Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

De Boer was best bekeken YouTube-filmpje: 'Verschil tussen Ajax en PSV'

Laatste update:

Frank de Boer hoopt komend seizoen via de voorrondes van de Champions League de groepsfase van het miljoenenbal te kunnen bereiken, maar weet dat Ajax dan wel wat beter moet gaan voetballen. De Amsterdammers stellen de laatste weken hevig teleur en kwamen zondag nog niet verder dan 0-0 tegen NAC Breda. Een dag later schoot De Boer op de training uit zijn slof.

De coach verweet zijn spelers een gebrek aan instelling en de beelden van deze woede-uitbarsting werden naar buiten gebracht door Ajax TV. "Misschien had dat niet gemoeten", zei De Boer vrijdag. "Aan de andere kant: na een 0-0 tegen NAC hoef je ook geen blije gezichten te zien. De impact van die speech zag je ook. Mijn dochter zei: 'Je bent het best bekeken filmpje op YouTube'. PSV met de schaal stond 25ste, dat is het verschil tussen Ajax en PSV. Maar ik had liever die schaal gehad."

De Boer was niet alleen kritisch op zijn spelers, maar keek ook in de spiegel: hij denkt dat hij wat eerder scherpte had moeten eisen. In de toekomst zal het allemaal wat strakker gaan, heeft De Boer volgens Voetbal International aangekondigd. Hij zag overigens wel het effect van zijn donderspeech: volgens De Boer is er in de afgelopen dagen uitstekend getraind.

De woede-uitbarsting had niet naar buiten gebracht moeten worden

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

"dat is het verschil tussen ajax en Psv''

Dat het grote gedeelte achter de computer zit en PSV fans heeft die meer doen dan een filmpje of een wedstrijdje kijken vanaf de bank?

24 april 2015 om 14:13

Ohja want mensen die filmpjes kijken op youtube doen niets anders...

24 april 2015 om 14:14

Wat kraam jij nou weer voor een onzin uit?

Een Ajax filmpje staat boven een PSV filmpje. Conclusie: Ajax fans zitten meer achter de pc. Haha gast.

24 april 2015 om 14:19

Ja, oweee als er een PSVer is die dat filmpje gezien heeft. Die moet zich nu bij mij melden voor een pak rammel.

Slechtste beredenering van de dag vriend.

24 april 2015 om 14:36

Nee de redenering van de Boer slaat helemaal nergens op. Op basis van best bekeken video een conclusie trekken dat Ajax meer interesse wekt dan Psv.
De Boer vergelijkt appels met peren. Zijn donder speech is door media wereldwijd onder de aandacht gekomen, niet omdat het Ajax betreft, maar omdat deze beelden redelijk uniek zijn i.t.t. huldiging/ festiviteiten van een landskampioen.

24 april 2015 om 14:42

Oja zo werkt het ook niet met kijkcijfers voor programma's e.d.?

Dat psv weer eens kampioen is geworden is ook redelijk uniek.. was alweer tijd geleden dus ook die redenatie gaat niet op... dat zou pas gelden als je meerdere keren achter elkaar kampioen bent geworden...

24 april 2015 om 15:47

Zullen we anders even de internationale pers erbij pakken? PSV heeft in Europa in alle sportkranten gestaan met het kampioenschap! En nee dat stukje van de boer niet. Depay heeft ook in alle sportkranten gestaan met zijn aanstaande transfer.

Conclusie: Sorry Ajacieden die even dachten populairder te zijn, het is natuurlijk maar net wat je erbij pakt. En dat de Boer dat zelf niet inziet, en velen hier, is kortzichtig.

Ja normaal is Ajax het grootst. Maar nee, sorry, afgelopen weekend was de beurt even aan Psv. Deal with it.

24 april 2015 om 17:18

Haha nee Ajax is nog steeds groter. Ongeacht wat ze doen en ongeacht wat de rest doet. Deal with it.

24 april 2015 om 18:22

Psv was al 1,4 miljoen keer live bekeken op zondag........de boer was alleen maar op Youtube te bekijken.
Ps.... Ajax had dit nooit naar buiten moeten brengen. Als ik voetballer was geweest, had ik mezelf nooit van mijn leven dagen in het openbaar laten vernederen door deze man. Slaat gewoon helemaal nergens op. De eventuele nieuwe spelers zullen wel in de rij staan om zichzelf de les te laten lezen in het openbaar door deze man.
Er is in dit verhaal maar 1 man die geen flikker heeft uitgevoerd en die mogen ze afblaffen ....overmars... Er is geen TD die zijn centen zo makkelijk verdient dan hem. Doet gewoon werkelijk helemaal niks, maar dan ook niks (in verhouding tot Technisch directeuren van andere top clubs)

24 april 2015 om 18:42

Dat is niet de reden dat Ajax meer aandacht krijgt.
Ajax heeft een veel grotere achterban dan PSV.
Dat is de reden dat het filmpje meer bekeken is.

24 april 2015 om 18:59

Je nooit laten vernederen door deze man? Wat een onzin. Die gasten verprutsen het zelf, ze spelen als natte kranten! Of het handig is om dit online te zetten. Ach, ik kan me er niet druk om maken. Toen Ajax tegen ... (Vergeten) ruim voorstond had de boer ook een donderspeech. Het is dus niet dat hij het doet voor de aandacht.
Om iedere keer Overmars de schuld te geven ben ik ook klaar mee. De transfers hebben niet uitgepakt zoals gewenst, maar dat hij zijn hand op de knip houdt is het beleid van het gehele TH.

24 april 2015 om 19:53

Hahahahhaha echt he?! Wat een meesterlijke conclusie

24 april 2015 om 21:54

Ze hebben zichzelf in het openbaar vernedert in de wedstrijd tegen NAC. Het bij jezelf zoeken is een gave ;-)...

24 april 2015 om 14:17

De huldiging van PSV werd gewoon live op tv uitgezonden en die speech van De Boer niet. Vandaar dat die You-tube filmpje van De Boer beter werd bekeken.

Maar ach, staat nota bene in de tekst.

24 april 2015 om 18:13

Het filmpje van De Boer werd wel degelijk op RTL uitgezonden

24 april 2015 om 18:17

Voordat of nadat het al op Youtube te zien was?

24 april 2015 om 14:26

Naast het feit dat je redenering voor geen kant klopt, staan de PSV-supporters bekend om 'famous for not travelling'. Een beetje pas op de plaats maken is dus wel gepast. Ze doen dus vaak niet meer dan 'een wedstrijdje kijken vanaf de bank'.

24 april 2015 om 16:04

Tja, Ajacieden staan erom bekend dat ze gekleed gaan als Arena stoeltjes. Het is altijd uitverkocht, maar je ziet ze niet Aardig hoog no-show percentage, dus het is een beetje de pot verwijt de ketel..

24 april 2015 om 16:57

Ik vind het heel fijn dat je me aanziet voor een ajacied. In mijn ogen is dat namelijk niet het beste compliment wat je kan krijgen.. Even op m'n profiel kijken in combinatie met m'n profielafbeelding zal je hopelijk verder helpen .

Verder hebben ze in Amsterdam inderdaad een vrij hoog no-show gehalte, al spant PSV toch de kroon als het gaat om, in mijn ogen, slechte support. Dit uit zich vooral in het geringe aantal uitsupporters dat ze vrijwel altijd meenemen naar uitwedstrijden.

24 april 2015 om 17:18

Feye88,

Hoe kom jij nou aan het verhaal? Jij mag al jaren niet in de Arena komen, dus hoe kun jij nou zeggen hoe de sfeer is?

24 april 2015 om 14:36

Jij weet heel goed wat Frank hiermee probeert te zeggen, Forzazitterd.

Bij Ajax wordt alles gewoon veel sneller uitvergroot dan bij Psv. Zowel in positief opzicht als in negatief opzicht.

24 april 2015 om 14:46

Ja maar dit soort reacties zijn onnodig. Wees gewoon de betere verliezer en erken je meerdere. Ook al staat dit filmpje los van wat psv doet, is het niet correct om ze dan erbij te betrekken. Durf te wedden dat psv fans zich aangevallen voelen.

24 april 2015 om 16:52

Tja, net als sommige Ajacieden zich aangevallen voelen door dat 'kampioenslied' van Bjorn vd Doelen (geschreven in 2008! Uitgebracht in 2015!). En nu ik de jaartallen erbij zet zullen vast weer wat Psvers rood aanlopen van woede.. Dat is het leuke aan lichte provocaties.. Net zoals ik op jouw eerste reactie hierboven weer kan zeggen dat in de meeste koeienstallen waarschijnlijk geen Wifi is en dat het feest daarom zo slecht bekeken is.. Zolang het gewoon met een knipoog gebeurt, zoals in deze gevallen, is er toch niet veel aan de hand? Of hebben jullie geen gevoel voor humor onder die riviertjes? T0mmy_psv hieronder is weer zo 1 die paarsrood aanloopt, heerlijk toch? Ik moest ook glimlachen om het 'telefoongesprek' tussen Depay en Cillessen.. En om wereldverbeteraars zoals jij lig ik ook in een deuk trouwens.. Laat toch lekker gaan, maak je niet druk, scheelt je weer een hartaanval (kunnen de collectieve zorgkosten volgend jaar weer omlaag)..

24 april 2015 om 18:13

Aan de ene kant denk ik dat het er vooral mee te maken heeft dat dit een vorm van leedvermaak kan zijn voor niet - Ajacieden ...

Maar aan de andere kant is een boze de Boer vaker te zien dan een kampioenschapsfeest van PSV dus is het toch wel opmerkelijk

Ah, nu De Boer naast de schaal grijpt moeten dit soort dingen weer gezegd worden... Beetje kansloos als je het mij vraagt. En appels met peren vergelijken. Toch weer een typische reactie.

Sowieso is de aandacht groter voor clubs die het slecht doen dan daar waar het goed gaat. Raar trekje in voetballand, maar zo is het nou eenmaal. Kijk maar na die 10-0 tegen Feyenoord, geen Psv'er in een interview gezien erna, maar alle Rotterdammers tot aan de koffiejuffrouw van Feyenoord wel... Of het busincident met Rutten in 2012, daar was ook in de "sociale" en nationale media meer aandacht voor dan de hele titel nu.

Daarnaast, waar klikt een Youtuber eerder op, een filmpje met dertig seconden ferme taal of één van de vijftig filmpjes van minuten tot uren waarin het PSV-feest is opgenomen? Maar ja, weer makkelijk scoren bij de achterban.

Niet alleen op tactiek slaat De Boer dit jaar de plank finaal mis...

24 april 2015 om 14:16

Simpel, je kan niet elk jaar kampioen worden dus wie weet leren ze er van in Amsterdam en ja er mag daar een stuk beter en attractiever gevoetbald worden. Nou maar hopen op een iets wat gunstige loting voor Ajax dat er een keer 2 Nederlandse ploegen in de CL zitten. Het is PSV van harte gegund dit jaar en het werd ook wel weer een keertje tijd.

24 april 2015 om 14:24

Waarom zijn jullie Psv'ers altijd zo snel aangevallen?

Wat Frank eigenlijk wil zeggen is dat bij Ajax alles 1000x zo erg wordt uitvergroot omdat het veruit de grootste club is van het land. Alles ligt daar op een vergrootschaal en wordt altijd breed uitgemeten in de Media. Daarnaast heeft Ajax ook een veel grotere achterban dus wordt er inderdaad meer naar ajax gerelateerde filmpjes gekeken naar de andere clubs. Zo raar is dat toch niet? PSV is ook een topclub hoor maar kan qua impact etc echt niet tippen aan Ajax. Als PSV een jaartje geen kampioen wordt is het niet goed maar geen ramp. Bij ajax vergaat de wereld als die schaal niet in Amsterdam staat. Dat is gewoon de realiteit. Dat verschil is er gewoon en dat geeft hij aan.. niks aan gelogen of arrogantie bij wijze van spreken

Mijn voorkeur ligt ook bij Psv hoor maar je kan niet ontkennen dat ajax gewoon de grootste in alles is in Nederland, waardoor die club veel meer onder een vergrootglas ligt. Vandaar de haat ook bij veel andere mensen.

24 april 2015 om 14:49

ach sensatie trekt natuurlijk meer mensen, niet meer niet minder.

24 april 2015 om 15:03

Iets met 'zij zijn groot en ik ben klein'
Overigens is het niet De Boer die dit zegt, hij quote zijn dochter die dit tegen hem zegt. Als je het stuk leest dan merk je heel goed dat de Boer genoeg respect heeft voor de club Psv, het zijn sommige mensen hier die zich er te snel door aangevallen voelen.

24 april 2015 om 14:49

Haha Tommy psv dat jij je hier druk om maakt, hoe oud ben ?

24 april 2015 om 14:55

Nou leg je het zo mooi uit en geef je een heel realistisch beeld van hoe het eigenlijk is en dan deel je toch nog een sneer uit aan het einde.

Vind het een erg Goede reactie maar jammer van die laatste zin,

Sivhd een Nederlandse League of Legends speler heeft 800.000 views en zijn video is even oud als die van de Boer, dat filmpje van de Boer op Youtube heeft 400.000 views, dus misschien moet hij even beter zijn bronnen controleren...
Neemt niet weg dat Ajax populairder is dan Psv, daar niet van.

In mijn ogen is het goed dat de uitbarsting naar buiten is gekomen. Dit is toch iets wat het publiek wil zien, spelers die op hun lazer krijgen als ze niet hard genoeg werken. Daarnaast is de Boer iemand die zijn spelers naar de pers toe altijd beschermd, maar laat hier zien dat hij totaal niet 'soft' voor ze is

Het verschil is dat niet iedereen feest van PSV hoeft te zien, maar het wel leuk vind als er bij een andere club gerotzooi is..
Maar ik vond het wel apart dat dit door Ajax TV zo naar buiten werd gebracht.. of was er meer media bij? dat het sowieso zou gebeuren?

24 april 2015 om 14:21

Klopt als een bus, een van de best bekeken filmpjes op het Youtube kanaal van Fox Sports is van het 'gevecht' op de training tussen Memphis Dpeay en Joshua Brenet.

24 april 2015 om 14:26

Een geboren loser zeg je. Laten we even kijken naar het palmares van de Boer: CL, Uefa Cup, en Europese Supercup gewonnen, 5 Nederlandse landstitels en eentje in Spanje. 112 interlands.

Nu beste Gio69, wat stel jij daar allemaal tegenover?

24 april 2015 om 14:29

Gio69 heeft misschien wel zijn Universitaire opleiding afgemaakt, inclusief master en Phd. Werkt nu voor een multinational die naast bakken met geld verdienen ook maatschappelijk verantwoord bezig is.
Hoe vergelijk je zulke successen?

24 april 2015 om 15:01

Als je kijkt naar zijn taalgebruik en hoe klaarblijkelijk hij zich snel voelt aangevallen heb ik daar mijn twijfels over Deentje.

Abe geeft alleen even aan wat een onzin Gio spuwt,, niets mis mee lijkt me?

Ontopic: Tja ik denk dat het komt omdat heel veel Ajacieden weer eens wat vuur bij De Boer willen zien. Dat heb ik in ieder geval gemist de laatste twee jaar. Ik zal nooit vergeten hoe hij uit zijn plaat ging bij een 5-1 voorsprong tegen Nec.

En hoe je het ook went of keert PSV heeft niet zoveel fans, de beelden van een kampioenschap worden daardoor gewoon minder bekeken.

24 april 2015 om 15:16

Inderdaad, surreal. Het was alleen maar even om aan te geven dat het "geboren loser" en het palmares van de Boer niet echt met elkaar strookt.

24 april 2015 om 15:19

Ik wilde ook niet meteen zeggen dat het waar was wat ik vermeldde, maar doelde er meer op dat de palmares van een voetballer meteen worden aangehaald als een teken van succes en dat er dan ineens niets anders telt in de wereld. Terwijl het puur is waar je naar kijkt:
-Sommige voetballers hebben niet veel gewonnen maar kunnen nu hun hele gezin onderhouden, wat voor hun een winst is.
-Andere winnen vanalles, maar verliezen juist vrienden en familie.
-een 3e kan een voorbeeld zijn voor jeugd en goede dingen doen.
etc etc.

Goed dat de boer eindelijk wat strenger gaat zijn. Aanpakken die slappe instelling van sommige spelers.

Hij Frank de boer ging het om 1 filmpje, bij PSV was het verspreid over meerdere filmpjes(dronken Willems, Hendrix, Isismat, Rekik, Cocu en ga maar door). Dar verklaart een hoop. Ook dat er 100k op stratum rondliep of op TV meekeek hielp wellicht een beetje.

24 april 2015 om 14:35

Haha, dronken Hendrix? Dat filmpje heb ik nog niet gezien?

24 april 2015 om 14:46

Mijn fout, was 2 keer dronken Willems aan het typen, maar vergat dronken weg te halen bij Hendrix. Nu ik erover nadenk, zou dat wel een vanzelfsprekend filmpje moeten zijn gezien hij zei die avond goed te gaan drinken.

Vond het ook mooi toen De Jong op zondag nog even Pasveer moest vragen of ze de avond ervoor tot sluit waren gebleven.

24 april 2015 om 14:53

Ik heb zo moeten lachen toen ik die filmpjes terugkeek en Willems helemaal los zag gaan op die platte kar met z'n ronde zonnebrilletje, aparte kerel
En dat filmpje van De Jong heb ik wel gezien, sympathieke kerel die Luuk; die is tijdens interviews altijd zich zelf iets wat je tegenwoordig niet meer zo veel ziet bij voetballers.

24 april 2015 om 15:16

Precies, het kampioensfeest van PSV heeft meer kijkers/bezoekers getrokken dan dat bij Ajax vorig jaar, maar dat weten alleen de mensen die er iets verder op doorgaan. Jammer dat Voetbalzone niet voor kwaliteit gaat ... Zoiets mis ik wel in Nederland.

Neemt overigens niet weg dat Ajax groter is dan PSV hoor.

24 april 2015 om 17:14

Maar vergelijk eens eerlijk. Namelijk met Ajax' kampioensfeest in 2010/11 toen Ajax kampioen werd na 7 jaren droogte? Die zullen redelijk gelijk zijn denk ik?

En vz kwaliteit? Die leveren alleen kwaliteit als ze een kwalitatief goed stuk kopiëren.. Hierboven quote vz VI, dat betekent dus gewoon dat VI blijkbaar geen kwaliteit levert, dat is niet vz z'n schuld.. Heb je vz ooit écht journalistiek zien bedrijven? Dit zijn nieuwsverzamelaars, geen nieuwsbrengers..

Van mij krijgt FdB toch nog een prijs: slechtste verliezer van het jaar. Zoals ik eerder zei is FdB een van de beste trainers van Nederland, tot het iets minder gaat. Dan komt er niks anders dan onzin uit. Nu moet hij weer even komen met "ja maar wij zijn groter!". Hoe kinderachtig wil je het hebben. Maakt de lol in Eindhoven alleen maar groter.

24 april 2015 om 14:36

Eindhoven heeft volgens mij de laatste jaren alleen maar gehuild of je hoorde ze niet.. Slecht tegen je verlies kunnen dat hebben alle sportmannen anders ben je geen sport man dan geef je er niet zoveel om in mijn ogen

24 april 2015 om 15:15

Inderdaad hoorde je ze niet. Dat is ook de enige gepaste reactie als je er niks van bakt.

24 april 2015 om 15:27

Nee, hoorde je ze dan niet? De verhalen vanuit Eindhoven dat Ajax kampioen werd, omdat andere clubs (psv) het lieten liggen, waren de afgelopen 4 kampioenschappen van Ajax niet op twee handen te tellen. Nu even doodleuk beweren dat je ze niet hoorde...

24 april 2015 om 15:28

Dus na een jaartje of 6 wel? Ik hoorde de psv aanhang alleen roepen kampioen van de armoede en meer van dat soort onzin je bent kampioen als je meer punten hebt als de rest en daarom is PSV terecht kampioen en Ajax die andere jaren en Twente en az daar weer voor. Je kunt je blind staren naar statistieken maar daar schiet je niks mee op het gaat om prijzen! Geniet van het kampioenschap zou ik zeggen en volgens seizoen gaan de clubs er weer voor hopende op prijzen!

24 april 2015 om 16:44

Jij ziet 10 psvers op voetbalzone aan voor psv? Ik heb het over de club psv. Daar heb je nooit iets van gehoord. Wat supporters roepen staat hier buiten. Ik reageer op de Boer.

25 april 2015 om 00:03

De boer zegt ook niks raars hier maar dat minderwaardigheidscomplexje zit jullie erg dwars zie ik haha

Tja het enige wat het zegt is dat Ajax meer fans heeft dan Psv, lijkt me niet dat dat iets nieuws of schokkends is. Ik als ajacied vond het filmpje een beetje een doorzichtige poging om de fans een gevoel te geven van 'we weten dat het niet veel soeps is en we zijn ermee bezig'. Wat niet wegneemt dat ik wel geloof dat Frank oprecht boos was, maar dat het nu naar buiten wordt gebracht vind ik proberen goedkoop te scoren bij de terecht ontevreden supporters. Het kwam in ieder geval niet in de buurt van de donderspeech die hij gaf tijdens de drinkpauze bij NEC met een 1-5 voorsprong.
Nu maar hopen dat het heeft geholpen en dat de spelers de komende wedstrijden niet als een stel ongeïnspireerde aardappelzakken op het veld staan. Dan maken we volgend jaar weer een goede kans op de titel en zal het me een worst wezen hoeveel views het filmpje ervan krijgt.

Vond het sowieso al een beetje merkwaardig dat dit filmpje op Youtube geplaatst werd door het account van Ajax. Dan komt het op mij al vrij nep over:

Marketingdirecteur van Ajax: "he Frank, als jij straks nou even heel boos wordt op de spelers, filmen wij het 'toevallig' en zetten we het op internet!"
Frank de Boer: "goed idee, dan zien onze fans ook dat wij ook ontevreden zijn en dat ik er persoonlijk ook van baal dat we geen kampioen zijn geworden."

Een beetje hetzelfde verhaal als met Cocu vorig jaar, dit was ook heel toevallig gefilmd en heel Nederland had het over Cocu die liet zien dat hij er heel erg van baalde dat het zo liep en zijn spelers daarom maar even boos toesprak.

Geen mooier vermaak dan leedvermaak zeggen ze toch.

25 april 2015 om 00:22

In een zin zeg je precies waar het op slaat! Ik als psver heb alle filmpje van het kampioenschap 1x gekeken, omdat ik het live heb meegemaakt en de samenvatting al 30 minuten duurde, filmpje van de boer heb ik 3x gekeken... dus wat zegt het over het verschil van ajax en psv... vrijwel niks

volgend jaar wil ik met ons kampioenfilmpje wel weer op de 25ste plaats staan en dan mag het filmpje van de uitbarsting van de boer weer op 1 staan.

Wat een onuitstaanbare trieste figuur is die F de boer zeg! Het verschil tussen PSV en Ajax is dat PSV klasse uitstraald en met geweldig voetbal kampioen word! Terwijl jij al heel je carrière met je chagerijnige hoofd zit te vloeken om kijkers te trekken en de kijkers zijn voornamelijk mensen die je niet uit kunnen staan en zich willen ergeren. Te triest voor woorden kan niet wachten op de dag dat F de boer op straat word gezet

Ze kunnen het maar niet genoeg benadrukt krijgen hoe goed ze zijn in Amsterdam.het lijkt er op dat ze bang zijn dat psv in de buurt gaan komen ze troosten zich maar met de youtube hits . wat willen ze nou graag horen. De praatjes maken je geen kampioen maar de punten. en die moet je gewoon ieder jaar opnieuw halen.daar om staat Cocu met die schaal en daar heeft het verleden helemaal niks mee te maken .schreeuw het uit Ajax blijft groter hoe vaker ik het hier lees des te zieliger ik het ga vinden.
het klopt Sjaak Zwart was geweldig maar Boilesen kan er niks van en psv is kampioen. Deal whit it

Haha, waar praten we over? Dat dit nieuws is zeg. Kijkcijfers op Youtube-filmpjes vergelijken om te kijken welke club meer aandacht krijgt? Niemand kan tegenspreken dat Ajax in NL de grootste aanhang heeft.

Daarnaast is er ook een logische verklaring, alleen PSV-fans hebben behoefte om dat kampioensfeest nog ff terug te kijken. De gemiddelde voetbalfan zal veel sneller een filmpje kijken waarin de Boer z'n spelers een schop onder de kont geeft. Ik heb dat filmpje ook bekeken, altijd mooi om de gedreven Frank de Boer aan het werk te zien.

Ja, nogal logisch dat het filmpje van De Boer vaker is bekeken. Een trainer van Ajax die uit z'n slof schiet, dat is interessant om te zien voor supporters van alle clubs. Maar PSV-ers die staan te juichen met de schaal is alleen leuk voor PSV-supporters, daar gaat iemand die voor Ajax of voor Feyenoord is natuurlijk niet voor z'n lol naar kijken... Ik heb de afgelopen vier jaar ook niet naar de huldigingen van Ajax gekeken.

Beetje erg veel te laat , had dit vier maanden eerder gedaan had je misschien wel weer kampioen geworden

24 april 2015 om 16:29

Ja en kampioen zijn ze niet geworden en afgelopen weekend tegen NAC hadden de spelers blijkbaar ook niet die motivatie om voor de tweede plek te strijden.

Dat je al geen kampioen wordt is pech hebben, omdat PSV gewoon goed is. Maar dat je niet eens wilt strijden om de tweede plek, was de druppel dat De Boer liet koken.

Dus wat is daar nou mis mee? Het lijkt wel of De Boer helemaal niets goed kan doen. Als hij de spelers een dag vrij gaf, zal hij kritiek hebben gehad en nu geeft hij de spelers een uitbrander en daar kan men ook al iets negatiefs over verzinnen.

Ik vind het gewoon zielig als De Boer gewoon zijn spelers nog even op scherp wilt zetten, dat hij meteen weer kritiek krijgt.

En weet jij wat ook in de tekst staat? Althans, als je hem gelezen hebt?

"De Boer was niet alleen kritisch op zijn spelers, maar keek ook in de spiegel: hij denkt dat hij wat eerder scherpte had moeten eisen. In de toekomst zal het allemaal wat strakker gaan, heeft De Boer volgens Voetbal International aangekondigd. Hij zag overigens wel het effect van zijn donderspeech: volgens De Boer is er in de afgelopen dagen uitstekend getraind."

Dus jouw reactie was een beetje overbodig.

24 april 2015 om 17:34

Jammer dat De Boer daar vier jaar ovrr moet doen. Was al twee jaar niet om aan te zien

24 april 2015 om 18:15

De Boer heeft al heel vaak in de spiegel gekeken. Hij heeft wel vaker zijn fouten toegegeven. Zelfs als speler was hij al zelfkritisch.

Dat is juist het mooie aan De Boer. Hij durft zijn fouten toe te geven.

hee Djurr,

PSV supporters kijken een wedstrijd vanaf de bank zeg je.....klinkt lekker he dingen roepen hier.

Een bluffertje ben jij ......... dat cluppie van jou uit 020 heeft een bezettingsgraad van 79 %, dat betekent dat er van de verkochte seizoenkaarten meer dan 20 % per wedstrijd niet eens de moeite neemt om naar het stadion te gaan terwijl ze WEL een seizoenkaart hebben.
Er zijn maar 4 clubs in NL die de werkelijk Aanwezige supporters opgeven, dat zijn Heracles, Heerenveen. ADO den Haag en Psv, de overige 14 clubs geven de Verkochte seizoenkaarten op als bezoekersaantal maar houden er gene rekening mee of die werkelijk aanwezig zijn.
Dat mag van mij maar zie wel het verschil, het aantal supporters dat niet eens komt kijken is nergens zo groot als in Amsterdam.
In het vorige seizoen toen NEC nog in de eredivisie speelde had Ajax in die wedstrijd een bezettingsgraad van 60 !

Domme reactie van de Boer.
Wat een domme conclusie trekt hij daar.
Dat filmpje van hem trouwens is een slecht staaltje geacteerd werk. Echt boos is hij daar ook niet.
Het ziet er niet natuurlijk uit en Ajax TV moest even laten zien wat voor geweldige trainer Frank de Boer is die gedreven is. De hand in eigen boezem steken heb ik Frank de Boer nooit zien doen.
Hij is hier bijna heilig verklaard terwijl het spel van Ajax al jaren om van te huilen is. Nu PSV normaal presteert, valt het pas op voor de blinden. Voor de kenners is dat allang duidelijk.

24 april 2015 om 16:33

Ja, was allemaal geacteerd. Spelers en De Boer hebben van Rutger Hauer en Famke Janssen eerst in de kleedkamer acteerlessen gekregen, vervolgens heeft Ajax Peter Jackson ingehuurd om alles te filmen en Universal Studios heeft het filmpje op youtube geplaatst.

Man, man, man, wat kan jij een onzin lullen.

25 april 2015 om 08:56

@ Hootch30

Kinderachtige reactie van iemand zonder argumenten.
Ja het was geacteerd. als je de echte woede uitbarstingen van de Boer gezien hebt dan zie je dat hij bij dit filmpje niet echt boos is. Als je niet echt boos bent wanneer je zoiets zegt dan is het geacteerd. Anders vind je het allemaal niet zo erg.

25 april 2015 om 21:16

Zonder argumenten???? Wat zijn jouw argumenten dat De Boer het allemaal geacteerd zou hebben?

Sorry hoor, maar je praat nu nog steeds onzin.

"de donderspeech is een beetje uitvergroot in de media, maar het is natuurlijk geen act die de trainer opvoerde." aldus Veltman.

Dat zijn mijn argumenten.

hebben ze toch wat te vieren daar in amsterdam, ze hebben de Youtubecup gewonnen.

24 april 2015 om 17:20

Yes, dan ga ik morgen naar de Arena om die mooie prijs te aanschouwen. Weer een prijs in de kast.

Natuurlijk is dat een beter bekeken filmpje. Er is geen beter vermaak dan leedvermaak. Het is echt niet zo goed bekeken omdat mensen zo onder de indruk zijn van zijn woede uitbarsting hoor. Het is gewoon mooi om te zien dat De Boer ook maar een mens is en niet met (punt)verlies om kan gaan.

Man man man, wat nemen mensen het toch weer serieus....
De grap van Depay richting Cillessen was leuk maar deze grap van Frank de Boer is dan ineens niet leuk?
Jongetjes toch...

Nu gaan mensen hier dus serieus op in met allerlei verklaringen waarom het beter bekeken is etc. whahahahaha

Hahaha, wat is het toch een grappenmaker die Frankie de B.
Die frons in zijn voorhoofd krijgt de vorm van een L als hij boos is. Typisch.

25 april 2015 om 06:59

Waarschijnlijk L acht hij jou uit wanneer hij op zijn bankrekening kijkt.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren