Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Allegri: 'Wie ik uit het team van Real zou willen halen? Die is er al uit'

Laatste update:

Juventus is in de halve finale van de Champions League gekoppeld aan Real Madrid en maakt volgens velen maar een kleine kans om de eindstrijd te bereiken. Massimiliano Allegri vindt het niet erg dat zijn ploeg wordt gezien als de underdog: Juve werd zaterdag voor het vierde jaar op rij kampioen van Italië en het zelfvertrouwen is dan ook groot bij de Oude Dame.

/

Allegri ziet kansen voor zijn ploeg: "Wie ik, naast uiteraard Cristiano Ronaldo, uit het team van Real zou willen halen? Hij is al uit het team verwijderd: dat is Luka Modric", zei de coach. Modric is geblesseerd en kan tegen Juve niet in actie komen. "Maar er blijven natuurlijk nog veel goede spelers over. Real is ontzettend verbeterd sinds Carlo Ancelotti het daar voor het zeggen heeft."

"Wat Juve moet doen om verder te komen? Ontzettend veel", wist Allegri. "We moeten twee geweldige wedstrijden spelen, anders maken we geen kans. Ik zal mijn spelers vertellen dat we nog een stap verwijderd zijn van een geweldige wedstrijd en dat zij relaxed moeten zijn en vertrouwen moeten hebben in hun eigen kwaliteiten." Juve krijgt dinsdag eerst bezoek van Real; volgende week is de return in het Santiago Bernabéu.

Denk je dat Juventus een kans maakt tegen Real Madrid?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Tactisch faalt Allegri altijd, vandaar geef ik Real meer kans. + Real heeft de betere selectie natuurlijk.

4 mei 2015 om 00:54

Onzin met dat hij tactisch faalt. Hij is juist tactisch zeer sterk. Maar het is geen coach die spelers beter maakt. Bij Milan kon hij er echt weinig aan doen, als je twee top spelers verkocht worden, dan kan je daar niet veel aan doen. Maar voordat Ibrahimovic en Thiago Silva werden verkocht, was Milan goed, zelfs tegen de Barcelona destijds speelden ze goed.

Nu bij Juventus ook. Natuurlijk was de selectie al klaargezet door Conte, maar hij heeft gewoon uitstekend werk gedaan om dat verder uit te bouwen met deze halve finale als resultaat, wat Conte overigens niet eerder gelukt is. Is vergelijkbaar met de overname van Heynkes van de spelersmateriaal van Van Gaal.

4 mei 2015 om 09:36

Je moet ook wat geluk hebben. Zo lootte Conte het fantastische Bayern van Heynckens. Dit jaar had Juve in de knock-out fase vrij veel geluk.

4 mei 2015 om 10:59

Als je iedere wedstrijd bij Milan hebt gezien, dan weet je gewoon dat Allegri geen heel sterke coach is. Ja Milan heeft/had niet zo'n sterk team en vooral mentaal zijn er een aantal heel zwak, maar Allegri heeft ook gewoon veel fouten gemaakt. Juventus is ook niet zo moeilijk, zolang je maar zorgt dat de sfeer goed blijft enzo. Tactisch is er iig niks nodig, want zoals je zegt het werk is al gedaan

4 mei 2015 om 11:31

Off top: Gefeliciteerd met de beker. Hoorde gisteravond Kuip ontploffen vanaf me woonwijk

4 mei 2015 om 23:10

Dank je wel man. Helaas kon ik de huldiging in de Euroborg en de wedstrijd niet meemaken, omdat ik in Utrecht woon...

4 mei 2015 om 02:25

Allegri heeft dit seizoen juist laten zien tactisch sterk te zijn. Hij laat Juve nu ook in meerdere opstellingen spelen.
Maar dit Juve zal toch wel opgerold moeten worden. Over 2 wedstrijden moet Real wel overtuigend kunnen winnen (3-4 goals verschil on aggregate).

4 mei 2015 om 07:39

Vorig jaar in de groepsfase was het 1 goal verschil over 2 wedstrijden. Toen was Real sterker dan nu dus doe maar niet zo zeker.

4 mei 2015 om 09:34

Niet vergelijkbaar groepsfase en knockout fase haha , real moet niet gaan onderschatten zolang ze dat niet doen zie ik real ruim doorgaan hala madrid!

4 mei 2015 om 09:44

Real was in het 2e duel ook al door dus sowieso al moeilijk in te schatten hoe ver het nou uit elkaar lag. Ik verwacht morgen geen walk over, maar geef Juventus weinig kans.

4 mei 2015 om 21:06

Klopt. Maar Real Madrid heeft eigenlijk nooit een makkelijke zege tegen Juve gehad.

4 mei 2015 om 03:51

Ben het met je eens. Heeft bij zowel Milan (eerste jaar) als Juventus met de beste ploeg gewonnen. Ook is hij er in geslaagd om Ibra geen landskampioen te maken, iets wat je uiteraard ook maar moet kunnen. Daarna een belachelijk elftal gemaakt van Milan, met als kers op de taart de topaankoop van Matri voor 12 miljoen! Nu hangt hij de toffe peer uit met een elftal dat compleet opgebouwd is door Conte. Het spijt me Juve-fans, Real is toch echt een maatje te groot, maar blijf vooral hopen.

4 mei 2015 om 05:54

En dit zijn gwn woorden van een gefrustreerde milan fan die nu ff af reageert op de oude trainer.

4 mei 2015 om 11:01

haha ja want toen die er zat werd er niks geroepen?

4 mei 2015 om 11:41

Absoluut, hij is mede schuldig aan al die kneuzen die nu bij Milan zitten. Daarnaast vind ik hem ook serieus een matige trainer. Mensen die hem hebben gevolgd weten dat hij er tactisch vaak vrij weinig van begrijpt.

4 mei 2015 om 17:50

Klopt. De man heeft gewoon mazzel dat ie een ijzersterke selectie heeft en dat Roma helemaal is ingestort na de slachting bij Bayern

4 mei 2015 om 21:09

Anders was Roma ook geen kampioen geworden hoor. Als ze doorgegaan waren in de CL hadden ze het alleen maar moeilijker gekregen in de Serie A.

Allegri heeft niet alleen het elftal van Conte over genomen, hij heeft er verder op gebouwd en bereikt dingen die zelfs Conte niet kon halen. Hij doet het gewoon stukken beter dan bij Milan. Je moet hem ook nageven dat hij met Milan vrijwel altijd redelijk ver kwam in de CL en vooral tegen Barcelona er uit vloog.

5 mei 2015 om 00:36

Tactisch is Allegri juist heel sterk! Hij is altijd goed voorbereid op de sterktepunten van de tegenstander en hij weet zijn strategie daar goed op aan te passen. De laatste vier CL-wedstrijden heeft Juve steeds meer kansen gecreëerd dan de opponent en bijna niets weggegeven. Tegen Monaco ging hij niet domweg aanvallen omdat het een kleinere ploeg is, zoals Arsenal dat wel deed. Hij had bewust voor een terughoudende aanpak gekozen, wetende dat het kwaliteitsverschil dan ook de duels zouden moeten beslissen. Aanvallend waren de spelers niet heel scherp, maar verdedigend liep het prima en het is gelukt om een keer te scoren en door te bekeren. Allegri is overigens ook in geslaagd om een paar jaar terug goede resultaten te boeken tegen Barcelona met een matige Milan.

Real niet in topvorm, ik geef Juve wel een kans.

4 mei 2015 om 00:28

Real niet in topvorm? Vind ze de laatste weken toch erg sterk voetballen.

4 mei 2015 om 00:32

Nou tegen sevilla speelde ze niet zo overtuigend het is dat cr7 er was anders...

4 mei 2015 om 00:36

Sevilla heb ik helaas niet gezien, Daarintegen deden ze het goed tegen Atletico, een ploeg die vooral veel afwacht net als Juventus.

4 mei 2015 om 01:11

Ja dat is zeker waar al speelde Ronaldo niet mee hadden ze zeler weten verloren..

4 mei 2015 om 09:17

Het is dat Sevilla met 10 man op het spel stond.

4 mei 2015 om 09:28

Origami,

Dat is echt zo'n onzin! Real domineerde in de eerste helft. De tweede helft ging het beide kanten op.

Alsof Real niet tegen 11 man van Sevilla kan scoren, daar doe je de ploeg verschrikkelijk tekort mee en bovendien is dat ook niet realistisch.
In feite is er maar één goal gevallen toen Sevilla met 10 man stond.
Het is helaas niet de eerste keer dat overwinningen van Real gebagatelliseerd worden. Barca en Atletico wonnen hier net, Real flikt het even. Dat lokt natuurlijk jaloerse reacties uit.

4 mei 2015 om 09:35

Origami , haha je blijft ook stom lullen he

4 mei 2015 om 12:05

Origami kraamt geen onzin uit.

Het is een feit dat Sevilla met 10 man op het veld stond toen zij twee tegendoelpunten kregen.

Daarbij domineerde Real Madrid in geen enkele helft. Sevilla heeft 18 schoten gehad, tegen 14 van Real. Gelijkaardig balbezit. Sevilla 8 corners, Real 1. Sevilla 14 dribbels, Real 10.

Dat lokt natuurlijk ongefundeerde reacties uit.

4 mei 2015 om 12:14

@fr4evah

Dat kunnen ze zeker, maar ik betwijfel of het die wedstrijd ook was gebeurd.
En het is trouwens jij die Real tekort doet die denkt dat de man minder situatie bij de tegenstander niet volledig zal uitbuiten.
Als je al tegen een sterke tegenstander speelt dan is een man minder juist zoveel keer gevaarlijker.

En hoezo is er in feite maar 1 goal gevallen? Er vielen 2 goals toen Sevilla een man miste. Het feit dat Sevilla daarna nog 2x weet te scoren zegt ook veel over Sevilla. Ik denk heel eerlijk dat Real hoogstens op gelijkspel was gekomen als die speler er niet 8 minuten uit lag.

@a.lacazette

Je doet me heel sterk vermoeden niet de wedstrijd te hebben gezien.

4 mei 2015 om 12:40

@gutihaz,

Jij haalt stats van de hele wedstrijd erbij om te bewijzen dat Real geen enkele helft domineerde? In de tweede helft kreeg Sevilla een stuk meer kansen en had Real minder controle, maar in de eerste helft was er geen wolkje aan de lucht voor Real. Sevilla brak maar sporadisch door en was heel slecht in de eindpassing. Real had al wat grote kansen gecreëerd en kon alles voetballend goed oplossen.
Als Ramos die belachelijke onnodige overtreding niet had gemaakt, was de wedstrijd al gespeeld.

Toen de tweede goal viel, was die speler (ik ben even zijn naam kwijt) weer net het veld op. Toegegeven, pas enkele seconden, maar Sevilla was toen wel weer compleet.

De tweede helft was het opportunistischer aan de kant van Sevilla en daardoor ging het op en neer. In de slotfase was Sevilla wel duidelijk beter, vooral ook door defensief geklungel van met name Marcelo.

@origami,

Wat is de reden om daaraan te twijfelen? Mag ik je herinneren aan het feit dat Real al 105 doelpunten gemaakt heeft in de Liga? Dat was echt niet enkel tegen teams met tien man.
Voordat de man meer-situatie ontstond, was Real al een aantal keer gevaarlijk geworden.

Waarom doe ik Real tekort? Daar volg ik jou even niet in.

4 mei 2015 om 13:48

Buiten de goals hebben beide teams twee goede kansen gehad in de eerste helft. Geenszins sprake van dominantie van Real Madrid.

4 mei 2015 om 17:39

@gutihaz,

Naast de goals van Ronaldo, had hij nog een enorme mogelijkheid die net gepakt werd door de keeper.
Ik kan me geen groot gevaar herinneren voor het doel van Casillas. Het potentiële gevaar werd gestaakt door slechte eindpassing.

Real was vooral met zijn spel heel dominant. Je kunt niet ontkennen dat Real het tempo bepaalde de eerste helft en daarmee de controle had over de wedstrijd.

4 mei 2015 om 02:53

Real is niet in topvorm en bovendien heeft CR7 de teamspirit van Real volledig verkracht. Dit in combinatie met een zeer matige doelman is voldoende reden om Juve als favoriet te zien.

4 mei 2015 om 03:32

Matige doelman? Slechte teamspirit? Probeer je nu extreem dom te provoceren of heb je gewoon geen flauw benul waar je over praat?

4 mei 2015 om 05:38

Hij had de teamspirit verkracht vorige week. Maar tegen Sevilla heeft die ze eigenhandig weer terug gezet.

4 mei 2015 om 08:07

Jij hebt zeker niet de laatste wedstrijd tegen Sevilla gezien, daar waar CR juist Real Madrid hielp, uiteraard met een goede selectie om zich heen, en daar waar Casillas ervoor zorgde dat 3 punten bij Real bleven...

6 mei 2015 om 14:21

Cassilas is inderdaad een matige doelman die structureel blundert afgelopen 2 jaar!. Bovendien ziet de hele wereld dat CR7 een smerige egoïst is die zijn teamgenoten gaat haten indien zij ipv hem scoren. Maar goed, jij bent 14 jaar en jij hebt een real broodtrommel. Natuurlijk zie jij dit anders.

Gun het Juve wel. Wordt hoe dan ook een geweldige wedstrijd.

real gaat gewoon makkelijk winnen ze speelde tog eerder tegen juventus toen wonnen ze ook heel simpel waarom overschat juve dan ?? en ze missen denk ik ook pogba!

4 mei 2015 om 01:31

Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst

4 mei 2015 om 01:49

Makkelijk is het nooit tegen Italiaanse teams en zeker niet in de halve finale van de cl. Dat neemt niet weg dat de verwachting is dat Real door zal gaan. Maar om dat te doen zal real zelf ook twee zeer sterke wedstrijden moeten spelen.

4 mei 2015 om 02:00

Een van de weinige mooie reacties van een real supporter op voetbalzone, al vrees ik dat dat komt door de leeftijd van de vele. Ik ben het compleet met je eens, real is favoriet, maar zal twee wedstrijden spelen tegen een lastige tegenstander, en de bal is rond, het is 11 tegen 11 etc.hoop vooral op een mooie wedstrijd. Succes Khaled!

4 mei 2015 om 03:18

Wonnen ze simpel?!
Real had 2-1 thuis gewonnen met een penalty en door een vieze schwalbe van Ronaldo wat Chiellini rood in de 48ste minuut opleverde waar Juve met 10 man nog de betere was! En 2-2 uit na een blunder van Cacéres, echt simpel man!

4 mei 2015 om 09:37

Juventurin,

Dat was inderdaad helemaal niet simpel in Bernabeu vorig jaar. Ik vond Real toen voetballend de mindere ten opzichte van Juve. Juve had een paar mooie combinaties en werd daarmee ook regelmatig gevaarlijk. Ik vond ze toen echt goed!

De wedstrijd in Turijn ging daarentegen nergens meer om. Real was toen al lang en breed geplaatst voor de volgende ronde en speelde niet op 100%

Het worden gewoon twee prachtige wedstrijden die anders zullen verlopen dan vorig jaar. Real is verder en sterker dan toen, Juve is sterker en constanter dan toen. Real zal flink aan de bak moeten.

Juve een angstgegner voor RMCF!

word een zware pot! RM heeft het altijd moeilijk tegen Juve.

Zodra ik zie dat RMCF Lyon, Juventus, Bayern en of andere Dui. ploegen loot, schijt ik al 100 kleuren van angst!

groot ontzag voor Juventus!

Vamos! Real Madrid CF

Mij lijkt Toni Kroos toch ook welkom in elk team hoor. Maar met Modric noemt hij idd een topper op!!!!

juve zal er bovenop zitten en op het randje moeten spelen. ronaldo, ramos en pepe opzoeken. 1-0 of 2-0 is genoeg om fe finale te halen.

Denk dat Juve niet zoveel kans maakt, al weet je het nooit met Italiaanse teams.
Als de 1ste wedstrijd in Madrid was, dan had Juve iets meer kans, dan konden ze verdedigen en counteren.
Nu moeten ze thuis proberen te scoren, en zullen ze meer ruimte weggeven.
Daarom zie ik Real scoren in Turijn, en misschien zelfs winnen.

Allegri presteerse toch met Milan niet eens zo slecht. Werd kampioen met ze, en het voetbal was gewoon goed.

Niet gek dat hij Modric noemt, dat is echt een briljante speler.
Ik denk dat Real vier onmisbare spelers heeft die in mijn ogen allen in de top 15 van de wereld zitten van dit moment: Ronaldo, Modric, James en Ramos. Haal Ronaldo weg en je haalt enorm veel dreiging weg. Haal Modric weg en je haalt dynamiek op het middenveld weg. Haal James weg en je haalt de aansluiting naar de aanvallers weg. Haal Ramos weg en je haalt het hart en de passie uit Real Madrid.

Ik zou bij Juve graag Pogba (is er ook niet bij in Turijn) en Tevez weg willen halen. Ik vind dit twee fantastische spelers die uit het niets gevaarlijk kunnen worden.
Stel je trouwens voor dat Tevez blijft komend seizoen en Dybala ook gehaald wordt. Dan heb je toch een geweldige aanval?! Juve groeit weer naar de Europese top toe en dat is geweldig nieuws!

Die italianen zijn wel altijd verdomd lastig voor spanjaarden. Ik ga voor weinig doelpunten en juve door over twee wedstrijden

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren