Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

'Depay lijkt op Ronaldo: hij is actief, technisch, snel en scoort veel'

Laatste update:
/

Het nieuws dat Manchester United serieus bezig is met de komst van Memphis Depay, zorgt in Engeland voor de nodige reuring. De sterspeler van PSV is ondanks zijn status als Oranje-international een relatief onbekende in het Verenigd Koninkrijk en Ronald de Boer mocht daar in gesprek met talkSPORT verandering in brengen. Ook Georginio Wijnaldum en Jetro Willems kwamen ter sprake.

De Boer noemde Depay 'een van de grootste talenten van Europa' en vergeleek hem met Cristiano Ronaldo. "Hij is heel actief, ongelooflijk technisch, heel snel, hij scoort veel, schiet makkelijk van afstand. Hij heeft alles", zei de tv-analyticus. "Maar hij is nog heel jong en komt nu in een fase waarin hij moet gaan laten zien of hij bij een grote club veertig duels op topniveau kan spelen."

Hetzelfde geldt voor Willems en Wijnaldum, die in de ogen van De Boer eveneens toe zijn aan een nieuwe uitdaging op een hoger niveau. "Maar dat zal een groot verlies zijn voor PSV", voegde hij daaraan toe, om vervolgens toe te geven dat een vertrek van het trio bij PSV zijn broer Frank niet slecht zou uitkomen. "Ja, dat zou een stap achteruit betekenen voor PSV", aldus een lachende De Boer.

Wie van de drie is het verst in zijn ontwikkeling?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Klopt ik vind hem ook op ronaldo lijken. Natuurlijk bij lange na nog niet zo goed. Maar zijn fysiek en spel doen mij ook aan ronaldo denken

21 april 2015 om 15:10

Ronaldo is alleen wel 10 cm langer en kan echt goed koppen.

21 april 2015 om 15:17

Hoef niet gelijk iets te beteken, Bony was ook kort maar wist menig kop duels te winnen van spelers die 10cm langer waren dan hem en had ook een ongelofelijk kop kracht. Depay kan weleens waar misschien niet even goed koppen als een Bony of Ronaldo maar heeft voor een 21-jarige toch een aardig lichaam waarmee hij toch wel bepaalde duels kan winnen, als hij naar het buitenland gaat zal hij alleen nog sterker worden.

21 april 2015 om 15:22

Kan me wel een paar aardige kopballen van depay herinneren dit seizoen. Een uit tegen cambuur en eentje thuis in een keer uit een lange bal.

21 april 2015 om 15:58

Maar hij gaat heus geen kopduels winnen tegen de Terry's, Cahills en Skrtels enzo hoor. Die zijn namelijk ook allemaal sterk dus heb je lengte nodig en daarvoor is hij te klein.

Depay kan wel koppen, maar het is geen kracht van hem. En zeker niet in duels met echte verdedigers.

21 april 2015 om 15:13

Ik ben echt benieuwd hoe goed deze Depay kan worden, komende 2 a 3 jaar wordt beslissend voor hem. Sommige roepen dat hij bij lange na nooit het niveau Robben of Ronaldo zal bereiken maar ik moet het maar zien, we weten allemaal wel hoe gretig Depay is en dat hij graag door traint na trainingen om beter te worden, daar was Ronaldo vooral in zijn jonge jaren ook echt mee bezig. Depay is pas 21 jaar en ik vraag me af hoe ver hij zal zijn over pakweg 5 jaar..

Denk dat hij toch beter naar een subtopper kan gaan net als Eriksen deed. Vrees dat hij het niet gaat redden zsm, hij wilt spelen maar zal dan gelijk top moeten presteren. En bij psv deed hij dat in de wedstrijden (in de eredivisie) al niet echt. Maargoed is mijn mening.

21 april 2015 om 15:16

Mee eens. Groot talent hoor Depay, maar ik denk niet dat hij zich staande zal houden bij een absolute topclub. Ben bang dat ie dan de eerste twee seizoenen vooral invalbeurten krijgt.

21 april 2015 om 15:22

Sterker nog, tot aan zijn 28ste zie ik hem niet in de basis bij een topclub spelen. De absolute top zie ik hem al helemaal niet halen (tenzij als breedte aankoop.

Die jongen kan voetballen, maar wil a la Cr7 alle kansen voor zichzelf hebben. Echter, heeft Cr7 wel echt een neusje voor het doel ( hij heeft een heel goed positievermogen a la Nistelrooij en Inzaghi).

Ja het is glazenbolwerk, maar imo worden zijn huidige niveau en zijn potentie overschat. Jullie mogen mij daar op afrekenen over 8 jaar XD

21 april 2015 om 19:18

Ik zou je glazen bol maar even oppoetsen.
Iemand die Depay overschat noemt, is of slechtziende of heeft totaal geen kijk op voetbal of is verblind door jalousie...

21 april 2015 om 21:46

Niemand noemt hem hier overschat. Noemen hem alleen "net" (nog) niet goed genoeg.

21 april 2015 om 23:31

Waarom zou ik jaloers zijn? Ik gun hem alle successen, net als ik jou dat gun. Maar okay, omdat ik niet mee ga met de algemene opinie, ben ik jaloers, blind of heb geen verstand van voetbal.... Heerlijk zo'n conclusie.

Zoals rusty zegt, hij is imo nog niet goed genoeg. Aan hem om het tegendeel te bewijzen, maar ik geloof er niet in.

edit: spelfout

En kapot van zichzelf, is Ronaldo ook niet vies van. Toch is er wel een groot verschil: lengte. Ronaldo is nog veel sterker in mijn ogen.

21 april 2015 om 15:24

Ronaldo op zijn 21e was niet zo sterk als Depay nu is.

21 april 2015 om 15:53

Ronaldo was al een bepalende speler van Manchester. Dus dat is onzin. Depay is een fantastisch talent, laten we hopen dat hij slaagt bij een topclub. Denk het wel.

21 april 2015 om 16:01

Arsenallz,

Klopt. Ronaldo scoorde toen maar een goal of 17 in de Pl.

Depay zou er minstens 40 maken. Toch?

Doe nu eens allemaal normaal zeg. Ronaldo was op die leeftijd al een wereldster. Depay kennen ze buiten Nederland amper.

21 april 2015 om 16:06

Dat je dat nog steeds gelooft. Iedere Engelse voetbalvolger kent de naam Depay.

Iemand die afgelopen zomer twee goals maakt op een WK is door elke gemiddelde voetbalvolger over de hele wereld gekend.

21 april 2015 om 16:14

Noverca,

Iedereen Komt: Zeg schat, heb je even tijd...
Mevrouw Iedereen Komt: Wat nu weer? En ging jij het gras niet afrijden?

Iedereen Komt: Depay. Zegt je dat iets?
Mevrouw Iedereen Komt: Neen. Een nieuw wasmiddel misschien?

Echt gebeurd.

Het gros van mijn voetbalvrienden kent Depay niet. Hier en daar iemand wel. Meestal dan nog vaag.

Ja, Noverca, en ken jij Abdelmoumene of Asamoah? Scoorden ook 2 doelpunten op het Wk.

Maar uiteraard ken je ze wel. Tuuuuurlijk.

21 april 2015 om 16:34

Ligt aan de definitie van een goal of 17. Bij mij valt 9 daar niet onder, maar goed.

Je mevrouw iedereen komt voorbeeld nomineer ik overigens voor drogreden d'or.

Mijn moeder weet niet wie Messi is > Niemand kent Messi.

21 april 2015 om 16:43

@iedereen komt

haha je brengt het op een aparte manier maar je punt is duidelijk en naar mijn idee heb je gelijk. Depay staat op de scoutslijstjes van vrijwel iedere grote club in Europa maar is bij het grote publiek over de grens echt nog niet bekend.

Logisch ook want hoeveel mensen volgen actief de Eredivisie in het buitenland? En in de EL viel PSV nou ook niet bepaald op.

Depay is wel een groot talent. Maar hij zou er denk ik goed aan doen nog een jaar bij PSV te blijven en CL te spelen. Er valt nog veel te verbeteren voor hem en ik weet zeker dat hij die stappen ook in NL bij PSV kan maken.

21 april 2015 om 16:56

Gelukkig weten we nu allemaal dat mevrouw Iedereen komt de personificatie is van de gemiddelde voetbalvolger van over de hele wereld.

En dan ook nog het gros van de voetbalvrienden van Iedereen komt, die Depay niet kent, poeh, poeh, dat zegt alles...

Wat een non-voorbeeld als argument, dat onnozele en lollig bedoelde dialoogje tussen mevrouw en meneer Iedereen komt.

Ook nog echt gebeurt allemaal ook zeg....

En ook nog geschreven door degene, die anderen er geregeld op wijst, dat anekdotisch bewijs zowel stompzinnig als nutteloos is als argument in een discussie.

21 april 2015 om 17:42

Spartaajax,

Zo is het. Het zal nu wel gaan gebeuren, maar op dit moment is ie in de wereld even bekend als Iedereen Komt.

Ik ben zelfs beroemder. lol

googlefight.com/index.php?
word1=depay&word2=iedereen+komt

Alsof de wereld voor de buis zit voor een wedstrijdje PSV-Dordrecht.

Echt niet.

Mee eens dat ie beter nog even blijft. Bevestigen is mooi, CL ook en werken aan zijn vele verbeterpunten zowaar nog meer.

21 april 2015 om 17:46

Gast wat voor voetbalvrienden heb jij dan wel niet hahaha. Kijken ze niet stiekem een andere sport?

21 april 2015 om 18:13

Ik begrijp niet dat nog niet iedereen op deze site door die hatelijke obsessie met Nederland van 'Iedereen komt' heen kijkt. Komt als Belg naar een Nederlandse site om alles wat met Nederland te maken heeft af te zeiken. Te treurig voor woorden. Waar komt die negativiteit toch vandaan? Een minderwaardigheidscomplex? Probeer je je af te zetten tegen een soort gevoel van Belgische inferieuriteit? Ga toch vissen.

21 april 2015 om 18:26

Paolo Maldini,

Neen hoor, de ED is hier gewoon niet relevant. Zoals de Belgische competitie niet relevant is in Nederland.

Gisteren was het Extra Time op Canvas. De titel van PSV kreeg 4 seconden aandacht. Tijdens de eindgeneriek in de rubriek 'waar we het niet hebben over gehad'. No kidding.

Belgische media berichten amper over Nederlandse clubs en zijn spelers.

Vroeger was het wat meer, toen er nog goeie Belgen in de ED zaten. Maar die zijn er niet meer, dus stopt ook de aandacht.

Het verschil is dat Ronaldo dit fysiek niet had toen hij bij United kwam en Memphis wel. Ronaldo heeft zich vooral op fysiek gebied heel veel verbeterd, Depay zou zn voetballende vermogen moeten verbeteren

Titel klopt helemaal. Althans, als je hem vergelijkt in de Eredivisie. Echter een Depay bij een Real Madrid lijkt meer op een Sana.

Ja jongens Ronaldo is beter, Ronald bedoelt dat hij dezelfde type speler is.

En dat was al artikel 1512 over Depay dit jaar. Het lijkt echt of wij een gebrek hebben aan kwaliteit in onze competitie. Iedereen is zo blij met een Depay. Ja natuurlijk heeft hij kwaliteit en heeft hij veel potentie. Maar hij is nu nog echt geen topspeler. Maar men moet toch over iemand kunnen schrijven. De armoede van onze competitie wordt steeds duidelijker.

Ik denk overigens dat Willems verder is qua ontwikkeling. Die krijgt een stuk minder aandacht maar is stiekem gewoon steeds beter geworden.

21 april 2015 om 15:23

Armoede ? Ik beschouw Depay juist niet als armoede, de rest overigens wel. Hij heeft zo ook op het WK al zijn kwaliteit laten zien. Terecht dat ze zoveel over hem schrijven, heeft als vleugelspeler twintig goals gemaakt wat niet niks is uiteraard.

21 april 2015 om 15:42

@arsenallz

Ik zeg nergens dat Depay armoede is. Maar het feit dat er kennelijk weinig andere spelers zijn die de moeite waard zijn om over te schrijven in onze competitie. En Depay is nog geen topspeler. Hij was slechts wisselspeler op het WK en 20 doelpunten in deze competitie zegt ook niet zoveel meer. Hij kan best top worden maar is het nu niet!

Anders had LVG hem wel direct opgehaald bij Psv. Zelfs als hij hem nu haalt is het niet voor de basis maar voor de toekomst. Dan is hij 1 van de zovele talenten waarvan United wel meer van heeft lopen.

Wij zijn in NL altijd verwend geweest met veel topspelers. Het blijft wennen dat wij het hier met zo weinig moeten doen. Als je ziet dat Robben en van Persie met hun leeftijd nog steeds onze beste spelers zijn en daar achter een flink afstand zit zegt dat genoeg! Het is zelfs maar afwachten of er waardige opvolgers klaar staan.

21 april 2015 om 17:25

Ach man dat wordt aan het begin van iedere nieuwe generatie geroepen. Robben en van Persie zouden ook nooit Bergkamp en Kluivert kunnen overtreffen en zouden nooit voor de absolute top spelen. Robben speelde ook niet altijd even constant toen hij bij PSV speelde.

21 april 2015 om 18:50

@whyme

Daar heb je gelijk in. Ik zeg ook nergens dat Depay niet in staat is om de absolute top te halen. Maar men doet nu net gezien de overdreven aandacht of wij nu al met een wereldtopper te maken hebben. En dat is gewoon niet zo.

Overigens was er in de tijd van Bergkamp en Kluivert wel spelers vlak achter zich. Er was serieuze concurrentie in personen zoals van Nistelrooij, Hasselbaink, Makaay en zelfs van Hooijdonk. De concurrentie was er wel degelijk. En als je nu kijkt naar de concurrentie van Robben en van Persie is dat echt een stuk minder hoor! Het gat is echt groter geworden. De concurrentie zijn talenten en geen spelers die al aangetoond hebben met de top mee te kunnen doen.

21 april 2015 om 15:48

Haha, toen ik las dat je het had over artikel nummer 1512 (sarcasme natuurlijk) over Depay ben ik even gaan tellen. 100 berichten waarin Depay wordt genoemd in de laatste 3 weken.met dat gemiddelde komen we dit kalenderjaar op 566. Dat in 110 dagen is een keurig gemiddelde van 5 per dag. Die jongen is hot
Ben het met je eens dat ik Willems wat hoger inschat. Niet zozeer qua professionaliteit ofzo, maar vind hem dit seizoen wel een stuk constanter. Meestal zijn het de constante spelers die de stap kunnen maken (blind, Siem de Jong gaat het redden, Strootman) en niet de mannen die het incidenteel laten zien (elia, Babel etc)

El ghazi wilt ook graag op Ronaldo lijken. Alleen het komt erg gekunsteld over bij hem. Depay moet je ook niet vergelijken met Ronaldo, klasseverschil is onmeetbaar groot.
Je kunt hem beter vergelijken met lens en Mertens ofzo.

21 april 2015 om 15:29

Het gaat hier niet om klasse maar om speelstijl.

21 april 2015 om 15:42

Tsja dan kunnen je net zo goed ook zeggen dat cilessen de speelstijl heeft van de gea. Andersen de speelstijl van laudrup. Depay heeft ook net zo goed de speelstijl van lens.

21 april 2015 om 16:34

Dat heeft Depay dus totaal niet. Lens heeft een compleet andere speelstijl.

De Boer heeft absoluut gelijk. Depay is een zeer snelle, technische, fysiek sterke en jonge speler die de stap naar de absolute top in europa in mijn ogen aankan. Ik heb ook het gevoel dat hij klaar is om de stap te maken, dit in tegenstelling tot destijds bij Elia, Promes etc. Ook denk ik dat Manchester United een goede bestemming voor hem is. Van Gaal heeft zoals bekend vertrouwen in deze jongen en hij zal dan ook absoluut de kansen krijgen.

Verder zie ik de toekomst van het Nederlands Elftal rooskleurig in. Wanneer jongens als Willems, Wijnaldum, Depay, Clasie, Klaassen maar ook jongens als Bazoer, Riedewald, van Beek en eventueel ook Zivkovic stappen kunnen gaan zetten denk ik dat we de komende jaren voorzien zijn van toppers. Stiekem droom ik (en ik weet dat het ontzettend speculatief is omdat je nooit weet hoe de ontwikkelingen van verschillende jongens zullen verlopen) van een Nederlands elftal dat er over een aantal jaren zo uit zal zien.

Cillessen
Tete
Van Beek
Riedewald
Willems
Bazoer
Wijnaldum
Clasie
Bilal
Zivkovic
Depay
21 april 2015 om 15:22

rechts zou ook misschien bergwijn kunnen worden of el ghazi

21 april 2015 om 15:28

Klopt. En daarnaast schijnen ook Donny van de Beek en Abdelhak Nouri ontzettend grote talenten te zijn om eventueel nog een plek op het middenveld te bemachtigen. Kortom, genoeg Nederlands talent als je het mij vraagt.

21 april 2015 om 15:23

Waardeloos nederlands elftal zou dat dan zijn. Sowieso moet dan kongolo naast van beek staan. Tete is gewoon een type ligeon oftewel niveau nac, wat is hij klein trouwens zeg, bilal ould chick moet zich eerst nog maar bewijzen bij twente maar wilt al weg daar, kan zomaar gevalletje bakkali worden en zivkovic is momenteel jupiler league niveau en heeft nog een hele lange weg te gaan om een ajaxwaardige spits te worden.

21 april 2015 om 15:30

zijn allemaal grote talenten ik wil het graag zien over 5 jaar

21 april 2015 om 15:31

Wat betreft Tete en Bilal kan ik nog enigzins met je meekomen. Natuurlijk zal de tijd gaan uitwijzen hoe het deze jongens vergaat, maar ze staan op dit moment zeker als (groot) talent te boek. Over Zivkovic en Riedewald ben ik het absoluut niet met je eens. In mijn ogen zijn dit spelers die kunnen uitgroeien tot absolute wereldtop (wanneer ze het koppie erbij kunnen houden). Dat deze twee jongens een overdosis talent hebben ziet iedere leek.

21 april 2015 om 15:36

Talentvol dat zeker maar beide nog een lange weg te gaan. Kongolo is al verder dan riedewald op de cv positie. Van zivkovic moet ik het nog maar zien of hij zich kan laten omvormen van counterspits tot een ajax en oranje waardige spits.

21 april 2015 om 15:42

Hoezo zijn allemaal grote talenten? Van Beek, Willems, Bazoer en Depay zijn alleen grote talenten. Clasie is al geen talent meer. De rest plaats ik niet onder het kopje talenten eerlijk gezegd.

21 april 2015 om 15:38

Wie is Tete? En welke Bilal? Riedewald zie ik dat niveau niet halen. Aparte opstelling in ieder geval. Het schijnt dat spelers die niet bij Ajax, Psv of Feyenoord spelen kansloos zijn voor Oranje ^^

21 april 2015 om 15:43

Graag ben ik benieuwd naar welke spelers jij wel de top ziet halen. Op zich heb ik namelijk wel vertrouwen in spelers als Bilal en Riedewald. Over Kenny Tete ben ik het gedeeltelijk met je eens, maar ik zie momenteel geen talentvolle rechtsback (of zie ik die over het hoofd, ben zelf niet zo gecharmeerd van Woudenberg en Brenet) Daarbij is Tete nog jong en doet het zeer aardig bij Ajax.

21 april 2015 om 16:25

Ik ben erg gecharmeerd van Berghuis, hoop dat hij deze zomer de stap naar het buitenland maakt naar een middenmotor in Spanje of Italië.
Het is overduidelijk dat die jonge te goed is voor AZ en bij Ajax, Feyenoord of PSV zal hij alleen maar zijn tijd verdoen.

Naast zijn talent ook nog aardig wat pit in zijn spel en zeker niet dom.

En ik bedoel dan clubs zoals;

-Real Sociedad
-Malaga
-Torino
-Villareal
-Sampdoria
-Fiorentina
-Espanyol
-Genoa

21 april 2015 om 18:11

Van beek stappen maken? Hij is al nederlands beste verdediger van de eredivisie, zelfs de heer derksen die meestal niet al te positief is over feyenoord deelt deze mening. Hij had wel gelijk in dat hij zich nu moet gaan ontwikkelen als leider, zelf doet hij helemaal niks verkeerd maar nu moet hij anderen aan gaan sturen zodat zij ook geen fouten maken.

Het enige wat we missen is een echte spits voor de toekomst, als je kijkt naar het verleden en heden met spelers als van basten, kluivert (bergkamp kon ook nog spits), van nistelrooij, van persie, huntelaar etc. Dan is het momenteel toch wel erg bedroevend met onze spitsen. De jong doet het leuk bij psv maar in het buitenland hard gefaald al denk ik dat hij het bij oranje aardig zou doen, hij komt goed tot zijn recht bij een ploeg die het spel maakt. Dost heeft een leuke periode gehad maar is vrij matig, zivkovich heeft nog letterlijk 0 laten zien behalve een waardeloze mentaliteit.

In de rest van het nl elftal heb ik wel vertrouwen met de aankomende talenten.
Keepers: cilissen, vermeer, krul, vorm.
Verdediging: janmaat, veltman, van beek, rekik, kongolo, willems
Middenveld: klaassen, clasie, sinkgraven, wijnaldum, maher (als hij constant blijft), vilhena (als die zich verder ontwikkeld).
Aanval: depay, el ghazi, narsingh, boetius (als die zich door ontwikkeld), de jong (misschien doet hij het wel goed),
Alleen ja wie wordt de topspits...?

21 april 2015 om 19:56

Een spits die nog niet als spits speelt: el Ghazi. Of Zivkovic.
Bazoer en Riedewald horen er ook wel bij hoor.
Blind kan ook nog lange tijd mee, die mag niet vergeten worden.

21 april 2015 om 20:08

Jij bent zeker voor ajax?
El ghazi in de spits? Nee, laat teveel kansen liggen en mist de fysieke kracht.
Zivkovic zoals hierboven besproken heeft 0,0 laten zien behalve een slechte mentaliteit.
Bazoer en riedewald? Die 2 die beide 5 leuke wedstrijdjes gespeeld hebben moeten gelijk bij de toekomstige oranje spelers? Nee bedankt daar wacht ik nog even mee. De spelers die ik opnoem hebben zich al vaker en langer bewezen.
Ik praat ook over toekomstig talent, blind heeft zich al bewezen in oranje.

depay gaat het zeker redden die komt er wel volgens mijn mentaal ook heel sterk die vecht zn eigen wel in de basis bij een grote club

Het is best grappig maar ik moet hem wel gelijk geven. Depay schiet ook vaak op eenzelfde wijze als Ronaldo en hij doet me er ook vaak aan denken. Fysiek ook sterk ( Sterker dan Ronaldo toen was ) moet alleen nog wat klinischer en minder egoïstisch worden.

Vind het persoonlijk ook echt geweldig om Depay aan het werk te zien omdat het, maakt niet uit hoe slecht hij in vorm is hij altijd een bepaalde vorm van dreiging met zich meeneemt. Iets wat spelers zoals Corona, Kishna allen minder hebben. Ik hoop dat hij het gaat maken bij United. Geweldige speler met een geweldige mentaliteit die zijn voeten op de grond moet houden.

21 april 2015 om 15:24

denk dat ze zijn egoistische gedrag wel afleren bij een grote club als een rooney zegt van jonge speel nou maar gewoon die bal af

21 april 2015 om 15:26

Hij zal waarschijnlijk onder de indruk zijn van jongens als Rooney en zodoende in het begin de bal zelfs te vaak afspelen.

21 april 2015 om 15:29

ik hoop het want hij is wel erg egoistisch

21 april 2015 om 15:45

Ik hoop eigenlijk dat hij zich gewoon meteen wil laten zien. Hij is enorm gretig en dat wordt naar mijn idee verkeerd opgevat als egoïsme. Die gretigheid kenmerkt de topvoetballer, ook Robben en van Persie stonden daar bekend om. Van Gaal geeft hem denk ik genoeg kans om te wennen, hij moet gewoon zijn ding doen, en dat is scoren.

21 april 2015 om 16:03

Zeker hij is ook heel gretig alleen hij wilt te veel alleen doen hij hoeft niet alles af te spelen maar hij moet ook niet alles alleen willen doen

Hij is een topper beter als kishna , el ghazi en elke andere Nederlands talent . Ajax leer wat dit noem je een topper . Bij Ajax is iedereen een talent maar maken niks waar . Siem was de laatste klaasen vind ik praat te veel doet weinig . Voor waar hij speelt dwingt hij te weinig af .

21 april 2015 om 16:13

Ja hoor, PSV levert eens een talent af...

Groeten een Feyenoordfan.

21 april 2015 om 23:05

Ja hoor, en weer die vergelijking met Ajax. Wat hebben die PSV-ers toch?

PS. Voetballers zonder talent hebben niets te zoeken bij een topclub. Dus ja, bij Ajax is iedereen een talent. Heb je goed gezien.

Dit word wel een echt gekkenhuis.
Laten we deze jongen nu niet beter maken dat dat hij is.
Is fijn als er clubs veel geld voor willen betalen maar mij lijkt hij niet meer waard dan tussen 6-8 milj.
Niet een uitblinker in nederland dus wat moet hij dan bij een topclub?
Iemand nog ooit iets van Sulejmani,slory en El Hamdaoui gehoord?
Gewoon lekker blijven of naar Sunderland of Muchengladbach/bremen vertrekken.

het kan zomaar zijn dat memphis straks de sterren van de hemel speelt nu hij meerdere goede spelers om zich heen heeft hetzelfde formaat als cr in zijn jonge jaren bij man u en daar zit het verschil is mijn mening en wij kunnen alleen afgaan wat memphis in de nl competitie heeft gedaan ik geef hem het voordeel van de twijfel en gun hem het allebeste waar hij ook gaat spelen

Wijnaldum is absoluut het verst in zijn ontwikkeling, die zijn denk ik bijna op zijn max. Ik denk dat Willems het minst ver is, doet het fantastisch maar kan denk ik nog veel verbeteren, potentiële topper naar mijn mening.

Wat de Boer over Depay zegt, over het algemeen ben ik het er wel mee eens. Ik vind Depay alleen niet ongelofelijk technisch en eigenlijk ook niet heel snel. Als je hem vergelijkt met topwingers dan.

Depay lijkt op Ronaldo. Ze hebben beide 2 armen en 2 benen. En daar stopt de vergelijking wel ongeveer.

Nu ja, ik lijk ook op Ronaldo. En dus ook op Depay.

21 april 2015 om 23:00

Ga lekker ergens anders Nederlanders bashen,

Man, wat ben jij een triest persoon, altijd hetzelfde.

Misschien, hij mist alleen kopkracht tweebenigheid en niemand kan tippen aan Ronaldo's gevoel voor ruimte en anticipatie dat is wat er voor zorgt dat hij altijd scoort ook op Europees topniveau.

Depay mag nu misschien dan op Ronaldo lijken, maar de 21 jarige Ronaldo bij United was heel anders. Veel minder bezig met scoren, en was nog veel meer de dribbelaar. Zo heel ontzettend technisch vind ik Depay en Ronaldo dan ook allebei niet

21 april 2015 om 17:58

Ronaldo is misschien geen Iniesta of Messi, maar toch nog wel een heel goede techniek, in ieder geval stuk beter dan Depay.

21 april 2015 om 18:10

Ook dat vind ik nog aardig tegenvallen. Zijn nog best wel eens balletjes die van z'n voet springen.

Vele van jullie hier denken dat je voetbaltechnisch van een enorm niveau moet zijn om werkelijk de beste te zijn.

Zonder de fitheid, uiterste concentratie en wilskracht zou CR7 niet eens in de buurt van Messi komen.

Het zijn juist de dingen die niet direct met de bal te maken hebben die heel bepalend zijn.

Depay is een klasse speler. Hij heeft ook de mentaliteit om het ver te schoppen. Ook een soort straatvechter. Maar hij is geen Ronaldo. Hoeft ook niet. Hij heeft zijn eigen stijl. Ik zie hem wel slagen in de Europese top. Persoonlijk zie ik hem het liefst bij Man U voetballen. Past bij hem vind ik. Is een soort PSV in het groot. Met alle respect natuurlijk.

Hoppelijk wordt Depay ook heel goed en wint de goude bal is heel lang niet gebeurt bij een nederlander

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren