Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Drie grote clubs hebben zich voor Depay gemeld

Laatste update:

Manchester United en Paris Saint Germain zijn twee van de ‘drie grote clubs’ die momenteel serieus in de markt zijn voor Memphis Depay. Dat hebben Toon Gerbrands en Marcel Brands, respectievelijk algemeen directeur en technisch manager van PSV, zondagmorgen bij het televisieprogramma 'De Tafel van Kees' op FOX Sports laten weten.

/

“Een drietal grote clubs heeft zich echt gemeld”, erkende Brands, die vervolgens twee van de drie namen noemde. "Daar hebben we wel een telefoontje van gehad", zei de technisch manager over de interesse van de club van Louis van Gaal in Depay. “Maar er hebben nog geen gesprekken plaatsgevonden.” Paris Saint Germain had zich in de winterstop ook concreet gemeld voor Depay, bevestigden de directeuren van PSV.

Bij een eventuele transfer van de Oranje-international gaat het om een bedrag boven de twintig miljoen euro, zo maakten Gerbrands en Brands duidelijk. “Het is in elk geval wel hoger dan het bod van Tottenham Hotspur. Vorig jaar ging het om een bod van rond de twintig miljoen, nu praten we over hogere bedragen als het om Memphis gaat." Brands vulde aan: “Hij is een heel dure jongen."

Naar welke club moet Memphis Depay sowieso niet gaan?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Denk dat man U een betere keuze is, jullie?

19 april 2015 om 11:10

Ja denk dat van gaal hem goed kan opleiden

19 april 2015 om 11:19

Dit klinkt misschien heel onwaarschijnlijk maar het zou toch wat zijn als southampton kon stunten en depay binnen zou halen.

19 april 2015 om 11:24

Lijkt me toch niet dat Southampton 20+ miljoen gaat betalen, danwel een biedingsoorlog beginnen tegen clubs als MCU en Psg.....

19 april 2015 om 11:39

Nee daarom, maar het zou wel wat zijn zeg. als koeman en consulten dat voor elkaar kregen. ik hoop niet dat depay te hoog van de toren blaast en een te grote topploeg kiest.

Edit: aanpassing ivm niet afgemaakte reactie

19 april 2015 om 12:01

Denk dat Depay sowieso Champions League wil spelen...

19 april 2015 om 11:21

@ Niekkerdd,

Ik denk ook dat Manchester United een prima keuze voor Memphis Depay zal zijn, maar als ik eerlijk ben, dan heb ik liever dat Depay nog minimaal één seizoen bij PSV blijft en dat heeft voor mij maar één echte reden: dat is omdat hij dan toch nog één seizoen Champions League meepikt bij Psv.

Hij zal dan in de poulefase van de Champions League met PSV spelen en afhankelijk van de tegenstanders die PSV zal loten, zal Depay minimaal zes Champions League wedstrijden spelen.

Ik denk dat de Champions League met PSV voor een groot belang kan zijn voor Depay en voor z'n ontwikkeling is het ook gewoon beter om nog minimaal één seizoen bij PSV te blijven.

Dit seizoen speelde hij niet altijd even geweldig, maar zelfs als hij niet geweldig speelde, dan was hij beslissend met 'n goal of 'n assist voor Psv. Maar om zichzelf toch beter door te ontwikkelen, hoop ik dat Depay nog één seizoen bij PSV blijft en dus de Champions League bij PSV meepikt.

19 april 2015 om 11:26

Waarschijnlijk gaat hij sowieso CL spelen dus die ervaring kan hij altijd op doen. Voor PSV zou het goed zijn als ze hem er bij hebben in de CL. Voor Depay maakt het niet zoveel uit want die gaat sowieso CL spelen....

19 april 2015 om 11:41

@ Henkyr,

Ja, als hij uiteindelijk naar een echte Europese topclub zal vertrekken, dan zal hij dus sowieso wel Champions League ervaring opdoen, maar de vraag zal zijn: zal hij veel in de Champions League, nationale competitie etc. spelen?

Ik denk dat het voor Depay beter is als hij aankomend seizoen nog bij PSV zal spelen, de Champions League wedstrijden mee zal pikken en ik denk dat hij na volgend seizoen dan helemaal klaar zal zijn om de stap omhoog te maken en ik denk dat je, als je de Champions League wedstrijden meepikt, plus nog een seizoen even beslissend bent voor Psv, dat je dan toch anders binnenkomt bij een club als Manchester United.

Ook zal hij bij PSV minimaal één seizoen wekelijks spelen, in zowel de Eredivisie als de Champions League en vooral de Champions League is nog een podium waar hij zich nog moet bewijzen. In de Eredivisie heeft hij dat al gedaan en in de Europa League heeft hij PSV ook meerdere malen bij de hand genomen, maar de Champions League is toch een ander verhaal.

Als hij bijvoorbeeld naar Manchester United gaat, dan heeft hij met Louis van Gaal in ieder geval iemand die hem aardig goed kent van het Nederlands elftal, maar of hij ook echt veel zal gaan spelen, is natuurlijk de vraag en als hij bij Manchester United niet veel speelt, dan kan dat ten koste gaan van het Nederlands elftal en dat zou ik toch wel jammer vinden, want ik zie in Depay het grootste Nederlandse talent van dit moment en denk, als hij nog minimaal één seizoen bij PSV blijft, dat hij een van de toekomstige sterkhouders van Nederland wordt, misschien wel de absolute sterkhouder van Nederland.

19 april 2015 om 12:27

Het zou leuk zijn voor PSV maar eigenlijk heeft Depay geen reden om te blijven.
Hij is de kampioen en topscorer van de Eredivisie en zal vertrekken als beste speler van de Eredivisie. Het is gewoon tijd dat hij vertrekt. Er valt niks aan Depay te ontwikkelen meer in Nederland zijn tempo zal alleen hier achteruit gaan terwijl hij veel meer aankan. Iedereen wilt dat hij nog een jaartje blijft maar daar is geen logische reden meer voor. Ik zei in het begin van het seizoen al dat hij als topscorer Nederland moet verlaten. Het zou heel raar moeten lopen als hij dat niet word.

19 april 2015 om 13:23

Precies, hij moet niet te lang in de eredivisie blijven hangen. Hij is zo een speler dat zich snel en makkelijk kan optrekken aan een hoger niveau. Daardoor zal hij veel beter worden. In de eredivisie heeft hij niet veel te leren meer, zal zijn ontwikkeling zelfs misschien gaan stagneren.

19 april 2015 om 14:30

als we zo denken en praten dan klopt het wel . en maar hopen dat het ooit een keertje goedkomt.als er zo 10 spelers blijven bij de grotere clubs in Nederland
dan is het probleem opgelost dan gaan we weer beter presteren in Europa .
komen er weer betere spelers bij omdat er iets te winnen is dan zitten we weer in de lift naar boven maar nee .allemaal roepen dat ze snel moeten vertrekken is het beste

19 april 2015 om 11:22

Denk dat Depay wil onder van Gaal wil werken.

19 april 2015 om 11:23

Hij kan het fysieke voetbal van de premier league prima aan. Maar psv moet gewoon gaan voor de club die het verst wil gaan. Kijk naar de spelers uit de Portugese competitie. Die competitie stelt ook niets voor, maar een topper daar (van Benfica of Porto) wordt gewoon voor 30 / 40 miljoen verkocht. Snap niet dat Ajax en PSV niet zover durven gaan.

19 april 2015 om 11:31

Euhh misschien omdat die clubs een niveautje hoger zijn?
Altijd dat wijzen naar de Portugese clubs terwijl die gewoon een klasse beter zijn als de Nederlandse top 3. Ja dan zullen ze dus ook eerder hogere transfersommen vangen....

19 april 2015 om 12:06

Ze zijn juist beter geworden, omdat ze meer durfden te vragen en ook kregen. Daardoor word je club ook structureel beter, omdat je meer inkomsten hebt

19 april 2015 om 12:31

Daar liggen de lonen volgens mij veel hoger dan is automatisch de transfer ook veel hoger. Als je een voetballer 100.000 euro per jaar betaald dan kan je geen 30 miljoen vragen voor een transfer. In Porto verdienen ze gemiddeld rond 2 en 5 miljoen. In Nederland verdiend misschien de beste speler 1 of 2 miljoen.

19 april 2015 om 13:46

Nee dat komt door investeringsgroepen die de Portugese clubs in een macht hebben.

19 april 2015 om 16:10

Lieve jongen je maar je moet ook goede redenen hebben om meer te kunnen vragen. Porto zou gek zijn om niet meer te vragen terwijl ze straks misschien gewoon in de halve finale staan van de CL (bayern uitschakelen zou een wereldprestatie zijn)

Als PSV de EL zou winnen zouden ze natuurlijk veel meer voor hun basisspelers vragen.

19 april 2015 om 16:14

Dat verhaal van die investeringsgroepen word behoorlijk overdreven. Porto heeft BMI gekocht en daar is geen enkele investeringsgroep bij betrokken geweest als het straks een beetje meezit verkopen ze hem met winst door. Zo zijn er meerdere spelers die volledig in handen zijn van Porto.

19 april 2015 om 11:55

Denk dat als hij persé naar een topclub wil, United de enige goede keus is. Louis kent hem, zal hem vertrouwen geven, gaat hij naar bij Chelsea/City dan zit hij na een matige wedstrijd of 4 een half seizoen op de bank

19 april 2015 om 13:38

Zwaar overschat!! Hij kan beter in de Ere-divisie blijven,hij heeft hier al moeite ook al heeft hij 20 goals. Vind hem niet echt de uitblinker van de Ere-divisie.

19 april 2015 om 14:17

Volledig mee eens, maar goed tegenwoordig betalen clubs gerust €25 milj voor middelmaat. Complimenten voor
De marketing rond om het persoon Depay daardoor krijgen ze die 25 milj ook niet voor zijn voetbalprestaties.

19 april 2015 om 16:10

Denk dat man u betere club voor hem is maar ik dacht dat die zonder buitenspelers spelen?

Als PSV rond komt met United altijd daar heen gaan. Van Gaal heeft veel vertrouwen in Depay en bij andere clubs zal hij misschien sneller op de bank belanden.

19 april 2015 om 11:13

Ik vraag me alleen af, gaat hij zoveel opleveren? Dat is een enorm bedrag 20 zou al geweldig zijn... Wellicht een mooi startpunt voor Nederland om spelers duurder te verkopen!! Zoals in Portugal ook gebeurt

19 april 2015 om 11:17

Uitzonderlijk talent verkoopt altijd goed dus ook in NL. Overal ter wereld betaal je gewoon extra voor goeie spelers. Porto verkoopt voor hoge bedragen, maar ja die spelers zijn ook niet de minste.

19 april 2015 om 11:33

Ik weet niet of die spelers zo goed zijn, je hebt natuurlijk spelers die zich zo aanpassen aan een hoog niveau, maar dat heb je in de Eredivisie ook. Mangala is zo'n twijfelgeval, te goed voor Portugal maar in de BPL lukt het ook niet.

19 april 2015 om 12:46

Strootman was een gevalletje aanpassen aan het niveau waar hij speelt. Depay zal een flinke bak met geld op gaan leveren, maakt niet uit waar hij heen gaat. Ik hoop op United, dan mogen ze hem gerust wat goedkoper hebben dan bv. Psg.

19 april 2015 om 13:47

Ajax heeft dat gedaan in de tijd van Van Basten. Dat ging helemaal fout, eigenlijk zijn geen 1 van die spelers een succes gebleken.

20 april 2015 om 01:31

En toch hebben de spelers voor de Cruijff Ideologie Ajax kampioen gemaakt en falen de spelers van de Cruijff ideologie(behalve Bazoer) nu hopeloos. Grappig hoe iemand zo zijn authoriteit kan misbruiken, ik vind hem een verschrikkelijke vent die ze voor eeuwig de mond moesten dichtnaaien!

20 april 2015 om 05:52

@arsenalpsvr, dat zouden ze bij jou moeten doen, mijn god wat kraam je een onzin uit!! Heb je je moed in lopen drinken en nu vol goede moed, rancune en een stoer gezicht deze onzin te posten?

Je hebt echt geen idee hoe dom je overkomt he?

Ik snap de frustratie ook wel Ajax heeft Cruijff, Feyenoord heeft van hanegrm en jullie hebben die 2 broertjes als iconen dan moet je af en toe ook stoere dingen roepen...

Zo je hebt je ego poets momentje gehad nu weer naar je bedje jochie;-)

PSG toevallig en Manchester United en wie de 3e is geen idee.

19 april 2015 om 11:14

Spurs natuurlijk...

19 april 2015 om 11:33

En Chadli dan?

19 april 2015 om 11:38

30 miljoen + chadli en ik ga depay met de fiets brengen.

19 april 2015 om 12:25

Denk niet dat PSV aan Chadli hetzelfde wil betalen als hij nu bij de Spurs verdient.

19 april 2015 om 16:06

zover ik weet hadden spurs hem toch telicht bevonden. zover ik weet was de andere liverpool wat ik keer had gelezen. helaas heb ik effe geen bron bij de hand om dit te bevestigen

19 april 2015 om 11:16

Tottenham denk ik. Depay heeft laatst een contract gesloten met Underarmour, de kledingsponsor van Tottenham. Misschien heeft hij dat contract al gekregen als voorschot op het echte contract?

19 april 2015 om 11:24

En dus als ie Adidas als sponsor had gekregen zou hij al een deal hebben met Manchester united.
Wat een rare manier van denken zeg.

Manchester united heeft de beste papieren om Depay binnen te halen.
Al zou Louis Van Gaal geen coach zijn geweest bij Manu dan denk ik toch nog dat Depay voor Manutd had gekozen.
Vooral omdat z'n idool daar is uitgegroeide tot de beste speler ter wereld.

19 april 2015 om 11:52

Ten eerste: Ik heb helemaal niet gezegd dat hij sowieso naar Tottenham gaat, ik zeg alleen dat Tottenham de derde geïnteresseerde club is.
Ten tweede: Adidas is niet de sponsor van Manchester United, dus je weet niet eens waar je het over hebt.

19 april 2015 om 11:57

Adidas is vanaf volgend seizoen de sponsor van Manchester United, dat zou voor mij logischer klinken dan de deal met Under Armor.

19 april 2015 om 12:26

Is wel iets anders natuurlijk. Er zijn zoveel clubs met Adidas of Nike en ook heel veel spelers spelen op Adidas of Nike. Depay moet hét uithangbord van Under Armour worden, dus zo gek is het niet om dat een club die in Under Armour speelt te denken. Zeker niet omdat Tottenham afgelopen zomer ook al interesse in Depay heeft getoond.

Ik denk dat LVG te veel waarde hecht aan het collectief en het systeem, terwijl Depay het meer moet hebben van zijn individuele actie en creativiteit. Spurs of PSG lijken me prima voor deze jongen.

Ik vind het alleen al een prestatie dat die mannen er zijn. Ik lig nog half in coma ..

Ik weet niet of het wel verstandig is dat Depay gelijk naar de wereld-top gaat. Dat hij weg moet uit de Eredivisie is duidelijk, maar het lijkt mij verstandiger dat hij eerst naar club gaat die boven aan de midden moot staat. Bijv. The Spurs.

19 april 2015 om 11:18

Alsof de Engelse clubs ook echt wereldtop zijn op dit moment. Man utd is toch wel van hetzelfde niveau als Tottenham Arsenal City. Zo heel veel verschil zit er echt niet tussen.

19 april 2015 om 12:14

Blind doet t ook prima bij MCU

Denk dat Depay al in de winterstop besloten heeft, Man Utd.

Ik denk dat tussen de 25-30 miljoen euro wel mogelijk is voor Depay. Los van het feit of hij er klaar voor is. Deze jongen is altijd dominant aanwezig ook al speelt hij slecht. Daarnaast heeft hij scorend vermogen en kan hij scoren uit het niets van afstand. Ik denk ook dat hij beter speelt met betere spelers om hem heen. Tenminste op het wk zag ik wel een goeie klik met van Persie, Robben en Sneijder. Misschien heb ik het mis hoor, maar zo zag k het in ieder geval. Mocht Sterling verkassen, dan lijkt hij me een aardige vervanger @ Liverpool. Maar ja Loui kent hem dus lijkt United me ook goed.

19 april 2015 om 11:18

Ik denk ook dat hij een prima speler is voor liverpool. Ook voor tottenham (als ze een grote schoonmaak houden) zou hij prima passen. Ik zou als ik hem was nog even wachten met de absolute top en het pad ala suarez nemen.

Man United is goede team voor Depay laat ze lekker 30 M betalen.

Gewoon nog lekker een jaartje bij Psvee blijven! Met de club CL spelen en een constant seizoen draaien....affelay de 2e kan het worden

Een gegarandeerde basisplaats krijg je natuurlijk nooit, mag je mag er toch vanuit gaan dat als een in hem voor zeg 25 miljoen haalt, hij in ieder geval de kans krijgt om zich te bewijzen. United zou natuurlijk een mooie optie zijn omdat v Gaal daar ook zit, maar er zijn meer coaches die goed met jonge spelers kunnen werken. Arsenal bijvoorbeeld zou denk ik ook een mooie optie zijn.

Hij moet eerst naar Spurs, daarna na een jaartje of 2 naar Psg, PSG is echt een schitterende club dat vrijwel altijd zeker is van CL.

Sorry maar ik vind dat als Blind 18m kost, Depay wel richting de 30 mag kosten. Ik heb niks tegen Blind, maar het is gewoon geen bepalende speler in een team, wat natuurlijk te maken heeft met zijn positie, waar hij dus weinig aan kan doen. Ajax heeft vorig jaar de hoofdprijs gekregen voor Blind, en PSV zou er goed aan doen ook de hoofdprijs te vragen voor Depay. 30m+ dus...

19 april 2015 om 11:40

En aanvallers zijn ook altijd duurder dan verdedigers/verdedigende middenvelders.

19 april 2015 om 12:27

Alles mag, het is aan PSV en Depay om te kijken hoe hoog de transfer som uiteindelijk wordt. Aangezien zich er diverse grote clubs gemeld hebben, kan het bedrag aardig oplopen.

19 april 2015 om 13:18

Blind was vorig jaar echt wel een bepalende speler hoor! Hij maakte Ajax kampioen. Maar je kan nooit een transfer met een andere transfer vergelijken, als je 150 miljoen betaal voor Neymar (hier gaat het Spaanse OM van uit) dan is Depay wel 75 miljoen waard bewijze van spreken. Psv zal uiteindelijk 25 a 30 miljoen krijgen, tenzij PSG en United echt tegen elkaar gaan opbieden. Dan kan het echt een fikse klapper worden

21 april 2015 om 17:10

Ja, Blind was vorig jaar zeker een bepalende speler bij Ajax, misschien wel de belangrijkste. Maar ik zei dat Blind geen bepalende speler bij EEN team is. Dat betekent dat Blind niet de man is die alle goals maakt (messi, Ronaldo), of alle goals voorbereidt (fabregas, Iniesta, de Bruyne), of in zijn eentje de verdediging leidt (thiago Silva, Terry, Ramos).
Blind is een goede speler, maar niet een die hele teams beter maakt, waar je wel vanuit kan gaan als je Messi, Ronaldo en in veel mindere mate Depay koopt.

Als Louistje blijft bij United, altijd voor United gaan. Die ziet het tenminste zitten in hem. Bij PSG ben ik bang voor een v.d. Wiel scenario. Al willen die misschien wel meer betalen.

Bale terug naar de PL en Depay naar Real...

19 april 2015 om 13:30

Hoe bedoel je er zijn veel beteren jongens van 22. Ongeveer dus wat real gwn PSG

Ik denk dat hij het beste naar PSG kan gaan. Hier speelt hij Champions League en als Lavezzi weg gaat (naar Inter?) heeft hij denk ik gegarandeerd een basisplaats. Bovendien is het een Europese topclub, maar de druk is denk ik minder groot dan in de Premier League.

Ik vind dat voor Depay gewoon 35 miljoen euro gevraagd moet worden en geen cent minder. Ik schaar hem bij de 3 grootste talenten ter wereld. Top van de Top, daar moet voor betaald worden. Het is klaar met de fooitjes uit de eredivisie.

Voor Willems hetzelfde, gewoon 25 miljoen euro en geen cent minder. Wat een goudmijn heeft psv zeg. En ondertussen blijven wij maar Denen en 2e hands huurlingen tevoorschijn toveren. Alleen Bazoer en El Ghazi hebben het seizoen nog enigzins kleur gegeven.

19 april 2015 om 11:33

Lijkt me een mooi startpunt voor onderhandelingen maar om daar aan vast te houden lijkt me gevaarlijk want ik denk dat geen enkele club dat gaat betalen.

Gok dat het bedrag uiteindelijk tussen de 25 en 30 miljoen zal liggen. En dat past ook wel weer als je het vergelijkt met andere wereldtoppers die de eredivisie verlieten als Sneijder en Suarez.

19 april 2015 om 11:36

Daar heb je gelijk in. Het is meer de algemene tendens om toppers uit de eredivisie naar beneden te praten en wanneer ze vervolgens presteren in een topcompetitie het geldbedrag waarvoor ze vertrokken zijn een fooi noemen. Die tendens moet omgedraaid worden met het vragen van hoge prijzen.

19 april 2015 om 11:49

Hahaha. Ga fietsen. Met je top 3.

19 april 2015 om 21:20

Noem 3 betere spelers onder 22.

20 april 2015 om 14:35

Gelieve jouw top 3 in zijn leeftijdscategorie te plaatsen. Bij deze beantwoord ik jouw lach met hahaha, ik ga lekker fietsen.

€ 25 miljoen voor Depay + € 15 miljoen voor Wijnaldum + Champions League inkomsten +/- € 15 miljoen. PSV heeft binnen een jaar € 55 miljoen binnen en de toekomst ziet er rooskleurig uit.

Ps. Willems gaat volgend jaar ook voor €15 a € 20 miljoen weg als hij zich zo door blijft ontwikkelen.

19 april 2015 om 11:31

Ligt er aan wat ze als vervangers halen. Met alleen geld op de bank word je ook geen kampioen. En ik denk dat Depay, Wijnaldum en Willems niet echt goed te vervangen zijn. Hopelijk voor de Psv'ers staan spelers als Maher dan op anders word het gewoon weer paar jaar wachten op een kampioenschap.

19 april 2015 om 11:43

Ik heb vertrouwen in brands. Hij heeft bijna elk jaar een kampioenswaardig elftal op de mat gelegd (behalve vorig jaar) en met 55 miljoen valt goed te werken. En hij heeft de beste aankoop van het seizoen al gedaan in de vorm van guardado. Wat was die man toch weer goed gister

19 april 2015 om 14:49

Waarom wordt t dan weer een paar jaat wachten? Luuk de jong , cuadrado , maher die jongens moeten de ploeg op sleeptouw nemen. Ajax heeft geen betere jongens rondlopen en feyenoord ook niet dan de bovengenoemde namen.

PSG lijkt me logischer. Zlatan vertrekt en ik denk dat Depay wel een goede kandidaat is om Pastore/lavezzi uit de basis te spelen. Maar Manunited is ook fantastisch, Van Persie wordt ouder en Falcao wordt waarschijnlijk niet gekocht dus heeft Memphis meer kans bij Manunited

19 april 2015 om 11:33

Pastore heeft meer klasse dan Depay man. Echt die overschatting is lachwekkend. Depay kan amper imponeren in een topwedstrijd. Hij leidt alleen maar balverlies en scoort, omdat er in de Eredivisie zoveel net niet verdedigers zijn. Kijk alleen maar naar die 4-1 van Narsingh gisteren. Tekenend voor de Eredivisie. Dan zegt men dat is de kracht van Psv. Nou 0 x gelukt in de EL tegen de sterkere ploegen uit Rusland. Logisch, want daar verdedigen ze nou eenmaal wat beter. In Nederland kunnen de tegenstanders amper sprintjes trekken. In de topcompetitie alleen maar...

19 april 2015 om 11:45

Heb je die pass van depay gezien bij de 4-1? Schitterend paste perfect. En die vrije trap? Ook schitterend. Hij levert misschien veel ballen in maar hij beslist wedstrijden voor je. En hij is pas 21 mensen er zit genoeg rek in die jongen.

19 april 2015 om 11:48

@oranje88;
Daar heb je wel gelijk in. Maar Depay is fysiek heel sterk. En ik heb ook al eens eerder gezegd: Depay zal beter spelen als de spelers om hem heen meer kwaliteit hebben. Ff dat je t weet maar ik noem nu de rest van de selectie van PSV niet slecht, maar als Depay meespeelt met een Verratti, Matuidi/ Di Maria, Rooney, Kan hij denk ik zich beter laten zien. Ook bij het Nederlands elftal tegen Spanje speelde hij goed. Omdat daar spelers met meer kwaliteit zitten.
Liverpool lijkt me ook nog een goede optie btw.

19 april 2015 om 12:04

In de eredivisie. De competitie die volgend jaar voorbijgestoken wordt door de Belgische Jupiler Pro League op de uefa ranking.

Ook Europees scoorde hij enkel tegen de kleinere ploegen als Panathinaikos, Estoril, Soligorsk of St. Pölten en niet tegen een Dinamo Moskou of een Zenith.

De Depay-verheerlijking mag wel eens iets genuanceerder worden.

19 april 2015 om 12:33

@rombomcu.
Alsof hij de vrije trappen zal mogen opeisen bij Psg. Hun zien ook heus wel dat hij er eerst 10 ballen wijd over moet knallen voordat er 1 invliegt. Die pass tegen het einde vd wedstrijd bedoel je? Man bij een topclub was hij allang gewisseld als hij überhaupt had meegedaan. Ook stond hij helemaal vrij om zo een pass te geven en het was eerder dat Luuk de Jong een prima vervolg eraan gaf.

Ja hij is nog jong, dat dan weer wel. Ik zeg ook niet dat hij alles goed moet doen, maar hij moet wel veel meer in zijn mars hebben wilt hij ff Pastore eruit kunnen spelen of gewoon een basisplek afdwingen bij een topclub.

@ Messi_army

In de ideale situatie ja. Fysiek is hij voor zijn leeftijd heel sterk als Nederlander. In de Franse competitie zie je Afrikanen van 18 jaar met een soortgelijke fysiek dus dat valt reuze mee. Daarnaast is zijn basis techniek pover. Hij moet sneller handelen en daarom leidt hij ook zoveel balverlies in topwedstrijden. Die wedstrijd vs Spanje is voor mij geen serieuze graadmeter. Ze kwamen maar wat ballen die Spanjaarden. Tegen Turkije bijvoorbeeld was hij 3 x niks. Ja hun back nam de wedstrijd wel serieus en zat dicht op hem. Hij heeft dan niet de verfijnde techniek om wat te bedenken.

Liverpool zal hij waarschijnlijk gewoon banken. Vraag maar aan Assaidi die volgens kenners zogenaamd ook een topper in wording was.

19 april 2015 om 12:05

Pfffff... Depay concurrentie voor pastore?
Pastore is echt een onderschatte speler.
Depay mag zijn veters nog niet strikken

Nu ff zien hoe goed Brands nou echt is. Niet zozeer vanwege de verkoopprijs, maar wie hij als vervanger gaat halen. Het is makkelijker om een dragende speler te vervangen wanneer je sowieso niks hebt gewonnen in het seizoen daarvoor. Nu moet Brands een CL waardig elftal bij elkaar brengen en ook nog eens een vleugel die Depay eventueel zal kunnen doen vergeten. Streep die Corona en die NAC speler dan alvast maar weg. Hij moet toch echt buiten de Eredivisie gaan kijken. Ook onze winger is niet goed genoeg en Kishna lijkt me al helemaal niet van het gewenste niveau. Nu kijken hoe groot Brands zijn netwerk nu echt is.

Blijf nog alsjeblieft een jaar !!!

19 april 2015 om 12:18

Doe maar minimaal 2 seizoenen. In het buitenland zal hij zijn carrière verpesten. Wijnaldum is een goed voorbeeld. Die speelt meer dan 6 seizoenen in Nederland.

Gevalletje blijven roepen dat er meerdere grote clubs zich hebben gemeld om de prijs op te voeren. Feit blijft dat hij gewoon een zwakke 2de seizoenshelft heeft gespeeld en er bij de 'grote clubs' denk ik momenteel betere en constantere spelers rondlopen op het moment.

Wat een clubs he, had niet eens het idee dat Depay zich zo had laten zien dit seizoen. Begon geweldig, beetje euforie van het wk nog dacht ik zo en later beetje flauw spelertje.
Maargoed, ik ben slechts liefhebber en geen kenner

Gewoon 30 miljpen vragen. Als je ziet voor wat voor belachelijke bedragen spelers uit Portugal vertrekken ... Depay is goud waard, als hij onder sterren gaat spelen zal die nog beter renderen.

Hopelijk naar United, dan. Om meerdere redenen. Van Gaal houdt hem wel in toom, denk dat Blanc niet aanwezig genoeg is. Anderzijds is een speler als Zlatan niet verkeerd voor hem. Ik betwijfel alleen of PSG hem oprecht wil kopen voor de eerste 13-15. Dat verwacht ik niet. Als je de 18e man bent speel je zo sporadisch.

Lekker tegen elkaar op laten bieden. Heeft enorm veel potentie en nu al een gigantische drive.
Zet dat Mickey Mouse league en gevoel is uit, even niet zo bescheiden zijn en inzetten op 35 mil. Die clubs kijken echt niet om naar een tientje meer of minder. Wie niet waagt...?

Volgende mis koop(huur) van V Gaal. Is volgens mij niet de speler die UTD nodig heeft. Speel nu vooral op kracht. Dat voordeel is ie de BPL dus al kwijt. Daar zijn ze immers allemaal heel sterk.

Daarbij heeft ie nou niet de geweldige acties is huis om de achterlijn te halen. Leuke speler, maar erg overhyped. Zeker geen nieuwe Ronaldo of iets dergelijks. Veel te duur dus....

denk bij psg meer kans van slagen kan hebben als ibrah weg gaat cavani in de spits is lw vrij voor depay met concerentie van lavezzi

Pfff.. En dan sommige mensen zeggen dat Draxler geen 45 miljoen waard is....😑

19 april 2015 om 14:51

Draxler is ook niet beter dan depay hoor.

19 april 2015 om 16:18

Echt waar meen je dit serieus draxler niet beter dan Depay?
Depay is heel erg overschat, en ik weet zeker dat als hij een transfer naar een topclub gaat maken hij gaat falen! Let op mijn woorden

Kijk maar eens een wedstrijd van schalke ipv van Athletic Bilbao

Het zou mooi zijn als hij maar Atlético kon. Lekker leren vechten. Anders Dortmund als Reus wordt verkocht of Juventus als opvolger van Tevez.

Suarez, Dost, Huntelaar etc. verlieten de competitie met 35 doelpunten. Memphis Depay met 18(?). Deze jongen is overschat. Rent, vliegt en doet maar wat. Technisch belabberd op zaalvoetbalacties na. PSG neemt hem voor de fanshop en bij United wordt hij verwezen naar de tribune.

19 april 2015 om 12:09

Depay is een vleugelspeler. De andere drie zijn spitsen. Nogal een kromme vergelijking.

19 april 2015 om 13:24

Suarez speelde meer op de rechtervleugel bij Ajax toen hij topscorer werd (wel in een vrije rol)

19 april 2015 om 12:15

Depay is inderdaad overhyped. Ik weet echt niet wat hij te zoeken heeft in het buitenland. Als je met alle respect niet tegen Dordrecht Willem II Nac. etc kan uitblinken dan heb je niets te zoeken in het buitenland.

Ik hoop voor PSV dat de teams lekker tegen elkaar op gaan bieden. Mijn voorkeur gaat uit naar United, hoewel de vleugels daar al aardig zijn bezet met Di Maria, evt Mata, die Belg, Young, Valencia en wellicht vergeet ik er een paar.

Het is jammer voor de competitie dat dit soort spelers niet nog een jaartje kunnen worden bewonderd. Ik ben ook niet van mening dat Depay er écht klaar voor is. Ondanks dat hij uitstekende cijfers kan weerleggen vind ik hem bij lange na niet consistent genoeg. Ook wanneer hij niet in de wedstrijd zit heb je totaal niks aan hem. Ik had verwacht dat hij verder zou zijn na het afgelopen Wk.

Voor mij is de revelatie van dit seizoen trouwens Luuk de Jong. Ik had hem graag bij Ajax gezien!

19 april 2015 om 14:14

Valencia is gewoon RB en ik zie het niet gebeuren dat hij nog in aanmerking komt voor de R-buiten positie lijkt mij onwaarschijnlijk. Met Young en di Maria heeft hij veel concurrentie. Ik snap dan ook niet dat hij moet komen.

Als je kijkt naar wat er gehaald moet worden bij United. VM en CV dan is Depay in mijn ogen alleen nodig als Mata, di Maria, Young of Januzaj vertrekt. Verder ben ik het met je eens. Hij zou nog een jaartje moeten blijven. Niet omdat hij het niet zou kunnen maar omdat hij echt nog wel een stapje kan zetten met Psv. 20+ goals en nog constanter moet voor hem gewoon te doen zijn. Ook de CL ervaring zou hem goed doen.

Ik zie liever Pogba en Hummels/ Garay komen dan Depay. Maar zo gezegd als een van de wingers zou vertrekken is hij meer dan welkom. Ik schat hem qua talent toch niveau Hazard

19 april 2015 om 17:28

Januzaj, mata en di Maria zijn eigelijk aanvallende middenvelders, ik begrijp deze aankoop wel.
Zo'n speler moet je niet laten lopen

Waar depay ook heen zal gaan, onbetwiste basisspeler zal hij zeker het eerste 1.5 jaar niet worden. Zeker bij een Engelse topclub niet, en bij PSG denk ik ook niet als cavani en ibra blijven

Depay is gewoon een toe aan een nieuwe omgeving. Een omgeving waar constant gevraagd wordt om het maximale uit zich zelf te halen. In de eredivisie kan hij het op 80% van zijn kunnen.

Ik zou hem best graag bij United willen zien, met van Gaal heeft hij iemand die weet wat hij kan en weet wat er gevraagd wordt in de top. Waarschijnlijk heeft hij ook iets meer krediet bij van Gaal dan bij andere trainers.

Gewoon brahimi halen van porto voor Memphis, iets ouder maar ook gewoon van een geweldige klasse. Maar memphis zal verstandig zijn en nog een jaar blijven daar durf ik geld op in te zetten.
Klasse voetballer die Memphis gewoon een miljoentje of 35+ vragen niets meer niets minder!

19 april 2015 om 12:07

En jij denkt dat brahimi naar de eredivisie wil?
Die speelt met porto bijna in de halve finale van de champions league en heeft een geweldig team, dan naar psv gaan is een heeele grote stap omlaag daar wordt hij echt niet beter op.

19 april 2015 om 12:26

Gewoon Brahimi halen van Porto?

Probeer je nu grappig te zijn of wat?

Het is geen FM of Fifa ofzo.

lol Brahimi halen... Die is grappig.

Gisteren heb ik Depay meer fouten zien maken dan iets goed doen. Dit al bijna 3 kwart seizoen al zo. Snap niet waarom de topclubs hem willen. En 30 miljoen zal hij zeker niet waard zijn.

19 april 2015 om 12:41

Dit dus, ik snap er ook helemaal niks van. Het spel van depay is al sinds de winterstop dramatisch. Ik bedoel, wanneer maakt hij nu een goede actie? Een man voorbij komen of met een goede voorzet komen zie ik niet vaak genoeg. Daarnaast is het bijna automatisch balverlies als depay de bal krijgt. 20 goals zijn weliswaar geweldige statistieken voor een linksbuiten, maar ik snap niet waarom een topclub depay voor 30m zou willen kopen. Daarbij merk ik wel op dat ik hem tegen Spanje uitstekend vond spelen en hij wellicht een nieuwe uitdaging nodig hebt, maar heb m'n twijfels over depay bij een topclub.

PSV moet nu gebruik maken van de situatie waar het zich in bevindt.

Depay heeft een contract, PSV wil hem niet kwijt en clubs zullen dan maar met bedragen moeten komen waar wij warm van worden. Ik hoop oprecht dat Brands geen domme dingen in deze deal gat doen, zoals deze jongen verkopen voor 25 miljoen, want er valt veel meer uit te halen, want we weten allemaal wat clubs als PSG ( 50 miljoen voor een David Luiz whahahah ) kunnen betalen voor in hun ogen goede spelers.

Persoonlijk denk ik dat Depay nog veel kan leren en vooral goed moet nadenken over welke club het beste bij hem past en waar hij nog snel door kan groeien, mijn hoop is in ieder geval dat PSV steevast hoge bedragen blijft eisen voor dit talent en zo op een bedrag rond de 35 a 40 miljoen uit komt.

Ik vind ook dat hij niks te zoeken heeft bij Manchester United. Hij kan het niveau wel aan maar je hebt daar al talenten als Januzaj en Wilson. Dan heb je nog zoveel andere jonge spelers die kunnen doorbreken. Het is een goeie club om je te ontwikkelen maar Ik zou voor PSG kiezen want die hebben een goed clubbeleid. Die zijn veel sneller dan Chelsea aan het groeien en op zijn positie heeft hij geen concurrentie daar. PSG heeft ook een veel sterker team dan Manchester United plus hij zal elke jaar kampioen worden met zn team.

Depay gaat zwaar door de mand vallen bij een topclub. Zegt mijn gevoel. Amen.

19 april 2015 om 16:19

Idd ik heb precies het zelfde, maar sommige denken hier dat Memphis effe de balon d'or gaat binnenslepen volgend jaar...

Sjonge, een broekie dat net een kampioenschap heeft en voor het eerst wellicht topscorer van de Eredivisie kan worden is bij een club als PSV al bijna zeker weg....geen reden om te blijven, grote geld etc.
Ok, jongens als Rekik, Castaignos en dergelijke zijn eerder (zonder succes) weg gegaan uit Nederland....maar toch, het moet niet gekker worden. Bij Wijnaldum kan ik het nog begrijpen. Hij is in zijn vijfentwintigste levensjaar (alhoewel, tot je zevenentwintigste bij een Nederlandse topclub spelen en in Oranje belangrijk zijn is absoluut niet verkeerd....hoe goed je ook bent!) en is niet nog net een echte prof (dus niet speelgerechtigd voor -21)....heeft bereikt wat hij wilde (exclusief spelen in Cl). Maar Depay is pas 21, heeft een lang lopend contract en ik denk niet dat het een enorm risico is om hem niet te verkopen. Zijn prijs zal echt niet dalen binnen een seizoen!

Arsenal zou het beste voor hem zijn, maar die hebben denk ik helaas nog geen interesse getoond.

In Engeland is United de beste optie voor Memphis omdat v Gaal daar zit. Maar mocht hij naar Parijs willen, dan zal hij daar ook moeiteloos aan kunnen haken.

Ik hoop dat hij naar PSG gaat,want hij kan wel wat leren in Frankrijk en ik zie hem ook gelijk in de basis elftal van PSG ,Want Maxwell kan wel vervangen worden door Depay.wat denken jullie hier over?😎

Dat zijn de grote clubs. Nu het grote geld binnenhalen.

Ik heb vanmorgen dat programma niet gezien, maar ik geloof de beide heren niet. Ik heb nog nooit meegemaakt dat een TD de waarheid spreekt. Ik denk nog steeds dat ze een verkoopriedeltje houden. Ze proberen andere clubs aan te trekken om de prijs verder te verhogen. Vorig jaar zomer was Depay 20 miljoen waard, die prijs is niet gestegen. Ik kan me ook niet voorstellen dat een topclub hem voor zo veel geld haalt. Daarvoor presteert hij gewoon niet goed genoeg. Daarbij heeft PSG last van de financial fair play, dus die kunnen helemaal niet doen wat ze willen. Manchester United heeft andere prioriteiten; die moeten zich ook op andere posities versterken. Natuurlijk komen er regelmatig scouts langs om hem te bekijken, ook van grote clubs. Maar kijken is nog geen kopen.
Meestal verloopt het ook anders op de transfermarkt. In Engeland beginnen ze pas de laatste week van augustus met onderhandelen. Ik denk dat dat komt omdat ze de concurrentie niet al te veel tijd willen laten om te reageren op bepaalde aankopen. Een goed voorbeeld is het aantrekken van Ozil door Arsenal. De transfer werd pas op de laatste dag bekend gemaakt.
Verder moet ik ook nog denken aan de transfer van Luis Suarez. Die was al veel beter dan Depay, maar de grote clubs durfden het toen ook niet aan en dus vertrok hij naar Liverpool.
Ik verdenk de beide heren er van dat ze het geld voor Depay hard nodig hebben. PSV heeft de laatste jaren toch wel een riskant beleid gevoerd. Ze zullen ook wel geschrokken zijn van de situatie rond FC Twente. Om dit jaar kampioen te worden is er zeer zwaar geinvesteerd, ook in de salarissen van Depay en Wijnaldum. De verkochte spelers van de afgelopen jaren hebben wel zwarte cijfers opgeleverd, maar geen grote winst.

19 april 2015 om 14:55

Je weet dat je over een paar weken echt voor lul loopt met deze uitspraak? Natuurlijk is depay wel 20+ waard. Topscorder eredivisie, fysiek sterk, snel, goeie trap, passeerbewegingen, leuk wk gehad en speelt bij de kampioen van NL. Als je dan geen 20+ meer waard bent in deze huidige markt dan zijn de rest van de spelers van de eredivisie nog geen 10 waard.

19 april 2015 om 15:33

Dat klopt ook Er zijn weinig spelers in de eredivisie meer waard dan 10 miljoen. Verder dan een stuk of wat kom je niet.
In het voetbal is het ook vaak wat de gek er voor geeft. Die komen soms langs, voor Strootman, voor Babel en zelfs voor van der Meyden.

19 april 2015 om 16:01

Ik denk dat je deze post moet gaan inlijsten en over een tijdje terug moet gaan kijken! Met name over de prijs van Depay en het stukje "ik kan me niet voorstellen dat een club zoveel geld voor hem betaald". De marktwaarde van Depay ligt behoorlijk hoog. Wat Aritzaduriz al zegt over wk, topscorer en zijn kwaliteiten. Daarnaast denk ik dat (mocht depay goed gaan draaien) hij een echte wereldster kan worden en dus: goed voor shirtverkoop etc.

Allereerst PSV gefeliciteerd met het behalen van de kampioenschap. Depay was voor jullie samen met wijnaldum en guardo de beste van het veld en zal een aderlating voor jullie, als hij weg is.
Manchester united is voor hem toch wel het beste zijn. Maar ben benieuwd wat hij doet.

Bijzonder dat zoveel clubs zich melden voor Depay, terwijl imo Wijnaldum de echte baas van deze ploeg is. Misschien ook wel de meest talentvolle. Met Depay, maar ook Wijnaldum en Clasie heeft het Nederlands elftal goud in handen. Een middenveld met Wijnaldum, Clasie en Strootman is echt om te smullen.

Overigens: Depay gaat na dit seizoen sowieso weg. Dat er nu in de media word verteld dat er al 3 grote clubs zich hebben gemeld zegt genoeg. Ben erg benieuwd wat het prijskaartje gaat worden. Ik gok zo rond de 35 miljoen.

Depay word niveau C.ronaldo, een echte wereldtopper.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren