Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Volop belangstelling voor ‘ambitieuze’ Wijnaldum

Laatste update:

Georginio Wijnaldum staat open voor een zomerse transfer. De middenvelder en aanvoerder van PSV stond vorig jaar in de belangstelling van Paris Saint-Germain, maar vond het toen nog te vroeg voor een overstap en bleef in Eindhoven. Nu hij met PSV kampioen wordt van de Eredivisie heeft hij bereikt wat hij wilde bereiken en valt er te praten over een nieuw avontuur.

/

Televisiezender Sky Sports claimt dat de 24-jarige Wijnaldum in de gaten wordt gehouden door Arsenal, Newcastle United en het Manchester United van Louis van Gaal. “Ik ben gelukkig bij PSV, maar ben ook een speler die ambitieus is. Ik wil in een sterkere competitie spelen: Engeland, Italië, Spanje, Duitsland of Frankrijk”, is Wijnaldum duidelijk.

“Het hangt van mijn gevoel af. Als ik het gevoel heb dat ik ervoor moet gaan, dan ga ik. Het is moeilijk om te zeggen wanneer ik wil vertrekken. Als er een mooie club komt, dan ga ik erover nadenken. Van Leroy Fer en Tim Krul hoor ik wel goede verhalen over Engeland. De fans en het leven zijn geweldig, vertellen ze”, besluit Wijnaldum, die bij PSV nog een contract heeft tot medio 2018.

Bij welke club past Georginio Wijnaldum beter, denk je?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Arsenal en United zijn denk ik een stap te ver, Newcastle is (zeker op dit moment) een stap terug. Liverpool zou wel een mooie club zijn.

15 april 2015 om 20:29

Liverpool, Valencia, Sevilla, Lyon en Benfica zijn mooie ploegen voor Wijnaldum

15 april 2015 om 21:41

Benfica is een mooie ploeg, maar om nou in de Portugese competitie te gaan spelen... PSG had afgelopen zomer al interesse in hem en het schijnt dat ze toen zelfs een bod hebben uitgebracht, misschien komen die nu ook weer.

15 april 2015 om 23:27

Ben het redelijk met je eens, maar vind niet dat Lyon in dat rijtje van je past. Gezien de prestaties van afgelopen jaren is dit een ploeg van hetzelfde niveau als PSV vind ik, weet niet of ze daar een beetje goed betalen maar sportief gezien zou ik daar niet heen gaan.

15 april 2015 om 23:37

Iedereen zijn eigen mening. Maar ik vind lyon toch echt een paar klasses beter dan psv. Ze doen ook gewoon mee met de titel tegen psg en marseille. En ik denk dat wijnaldum het wel fijn zou vinden om met lacazette, grenier en fekir te spelen.

15 april 2015 om 20:29

Newcastle zou juist ideaal zijn. Zo kan hij zijn kwaliteiten goed laten zien en later dan de echte stap naar de top maken wanneer hij er klaar voor is.

15 april 2015 om 20:51

Een club ---- zoals ----- newcastle zou ideaal zijn maar Newcastle zelf niet. Niet met deze coach en team. Daar loopt het echt al jaren fout.

15 april 2015 om 21:19

Precies! En met het oog op het NL elftal hoop ik niet dat hij gaat concurreren met Siem. Wie weet speelt gaat de Jong daar nog wel leuk voetballen na zijn zware blessure. Ze hadden hem volgens mij al vrij snel (reserve?) aanvoerder gemaakt.

15 april 2015 om 21:27

Hij is nooit reserve aanvoeder geweest. Ze hadden hem alleen 1 wedstrijd aanvoeder gemaakt km zo toen letterlijk met een D-elftal speelden.

15 april 2015 om 21:39

ik zou een club als Everton, Tottenham, liverpool of zelfs Arsenal wel goed voor hem vinden hoor. goede clubs waar hij in kan groeien op een hoog niveau. kan Gini zeker aan.

15 april 2015 om 21:41

Following his signing for the club, De Jong was named as a vice-captain by manager Alan Pardew. Of toch wel..

15 april 2015 om 23:01

Oh ja, Coccielini is natuurlijk captain. Siem samen met Tiote reserve aanvoerders.

16 april 2015 om 23:23

Coccielini? Ik denk dat je Coloccini bedoeld...

15 april 2015 om 20:36

Newcastle een stap terug is onzin. Niveau ligt daar veel hoger dan hier.

15 april 2015 om 20:41

Heb je newcastle zien spelen de laatste tijd? De enige reden dat die gasten nog iets redden is puur op basis van een paar individuele krachten. Maar psv is absoluut niet minder. Newcastle moet zich eerst nog maar eens staande houden in de PL.

15 april 2015 om 20:43

Competitie is wel sterker ja, maar newcastlw zal nooit europeea voetbal halen.

15 april 2015 om 20:49

Hmm, waarom eindigden ze 3 seizoenen geleden dan als 5e, boven clubs als Chelsea en Liverpool? Newcastle heeft zeker wel de potentie om ieder jaar EL te spelen.

15 april 2015 om 20:52

Newcastle is zeker een stap terug. PSV zou Newcastle over twee duels verslaan. PSV speelt hier altijd voor de titel, wat meer druk met zich meebrengt en de spelers ook mentaal sterker worden. We moeten niet doen alsof Engeland nou zo'n sterke competitie heeft. Buiten de top 5; Chelsea, Arsenal, United, City en Liverpool zouden Psv, Ajax en wellicht Feyenoord gewoon strijden om de plekken daaronder. Zo goed zijn Southampton, de Spurs en Everton nou ook weer niet, om maar over Newcastle te zwijgen.

15 april 2015 om 21:01

brainfart, verschilletje: Met PSV speelt hij uit tegen Nac, in Engeland is dat tegen Aston Villa. Dat is nogal een verschil. En kijk ook naar Fer, deed het goed bij Twente, maar bij Norwich en QPR valt Fer toch echt tegen.

15 april 2015 om 21:19

Fer deed het helemaal niet zo bijzonder bij Twente. Af en toe een goede wedstrijd, maar nooit 3 goede wedstrijden achter elkaar. Was niet slecht hoor, maar ook niet echt heel goed

15 april 2015 om 21:30

liverpool kan je ook gewoon weglaten.

Als je kijkt naar hoeveel geld de Nederlandse clubs hebben (niet te letterlijk nemen want Ajax is kaulo rijk) doen de Nederlandse clubs het echt heel goed met de Belgische teams.
Het was natuurlijk een blamage van Ajax tegen de Oekraïners.
Maar Feyenoord bijv. was over 2 wedstrijden de betere tegen AS roma en werden benadeeld.
PSV over 2 wedstrijden de betere, maar door onterecht afgekeurd 1-0 voorsprong uit tegen Zenit verloren met 0-3.

PSV zou met de ploeg van dit jaar gewoon top-5 spelen. Ajax en Feyenoord beide top-10.

15 april 2015 om 22:35

Dat kan je toch niet menen ? Zoveel onzin in een post.

Liverpool is nog steeds vele malen beter dan onze top-3. Daarbij is het vermelden van kaulo, oftewel k***, totaal overbodig. Verder was PSV duidelijk niet de betere tegen Zenit en werden ze gewoon tweemaal verdiend met een nederlaag teruggestuurd.

16 april 2015 om 06:56

Kaolo is helemaal geen k***** joh. Verder heb je gelijk, totaal overbodig om het woord (verkeerd) te gebruiken.

16 april 2015 om 12:10

Haha wat zeg jij, kaulo is surinaams voor poepgat maar als straattaal betekend het gewoon heel veel geld. Heeft niks maar dan ook niks met de ziekte waar jij op doelt te maken.

16 april 2015 om 12:11

In zijn zin dan, kaulo is gewoon heel veel/ heel erg.

15 april 2015 om 22:19

Ik denk dat een ploeg als Lyon goed voor hem is

Ja vind ik beter bij Wijnaldum passen.. Klinkt wel positief

Goeie poll! Bij welke club past Wijnaldum het best
Ja
Nee
-.-

15 april 2015 om 22:08

Bij welke club past wijnaldum is toch een prima poll? Betekend niet dat hij daar heen gaat/moet. Je moet dus stemmen bij welke club wijnaldum het beste mee kan doen. qua niveau op die positie of qua speelstijl.

16 april 2015 om 10:17

Is waarschijnlijk al aangepast. De laatste tijd verschijnen er wel vaker foutjes bij de antwoorden van de polls.

Zijn handelingssnelheid ligt toch veel te laag voor die clubs. Hij moet lager mikken naar mijn idee

15 april 2015 om 20:32

Als zelfs blind meekan , dan valt het. Dat mee.

15 april 2015 om 20:40

Inderdaad. Ik zou wijnaldum graag dan bij United zien. Stuk sterker en sneller dan Blind en ook nog een individuele actie in huis. Dus terecht dat die clubs hem volgen.

15 april 2015 om 20:40

@rentree: de handelingssnelheid van Blind ligt toch echt hoger dan die van Wijnaldum.

15 april 2015 om 20:43

Blind speelt op 6 of linksback. Wijnaldum meer vooruit en daarvoor komt die klasse te kort voor die Clubs. Daar spelen spelers zoals Herrera, Ramsey, Wilshere, Ozil Wijnaldum is toch een klasse minder

15 april 2015 om 20:45

Stuk sneller en hogere handelings snelheid. Een rechtshalf / aanvallend ingestelde middenvelder tegen een linksback of controleur.. eerlijke vergelijking...

16 april 2015 om 07:00

Want de handelingssnelheid van Fellaini is beter? Wijnaldum zijn handelingssnelheid is er juist op vooruit gegaan, het kan zelfs nog beter maar dan zouden zijn teamgenoten te traag reageren.

Heerlijke poll haha, ik denk dat een Tottenham of Arsenal goed voor hem zouden zijn. Lekker op de 10 spelen en om je heen snelle buitens!

15 april 2015 om 20:39

Jij ziet Wijnaldum Ozil uit de basis spelen? Of Cazorla? Nog meer grappen?

15 april 2015 om 21:16

Liverpool, Everton en Tottenham zijn mooie ploegen voor Wijnaldum.
Kan daar zeker als die groeit een vaste kracht worden. Alles daarboven is te hoog voor Wijnaldum denk ik.
Vind dit als PSV fan zoals andere terecht zeggen gewoon flauwekul als Manu of Arsenal hem willen waarvoor.
Om op de bank te zitten, zou het een goede speler zijn, maar wil hij dat? Denk het toch niet?

Bij Everton zit je lekker bij de subtop terwijl Liverpool de mindere is van de topploegen waarbij hij zich kan ontwikkelen als vaste basisspeler.
Naar Frankrijk? Waarom dan kan je net zo goed in Nederland blijven, daar heb je niks te zoeken net als in Italië. Engeland dat is de ideale competitie voor Wijnaldum.

Hahahahah ik klaag bijna nooit op vz maar die poll... Ik denk toch ja


On: wijnaldum.. Ik zie hem wel bij een Valencia, wolfburg goed passen. Die clubs die sky noemt... Ik weet niet hoor

Hahaha leuke poll weer. Wijnaldum kan best naar Engeland toe naar een club net onder de top. Mocht hij zich daar goed kunnen ontwikkelen dan kan hij altijd nog naar een top club toe.

Tja, je moet niet alles geloven wat de media je voorschotelt. Natuurlijk staat Wijnaldum op de radar, dat is logisch. De Eredivisie wordt altijd nauwlettend in de gaten gehouden door alle scouts, vanwege alle grote spelers die er gespeeld hebben. Met alle respect voor Gini, het is een geweldige jongen, maar ik zie hem niet in de basis staan bij Arsenal of United. Newcastle kan nog wel maar dat vind ik weer net een stap te laag.

Een goede speler maar komt voor de echte top veel tekort. Een club als newcaatle zou erg mooi voor hem zijn en goed bij hem passen denk ik.

15 april 2015 om 20:39

Wat is te kort als ene blind voor ManUnited speelt ...
Dat is alsof derijck bij Ajax speelt en dan men zegt dat Ron Vlaar niet goed genoeg is voor Ajax ...

15 april 2015 om 20:48

Kleine hekel aan een bepaalde speler? Het gaat over wijnaldum, geef dan argumenten waarom hij het wel kan ipv andere spelers erbij te betrekken. Die ene heeft aardig wat meer ervaring, op nationaal als internationaal niveau..daarnaast vergelijk je appels met peren. Hoeveel goede linksbacks zijn er op de wereld en hoeveel goede middenvelders..

Als ik Wijnaldum was zou ik voor Newcastle gaan, lekker veel speelminuten maken!

Toch wel erg raar dat United op veel Nederlandse spelers aast. Depay, Wijnaldum. Zal wat zijn daar met van Gaal.

Trouwens, wat gaat PSV deze transferperiode ongelofelijk goed cashen zeg!
30 miljoen Depay, 20 miljoen Wijnaldum, (willems 15 miljoen?)
Dan komt het prijzengeld van de eredivisie plus de bonussen van de CL, bij elkaar opgeteld zou dat makkelijk 70 miljoen kunnen zijn! Heerlijk

15 april 2015 om 20:39

willems is meer waard dan wijnaldum

15 april 2015 om 20:46

Keep on dreaming. 30 miljoen voor Depay is haalbaar, maar ik denk niet dat er een club zo gek is om 20 miljoen voor Wijnaldum neer te leggen. Reken eerder op 10 tot 15. Voor Willems hetzelfde.

15 april 2015 om 20:50

Denk dat 20 miljoen voor wijnaldum best goed haalbaar is hoor Strootman ging ook weg vor 20 miljoen, en daarmee komt dat PSV nu CL gaat spelen en met name de Engelse clubs meer kunnen investeren !

15 april 2015 om 20:55

Strootman was veel beter dan Wijnaldum toen hij vertrok. En dat de Engelse clubs meer geld hebben wil niet zeggen dat alle clubs nu zomaar twee keer zoveel gaan betalen.

15 april 2015 om 20:57

Altijd makkelijk om dat achteraf te zeggen, Niemand verwachte dat strootman voor dat bedrag weg zou gaan. Hij is vooral beter geworden bij Roma dan dat hij echt goed was bij PSV naar mijn mening.

16 april 2015 om 07:04

Willems is een van de grootste talenten op zijn positie, betere spelers spelen al bij de absolute topclubs, dus met 15 miljoen kom je er niet, al helemaal niet omdat hij niet weg hoeft. Wijnaldum speelt op een positie waar veel spelers van wereldklasse spelen, maar hij is wel een vaste international, iets wat Strootman destijds ook niet was.

Bij welke club past wijnaldum beter bij je? Antwoorden: ja of nee, haha beetje jammer dit

Vind new castle wel een goede ploeg, sowieso om aan pl ritme em competitie te wennen etc. zonder gelijk kampioensdruk te hebben etc.! Wellicht dat arsenal ook nog wel bij hem past!

15 april 2015 om 20:38

mee eeens. tis jammer dat hij nog wat echte grote internationale ervaring mist (cl) want dan had hij zo maar de subtop gekund. nu denk ok ook dat newcastle een goede stap is. rustig wennen en dan doorstoten naar een betere club.

Wijnaldum presteert dit seizoen uitstekend en is ook klaar voor het buitenland. Manchester United en Arsenal zijn te hoog gegrepen. Daarentegen zou een club als Newcastle United beter bij hem passen. Eigenlijk zou Wijnaldum bij een buitenlandse club moeten spelen met een Nederlandse trainer die zijn kwaliteiten op waarde schat. Daarom is Southampton in mijn ogen de beste club voor hem.

wijnaldum is een leuke speler voor Newcastle. te inefficient en ineffectief voor de top en subtop van engeland maar goed genoeg voor dat wat er net onder zit. Mist champions league ervaring en die paar wk partijtjes zijn niet genoeg denk ik. Denk wel dat hij na een tussenstap door kan naar de subtop.

Wijnaldum moet naar Arsenal gaan. Wenger kan hem het laatste zetje geven om echt een goede speler te worden, rustiger aan de bal (ofwel meer overzicht) en zuiverder in de afronding. Newcastle United speelt geen voetbal waarvan Wijnaldum beter wordt en bij United krijgt hij geen leermeester zoals Wenger, die man maakt spelers echt beter. Daarna lekker naar United (of een dergelijke club) gaan.

15 april 2015 om 20:40

Even realistisch. Waar ga je hem bij Arsenal opstellen? In de u21? Want in de basis gaat hij niet komen. Of denk je nou echt dat hij een speler als Ramsey, Cazorla of Ozil uit de basis gaat spelen? En ook als back-up is hij niet nodig, er is enkel nog een back-up voor Coquelin nodig, en Wijnaldum is dat niet.

In eerste instantie denk je . Dat zijn toch ploegen die een ander niveau nastreven . Maar dank denk je ... Loop daar niet ene daley blind rond ?
Als Zefls hij het elftal niet veel zwakker maakt , dan moet Wijnaldum zeker ook makkelijk een basisopleiding bemachtigen .
Ik bedoel blind is zo'n beetje de slechts linksback of controleerde middenvelder die ooit een basisspelrr in oranje is geweest .
Als zoiets zelfs coor Manu kan spelen , dan heeft zelfs Wijnaldum kansen .

15 april 2015 om 20:42

Dan onderschat je Blind toch aardig. Die linkerkant met hem, Fellaini en Young is juist de sterke kant bij United. Maar mensen als jij die niet inzien dat het gewoon een goeie speler is zal je waarschijnlijk altijd houden. Gelukkig weten Van Gaal en Hiddink beter.

15 april 2015 om 20:42

knap dat je jezelf zo diskwalificeert in slechts 11 regels... verschil tussen blind en wijnaldum is opleiding, ervaring op hoogste niveau en prijzenkast...
Opleiding: blind heeft een ajax leerschool en die leerschool levert een hogere kwaliteit af dan feyenoord (chevk transfers maar), blind speelde jaren CL, en werd veelvuldig kampioen.

Ligt het nou aan mij of wordt united aan elke nederlandse speler gekoppelt?

15 april 2015 om 20:39

Ligt niet aan jou. Krijg je als er een Nederlander zit. Gok dat Koeman Southampton dadelijk ook nog interesse heeft.

15 april 2015 om 20:40

Ligt het aan mij of zit daar een nederlandse trainer? Vrij logisch dat ze dan in verband worden gebracht
OT: Everton lijkt me wel een mooie club voor hem en daarna gewoon doorgroeien!

Waar zou hij bij Arsenal en United moeten spelen? Want hij gaat Carrick, Herrera, Fellaini, Coquelin, Ramsey en Ozil niet uit de basis spelen.

15 april 2015 om 20:44

Die Engelse clubs kunnen toch zomaar een wedstrijd of 60 spelen in een jaar. Wijnaldum zal dan vaak genoeg kunnen spelen denk ik.

15 april 2015 om 20:51

Nee. Want achter de door mij genoemde spelers heb je nog spelers als Rosicky, Wilshere, Cazorla, Januzaj, Di Maria en ga zo maar door. Nee, ik zie Arsenal en United hem niet halen. Ze hebben hem gewoon niet nodig, als ze al een CM halen kopen ze gewoon een betere, geld is het probleem niet.

15 april 2015 om 21:56

Je overdrijft wel zeg vind ik. Spelers als Fellaini, Herrera, coquelin en Ramsey zijn echt niet onbetwist. Daar kan wijnaldum prima mee de concurrentiestrijd aangaan (zelfs een uitdaging). Verder zijn er zoveel wedstrijden in het seizoen dus voldoende speeltijd zal ie toch wel krijgen. En wie weet ontwikkeld Gini zich wel en ligt de lat toch een stuk hoger dan we bij voorbaat dachten.
Verwacht zelf dat het hoge tempo van de premier league wijnaldum goed zal liggen/doen en het lakse uit z'n spel zal verdwijnen.

But can he do it on a rainy night at stoke? Zeker een goede voetballer, maar ik denk dat hij net als Janmaat eerst bij een middenmotor moet beginnen, aangezien de concurrentie bij de topclubs moordend is.

Snap dat hij een stap hogerop wil, maar bij clubs als Arsenal en United heeft die niks te zoeken. Ook Wolfsburg en Valencia schat ik iets te hoog in. Zeker Wolfsburg, die weer op weg zijn om te vechten voor de titel.

Newcastle kan een mooie stap zijn, maar ik zou het niet doen. Natuurlijk een mooie club, mooie historie, mooi stadion etc. Maar elk jaar wordt het daar slechter. Enorm slecht aankoopbeleid daar en eigenlijk slaat het nergens op wat ze daar doen. Potentie op een goede subtopper te zijn, maar naar zo'n instabiele club moet je niet gaan.

Vind Wijnaldum ook niet zo spetterend eigenlijk. Natuurlijk goed genoeg voor een stap hogerop, maar hoe groot die stap is? Denk maximaal middenmoot in de grote competities.

16 april 2015 om 00:35

Ben ik met je eens Gooner.

Maar met een beetje geluk wordt hij wel door een topclub gekocht en raakt er een ander geblesseerd en pikt Wijnaldum het niveau op. Je weet het niet...

Als ik hem was zou ik kiezen om nig 1 jaar te investeren en met PSV (en een sterk elftal) in de CL gaan spelen en dan na het EK in Frankrijk (als hij daarbij zit..) naar 1 van die door hem genoemde competitie's gaan. Als hij dan nog net een seizoen heeft gedraaid als dit jaar en 2 eindtoernooien heeft gespeeld en 25 jaar is, heeft hij toch wel een aardige reputatie opgebouwd om bij clubs als Wolfsburg of Valencia te slagen als box-to-box spelers met jaarlijks 6 goals en assists. Anders kan hij altijd nog naar een club als Newcastle.

16 april 2015 om 11:02

Ik denk ook wel dat hij naar een aardige club gaat, maar ik gok dat er geen topclub voor hem klaar staat. Maar oke, wie weet idd. Sommige spelers trekken zich enorm op aan het niveau van hun medespelers.

Zou ook een slimme keus zijn, maar ik betwijfel het. Hij is 24, dus nog jong genoeg natuurlijk, maar hij wordt wel al 3/4 jaar als één van de beste middenvelders gezien. Ik kan begrijpen dat hij het moe is in de Eredivisie. Toch zou het hem wel sieren om te doen wat jij zegt en lekker met Psv de Champions League in te gaan.

Overschat. Newcastle is zijn top.

15 april 2015 om 22:20

LOL ... Newcastle is al minder dan PSV

16 april 2015 om 11:02

Nee, zeker niet.

Ik denk dat Wijnaldum het moeiljk gaat krijgen in het buiteland,
in het Nederlands elftal heeft hij bijna niets laten zien.

16 april 2015 om 18:22

Ook niet op het wk?

Mensen praten over Arsenal / liverpool enz.. zo goed is Wijnaldum helemaal niet hoor, hij speelt leuk tegen matige ploegen maar in topwedstrijden zie je hem nooit.
Een ploeg als Southampton/swansea zou ideaal voor hem zijn

Dat United hem wil komt door Van Gaal, die wil hem. Nou, en Van Gaal en Wijnaldum zijn beiden Nederlanders dus komt Wijnaldum heus wel aan spelen toe. Klinkt te simpel, maar vin ik niet eens zo onwaarschijnlijk.

Leuke voetballer Wijnaldum, maar Arsenal of United? Dat wordt dan de bank warm houden, of ik moet me heel erg vergissen. Ik denk dat hij beter naar de subtop kan gaan, Everton, Spurs of zoiets, daar lijkt hij me beter op z'n plaats.

Ontvangt feyenoord ook nog een percentage bij verkoop wijnaldum?

Ik denk wel dat die bij spurs bijvoorbeeld basis kan halen. Wijnaldum, erkisen, lemala achter kane in een 4231 systeem lijkt me heerlijk.
Misschien niet gelijk basis maar over een seizoen moet het wel lukken.

Arsenal en united lijken mij te hoog gegrepen, maar je weet natuurlijk nooit hoe zon spelers zich kan ontwikkelen.
Anderson bijvoorbeeld toen die naar united ging zeide ze allemaal dat die een grote speler zou worden enzo, maar kijk hoe het is uitgepakt, andersom kan het ook natuurlijk.

Southampton lijkt me qua niveau, team en club ideaal voor wijnaldum

Ik vind Wijnaldum echt een speler die ideaal is voor de Premier League eigenlijk. Het spelletje gaat lekker op en neer, er is voldoende ruimte om te voetballen, etc. Vooral het tempo zal goed bij hem passen.

Ik weet niet of de interesse van United/Arsenal serieus is, maar als ik hem was zou ik in ieder geval eerst een tussenstapje maken.

Valt me wel op dat bijna elke Nederlandse speler bij een transfer tegenwoordig aan United gekoppeld wordt....

Ik vind Wijnaldum een net niet voetballer. Zou me verbazen als hij zou slagen inde premier league. Voetballen kan hij wel maar mist mijns inziens altijd een aantal procenten op mentaal gebied,inzet en concentratie.

16 april 2015 om 00:04

Er zijn mindere Eredivisiespelers die wel zijn geslaagd in de Premier League. Bacuna om er maar eentje te noemen.
Zet Wijnaldum bij de juiste club neer en ik zie hem daar zeker indruk maken. Arsenal kan best.

Ach, er zijn zo veel getallenteerde nummers 10, dat het een moeilijk verhaal gaat worden. Bij de absolute wereldtop staan al spelers die hij (wijnaldum) niet zomaar uit de basis krijgt. Ik zou (als ik hem was) nog wel een jaartje Champions League mee pikken. Bij PSV heb je in ieder geval garantie op speeltijd. Vraag me alleen af of PSV een beetje figuur kan slaan in de groepsfase volgend jaar.

15 april 2015 om 23:17

Jongens jongens toch waarom allemaal zo sceptisch doen wij nederlanders leren het ook nooit af he hoe meer we onze eigen spelers neerhalen vooral hier op Vz hoe beter ze het doen straks als ze die stap maken naar het buitenland laten we die jongen gewoon een mooie transfer gunnen en kijken waar het schip strandt.

16 april 2015 om 21:41

Ok, welk topteam dan en wie wil je er dan uit halen?

Het zal moeilijk voor hem worden. Ik denk dat hij het best naar Southampton zou kunnen gaan, als Koeman hem wil. Maar het zou mij niet verbazen als die voor Clasie zou gaan.

Ik ben wel benieuwd welke club er vol voor Wijnaldum gaat. Net als bij Depay denk ik dat hij baat heeft bij een Nederlandse trainer. United en Southampton ligt dan al snel voor handen. Denk dat Wijnaldum (nog) niet geschikt is voor de absolute top, maar hij zou net als Blind onder van Gaal goed kunnen renderen. Één ding is zeker, een groot verlies voor PSV als hij vertrekt. Toch kleine hoop dat hij blijft, met het oog op het EK volgende zomer en de garantie van een basisplaats bij Psv. Wellicht dat de komst van Guardado ook nog van invloed kan zijn op dat besluit. Zo niet dan wens ik Wijnaldum al het beste toe bij zijn volgende club en hopelijk ontvangt PSV een mooi bedrag dat ze (gedeeltelijk) kunnen investeren in een directe versterking om deze op en top prof te kunnen vervangen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren