Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Je kon zien dat er weinig verschil zit tussen Arsenal en Chelsea’

Laatste update:

Arsenal lijkt dit seizoen weer naast de landstitel te gaan grijpen, maar manager Arsène Wenger denkt voor komend seizoen een goede kans te maken op de hoofdprijs. In het Emirates Stadium speelde Arsenal zondag met 0-0 gelijk tegen de aanstaande landskampioen. “Je kon zien dat er weinig verschil zit tussen de ploegen.”

/

“Het team was weer op topniveau en wij waren wat gefrustreerd, omdat we altijd scoren in het Emirates Stadium. Als je niet scoort ga je naar huis en denk je: wat is er gebeurd? Is Chelsea verdedigend zo goed? Waren wij niet scherp genoeg op het laatste deel van het veld? Vermoedelijk een beetje van beide”, laat Wenger weten via de officiële kanalen.

Wenger is niet bereid om de handdoek in de ring te werpen. “Dat gaan we niet doen, er is geen ruimte om achterover te leunen. We blijven vechten tot het einde en bovendien krijgen we nog de finale van de FA Cup. We moeten dus scherp blijven. We zijn bezig aan een uitstekende serie en zo willen we doorgaan”, klinkt het.

Zie jij Arsenal komend seizoen de titel pakken?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Alleen als we zo leren verdedigen als Chelsea, dan zit er weinig verschil in.

27 april 2015 om 19:50

Daarom moeten er achterin 1 a 2 versterkingen komen bijvoorbeeld Sokratis en Alex Sandro voor Mertesacker en Monreal. Verder ook Kondogbia/Wanyama en Pedro/Reus, dan zitten we goed op koers

27 april 2015 om 21:38

Monreal is het probleem niet. Sokratis zal geen verbetering zijn tegenover Per. Wanyama is te slecht aan de bal. Kondogbia zie ik graag komen.

Pedro en Reus zijn uiteraard welkom, al lijkt me Reus totaal niet realistisch.

27 april 2015 om 21:50

Van Dijk?

27 april 2015 om 22:18

Helemaal akkoord, alleen is Sandro wel erg aanvallend. Vind het een uitstekene LB (koop hem altijd op Fifa ), maar ik zou toch liever Cresswel (persoonlijke voorkeur) of een Ricardo Rodriguez zien. Of Coentrao.

27 april 2015 om 22:55

We willen zekerheid. Dan ga je niet voor Van Dijk.

27 april 2015 om 22:56

Rodriguez en Alex Sandro zouden kunnen. De rest is niet van het niveau.

28 april 2015 om 22:19

Cresswel ga ik mee akkoord, maar vind jij Coentrao niet op niveau? Vind het anders wel een topverdediger, maar meningen verschillen, daarom heb ik ook een zwak voor die Cresswel

27 april 2015 om 19:51

Het ligt meer aan dat Arsenal een matige voorhoede heeft. Alleen Sanchez heb je, maar die heeft ruimte nodig om te excelleren dat krijgt Arsenal nauwelijks. Ozil dat weten we laat het altijd afweten in de topwedstrijden, daar heb je echt niets aan. Zonde dat je 50 miljoen uitgeeft voor Ozil die er nooit staat in grote wedstrijden.

27 april 2015 om 20:15

Ooh jij gelooft nog steeds in dat fabeltje? Je zou eens wat meer Arsenal moeten volgen. Heeft dit seizoen uitstekend gespeeld tegen onder andere Man United en Liverpool. Arsenal faalde vorig seizoen als collectief in de topwedstrijden: 6-0, 6-3, 5-1, 3-0. Het waren geen twintig eigen goals van Ozil.

27 april 2015 om 20:25

Maar hij doet geen beslissende dingen in topwedstrijden of neemt de ploeg op sleeptouw. Laat zich wegzetten lijd dan veel balverlies. Na 60 minuten is hij vaak op.. Je ziet bij hem ook geen strijdlust of een geniale bal waar hij een wedstrijd mee open breekt of zelf scoort zeg maar.

27 april 2015 om 20:33

Als hij na 60 minuten op zou zijn, zou dit betekenen dat hij in dat uur beduidend meer loopt dan alle andere spelers doen op 90 minuten. De statistieken bewijzen dat hij bovengemiddeld veel loopt en daarbovenop nog eens bovengemiddeld veel kansen creëert. Dus stop eens met die ongelooflijk irritante napraterij en kijk zelf een keer wat Özil doet. Of stop met kijken, want als je het niet ziet bij Özil kan ik niet geloven dat je ooit plezier hebt aan voetbal. Hij is een zeldzaam toonbeeld van elegantie, flair, techniek en inzicht.

27 april 2015 om 20:35

@pippo Inzaghi

0 assists en 2 goals in 8 wedstrijden tegen teams in de top 4 sinds hij naar Arsenal ging is anders bijzonder matig voor een recordaankoop.

27 april 2015 om 20:44

Ik weet de potentie van Ozil, alleen maakt hij dat nooit echt waar in topwedstrijden. Daarom baal ik ervan, omdat ik weet wat hij kan. Perez heeft hem niet voor niets verkocht, die zag ook in dat hij door zijn mentaliteit nooit zijn potentie waar zou maken. Hij loopt veel doordat hij vaak veel balverlies lijd. In grote wedstrijden is hij onzichtbaar dat is een feit.

27 april 2015 om 21:39

Daarom heeft Chelsea maar twee keer meer gescoord. Je argument gaat helaas niet op.

Ik denk inderdaad dat Arsenal snel de titel gaat pakken. Je ziet dat Chelsea wat meer geslepen is in het binnen halen van de punten. Arsenal moet hier een wijze les uit trekken. Mooi voetbal is leuk maar om prijzen te pakken moet je soms wat negatiever zijn en de punten hoe lelijk dan ook over de streep trekken. Ik was gister in t stadion jammer dat er geen doelpunten waren, maar wat een heerlijke ambiance!

27 april 2015 om 20:14

Ik vond het gewoon balen. ik geloof er nog steeds in en gun het arsenal het hardst.

27 april 2015 om 20:21

Ja ik ook haha. Laten we de hoop op volgend seizoen vestigen

Nee. Enkel een verschil van 10 punten.

27 april 2015 om 19:48

Wedstrijd minder? Zowel Chelsea als Arsenal hebben een wedstrijd minder gespeeld dan de rest

Verder ben ik het wel eens met Wenger. Je ziet duidelijk dat er een stijgende lijn is bij Arsenal en ik verwacht en hoop dat ze volgend seizoen tot het einde van de competitie zullen meedoen. EN hopelijk ook die titel pakken

27 april 2015 om 19:53

Elke jaar wordt er geroepen dat er een stijgende lijn in zit, telkens haken ze af voor de titel....

27 april 2015 om 19:53

@highclass

Je hebt gelijk, heb het gewijzigd
En ja die stijgende lijn is elk jaar zoals Jute zegt. Dat zeggen ze altijd.

27 april 2015 om 20:36

Je ziet het verschil toch met de vorige jaren? Eerst kwam Özil. Dan kwamen Sanchez, Gabriel, Debuchy, Chambers,... De visie komt nu eindelijk samen met het geld. Ook is op een gelukje de positie van verdedigende middenvelder ingevuld. Dat is waar het de laatste jaren vooral aan ontbrak.

Het team heeft duidelijk stappen gezet en mits een goede voorbereiding zie ik ze zeker hoge ogen gooien. Er zijn geen topteams die op dit moment meer potentie tonen naar het volgende seizoen toe. Misschien even veel, maar niet meer.

Wenger leuk voetballen, maar geen prijzen pakken. Ik ben geen fan van de stijl van Mourinho, van de bus parking tactiek, maar hij wint er wel prijzen mee. Wenger speelt leuk voetbal, maar koopje niets voor.

Wenger is een romanticus. Het is heel moeilijk om dan in een zakelijke voetbalwereld veel prijzen te pakken. Maar Als het dan lukt is het meteen spectaculair en legendarisch. (Ongeslagen landskampioen met Bergkamp, Henry, Viera enz.)
Al ben ik geen Arsenal fan...ik gun hem nog wel zo'n spectaculaire gooi naar de titel volgend seizoen.

Sterker nog Arsenal was de betere. Cazorla, Özil en Mertesacker hadden moeten scoren gisteren. Chelsea had maar 1 kans gisteren van Ramires die gelijkwaardig was aan die van Arsenal.

Chelsea verdedigde niet eens zo goed vond ik. Normaal gesproken krijg je in topaffiches niet meer dan 3 van zulke kansen. Arsenal verdedigde nog beter dan Chelsea. Want wij verdedigden met 5/6 mn in de omschakeling en hadden op 1 mogelijkheid na telkens de bal. Dat is veel moeilijker en knapper dan met 8 man voor de doel hangen.

27 april 2015 om 20:01

auuwww.. mijn ogen!

Arsenal beter dan Cfc? Cfc was de betere de eerste helft. Met kansen voor Ramires en Oscar... die waren niet te missen kansen. Arsenal had geen 1 niet te missen kans de hele wedstrijd..

De tweede helft ging gelijk op.

27 april 2015 om 20:11


Oscar zijn kans was buitenspel en die van Ramires was een grote kans. Maar om nou te zeggen dat we geen 1 niet te missen kans hadden is niet waar. Kijk de samenvatting opnieuw en je ziet dat Ozi minstens 1 keer kon schieten in de zestien en Cazorla stond helemaal vrij in de zestien en had tijd in de zestien om in de doel te kunnen schieten, Mertesacker die na een vrije bal de touwen in kon schieten en Welbeck de winnende kon binnentikken in de laatste minuten.

27 april 2015 om 20:13

Zoals Ozil die hem voor het goal door z'n benen laat gaan? Was dat geen niet te missen kans?
Ook was Arsenal de 2e helft zeker de betere, de eerste helft was eerder gelijkwaardig.

27 april 2015 om 20:22

Dat waren geen kansen.. Dan had Cfc ook meer. via Drogba enzo.
Ieder analist vond Cfc de betere zeker in de eerste helft.. maar goed.. geloof wat je wilt geloven..en we zien elkaar volgend seizoen weer.. kijken of jullie 'stappen' hebben gemaakt zoals Wenger beweert.

28 april 2015 om 00:29

Dat waren zeker kansen. Ik snap je niet. Analisten mogen zeggen wat ze willen maar ik kan prima mijn eigen mening verkondigen van wat ik heb gezien. Arsenal had meer kansen gecreëerd in de zestien dan Chelsea waaruit schoten kwamen.

Als je dat geen kansen wilt noemen. ...

27 april 2015 om 20:13

zoveel; kansen kreeg arsenal niet, vond arsenal zelf ook matig. chelsea was ook iets wat te behoudend. chelsea speelde goed begin eerste helft, alleen na mate de wedstrijd vorderde wilden mourinho op de controle spelen.

een soort van parking bus, daar stoor ik mij aan mourinho. bij real deed hij dat ook als de resultaat gunstig werd terug zakken.

hij begin vaak aanvallend, maar daarna wilt hij als hij denkt dat de resultaat mee kan boeken, speelt hij verdedigend, soms kan dat verkeert uitpakken, zoals tegen bayern met real toen, atletico, paris enzo.

27 april 2015 om 22:23

Bwa, deze keer heb ik mij niet eens zo geërgerd aan het spel van Chelsea. Enkel en alleen toen ze bij het laatste fluitsignaal (waar ze ook nog eens 40sec tijd aan het rekken waren nota bene) op en neer sprongen alsof ze de CL binnen hadden.

27 april 2015 om 20:52

Ik zie Arsenal geen kampioen worden, in ieder geval niet onder Wenger. Die houd teveel vast aan zijn speelwijze in plaats van af en toe voor de punten te gaan.

Verder waren jullie de ploeg in vorm, wij de ploeg uit vorm en daarnaast waren we nog zonder spits. Als je dan nog niet kan winnen en gelijkwaardig bent gezien de gehele wedstrijd.. dan ben je naar mijn idee nog niet op dezelfde hoogte.

Ik, als neutrale kijker, moet toch altijd weer lachen om Wenger en vele Arsenal fans. Ieder jaar maar weer zeggen ze eind van het seizoen: kijk hoe goed we zijn, volgend seizoen gaat gaat het echt lukken!
Snap eerlijk gezegd niet hoe je zulke grote oogkleppen kunt hebben.
Ja ze spelen leuk voetbal, maar met dat alleen kom je er niet.
Het grootste probleem is Wenger. Zijn tijd is allang voorbij, hij mist gewoon dat killer instinct dat ze in deze tijd nodig hebben.
Maar nee, volgend seizoen komt het vast wel goed hoor! ik herhaal dit al een aantal seizoenen, denk dat ik volgend jaar dit weer kan herhalen.

27 april 2015 om 20:38

Is negen ongeslagen wedstrijden dan geen mooi vooruitzicht op het volgende seizoen? Zeker gezien wat er qua transfers de laatste twee zomers is gebeurd? Interessant hoor, die verhaaltjes over de naïviteit van de Arsenal-fans....

27 april 2015 om 20:47

Elke jaar worden deze woorden gebruikt, en elkaar wordt Arsenal hard op de feiten gedrukt. Elke keer komen de spelers dan worden er gezegd, Arsenal wordt hiermee wel kampioen.

27 april 2015 om 20:51

Je kan hetzelfde natuurlijk zo vaak herhalen dat het werkelijkheid wordt, en neen, ik heb het nu niet over de uitspraken van Arsenal-fans. Als je echt zou naslagen wat de Arsenal-fans gezegd hebben vorige zomer, zou je merken dat ze zowat allemaal zeiden dat er pas meegestreden kon worden als er een goede defensieve middenvelder kwam. Die is er in de winterstop gekomen, en het effect bleef niet lang uit.

28 april 2015 om 15:04

Ja en al jaren zeggen ze dat er een topspits moet komen. Als het volgend jaar niet werkt en er uiteindelijk een topspits komt dan dan zal dat effect ook niet uitblijven. Maarja ondertussen zullen ze andere issues hebben. Wenger is gewoon te traag met het aanpakken van problemen. Ipv dat hij problemen voorspelt en voorkomt, wacht hij eerst tot ze onstaan om ze vervolgens een seizoen lang op te lossen. En als het dan eindelijk loopt dan loopt het ook echt goed inderdaad, maar komen ze altijd weer net tekort.
Het is geen toeval of "bad luck" meer.

28 april 2015 om 16:51

Ik vind de weg der geleidelijkheid en voorzichtigheid van Wenger de meest geschikte. Is dat ook niet degene die Bayern tot de club heeft gemaakt die ze nu zijn? Niet elke club moet elke zomer met 150 miljoen smijten, of 60 miljoen ertegenaan gooien voor een spits die één goed seizoen speelt. Van Wenger is geweten dat hij grondig afwacht vooraleer hij grote sommen uitgeeft, maar als hij een speler daadwerkelijk interessant vindt, zal hij niet twijfelen. Veel mensen hier appreciëren deze aanpak niet, maar waar ze zich dan nog na al die jaren mee bemoeien begrijp ik niet.

Weinig verschil? Chelsea wordt dit jaar kampioen. En Arsenal moet weer een jaar wachten?

Tuurlijk Arsene, een gat van 10 punten is ook nada. En dat terwijl Chelsea al maanden uit vorm is en Arsenal in haar beste vorm sinds the Invincibles nog steeds zover achter ligt ondanks meer te hebben uitgegeven dan Chelsea afgelopen zomer en ook met een hogere wage bill dan Chelsea voor de eerste keer sinds weet ik veel wanneer.

Zoals Louis altijd zei, it's the same f****** song time and time again!!!

27 april 2015 om 20:53

Het wil toch ook iets zeggen dat je al maanden uit vorm bent? En Arsenal is in die vorm gekomen nadat Coquelin erbij is gekomen en die zie ik niet snel uit de ploeg verdwijnen. Eindelijk is de leemte in de ploeg opgevuld en kan er echt gevoetbald worden. De stappen naar de top van de PL zijn kleiner aan het worden.

27 april 2015 om 20:58

@jensor

Precies. Dat Wenger met deze onzin komt net waneer Chelsea niet in bepaald in vorm is en Arsenal wel is het nu ineens een indicatie dat er weinig verschil zit tussen beide ploegen? Als we het zo gaan spelen waar was Arsenal dan eerder dit seizoen toen hen naar SW6 kwamen en comfortabel weggespeeld werden door Chelsea?

27 april 2015 om 21:09

Arsenal is ook maanden uit vorm geweest en dat kwam doordat er iets schortte aan de selectie. Dat probleem lijkt te zijn opgelost door de terugkomst van Coquelin, die me letterlijk elke week verrast met zijn spel.

Bij Chelsea is het tekort er één aan creativiteit en beweging denk ik. De enige twee die ik iets zie creëren zijn Hazard en Fabregas. Oscar vind ik rampzalig slecht en Willian is een toffe en mooie voetballer, maar hij speelt zo erbarmelijk weinig klaar. Chelsea is momenteel niet in het bezit van een 10 zoals Özil, iemand waar het spelletje rond kan draaien. In de eerste seizoenshelft werd dat opgevangen door de supervorm van Cesc en Diego Costa, maar dat kon niet blijven duren.

Chelsea heeft minstens evenveel problemen op te lossen als Arsenal, dat toont het spelbeeld van de laatste maanden wel.

Arsenal is het net niet. Al jaren. De concurrentie is te groot. United zal de komende jaren nog blijven inkopen tot ze nog eens de landstitel halen. City moet eens drastisch snoeien in hun kern en zullen ondanks alles toch altijd bij de top horen.
Chelsea zit qua beleid ook goed, dus zal ook wel altijd top 3 zijn.
Arsenal en liverpool zullen het voor mijn part uit moeten maken wie de 4de plaats heeft.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren