je beste spelers moet verkopen en niet genoeg investeert om de kwaliteit in je selectie te behouden dan zak je naar verloop van tijd toch weer af.

Er zijn veel teams die de top tijdelijk kunnen uitdagen door bijv. een hele goede lichting te hebben maar om op de lange mee te doen om de prijzen is een heel ander verhaal en dat gaat bijna niet zonder veel geld te investeren.

Om dat met gezond beleid te bewerkstelligen is heel erg moeilijk. Met een rijke investeerder kan dat prima maar in hoeverre laat de FFP dat nog toe...

4 mei 2015 om 18:49

Arsenal doet het volgens mij toch wel redelijk. Natuurlijk kwamen die niet van 0, maar die hebben toch een pas terug gezet om er nu 2 vooruit te doen lijkt het. Maar Spurs haakt iedere keer af inderdaad. En zelfs voor Liverpool is aanhaken al heel lastig. Jammer eigenlijk, het zou toch leuk zijn als Leeds en Newcastle serieus mee zouden doen.

Zo heel bijzonder goed vind ik de groep van Chelsea eigenlijk niet. Ze zullen blijven meedoen om alle prijzen, maar domineren denk ik niet. Clubs als City en met name ook United zullen zich flink gaan versterken.

Wellicht Chelsea wel, maar het tijdperk John Terry ligt achter ons. Qua opbouw en verdediging wordt hij goed ondersteunt door zijn medespelers, komt hij echter alleen te staan, dan zien we versleten en uitgebluste oude man. Ik raad hem nu, met een kampioenschap, Chelsea te verlaten en de woestijn op te zoeken voor nog wat pensioenopbouw. Wellicht kan hij straks weer terug in Engeland als klusser aan de slag, getuige zijn expertise in het vervangen van lampjes.

4 mei 2015 om 17:38

Hij was de beste verdediger in de BPL dit seizoen, zijn tijdperk zit nog steeds in een bloeiperiode als je het mij vraagt. Natuurlijk heeft hij hier en daar ondersteuning nodig, maar met Matic is dat geen enkel probleem.

4 mei 2015 om 18:56

"komt hij echter alleen te staan, dan zien we versleten en uitgebluste oude man."

Je hebt Terry dan ook totaal niet zien spelen dit seizoen dat je met zulke onzin op de proppen komt.

5 mei 2015 om 02:17

Man U gaat weer 200 miljoen uitgeven en voor plek 4 spelen.....

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren