Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

'Ik snap niet waarom het Bernabéu Ronaldo uitfluit'

Laatste update:
/

Cristiano Ronaldo breekt ook dit seizoen weer record na record, maar zijn houding op het veld staat niet iedereen aan. Zelfs fans van Real Madrid laten dat soms weten, bijvoorbeeld door hem uit te fluiten. Dat gebeurde ook onlangs weer en coach Carlo Ancelotti kan daar met zijn hoofd niet bij.

Woensdag kreeg de Portugees de wind van voren van een gedeelte van het eigen publiek, vanwege zijn reactie na het doelpunt van Álvaro Arbeloa. De verdediger tikte de bal binnen, waardoor Ronaldo een treffer misliep. "Hij scoort niet voor niets vijftig goals per jaar. Dit zit in zijn aard. Hij is nooit tevreden met zijn prestaties en blijft vechten. Daarom is hij al zo lang goed. Daarom scoort hij zoveel."

"Ik snap niet waarom de mensen in het Santiago Bernabéu hem uitfluiten", vervolgde Ancelotti, die zijn team deze dagen voorbereidt op de lastige competitiewedstrijd bij Sevilla van zaterdag. Real Madrid hoopt door winst de achterstand op Barcelona weg te werken. De nummer één van de Primera División staat, met nog vier duels te gaan, twee punten voor.

Begrijp jij waarom Cristiano Ronaldo wordt uitgefloten?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Er is niks mis mee als je altijd jezelf wilt verbeteren en records wilt verbreken maar je ploeggenoot geen goal gunnen gaat me dan toch wel wat te ver.

1 mei 2015 om 16:47

Ach joh, hij gunt het Arbeloa wel. Dat is het punt niet. Hij gunt het zichzelf gewoon meer. Dat is egoïstisch, tuurlijk maar 99 van 100 topsporters zijn egoistisch. Ronaldo is wel extreem egoïstisch, maar het heeft zijn clubs ook genoeg opgeleverd denk ik zo.

1 mei 2015 om 16:51

Als hij het hem zou gunnen, zou hij niet zo woedend reageren en z'n maat feliciteren. Ik snap dat je een fan bent van Ronaldo, ben ik ook, maar dit gedrag valt niet te verdedigen.

Uitfluiten is er misschien wat over, maar het publiek van Real he...

1 mei 2015 om 16:53

Natuurlijk scoort bijna elke speler ter wereld die goal liever zelf, maar praktisch iedere speler kan wel het fatsoen opbrengen om op zijn minst te pretenderen blij te zijn voor zijn teamgenoot. Als je zelfs dat niet kan ben je echt wel tot op het bot narcistisch. Hoewel ik respect voor hem heb als persoon vind ik het soms echt een hele wazige figuur die Ronaldo. Mag van mij sowieso wel vertrekken bij Real, ben wel klaar met 2 van die non-voetballers op de flanken.

1 mei 2015 om 16:57

Egocentrisch is niet aangeboren, maar aangeleerd. Ronaldo was niet altijd zo, maar zo is ie wel geworden. En of ie zo egocentrisch mag zijn? Tuurlijk, ik bedoel .... op het moment dat men ging douchen na de training, ging hij nog oefenen op zijn vrije trap.

Dus hij mag zichzelf best meer gunnen, dan een andere speler, alleen dit hoeft Niet openbaar. Zoiets mag je voor jezelf houden, is mijn mening.

1 mei 2015 om 17:00

Ik ben meer fan van Messi en Barcelona maar dat terzijde Neemt niet weg dat ik kan genieten van Ronaldo. Ik wil zijn gedrag ook niet verdedigen, maar als je zulke prestaties levert dan kom je er gewoon mee weg. Ook bij een club als Madrid. Juist door dit gedrag, deze drang is hij zo goed geworden, dus Real Madrid heeft er zeker belang bij. Zo ook Arbeloa. Waarschijnlijk gedraagt hij zich op de training net zo en is het voor zijn directe collega's normaal gedrag. Als je keer op keer presteert dan ben je ook wel de man om wie het draait en daar gaat hij zich ook naar gedragen.

Neemt niet weg dat als hij bij mij in het amateurteam zou zitten ik hem een klap zou verkopen en zou vragen om normaal te doen.

1 mei 2015 om 17:21

@Tristan, waar denk je dat real staat zonder Ronaldo ? ik denk dat ze zonder ronaldo op plek 3 komen te staan, vergeet niet dat ronaldo zelfs in zijn slechte vorm belangrijk is voor real

1 mei 2015 om 17:30

Wat heeft het Real Madrid opgeleverd dan? 1 mager titeltje en 1 CL in 6 jaar... Poe poe... Je zou bijna denken dat Real een middenmotertje is die dankbaar moet zijn voor Ronaldos ego ipv de nummer 1 club van de wereld waaraan Ronaldo zijn doelpuntenproductie te danken heeft.

1 mei 2015 om 17:32

@jese070

Dat hangt natuurlijk af van zijn vervanger. Zonder vervanger zou het niet goed zijn voor Real nee, maar als je een speler van het kaliber Hazard of Robben op zijn positie zou hebben denk ik dat je er weinig op achteruit gaat. Dat zijn spelers die ervoor zouden zorgen dat anderen meer gaan scoren (benz, Isco, James).

@woel
Helemaal gelijk. Lijkt soms wel alsof we denken dat Ronaldo groter is dan Real Madrid. Ronaldo is niets vergeleken met de grootste club ter wereld.

1 mei 2015 om 18:17

Oh schei toch uit man met je klappen verkopen.....goh ja echt daar ga je mee scoren, wanneer jij een klap zou verkopen.... geloof me de jouwe blijft niet heel... ronaldo is een sociaal mens absoluut geen narcistisch persoon, ik kan het weten, ik kijk naar Real Madrid canal!!!!

1 mei 2015 om 18:17

@tristan. Eerst wint hij alles voor jullie dan kick je hem eruit goeie fan ben jij

1 mei 2015 om 18:19

Madrid heeft geloof ik de grootste prijzenkast ter wereld, nee wacht het is zo..... ala Madrid

1 mei 2015 om 18:23

Non voetballer wat ben je een neppe Real fan zeg. De speler die veel aan real fans heeft gegeven zo afkraken, Daarom was hij tegen Celta geen een keer zelfzuchtig en gaf hij de ballen af en was hij belangrijk bij de 2 goals tegen Celta ..

1 mei 2015 om 18:48

Lastig he begrijpend lezen Lobbetje. Ik zou zeggen lees mijn reactie nog een keer en waag nog een poging.

1 mei 2015 om 19:03

Stop alsjeblieft met die 'neppe fan' onzin. Waarom zou ik geen mening mogen hebben die niet per se positief is over een speler in het team waar ik fan van ben? Wat is dat voor idiote gedachtegang?

1 mei 2015 om 19:09

Als een medespeler een goal maakt, en je hebt geen input in de aanval. Dan mag je best blij zijn. Het zou toch wat zijn, dat bij elke goal zijn teamgenoten niet met hem meejuichen. Staat die als een imbeciel in de hoek van het veld. Ik was trouwens niet meer met hem meegelopen, en ben benieuwd wat Henry hier van vid eigenlijk

1 mei 2015 om 19:19

Ik geloof dat messi, Suarez en Neymar net zo gretig zijn. Alleen daar zie je ze wel juichen als een ander scoort.

Ronaldo vindt alleen zijn eigen prestaties belangrijk en is veel meer bezig om maar beter te zijn dan Messi.

1 mei 2015 om 19:20

Dat dus. Ronaldo is vooral bezig met zichzelf en hoe hij meer goals kan maken dan Messi. Vreselijk om te zien dat hij dan teleurgesteld is als een ander scoort. Hij scoort belachelijk veel, maar daar is dan ook alles mee gezegd. Het zou beter zijn voor Madrid als ze iemand op de flanken hebben die wat meer toevoegt aan het spel, dan lijkt me een Reus ideaal.

1 mei 2015 om 19:42

Ik geniet nooit van Ronaldo, die wij hier in Spanje noemen hem El Lloron (de huilebalk). Het is een moederskindje, tot op het bot verpest, maar wel een goede voetballer. Ik begrijp dan ook niet dat hij altijd met swalbes bezig is. Een paar wedstrijden geleden tegen Celta was voor mij pure ergernis. Die speler aaide zijn arm en 2 meter later liet ie zich vallen. Soms denk ik dat de Spaanse scheidsrechters bang voor hem zijn. Net als laatst met die openlijke klap en schop. Dat had hem in Nederland 5 wedstrijden gekost. Het zou beter zijn om bij het aantal gescoorde goals de penalty's niet mee te rekenen. Als ik Ronaldo was zou ik me doodschamen voor die foto in MSN dat ie op de grond zit te jammeren. Mama tengo kaka!!!!

1 mei 2015 om 20:44

Ik ben fan van United en ik zie ook een aantal spelers liever vandaag dan morgen vertrekken. Hetzelfde kan net zo goed gelden voor fans van Real Madrid en ook voor Ronaldo. Waarom gedraagt iedereen zich alsof Ronaldo Real Madrid heeft gemaakt, niets is namelijk minder waar. Als Tristan van mening is dat het positief is voor Madrid als Ronaldo vertrekt is het niets minder dan achterlijk om hem een slechte fan te noemen.

1 mei 2015 om 22:33

mooie reactie!

1 mei 2015 om 23:53

Ik denk een van de weinige voetballers die NIET blij is als een teamgenoot scoort. Die verongelijkte blik. GATVERDAMME. En dan nog mompelend weglopen.

Dat je wil scoren is te begrijpen
Dat je topscorer wil worden, best
Dat je de beste wil zijn, akkoord

Je kan toch verdorie blij zijn dat je met 3-0 wint en dat iemand die praktisch nooit scoort een keer een goal maakt. Jeetje, wat erg dat je niet je 20ste intikker hebt gemaakt.

Het wordt tijd dat iemand hem terecht wijst. Dit begint namelijk een beetje pijnlijk om te zien dat een fantastische voetballer dit gedrag gaat vertonen.

1 mei 2015 om 16:51

Ronaldo gunt natuurlijk iedereen een doelpunt, hij wilt winnen, winnen doe je door te scoren, maar op dat moment als je de bal ziet aankomen en de treffer al voor jezelf telt, is het even slikken. Zijn mentaliteit is hetgene wat hem zo goed maakt, maar iedereen zoekt iets om Ronaldo iets te verwijten.. Geniet er gewoon van, zelfs van z'n menselijke trekjes.

1 mei 2015 om 16:54

@crimz menselijk zou betekenen dat het normaal gedrag is voor mensen. Een normale voetballer, teamsporter, mens is blij als zn ploeg scoort. Dat is goed voor het team en dus voor hem. Ronaldo denkt alleen aan zichzelf...das niet menselijk voor een Teamsporter

1 mei 2015 om 17:53

nee, met menselijk bedoelt hij hier denk ik eerder dat iedereen zo zijn "flaws" heeft. Dat is iets typisch menselijks. Bij Ronaldo is het zijn egoïsme en bij een andere speler weer wat anders.

1 mei 2015 om 18:01

Juist jij snapt het. Terwijl het niet eens zo moeilijk is.

1 mei 2015 om 18:03

@crimz, dit is niet lastig zoeken hoor. Het feit dat de eigen fans er zelfs om fluiten geeft toch wel aan dat zijn gedrag echt onacceptabel is

1 mei 2015 om 18:22

De fans van real madrid zijn geen echte fans dankzij ronaldo heeft real madrid veel gewonnen en dan behandelen ze hem zo daarom zijn barca fans beter ze blijven achter hun spelers en nee ben geen barca fan voordat jullie daarmee komen. Als real ronaldo niet had dan hadden ze niks gewonnen maar tog blijven jullie hem uitfluiten zelfs jullie keeper fluiten jullie uit slechte fans hoor sorry

1 mei 2015 om 18:25

Dankzijn Ronaldo heeft men de C.L gewonnen en de titel en de Copa en de supercups, ondankbare fans, ik schaam me als Real supporter voor Tristan dat kan je echt geen Real suppotrer meer noemen.

1 mei 2015 om 18:25

Een bal uit frustratie, die enkele seconden duurt, tegen het netje trappen. Tjee wat erg zeg, hoe zou het nou met het netje van het doel zijn? Is de bal verder wel ok? Misschien hebben het netje en de bal wel therapie nodig...

Als het nu nog niet duidelijk is hoe overtrokken het is om je eigen speler uit te fluiten die zoveel heeft betekent voor Real Madrid, dan ben je gewoon dom.

1 mei 2015 om 20:12

Sommige supporters gaat het meer dan alleen om de resultaten. Precies daarom zou niet iedere club/supporter een José Mourinho als coach van zijn team willen.

En je kan doen alsof dit het enige incident is waarbij hij zijn frustratie enkele seconden uit, maar dan houd je jezelf voor de gek, toch?

Ronaldo verdient het niet om uitgefloten te worden. Hij geeft letterlijk alles voor Real

1 mei 2015 om 16:45

Hij slaat misschien door in zijn gedrag door in alles de beste te willen zijn, maar inderdaad 10x liever dat dan een Balotelli die wel talent bezit maar geen winnaarsmentaliteit heeft. Ik zou mijn handjes blauw slaan als ik iedere week in Bernabeu zou zitten en Ronaldo zou mogen zien. Misschien dat ze zijn gedrag afkeuren, maar voor de rest zou ik niet weten waarom ze hem uitlfuiten.

1 mei 2015 om 16:54

Nee dat is niet waar, Ronaldo geeft letterlijk alles voor zichzelf.

1 mei 2015 om 17:28

De waarheid zal wel ergens in het midden liggen niet?

1 mei 2015 om 17:34

Nee denk niet dat die in het midden ligt. Ik denk dat het overduidelijk is dat Ronaldo voor zichzelf speelt, en daarmee natuurlijk indirect voor Real. Maar als Ronaldo niet genoeg in de spotlights staat dan kan het hem volgens mij niets schelen wat de rest van het team presteert.

1 mei 2015 om 17:38

Tristan

Bwah, zoals hieronder al staat, het ligt in het midden. Ronaldo houd van Real en geeft alles voor Real, maar hij geeft ook alles voor zichzelf, anders was hij wss ook nooit zo goed geworden. Zijn reactie op Arbeloa keur ik zeker niet goed, schandalig is het zelfs, maar zijn inzet voor Real staat buiten discussie.

1 mei 2015 om 18:19

Nee Tristan Ronaldo geeft alles voor het team, wat ene trieste reactie die nergens opslaat.

1 mei 2015 om 18:27

Ronaldo speelt ter meerdere eer en glorie van zichzelf. Er valt meer eer en glorie te behalen als hij ook met zijn team prijzen wint. Hij doet dus zeker indirect zijn best voor het team, maar dat is voor hem bijzaak. Ik denk dat het hem niet uitmaakt of dat bij Real, ManU of bijvoorbeeld Barca is, zolang hij zichzelf maar op de voorpagina kan zien staan.

1 mei 2015 om 20:21

Onzin hij is juist meer ene teamspeler. Maar gaat ook vaak voor zichzelf, dat doen Neymar en Messi en Suarez ook, niets mis mee. Die krijgen er nooit kritiek op behalve Ronaldo.

1 mei 2015 om 20:48

@jute, pure onzin wat je nou uitkraamt. Ik kan talloze momenten opnoemen dat Ronaldo voor eigen succes ging, terwijl het overduidelijk in het teambelang zijn om de bal af te passen. De conclusie die je er vrij eenvoudig uit kan trekken, is dat hij simpelweg geen teamspeler is.
Het is een pijnlijke waarheid die je als Ronaldo-fan moet slikken, maar het maakt het niet minder waar.

1 mei 2015 om 20:55

Tja dan zijn Messi Suarez Neymar ook gene teamspelers, als je zo redeneert .

1 mei 2015 om 21:18

Voor het team en de club hoeft ie het niet te doen, deze club fluit zelfs Casillas uit dus waarom zou hij niet voor zichzelf spelen? Hij doet waar hij voor betaald krijgt dus....

1 mei 2015 om 16:59

Correctie: Ronaldo geeft letterlijk alles voor Ronaldo.
Buiten zijn irritante gedrag is het natuurlijk een weergaloze speler met enorm veel talent en doorzettingsvermogen. Ondanks dat ik geen fan ben van zijn spel door zijn egoistische houding en dito manier van voetballen is het toch een top 5 speler aller tijden in mijn ogen. Zo veel kwaliteit koppelen aan efficentie hebben maar heel weinig voetballers ooit gedaan. Helaas voor hem voetbalt hij in het messi-tijdperk, anders was hij veruit de beste voetballer van deze generatie geweest. Uitfluiten van eigen spelers overigens; altijd -1.

1 mei 2015 om 17:06

Het is zoiezo triest dat je je eigen spelers uitfluit

1 mei 2015 om 17:33

Ben het met je eens als je zegt dat hij letterlijk alles geeft, echter is het meer om zijn ego te strelen dan dat het voor Real is. Ronaldo lijkt mij een okay gast, maar als het fluit signaal gaat is hij 1 van de grootste egocentrische speler die rond loopt. Ben van mening dat dit hem stagneert als voetballer in vergelijking tot Messi. Door zijn egoïsme brengt hij voornamelijk zichzelf in scorings positie terwijl hij met zijn techniek ook op jaarbasis zou moeten profileren als assist gever zoals Messi.
En ja dan mag je nog zo groot zijn als speler, maar wees een vent op het veld en juich mee met je team als een ander scoort. Zonder zijn teamgenoten zou ook niet kunnen zijn wat hij nu is.

Ancelotti snapt het wel, maar neemt het voor zijn sterspeler op, omdat hij bang is dat hij ontevreden wordt en vertrekt.
Ik snap namelijk niet dat Ronaldo zich niet in teamverband kan zetten, zonder dat gemekker als een teamgenoot een keer scoort.

1 mei 2015 om 16:47

Snap ancelotti niet, sorry ma dit toont echt van geen ballen hebben en alles pikken omdat een speler veel scoort..

Voetbal is nog altijd 11 vs 11, dit is geen tennis, waar alles om een speler draait. Die Ronaldo mag ook serieus van mij weg hoor, was al een Ronaldo-beu en dit wakkert het alleen maar aan.

1 mei 2015 om 16:53

Veel succes zonder Ronaldo... Denk niet dat je een prijs pakt.

1 mei 2015 om 17:31

Klopt, want real had voor Ronaldo er was nooit prijzen gepakt en zal het nooit doen, klopt helemaal wat je zegt.

1 mei 2015 om 17:35

Want Real heeft nooit prijzen zonder Ronaldo gepakt? Ronaldo heeft vooral zelf prijzen gepakt bij Real, niet andersom. 1 titel en 1 CL in 6 jaar, niet Real waardig. Ze spelen veel beter zonder Ronaldo is al vaker bewezen.

1 mei 2015 om 16:52

Ancelotti is zelfs te bang om iemand anders aan te wijzen voor de vrije trappen...terwijl dat beter zou zijn voor het team.
Dit gedrag gaat op den duur ook tegen ronaldo en dus tegen het team werken.
Er zullen toch echt wel eens wat spelers die wel ballen hebben op staan en hem even tot de orde roepen.

1 mei 2015 om 21:06

Nee babymongo, de echte mannen die hebben een account op vz. De echte mannen verschuilen zich achter een sesamstraat figuur. Snap je dat dan niet?

3 mei 2015 om 12:17

zegt iemand die god genoemd wil worden :'

Als je boos word als teamgenoot de goal maakt inplaats van dat hij hem zelf maakt dan kan ik het goed begrijpen dat hij uitgefloten word. Team belang altijd boven eigen belang het is tenslotte een teamsport.

C. Ronaldo is een hele onzekere voetballer. Hij wil continue waardering en is meer bezig met zijn concurrentie strijd met Messi. Hij is echt ongelukkig op het veld als hij niet scoort. Het is logisch dat het sommige fans irriteert.

1 mei 2015 om 16:50

Helemaal mee eens! Deze man speelt niet voor Real maar puur voor zichzelf. Hij is meer met Messi bezig dan andersom. Messi is een betere voetballer en dat zal ook altijd zo blijven. De mensen zullen Messi ook altijd beter vinden en dat weet Ronaldo diep in zijn hart heel goed!

1 mei 2015 om 16:56

Precies. Messi is gewoon beter. Hij heeft meer talent, ronaldo moet hard werken om hem bij te houden. Messi geniet van het spel en is niet bezig met Ronaldo.

1 mei 2015 om 17:32

Kwestie van smaak. Ik vind Ronaldo de betere en zal hij in mijn ogen altijd blijven. Ik houd van de drang van Ronaldo om zichzelf alsmaar te verbeteren, altijd maar alles geven, ook voor z'n team. Hij geeft niet voor niets een assist of 20-30 per seizoen. Dat komt omdat hij het zn team gunt. Ik heb CR7 dit seizoen al vaak bij een 1 op 1 met de keeper proberen een teamgenoot te vinden terwijl hij zelf had moeten gaan. Andersom doet ene Bale dat vrijwel nooit. Mensen haten zijn gewoontes en zullen hem bashen. Feit blijft dat hij fenomenaal is en ik vind zijn wil om te winnen ongekend heerlijk!

1 mei 2015 om 17:36

Maar een betere voetballer dan Messi is hij niet! Messi is puur voetbal. De meeste mensen vinden Messi ook beter, ik schat in dat 70% van de voetballiefhebbers Messi de betere voetballer vind.

1 mei 2015 om 19:48

Ik denk dat we ons gelukkig mogen prijzen dat we van deze 2 voetballers mogen genieten, ik heb een voorkeur voor Barca en ook voor Messi maar ik kan ook heel erg van Ronaldo zijn spel genieten.
Ik vind wel dat je buiten het aantal doelpunten de spelers niet echt kunt vergelijken, Messi is meer een spelmaker en Ronaldo meer de doelpunten machine, als Messi slecht speelt is hij echt onzichtbaar maar wanneer Ronaldo slecht speelt prikt die toch altijd zijn goaltje mee, maar wanneer Messi goed speelt is die onnavolgbaar en dat heb ik bij Ronaldo haast nooit

heb ik ook altijd onbegrijpelijk gevonden, en dan niet alleen het uitfluiten van Ronaldo maar sowieso het uitfluiten van het team. Als die gasten een wedstrijd slecht ballen krijgen ze gelijk een fluit concert. Ronaldo scoort al 4 jaar achter elkaar meer dan 50 goals, en dan fluiten ze hem alsnog uit. Denk niet dat dat bij één andere club zou gebeuren.

Betekend overigens niet dat ik de actie van Ronaldo laatst goedkeur, maar uitfluiten is zo'n overdreven tactiek om je punt duidelijk te maken. Niet real fans zullen er al genoeg kritiek op hebben, waarom moet je eigen aanhang dan zo overdreven gaan reageren?

Man is dat zo lastig te snappen en gwn te ontkennen. Wat nou als elke speler bij Madrid hetzelfde deed?? Lekker scoren en daarna iedereen roepen en lachen, maar wnr jij zelf mist lekker geirriteerd doen en weglopen alsof je ijsje is afgepakt. Wat nou als alle spelers dat gaan doen. Ik zou echt stuk gaan als Ronaldo bijv scoort en niemand gaat naar hem toe maar ze lopen allemaal geirriteerd weg 'dan zou ik zijn kop wel eens willen zien. Ja leuk je wilt alles doorbreken en blablabla maar ga niet zo overdreven doen man! Vier gwn lekker met je teamgenoten en ga niet steeds zo dom doen. Echt zwak dit! Iedereen hier kan wel wat zeggen maar als jij bij een voetbalclub speelt en een teamgenoot flikt dat 2x tegen jou bijv man dan ga je hem toch ook lekker niks gunnen. Dit is nu allemaal wel leuk maar wnr Madrid geen prijs pakt dit jaar dan ga je pas echt de reacties zien

Uitfluiten gaat misschien wat te ver, maar hij vertoont wel enorm walgelijk gedrag als niet hij, maar een teamgenoot scoort. Als je met 2-0 voorstaat en de rechtsback die er eigenlijk niet zo heel veel van kan scoort voor het eerst sinds 5 jaar, wees dan gewoon blij voor zo'n jongen. En ga in ieder geval niet uit frustratie die bal hard tegen het net aan trappen en daarna nee-schuddend teruglopen naar de middenstip. Arrogante kwal.

Ik begrijp t echt volkomen. Het moet geen moet uitmaken wie er scoort. Al is het Casillas of Pepe. Zo reageert hij te vaak. Ik kan me herinneren dat hij bij Portugal een keer een schot op doel had die er sowieso in zou gaan maar die kopte nani erin. Toen werd ie zo boos dat ie zijn captainbandje har d op de grond gooide en bijna ging huilen. Dit is al waarom ik Messi veel sympathieker bind overkomen. Ookal is cr7 zo goed met die kinderen . Deze man moet z'n imago heel hard veranderen.

1 mei 2015 om 16:50

volgens mij werd de goal toen afgekeurd want degene die de bal er in tikte stond buitenspel... Dus dan kun je nog een keer boos worden.
Maar verder ben ik t met je eens hoor.

1 mei 2015 om 16:52

Het gaat niet eens om hoe symphatiek Messi wel niet is. Dit is gewoon belachelijk wat deze man doet. Slaat echt nergens op' Het is geen nieuws dat hij alles geeft voor Madrid maar sorry door dit gedrag komen mensen juist achter dat je alles juist doet voor jezelf. Ik zie nu gwn dat deze man alleen voor zichzelf speelt en niemand anders wat gunt. Ja leuk assists, maar dat s hetzelfde hij wilt ook de beste zijn met assists dus dat is geen excuuuuuussss

1 mei 2015 om 16:55

Dat was tegen Spanje...hij maakt een heerlijke actie en schoot de bal knap over de keeper. Een prachtgoal was dat geweest, maar Nani wilde nog even gierig de goal claimen. Hij stond buitenspel en daardoor werd de goal afgekeurd

Ik zou ook boos worden...

1 mei 2015 om 17:40

Nani stond niet buitenspel, want Pique lag nog op de grond naast het doel. Het was dus een scheidsrechterlijke dwaling.

1 mei 2015 om 22:31

Nani deed juist het enige goede, maar door een grensrechterlijke dwaling werd het doelpunt ten onrechte afgekeurd!

1 mei 2015 om 22:44

Ik kan me herinneren dat die bal er al in zou gaan...dan moet Nani er natuurlijk niet nog aan zitten, maar ik kan het mis hebben, is alweer een tijd geleden

1 mei 2015 om 22:56

Ten eerste was de bal al over de lijn en ten tweede stond Nani niet buitenspel. Het zou dus in principe een volledig terechte goal moeten zijn, maar door scheidsrechterlijke dwalingen is ie afgekeurd.

Neemt niet weg dat het niet slim was van Nani, maar dat valt te twisten, want waarschijnlijk dacht hij dat het juist voor hem bedoeld was.

1 mei 2015 om 17:01

Ik zou ook gek worden als ik zon wonderdoelpunt zou scoren, maar hij afgekeurd word omdat iemand anders zo nodig die bal nog even aan wil raken.
Laat ik duidelijk zijn dat ik ook absoluut niet van dat arrogante gedrag van hem hou, maar dit is wel een hele slechte vergelijking

1 mei 2015 om 18:33

Wat een ontzettend slecht voorbeeld. Dit zou 1 van de mooiste goals worden die hij heeft gemaakt. Ook nog eens tegen zijn club medespelers ( oa arbeloa Ramos en lker. Nani moet dan nog even uit buitenspel positie de bal intikken. Zou jij niet kwaad worden?

zit nogal een verschil in...niet tevreden zijn met je eigen prestaties...of chaggie zijn omdat je ploeggenoot scoort en jij niet.

Even daarvoor had hij de kans om chica een intikker te geven maar schoot hij zelf de bal kansloos de derde ring in.

Maar als arbeloa een intikker maakt is meneer chaggie dat hij m niet mocht maken.

Prima als ie baalt omdat hij zelf een kans mist, maar dit gaat nergens over.

Blijf hem vooral lekker verdedigen...is goed voor de moraal in de groep.
Een beetje coach zou tegen ronaldo zeggen, iemand anders neemt vanaf nu de vrije trappen, dat is beter voor het team. Maar dat durft Carlo niet.

1 mei 2015 om 16:55

Ik denk dat Carlo hem niet wil afbranden in de meidia vandaar deze reactie maar hij zal dit ook heus niet goedkeuren. Als ik trainer was geweest had ik Ronaldo de volgende wedstrijd op de bank gezet. Niemand is groter dan het team. Van Gaal had precies hetzelfde gedaan.

Het gaat niet hier om dat ie zijn medespeler niet een goal gunde, het is de manier hoe Ronaldo zich uit, als ie een kans mist of als ie een wedstrijd niet heeft gescoord.

Ja, ik geef toe.....het is een 'rare' manier van jezelf uiten, in het geval je niet hebt gescoord. En goedkeuren doe ik zeker niet, maar het is wel een van zijn 'rare' maniertjes.

Lees ik dit nou goed? Proberen mensen dit serieus te verdedigen? Ik heb nooit echt iets tegen Ronaldo gehad vanwege zijn wil om te scoren en altijd te willen winnen gehad maar dit is toch belachelijk. Als je team de derde doelpunt scoort dan ben je als fan natuurlijk blij, als je dan ziet dat Ronaldo met zo'n gezicht rondloopt en boos doet dan is het toch logisch dat je boos wordt als fan. Dat hij teleurgesteld is dat hij niet heeft gescoord dat snap ik zelf ook wel maar dit is echt ronduit belachelijk.

1 mei 2015 om 17:58

Geen enkel Madridista accepteer dit. Maar wat moet je doen als coach zijnde en teamgenoot? Hem nog meer afkraken? Nee. Dit is Ronaldo dit is zijn karakter hem kan je niet veranderen hoe jammer het ook is.

Ik geniet meer van voetballers als Ramos, Marcelo, Pepe, James die bij elke goal naar hun teamgenoot rennen alsof ze het WK hebben gewonnen.

1 mei 2015 om 18:36

Dus dat!

1 mei 2015 om 18:51

En zo hoort het ook. Spelers als Ramos, Marcelo en Pepe stralen altijd blijdschap uit bij een goal en stralen ook liefde voor dit Real Madrid uit. Ik ben dan wel Barcelona fan, maar dat betekent niet dat ik een haat heb voor alles wat Real Madrid ademt, ik heb ook helemaal niks tegen Ronaldo maar dit hoort gewoon niet, klaar.

Dat de coach en zijn teamgenoten hem 'steunen' in de media kan ik begrijpen maar ik kan er niet bij mijn hoofd bij dat er madridista's zijn die dit goedkeuren.

1 mei 2015 om 21:14

Leuk voor je dat je dat geknuffel prefereert aan minder sociale gelegenheden maar waar haal jij de arrogantie vandaan om over een groep te spreken? Hoe kan je over iets oordelen dat je niet kent en zeker over het geheel gaan spreken? Ronaldo heeft misschien wel arrogante trekjes maar heeft daarentegen ook nog iets bereikt en weet je, als je het hebt heb je het en beter 'arrogant' dan vals bescheiden of in jouw geval, arrogant en lachwekkend.

Tja Ronaldo weet ook dat goals het enige zijn waarmee hij zich met Messi kan meten, daarom dat hij altijd zelf wilt scoren.
Als hij meer als Messi scoort, dan kan hij nog met zijn statistieken afkomen, want voor de rest kun je hem niet met Messi vergelijken.

1 mei 2015 om 17:18

Altijd dat gezeur over Ronaldo.. ik zou ook gefrustreerd zijn als iemand voor mijn neus de bal erin zou tikken.. ik speel dan wel op een heel niveau onder Ronaldo maar ik ben ook voorhoedespeler en ik wil altijd scoren.. ik zou ook balen.. alleen als jezelf ook een voorhoedespeler bent begrijp je de honger na goals.. en dat hij zo reageert typeert perfect waarom hij zo ver is gekomen.. en dat slappe gelul over egocentrisch.. een voorhoedespeler hoort dat te zijn!!

ik snap ancelotti ook niet helemaal. het is een hele goede coach maar neemt
ronaldo ten allen tijde in bescherming. hoe kan hij het nou de supporters kwalijk nemen? zij zijn er sinds dag en dauw om hun club real madrid te steunen voordat ronaldo er was. als zij dan vinden dat ronaldo overdrijft, zich niet netjes gedraagt en vinden dat dit gedrag niet bij de club past mogen ze hem toch uitfluiten? vergeet nooit dat de supporters de kern van een club zijn en niet de spelers. ancelotti moet dit toch begrijpen.

Elke topsporter is in principe een streber en sociaal gezien (op momenten) een vervelend persoon. Velen verdoezelen dat. CR7 is een streber in overtreffende trap dat hij het niet eens kan verbergen. Hij probeert het ook niet eens. Dat maakt hem niet de compleet vervelende persoon die velen van hem maken, wel iemand waar deze tekortkoming overduidelijk aanwezig is. Dat werkt irritatie op bij anderen, werkt soms in zijn nadeel. Deze drang maakt wel dat hij jarenlang zo een ongelofelijk niveau haalt. Buiten zijn prestatiedrang komt hij bij mij juist over als een leuke en normale vent. Laat hem lekker zijn wie hij is en niet wie anderen willen dat hij is.

Iedereen die voetbalt zou boos zijn als iemand anders van je team je nakt en doelpunt van je steelt. dus vind ik dit normale emotie die hij hier toont.

Neem maar eens een voorbeeld aan Messi, hij gunt het aan zijn ploeggenoten en is wel altijd de eerste om die speler te feliciteren ! Voetbal is meer dan eigen succes je staat met 11 op het veld voor je team te vechten

Het maakt niet uit wie het wel en wie het niet begrijpt. Er is een simpele regel in het voetbal: het publiek/de fans hebben altijd gelijk.
Zo is het als Iker uitgefloten wordt maar ook als dat bij Cristiano gebeurd.

Ik vind het persoonlijk bloed irritant om te zien dat hij zich zo gedraagt. Een winnaarsmentaliteit is een ding, maar om je teamgenoten iets niet te gunnen is van een geheel andere orde en is misselijkmakend.

Ronaldo zelf wordt niet uitgefloten, zijn actie/gebaar/reactie wordt uitgefloten. Die mensen uiten simpelweg hun ongenoegen van dat nare gedrag en daar kan ik prima op inleven.

1 mei 2015 om 18:27

Inderdaad. Laten we het net zo trieste gedrag van het publiek goedpraten.

1 mei 2015 om 18:42

Welk triest gedrag? Zij komen daar om een Real te zien voetballen en te vechten niet om een narcist te zien zeiken omdat hij geen doelpunt heeft gescoord. Ik zou gek worden als Messi dat zou doen bij een goal van Suarez. Ze voetballen voor het team niet voor hunzelf. Een supporter mag dat altijd doen.

1 mei 2015 om 18:52

Hoe moet een supporter volgens jou dan zijn of haar ongenoegen uiten betreft deze actie? Een boos bericht bij de comment sectie van Marca typen?

Ronaldo mag best even op de hoogte gesteld worden dat dit soort vreselijk gedrag niet kan. Je speelt niet voor F.c. Cristiano.

1 mei 2015 om 19:39

A Iniesta8,

Ben ik het pertinent mee oneens.

Voetballers zijn geen stoïcijnse honden, die je naar je eigen referentiekader schikt. Het zijn ook maar mensen. Mensen die dus onderhevig zijn aan interne kwetsbaarheid door externe invloeden. Net zoals jij en ik en alle andere mensen.

Supporters hebben absoluut het recht om te fluiten, maar ik veroordeel het wel. Ik benader voetbal als schouwspel en die supporters waarschijnlijk ook. Ze willen dus vermaakt worden door het voetbal waar ze voor betaald hebben. Ze hebben dus in iets geïnvesteerd, zowel materialistisch als emotioneel, waardoor ze iets terug verwachten.

Als hetgeen ze geïnvesteerd in hebben niet blijkt te zijn zoals zij dat liefhebben volgens hun referentiekader, dan worden zij geprikkeld blijkens het gefluit. Dat begrijp ik, maar ik keur het ten zeerste af.

Kruip eens in de huid van voetballers. Zij leven geen leven zoals wij, maar hebben het conventionele leven moeten opofferen. Uiteraard krijgen zij daar decadentie voor als beloning, maar tegelijkertijd lijkt het mij dat je er ook ongelukkig van kunt worden. Ze staan hun gehele carrière onder onorthodoxe druk in deze prestatiewereld.

Ze offeren dus verschrikkelijk veel op om een wedstrijd te kunnen spelen. Op het veld proberen ze hun best te doen om van de tegenstander te winnen. Vervolgens worden ze daarvoor uitgefloten in het stadion waar ze zich normaliter thuis zouden moeten voelen. Dat voelt als verraad en brengt ongetwijfeld kwetsende gevoelens teweeg.

Je kunt het spiegelen aan kinderen die een lolly niet krijgen met als reactie gehuil. Nee, zelfs dat niet, want kinderen mag je ten alle tijden niets verwijten. Dit zijn volgroeide mensen - volwassen noem ik hen absoluut niet - die anderen kwetsen wanneer zij niet voorgeschoteld krijgen wat ze willen.

Ik vind het onfatsoenlijk gedrag en het doet de humaniteit teniet. Het is puur uit egoïstische beweegredenen. Voetballers zijn slechts mensen.

Uit jaren en jaren onderzoek uit de psychologie is constant maar weer gebleken dat straffen niet de juiste manier is om iets aan te leren. Je kunt op die manier wellicht hetgeen je beoogt realiseren, maar tegelijkertijd breng je interne schade teweeg. Humane normen en waarden verwezenlijken als voorbeeldgedrag is een manier om dat tegen te gaan. Niet straffen, maar compassie, medeleven, empathie en saamhorigheid doen primeren opdat humaan gedrag gerealiseerd kan worden.

1 mei 2015 om 23:39

Gruwelijk sarcasme :'-)

Triest als je nooit tevreden kan zijn. Leuk leven ook

Cristi toch, je bent zo'n ontzettende goede voetballer & zo'n egoïstische houding vertonen.
Volgens mij zit hij ook niet meer zo lekker in het team, alsof hij niet gelukkig is..
Als het aan mij ligt kom je lekker terug naar huis! Daar waar je altijd geliefd bent & zult blijven!
TakeHimHome!

Wat hoop ik dat hij de volgende wedstrijd weer niet scoort en dat Messi er 2 maakt en uiteindelijk als topscorer eindigt.

Terecht, niemand is groter dan de club. Ronaldo moet eens beseffen dat het een teamsport is, en geen individuele sport. Dan moet je maar gaan tennissen ofzo.

Ronaldo laat zich oh zo makkelijk kennen. Zo makkelijk is hij gefrustreerd, zo makkelijk raakt hij geïrriteerd.

Het lijkt wel alsof Real Madrid Ronaldo zijn doelpunt moet gunnen voordat hij vrijer voetbalt. Telkens wanneer hij zoekt naar een doelpunt is hij oh zo irritant. Maar wanneer hij met een 'vrije' hoofd speelt is hij zo goed.

Woouuw mensen. Ik heb speciaal voor dit artikel gewoon een account aangemaakt. Onwetend als jullie zijn hebben jullie geen idee van hoe hij zich voelde na de goal van arbeloa. Er zijn foto's op internet vanachter de goal genomen waar je ronaldo ziet lachen terwijl hij die bal het doel in ramt. Een lach van "haha dit meen je niet". Ook van die foto's vanaf de zijkant is zelfs te zien dat hij gewoon lacht. Zoek het maar op.
Althans, als jullie het willen opzoeken. Want zo'n ontkrachting past niet in het kader van het bashen van ronaldo waar jullie en het hele mediacircus mee bezig zijn. Jammer dat bij hem alles zo uitvergroot wordt en bij een messi daarentegen niet. Ik bedoel: als ronaldo de bal in het Camp nou publiek trapte als messi deed in het bernabeu, op de rug spuugde van een tegenstander als messi deed of naar de bank van barcelona spuugde als messi naar de bank van real, dan zou hij finaal geslacht worden door types als jullie. Maja, ook dit selectieve gedoe paste weer beter in het complete plaatje van het grote barcelona van Pep dat de wereld domineerde, met real madrid in de schaduw hea.
Ja, hij heeft nare trekjes. Maar nee, hij onderscheidt zich daarin niet van andere voetballers..

1 mei 2015 om 21:07

Jongen dit is echt niet het eerste incident. Dit is al egoistische (want dat is t hoe dan ook, ook al lacht is bij zijn reactie) actie nr 3765.

Een hele hoop mensen zien t nu pas. Sommige mensen zien al jaren dat ronaldo enkel voor zichzelf voetbalt.

1 mei 2015 om 22:13

NewWave, nu jij jouw artikel hebt geplaatst, wil jij ook zo vriendelijk zijn om jouw account direct te verwijderen? Thnx mate

Het Bernabeu heeft dan ook enorm triest publiek. Sinds jaar en dag zitten ze daar als strenge Aziatische ouders zonder inlevingsvermogen naar het team te kijken. Als het voetbal of het gedrag hen niet bevalt, dan laten ze dat blijken middels gefluit of iets dergelijks. Alsof het een groep stoïcijnse honden zijn, die je wilt schikken naar je eigen referentiekader. Met als beweegredenen egoïsme en geen gevoel voor empathie.

Wat Ronaldo betreft: Hij heeft overduidelijk een minderwaardigheidscomplex van de hoogste orde. Derhalve kan hij zich enkel focussen op eigen voldoening.

In de CL finale vierde hij de doelpunten van Ramos en volgens mij Bale niet eens mee. Hij pakte de bal uit het doel en liep ermee terug naar de middenstip, terwijl de rest aan het vieren was bij de cornervlag. Let op: een van de belangrijkste doelpunten die je als voetballer maar kunt scoren (gelijkmaker van Ramos in extra tijd) en hij loopt stoïcijns weg. Vervolgens scoort hij de 4-1 uit een penalty en doet alsof hij het licht uit heeft gevonden.

Dit is denk ik wel het beste voorbeeld dat je kunt geven om zijn egoïsme te illustreren. Anderzijds zijn er nog duizenden voorbeelden die je zou kunnen aanhalen.

Als Ibra dit soort dingen doet,is hij een 'baas', als Ronaldo baalt dat hij niet scoort, is hij 'misselijk makend', 'walgelijk' etc...

1 mei 2015 om 20:27

Ik heb ibra nog nooit iemand een goal zien misgunnen dus je praat onzin.

1 mei 2015 om 23:31

Hoevaak doet ibra domme dingen en iedereen zegt baaz als een scheidsrechter zegt dat zlatan moeten komen dan blijft hij staan omdat hij vind scheidsrechter moet komen. Hoevaak kan zlatan de bal afgeven aan cavani maar gaat voor eigen succes. Denk je dat zlatan juicht om elke goal van zijn team spelers nee maar ja dan noemen ze hem baas

1 mei 2015 om 23:34

En wie zegt dat ronaldo iemand een goal misgunt misschien was hij boos op zichzelf omdat hij niet had gescoord .dus jij praat onzin

Als hij wil, mag hij terugkeren naar Manchester een aanvaller die zoveel goals scoort in één seizoen kan het verschil betekenen voor United. Hoe geweldig zou dat niet zijn?
(met deze opstelling zou ik volgend jaar meer dan tevreden zijn)

DDG
Rafael
Smalling
Rojo
Shaw
Herrera
Carrick
Di Maria
Mata
Rooney
Ronaldo

Ik keur zijn gedrag niet goed, maar om nou een hetze tegen Ronaldo te beginnen is niet fair. De Real publiek heeft er sowieso een handje van om spelers uit te fluiten als het minder loopt. Mag je dan nog Real supporters noemen als je spelers uitfluit die echt goed hebben gedaan voor Real Madrid. Ronaldo heeft de Real supporters zoveel gegeven en dan word je uitgefloten, niet de eerste keer omtrent Ronaldo. Ga achter speler staan! Ronaldo krijgt niet de krediet, de United fans zouden dit nooit doen en hebben Ronaldo op handen gedragen altijd werd nooit uitgefloten. Ik ben Real supporter, maar ik zou bijna zeggen ga naar United waar je wel gewaardeerd wordt en alle respect krijgt voor je prestaties..

De reden is zijn onsportieve gedrag binnen de lijnen richting zijn teamgenoten. Ik kan me helemaal in de schoenen van de supporters plaatsen dat na ze schitterende spelers over de jaren in Bernabeu te hebben gezien er ineens één krijgen die zichzelf een goal meer gunt dan een ander terwijl uiteindelijk Real Madrid een doelpunt achter haar naam krijgt. Ze beginnen hem gewoon zat te zijn, maar dat waren er meer al langer maar die werden nooit serieus genomen omdat ze de label jaloers kregen. Zie hier. Zijn de Real supporters ook jaloers? Zo ja, van wat dan? Hij draagt immers een Real shirt. Ik geef de supporters gelijk. Pas je gedrag aan als 30 jarige 'vedette'. Wordt wel eens tijd dat ie zich eindelijk als 30 jarige gedraagt in plaats van een 21 jarige.

1 mei 2015 om 18:38

Ben het helemaal eens met je behalve 1 ding...hij gedraagt zich als een 15 jarige.

On:
Ben hem nu echt zat met datirritante afgunst richting z'n medespelers.
Tuurlijk wil hij scoren dat begrijp ik maar om dan zo boos te reageren als een ander scoort vind ik echt te ver gaan. In het begin stoorde ik me er niet aan, want het kan dat je een keer boos bent op je collega als hij voor eigen succes gaat en faalt te scoren. Maar het is nu echt systematisch aan het worden. Wat wil hij nou? volgens mij verliest hij liever dan dat een medespeler scoort zo ver gaat het bij hem.

1 mei 2015 om 20:17

Hij is gretig en perfectionistisch wat leid tot soms wat verkeerde uitingen, dat betekent niet dat hij zich als ene 15 jarige gedraagt. Waren er meer speler zoals hem die elke wedstrijd echt alles geven, de meeste geven niet ieder wedstrijd alles. Ik hou van zijn passie en de wil om de beste te willen zijn. hij toont zijn emotie, de meeste zijn introvert, hij is extrovert.

Mixmaster

1 mei 2015 om 21:52

Jute: Ronaldo geeft inderdaad alles, maar hij geeft vooral alles voor zichzelf en niet zozeer voor de club. Hij zou eens een voorbeeld moeten nemen aan Sergio Ramos. Als er één speler is die vol passie alles geeft voor Real Madrid is het Ramos wel.

1 mei 2015 om 22:43

Ja ieder speler geeft alles voor zichzelf en het team, jezus niks nieuws . Ronaldo zie ik iedere wedstrijd is kapot werken en passie tonen voor Real Madrid. Praat maar met de meute mee!

Wat deed arbeloa eigenlijk voorin? Hoort gewoon achterin te staan.

1 mei 2015 om 18:41

Nou hij deed wat een een back die bij een dominerende ploeg speelt altijd doet! Namelijk mee aanvallen.

Ronaldo is het grootste voorbeeld voor voetballers in de wereld er is nog nooit een voetballer geweest die zo fit en hardwerkend is als Ronaldo die man geeft alles voor de sport.
En die arrogantie mag ik wel daarin zie je dat hij altijd meer en beter wil en nooit tevreden is wat is er mis met streven naar perfectie.
Hij is de meest complete speler van de wereld hij is snel sterk hij kan geweldig koppen en springen heeft een abnormaal scorend vermorgen heeft een hard schot overzicht en nog veel meer en dat maakt hem de beste speler van de wereld.
Messi heeft kwaliteiten en onderdelen waar hij ver boven Ronaldo staat maar anderson is dat ook zo zo'n goal als tegen Porto zou measi nooit maken en hij zal ook nooit zo'n veijetrap scoren als Ronaldo in zijn begin jaren bij Madrid. En dan tel ik de kopgoals niet eens mee .
Maar Ronaldo heeft ook veel goals gemaakt met zijn hak door stifjes en vanuit een dribbel en dat maakt Ronaldo beter hij kan alles wat messi kan en sommige dingen bezit hii die messi nooiit zal bezitten.

Ik vind ook dat hij wel wat blijer mag zijn als iemand anders scoort.
\maar zijn pure wil om te scoren is fantastisch.
Zijn lichaam is geen talent ,maar pure training.
Hij heeft veel minder talent dan Messi.
Maar al die vol gevreten profs die in de kroeg of andere rare dingen doen vind ik veel erger.
Ik geniet ervan als hij er 3 heeft gemaakt ,maar er van baalt dat hij zijn vierde niet heeft gemaakt.
Ik heb messi niet zulke mooie kop goals zien maken als Ronaldo.
Messi is puur techniek.
Ronaldo is een echte atleet. en ja hij mag soms iets meer gunnen aan een ander.
Maar er is geen ander die meer doet voor zijn sport dan hij bij real..
Maar ja ik geniet van hem en daar gaat het om.

Achjoh hoe je het ook went of keert, een goal is een goal of ronaldo het daar mee eens is of niet boeie, het is een van de beste voetballers ter wereld, in mogen ogen mag die egoistisch zijn scoort veel en gunt het zichzelf meer dan iemand anders, ik denk als jezelf op het veld staat en je teamgenoot scoort uit een kans waar jezelf ook uit kan scoren je het leuker vind als jij hem maakt dan dat je teamgenoot hem maakt, maar dat maakt dan niet uit een goal is een goal hij telt..

Top speler met mega veel goals, maar vind het gewoon niet kunnen om zo geïrriteerd en boos te doen als een mede speler een doelpunt maakt... gewoon zo onnodig. En dan doel ik niet alleen op het doelpunt van arbeloa.

Ik begrijp niet hoe jullie ronaldo egoïstisch kunnen noemen, hij helpt arme gezinnen, doneert bloed enz.
Jammer dat jullie z'n persoonlijkheid alleen maar op die rare reactie op arbeloa baseren

1 mei 2015 om 20:11

Jij begrijpt het.....de meeste hier kennen hem niet, maar alleen maar van de media. Hij helpt zieke kinderen doneerde zijn Goudenschoen wat paar miljoenen leverde aan Palestina. Zijn reactie was niet goed, maar is dat nodig dat meeste hem de grond trapt. Ronaldo heeft een hart van Goud, dat zie je nog zelden.

Als je ziet hoe de Real spelers Ronaldo mogen. Trouwens Arbeloa is een goede vriend van Ronaldo ook. Het was meer frustratie denk ik die reactie, was zeker niet goed, maar dat is weer daarna toch helemaal goed. Ronaldo is zeker gene ego. Hij helpt nou Nepal om geld daar naartoe te sturen. Het is een goed mens, daarom doen mij de reactie pijn die ik over hem lees.

1 mei 2015 om 20:29

Die acties zijn niet spontaan, zijn in het leven geroepen om zijn slechte reputatie te repareren, ronaldos reacties in het veld zij spontaan maar niet positief.

1 mei 2015 om 20:39

bloed prikken zeker om een bloed af te staan is niet spontaan. Hou toch op joh... Respectloos dat je bent, hij helpt zieke kinderen, dan kom je met deze idiote opmerking.

1 mei 2015 om 21:43

Dat Ronaldo een goed mens is staat toch compleet los van zijn egoïstische gedrag in het veld? Ronaldo lijkt me een hele aardige kerel, maar zijn gedrag in het veld komt toch erg egoïstisch op me over. Geen ramp, een beetje egoïsme is zelfs goed voor een aanvaller, maar bij Ronaldo heb ik toch af en toe de indruk dat hij iets te veel met zichzelf bezig is en vooral tegen zichzelf aan het voetballen is. Vaak voetbalt hij op zijn best als hij er al twee of meer in heeft liggen en er geen druk meer op hem ligt om per se te moeten scoren.

Het gebeurd zovaak dat de bal dubbel in het net geschoten wordt , maar omdat het Ronaldo is wordt er een hype van gemaakt, ze proberen gwn iets om hem te breken ( alweer )

Ik kan het heel erg goed begrijpen dat die arrogante kwal wordt uitgefloten. Ga zo door fans van Real!!!

ronaldo moet ook helemaal niet bij real spelen. real is helemaal geen club voor ronaldo, laat hem lekker weg gaan.

kan de club weer in de strond zakken, precies waar het hoort. heb zelden zo een slechte smoes gehoord voor de benaming 'de koninklijke'

ga weg ronaldo, kunnen ze daar in madrid weer vernederd worden door die gasten met een minderwaardigheidscomplex uit catalonië

Ronaldo wilde Arbeloa wel feliciteren maar na dat Arbeloa scoorde rende hij als een konijn weg.
Een speler van het kaliber Ronaldo gaat naruurlijk niet achter een Arbeloa aan hollen om dat lelijk goaltje te vieren. Dat zou jammer zijn voor de naam Ronaldo.
Bovendien was de wedstrijd al beslist beslist dus juichen voor Ronaldo was al niet meer nodig. Wel heeft hij Arbeloa in de kleedkamer gefeliciteerd.

1 mei 2015 om 22:20

JpSanders, sarcastisch i hope?!

1 mei 2015 om 23:09

nee hoor

Hoop dat c.ronaldo weggaat bij real dan zal real never iets winnen het word dan altijd barca of atletico madrid dan ga je zien dat ze ronaldo gaan missen ondankbare fans dat jullie zijn als het zlatan was geweest dan hadden jullie gezegd wat een baaz

1 mei 2015 om 22:41

Ik ben Real fan ik schaam diep voor die fans, schandalig. Mensen maken van een mug een olifant. Van mij mag hij ook weg, alleen maar van wegen die neppe gloryhunters, bah. Kijk wat hij voor Real heeft betekent. Dan zo respectloos. Dan mogen ze het voortaan doen met spelers als Van Der Vaart middelmaat. De meeste verdienen een beste speler van de wereld als Crisitiano niet/

1 mei 2015 om 22:50

Ja je hebt helemaal gelijk

1 mei 2015 om 23:15

We hebben het hier niett over de prestaties maar over de houding van Ronaldo

1 mei 2015 om 23:23

Wat maakt de houding uit elke speler is anders kijk naar zlatan hij doet alleen maar domme dingen is brutaal tegen scheidsrechters denkt dat hij alles is en iedereen zegt wat een baas. Wie zegt dat hij boos was op arbeloa messchien was hij boos opzichzelf.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren