Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Boze De Boer wijst spelers terecht: ‘Wat hebben jullie een zwaar leven!’

Laatste update:

De resultaten van Ajax stemmen Frank de Boer logischerwijs niet tot tevredenheid en dat werd maandag op de training van het eerste elftal wel duidelijk. De trainer legde de oefensessie stil en foeterde vervolgens zijn spelers uit. De beelden werden vastgelegd door Ajax TV.

/

“Wil je resultaat halen, dan zul je in kleine dingetjes scherp moeten zijn. Jullie komen een halve minuut voor aanvang het veld op sjokken. Het is godverdomme schitterend weer, kom hier twintig minuten van tevoren en ga wat doen”, brieste De Boer. “Wat hebben jullie een zwaar leven, zeg. Je moet blij zijn dat je dit mag doen. Binnen zestien jaar is het over, als je geluk hebt.”

“Het moet vanuit je hart komen, dat heb ik vorige week ook al gezegd. Scherpte, de wil om een wedstrijd te winnen.” Ajax speelde zondag doelpuntloos gelijk tegen NAC Breda en pakt dit seizoen niet één prijs.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Mooi! Had die al veel eerder moeten doen!

20 april 2015 om 18:14

Mee eens. Toch vraag ik me af of het zin heeft bij dit soort op de toekomst door en door verwende jochies. Misschien is het wel goed als je met wat meer weerstand bij Ajax komt.

20 april 2015 om 19:05

Met je hart spelen? Sorry hoor, maar dat is ze op de Toekomst afgeleerd. Ik zeg dit nou niet om te fucken, maar als ze dat nou nog niet zien bij Ajax, dan kunnen ze beter mij hoofd opleiding maken dan Jonk. Ipv de persoonlijke kwaliteiten te benadrukken bij die jonge spelers moet ze eerst het Ajaxsysteem aanleren....... en nou niet zeggen dat ik er langs zit want de ex-voetballers geven zelf aan dat ze "het"op een gegeven moment niet meer wisten, zoveel informatie kregen ze mee....... Nee, bij Ajax moet je met je hoofd spelen en niet met je hart, nadenken...... tikkie breed of tikkie terug. De beelden spreken voor zich elke week....., goed getalenteerde spelers die geen actie durven te maken, geen fout durven te maken. Nee het beste wat je kunt doen is Niet met je hart spelen.

20 april 2015 om 19:25

Ex voetballers van beperkte kwaliteit neem ik aan?
Je post slaat nergens op. Denk je nou werkelijk dat je fanatisme uit een speler haalt door opdrachten? Als zo'n speler een echte klasbak is dan trekt hij zijn mond open als hij het er niet mee eens is.

20 april 2015 om 19:27

Een klasbak van 18 jaar? Die dan zeker tegen het beleid van de voor jullie oh zo grote Cruijff gaat reageren?jij snapt er echt helemaal niks meer van , wel? Cruijff wordt door de hele Ajax-aanhang en de media verheerlijkt, en dan van een jonge jongen verwachten dat ie er tegen in gaat. Hoe hoog acht jij de kans dat die jongen een kans van slagen heeft bij dit Ajax? Nee, het is doen wat de baas zegt en anders heb je pech

20 april 2015 om 19:46

Als je nu een beetje had opgelet de laatste weken dan zou je weten dat de kritiek van Jonk juist is dat Ajax en Jong Ajax niet hetzelfde systeem spelen als de jeugd. Je lult dus zoals wel vaker zomaar in de ruimte bij een topic over Ajax. Aantoonbare onzin wat je uitkraamt.

Als je nu eens een weekendje op de toekomst gaat kijken en dan terug komt voor een discussie, dan zou je zien dat de spelvreugde er af springt bij de jeugd en dat die wel mooi voetbal spelen zoals Ajax zou moeten spelen.

20 april 2015 om 20:00

Ik heb een stukje Jong Ajax tegen Emmen zitten kijken, maar daar werd ik niet vrolijk van. Tempo lag nog lager dan bij Ajax 1 ( wat je normaal natuurlijk mag verwachten) maar zo laag viel me wel erg tegen.
Maar wellicht heb je gelijk in dat ze minder tikjes terug geven. Maar toch was ik ook dit na een kwartier al afgeknapt eigenlijk

20 april 2015 om 20:00

Klopt, de spelvreugde bij de Ajax jeugd is groot. Dat zie je dan vervolgens terug in het eerste als jeugdspelers mogen meedoen. Dan hebben ze bravoure en inzet. Een paar weken meedraaien in het eerste en die frisheid is eraf. En dat heeft alles te maken met de opdrachten de spelers meekrijgen.

Ik ben het deels met @vossing eens. Waarom wordt er tegen NAC niet vol op de aanval gespeeld met een onbevangenheid gebaseerd op het feit dat je over veel betere spelers beschikt? Waarom moet het allemaal continu strak afgesteld volgens een stroperig patroon van korte passing en temporisering? Als De Boer vindt dat de spelers van Ajax het beter vol kunnen houden dan de tegenstander, waarom dan eerst 70 minuten aanmodderen om dan nog toe te slaan, ipv in de eerste helft op hoog tempo over je tegenstander heen walsen en het de tweede helft spelen zoals je dan maar wil? En daar doet het betonvoetbal van de tegenstander niets aan af. Als je snel combinatievoetbal speelt, dan krijg je de kansen echt wel.

Ajax wordt 4x kampioen, maar het veldspel verbeterd niet. En nu PSV minder punten heeft laten liggen, worden ze met grote afstand kampioen. De kampioenschappen hebben het zeer matige spel ietwat verbloemd. Maar vorig jaar was het al niet om aan te zien. Wat heb je aan creativiteit als ook de creatievelingen strak in het keurslijf van het systeem moeten? Je kan het over kwaliteit hebben, je kan het ook over vrijheid van handelen hebben.

20 april 2015 om 20:01

@ jaakke

Klopt, ene Zlatan Ibrahimovic zei ook iets soortgelijks. Is inderdaad een vrij beperkte speler.

Je kan van jochies van 10 jaar niet verwachten dat ze eventjes gaan zeggen hoe ze beter kunnen spelen, degenen die dit wel durven worden gelijk als 'lastig' bestempeld en kunnen vrij snel vertrekken.

20 april 2015 om 20:01

@ Boesz
Jaja geweldig daar op de Toekomst, maar blijkbaar kom je er in de Eredivisie en Europa niet ver mee. En nee die 4 kampioenschappen zeggen me werkelijk helemaal niks. Ze hebben meer punten dan ooit tevoren en het staat werkelijk vol van de zure Ajaxsupporters hier op VZ. Ik sta hier als Psv supporter iets realistischer in dan jullie. Jullie kunnen geen kritiek verdragen van een Psv'er , zoals ik dat niet van jullie kan verdragen. Maar geloof me, met dit beleid worden de supporters meer en meer ontevreden. En als jij denkt dat de de Amsterdamse Supporters nog 5 jaar op de huidige B'tjes gaan wachten, want die doen het zo lekker op de Toekomst, dan zit jij er totaal langs......maar he kerel, als jij tevreden bent met dit Ajax, dan ben ik het ook. Maar dan dadelijk niet zeiken als Ik ga liggen fucken over 3 jaar met de opmerking: "zie je wel, ik zei het toch"

20 april 2015 om 20:16

Dat het voetbal niet om aan te zien weten we wel, das duidelijk . Dat het nog even gaat duren dat de jeugd op staat is ok wel bekend bij de gemiddelde Ajaxsupporter. Maar Je spreekt jezelf nogal tegen, je zegt eerst dat er niets van de jeugd af komt omdat daar niet met het hart gespeeld mag worden en nu begin je opeens dat we nog een paar jaar moeten wachten op spelers uit de B-tjes,

Daarbij zijn er ook wel supporters die kritiek kunnen verdragen ik wel tenminste. maar dat betekent niet dat ik het ermee eens hoef te zijn.

20 april 2015 om 20:23

@ajaxlwd

Ik zeg helemaal niks over de b'tjes... ik citeer je collega-supporter

"als je nu eens een weekendje op de toekomst gaat kijken en dan terug komt voor een discussie, dan zou je zien dat de spelvreugde er af springt bij de jeugd en dat die wel mooi voetbal spelen zoals Ajax zou moeten spelen."

20 april 2015 om 21:26

Het moet uit je hart komen...ik denk dat ie daarmee doelt op het feit dat de wil om beter te worden binnenin je moet zitten. Het is ook te schandalig voor woorden dat, zeker wanneer je zo beroerd speelt, je plichtmatig je trainingen afwerkt

20 april 2015 om 23:00

Dat dacht El Hamdoui ook en die is goed terecht gekomen bij Ajax

21 april 2015 om 00:09

Vossing wat een onzin verkondig jij nu weer. Roepen dat Cruijf de spelers volstopt. Jij weet niet wat je zegt. Een voorbeeld? Oké bij deze. En ik pak bewust een oud voorbeeld zodat je ziet dat Cruijff ook in goede tijden al zo dacht. Cruijf was destijds juist heel erg gecharmeerd over Dani. Die had individuele kwaliteit maar moest in het keurslijf van van Gaal spelen.

20 april 2015 om 19:15

Prachtige beelden om te zien. Hij heeft natuurlijk volledig gelijk. Wat er dit seizoen aan ontbrak was de absolute wil om te winnen.. Het leek vaak apatisch of inspiratieloos. Altijd maar hopen op dat ene kansje of denken het komt wel goed. Ik hoop gewoon dat dit snel uit het spel verdwijnt en het plezier weer terugkomt wat je bij tijd en wijle bijvoorbeeld in de champions league zag tegen oa Barcelona en City.

20 april 2015 om 19:24

Inderdaad echt mooie beelden. Zag daarna een filmpje van Van Gaal die boos werd op Ajax, toen stond Frank er zelf beteuterd bij.

Maar die quote: Goh wat hebben jullie een zwaar leven zeg! Prachtig! Petje af voor De Boer.

20 april 2015 om 23:03

Dit doet hij zovaak alleen nu heeft ajax het een keer gepubliceerd. Dit doet De Boer na iedere slechte wedstrijd!

20 april 2015 om 22:37

Deze beelden zijn bewust gelekt. Ik weet dat Frank de Boer niet aan het acteren is, maar ik denk dat Ajax tv gedacht heeft dat het mooie beelden zijn en zo zien de supporters dat Frank ook niet tevreden is.

Hehe. Eindelijk zegt hij die verwende gasten de waarheid. Wees blij dat je je geld verdient met voetbal

“wat hebben jullie een zwaar leven, zeg. Je moet blij zijn dat je dit mag doen. Binnen zestien jaar is het over, als je geluk hebt.”

Heel goed en duidelijk gezegd bij de Boer. Alleen denk ik dat het met de huidige tactiek, die van de Boer komt, niet gaat lukken om meer beleving te creëren. De tactiek is niet alleen saai voor de toeschouwers, dat geld volgens mij ook voor de spelers.

20 april 2015 om 18:28

Ook beetje laat ermee als er niks meer te winnen is.

Er zijn gewoon maar 2 ploegen die dat voetbal kunnen spelen en dat zijn Bayern en Barca. Maak je de linies tussen Ajax klein, zak je in en zet je van daar wat druk dan zijn ze zo kwetsbaar. Dit type voetbal kán Ajax gewoon niet spelen en dat is helemaal geen schande. Probleem is alleen dat ze helemaal niet uit een ander vaatje kunnen tappen.

20 april 2015 om 18:40

Dan is het raar dat Ajax met dat type voetbal toppers als Barca, City, United enz hebben verslagen en teams als PSG en AC Milan dolblij waren dat ze met een punt weg kwamen. Het lijkt dus niet zo zeer te liggen aan dat ze het niet kunnen, maar eerder aan het mentale gedeelde. Waarom kan het in de Champions League wel, maar in de Eredivisie niet? Is het motivatie, of gaat het gros van de Eredivisie gewoon te erg voor eigen 16 liggen?

20 april 2015 om 23:42

Ploegen gaan tegen Ajax al jaren lang voor de 16 liggen, ik vind dat geen excuus voor het slechte voetbal. Normaal gesproken zou Ajax daar zo doorheen moeten tikken en simpel 2-0 winnen. Dit jaar lukt dat niet en het team is denk ik een beetje in een neerwaartse spiraal terecht gekomen. Lijkt soms wel dat ze zo bang zijn om te verliezen/fouten te maken dat ze helemaal geen risico meer nemen.

Kijk eens in de spiegel Frank. Waardeloos concept. Stel de nummer 10 weer eens in ere. Althans probeer dat eens !!

20 april 2015 om 19:04

Ik vind het onzin De Boer de schuld te geven van het mislukte seizoen. De afgelopen 4 jaar waren allen uitgelopen in een kampioenschap mede dankzij deze man. Voor mij, en gelukkig nog steeds een overgroot gedeelte, is hij de aangewezen man voor onze club. Daarnaast heeft hij geweldige aanbiedingen naast zich neergelegd. Een beetje geduld zijn we hem dus zeker wel verschuldigd.

20 april 2015 om 19:24

Als je alleen naar kampioenschapsfeestjes gaat, dan snap ik je opmerking.
Maar als je altijd naar de Arena gaat, dan weet je donders goed dat het voetbal niet om aan te gluren is....

De selectie mag wellicht dan kwalitatief wat minder zijn, dan nog moet je in staat zijn om een acceptabel Ajax-spel op de mat te leggen.

Geef buitenspelers vertrouwen om acties buitenom te maken.
Stel een 10 op, die de spits bij staat.
Laat de backs vooral verdedigen
Laat een CV doorschuiven naar het middenveld
Wissel spelers eens op tijd ipv in de 70e minuut
etc etc

20 april 2015 om 20:37

Dat spel is allang achterhaald, werkte misschien in de tijd van Bogarde. Goede backs zijn dezer dagen een belangrijk wapen in de aanval en het positiespel, kijk naar Barcelona. Alves en in mindere mate Alba zijn de fundamenten van het Barcaspel, waar overal driehoekjes worden gevormd.

Je kan best een 10 opstellen, maar in feite is dat veel verdedigender dan er nu wordt gespeeld, omdat de overige middenvelders dan achter de centrale middenvelder staan, in plaats van er voor.
Een CV schuift constant door in de aanval, als je goed oplet. Ajax staat in de aanval vaak met 3 of zelfs 2 verdedigers, wat snelle counteraanvallen ten gevolge heeft. En als ze op die manier een tegendoelpunt krijgen, kunnen de verdedigers er weer niets van.

Dat conservatieve opportunistische van de o zo trouwe Arena bezoekers slaat nergens op, het enige kloppende van je verhaal is dat we (buiten)spelers met meer flair en durf moeten hebben. El Ghazi begon zo, maar dat is nu ook alweer een braaf schaapje. Dat is inderdaad jammer

20 april 2015 om 22:26

Iedereen zegt dat dat spel achterhaald is, maar dat begrijp ik niet. Wanneer het goed uitgevoerd wordt, dan is het een machine en zeer prettig om naar te kijken. Die paar wedstrijden onder de Boer zijn we toch niet vergeten (milan, AZ, Vitesse en Twente in zijn eerste jaar, en daarna Barca, City)?

Ja, ik ben het er mee eens dat het daar naast totaaaaal niet uit komt, met hier en daar wat degelijke potjes. Maar het systeem is niet achterhaald toch? Het wordt niet goed uitgevoerd, en daar mag je zeker De Boer op aanspreken. Een manager die zijn team niet aan de praat krijgt blijft eindverantwoordelijk, of het nou het bedrijfsleven is of in het voetbal.

Ik heb sterk het idee dat balbezit heilig is bij De Boer. 10 of geen 10, risicoloos spelen gaat geen aanvallend voetbal opleveren.

Hebben ze hier geen beelden van, bij Ajax tv bijvoorbeeld ?

20 april 2015 om 18:14

Jawel, kijk maar op YouTube.

20 april 2015 om 18:19

Wat moet je intypen? Kan niets vinden

20 april 2015 om 18:21

Kijk op FaceBook van Ajax

20 april 2015 om 19:17

@ArmindoBruma gewoon even op de link in dit artikel drukken word je automatisch doorgezonden naar het youtube filmpje :-)

20 april 2015 om 19:38

telegraaf zag ik het ook net

20 april 2015 om 21:36

Ramses: die is bij mij geblokkeerd als junksite.

20 april 2015 om 21:45

Ik weet niet of iemand het nog nodig heeft, maar als je naar de site van Ajax gaat en dan op Ajax TV klikt, krijg je het filmpje ook te zien.

Een volkomen oprechte, terechte en recht door zee opmerking. Ik vind het ook gewoon kenmerkend voor de Boer. Die kleine dingen waar hij zo ongelooflijk pissig om wordt. Uit tegen NEC, 5-0 voorstaan en een tegendoelpunt krijgen. Ik heb nog nooit iemand zo uit zijn plaat zien gaan als toen bij 5-1 voor. Het zegt wat over de professionaliteit van de Boer en het amateuristische gedrag van de spelers. Want gisteren was het te genant voor woorden wat er in de Arena op de grasmat werd gelegd. Je moet beseffen dat je verkozen bent tot een selecte groep die zijn geld kan verdienen met zijn hobby en daar, zoals de Boer verteld: 'Zestien jaar moeite voor moet doen'. Je bent klaar op je 40e levensjaar en kan rentenieren en officieel met pensioen. Doe dan wat voor je geld. Toon aan dat je jezelf wilt verbeteren. Ook al regent het keihard, laat zien dat je bereid bent om jezelf uit de naad te werken.

Beter laat dan nooit zal ik maar zeggen. Het overdragen van de titel proeft kennelijk zuur. Deze toon had veel eerder aangeslagen moeten worden, is mijn indruk. Het trieste is dat ik niet eens het gevoel heb dat De Boer hiermee een snaar raakt. De heren snakken naar het eind van het seizoen. Ik al een tijdje.
Ik heb er eerlijk gezegd geen geloof meer in dat deze technische staf het motortje nog aan het draaien krijgt. Maar goed. de vier kampioenschappen rechtvaardigen het krediet.

Laat een paar nou gewoon 's een keer banken. Zie hoe ongeïnspireerd bijvoorbeeld van Rhijn en Kishna spelen. Hoezo ze telkens blijven opstellen dan?

Blijkbaar kan de Boer de spelersgroep niet zo goed meer motiveren. Misschien omdat ze de volgende wedstrijd toch wel in de basis staan.

Voor de rest ben ik het eens met Frank. 90 minuten alles geven is toch niet zoveel gevraagd? Komt Klaassen ook nog eens met voetballen voor Jan Joker. Alsof men gratis live naar Ajax kijkt. Doe het desnoods voor de fans die moeite doen om te komen kijken naar dit slecht voetbal.

Man wat verlang ik naar een leuk potje Ajax voetbal. Geen prijs maakt mij in ieder geval niets uit. Ik wil gewoon waarde voor mijn geld zien. Ik betaal toch geen circa 400 euro per jaar voor misselijkmakend spel? Tsja of nou blijkbaar wel!

Volgend seizoen hopelijk veel beter voetbal.

20 april 2015 om 18:37

Ik snap je punt, maar als er iemand vaak op de bank zit is het Kishna wel. Die heeft naar mijn idee juist behoefte aan vertrouwen. Voor van Rhijn is er op dit moment niet echt een alternatief. Ligeon is verhuurd en Tete nog te licht bevonden.

20 april 2015 om 19:12

Maar Kishna oogt alsof ie al moe is als ie vanaf de "invalbeurtplek bij de middellijn" naar zijn positie heeft "gerend".

20 april 2015 om 19:55

Klopt, maar als je dan erin komt, dan verwacht je toch een uiterst gemotiveerde voetballer? Aan alles is te zien dat hij pleite gaat. Volgens zijn maat en oud Ajax jeugdspeler, nu actief bij de amateurs (ik noem geen naam) gaat Kishna ook gewoon weg! Tenminste als het aan Kishna zelf lag.

20 april 2015 om 19:08

Wat te denken van Klaasen? Die zou bij mij de rest van het seizoen op de bank plaats mogen nemen. Dan hoeft hij niet meer voor Jan joker te spelen. Deze speler is wat dat betreft met zijn uitspraak het voorbeeld van hoe de motivatie bij de Ajaxspelers op het moment is. Hij zou moeten zeggen, we worden toch wel tweede, maar we willen natuurlijk wel de laatste wedstrijden het publiek wel vermaken. Maar nee wat zegt deze jan doedel. We zijn blij als het seizoen erop zit, want we spelen nu toch nog maar voor Jan Joker zeg ik maar. Wat een aanfluiting zeg. Maar wel ieder seizoen een dik salaris bijgeschreven krijgen.

20 april 2015 om 19:58

Je weet dat Klaassen met pijn speelt en een operatie te wachten staat? Zal pas na het seizoen gebeuren. Klaassen vind ik wel een prima speler. De laatste tijd niet in beste vorm maar toch fijn zo'n all rounder. De laatste tijd ook niet op zn favo positie geloof ik.

20 april 2015 om 19:25

Maar leggen jullie nou nog steeds de link niet met het huidige beleid en de huidige kwaliteit? Ik had zeker jouw Lee wel wat hoger ingeschat. Als er jouw, als 17/18 jarige jongen eerst het Ajaxsysteem aangeleerd moet worden, voordat je met het eerste mee mag doen, dan kan je achteraf niet liggen zeiken dat ze met het hart moeten spelen. Het onbevangen spel van jonge getalenteerde voetballertjes wordt op de Toekomst in de kiem gesmoord. Komt er dan een leider (janssen bijv.) dan botst dat met het beleid en met de Ajaxvisie. Weet je wat? Ze moeten de hele Cruijff filosofie eens laten varen en Frank de Boer zijn gang laten gaan. Weet zeker dat het beleid een totaal andere koers gaat varen. Hij zei zelf dat ie er ziek van was dat ie Cocu dit jaar voor moest laten, maar hij gunde het hem wel. Die vent heeft helemaal geen zin in nog 4 a 5 jaar leerprocessen en laatste stapjes die gezet moeten worden. Zullen we wedden dat Frank liever een TD als Marcel Brands heeft dan een Overmars? Dat ie een voor een aanzienlijk bedrag mag investeren?
Willen jullie ook volgend jaar weer met ons concurreren, dan wordt het tijd dat jullie het beleid van Cruijff aan de kaak gaan stellen ipv jonge jongens voor een camera de les gaan lezen dat ze juist het tegenovergestelde moeten gaan doen dan wat ze de afgelopen jaren geleerd hebben op de Toekomst.

20 april 2015 om 19:50

Vossing,

Alleen Bazoer en Zivkovic moesten wennen hoor dus waarom haal je dat er nou weer bij? Hun neem ik ook niets kwalijk. Bazoer doet zijn ding en Zivkovic speelt amper.

Daarnaast moet jij jezelf eens afvragen of Marc spelers koopt zonder Frank zijn toestemming. En wat heb je aan een aanzienlijk bedrag investeren als je oog hebt voor de verkeerde spelers?

Ga jij je nou maar eens verdiepen in het beleid. Het beleid houdt namelijk echt niet in dat er derderangs spelers worden aangetrokken. Dat is juist het tegenovergestelde vh beleid. Er moest alleen geïnvesteerd worden in directe versterkingen aangevuld met jeugd.

En hoe bedoel je met jullie concurreren met jullie? Alsof het vanzelfsprekend is dat PSV altijd zoveel punten pakt per seizoen. Lol give me a break.

Ik ben juist blij dat wij geen Brands hebben. Mede dankzij Overmars zijn hoe bespaar ik miljoenen tactiek kunnen wij na een waardeloos seizoen flink investeren (hopelijk in dit x directe versterkingen) zonder spelers te verkopen. Wie kan dat nog meer zeggen in NL? Jouw club in ieder geval niet.

20 april 2015 om 20:12

Al die geslijm over Brands hou toch op man, is de honing zo zoet?
Die Brands heeft gegokt en toevallig gewonnen met Guardado en Luuk de Jong. luuk scouten wat moeilijk zeg, Feyenoord en Ajax hadden ook interesse. Niet zo concreet als Psv, maar hij is geen verassing. Guardado was gewoon een baggere speler in de BD en PD bij valancia. Hij kon ook hopeloos falen, maar gelukkig voor PSV pakte het goed uit. Ook had PSV eerder interesse in hem dus het is niet zo dat PSV bij hem uitkwam door Brands. Hij stond allang bij PSV op de radar. Ook was duidelijk te zien in de EL vs Zenit en in de Kuip dat Guardado gewoon overlopen wordt als je druk op hem zet. Ik voorspel een zeer moeizame CL editie voor PSV met hem als cvm.

Brands zijn taak was jaarlijks om een selectie bij 1 te stellen nadat jullie ieder seizoen onder hem teleurstelden.
Nu moet hij basisspelers gaan vervangen van een kampioenen elftal. Toch wat anders dan een selectie aanvullen met spelers nadat het 't jaar daarvoor hopeloos slecht was. Nu pas zal je echt kunnen oordelen over Brands zijn netwerk. Even zien wie hij uit de hoed tovert voor Depay. Corona? Hahahah wauw wat een versterking, Onze linkervleugel? Hahha jullie mogen hem hebben. Kishna? Ik denk dat ze daar in Amsterdam om juichen.

20 april 2015 om 20:20

Alleen Bazoer en Zivkovic.....? Moet ik die andere 10 opnoemen die wel genoeg kwaliteit hadden om door Ajax gecontracteerd te worden, maar die het nooit hebben gehaald, omdat ze gewoon niet meer wisten hoe te voetballen. He kerel, ik vraag je ook niet om mij gelijk te geven.....jullie blij met Overmars dan, en wij met Brandts.
Hij (overmars)heeft er in ieder geval voor gezorgd dat zijn eigen loon voorlopig veilig staat, en dan met de verhoging van de seizoenkaarten erbij.....hoeven de talentjes die vandaag afgeblaft werden, zich voorlopig geen zorgen over hun Toekomst te maken.

20 april 2015 om 20:27

Noem ze op ik ben benieuwd....blijkbaar ben ik 10 namen vergeten, kan best hoor dus verfris m'n geheugen maar ffkes.

Eigenlijk zelfs alleen Zivkovic, aangezien Bazoer nog veel te jong was om in het eerste van Ajax te spelen toen hij kwam. Hmm en ook Zivkovic is nog zeer jong dus niet zo gek of niet soms? Hij ging er zelf mee akkoord. Blijkbaar kent hij zichzelf beter dan dat jij hem kent... duh.

20 april 2015 om 21:12

Het doet echt pijn he jongen?
Ik houd er mee op voor vandaag/dit seizoen. Ik ben voorlopig niet meer te vinden op deze site. Ik irriteer jullie alleen maar en jullie moeten weer even tot jezelf komen. Ik wens iedereen een goede zomer en hoop dat Ajax weer eens een goed elftal neer weet te zetten en dat we volgend seizoen met 2 ploegen in de CL uitkomen die (misschien tegen beter weten in) kunnen overwinteren. Laat Frankie maar waaien, dan komt het wel weer goed met Ajax, let op mijn woorden, gewoon effe afstand van Cruijff nemen en proberen om de filosofie in een later stadium op een andere manier in te passen.

20 april 2015 om 21:30

Je irriteert me niet hoor. Ik vind het juist prima dat je 9vd 10 x een andere mening dan mij hebt. Leer ik van. Ik ben gewoon benieuwd naar die 10 namen that's all..

Alsof het alleen aan de spelers ligt. Ajax heeft nu niets meer te verliezen en de tweede plek binnen. Laat ze die twee wedstrijden gewoon de bal eens naar voren spelen in plaats van breed en terug spelen. Geef ze een aanvallende tactiek mee en kijk waar het schip strandt. Deze selectie is goed genoeg voor aanvallend voetbal.

20 april 2015 om 19:44

En zo is het maar net Kohaku. Laat die laatste 2 wedstrijden het systeem nou eens aan die mannetjes over, er kan toch niks meer gebeuren. Wedden dat we een aantrekkelijk Ajax te zien krijgen?

Ajax mag van geluk spreken, dat Feyenoord ook dit seizoen nog niet draait, anders hadden ze dit seizoen geen voorronde CL gehaald.
Dit was dan ook de hoogst haalbare prijs.

20 april 2015 om 18:29

Nog niet draait? Gaat het daar ooit draaien dan? Zeggen ze al 20 jaar.

20 april 2015 om 18:35

@90minutenlang Ook een stilstaande klok heeft 2 minuten per dag gelijk. Het zou je maar gebeuren in een seizoen als deze..

20 april 2015 om 18:52

Ik heb het dit seizoen over de 2e plaars van Ajax en vorig jaar had Feyenoord de selectie ervoor, maar was Ajax nog net een maatje te groot.
Nu zijn ze nagenoeg gelijk, ook al zie je het niet direct in punten.

20 april 2015 om 18:39

Wordt zo moe van dit soort teksten he. ''ajax heeft geluk dat zus en zo... blah blah''
Dat roepen ze al jaren over Ajax, maar nooit hoor je het andersom. Misschien heeft de rest wel geluk dat Ajax niet mega geweldig was, anders waren ze in voorgaande jaren in Februari al kampioen geworden. Wat een onzin zeg, als je aan het einde van het seizoen de meeste punten hebt sta je terecht bovenaan. Dat is Ajax 4 jaar geweest, en dit seizoen Psv, klaar. Dit geldt ook voor de tweede plaats, Ajax staat terecht boven Feyenoord. Dan had Feyenoord maar beter moeten presteren. Als je thuis van Eagles en Willem II verliest verdien je de 2e plaats ook niet.

Mooi dit! Mensen die zeggen dat Frank na dit seizoen weg mag snappen er weinig van. Ajax gaat gewoon 2e worden dit jaar en dat was het maximaal haalbare. Een andere trainer voor de groep is niet de oplossing. Dit Ajax mist gewoon kwaliteit en met 2/3 aankopen en dan het liefst voor elk linie 1 zie ik ze volgend seizoen weer meedoen om de titel en hopelijk plaatsing voor de CL.

20 april 2015 om 18:54

Quincy, volkomen mee eens, maar dat geldt ook voor Feyenoord, een paar essentiële spelers halen en je maakt het verschil, zie PSV dit jaar.

Hahah prachtig. Mooi dat Frank ook het menselijke aspect aansnijdt. Instelling is toch wel de basis om goed te kunnen voetballen.

Allemaal toneel voor de camera's.

20 april 2015 om 18:41

Dit is 100 procent Frank

21 april 2015 om 13:37

Lol, het is geen Cocu, de Boer schiet vaker uit zijn slof. Zelfs als we dik voorstaan buldert hij er nog o los dat ze niet mogen verslappen. Dus helaas voor jouw geen toneelstukje.

Goed dat die er wat van zegt. Vooral het eerder op de training komen. Wat dat betreft mogen die gasten Ronaldo wel eens bekijken qua zijn trainingen in plaats van steeds maar zeggen dat het hun droom is om voor Real Madrid uit te komen (in het bijzonder kishna en el ghazi)

Leuk stukje theater voor de goedgelovige supporters. De Boer is de weg een beetje kwijt en moet eerst maar eens naar zichzelf kijken. De vier landskampioenschappen verbloemden veel tot nu toe, maar De Boer kan zich daar nu niet meer achter verbergen. Tijd om Ajax weer aanvallend en leuk te laten voetballen.

20 april 2015 om 18:35

Snap wat je bedoelt maar ligt het ook niet aan de spelers die geen motivatie kunnen opbrengen?

20 april 2015 om 18:41

Dus 4 landskampioenschappen waren nog maar net acceptabel, en nu ie tweede wordt moet Frank meteen weg? Beetje kort door de bocht als je het mij vraagt. Kijk eens naar Psv, dat werd in de jaren dat ze geen kampioen werden, bijna altijd derde ipv tweede.
In 5 jaar tijd 4x kampioen en 1x tweede had iedereen in December 2010 voor getekend.

20 april 2015 om 18:57

Natuurlijk zijn die 4 kampioenschappen prachtig, maar vergeet niet dat het spel nou niet echt oogstrelende was en dan druk ik het nog zacht uit... Bovendien wil ik echt 2-4 fatsoenlijke aankopen zien die er meteen staan en vraag me af of de boer wel de juiste spelers binnen haalt samen met Marc Overmars dan.

20 april 2015 om 19:30

Ik word liever derde met fantastisch spel, dan tweede met dit voetbal.
Titels prachtig, maar ik ga naar Ajax voor het voetbal. Anders had ik wel bij Feyenoord gaan zitten. Ajacieden willen acties, risico en beleving.

Zo' n donderspeech is psychologie van de koude grond, en werkt hoogstens heel eventjes. Goede mentale begeleiding houdt in dat je spelers vaardigheden leert om steeds weer scherp en geconcentreerd te blijven. En dan nog blijft dit lastig,zeker op het einde van een seizoen waar niets meer te winnen of te verliezen valt.

20 april 2015 om 18:38

helemaal mee eens
de boer wil alleen makke lammetjes, daar zitten natuurlijk ook nadelen aan

Ik heb altijd respect gehad voor Frank! Zou een uitstekende bondscoach zijn.

Snap een hoop kritiek ook niet echt eerlijk gezegd. Heeft toch 4 titels binnen gehaald. Europees helaas minder resultaat maar ligt voor een gedeelte ook aan de spelers.

Wat vinden de ajax supporters nou van frank, zijn jullie klaar met hem of willen jullie nog langer Door?

20 april 2015 om 20:08

natuurlijk willen de Ajax-supporters met hem door, de Boer wordt door sommige mensen hier neergezet als een of andere pannenkoek, maar hij heeft altijd uitstekend gedaan met matig materiaal (zelfs dit jaar). Natuurlijk is het spel niet om aan te gluren, maar het is vooral een kwestie van vertrouwen wat nu volledig lijkt te ontbreken bij de spelers. Maar als je nu gewoon Gudelj, een cv, een linksback en een spits haalt dan schat ik de kans vrij hoog in dat ze volgend jaar met beter voetbal kampioen worden. alhoewel PSV ook stabiel blijft met spelers als de Jong en Guardado en Feyenoord wellicht sterker wordt.

Het moet uit jezelf komen, zoals de Boer roept, is sowieso een paradoxale , onmogelijke opdracht. Als spelers er gehoor aan geven, dan volgen ze een opdracht uit, en komt het weer niet uit hen zelf! En als ze dat niet doen, dan is het natuurlijk ook niet goed!

Leuk, maar volgens mij is hij zelf degenen die door een verkeerde tactiek en opstelling de resultaten bepaalt. Neemt natuurlijk niet weg dat voetballlers de enige 'baan' hebben waar ze miljoenen kunnen 'verdienen' met wanprestaties.

Speel gewoon de bal vooruit en niet breed of terug, dat die spelers dat niet kunnen vind ik geen excuus. Daarnaast is het toch te slecht dat spelers elkaar zo ver in het seizoen nog niet aanvoelen. Ik verbaas me er ook over dat ajax met dit soort potjes niet gewoon met 3-0 verliest. Dat heeft tenminste impact. Ze komen er nu nog te makkelijk vanaf.

Mooi om te zien, maar het lijkt wel alsof hij dit expres doet omdat er een camera bijstaat.

En deze gasten durven zich profs te noemen. Hopelijk wordt er keihard in deze selectie gesneden. Het is toch onvoorstelbaar dat je zo'n mentaliteit toont.

Ik houdt van zulke trainers. Ik heb ooit in mijn beginperiodes ook zulke leidinggevende meegemaakt en zo'n persoon maakt je mentaal sterk. Alleen zwakke mensen haken dan af.

Echter De Boer moet wel rekening houden met de wat "voorzichtige" personen, want als je zulke personen op elk foutje afbrand dan verliezen zij hun zelfvertrouwen en durven ze op den duur geen risico's meer te nemen, zoals een slimme en/of gevaarlijke pass naar voren waardoor alle ballen weer terug worden gespeeld.

20 april 2015 om 18:42

Daarom deed hij het nu, Boilesen was er gisteren niet bij.

20 april 2015 om 18:49

Boilesen was er gisteren niet bij? Nou sorry hoor, maar gisteren heb ik na ca. 15 minuten al de tv uitgezet, want niemand van Ajax durfde risico's te nemen. Zelfs elk mannelijke duels werden vermeden. De druppel voor mij viel zelfs op het moment dan Veltman in zijn eigen strafschop gebied de bal voor een tegenstander wegwerkte en vervolgens een klein "ballerina"-sprongetje maakte met zijn handen in de lucht, omdat hij dan anders zijn tegenstander had kunnen tackelen.

Sorry hoor, maar op dat moment dacht ik dat ik beter naar vrouwenvoetbal had kunnen kijken.

20 april 2015 om 19:03

Wel jammer dat je dan je TV uit zet, dit is totaal niet provocerend bedoel, maar ik persoonlijk vind dat je als fan wel 90 min lang moet kijken,maar ik begrijp je heel goed. We missen echt een kerel die gewoon 90 minuten lang vol gas geeft en niet bang is om er in te vliegen, ik noem bijvoorbeeld een Alex van PSV als voorbeeld van iemand die wel de beuk erin gooit, zo heb je nog talloze voorbeelden. En ik denk ook dat we eens buiten de eredivisie moeten scouten...

20 april 2015 om 19:21

Als een die hard als jij na een kwartier al afhaakt dan is het echt slecht ik zat in het stadion ik heb wel de rit uitgezeten maar had beter een terrasje kunnen pakken .

20 april 2015 om 20:19

frankstank,

Het was ook een streaming op mijn pc dat haperde. Dat was ook één van de reden dat ik mij begon te ergeren om verder te kijken. Echter het spel van Ajax was de druppel m.n. dat verwijfde mentaliteit van veel spelers.

Echt zo'n mentaliteit van: "ooh gut, er komt een tegenstander op mij af rennen. Laat ik maar alvast met mijn tissue gaan zwaaien en mijn duim in mijn mond stoppen, misschien dat het helpt".

20 april 2015 om 20:25

Blijkbaar houdt De Boer daar dus geen rekening mee. Alleen Sinkgraven zie ik af en toe wat risico nemen met een slimme en / of gevaarlijke pass naar voren. Maar die speelt nog niet zo lang voor Ajax. De rest van de spelers spelen toch veelal op safe.

Enne mentaal sterk en na 15 minuten je TV al uitzetten? Dan moet het gisteren toch wel heel erg zijn geweest in Amsterdam.

20 april 2015 om 20:39

Ach ja, Ajax stond voorheen bekend om hun vele straatjochies. Davids, Seedorf, Kluivert, Rijkaard die allemaal op straat groot geworden zijn. Tegenwoordig zitten alleen maar brave jongetjes in het team die al bij de kleinste druppel regen naar binnen werden geroepen door hun moeder.

En nu staan ze in één keer tegenover een mentaal zeer sterke coach en dat zijn deze jongetjes blijkbaar niet gewend. Alleen Serero is dat gewend, maar als je zijn verhaal kent over zijn jeugd dan is dat ook wel begrijpelijk.

Sterker nog. Het verschil van zijn opvoeding en de gemiddelde Nintendo-generatie bij Ajax is gewoon zeer duidelijk te zien. Serero is een vechter.

Beetje laat maar dit heb ik afgelopen seizoen wel een beetje gemist. Als je dit doet worden de spelers alleen maar scherper tenminste dat hoop ik. Misschien een goed les voor komend seizoen.

Dit had hij 4 jaar geleden al moeten doen. Check al mijn posts maar. Verwende nesten zijn het. Wie niet met zijn hart speelt en alles in een wedstrijd legt die zit niet bij de selectie. Keihard beleid voeren. Je wil spelen of niet..niet presteren is 1500 bruto eind van de maand. Aanpakken die kleuters.

Tja, de technische staf, waar de Boer toch ook deel van uit maakt, heeft dit lamlendige stelletje prutsers toch echt zelf samengesteld.
Heel Nederland ziet al jaren dat deze selectie echte kerels mist, spelers die met het mes tussen de tanden durven spelen.
Maar ach waar maakt hij zich druk om, het zijn toch allemaal echte Ajaxspelers die doorkomen vanuit de jeugd en die ideale schoonzoontjes uit Denemarken zijn toch ook al jaren welkom?
Ze kunnen toch allemaal dat o zo fantastische positiespel spelen Frank?
Dat heb je er toch geweldig in gekregen!!!

Wat verwacht hij nou van deze klootloze mietjes???
Ajax heeft momenteel nog meer testosteron in het dames elftal zitten!!!!

Haha, ik kan nog herinneren dat hij bij NEC uit gigantisch uit zijn dak ging.

Groot gelijk. Ze moeten beseffen in wat voor een bevoorrechtte positie ze
verkeren. Frank valt niks kwalijk te nemen, die heeft toch 4 jaar lang met beperkte middelen het maximale behaald. Dit jaar zat er gewoon niet meer in en mogen de spelers en fans blij zijn dat de 2 plaats nog heel wonderbaarlijk is behaald. De enige concurrentie die ze konden krijgen, Feyenoord en Vitesse hebben het laten liggen.

Ja leuk alleen komt her niet meer aan, de spelersgroep heft het duidelijk gehad met de Boer die Barca probeert na te bootsen met spelers die dat niet aankunnen. Zoiets als een KIA Caravan de F1 laten meedoen.

Denk dat de spelers het wel een romantisch idee vonden en ze na vorig jaar van Barca te hebben gewonnen ook echt dachten dat het kon. Helaas hebben ze nu al vaker gezien dat Frank dat niet kan. Goede trainer, leuke vent, maar geen visionair, eerder een idealist.

Copy paste is het makkelijkste wat er is, alleen als de omstandigheden er niet zijn, werkt dat niet. Frank hoeft het niet eens zelf uit te vinden maar gewoon de Ajax fylosofie te volgen of anders plaats te maken voor iemand die dat beter beheerst.

De houding van Kishna spreekt boekdelen,armpjes over elkaar en een blik in zijn ogen van What ever ouwe lul...

20 april 2015 om 19:35

Dat dus! Deze gast zo snel als mogelijk Ajax uitflikkeren.
Het is werkelijk geen gezicht zoals die gast over het veld loopt.

Frank heeft het niet meer onder controle ben ik bang. Het spel gaat alleen maar slechter en slechter en zit ook totaal geen vooruitgang in. Hoe diep zijn we gezonken door de Boer nog een seizoen aan te trekken? Er moet een nieuwe trainer komen die meer grip heeft op zijn spelers. Had rijkaard aangesteld en koop eens beter materiaal want wat er nu rondloopt kan gewoonweg echt niet! Elke keer hetzelfde gezever met die poeptalenten. Volgend seizoen weer geenkampioen let maar op!!

Klopt dat als je geluk hebt, het slechts 16 jaar kan duren.

Echter die gasten zijn tegenwoordig binnen 5 jaar al binnen. Dus ja.... 16 jaar lijkt toch wel lang.

Hij had beter kunnen zeggen, het kan elk moment afgelopen zijn. Als je ziek wordt, of een ongeluk krijgt. Of weet ik veel.

Maar haal er uit wat er in zit zo lang het kan!

Denk dat dat meer indruk maakt.

Er wordt te weinig naar de roots gekeken van spelers tijdens scouting. Kunnen vaak van alles met een bal op de training, willen graag snel heel rijk worden het liefst met zo min mogelijk inspanning. Hebben i.p.v. steun vaak meer last dan gemak van die hele familieclan die het gemunt heeft op poen en niet de carriere. Geef mij de Scandinavische jongens maar, doen er werkelijk alles aan om te slagen Klaasen en Sinkgraven, dat zijn de talenten die zeker gaan slagen bij Ajax. En de rest, barst van het talent, maar zullen nooit investeren in hun toekomst. Op hun 19e jaar babbels voor tien en teveel last van achtergrond en ego. En er komt nog een hele bos van dat soort figuren aan bij Ajax. Het worden nog zware tijden voor de Ajax-fan. De Boer is inmiddels ook wakker!

20 april 2015 om 19:36

Dus doorselecteren en deze heertjes er snel uitsnijden.

De boer moet maar eens de vaste mensen er uit gooien die structureel falen en jonge talenten de kans geven om zich te bewijzen. Geef fisher, zivko, nouri en vd beek eens een keer de kans vanaf t begin. Jongens die nog wel gretig zijn. Bazoer als centrale verdediger. T systeem kan gewijzigd worden. Een keertje met een 10 spelen, 3-4-3 met inschuiven CV. De boer mag ook bij zichzelf eens te rade gaan of hij wel de juiste man is om ajax te leiden. Misschien is de chemie wel op.

De hele doelstelling per wedstrijd moet gewoon veranderen, dacht je dat City blij was als ze met 2-0 van NAC wonnen? Die club speelt niet eens CL en zou zich gewoon schamen voor een dergelijk resultaat.

Nee natuurlijk niet, er moeten er minstens 3 in liggen, maar als je de wedstrijdjes van Ajax bekijkt dan is het, alle tijd, we hebben nog 80 minuten, alle tijd, we hebben nog meer dan een uur, alle tijd, de tweede helft worden ze wel moe, alle tijd, we hebben nog een dik half uur, oh, komt er zometeen een nieuwe aanvaller in? Dan wachten we nog wel even een paar minuten, oei het staat nu wel erg lang 0-0, oppassen voor de counter!
Ah nee he, 0-0, nou ja, het kon natuurlijk altijd slechter, kijk maar naar Feyenoord!

De koppies moeten gewoon anders, kijk als je tegen Barcelona speelt mag je voor de 0-0 of 1-0 gaan, maar binnen de Eredivisie moet je doelstelling gewoon 3 á 4 - 0 zijn, haal je dat niet dan heb je onder je doelstellingsniveau gespeeld. Barcelona en Real Madrid doen het iedere week en die hebben nog moeilijkere tegenstanders ook.

Moet je kishna zien kijken. Het lijkt wel of die van binnen lacht. Met zulke spelers redden we het niet. Overschatte spelers zoals van rhijn, kishna, viergever, serero, andersen, boilesen. Daar komt ook nog is die arrogantie bij van sommige spelers. Nee het is op dit moment niet leuk om voor ajax te zijn. Dat was vorig jaar ondanks het kampioenschap ook al niet want toen wonnen ze aan het einde ook niks meer. Het gaat niet eens om wedstrijden winnen maar het gaat om de mentaliteit. Je kunt het wel willen en zeggen ja we gaan strijden maar dat is nog anders dan het doen!!!

Toch kan ik het me wel voorstellen. Het seizoen is voorbij. Ze blijven tweede, of ze goed spelen of slecht. Daarom snap ik wel dat Frank zich daar aan ergert. Hij wil verder, ondanks dat er dit seizoen niets meer te winnen valt.
Daarbij denk ik dat dit het probleem is tussen de Boer en Kishna. Kishna heeft toch een hele verkeerde houding. En iedereen maar zeuren dat de Boer hem geen acties laat maken.

Wat een onzin van de Boer.
Nu doen alsof het aan mentaliteit ligt terwijl het puur en alleen om kwaliteit gaat.
Tel daarbij op dat de Boer zelf nooit de hand in eigen boezem steekt met zijn trage breed spel gekopieerd van van Gaal met dat saaie 'geduldig opbouwen'.

Lachwekkend hoe hij bij studio voetbal de schuld legt bij het missen van vorm van de meeste spelers tijdens het seizoen terwijl het een combinatie is van te weinig kwaliteit en het kiezen van verkeerde tacktieken, spelers op de meest vreemde posities neerzetten.
Ik zie de Boer nooit boos worden tijdens de wedstrijd wanneer ze achterin eindeloos blijven rondtikken zonder de intentie om naar voren te gaan. Kortom dit doen de spelers omdat dat aan hen is opgedragen door de Boer. Hoe lachwekkend is het dan om dit filmpje te zien. Schreeuwen om mentaliteit. Doe dat dan maar tijdens de wedstrijd wanneer ze futloos de bal achterin rondtikken. Ik vind het hypocriet.

Laten wij nu eens eerlijk zijn,maar dan echt eerlijk.
Wij zijn door falen van de concurentie toch minimaal 2x met geluk kampioen geworden.
Het is al jaren niet om aan te zien,neem alleen maar de beker finale tegen Zwolle,
Ik schaam me nog steeds,je kan als Ajax je toch niet zo weg laten spelen?
Zie het ook zeer somber in voor de komende jaren, Psv gaat veel geld ontvangen
met z,n verkopen,en zijn niet te beroerd om te investeren.
Kunnen niet anders dan afwachten,hopelijk gaat er flink gekocht worden.

20 april 2015 om 21:18

Falen door concurrentie? Je kan niet zeggen dat je na 34 wedstrijden onterecht kampioen bent. Als je het falen wil noemen prima, maar dan kan je dat elk seizoen zeggen. Dan kan je nu ook zeggen dat Psv kampioen is door het falen van Ajax. Bullshit dus. Ik begrijp wel wat je bedoelt maar het slaat nergens op

Het leek mij wel heel erg veel op gespeelde boosheid. Wel vermakelijk, ik kon er wel om lachen, maar dit lijkt mij niet de goede manier om een team op scherp te zetten. Zeker niet nu de competitie al gespeeld is voor Ajax en dan ook nog eens met een camera erbij.
De Boer kan beter de speelwijze wijzigen, want een paar weken geleden had Ajax maar net iets meer doelpogingen na de winterstop dan FC Dordrecht. Dat ligt niet aan de mentaliteit van de spelers, maar aan die van de coach.

De Boer heeft het niet meer onder controle en dan gaat die lopen schreeuwen. Deze man moet gewoon opstappen bij Ajax.

Hahah! 🙌🏼

Weer een toneelstukje zoals hij dat ook voor de camera altijd doet,gisteren liep hij nog de kijkers voor de gek tenhouden door te zeggen we speelden 2e helft goed alleen lastig om tegen een compacte elftal te spelen en dan haalt hij Feyenoord GAE erbij,werkelijk zielig F de boer

Dit is belachelijk De boer moet ook naar zich zelf kijken want zet altijd spelers op verkeerde posities zoals Shone als messi te laten spelen,en altijd Sigthorson opstellen ook al raakte hij geen knikker.
Onder Martin jol en Koeman werd er nog mooi voetbal gespeeld zonder die fluwele revolutie.

Nu is het alleen balletje terug en balletje breed de keeper krijg meer de ballen dan een spits, geen steek of diepte pass er word in een thuis wedstrijd 1 of 2 schot gelost al 4 jaar lang word er gehamerd op die revolutie maar er word niks ervan gebakken?

Waar is die revolutie dan want de filosofie word niet uitgevoerd in het praktijk je ziet dingen niet terug van de jeugd een 1 2tje of 3 hoekjes tikken of een voorzet vanuit de achterlijn.

Het probleem is dat we spelers zoals Rhijn, kishna, viergever, serero, andersen, boilesen in ons elftal hebben. Allemaal verwende wijven.

Wat zal ik blij zijn als we terugkeren naar de gloriejaren van de 90s. De Boer eruit, Klopp erin. Ha ha ha.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren